Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Myndighed, Center for Sundhed & Pleje

Som leder af Myndighedsafdelingen vil du arbejde ud fra rammerne af lovgivning, serviceniveau og budget. Det betyder, at du vil have ansvaret for områdets afgørelser, samt for styring og overholdelse af den fastsatte budgetramme inden for ledelsesfeltet, og medansvar for den samlede budgetoverholdelse i Centrer for Sundhed & Pleje. Du vil skulle sikre, at der er overensstemmelse mellem det politiske fastlagte serviceniveau og de visiterede ydelser.

Vi forventer at:

  • Du har en uddannelsesbaggrund som minimum er en mellemlang videregående uddannelse eller anden faglig relevant uddannelse og gerne med relevant efter- eller videreuddannelse.
  • Du har ledelseserfaring og har kendskab til Myndighedsområdet fra lignende stilling
  • Du har erfaring med økonomi- og målstyring
  • Du er en tydelig leder, der kan inspirere og engagere medarbejderne og i fællesskab med dem nå de opsatte mål

Motiveres du af at:
  • Planlægge, motivere, koordinere og prioritere opgaverne på kort og lang sigt?
  • Sikre fremdrift og tænke utraditionelt, så opgaveløsningen matcher den foranderlige verden i en politisk ledet organisation?
  • Skabe rum til medarbejdernes individuelle udvikling, såvel som i teams?
  • Bidrage med sparring i tværgående arbejdsgrupper og lederteam?
  • Skabe faglige og tværfaglige resultater sammen med – og gennem andre?
  • Prioritere ledelsesarbejdet med engagement, synlighed og refleksion?
  • Praktisere værdibaseret ledelse?

Kan du:
  • Kommunikere klart med forståelse for medarbejdere og evne at sætte tydelige rammer for opgaveløsningen?
  • Udøve fag-faglige og ledelsesmæssige forløb og udvikle fagligheden hos medarbejdere?
  • Styre og implementere tværgående tværfaglige processer og politiske beslutninger?
  • Skabe sammenhæng mellem strategi og levering af kerneopgaven?
  • Udøve økonomisk forståelse, indsigt og handlekraft?
  • Være strategisk sparringspartner for overordnet leder og lederkolleger?
  • Tage ansvar og gøre en forskel?

Vi forventer, at du som ny leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring samt være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på varetagelsen af myndighedsopgaverne.

Desuden får du fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere inklusiv to fagkoordinatorer, som alle påtager sig et stort ansvar og som vil gå langt for at levere de bedste mulige tilbud til vores borgere. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra øvrige enheder i Center for Sundhed & Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og funktionsbeskrivelsen finder du her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027706Phoenix-9f77042a12019-05-20T00:00:00Leder af Myndighed, Center for Sundhed & PlejeSom leder af Myndighedsafdelingen vil du arbejde ud fra rammerne af lovgivning, serviceniveau og budget. Det betyder, at du vil have ansvaret for områdets afgørelser, samt for styring og overholdelse af den fastsatte budgetramme inden for ledelsesfeltet, og medansvar for den samlede budgetoverholdelse i Centrer for Sundhed & Pleje. Du vil skulle sikre, at der er overensstemmelse mellem det politiske fastlagte serviceniveau og de visiterede ydelser.

Vi forventer at:
  • Du har en uddannelsesbaggrund som minimum er en mellemlang videregående uddannelse eller anden faglig relevant uddannelse og gerne med relevant efter- eller videreuddannelse.
  • Du har ledelseserfaring og har kendskab til Myndighedsområdet fra lignende stilling
  • Du har erfaring med økonomi- og målstyring
  • Du er en tydelig leder, der kan inspirere og engagere medarbejderne og i fællesskab med dem nå de opsatte mål

Motiveres du af at:
  • Planlægge, motivere, koordinere og prioritere opgaverne på kort og lang sigt?
  • Sikre fremdrift og tænke utraditionelt, så opgaveløsningen matcher den foranderlige verden i en politisk ledet organisation?
  • Skabe rum til medarbejdernes individuelle udvikling, såvel som i teams?
  • Bidrage med sparring i tværgående arbejdsgrupper og lederteam?
  • Skabe faglige og tværfaglige resultater sammen med – og gennem andre?
  • Prioritere ledelsesarbejdet med engagement, synlighed og refleksion?
  • Praktisere værdibaseret ledelse?

Kan du:
  • Kommunikere klart med forståelse for medarbejdere og evne at sætte tydelige rammer for opgaveløsningen?
  • Udøve fag-faglige og ledelsesmæssige forløb og udvikle fagligheden hos medarbejdere?
  • Styre og implementere tværgående tværfaglige processer og politiske beslutninger?
  • Skabe sammenhæng mellem strategi og levering af kerneopgaven?
  • Udøve økonomisk forståelse, indsigt og handlekraft?
  • Være strategisk sparringspartner for overordnet leder og lederkolleger?
  • Tage ansvar og gøre en forskel?

Vi forventer, at du som ny leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring samt være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på varetagelsen af myndighedsopgaverne.

Desuden får du fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere inklusiv to fagkoordinatorer, som alle påtager sig et stort ansvar og som vil gå langt for at levere de bedste mulige tilbud til vores borgere. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra øvrige enheder i Center for Sundhed & Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og funktionsbeskrivelsen finder du her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73

2019-06-17T00:53:37.007 Som leder af Myndighedsafdelingen vil du arbejde ud fra rammerne af lovgivning, serviceniveau og budget. Det betyder, at du vil have ansvaret for områdets afgørelser, samt for styring og overholdelse af den fastsatte budgetramme inden for ledelsesfeltet, og medansvar for den samlede budgetoverholdelse i Centrer for Sundhed & Pleje. Du vil skulle sikre, at der er overensstemmelse mellem det politiske fastlagte serviceniveau og de visiterede ydelser. Vi forventer at: Du har en uddannelsesbaggrund som minimum er en mellemlang videregående uddannelse eller anden faglig relevant uddannelse og gerne med relevant efter- eller videreuddannelse. Du har ledelseserfaring og har kendskab til Myndighedsområdet fra lignende stilling Du har erfaring med økonomi- og målstyring Du er en tydelig leder, der kan inspirere og engagere medarbejderne og i fællesskab med dem nå de opsatte mål Motiveres du af at: Planlægge, motivere, koordinere og prioritere opgaverne på kort og lang sigt? Sikre fremdrift og tænke utraditionelt, så opgaveløsningen matcher den foranderlige verden i en politisk ledet organisation? Skabe rum til medarbejdernes individuelle udvikling, såvel som i teams? Bidrage med sparring i tværgående arbejdsgrupper og lederteam? Skabe faglige og tværfaglige resultater sammen med og gennem andre? Prioritere ledelsesarbejdet med engagement, synlighed og refleksion? Praktisere værdibaseret ledelse? Kan du: Kommunikere klart med forståelse for medarbejdere og evne at sætte tydelige rammer for opgaveløsningen? Udøve fag-faglige og ledelsesmæssige forløb og udvikle fagligheden hos medarbejdere? Styre og implementere tværgående tværfaglige processer og politiske beslutninger? Skabe sammenhæng mellem strategi og levering af kerneopgaven? Udøve økonomisk forståelse, indsigt og handlekraft? Være strategisk sparringspartner for overordnet leder og lederkolleger? Tage ansvar og gøre en forskel? Vi forventer, at du som ny leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler. Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring samt være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne. Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling. Hvad tilbyder vi? Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling, hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på varetagelsen af myndighedsopgaverne. Desuden får du fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere inklusiv to fagkoordinatorer, som alle påtager sig et stort ansvar og som vil gå langt for at levere de bedste mulige tilbud til vores borgere. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger. Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra øvrige enheder i Center for Sundhed & Pleje. Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og funktionsbeskrivelsen finder du her. Løn og ansættelsesforhold: Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. Det er en del af Greve Kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest samt indhentes referencer. Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019 Yderligere oplysninger Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 7311jobnet9f77042a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144985&DepartmentId=18967&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3530708Center for Sundhed og Pleje11Rådhusholmen 10, 3 tv2670Greve40464973DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent764104JobNet4992213499221310020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f77042ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f77042ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f77042a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9f77042a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361844177came@greve.dkDKDanmarkDKDanmark330054391Leder til Familieafsnittet, Albertslund KommuneBasic Vores leder af Familieafsnittet har fået ansættelse i en anden kommune og derfor søger vi nu hendes afløser. Du skal have ambitioner for de udsatte børn og unge. Du skal have øje for de rette tilbud til de rette priser. Du skal ville et samarbejde med andre, for at opnå de bedste løsninger. Du skal kunne lede medarbejdere og mellemledere og etablere følgeskab.Familieafsnittet er Albertslund Kommunes myndighedsenhed på det specialiserede børne- og ungeområde. Familieafsnittet støtter og hjælper familier med børn og unge, der har sociale vanskeligheder. Derudover behandler Familieafsnittet ansøgninger om støtte til børn med kroniske lidelser og handicap.Som leder af Familieafsnittet skal du lede en enhed med 2 faglige ledere og 36 medarbejdere. Du bliver en del af en ledelsesgruppe i en nyetableret afdeling Børn Familie, hvor du har reference til afdelingschefen.Kommunalbestyrelsen i Albertslund har netop vedtaget en handleplan for børne- og familieområdet, som betyder, at vi har fået tilført ekstra sagsbehandlere og administrative medarbejdere samt tilknyttet en jurist. Der er desuden i handleplanen beskrevet indsatser og mål, som skal føre til styrkelse af kvaliteten i sagerne, sikring af lovmedholdelighed og systematik i arbejdet. I Albertslund er der mange børn, som har brug for hjælp fra det specialiserede område. Området har også politisk fokus, og der er en aktiv forældrekreds. Du skal have lyst til, at arbejde på et område, hvor der er brug for indsatsen, men hvor der også er opmærksomhed på det der foregår.For at opnå succes i jobbet er det afgørende, at du kan tage ledelse på processen og implementere den nødvendige tilpasning af organisation og kultur. Du skal have fokus på, at kvalitetsforbedringerne forankres i den daglige praksis i Familieafsnittet og sikre et stærkt samarbejde til almenområdet. Du skal selv være stærk i relationel koordinering og være i stand til at styrke den kompetence - også i Familieafsnittet. Du vil træde ind i en allerede igangsat proces, der skal skabe grundlag for udvikling af kvaliteten i myndighedsarbejdet på området. Du skal som leder sætte dit tydelige aftryk på såvel proces som resultat. Albertslund Kommune forventer, at du som leder: Kan lede ledere og har en god indsigt i personaleledelse, strategisk ledelse og faglig ledelse. Har lederuddannelse og eller ledelseserfaring og gerne med et kendskab til opgaver og udfordringer på det specialiserede børne- og ungeområde samt på børne-handicapområdet. Har visioner for, at udvikle mulighederne indenfor rammerne af Serviceloven. Har uddannelse som jurist, socialrådgiver, psykolog eller anden relevant akademisk uddannelse. Har dokumenterede analytiske kvalifikationer, herunder gerne med operationalisering af strategier og organisationsudviklingsmål. Arbejder struktureret i både drift og udvikling. Er tydelig i din kommunikation og samtidig en god lytter. Har innovative evner og vil sammen med Familieafsnittets medarbejdere og andre samarbejdspartnere videreudvikle de forebyggende og behandlingsmæssige tilbud for børn og unge med særlige behov. Stillingen besættes på overenskomstvilkår. For en ansøger med de rette kvalifikationer kan lønniveauet forventes at ligge på ca. kr. 580.000 pension om året.Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller tidligere.Vi ser gerne, at du kontakter afdelingschef Jan Eriksen, med henblik på at høre mere om stillingen. Tlf. 27520148 og mail: jen@albertslund.dkAnsøgningsfristen er torsdag den 8. august 2019 kl. 12 1. runde samtaler er onsdag den 14. august 20192. runde samtaler er torsdag den 22. august 2019Vores leder af Familieafsnittet har fået ansættelse i en anden kommune og derfor søger vi nu hendes afløser. Du skal have ambitioner for de udsatte børn og unge. Du skal have øje for de rette tilbud til de rette priser. Du skal ville et samarbejde med andre, for at opnå de bedste løsninger. Du skal kunne lede medarbejdere og mellemledere – og etablere følgeskab.

Familieafsnittet er Albertslund Kommunes myndighedsenhed på det specialiserede børne- og ungeområde. Familieafsnittet støtter og hjælper familier med børn og unge, der har sociale vanskeligheder. Derudover behandler Familieafsnittet ansøgninger om støtte til børn med kroniske lidelser og handicap.

Som leder af Familieafsnittet skal du lede en enhed med 2 faglige ledere og 36 medarbejdere. Du bliver en del af en ledelsesgruppe i en nyetableret afdeling Børn & Familie, hvor du har reference til afdelingschefen.

Kommunalbestyrelsen i Albertslund har netop vedtaget en handleplan for børne- og familieområdet, som betyder, at vi har fået tilført ekstra sagsbehandlere og administrative medarbejdere samt tilknyttet en jurist. Der er desuden i handleplanen beskrevet indsatser og mål, som skal føre til styrkelse af kvaliteten i sagerne, sikring af lovmedholdelighed og systematik i arbejdet. 

I Albertslund er der mange børn, som har brug for hjælp fra det specialiserede område. Området har også politisk fokus, og der er en aktiv forældrekreds. Du skal have lyst til, at arbejde på et område, hvor der er brug for indsatsen, men hvor der også er opmærksomhed på det der foregår.

For at opnå succes i jobbet er det afgørende, at du kan tage ledelse på processen og implementere den nødvendige tilpasning af organisation og kultur. Du skal have fokus på, at kvalitetsforbedringerne forankres i den daglige praksis i Familieafsnittet og sikre et stærkt samarbejde til almenområdet. Du skal selv være stærk i relationel koordinering og være i stand til at styrke den kompetence - også i Familieafsnittet. 

Du vil træde ind i en allerede igangsat proces, der skal skabe grundlag for udvikling af kvaliteten i myndighedsarbejdet på området. Du skal som leder sætte dit tydelige aftryk på såvel proces som resultat. 

Albertslund Kommune forventer, at du som leder: 
  • Kan lede ledere og har en god indsigt i personaleledelse, strategisk ledelse og faglig ledelse. 
  • Har lederuddannelse og/eller ledelseserfaring – og gerne med et kendskab til opgaver og udfordringer på det specialiserede børne- og ungeområde samt på børne-handicapområdet.
  • Har visioner for, at udvikle mulighederne indenfor rammerne af Serviceloven.
  • Har uddannelse som jurist, socialrådgiver, psykolog eller anden relevant akademisk uddannelse.
  • Har dokumenterede analytiske kvalifikationer, herunder gerne med operationalisering af strategier og organisationsudviklingsmål.
  • Arbejder struktureret i både drift og udvikling.
  • Er tydelig i din kommunikation og samtidig en god lytter. 
  • Har innovative evner og vil sammen med Familieafsnittets medarbejdere og andre samarbejdspartnere videreudvikle de forebyggende og behandlingsmæssige tilbud for børn og unge med særlige behov.

Stillingen besættes på overenskomstvilkår. For en ansøger med de rette kvalifikationer kan lønniveauet forventes at ligge på ca. kr. 580.000 + pension om året.

Tiltrædelse pr. 1. oktober 2019 eller tidligere.

Vi ser gerne, at du kontakter afdelingschef Jan Eriksen, med henblik på at høre mere om stillingen. Tlf. 27520148 og mail: jen@albertslund.dk

Ansøgningsfristen er torsdag den 8. august 2019 kl. 12 
1. runde samtaler er onsdag den 14. august 2019
2. runde samtaler er torsdag den 22. august 2019



 

ORS/Small/88a644e9_logo.gifFamilieafsnittetAlbertslund2019-07-04T16:03:29.9632019-08-08T00:00:00
330058441Leder af Centerstaben i Center for Børn og undervisnig.Profile Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning være noget for dig. Center for Børn & Unge er et stort område indeholdende skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen i Faxe kommune. Centerstaben består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx administrative medarbejdere, økonomi konsulent, HK ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Som ny leder af centerstaben kommer du til at spille en central rolle i udviklingen af organisationen og de styringsspor, som vi har lagt. Som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 7 medarbejdere. Derudover er der 7 konsulenter, som pt. refererer til centerchefen. Du vil få reference til centerchefen for Børn og Undervisning og indgå i ledergruppen i centeret. Om centerstaben I centerstaben for Center for Børn & Undervisning løses en række tværgående drift- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen og øvrige centre i kommunen. Centerstaben varetager blandt andet driftsopgaver vedrørende pladsanvisning, kørsel, opfølgning på budget, ledelsesinformation, fakturering, elev- og personaleadministration. Samtidig arbejder centerstaben med en række udviklingsopgaver inden for centerets fagområde, herunder vedrørende effektive arbejdsgange, økonomi og styring. Centerstaben har i den forbindelse en vigtig opgave med at kunne levere pålidelige og overskuelige nøgletal, der kan understøtte de administrative og politiske beslutninger på centerets områder. Centerstaben stiller service, administrativ og konsultativ bistand samt rådgivning til rådighed for det politiske system, ledelsen, de decentrale driftsenheder samt for borgere, virksomheder og organisationer. Hertil kommer den tværgående økonomi styring af centerets budget i samarbejde med de decentrale enheder. Leder af centerstabens funktioner og opgaver vil blandt andet omfatte At sikre den administrative bistand i hele Center for Børn & Undervisning Økonomistyring, herunder arbejde med indførelse af mere prognosebaseret tilgang i styringen, budgetopfølgning, regnskab og budgetlægning. At udvikle arbejdsgange og dataregistrering, ledelsesinformation Løbende ledelsestilsyn Optimering, standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer At udvikle centerets kommunikation - både den interne tværgående kommunikation mellem enhederne og den tværgående til andre centre, samt den eksterne kommunikation til borgene og brugere af centerets ydelser. At indgå i at skabe sammenhænge på tværs mellem centerets decentrale enheder via et gensidigt og forpligtende samarbejde, herunder bidrage til tværorganisatorisk koordinering At skabe sammenhæng i indsatsen på eget fagområde og udnytte de muligheder, der er tværgående i Faxe kommune At sætte retning for centerstabens opgaveløsning og fungere som direkte leder for centerstabens medarbejdere, sikring af overblik og fremdrift i centerstabens arbejdsopgaver Ligeledes er samspillet med og betjening af centerchef og med ledergruppen for Børn & Undervisning helt centralt, og lederen af centerstaben skal indgå som en kompetent dialogpartner, der kan give konstruktivt med- og modspil og bidrage til at udvikle og kvalificere ledergruppens arbejde med strategiske opgaver og funktioner. Om dig Vi forventer, at du har indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt. Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange- enten en relevant kandidatuddannelse, professionsbachelor eller en kommunal uddannelse. Det er ikke det vigtigste, hvad du er, men hvad du kan i dag. Du er naturligt optaget af at udvikle dig som leder og refleksiv på din egen ledelsespraksis. Du besidder personlige egenskaber kendetegnet ved høj integritet, imødekommenhed, tillidsskabende, og du er god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst. Du må gerne være begejstret for data, datadrevet ledelse, økonomistyring og enig i, at sikker drift i en organisation udløser potentialer og rum til udvikling. Vi kan tilbyde lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen indsatserne mulighedsrum- her skal du være med til at skabe et nyt styrings-setup og få det tværorganisatoriske arbejde til at lykkes en arbejdsplads, hvor vi undrer os, tænker højt og gerne vil udvikle os Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt. Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn. Ansøgningsfrist Mandag den 19. august kl. 12.00 Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 23. august og den 26. august 2019 For ydereligere oplysninger om stillingen kan centerchef Rikke Westergaard kontaktes på tlf 2484-4587 fra den 12. august.

Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning

Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og på samme tid have øje for udvikling og forandring? Så kunne jobbet som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning være noget for dig.

Center for Børn & Unge er et stort område indeholdende skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen i Faxe kommune. Centerstaben består af medarbejdere fra forskellige faggrupper som fx administrative medarbejdere, økonomi konsulent, HK’ere, udviklingskonsulenter og pædagogiske konsulenter. Som ny leder af centerstaben kommer du til at spille en central rolle i udviklingen af organisationen og de styringsspor, som vi har lagt.

Som leder af centerstaben i Center for Børn & Undervisning bliver du leder af en centralt placeret stabsfunktion med 7 medarbejdere. Derudover er der 7 konsulenter, som pt. refererer til centerchefen. Du vil få reference til centerchefen for Børn og Undervisning og indgå i ledergruppen i centeret.

 

Om centerstaben

I centerstaben for Center for Børn & Undervisning løses en række tværgående drift- og udviklingsopgaver i tæt samarbejde med skoler, dagtilbud, PPR, Sundhedsplejen og Tandplejen og øvrige centre i kommunen. Centerstaben varetager blandt andet driftsopgaver vedrørende pladsanvisning, kørsel, opfølgning på budget, ledelsesinformation, fakturering, elev- og personaleadministration.

Samtidig arbejder centerstaben med en række udviklingsopgaver inden for centerets fagområde, herunder vedrørende effektive arbejdsgange, økonomi og styring. Centerstaben har i den forbindelse en vigtig opgave med at kunne levere pålidelige og overskuelige nøgletal, der kan understøtte de administrative og politiske beslutninger på centerets områder.

Centerstaben stiller service, administrativ og konsultativ bistand samt rådgivning til rådighed for det politiske system, ledelsen, de decentrale driftsenheder samt for borgere, virksomheder og organisationer. Hertil kommer den tværgående økonomi styring af centerets budget i samarbejde med de decentrale enheder.

 

Leder af centerstabens funktioner og opgaver vil blandt andet omfatte

 

At sikre den administrative bistand i hele Center for Børn & Undervisning

Økonomistyring, herunder arbejde med indførelse af mere prognosebaseret tilgang i styringen, budgetopfølgning, regnskab og budgetlægning.

At udvikle arbejdsgange og dataregistrering, ledelsesinformation

Løbende ledelsestilsyn

Optimering, standardisering og effektivisering af arbejdsgange, processer og mødestrukturer

At udvikle centerets kommunikation - både den interne tværgående kommunikation mellem enhederne og den tværgående til andre centre, samt den eksterne kommunikation til borgene og brugere af centerets ydelser.

At indgå i at skabe sammenhænge på tværs mellem centerets decentrale enheder via et gensidigt og forpligtende samarbejde, herunder bidrage til tværorganisatorisk koordinering

At skabe sammenhæng i indsatsen på eget fagområde og udnytte de muligheder, der er tværgående i Faxe kommune

At sætte retning for centerstabens opgaveløsning og fungere som direkte leder for centerstabens medarbejdere, sikring af overblik og fremdrift i centerstabens arbejdsopgaver

Ligeledes er samspillet med og betjening af centerchef og med ledergruppen for Børn & Undervisning helt centralt, og lederen af centerstaben skal indgå som en kompetent dialogpartner, der kan give konstruktivt med- og modspil og bidrage til at udvikle og kvalificere ledergruppens arbejde med strategiske opgaver og funktioner.

 

Om dig

Vi forventer, at du har indsigt i den kommunale økonomi og økonomisystemer og kan håndtere økonomistyring på strategisk niveau såvel som i de mere tekniske detaljer. Vi vil også lægge vægt på gode kommunikationskompetencer såvel skriftligt som mundtligt.

Endelig vil det være en forudsætning, at du har en god organisatorisk og politisk forståelse.

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange- enten en relevant kandidatuddannelse, professionsbachelor eller en kommunal uddannelse. Det er ikke det vigtigste, hvad du er, men hvad du kan i dag. Du er naturligt optaget af at udvikle dig som leder og refleksiv på din egen ledelsespraksis.

Du besidder personlige egenskaber kendetegnet ved høj integritet, imødekommenhed, tillidsskabende, og du er god til relationer. Du har analytisk sans, arbejder systematisk, struktureret og kvalitetsbevidst. Du må gerne være begejstret for data, datadrevet ledelse, økonomistyring og enig i, at sikker drift i en organisation udløser potentialer og rum til udvikling.

 

Vi kan tilbyde

lederstilling med stort ansvar og mulighed for at præge organisationen/indsatserne

mulighedsrum- her skal du være med til at skabe et nyt styrings-setup og få det tværorganisatoriske arbejde til at lykkes

en arbejdsplads, hvor vi undrer os, tænker højt og gerne vil udvikle os

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på fuld tid med tiltrædelse snarest muligt.

 

Lønnen fastsættes i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om Ny Løn.


Ansøgningsfrist

Mandag den 19. august kl. 12.00

Ansættelsessamtaler afholdes hhv. den 23. august og den 26. august 2019

 

For ydereligere oplysninger om stillingen kan centerchef Rikke Westergaard kontaktes på tlf 2484-4587 fra den 12. august.

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 


ORS/Small/d5d18e92_logo.pngFaxe KommuneHaslev2019-07-11T14:00:43.2002019-08-19T00:00:00
330055949Visionær MedTech Team LederRobot Er du en passioneret leder, mand eller kvinde, med en brændende interesse for udvikling af MedTech produkter? Så skal du læse med her: Du brænder for teknisk udvikling indenfor MedTech Du har et højt fagligt niveau og forstår at tænke 360° rundt om en problemstilling Du balancerer gode mellemmenneskelige færdigheder og indgående teknisk indsigt. Du er i stand til at inspirere og lede andre dygtige specialister indenfor MedTech udvikling. Du har et strategisk mindset Stillingen indebærer, at du skal være med i spidsen for vores satsning indenfor MedTech, bl.a. ved at Udvikle og lede vores MedTech Team igennem personlige og teammæssige succeser. Være den administrative leder for medarbejderne i MedTech Teamet Deltage i hele processen, som bindeled mellem kunder og Prevas, fra salg af idé, til færdigt projekt afsluttes. Være en aktiv del af den udfakturerende arbejdsstyrke Lidt om os i Prevas Prevas er et eksternt udviklingshus med speciale inden for embedded hardware- og software For os er udvikling en selvfølge i alle aspekter af livet fra idé til produkt og fra karriere til personlig udvikling. Højt til loftet betyder, at der er plads til dig og til dine idéer og dit verdensbillede. Passion og kreativitet afspejler vore projekter, vores energi smitter af på vores samarbejde og sociale ageren, både i og udenfor kontortid, hvor vi både holder flere årlige fester, med og uden familier, fredagsbar, udflugter, hobbyklub og meget andet. Lyder det spændende kan du se vores film om stillingen. Her får du også et sneak peek til din nærmeste leder og til den administrerende direktør. Kan du spejle dig selv i Prevas værdier, hvor udvikling, problemløsning og samarbejde, på tværs af de tekniske fagområder, ligger hjertet nær og er du nysgerrig efter at vide mere om os? Så kan du finde os her på vores hjemmeside, på Facebook og på LinkedIn. Hvordan du ansøger Send din ansøgning og CV via e-mail til job@prevas.dk med Att: Peter Aagaard Kristensen i emnefeltet. Vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Vice President Technology, Peter Aagaard Kristensen på tlf.: 45 51 54 33 66.

Er du en passioneret leder, mand eller kvinde, med en brændende interesse for udvikling af MedTech produkter? Så skal du læse med her:

  • Du brænder for teknisk udvikling indenfor MedTech
  • Du har et højt fagligt niveau og forstår at tænke 360° rundt om en problemstilling
  • Du balancerer gode mellemmenneskelige færdigheder og indgående teknisk indsigt.
  • Du er i stand til at inspirere og lede andre dygtige specialister indenfor MedTech udvikling.
  • Du har et strategisk mindset

Stillingen indebærer, at du skal være med i spidsen for vores satsning indenfor MedTech, bl.a. ved at

  • Udvikle og lede vores MedTech Team igennem personlige og teammæssige succeser.
  • Være den administrative leder for medarbejderne i MedTech Teamet
  • Deltage i hele processen, som bindeled mellem kunder og Prevas, fra salg af idé, til færdigt projekt afsluttes.
  • Være en aktiv del af den udfakturerende arbejdsstyrke

Lidt om os i Prevas

Prevas er et eksternt udviklingshus med speciale inden for embedded hardware- og software

For os er udvikling en selvfølge i alle aspekter af livet – fra idé til produkt og fra karriere til personlig udvikling. ”Højt til loftet” betyder, at der er plads til dig og til dine idéer og dit verdensbillede.

Passion og kreativitet afspejler vore projekter, vores energi smitter af på vores samarbejde og sociale ageren, både i og udenfor kontortid, hvor vi både holder flere årlige fester, med og uden familier, fredagsbar, udflugter, hobbyklub og meget andet. 

Lyder det spændende kan du se vores film om stillingen. Her får du også et sneak peek til din nærmeste leder og til den administrerende direktør.

Kan du spejle dig selv i Prevas’ værdier, hvor udvikling, problemløsning og samarbejde, på tværs af de tekniske fagområder, ligger hjertet nær og er du nysgerrig efter at vide mere om os? Så kan du finde os her på vores hjemmeside, på Facebook og på LinkedIn.

Hvordan du ansøger
Send din ansøgning og CV via e-mail til job@prevas.dk med "Att: Peter Aagaard Kristensen" i emnefeltet. Vi indkalder løbende til samtaler.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt Vice President Technology, Peter Aagaard Kristensen på tlf.: +45 51 54 33 66.

PREVAS A/SHerlev2019-07-06T00:00:002019-08-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Familieafsnittet, Albertslund Kommune

Familieafsnittet

Albertslund
Vores leder af Familieafsnittet har fået ansættelse i en anden kommune og derfor søger vi nu hendes afløser. Du skal have ambitioner for de udsatte børn og unge. Du skal have øje for de rette tilbud til de rette priser. Du skal ville et samarbejde m...
Indrykket:4. juli 2019
Udløbsdato:8. august 2019

Leder af Centerstaben i Center for Børn og undervisnig.

Faxe Kommune

Haslev
Faxe kommune søger leder af centerstaben til nyoprettet stilling i Center for Børn & Undervisning Vil du være med til at sikre kvaliteten og styringen af Center for Børn & Undervisning? Er du god til at samarbejde, kan du sikre den daglige drift og ...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Visionær MedTech Team Leder

PREVAS A/S

Herlev
Er du en passioneret leder, mand eller kvinde, med en brændende interesse for udvikling af MedTech produkter? Så skal du læse med her: Du brænder for teknisk udvikling indenfor MedTech Du har et højt fagligt niveau og forstår at tænke 360° rundt om ...
Indrykket:6. juli 2019
Udløbsdato:29. august 2019