Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af natplejen i Det Nære Sundhedsvæsen

Genopslag
Brænder du for selvstændighed i ledelse – og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By/Østerbro, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune?

Som leder af natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en sygeplejerske, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en selvstændig, kompetent, og motiveret medarbejdergruppe
  • et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren
  • stor fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid – primært dagvagt

Vi forventer, at du

  • er uddannet sygeplejerske og har ledelseserfaring – eller mod på ledelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og har samtidig øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om Natplejen
Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere/-assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det Nære Sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. 

Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stort fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ
Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt – primært i dagvagt. Løn: Grundløn L10, tillæg for rådighed og evt. kvalifikationsløn.

Yderligere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 4. juli 2019


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046776Phoenix-a0ea71e912019-06-20T14:01:05.400Leder af natplejen i Det Nære Sundhedsvæsen

Genopslag
Brænder du for selvstændighed i ledelse – og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By/Østerbro, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune?

Som leder af natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en sygeplejerske, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en selvstændig, kompetent, og motiveret medarbejdergruppe
  • et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren
  • stor fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid – primært dagvagt

Vi forventer, at du

  • er uddannet sygeplejerske og har ledelseserfaring – eller mod på ledelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og har samtidig øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om Natplejen
Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere/-assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det Nære Sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. 

Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stort fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ
Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt – primært i dagvagt. Løn: Grundløn L10, tillæg for rådighed og evt. kvalifikationsløn.

Yderligere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 4. juli 2019

2019-07-05T00:51:34.403 Genopslag Brænder du for selvstændighed i ledelse og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro, Sundheds- og Omsorgsforvaltningen i Københavns Kommune? Som leder af natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en sygeplejerske, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau en selvstændig, kompetent, og motiveret medarbejdergruppe et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren stor fleksibilitet i tilrettelæggelsen af din arbejdstid primært dagvagt Vi forventer, at du er uddannet sygeplejerske og har ledelseserfaring eller mod på ledelse har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og har samtidig øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift arbejder struktureret og systematisk er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde har økonomisk tæft i prioriteringer både i daglige og fremadrettede aktiviteter medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle Om Natplejen Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere -assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det Nære Sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stort fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde. Om hele Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen. Ansættelsesvilkår Stillingen er på 37 timer ugentligt primært i dagvagt. Løn: Grundløn L10, tillæg for rådighed og evt. kvalifikationsløn. Yderligere information Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030. Søg via nedenstående link senest torsdag den 4. juli 201910Phoenixa0ea71e9101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159171&DepartmentId=20698&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550326Natplejen SUF11Østbanegade 1192100København ØDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent781377KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15917100020-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0ea71e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0ea71e9https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0ea71e9&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=a0ea71e9&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362112903mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330056066Leder til Fritidsinstitutionen på Kalvebod Fælled SkoleBasic På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op. Det er et job for den ambitiøse og nærværende leder, der sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag. Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning. Selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018. Kalvebod Fælled Skole ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur. I dette skoleår består skolen af fem 0. klasser, fire 1. klasser, tre 2. klasser, tre 3. klasser, to 4. klasser og to 5. klasser. På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra fritidsinstitutionen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag. Vi leder derfor efter en leder til fritidsinstitutionen, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn. Vi forventer, at du Er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: Du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling samt et tæt samarbejdet med forældre og andre interessenter. Er en pædagogisk inspirator: Du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at fritidsinstitutionens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt. Er en dygtig personaleleder: Du skal have en god forståelse for andre mennesker, skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave. Er modig, ser muligheder og vil brænde for at bidrage til skolens og fritidsinstitutionens opbygning og udvikling. Ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: Du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik. Er indstillet på, at børnetid i fritidsinstitutionen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige. Er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet. Kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk. Respekterer de trædesten, der allerede er lagt herunder skolens værdigrundlag og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen. Er struktureret og følger tingene til dørs. Er lyttende, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn. På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde En positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse En åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning En god atmosfære i personalegruppe og i lederteamet Faglige og personlige udfordringer En arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet En flok glade Ørestadsbørn, hvor din indsats som leder i fritidsinstitutionen gør en forskel Et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor Et tæt samarbejde med fritidsinstitutionen på Ørestad Skole, samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst. Ved ansættelse indhentes børneattest og straffeattest. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes. Ansættelse ønskes pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Yderligere information Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information. Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019 Der indkaldes til samtaler fredag den 16. august. Der afholdes samtaler tirsdag den 20. august fra kl. 14.00-18.00 (1. runde) og tirsdag den 27. august fra kl. 15.00-18.00 (2. runde).

På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op.

Det er et job for den ambitiøse og nærværende leder, der sammen med skolens øvrige ledelse vil være med til at opbygge en organisation, der hviler på et stærkt fundament, hvor fokus i lærer/pædagogsamarbejdet er på barnets hele dag.

Kalvebod Fælled Skole er en helt ny skole under opbygning. Selve skolebygningen stod klar i sommeren 2018.

Kalvebod Fælled Skole ligger tæt på skønne naturområder ved Kalvebod Fælled, og den har et særligt fokus på idræt og bevægelse. Dette afspejler sig både i børnenes skole og fritidsliv og i selve den nye skolebygnings udformning og arkitektur.

I dette skoleår består skolen af fem 0. klasser, fire 1. klasser, tre 2. klasser, tre 3. klasser, to 4. klasser og to 5. klasser.

På Kalvebod Fælled Skole arbejder lærere og pædagoger fra fritidsinstitutionen tæt sammen i teams og er fælles om ansvaret for at skabe trivsel og udvikling i barnets hele dag. Vi leder derfor efter en leder til fritidsinstitutionen, der ligesom resten af de ansatte ser, at lærernes og pædagogernes fagligheder komplimenterer og understøtter hinanden, og at begge fagligheder i et samspil skaber den allerbedste ramme for gode, trygge og lærerige dage for børnene. En ramme, der på sigt skal danne grundlag for et godt voksenliv for vores børn.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet pædagog og har solid ledelseserfaring, gerne suppleret med relevant efteruddannelse, f.eks. diplom i ledelse: Du lægger særlig vægt på synlig, tillidsfuld personaleledelse, pædagogisk udvikling samt et tæt samarbejdet med forældre og andre interessenter.
  • Er en pædagogisk inspirator: Du skal med faglig og professionel, pædagogisk indsigt og viden være inspirator og igangsætter for, at fritidsinstitutionens børn får et godt og spændende fritidsliv med tæt kobling til deres skoleliv og skolens fokus på motion og idræt.
  • Er en dygtig personaleleder: Du skal have en god forståelse for andre mennesker, skal kunne motivere, inspirere og anerkende personalets forskellige faglige kompetencer, samt fastholde og rammesætte et tilbagevendende fokus på den pædagogiske kerneopgave.
  • Er modig, ser muligheder og vil brænde for at bidrage til skolens og fritidsinstitutionens opbygning og udvikling.
  • Ser et tæt og tillidsfuldt forældresamarbejde som en forudsætning for et godt pædagogisk arbejde: Du skal prioritere et godt samarbejde med vores forældre, hvor inddragelse og løbende kommunikation er nøgleordene, og hvor der åbent lyttes til ris, ros, begejstring og bekymringer, og hvor der handles aktivt på relevant kritik.
  • Er indstillet på, at børnetid i fritidsinstitutionen fylder en del og kan se de muligheder, der ligger i at være helt tæt på det pædagogiske arbejde i det daglige.
  • Er indstillet på, at ansvaret for børnesager deles ligeligt i ledelsesteamet.
  • Kan arbejde selvstændigt, i fællesskaber og håndtere sårbare samtaler hensigtsmæssigt og empatisk.
  • Respekterer de trædesten, der allerede er lagt – herunder skolens værdigrundlag – og samtidig ikke er bange for at udvikle og sætte dit eget præg på skolen og fritidsordningen.
  • Er struktureret og følger tingene til dørs.
  • Er lyttende, rummelig, kan se tingene fra den humoristiske side og har et positivt livssyn.

På Kalvebod Fælled Skole kan vi tilbyde

  • En positiv, engageret og international forældrekreds og skolebestyrelse
  • En åben, udviklingsorienteret og positiv personalegruppe med pionérånd og stor lyst til at være med til at skabe en helt ny skole og fritidsordning
  • En god atmosfære i personalegruppe og i lederteamet
  • Faglige og personlige udfordringer
  • En arbejdsplads, hvor hjælpsomhed og det gode fællesskab er i højsædet
  • En flok glade Ørestadsbørn, hvor din indsats som leder i fritidsinstitutionen gør en forskel
  • Et arbejdsfællesskab, hvor opgaver løses med overskud og humor
  • Et tæt samarbejde med fritidsinstitutionen på Ørestad Skole, samt daginstitutionerne og fritidscenteret i Ørestad.

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.

Ved ansættelse indhentes børneattest og straffeattest.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem kvinder og mænd fremmes.

Ansættelse ønskes pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter.

Yderligere information
Du er velkommen til at kontakte skoleleder Maria Bælum på 8256 6990 for yderligere information.

Søg via nedenstående link senest mandag den 12. august 2019
Der indkaldes til samtaler fredag den 16. august.
Der afholdes samtaler tirsdag den 20. august fra kl. 14.00-18.00 (1. runde) og tirsdag den 27. august fra kl. 15.00-18.00 (2. runde).

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKalvebod Fælled SkoleKøbenhavn S2019-07-08T02:00:572019-08-09T00:00:00
330056989Kulturskabende pædagogisk leder med stor drivkraft til Nokken - en del af Amager Klynge BBasic Genopslag I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde og videreudvikle dette? I Nokken er vi i gang med en spændende udviklingsproces, hvor du som vores kommende pædagogiske leder får mulighed for at udfolde hele dit lederpotentiale. Kan du inspirere og motivere dine medarbejdere, så de hver dag går hjem med tanken: jeg har gjort en forskel i børnenes liv i dag ? Har du i tidligere ansættelser haft succes med at fastlægge og drive lærerige og udviklende processer for en ny personalegruppe, der skal lære hinanden og en arbejdsproces at kende? Vil du gribe og overtage den udvikling, der allerede er igangsat, og tilføre den dine egne idéer og input? Kan du fremme arbejdsglæde og -trivsel, så samhørigheden i arbejdsfællesskabet bliver den bærende kraft i samarbejdet omkring børnene og deres forældre? Har du ledelseserfaring fra 0-6 års området? Og er du uddannet pædagog? Så opfordrer vi dig til at søge denne stilling! Amager Klynge B består udover Nokken af Børnehuset Gullfossgade, Børnehuset ved Volden og Snorretoppen. Du står ikke alene med opgaven I Nokken har vi et samarbejdsparat forældreråd, en tillidsrepræsentant og en arbejdsmiljørepræsentant, der alle brænder for Nokken. Derudover har vi særlige muligheder for at få skabt et nyt arbejdsfællesskab omkring børnene, da vi har kompetencepædagoger og pædagogiske konsulenter tilknyttet. Vi har i klyngens MED-udvalg og i ledelsen en del aftaler, politikker og retningslinjer, og vi tænker, at du ved, at du som ny træder ind i dette med respekt og loyalitet. Samtidig må du også gerne udfordre os med andre og måske bedre tanker. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til klyngeleder Diana W.R. Jensen på 2462 6883. Læg eventuelt en besked, så ringer Diana tilbage. Vi forventer, at du i din ansøgning og dit CV forholder dig til Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil og annoncens indhold. Du kan få klyngeledelsesprofilen og klyngens vision tilsendt ved at skrive til Diana på dijens@kk.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 6. august 2019 Vi afholder 1. samtalerunde onsdag den 14. august fra kl. 16.30 og 2. samtalerunde tirsdag den 20. august fra 17.00.

Genopslag

I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde og videreudvikle dette?

I Nokken er vi i gang med en spændende udviklingsproces, hvor du som vores kommende pædagogiske leder får mulighed for at udfolde hele dit lederpotentiale.

  • Kan du inspirere og motivere dine medarbejdere, så de hver dag går hjem med tanken: ”jeg har gjort en forskel i børnenes liv i dag”?
  • Har du i tidligere ansættelser haft succes med at fastlægge og drive lærerige og udviklende processer for en ny personalegruppe, der skal lære hinanden og en arbejdsproces at kende?
  • Vil du gribe og overtage den udvikling, der allerede er igangsat, og tilføre den dine egne idéer og input?
  • Kan du fremme arbejdsglæde og -trivsel, så samhørigheden i arbejdsfællesskabet bliver den bærende kraft i samarbejdet omkring børnene og deres forældre?
  • Har du ledelseserfaring fra 0-6 års området?

Og er du uddannet pædagog?

Så opfordrer vi dig til at søge denne stilling!

Amager Klynge B består udover Nokken af Børnehuset Gullfossgade, Børnehuset ved Volden og Snorretoppen.

Du står ikke alene med opgaven
I Nokken har vi et samarbejdsparat forældreråd, en tillidsrepræsentant og en arbejdsmiljørepræsentant, der alle brænder for Nokken.

Derudover har vi særlige muligheder for at få skabt et nyt arbejdsfællesskab omkring børnene, da vi har kompetencepædagoger og pædagogiske konsulenter tilknyttet.

Vi har i klyngens MED-udvalg og i ledelsen en del aftaler, politikker og retningslinjer, og vi tænker, at du ved, at du som ny træder ind i dette med respekt og loyalitet. Samtidig må du også gerne udfordre os med andre og måske bedre tanker.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til overenskomst.

I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffe- og børneattester samt referencer.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til klyngeleder Diana W.R. Jensen på 2462 6883. Læg eventuelt en besked, så ringer Diana tilbage.

Vi forventer, at du i din ansøgning og dit CV forholder dig til Børne- og Ungdomsforvaltningens (BUF) klyngeledelsesprofil og annoncens indhold. Du kan få klyngeledelsesprofilen og klyngens vision tilsendt ved at skrive til Diana på dijens@kk.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 6. august 2019
Vi afholder 1. samtalerunde onsdag den 14. august fra kl. 16.30 og 2. samtalerunde tirsdag den 20. august fra 17.00.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNokkenKøbenhavn S2019-07-09T12:00:19.7572019-08-06T00:00:00
330058756Klyngeleder, der brænder for børns trivsel, læring, udvikling og dannelse til Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge DBasic Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig. Vi søger en faglig visionær og empatisk klyngeleder til en klynge af daginstitutioner i klynge D i Område Valby Vesterbro og Kgs. Enghave i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune. Klyngen er en klynge midt på det pulserende Vesterbro, hvor der bor mangfoldige børnefamilier, og hvor forældrene er optaget af at være en del af deres barns dagligdag i institutionen. Vi søger en klyngeleder, som har solid ledererfaring og evner at lede fagligt, strategisk og professionelt i sit daglige virke har en pædagogisk baggrund med en relevant lederuddannelse kan lede og udvikle kvaliteten i den pædagogiske praksis gennem ledelse af de pædagogiske ledere kan stå i spidsen for ledelsesteamet, er stærk i procesledelse og kan inspirere og motivere teamet kan skabe et professionelt og trygt arbejdsfællesskab ved at lytte til og inddrage medarbejderne med fokus på kerneydelsen kan sikre det gode samarbejde gennem en tydelig, anerkendende og løsningsorienteret kommunikation med MED-udvalget via MED-aftalen, i forældrebestyrelsen og med andre samarbejdspartnere herunder skolen arbejder ud fra, at klyngeledelsesteamet er den primære drivkraft for klyngens udvikling med en tydelig retning og mål for forandringsprocesser kan videreudvikle en proces for udfoldelse af klyngens definition af kerneopgaven med fokus på stærke arbejdsfællesskaber i alle institutionerne i klyngen kan arbejde strategisk med klyngens ressourcer, så både økonomi og vidensressourcer understøtter klyngens drift og pædagogiske udvikling er energisk, konkret og løsningsorienteret i sin opgaveløsning I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores klynger foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af klyngen og med fokus på mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i fælles retning. Vi har klare forventninger til, hvilke kompetencer vore klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på børnenes udvikling. Forventningerne er beskrevet i denne klyngeledelsesprofilen for de københavnske klyngeledelser. Vi tilbyder Som kommende klyngeleder bliver du en del af ledelsesteamet, der består af seks pædagogiske ledere på nuværende tidspunkt. Du vil have klyngekontor centralt i klyngen på Vesterbro. Du bliver en del af et kollegialt arbejdsfællesskab med områdets seks andre klyngeledere i VVK, et fagligt fællesskab med 39 klynger i København og et tæt samarbejde med områdets skoler og fritidsinstitutioner. Som klyngeleder refererer du til områdechefen, som står til rådighed med sparring om ledelsesopgaven og med tværfaglig support til klyngen. Klyngen består p.t. af seks daginstitutioner. Ansættelsesvilkår Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og forhåndsaftale og aflønnes på trin 50. Yderligere information Vil du høre mere om stillingen og om klyngen, er du velkommen til at kontakte områdechef Kate Obeid på 2777 0335. Søg via nedenstående link senest lørdag den 3. august 2019. Vi holder første ansættelsessamtaler den 12. august kl. 17-21.00 og anden samtaler den 26. august. Der vil være test af kandidater inden anden samtalerunde.

 Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig.

Vi søger en faglig visionær og empatisk klyngeleder til en klynge af daginstitutioner i klynge D i Område Valby/Vesterbro og Kgs. Enghave i Børne- og Ungdomsforvaltningen i Københavns Kommune.

Klyngen er en klynge midt på det pulserende Vesterbro, hvor der bor mangfoldige børnefamilier, og hvor forældrene er optaget af at være en del af deres barns dagligdag i institutionen.

Vi søger en klyngeleder, som

  • har solid ledererfaring og evner at lede fagligt, strategisk og professionelt i sit daglige virke
  • har en pædagogisk baggrund med en relevant lederuddannelse
  • kan lede og udvikle kvaliteten i den pædagogiske praksis gennem ledelse af de pædagogiske ledere
  • kan stå i spidsen for ledelsesteamet, er stærk i procesledelse og kan inspirere og motivere teamet
  • kan skabe et professionelt og trygt arbejdsfællesskab ved at lytte til og inddrage medarbejderne med fokus på kerneydelsen
  • kan sikre det gode samarbejde gennem en tydelig, anerkendende og løsningsorienteret kommunikation med MED-udvalget via MED-aftalen, i forældrebestyrelsen og med andre samarbejdspartnere herunder skolen
  • arbejder ud fra, at klyngeledelsesteamet er den primære drivkraft for klyngens udvikling med en tydelig retning og mål for forandringsprocesser
  • kan videreudvikle en proces for udfoldelse af klyngens definition af kerneopgaven med fokus på stærke arbejdsfællesskaber i alle institutionerne i klyngen
  • kan arbejde strategisk med klyngens ressourcer, så både økonomi og vidensressourcer understøtter klyngens drift og pædagogiske udvikling
  • er energisk, konkret og løsningsorienteret i sin opgaveløsning

I København har vi store forventninger til, at ledelsen af vores klynger foregår med et tydeligt fokus på udviklingen af klyngen og med fokus på mål og resultater. Det kræver en tydelig og stærk ledelse, som kan arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, og som kan sikre, at alle klyngens medarbejdere arbejder i fælles retning.

Vi har klare forventninger til, hvilke kompetencer vore klyngeledelsesteam skal besidde, og hvilke indsatsområder klyngeledelsen skal prioritere, for at det har en god effekt på børnenes udvikling. Forventningerne er beskrevet i denne klyngeledelsesprofilen for de københavnske klyngeledelser.

Vi tilbyder
Som kommende klyngeleder bliver du en del af ledelsesteamet, der består af seks pædagogiske ledere på nuværende tidspunkt. Du vil have klyngekontor centralt i klyngen på Vesterbro. Du bliver en del af et kollegialt arbejdsfællesskab med områdets seks andre klyngeledere i VVK, et fagligt fællesskab med 39 klynger i København og et tæt samarbejde med områdets skoler og fritidsinstitutioner. Som klyngeleder refererer du til områdechefen, som står til rådighed med sparring om ledelsesopgaven og med tværfaglig support til klyngen. Klyngen består p.t. af seks daginstitutioner.

Ansættelsesvilkår
Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Ansættelse sker efter gældende overenskomst og forhåndsaftale og aflønnes på trin 50.

Yderligere information
Vil du høre mere om stillingen og om klyngen, er du velkommen til at kontakte områdechef Kate Obeid på 2777 0335.

Søg via nedenstående link senest lørdag den 3. august 2019.
Vi holder første ansættelsessamtaler den 12. august kl. 17-21.00 og anden samtaler den 26. august. Der vil være test af kandidater inden anden samtalerunde.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngValby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge DKøbenhavn V2019-07-11T18:01:07.4502019-08-03T00:00:00
330059468Faglig og motiverende leder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej (barselsvikariat)Basic Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medarbejdere til god holdånd? Så er det dig, vi søger som afdelingsleder og nye kollega til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej. På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige, pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver, samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi søger en leder, som brænder for at understøtte dette arbejde. Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk som en stærk ressource. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en faglig stærk og motiverende afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse. Om arbejdet Som afdelingsleder på Musvågevej vil du blive en del af et ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og i alt fem afdelingsledere. Vi prioriterer høj faglig kvalitet, evidensbaserede og resultatorienterede indsatser og et godt, socialt arbejdsmiljø. Sammen med ledelsesteamet får du ansvar for drift, udvikling samt ledelse af medarbejdere. Medarbejderne varetager komplekse social-og sundhedsfaglige opgaver og har brug for en troværdig afdelingsleder, som understøtter deres indsats og fungerer som faglig supervisor og sparringspartner. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du er handlekraftig og kan træffe beslutninger på egen hånd. Udover dit ansvar for konkrete afdelinger bliver du en del af et ledelsesteam, hvor vi sammen har ansvar for, at hele huset fungerer. Vi prioriterer derfor daglig sparring og arbejder tæt sammen om at forankre den faglige kvalitet. Hos os er der højt til loftet og fokus på udvikling af ledelsens faglighed, så vi skaber de bedste rammer for borgere og medarbejderne. Som afdelingsleder vil du få ansvar for daglig ledelse af den faglige indsats og opfølgning på den faglige dokumentation at motivere medarbejdere til at tage ansvar og skabe resultater for borgerne at planlægge og strukturere ressourcerne samt daglig drift (udarbejde arbejdsplaner, taste løn, indberette ferie osv.) at rekruttere nye medarbejdere og afholde MUS GRUS og sygefraværssamtaler Om dig Som afdelingsleder er det vigtigt, at du trives med en kombination af arbejdsopgaver af både administrativ og udviklingsorienteret karakter. Du har et godt blik for dine medarbejdere og lederkollegaer og en god forståelse for at bringe dine medarbejdernes kompetencer og viden i spil. Du formår at skabe tydelig retning og går foran som faglig pædagogisk leder. Vi ønsker os derfor en ny leder og kollega, som minimum er uddannet pædagog har gode lederevner og gerne erfaring med ledelse har viden om og erfaring med målgruppen, gerne autismeforståelse er fagligt velfunderet og forstår vigtigheden af faglig dokumentation kan sikre, at medarbejderne har den nødvendige faglige viden er en motiverende og synlig leder, som inddrager borgere, netværk og medarbejdere formår at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på udvikling for borgere og medarbejdere et udviklende og udfordrende job med indflydelse på eget arbejde tæt samarbejde og faglig sparring et imødekommende, socialt og uformelt arbejdsmiljø blandt dygtige og hjælpsomme kolleger gode faglige og personlige udviklingsmuligheder et ansvarsområde, hvor der er mulighed for at skabe synlige resultater Om os Bo- og dagtilbuddet Musvågevej er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik. I vores nordfløj bor primært borgere med varig nedsat psykisk funktionsevne og autisme. Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. I vores sydfløj bor primært borgere med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne. Borgerne i botilbuddet har generelt stor variation i diagnoser og kognitiv udvikling og stiller derfor store krav til medarbejdernes faglighed og omstillingsevne. Indsatsen bygger på størst mulig selvbestemmelse for borgerne, der alle har brug for en empatisk, rolig og vedholdende pædagogisk indsats, hvor deres behov imødekommes i et trygt, forudsigeligt og udviklende miljø. Du kan læse mere om Musvågevej på https: centercas.kk.dk artikel musvaagevej. Ansættelsesvilkår Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Der er tale om et barselsvikariat. Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn. Vi er en røgfri arbejdsplads. Som afdelingsleder har du botilbuddets nødtelefon ca. hver 6. weekend, indimellem på hverdage. Herudover er man som synlig ledelse indimellem på arbejdet en aften eller en weekenddag, men hovedarbejdstiden ligger på hverdagene i dagtimerne. I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra politiet. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Ulla Rødgaard Henningsen på 2497 6274 (dog ikke i uge 31). Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019

Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medarbejdere til god holdånd?

Så er det dig, vi søger som afdelingsleder og nye kollega til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej.

På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige, pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver, samt 15 hjertevarme frivillige. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi søger en leder, som brænder for at understøtte dette arbejde.

Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk som en stærk ressource. Vi har høje ambitioner for vores faglighed og ønsker os en faglig stærk og motiverende afdelingsleder, der prioriterer faglig ledelse på lige fod med personale- og driftsledelse.

Om arbejdet
Som afdelingsleder på Musvågevej vil du blive en del af et ledelsesteam bestående af en botilbudsleder og i alt fem afdelingsledere. Vi prioriterer høj faglig kvalitet, evidensbaserede og resultatorienterede indsatser og et godt, socialt arbejdsmiljø. Sammen med ledelsesteamet får du ansvar for drift, udvikling samt ledelse af medarbejdere.

Medarbejderne varetager komplekse social-og sundhedsfaglige opgaver og har brug for en troværdig afdelingsleder, som understøtter deres indsats og fungerer som faglig supervisor og sparringspartner. Du vil få en omskiftelig hverdag, hvor det er vigtigt, at du er handlekraftig og kan træffe beslutninger på egen hånd.

Udover dit ansvar for konkrete afdelinger bliver du en del af et ledelsesteam, hvor vi sammen har ansvar for, at hele huset fungerer. Vi prioriterer derfor daglig sparring og arbejder tæt sammen om at forankre den faglige kvalitet. Hos os er der højt til loftet og fokus på udvikling af ledelsens faglighed, så vi skaber de bedste rammer for borgere og medarbejderne.

Som afdelingsleder vil du få ansvar for

  • daglig ledelse af den faglige indsats og opfølgning på den faglige dokumentation
  • at motivere medarbejdere til at tage ansvar og skabe resultater for borgerne
  • at planlægge og strukturere ressourcerne samt daglig drift (udarbejde arbejdsplaner, taste løn, indberette ferie osv.)
  • at rekruttere nye medarbejdere og afholde MUS/GRUS og sygefraværssamtaler

Om dig
Som afdelingsleder er det vigtigt, at du trives med en kombination af arbejdsopgaver af både administrativ og udviklingsorienteret karakter. Du har et godt blik for dine medarbejdere og lederkollegaer og en god forståelse for at bringe dine medarbejdernes kompetencer og viden i spil. Du formår at skabe tydelig retning og går foran som faglig pædagogisk leder.

Vi ønsker os derfor en ny leder og kollega, som

  • minimum er uddannet pædagog
  • har gode lederevner og gerne erfaring med ledelse
  • har viden om og erfaring med målgruppen, gerne autismeforståelse
  • er fagligt velfunderet og forstår vigtigheden af faglig dokumentation
  • kan sikre, at medarbejderne har den nødvendige faglige viden
  • er en motiverende og synlig leder, som inddrager borgere, netværk og medarbejdere
  • formår at skabe rammer for et godt arbejdsmiljø

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads med fokus på udvikling for borgere og medarbejdere
  • et udviklende og udfordrende job med indflydelse på eget arbejde
  • tæt samarbejde og faglig sparring
  • et imødekommende, socialt og uformelt arbejdsmiljø blandt dygtige og hjælpsomme kolleger
  • gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • et ansvarsområde, hvor der er mulighed for at skabe synlige resultater

Om os
Bo- og dagtilbuddet Musvågevej er en del af Center for Autisme og Specialpædagogik. I vores nordfløj bor primært borgere med varig nedsat psykisk funktionsevne og autisme. Borgerne har brug for omfattende støtte baseret på autismepædagogiske principper. I vores sydfløj bor primært borgere med varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne.

Borgerne i botilbuddet har generelt stor variation i diagnoser og kognitiv udvikling og stiller derfor store krav til medarbejdernes faglighed og omstillingsevne. Indsatsen bygger på størst mulig selvbestemmelse for borgerne, der alle har brug for en empatisk, rolig og vedholdende pædagogisk indsats, hvor deres behov imødekommes i et trygt, forudsigeligt og udviklende miljø.

Du kan læse mere om Musvågevej på https://centercas.kk.dk/artikel/musvaagevej.

Ansættelsesvilkår
Stillingen er til besættelse pr. 1. oktober 2019 eller snarest derefter. Der er tale om et barselsvikariat.

Løn efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Som afdelingsleder har du botilbuddets nødtelefon ca. hver 6. weekend, indimellem på hverdage. Herudover er man som synlig ledelse indimellem på arbejdet en aften eller en weekenddag, men hovedarbejdstiden ligger på hverdagene i dagtimerne.

I henhold til gældende aftaler i Københavns Kommune kan ansættelsen først begynde, når kommunen har modtaget straffeattest fra politiet.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Ulla Rødgaard Henningsen på 2497 6274 (dog ikke i uge 31).

Søg via nedenstående link senest søndag den 18. august 2019

 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngMusvågevejKøbenhavn NV2019-07-14T01:00:09.1502019-08-13T00:00:00
330060428Pædagogisk leder til 100 Meterskoven i Indre By/Østerbro Klynge CBasic Vi søger en anerkendende, tydelig og empatisk leder til institution med grøn profil. 100 Meterskoven, der er en integreret vuggestue og udflytterbørnehave, er en del af fællesskabet i Indre By Østerbro Klynge C (IBØ C), som består af syv integrerede 0-5-års institutioner. Hos os får du et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til, hvad det gode børneliv er en medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af hjerteblod et ledelsesteam, som har et tæt samarbejde på tværs af enheder en ressourcestærk og engageret forældregruppe Vuggestueafdelingen ligger på Indre Østerbro og har 44 børn fordelt på fire stuer og en stor legeplads. Udflytterafdelingen har 55 børnehavebørn fordelt på to stuer, og kører hver dag til et af Danmarks smukkeste natur- og skovområder. Vuggestuen og børnehaven åbner og lukker sammen i lokalerne på Østerbro, hvilket er med til at styrke samarbejdet på tværs af afdelingerne. Vores forventninger til dig er, at du bliver motiveret af at gå forrest, være inspirator og du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed har en naturlig pondus med en åben, synlig og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer i dit børnesyn vægter krop, bevægelse, natur og udeliv som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag, og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer Triosamarbejdet og MED-aftalen højt har fokus på det gode forældrepartnerskab vil indgå i klyngeledelsesteam i IBØ C og med udgangspunkt i klyngen, og vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og de fem pædagogisk ledere Vi forventer også, at du har sat dig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København: Børne- og Ungdomsforvaltningens klyngeledelsesprofil. Mål og forventninger i Børne- og Ungdomforvaltningens pædagogiske pejlemærker. Mål og forventninger i ny styrket læreplan. Desuden forventer vi, at du evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og 100 Meterskoven, og at du kan omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog gerne med overbygningen Diplom i ledelse Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen i København er en fordel, men ikke et krav. Læs mere om 100 Meterskoven her. Læs mere om Klynge IBØ C her. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes straffe- og børneattest og tages referencer. Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Mere information Yderligere oplysninger kan fås og rundvisninger planlægges hos: Honningkrukken (vuggestueafdelingen) er 4128 8004, Stine Hoffgaard Møller Peters Hus (Udflytterbørnehaven) 4649 6275, Sandra Nielsen Pædagogisk leder Søren Emil Markeprand på 5192 4520 Du kan få oplysninger om klyngen hos klyngeleder Rikke Sjøgren på 2931 3369 (træffes fra den 12. august). Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest fredag den 16. august 2019. Vi holder ansættelsessamtaler i uge 35 fra sen eftermiddag.

Vi søger en anerkendende, tydelig og empatisk leder til institution med grøn profil.

100 Meterskoven, der er en integreret vuggestue og udflytterbørnehave, er en del af fællesskabet i Indre By/Østerbro Klynge C (IBØ C), som består af syv integrerede 0-5-års institutioner.

Hos os får du

  • et stærkt og velfunderet pædagogisk værdigrundlag og en klar holdning til, hvad det gode børneliv er
  • en medarbejdergruppe med stort fagligt engagement, drivkraft og masser af hjerteblod
  • et ledelsesteam, som har et tæt samarbejde på tværs af enheder
  • en ressourcestærk og engageret forældregruppe

Vuggestueafdelingen ligger på Indre Østerbro og har 44 børn fordelt på fire stuer og en stor legeplads. Udflytterafdelingen har 55 børnehavebørn fordelt på to stuer, og kører hver dag til et af Danmarks smukkeste natur- og skovområder. Vuggestuen og børnehaven åbner og lukker sammen i lokalerne på Østerbro, hvilket er med til at styrke samarbejdet på tværs af afdelingerne.

Vores forventninger til dig er, at du

  • bliver motiveret af at gå forrest, være inspirator og du kan forene engagement, vilje og stærke meninger i et fagligt fællesskab med plads til forskellighed
  • har en naturlig pondus med en åben, synlig og anerkendende ledelsesstil, hvor du med respekt for de givne rammer formår at skabe motivation og energi i arbejdet, og kan understøtte personalets initiativer
  • i dit børnesyn vægter krop, bevægelse, natur og udeliv som en naturlig del af dit pædagogiske værdigrundlag, og har visioner og lyst til løbende at videreudvikle dette i tæt samarbejde med personalet
  • er med til at bibeholde og videreudvikle et allerede velfungerende arbejdsmiljø, hvor vi prioriterer Triosamarbejdet og MED-aftalen højt
  • har fokus på det gode forældrepartnerskab
  • vil indgå i klyngeledelsesteam i IBØ C og med udgangspunkt i klyngen, og vil arbejde tæt sammen med klyngeleder og de fem pædagogisk ledere

Vi forventer også, at du har sat dig ind i og bevidst vil arbejde med de mål, vi alle arbejder for i København:

Desuden forventer vi, at du

  • evner at omsætte betydningen af de overordnede politiske og økonomiske mål og krav til klyngen og 100 Meterskoven, og at du kan omsætte disse til konkrete og bæredygtige pædagogiske handlinger
  • forstår at samarbejde på tværs af organisationen og kan skabe relationer med relevante samarbejdspartnere internt og eksternt i organisationen
  • har en uddannelsesmæssig baggrund som pædagog – gerne med overbygningen ”Diplom i ledelse”

Kendskab til Børne- og Ungdomsforvaltningen i København er en fordel, men ikke et krav.

Læs mere om 100 Meterskoven her.
Læs mere om Klynge IBØ C her.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsesområdet er Københavns Kommune. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes straffe- og børneattest og tages referencer. Tiltrædelse den 1. oktober 2019.

Mere information
Yderligere oplysninger kan fås og rundvisninger planlægges hos:

  • Honningkrukken (vuggestueafdelingen) er 4128 8004, Stine Hoffgaard Møller
  • Peters Hus (Udflytterbørnehaven) 4649 6275, Sandra Nielsen
  • Pædagogisk leder Søren Emil Markeprand på 5192 4520

Du kan få oplysninger om klyngen hos klyngeleder Rikke Sjøgren på 2931 3369 (træffes fra den 12. august).

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest fredag den 16. august 2019.
Vi holder ansættelsessamtaler i uge 35 fra sen eftermiddag.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.png100 MeterskovenKøbenhavn Ø2019-07-16T12:00:55.7672019-08-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Fritidsinstitutionen på Kalvebod Fælled Skole

Kalvebod Fælled Skole

København S
På Kalvebod Fælled Skole søger vi pr. 1. oktober 2019 til skolens fritidsinstitution en erfaren og visionær leder, der ser store muligheder i at være med til at bygge en helt ny skole med tilhørende fritidsinstitution op. Det er et job for den ambit...
Indrykket:8. juli 2019
Udløbsdato:9. august 2019

Kulturskabende pædagogisk leder med stor drivkraft til Nokken - en del af Amager Klynge B

Nokken

København S
Genopslag I klyngen har vi et stærkt, fælles ledelsesteam, der løser opgaverne gennem dialog og sparring med hinanden. Vi trækker i samme retning, vi hjælper, støtter og udfordrer hinanden, og vi udvikler os sammen. Vil du være med til at fastholde ...
Indrykket:9. juli 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Klyngeleder, der brænder for børns trivsel, læring, udvikling og dannelse til Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge D

Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge D

København V
Er du drivkraften for faglig ledelse af velkvalificerede pædagogiske ledere, og har du høje ambitioner for børns trivsel og læring? Så er klyngelederstillingen i klynge D på Vesterbro måske noget for dig. Vi søger en faglig visionær og empatisk klyn...
Indrykket:11. juli 2019
Udløbsdato:3. august 2019

Faglig og motiverende leder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej (barselsvikariat)

Musvågevej

København NV
Er du udannet pædagog, og er du en faglig stærk leder? Kan du udstikke klare mål og forventninger, så der skabes fælles retning, ansvar og motivation hos medarbejdere? Er du god til at skabe relationer og gennem tillidsbaseret ledelse engagere medar...
Indrykket:14. juli 2019
Udløbsdato:13. august 2019

Pædagogisk leder til 100 Meterskoven i Indre By/Østerbro Klynge C

100 Meterskoven

København Ø
Vi søger en anerkendende, tydelig og empatisk leder til institution med grøn profil. 100 Meterskoven, der er en integreret vuggestue og udflytterbørnehave, er en del af fællesskabet i Indre By Østerbro Klynge C (IBØ C), som består af syv integrerede...
Indrykket:16. juli 2019
Udløbsdato:16. august 2019