Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions Kollegiet

Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter.  
 
Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen  
Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette.  
 
Dine ansvarsområder    
Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen,  
 
Som leder af rehabiliteringen står du primært for:  
  • det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf  
  • det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder 
  • det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret    
Om arbejdet i centerledelsen  
Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi:  
  • leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads  
  • sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret  
  • positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade  
Om dig  
Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret.  
 
Herudover er det vigtigt, at du:  
  • har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation   
  • er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger – og samtidig har mod på at lede sammen med andre  
  • forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger  
  • har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer.  
 
Yderligere informationer  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527.  
 
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.  
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330019977Phoenix-0e7d578512019-05-08T17:06:40.427Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions Kollegiet
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter.  
 
Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen  
Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette.  
 
Dine ansvarsområder    
Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen,  
 
Som leder af rehabiliteringen står du primært for:  
  • det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf  
  • det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder 
  • det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret    
Om arbejdet i centerledelsen  
Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi:  
  • leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads  
  • sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret  
  • positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade  
Om dig  
Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret.  
 
Herudover er det vigtigt, at du:  
  • har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation   
  • er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger – og samtidig har mod på at lede sammen med andre  
  • forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger  
  • har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer.  
 
Yderligere informationer  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527.  
 
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.  
 
2019-06-04T01:06:47.693 Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter. Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette. Dine ansvarsområder Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen, Som leder af rehabiliteringen står du primært for: det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret Om arbejdet i centerledelsen Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi: leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade Om dig Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret. Herudover er det vigtigt, at du: har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger og samtidig har mod på at lede sammen med andre forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019 Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.10Phoenix0e7d5785101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-03T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=158211&DepartmentId=20160&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3523156Center for Erhvervet Hjerneskade11Tuborgvej 1812400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent756863KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15821100008-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e7d5785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e7d5785https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e7d5785&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0e7d5785&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/1.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Ledelse?12008011Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361740869mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330032992Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/ØsterbroBasic Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum. Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren Vi forventer, at du er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift arbejder struktureret og systematisk er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde har økonomisk tæft i prioriteringer både i daglige og fremadrettede aktiviteter medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle Om Natplejen Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere -assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger. Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov. Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde. Om hele Hjemmeplejen Sygeplejen IBØ Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen. Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn. Tiltrædelse efter aftale. Mere information Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030. Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By/Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning?

Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af såvel syge- som hjemmepleje til borgere i hele Københavns Kommune. Vi søger en leder, der ser muligheder i samarbejdet i et flerfagligt perspektiv, hvor borgeren er i centrum.

Vi kan tilbyde

  • en spændende arbejdsplads med et højt ambitionsniveau
  • en selvstændig, kompetent og motiveret medarbejdergruppe
  • et forum for faglig udvikling i samarbejde med kvalitetssygeplejersker, faglige ledere og de øvrige gruppeledere
  • et rigtig godt arbejdsmiljø i skønne lokaler med udsigt over Nordhavnen og med S-toget lige uden for hoveddøren

Vi forventer, at du

  • er uddannet sygeplejerske, gerne med supplerende lederuddannelse
  • har en anerkendende tilgang til samarbejde og medinddrager og motiverer i samarbejdet på tværs, både internt og eksternt i organisationen
  • inddrager forskellige perspektiver i beslutningstagning og ser den enkelte sag i en større sammenhæng
  • evner at gennemføre involverende processer, er åben i beslutningsprocesser og står ved de trufne beslutninger
  • har gode evner mht. såvel skriftlig som mundtlig kommunikation og tilgår både borgere, medarbejdere og kolleger på en ligeværdig og respektfuld måde
  • har organisatorisk og ledelsesmæssig forståelse og samtidig har øje for den nødvendige balance mellem udvikling og drift
  • arbejder struktureret og systematisk
  • er positiv, loyal og nærværende i opgaveløsning og samarbejde
  • har økonomisk tæft i prioriteringer – både i daglige og fremadrettede aktiviteter
  • medvirker til at skabe et godt arbejdsmiljø for alle

Om Natplejen
Vi leverer natpleje til ca. 50 borgere, og aktuelt er der ansat 18 social- og sundhedshjælpere/-assistenter og seks sygeplejersker fordelt på to vagtuger.

Det nære sundhedsvæsen er under forandring, og det betyder, at den kommunale syge- og hjemmepleje i endnu højere grad skal rustes til at håndtere borgere med mere ustabile, uafklarede og komplicerede sygdomstilstande end hidtil. Med udgangspunkt i København Kommunes Ældrepolitik skal opgaverne løses med inddragelse af borgerens ønsker og behov.

Samtidig har Sundheds- og Omsorgsforvaltningen stor fokus på natpersonalets arbejdsmiljø, således at vi bedst muligt kan forebygge de negative effekter af natarbejde.

Om hele Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ

Vi er en arbejdsplads med ca. 430 medarbejdere fordelt på social- og sundhedshjælpere, social- og sundhedsassistenter, sygeplejersker, forebyggende medarbejdere, ledere og en administrativ stab. Du kommer således til at indgå i en ledergruppe med 12 andre personaleledere og to faglige ledere, og du refererer direkte til hjemmeplejelederen.

Stillingen er på 37 timer ugentlig primært i dagvagt. Løn forhandles efter principperne i Ny Løn.

Tiltrædelse efter aftale.

Mere information
Er du inspireret og har lyst til at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte hjemmeplejeleder Elsebeth Henriksen på 3530 3030.

Søg via nedenstående link senest mandag den 17. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngHjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - NatplejenKøbenhavn Ø2019-05-28T11:07:43.5902019-06-17T00:00:00
330033114Udgravningsledere til Københavns MuseumBasic Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer. Du skal løse følgende opgaver Forestå små og store byarkæologiske udgravninger Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt Kørekort til personbil (B) er ønskeligt Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder. Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst. Løn- og ansættelsesvilkår Arbejdstiden er 37 timer om ugen. Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil. Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427. Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov.

Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Københavns historie og samarbejder med kommunale forvaltninger, borgere og private aktører om kulturmiljø og den faste kulturarv. Vi tilbyder et spændende job i et innovativt miljø med engagerede medarbejdere og dygtige kollegaer.

Du skal løse følgende opgaver

  • Forestå små og store byarkæologiske udgravninger
  • Sikre fagligt fokus på udgravningens væsentligste potentialer med blik for balancen af fremdrift og økonomi
  • Forestå vurdering af naturvidenskabelige prøvers relevans og udsagnskraft i forhold til udgravningen
  • Lede og vejlede udgravere i dokumentation af arkæologiske objekter
  • Registrere fund og anlæg i registreringssystemet Intrasis
  • Løse forefaldende opgaver, herunder formidling i nødvendigt omfang

Museet søger arkæologer med følgende kvalifikationer

  • Uddannelse i forhistorisk eller middelalderarkæologi
  • Erfaring med udgravning af lokaliteter med kompliceret stratigrafi i et bymiljø er et krav
  • Erfaring med styring af økonomi og forbrug af felttimer i forhold til fremdrift
  • Erfaring med opmåling med GPS og Totalstation er et krav
  • Erfaring med selvstændig varetagelse af tracégravninger i bymiljøer er en fordel
  • Kendskab til sikkerhedsforhold ved bygravninger og håndteringen af forurenet jord er en fordel
  • Kendskab til Intrasis 2 og Intrasis 3 er ønskeligt
  • Kørekort til personbil (B) er ønskeligt

Du skal være indstillet på, at opgaverne på Københavns Museum ofte løses i teams med stort ansvar til den enkelte medarbejder.

Københavns Museum er en del af enheden Historie & Kunst i Kultur & Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Enheden omfatter endvidere Nikolaj Kunsthal, Thorvaldsens Museum og Københavns Stadsarkiv. Arbejdet på Københavns Museum planlægges og gennemføres i sammenhæng med strategi- og indsatsområder i Historie & Kunst.

Løn- og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsesperioden vil variere fra 6 til 9 måneder, afhængigt af opgaver og kandidaternes profil.
Forventet start den 1. august 2019, men både tidligere og senere opstart er mulig efter aftale.

Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte arkæologisk leder Lars Ewald Jensen på 4042 6427.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 20. juni 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKøbenhavns MuseumKøbenhavn V2019-05-28T14:00:52.3472019-06-20T00:00:00
330038789KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i CharlottegårdenBasic Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis. Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling. Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene. Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt. Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene. Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel) at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af en skole med høje specialpædagogiske ambitioner en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar et engageret og fagligt kompetent personale en aktiv skolebestyrelse et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel Ansættelsesforhold Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen. Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes. Mere information Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside. Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019. Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området?

Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mellemtrinnet og udskolingen, der i tæt samarbejde med skolebestyrelse, ledelsesteam og medarbejdere har en fælles ambition om at skabe et unikt specialpædagogisk helhedstilbud for vores 184 elever, som bygger på nyeste viden om specialpædagogisk praksis.

Sammen med et ledelsesteam bestående af KKFO-leder for indskoling, afdelingsleder for indskolingen, afdelingsleder for mellemtrin, afdelingsleder for udskoling og skoleleder, vil du som KKFO-leder få ansvaret for at sikre videreudviklingen af fritidstilbuddet for børnene i skolens mellemtrin og udskoling.

Din profil og den forskel, du skal være med til at skabe
Du er uddannet pædagog, har erfaringer med ledelse, og har motivationen til at gøre en forskel på din nye arbejdsplads, så alle børnene udvikler sig personligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med et erfarent ledelsesteam, tæt samarbejde med KKFO-leder for indskolingen og mange fagligt dygtige medarbejdere. Du har en forståelse for at gode administrative løsninger en vigtig del og styrker rammen omkring arbejdet med børnene.

Du har viden om og erfaring med arbejdet omkring børn med særlige behov og grundlæggende kendskab til pædagogiske strategier. Du kan gå forrest og understøtte, at pædagoger og medhjælpere arbejder som rollemodeller for børnene, kan vise vejen, kan skabe struktur og trygge rammer og tage ansvar for at understøtte børnenes personlige, faglige og sociale udvikling, både i KKFOen og i skolen. Du er god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt.

Vi søger en KKFO-leder, der er imødekommende, udadvendt og effektiv med en naturlig gennemslagskraft. Du er reflekteret og åbne for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. Det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på børnenes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene.

Du bliver en del af et ledelsesteam med fokus på

  • at bedrive synlig og sammenstemt faglig ledelse af både forberedelsen og gennemførelsen af læringsaktiviteter i fritid og skole
  • børnenes læring gennem konkret planlagt indsatser
  • at understøtte sagsbehandling i individuelle elevsager
  • et fælles ansvar for at sikre forståelsen af Skolen i Charlottegården som et helhedstilbud, hvor den enkelte elev oplever sammenhæng i hverdagen (morgenåbning, skoledag, fritidsdel)
  • at det er tydeligt, hvem der er den enkelte medarbejders nærmeste leder
  • kontinuerlige samarbejdsmønstre i ledelsesteamet
  • at alle i ledelsesteamet har udviklingsmæssige og administrative ansvarsområder på tværs af organisationen såsom udvalgsarbejde, vikardækning og personaleledelse

Som KKFO-leder på Skolen i Charlottegården vil du være en del af

  • en skole med høje specialpædagogiske ambitioner
  • en hverdag præget af medbestemmelse, medindflydelse og medansvar
  • et engageret og fagligt kompetent personale
  • en aktiv skolebestyrelse
  • et ledelsesteam med fokus på at dygtiggøre sig og gøre en forskel

Ansættelsesforhold
Stillingen er en overenskomststilling, hvor ansættelse de første tre måneder finder sted på prøve. Du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019. Er du i forvejen tjenestemandsansat i Københavns Kommune, vil du bevare din ansættelsesform. Børne- og Ungdomsforvaltningen indhenter straffe- og børneattest som led i rekrutteringen.

Københavns Kommune har en ligestillingspolitik, der skal sikre, at arbejdspladserne afspejler befolkningssammensætningen i kommunen, samt at ligestillingen mellem mænd og kvinder fremmes.

Mere information
Hvis du ønsker at vide mere om skolen og stillingen, ser vi gerne, at du aflægger os et besøg efter. Du kan kontakte skoleleder Andrés Villaro y Lassen på 5054 7973 eller KKFO-leder Stine Schmidt 4014 2687. Endeligt kan interesserede læse mere på skolens hjemmeside.

Søg via nedenstående link senest søndag den 23. juni 2019.
Ansættelsessamtaler finder sted den 26. og 27. juni.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSpecialfritidsinstitution ved Skolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-06-06T14:05:41.8202019-06-23T00:00:00
330039874Leder til idrætsområdet i Kultur Ø i Kultur- og FritidsforvaltningenBasic Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brugerdemokratiet brugerinvolveringen på vores anlæg. Har du solid erfaring og netværk indenfor idrætsområdet, så er du måske den leder, vi står om mangler. Om Kultur Ø og Idrætsenheden Kultur Ø er en af fire decentrale bydelsenheder under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi udvikler kultur- og fritidsoplevelser i samarbejde med borgere fra det nære i hverdagen til det storslåede, der dækker hele byen. Kultur Ø er både kulturhuse, biblioteker og idrætsanlæg. Kultur Ø er passioneret omkring kulturudvikling, foreningsliv, samskabelse og forretningsudvikling. Vi arbejder med idræt lokalt i Kultur Ø, samarbejder med de andre bydele og Kultur- og Fritidsforvaltningens Idrætsenhed om Københavns Kommunes samlede idrætsarbejde. Vi har følgende anlæg på Østerbro: Idrætshuset og Østerbro Stadion, Remisen, Svanemøllehallen, Svanemølleanlægget, Ryparkens Idrætsanlæg, Østerbrohuset, Østre Skøjtehal og Fælledklubhuset og Øbro-Amazonas. Om jobbet I Kultur Ø ønsker vi at sætte øget fokus på idrætsområdet i Kultur Ø, derfor opretter vi en ny idrætsenhed. Som leder af idrætsområdet, vil du få ansvar for udvikle og drifte området i Kultur Ø. Du får personaleansvar for et nyt team, som består af en udviklingskonsulent, en AC-idrætsmedarbejder og fire idrætsmedarbejdere (3F) og en gruppe vikarer. Vi forventer, at du er en tydelig og inspirerende leder, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres udvikling og indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål. Vi arbejder i en politisk ledet organisation, vi har fokus på implementering af fælles stra­te­gier og at organisa­tions­ud­vik­ling er en del af hverdagen. Som leder af idrætsområdet i Kultur Ø er dine vigtigste opgaver, at: Styrke og udvikle samarbejdet med idrætsforeningerne og understøtte de selvorganiserede idrætsudøvere Sikre øget kapacitetsudnyttelse af vores idrætsfaciliteter bl.a. gennem samskabelse og partnerskaber Arbejde med servicekultur Understøtte og udvikle selvbetjente faciliteter Deltage i netværkssamarbejder på idrætsområdet Kultur Ø s repræsentant i SSP-ledergrupper (Østerbro og Indre BY) Om dig Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt. Herudover forventer vi, at du: er en erfaren leder gerne suppleret med en lederuddannelse har velfunderede erfaringer med forandringsledelse i praksis udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner har en relevant uddannelse, gerne idrætsfaglig har bredt kendskab til og netværk på idrætsområdet, og er opdateret med den seneste idrætsfaglige viden. Løn- og ansættelsesvilkår Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på fuld tid, og vi forventer, at stillingen besættes den 1. august 2019 eller hurtigst muligt herefter. Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for Kultur Ø, Christina Midjord på 2482 9417 på hverdage i tidsrummet kl. 16-17. Din primære arbejdsplads vil være i Svanemøllehallen, men du løser opgaver og har møder på alle faciliteter. Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019. Vi kontakter udvalgte kandidater med henblik på afholdelse af 1. samtaler den 24. juni 2019. 2. samtaler afholdes den 26. juni 2019.

Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brugerdemokratiet/brugerinvolveringen på vores anlæg. Har du solid erfaring – og netværk indenfor idrætsområdet, så er du måske den leder, vi står om mangler.

Om Kultur Ø og Idrætsenheden
Kultur Ø er en af fire decentrale bydelsenheder under Kultur- og Fritidsforvaltningen i Københavns Kommune. Vi udvikler kultur- og fritidsoplevelser i samarbejde med borgere – fra det nære i hverdagen til det storslåede, der dækker hele byen. Kultur Ø er både kulturhuse, biblioteker og idrætsanlæg. Kultur Ø er passioneret omkring kulturudvikling, foreningsliv, samskabelse og forretningsudvikling.

Vi arbejder med idræt lokalt i Kultur Ø, samarbejder med de andre bydele og Kultur- og Fritidsforvaltningens Idrætsenhed om Københavns Kommunes samlede idrætsarbejde. Vi har følgende anlæg på Østerbro: Idrætshuset og Østerbro Stadion, Remisen, Svanemøllehallen, Svanemølleanlægget, Ryparkens Idrætsanlæg, Østerbrohuset, Østre Skøjtehal og Fælledklubhuset og Øbro-Amazonas.

Om jobbet
I Kultur Ø ønsker vi at sætte øget fokus på idrætsområdet i Kultur Ø, derfor opretter vi en ny idrætsenhed. Som leder af idrætsområdet, vil du få ansvar for udvikle og drifte området i Kultur Ø. Du får personaleansvar for et nyt team, som består af en udviklingskonsulent, en AC-idrætsmedarbejder og fire idrætsmedarbejdere (3F) og en gruppe vikarer.

Vi forventer, at du er en tydelig og inspirerende leder, at du formår at give dine medarbejdere faglig sparring og desuden understøtter dem i deres udvikling og indbyrdes samarbejde. Du vejleder og udvikler dem, så de bliver endnu bedre, og du sikrer, at I sammen har fokus på vores mål.

Vi arbejder i en politisk ledet organisation, vi har fokus på implementering af fælles stra­te­gier og at organisa­tions­ud­vik­ling er en del af hverdagen.

Som leder af idrætsområdet i Kultur Ø er dine vigtigste opgaver, at:

  • Styrke og udvikle samarbejdet med idrætsforeningerne og understøtte de selvorganiserede idrætsudøvere
  • Sikre øget kapacitetsudnyttelse af vores idrætsfaciliteter bl.a. gennem samskabelse og partnerskaber
  • Arbejde med servicekultur
  • Understøtte og udvikle selvbetjente faciliteter
  • Deltage i netværkssamarbejder på idrætsområdet
  • Kultur Ø’s repræsentant i SSP-ledergrupper (Østerbro og Indre BY)

Om dig
Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt.

Herudover forventer vi, at du:

  • er en erfaren leder – gerne suppleret med en lederuddannelse
  • har velfunderede erfaringer med forandringsledelse i praksis
  • udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • har en relevant uddannelse, gerne idrætsfaglig
  • har bredt kendskab til og netværk på idrætsområdet, og er opdateret med den seneste idrætsfaglige viden.

Løn- og ansættelsesvilkår
Vi tilbyder løn- og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer i henhold til gældende overenskomst. Stillingen er på fuld tid, og vi forventer, at stillingen besættes den 1. august 2019 eller hurtigst muligt herefter.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chef for Kultur Ø, Christina Midjord på 2482 9417 på hverdage i tidsrummet kl. 16-17.
Din primære arbejdsplads vil være i Svanemøllehallen, men du løser opgaver og har møder på alle faciliteter.

Søg via nedenstående link senest fredag den 21. juni 2019.
Vi kontakter udvalgte kandidater med henblik på afholdelse af 1. samtaler den 24. juni 2019.
2. samtaler afholdes den 26. juni 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKultur ØKøbenhavn Ø2019-06-07T16:02:28.0532019-06-21T00:00:00
330037703Timelønnet Togleder - Driftscenter DanmarkRobot Driftscenter Danmark (DcDK) ved KøbenhavnsHovedbanegård er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet. Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendigeoverordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanenkan gennemføres bedst muligt i de tilfælde,hvor uforudsete hændelserindtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes. Din arbejdstid er aftalt til max. 500 timer pr. år, men Banedanmark kan ikke garantere et bestemt timeantal. Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken? Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne. Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning. Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald. I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen. Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet. Sammen med dine 18 kolleger har I således det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet. Vagterne er på 12 timer og planlægges i samarbejde med turplanlæggeren. Trafikal baggrund og flair for disponering Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern. Det er vigtigt,at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationeruden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø. Løn Ansættelsen er omfattetaf Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe3. Timelønnen udgør pt. kr. 212,66. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Kontakt og ansøgning Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Claus B. Christiansen. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende. For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.Driftscenter Danmark (DcDK) ved KøbenhavnsHovedbanegård er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet.

Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødvendigeoverordnede disponeringer, så togtrafikken på fjernbanenkan gennemføres bedst muligt i de tilfælde,hvor uforudsete hændelserindtræffer, og køreplanen dermed ikke kan overholdes.

Din arbejdstid er aftalt til max. 500 timer pr. år, men Banedanmark kan ikke garantere et bestemt timeantal.

Har du lyst til at tage del i ansvaret for disponering af togtrafikken?

Toglederen er ansvarlig for disponering af togtrafikken på fjernbanen i hele landet, herunder korrigering af samme med sikring af god rettidighed og høj kapacitet for jernbanevirksomhederne.

Som togleder er du samtidig jernbaneselskabernes indgangsvinkel til Banedanmark i relation til disponering og trafikinformation, og du varetager tillige akut planlægning.

Du vil blandt andet skulle deltage i strategimøder med jernbaneselskaberne i forbindelse med uordensituationer samt i forbindelse med vinterberedskab. Du er endvidere med til at indhente meldinger fra DMI i forhold til vejrsituationer omkring storm, skybrud samt snefald.

I forbindelse med uheld eller faresituationer har du endvidere ansvaret for kontakt og underretning til havarikommissionen.

Herudover varetager du rollen som netværksleder i forbindelse med udrulning af signalprogrammet.

Sammen med dine 18 kolleger har I således det overordnede ansvar for togtrafikken i hele landet. Vagterne er på 12 timer og planlægges i samarbejde med turplanlæggeren.

Trafikal baggrund og flair for disponering

Du har en trafikal uddannelse inden for jernbanen og erfaring med afvikling af trafikken fra en større Regional Fjernstyringscentral. Det er et plus, hvis du har erfaring fra en funktion som f.eks. vagthavende eller vagthavende afløser i Trafikstyring Fjern.

Det er vigtigt,at du brænder for at disponere, korrigere og afvikle trafik. Du er forudseende og tror på egne beslutninger. Du formår at skifte mellem at arbejde selvstændigt og arbejde i mindre teams. Du formår at have flere bolde i luften, og agere skarpt i akutte situationeruden at tabe overblikket. Derfor er det helt afgørende, at det motiverer dig at arbejde i et hektisk miljø.

Løn

Ansættelsen er omfattetaf Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer og Organisationsaftalen mellem Banedanmark og HK Trafik & Jernbane for trafikmedarbejdere. Stillingen er placeret i løngruppe3. Timelønnen udgør pt. kr. 212,66. Hertil kommer pension. Der er mulighed for at forhandle tillæg.

Kontakt og ansøgning

Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sektionschef Claus B. Christiansen. Send din ansøgning hurtigst muligt, da vi vurderer ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.

For at søge stillingen klikker du på linket ”Søg stillingen” og følger instruktionerne.

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43København Ø2019-06-04T00:00:002019-06-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Natplejen i Hjemmeplejen/Sygeplejen Indre By/Østerbro

Hjemmeplejen/Sygeplejen IBØ - Natplejen

København Ø
Brænder du for selvstændighed i ledelse, og vil du samtidig gerne indgå i et stærkt ledernetværk i Hjemmeplejen Indre By Østerbro (IBØ) i København Kommunes Sundheds- og Omsorgsforvaltning? Som leder af Natplejen bliver du ansvarlig for dækning af s...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:17. juni 2019

Udgravningsledere til Københavns Museum

Københavns Museum

København V
Københavns Museum søger udgravningsledere til arkæologiske udgravninger i byen. Ansættelserne er tidsbegrænsede fra 6-9 måneder, dog med mulighed for forlængelse ved behov. Københavns Museum dækker forskning i og formidling af alle perioder af Køben...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:20. juni 2019

KKFO-leder for mellemtrin og udskoling til Skolen i Charlottegården

Specialfritidsinstitution ved Skolen i Charlottegården

København NV
Brænder du for at gøre en forskel for børn med vanskeligheder inden for autisme og ADHD-området? Skolen i Charlottegården står overfor en udvidelse, og vi søger derfor en KKFO-leder i nyoprettet stilling til skolens fritidsordning for børnene på mel...
Indrykket:6. juni 2019
Udløbsdato:23. juni 2019

Leder til idrætsområdet i Kultur Ø i Kultur- og Fritidsforvaltningen

Kultur Ø

København Ø
Kultur Ø er på jagt efter en stærk ledelsesprofil, der sammen med medarbejdere og samarbejdspartnere vil arbejde for at øge antallet af idrætsaktive københavnere, øge antallet af børn og unge i foreningerne, øge kapacitetsudnyttelsen og udvikle brug...
Indrykket:7. juni 2019
Udløbsdato:21. juni 2019

Timelønnet Togleder - Driftscenter Danmark

Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43

København Ø
Driftscenter Danmark (DcDK) ved KøbenhavnsHovedbanegård er et fælles, døgnbemandet center, der tager sig af den landsdækkende overvågning og koordinering af fjerntrafikken samt uheldsberedskabet. Driftscenterets primære opgave er at foretage de nødv...
Indrykket:4. juni 2019
Udløbsdato:18. juni 2019