Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Planlægningsenhed

Vil du være med til at opbygge og udvikle den tværgående planlægning hos VUC Storstrøm?  

Vi søger en initiativrig leder, som kan stå i spidsen for vores nyetablerede planlægningsenhed pr. 1. august 2019.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling, hvor du vil få mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af en central planlægningsenhed.

Planlægningsenheden samler hele det pædagogisk administrative område på tværs af VUC Storstrøm. Enheden består af 6 dygtige og engagerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Opgaverne vil både skulle løses centralt samt lokalt på afdelingerne for at sikre både helhedsoverblik og indsigt.

Enhedens primære opgaver vil være skemalægning, planlægning af eksamen og censorater, projekter, VUC Erhvev, SSO mv., hvor du som leder vil være garanten for den tværgående ressourceoptimering og understøtte de lokale uddannelseschefer med data omkring gennemførsel, holdstørrelser etc.

Endelig vil du indgå i VUC Storstrøms ledergruppe med reference til Vicedirektøren. Vi ønsker at understøtte hinanden og tænke helhedsorienteret på tværs af enheder, ansvarsområder og faggrupper.

Vi forventer
Vi søger en udviklingsorienteret leder med sans for struktur og samarbejde. 

Som chef er du åben og engageret. Du evner gennem tillidsbaseret ledelse at skabe motivation, engagement og resultater blandt medarbejderne i enheden. Du har tydelige og gode lederevner, går gerne forrest og sætter retningen for en kompetent og engageret medarbejdergruppe.

Derudover forventer vi, at du har ambitioner på planlægningsenhedens vegne og bidrager aktivt til at styrke ledergruppen.

Kendskab til undervisningsområdet vil være en fordel.

Sidst, men ikke mindst, har du en relevant akademisk uddannelse og også gerne lederuddannelse. Vi prioriterer udvikling, og derfor forventes det også, at du fortsat ønsker at udvikle din ledelsespraksis.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Vicedirektør Laila Emiliussen-Hougaard på mail: lae@vucstor.dk eller mobil 21 58 86 89.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling og sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 17. maj 2019

Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 27. maj 2019.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330013108Phoenix-69cc9dd512019-04-30T00:00:00Leder af Planlægningsenhed

Vil du være med til at opbygge og udvikle den tværgående planlægning hos VUC Storstrøm?  

Vi søger en initiativrig leder, som kan stå i spidsen for vores nyetablerede planlægningsenhed pr. 1. august 2019.

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling, hvor du vil få mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af en central planlægningsenhed.

Planlægningsenheden samler hele det pædagogisk administrative område på tværs af VUC Storstrøm. Enheden består af 6 dygtige og engagerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Opgaverne vil både skulle løses centralt samt lokalt på afdelingerne for at sikre både helhedsoverblik og indsigt.

Enhedens primære opgaver vil være skemalægning, planlægning af eksamen og censorater, projekter, VUC Erhvev, SSO mv., hvor du som leder vil være garanten for den tværgående ressourceoptimering og understøtte de lokale uddannelseschefer med data omkring gennemførsel, holdstørrelser etc.

Endelig vil du indgå i VUC Storstrøms ledergruppe med reference til Vicedirektøren. Vi ønsker at understøtte hinanden og tænke helhedsorienteret på tværs af enheder, ansvarsområder og faggrupper.

Vi forventer
Vi søger en udviklingsorienteret leder med sans for struktur og samarbejde. 

Som chef er du åben og engageret. Du evner gennem tillidsbaseret ledelse at skabe motivation, engagement og resultater blandt medarbejderne i enheden. Du har tydelige og gode lederevner, går gerne forrest og sætter retningen for en kompetent og engageret medarbejdergruppe.

Derudover forventer vi, at du har ambitioner på planlægningsenhedens vegne og bidrager aktivt til at styrke ledergruppen.

Kendskab til undervisningsområdet vil være en fordel.

Sidst, men ikke mindst, har du en relevant akademisk uddannelse og også gerne lederuddannelse. Vi prioriterer udvikling, og derfor forventes det også, at du fortsat ønsker at udvikle din ledelsespraksis.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte:

Vicedirektør Laila Emiliussen-Hougaard på mail: lae@vucstor.dk eller mobil 21 58 86 89.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling og sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist er den 17. maj 2019

Stillingen ønskes besat den 1. august 2019.

Ansættelsessamtaler afholdes den 27. maj 2019.

2019-05-19T00:50:13.813 Vil du være med til at opbygge og udvikle den tværgående planlægning hos VUC Storstrøm? Vi søger en initiativrig leder, som kan stå i spidsen for vores nyetablerede planlægningsenhed pr. 1. august 2019.Vi tilbyder Vi tilbyder en spændende og udfordrende stilling, hvor du vil få mulighed for at sætte dit præg på udviklingen af en central planlægningsenhed. Planlægningsenheden samler hele det pædagogisk administrative område på tværs af VUC Storstrøm. Enheden består af 6 dygtige og engagerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund. Opgaverne vil både skulle løses centralt samt lokalt på afdelingerne for at sikre både helhedsoverblik og indsigt. Enhedens primære opgaver vil være skemalægning, planlægning af eksamen og censorater, projekter, VUC Erhvev, SSO mv., hvor du som leder vil være garanten for den tværgående ressourceoptimering og understøtte de lokale uddannelseschefer med data omkring gennemførsel, holdstørrelser etc. Endelig vil du indgå i VUC Storstrøms ledergruppe med reference til Vicedirektøren. Vi ønsker at understøtte hinanden og tænke helhedsorienteret på tværs af enheder, ansvarsområder og faggrupper.Vi forventerVi søger en udviklingsorienteret leder med sans for struktur og samarbejde. Som chef er du åben og engageret. Du evner gennem tillidsbaseret ledelse at skabe motivation, engagement og resultater blandt medarbejderne i enheden. Du har tydelige og gode lederevner, går gerne forrest og sætter retningen for en kompetent og engageret medarbejdergruppe.Derudover forventer vi, at du har ambitioner på planlægningsenhedens vegne og bidrager aktivt til at styrke ledergruppen. Kendskab til undervisningsområdet vil være en fordel. Sidst, men ikke mindst, har du en relevant akademisk uddannelse og også gerne lederuddannelse. Vi prioriterer udvikling, og derfor forventes det også, at du fortsat ønsker at udvikle din ledelsespraksis. Yderligere oplysningerHar du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte: Vicedirektør Laila Emiliussen-Hougaard på mail: lae@vucstor.dk eller mobil 21 58 86 89. Løn og ansættelsesvilkårStillingen er en fuldtidsstilling og sker i henhold til gældende overenskomst. AnsøgningsfristAnsøgningsfrist er den 17. maj 2019 Stillingen ønskes besat den 1. august 2019. Ansættelsessamtaler afholdes den 27. maj 2019.11jobnet69cc9dd5100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-18T00:00:000000https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=vucstor&JobNoticeId=1930EuropaDanmarkSjælland & øerLolland & FalsterGuldborgsund3515826VUC Storstrøm11Bispegade 14800Nykøbing FDKDanmark0
LAE@vucstor.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent751030JobNet4980412498041210029-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69cc9dd5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=69cc9dd5https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69cc9dd5&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=69cc9dd5&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos VUC Storstrøm får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361627347LailaLAE@vucstor.dkDKDanmarkDKDanmark330044661Leder af Guldborgsund HandicapBasic Da lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet. Guldborgsund Handicap udbyder en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, herunder borgere med udviklingshæmning, hjerneskader og autismespektrumforstyrrelser.Vores tilbud omfatter beskæftigelse, aktivitet, samvær og boliger samt hjemmestøtte efter servicelovens 85, 103, 104 og 108. Vi har desuden aflastningstilbud for børn og voksne efter servicelovens 107. Vi tilbyder borgeren et hjem i et moderne botilbud eller i egen bolig med tilknyttet socialpædagogisk støtte. Vi kan desuden være behjælpelige med muligheder inden for service- og produktionsarbejde i kommunalt eller privat regi. Endelig har vi et bredt udbud af fritidsaktiviteter og afholder diverse sociale arrangementer.Administration og ledelse holder til i bygningen på Stubbekøbingvej 83, Nykøbing F.Guldborgsund Handicap er en stor virksomhed med mange enheder i Center for Socialområdet, med ca. 250 faste medarbejdere samt ca. 150 vikaransatte. Virksomheden har en flad organisationsstruktur med få ledere og selvledende teams. Du skal som leder af Guldborgsund Handicap udøve ledelse for 7 gruppeledere. Du refererer til Centerchefen for Socialområdet. Guldborgsund Handicap varetager ydelser i forhold til tilbud med døgndækning, støtteteams, aflastningstilbud, beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud. Der afsættes ligeledes mange pladser til andre kommuner, hvorfor der også er fokus på markedsførelsen af Guldborgsund Handicap.Stillingens nøgleopgaver Ledelse og udvikling af en stor virksomhed med mange enheder. Styring af handicapområdets økonomi. Budgetoverholdelse er en rammebetingelse for virksomhederne på Socialområdet. Fortsætte den strategiske retning med selvledelse og stå i spidsen for udvikling af den pædagogiske indsats. Ledelse af de tre lederteams. Samarbejde med socialområdets andre ledere. Skabe og sikre trivslen i hele virksomheden sammen med Trioerne. Stå i spidsen for et aktivt samarbejde med handicapområdets borgere og pårørende. Profilere Guldborgsund Kommune i og uden for kommunen. Personlige kompetencer Du har stærk økonomisk indsigt. Du er visionær og kan se muligheder og udvikling i egen virksomhed, på Socialområdet og på tværs i hele Guldborgsund Kommune. Du har erfaring med at lede i en politisk styret organisation. Du har naturlig autoritet og gennemslagskraft. Du er fleksibel, anerkendende og motiverende i din måde at samarbejde på. Du har evne til at skabe overblik i en stor virksomhed samt tænke både strategi og udvikling med afsæt i politiske beslutninger til gavn for borgerne. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på åbenhed. Faglige kompetencer Du har en akademisk uddannelse eller grunduddannelse som pædagog, socialrådgiver eller lign. Stillingen kræver, at du har en lederuddannelse på minimum diplomniveau. Du har erfaring fra de pædagogiske områder og erfaring i at lede gennem ledere. Vi tilbyder En spændende, udfordrende og alsidig stilling. Dygtige og kompetente medarbejdere, der arbejder med selvledelse. Et godt arbejdsmiljø med en løsningsfokuseret tilgang. En arbejdsplads båret af tillid, tryghed og humor. Løn og ansættelse: Efter gld. overenskomst. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. oktober 2019.Flere oplysningerDu er velkommen til at kontakte Centerchef Pedro Michael på mobil 2518 1100 og Maria Boline Boesen på mobil 2518 2003 (kan kun kontaktes frem til uge 29) for yderligere oplysninger om stillingen eller læse mere om Guldborgsund Handicap på http: www.handicap.nu 1. ansættelsessamtale finder sted den 14. august 2019.2. ansættelsessamtale finder sted den 21. august 2019.Som ansøger må du som minimum påregne at kunne møde til de to samtalerunder (som hvervarer en time til halvanden) samt afsætte i alt ca. en time til en samtale med centerchefen mellem de to samtaler. Ansøgningsfrist: Den 5. august 2019Da lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet.
 
Guldborgsund Handicap udbyder en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, herunder borgere med udviklingshæmning, hjerneskader og autismespektrumforstyrrelser.
Vores tilbud omfatter beskæftigelse, aktivitet, samvær og boliger samt hjemmestøtte efter servicelovens §85, §103, §104 og §108.  Vi har desuden aflastningstilbud for børn og voksne efter servicelovens §107. 
Vi tilbyder borgeren et hjem i et moderne botilbud eller i egen bolig med tilknyttet socialpædagogisk støtte. Vi kan desuden være behjælpelige med muligheder inden for service- og produktionsarbejde i kommunalt eller privat regi. Endelig har vi et bredt udbud af fritidsaktiviteter og afholder diverse sociale arrangementer.
Administration og ledelse holder til i bygningen på Stubbekøbingvej 83, Nykøbing F.
Guldborgsund Handicap er en stor virksomhed med mange enheder i Center for Socialområdet, med ca. 250 faste medarbejdere samt ca. 150 vikaransatte. Virksomheden har en flad organisationsstruktur med få ledere og selvledende teams. Du skal som leder af Guldborgsund Handicap udøve ledelse for 7 gruppeledere. Du refererer til Centerchefen for Socialområdet.
 
Guldborgsund Handicap varetager ydelser i forhold til tilbud med døgndækning, støtteteams, aflastningstilbud, beskyttet beskæftigelse og samværs- og aktivitetstilbud. Der afsættes ligeledes mange pladser til andre kommuner, hvorfor der også er fokus på markedsførelsen af Guldborgsund Handicap.


Stillingens nøgleopgaver
  • Ledelse og udvikling af en stor virksomhed med mange enheder.
  • Styring af handicapområdets økonomi. Budgetoverholdelse er en rammebetingelse for virksomhederne på Socialområdet. 
  • Fortsætte den strategiske retning med selvledelse og stå i spidsen for udvikling af den pædagogiske indsats.
  • Ledelse af de tre lederteams.
  • Samarbejde med socialområdets andre ledere.
  • Skabe og sikre trivslen i hele virksomheden sammen med Trioerne.
  • Stå i spidsen for et aktivt samarbejde med handicapområdets borgere og pårørende.
  • Profilere Guldborgsund Kommune i og uden for kommunen.
     

Personlige kompetencer
  • Du har stærk økonomisk indsigt.
  • Du er visionær og kan se muligheder og udvikling i egen virksomhed, på Socialområdet og på tværs i hele Guldborgsund Kommune.
  • Du har erfaring med at lede i en politisk styret organisation.
  • Du har naturlig autoritet og gennemslagskraft.
  • Du er fleksibel, anerkendende og motiverende i din måde at samarbejde på.
  • Du har evne til at skabe overblik i en stor virksomhed samt tænke både strategi og udvikling med afsæt i politiske beslutninger til gavn for borgerne.
  • Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og lægger vægt på åbenhed.  


Faglige kompetencer
  • Du har en akademisk uddannelse eller grunduddannelse som pædagog, socialrådgiver eller lign.
  • Stillingen kræver, at du har en lederuddannelse på minimum diplomniveau.
  • Du har erfaring fra de pædagogiske områder og erfaring i at lede gennem ledere.
     
Vi tilbyder
 
  • En spændende, udfordrende og alsidig stilling.
  • Dygtige og kompetente medarbejdere, der arbejder med selvledelse.
  • Et godt arbejdsmiljø med en løsningsfokuseret tilgang.
  • En arbejdsplads båret af tillid, tryghed og humor.

     
Løn og ansættelse: Efter gld. overenskomst. Stillingen er ledig til besættelse fra den 1. oktober 2019.

Flere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte Centerchef Pedro Michael på mobil 2518 1100 og Maria Boline Boesen på mobil 2518 2003 (kan kun kontaktes frem til uge 29) for yderligere oplysninger om stillingen eller læse mere om Guldborgsund Handicap på http://www.handicap.nu/

1. ansættelsessamtale finder sted den 14. august 2019.
2. ansættelsessamtale finder sted den 21. august 2019.


Som ansøger må du som minimum påregne at kunne møde til de to samtalerunder (som hver
varer en time til halvanden) samt afsætte i alt ca. en time til en samtale med centerchefen mellem de to samtaler.
 

Ansøgningsfrist: Den 5. august 2019
 

ORS/Small/a5f26cc9_logo.gifGuldborgsund HandicapNykøbing F2019-06-17T16:04:17.0372019-07-22T00:00:00
330044265Daglig pædagogisk lederProfile Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig! Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1. august, eller snarest derefter. Område Øst er en 0-6 års institution, der består af 3 afdelinger med ca. 120 børn i hver. Afdelingerne er spredte geografisk over 3 bysamfund, hvilket indebærer en stor mangfoldighed af muligheder, qua de lokale kontekster. Du bliver daglig pædagogisk leder med særligt ansvar for Karise Børnehus, men indgår også i arbejdet i de øvrige afdelinger, i det samlede område, samt det samlede dagtilbud i kommunen. Område Øst er kendetegnet ved at være i kontinuerlig udvikling. Vi ønsker at medvirke til, at de børn, der går i institutionen, opnår kompetencer, der støtter dem til et bæredygtigt liv. Det betyder bl.a. at vi er DGI certificeret, at vi bruger uderummet og naturen aktivt i hverdagen, at vi har et særligt fokus på barnets sproglige udvikling, at vi arbejder med Ro, nærvær og balance, at vi arbejder med fokus på fællesskabet, at vi har barnets helhed for øje, m.v. Faxe Kommune er ligeledes meget optaget af, at sikre en høj kvalitet i arbejdet med børnene, hvilket bl.a. indebærer et politiks fokus på læringsmiljøer, interaktion og forældresamarbejde. En af de første opgaver, du kommer til at stå for, er implementeringen af Den Styrkede Læreplan, hvor vi er i opstartsfasen. Om stillingen Som daglig pædagogisk leder refererer du direkte til områdelederen, og du indgår i et åbent og gensidigt teamsamarbejde med daglig pædagogiske ledere og områdeleder. Du kommer til at bidrage til fortsat udvikling af afdelingen og området i samarbejde med medarbejdere, forældre og lokalråd og områdebestyrelse. Du kommer endvidere til at indgå i et samarbejde med skole og SFO, hvor vi sammen har fokus på at styrke sammenhængen i børn og unges liv fra 0-18 år. Her indgår også et samarbejde med frivillige, idrætsinstitutioner, m.v. Derudover vil du naturligt være en del af arbejdet med Faxe i Fællesskab, hvor vi som kommune har fokus på at styrke en fælles kultur, der arbejder hen imod gode løsninger af kerneopgaven med udgangspunkt i at sammen kan vi mere. Orienter dig gerne nærmere på https: faxeifaellesskab.dk Vi ser gerne, at du: Har et højt engagement og drive Har stærke samarbejdskompetencer Er innovativ og proaktiv Formår at have en god balance mellem drift og udvikling Har høj faglighed, gerne kombineret med efteruddannelse inden for ledelse God til at kommunikere, både i skrift og tale Er ambitiøs på børnenes, personalets og områdets vegne Ønsker fortsat egen udvikling Kan bevæge sig på forskellige arenaer og skifte tempo efter behov Har erfaring fra hverdagen i en daginstitution Vi kan tilbyde En attraktiv institution, med faglige kompetente medarbejdere Et område og kommune i fortsat udvikling En aktiv forældregruppe Et velfungerende ledelsesteam med fortsat ønske om udvikling af teamet Stor samarbejdsflade i den samlede kommune Rekrutteringsprocessen Der afholdes 1. og 2. samtale. Der vil være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse, som del af 2. samtale. Kandidater der går videre til 2. samtale, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives i forbindelse med 2. samtale. Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale. Stillingen er på 37 timer om ugen, med ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er den 27. juni. Første samtale afholdes 1. juli og anden samtale holdes den 4. juli. Samtalerne foregår i dagtimerne i Karise Børnehus. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Maiken Højgaard Toftholm på tlf. 29 10 43 02

Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig!

Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1. august, eller snarest derefter.

Område Øst er en 0-6 års institution, der består af 3 afdelinger med ca. 120 børn i hver. Afdelingerne er spredte geografisk over 3 bysamfund, hvilket indebærer en stor mangfoldighed af muligheder, qua de lokale kontekster.

Du bliver daglig pædagogisk leder med særligt ansvar for Karise Børnehus, men indgår også i arbejdet i de øvrige afdelinger, i det samlede område, samt det samlede dagtilbud i kommunen.

Område Øst er kendetegnet ved at være i kontinuerlig udvikling. Vi ønsker at medvirke til, at de børn, der går i institutionen, opnår kompetencer, der støtter dem til et bæredygtigt liv.

Det betyder bl.a. at vi er DGI certificeret, at vi bruger uderummet og naturen aktivt i hverdagen, at vi har et særligt fokus på barnets sproglige udvikling, at vi arbejder med Ro, nærvær og balance, at vi arbejder med fokus på fællesskabet, at vi har barnets helhed for øje, m.v.

Faxe Kommune er ligeledes meget optaget af, at sikre en høj kvalitet i arbejdet med børnene, hvilket bl.a. indebærer et politiks fokus på læringsmiljøer, interaktion og forældresamarbejde.

En af de første opgaver, du kommer til at stå for, er implementeringen af Den Styrkede Læreplan, hvor vi er i opstartsfasen.

Om stillingen

Som daglig pædagogisk leder refererer du direkte til områdelederen, og du indgår i et åbent og gensidigt teamsamarbejde med daglig pædagogiske ledere og områdeleder. Du kommer til at bidrage til fortsat udvikling af afdelingen og området i samarbejde med medarbejdere, forældre og lokalråd og områdebestyrelse.

Du kommer endvidere til at indgå i et samarbejde med skole og SFO, hvor vi sammen har fokus på at styrke sammenhængen i børn og unges liv fra 0-18 år. Her indgår også et samarbejde med frivillige, idrætsinstitutioner, m.v.

Derudover vil du naturligt være en del af arbejdet med Faxe i Fællesskab, hvor vi som kommune har fokus på at styrke en fælles kultur, der arbejder hen imod gode løsninger af kerneopgaven – med udgangspunkt i at sammen kan vi mere.

Orienter dig gerne nærmere på https://faxeifaellesskab.dk/

Vi ser gerne, at du:

  • Har et højt engagement og drive
  • Har stærke samarbejdskompetencer
  • Er innovativ og proaktiv
  • Formår at have en god balance mellem drift og udvikling
  • Har høj faglighed, gerne kombineret med efteruddannelse inden for ledelse
  • God til at kommunikere, både i skrift og tale
  • Er ambitiøs på børnenes, personalets og områdets vegne
  • Ønsker fortsat egen udvikling
  • Kan bevæge sig på forskellige arenaer og skifte tempo efter behov
  • Har erfaring fra hverdagen i en daginstitution

Vi kan tilbyde

  • En attraktiv institution, med faglige kompetente medarbejdere
  • Et område og kommune i fortsat udvikling
  • En aktiv forældregruppe
  • Et velfungerende ledelsesteam med fortsat ønske om udvikling af teamet
  • Stor samarbejdsflade i den samlede kommune

Rekrutteringsprocessen

Der afholdes 1. og 2. samtale.

Der vil være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse, som del af 2. samtale.

Kandidater der går videre til 2. samtale, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives i forbindelse med 2. samtale.

Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale.

 

Stillingen er på 37 timer om ugen, med ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 27. juni. Første samtale afholdes 1. juli og anden samtale holdes den 4. juli.  Samtalerne foregår i dagtimerne i Karise Børnehus.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Maiken Højgaard Toftholm på tlf. 29 10 43 02

 

ORS/Small/be08157b_logo.pngFaxe KommuneHaslev2019-06-17T00:02:36.9972019-06-27T00:00:00
330033204SouschefRobot Souschef Vi søger en dygtig og engageret souschef til vores REMA 1000 butik i Nykøbing Falster, Grønnegårdsvej. Som souschef bliver du købmandens højre hånd og stedfortræder. Dine arbejdsopgaver bliver almindelig butiksdrift, vareopfyldning, disponering, sortimentspleje samt motivering og ledelse af vores dygtige medarbejdere. Du skal være med til at fastholde og udvikle vores butik, som områdets foretrukne indkøbssted. Du er ansvarsbevidst, energisk, fleksibel og trives i en hurtig og tempofyldt hverdag og har en solid erfaring fra detailhandlen. Du er ambitiøs og måske kunne du på sigt tænke dig at blive købmand i REMA1000. Du må påregne skiftende arbejdstider og weekendvagt hver 2. weekend. Vi tilbyder et selvstændigt og udviklende job i et koncept, hvor du bliver værdsat og får mulighed for at afprøve egne ideer. Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi vurderer, at vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen. Lyder det som noget for dig? Så klik på linket og ansøg.

Souschef

Vi søger en dygtig og engageret souschef til vores REMA 1000 butik i Nykøbing Falster, Grønnegårdsvej.

Som souschef bliver du købmandens højre hånd og stedfortræder.

Dine arbejdsopgaver bliver almindelig butiksdrift, vareopfyldning, disponering, sortimentspleje samt motivering og ledelse af vores dygtige medarbejdere.

Du skal være med til at fastholde og udvikle vores butik, som områdets foretrukne indkøbssted. 

Du er ansvarsbevidst, energisk, fleksibel og trives i en hurtig og tempofyldt hverdag og har en solid erfaring fra detailhandlen.

Du er ambitiøs og måske kunne du på sigt tænke dig at blive købmand i REMA1000. Du må påregne skiftende arbejdstider og weekendvagt hver 2. weekend.

Vi tilbyder et selvstændigt og udviklende job i et koncept, hvor du bliver værdsat og får mulighed for at afprøve egne ideer.

Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi vurderer, at vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

Lyder det som noget for dig? Så klik på linket og ansøg.

REMA 1000, 759 Nykøbing F. ApSNykøbing F2019-05-28T00:00:002019-06-23T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af Guldborgsund Handicap

Guldborgsund Handicap

Nykøbing F
Da lederen af Guldborgsund Handicap har søgt nye udfordringer, søger vi dig, der ønsker at stå i spidsen for en virksomhed med engagerede og kompetente ledere og medarbejdere, hvor faglighed, udvikling, åbenhed og samarbejde er i højsædet. Guldborgs...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:22. juli 2019

Daglig pædagogisk leder

Faxe Kommune

Haslev
Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig! Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1....
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Souschef

REMA 1000, 759 Nykøbing F. ApS

Nykøbing F
Souschef Vi søger en dygtig og engageret souschef til vores REMA 1000 butik i Nykøbing Falster, Grønnegårdsvej. Som souschef bliver du købmandens højre hånd og stedfortræder. Dine arbejdsopgaver bliver almindelig butiksdrift, vareopfyldning, dispone...
Indrykket:28. maj 2019
Udløbsdato:23. juni 2019