Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Sundhedsteamet

Sundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os.

Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området.

Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer.

Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen – dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje.

Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning.

Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle.

Vi søger en leder, der har:

  • En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA)
  • Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer
  • Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode
  • Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer
  • Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier
  • Erfaring med økonomi- og driftsstyring
  • Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse
  • Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave

Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært.

Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027300Phoenix-06be3d6a12019-05-20T00:00:00Leder af SundhedsteametSundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os.

Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området.

Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer.

Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen – dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje.

Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning.

Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle.

Vi søger en leder, der har:
  • En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA)
  • Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer
  • Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode
  • Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer
  • Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier
  • Erfaring med økonomi- og driftsstyring
  • Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse
  • Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave

Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært.

Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73


2019-06-17T00:53:27.740 Sundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os. Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området. Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer. Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje. Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning. Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle. Vi søger en leder, der har: En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA) Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling Erfaring med ledelse af medarbejdere Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier Erfaring med økonomi- og driftsstyring Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler. Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne. Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling. Hvad tilbyder vi? Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært. Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger. Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje. Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her. Løn og ansættelsesforhold: Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer. Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019 Yderligere oplysninger Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 7311jobnet06be3d6a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144984&DepartmentId=18967&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3530357Center for Sundhed og Pleje11Rådhusholmen 10, 3 tv2670Greve40464973DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763793JobNet4992194499219410020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843444came@greve.dkDKDanmarkDKDanmark330044265Daglig pædagogisk lederProfile Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig! Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1. august, eller snarest derefter. Område Øst er en 0-6 års institution, der består af 3 afdelinger med ca. 120 børn i hver. Afdelingerne er spredte geografisk over 3 bysamfund, hvilket indebærer en stor mangfoldighed af muligheder, qua de lokale kontekster. Du bliver daglig pædagogisk leder med særligt ansvar for Karise Børnehus, men indgår også i arbejdet i de øvrige afdelinger, i det samlede område, samt det samlede dagtilbud i kommunen. Område Øst er kendetegnet ved at være i kontinuerlig udvikling. Vi ønsker at medvirke til, at de børn, der går i institutionen, opnår kompetencer, der støtter dem til et bæredygtigt liv. Det betyder bl.a. at vi er DGI certificeret, at vi bruger uderummet og naturen aktivt i hverdagen, at vi har et særligt fokus på barnets sproglige udvikling, at vi arbejder med Ro, nærvær og balance, at vi arbejder med fokus på fællesskabet, at vi har barnets helhed for øje, m.v. Faxe Kommune er ligeledes meget optaget af, at sikre en høj kvalitet i arbejdet med børnene, hvilket bl.a. indebærer et politiks fokus på læringsmiljøer, interaktion og forældresamarbejde. En af de første opgaver, du kommer til at stå for, er implementeringen af Den Styrkede Læreplan, hvor vi er i opstartsfasen. Om stillingen Som daglig pædagogisk leder refererer du direkte til områdelederen, og du indgår i et åbent og gensidigt teamsamarbejde med daglig pædagogiske ledere og områdeleder. Du kommer til at bidrage til fortsat udvikling af afdelingen og området i samarbejde med medarbejdere, forældre og lokalråd og områdebestyrelse. Du kommer endvidere til at indgå i et samarbejde med skole og SFO, hvor vi sammen har fokus på at styrke sammenhængen i børn og unges liv fra 0-18 år. Her indgår også et samarbejde med frivillige, idrætsinstitutioner, m.v. Derudover vil du naturligt være en del af arbejdet med Faxe i Fællesskab, hvor vi som kommune har fokus på at styrke en fælles kultur, der arbejder hen imod gode løsninger af kerneopgaven med udgangspunkt i at sammen kan vi mere. Orienter dig gerne nærmere på https: faxeifaellesskab.dk Vi ser gerne, at du: Har et højt engagement og drive Har stærke samarbejdskompetencer Er innovativ og proaktiv Formår at have en god balance mellem drift og udvikling Har høj faglighed, gerne kombineret med efteruddannelse inden for ledelse God til at kommunikere, både i skrift og tale Er ambitiøs på børnenes, personalets og områdets vegne Ønsker fortsat egen udvikling Kan bevæge sig på forskellige arenaer og skifte tempo efter behov Har erfaring fra hverdagen i en daginstitution Vi kan tilbyde En attraktiv institution, med faglige kompetente medarbejdere Et område og kommune i fortsat udvikling En aktiv forældregruppe Et velfungerende ledelsesteam med fortsat ønske om udvikling af teamet Stor samarbejdsflade i den samlede kommune Rekrutteringsprocessen Der afholdes 1. og 2. samtale. Der vil være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse, som del af 2. samtale. Kandidater der går videre til 2. samtale, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives i forbindelse med 2. samtale. Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale. Stillingen er på 37 timer om ugen, med ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst. Ansøgningsfristen er den 27. juni. Første samtale afholdes 1. juli og anden samtale holdes den 4. juli. Samtalerne foregår i dagtimerne i Karise Børnehus. Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Maiken Højgaard Toftholm på tlf. 29 10 43 02

Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig!

Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1. august, eller snarest derefter.

Område Øst er en 0-6 års institution, der består af 3 afdelinger med ca. 120 børn i hver. Afdelingerne er spredte geografisk over 3 bysamfund, hvilket indebærer en stor mangfoldighed af muligheder, qua de lokale kontekster.

Du bliver daglig pædagogisk leder med særligt ansvar for Karise Børnehus, men indgår også i arbejdet i de øvrige afdelinger, i det samlede område, samt det samlede dagtilbud i kommunen.

Område Øst er kendetegnet ved at være i kontinuerlig udvikling. Vi ønsker at medvirke til, at de børn, der går i institutionen, opnår kompetencer, der støtter dem til et bæredygtigt liv.

Det betyder bl.a. at vi er DGI certificeret, at vi bruger uderummet og naturen aktivt i hverdagen, at vi har et særligt fokus på barnets sproglige udvikling, at vi arbejder med Ro, nærvær og balance, at vi arbejder med fokus på fællesskabet, at vi har barnets helhed for øje, m.v.

Faxe Kommune er ligeledes meget optaget af, at sikre en høj kvalitet i arbejdet med børnene, hvilket bl.a. indebærer et politiks fokus på læringsmiljøer, interaktion og forældresamarbejde.

En af de første opgaver, du kommer til at stå for, er implementeringen af Den Styrkede Læreplan, hvor vi er i opstartsfasen.

Om stillingen

Som daglig pædagogisk leder refererer du direkte til områdelederen, og du indgår i et åbent og gensidigt teamsamarbejde med daglig pædagogiske ledere og områdeleder. Du kommer til at bidrage til fortsat udvikling af afdelingen og området i samarbejde med medarbejdere, forældre og lokalråd og områdebestyrelse.

Du kommer endvidere til at indgå i et samarbejde med skole og SFO, hvor vi sammen har fokus på at styrke sammenhængen i børn og unges liv fra 0-18 år. Her indgår også et samarbejde med frivillige, idrætsinstitutioner, m.v.

Derudover vil du naturligt være en del af arbejdet med Faxe i Fællesskab, hvor vi som kommune har fokus på at styrke en fælles kultur, der arbejder hen imod gode løsninger af kerneopgaven – med udgangspunkt i at sammen kan vi mere.

Orienter dig gerne nærmere på https://faxeifaellesskab.dk/

Vi ser gerne, at du:

  • Har et højt engagement og drive
  • Har stærke samarbejdskompetencer
  • Er innovativ og proaktiv
  • Formår at have en god balance mellem drift og udvikling
  • Har høj faglighed, gerne kombineret med efteruddannelse inden for ledelse
  • God til at kommunikere, både i skrift og tale
  • Er ambitiøs på børnenes, personalets og områdets vegne
  • Ønsker fortsat egen udvikling
  • Kan bevæge sig på forskellige arenaer og skifte tempo efter behov
  • Har erfaring fra hverdagen i en daginstitution

Vi kan tilbyde

  • En attraktiv institution, med faglige kompetente medarbejdere
  • Et område og kommune i fortsat udvikling
  • En aktiv forældregruppe
  • Et velfungerende ledelsesteam med fortsat ønske om udvikling af teamet
  • Stor samarbejdsflade i den samlede kommune

Rekrutteringsprocessen

Der afholdes 1. og 2. samtale.

Der vil være både case-arbejde og en lille faciliteringsøvelse, som del af 2. samtale.

Kandidater der går videre til 2. samtale, vil blive bedt om at udfylde en personlighedstest (Human Developer). Feedback på testresultat gives i forbindelse med 2. samtale.

Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med 2. samtale.

 

Stillingen er på 37 timer om ugen, med ansættelse pr. 1. august 2019 eller snarest derefter. Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfristen er den 27. juni. Første samtale afholdes 1. juli og anden samtale holdes den 4. juli.  Samtalerne foregår i dagtimerne i Karise Børnehus.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte områdeleder Maiken Højgaard Toftholm på tlf. 29 10 43 02

 

ORS/Small/be08157b_logo.pngFaxe KommuneHaslev2019-06-17T00:02:36.9972019-06-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Daglig pædagogisk leder

Faxe Kommune

Haslev
Overvejer du nye udfordringer i det pædagogiske element, hvor du bliver del af en hverdag med stor indflydelse og ansvar - i mulighedernes univers, så har vi jobbet til dig! Vi søger en daglig pædagogisk leder til Karise Børnehus, med tiltrædelse 1....
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019