Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Sundhedsteamet

Sundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os.

Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området.

Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer.

Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen – dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje.

Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning.

Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle.

Vi søger en leder, der har:

  • En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA)
  • Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer
  • Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode
  • Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer
  • Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier
  • Erfaring med økonomi- og driftsstyring
  • Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse
  • Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave

Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært.

Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73



Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330027300Phoenix-06be3d6a12019-05-20T00:00:00Leder af SundhedsteametSundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os.

Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området.

Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer.

Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen – dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje.

Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning.

Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle.

Vi søger en leder, der har:
  • En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA)
  • Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling
  • Erfaring med ledelse af medarbejdere
  • Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer
  • Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode
  • Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer
  • Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier
  • Erfaring med økonomi- og driftsstyring
  • Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse
  • Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave

Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler.

Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne.

Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling.

Hvad tilbyder vi?
Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært.

Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger.

Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje.

Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her.

Løn og ansættelsesforhold:
Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus.
Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer.

Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019

Yderligere oplysninger
Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 73


2019-06-17T00:53:27.740 Sundhedsfremme og forebyggelse i Greve Kommune er en vigtig opgave nu og i fremtiden. Vi skal styrke de tværgående sundhedsfremmende tiltag via målrettede strategiske indsatser, og vi skal kunne forebygge et øget behov for kommunale ydelser. Samtidig bliver vi flere ældre og flere lever med kroniske sygdomme. Forebyggelse af demens og ensomhed bliver de helt store fokusområder årene frem, og med udbygning af Det nære Sundhedsvæsen har vi mange spændende opgaver foran os. Vi har ændret på organisationsstrukturen, og arbejdet med ledelse af sundhed og forebyggelse får således større opmærksomhed. Derfor har vi brug for en dygtig leder til at drive området. Sundhedsteamets medarbejdere arbejder med mange forskelligartede indsatser indenfor sundhedsfremme og forebyggelse. De har forskellige faglige baggrunde, men fælles for alle er, at de samarbejder på tværs af de forskellige fagcentre i kommunen, med civilsamfundet og på tværs af sektorer. Som leder af Sundhedsteamet vil du være frontfigur i den sundhedsfremmende og forebyggende indsats i kommunen dels som koordinator for indsatser på tværs af kommunen og dels i Center for Sundhed og Pleje. Stillingen som leder af Sundhedsteamet er alsidig, spændende, udfordrende og giver mulighed for nytænkning. Som leder af Sundhedsteamet har du ansvar for den faglige, økonomiske, personalemæssige og administrative ledelse af området. Du er ansvarlig for at videreføre - men også for at udvikle. Vi søger en leder, der har: En sundhedsakademisk grunduddannelse (fx FSV) eller er uddannet som eksempelvis sygeplejerske eller terapeut med relevant efter- og videreuddannelse på diplom- eller masterniveau (fx Diplom i ledelse, MPH, MPG eller MPA) Længerevarende og relevant erfaring indenfor sundhedsområdet og gerne fra en lignende stilling Erfaring med ledelse af medarbejdere Flair for at være netværksskabende på mange niveauer og arenaer Erfaring med at implementere besluttede indsatser, følge op, afslutte samt evaluere indsatser og projekter med anerkendt metode Forståelse for hvordan en politisk ledet organisation fungerer Indgående kendskab til lovgivning på området og sundhedspolitiske strategier Erfaring med økonomi- og driftsstyring Erfaringer med udarbejdelse af oplæg og sagsfremstillinger til den administrative og politiske ledelse Lyst til og mod på en spændende og udfordrende ledelsesopgave Vi forventer, at du som leder har stærke kommunikative og relationelle kompetencer, kan opbygge et tæt konstruktivt samarbejde og samtidig være markant og tydelig i organisationen. Du skal tillige være en tydelig og velformuleret skriftlig formidler. Du skal kunne træffe nødvendige beslutninger, have personlig gennemslagskraft og være robust i lederrollen. Det er samtidig væsentligt, at du kan indgå i tæt dialog og sparring og være en inspirerende leder, der går foran og skaber begejstring og engagement hos medarbejderne. Endelig skal din ledelsesstil være præget af åbenhed, respekt, tillid og en anerkendende tilgang. Som en del af medarbejderudvikling og trivsel skal du have blik for at sikre den nødvendige kompetenceudvikling. Hvad tilbyder vi? Du får en alsidig, spændende og udfordrende lederstilling. Med din indsigt i det sundheds- og samfundsvidenskabelige felt får du mulighed for at sætte dit eget præg på indsatserne - både på det strategiske niveau og helt driftsnært. Du får fornøjelsen af en gruppe engagerede medarbejdere, som alle påtager sig et stort ansvar, og som vil gå langt for at levere de bedst mulige tilbud til borgerne. Du får mulighed for at understøtte betydningen af et godt arbejdsmiljø og stærk social kapital i et tæt samarbejde med medarbejdere og kolleger. Du vil blive en del af et stærkt lederteam med otte kolleger fra Center for Sundhed og Pleje. Ledelsesgrundlaget i Greve Kommune kan læses her og du kan læse funktionsbeskrivelsen her. Løn og ansættelsesforhold: Løn afklares med den forhandlingsberettigede organisation og tager afsæt i overenskomsten. Stillingen er på 37 timer pr. uge med arbejdsplads i Greve og med udkørsel fra Greve Rådhus. Det er er en del af Greve kommunes ansættelsespolitik, at der fremvises straffeattest, samt indhentes referencer. Samtaler afholdes: Fredag d. 21. juni og Onsdag d. 26. juni 2019 Yderligere oplysninger Ved ønske om yderligere oplysninger skal henvendelse ske til Myndigheds- og Sundhedschef, Camilla Meyer på mobiltelefon: 40 46 49 7311jobnet06be3d6a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1169&ProjectId=144984&DepartmentId=18967&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnGreve3530357Center for Sundhed og Pleje11Rådhusholmen 10, 3 tv2670Greve40464973DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent763793JobNet4992194499219410020-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=06be3d6a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLeder af Sundhedsteamet1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843444came@greve.dkDKDanmarkDKDanmark330095901Rytmisk korleder til Rønnevang KirkeRobot Rytmisk korleder til Rønnevang Kirke Rønnevang Kirkes Menighedsråd, Taastrup Hovedgade 150, 2630 Taastrup søger en rytmisk korleder til en stilling på ca. 18 timer om ugen med tiltrædelse den 1. december 2019 som kan indgå i et positivt og engageret samarbejde med kirkens præster og kirkens medarbejdere. Rønnevang Kirke er en levende kirke med mange forskelligartede aktiviteter. Vi vægter musikken højt, og vi har et aktivt koncert- og gudstjenesteliv. Stillingen indeholder blandt andet: Korledelse i samarbejde med kirkens organist, vi har bl.a. - Gospelkor børnekor spirekor - Babysalmesang Udover musiktilbuddene er der en række børnegudstjenester, rytmiske musikgudstjenester, højmesser og arrangementer, hvor korlederen også deltager. Der kan tilknyttes stillingen andre arbejdsområder, f.eks. kommunikations- og PR-opgaver samt deltagelse i kirkens juniorklub og minikonfirmandundervisning. Vi søger en medarbejder, der: - har en musikalsk baggrund - har interesse for kirkens liv og mangfoldighed - har gode samarbejdsevner - er fleksibel omkring sin arbejdstid - selvstændigt kan tilrettelægge sit arbejde - har lyst og energi til at oprette og udvikle det rytmiske musikliv i kirken - er udadvendt og serviceminded Ansættelsen sker ved Rønnevang Sogns Menighedsråd, Taastrup Hovedgade 150, 2630 Taastrup. Ansættelse af en kirkemusiker vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kirkemusikere. Ansættelsen af en uddannet organist vil være omfattet af Overenskomst mellem Kirkeministeriet, CO10 Centralorganisationen af 2010 og Dansk Organist- og kantor Samfund (DOKS) for organister. Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk Nuværende tjenestemandsansatte organister har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen. Årslønnen for en kirkemusiker aftales indenfor intervallet kr. 134.893 kr. 197.151. (nutidskroner). Fikspunktet er kr. 138.352 (nutidskroner). Hertil kommer et overenskomsttillæg på årligt kr. 449 (nutidskroner). Rådighedstillægget udgør årligt kr. 10.398 (nutidskroner). Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem menighedsrådet og Dansk Kirkemusiker Forening inden ansættelsen. Årslønnen for ansøgere med en kirkemusikalsk kandidateksamen (DOKS) aftales i henhold til ny løn AC-skalaen. Det vil sige en bruttoløn mellem kr. 150.548 183.446 (nutidskroner). Der ydes rådighedstillæg til stillingen. Årslønnen for ansøgere med eksamen i orgel- og korledelse (tidligere PO-organist) aftales i henhold til det aftalte basisløntrinssystem. Basistrin 1 udgør kr. 145.270 årligt (nutidskroner) og basisløntrin 2 udgør kr. 152.629 årligt (nutidskroner). Indplacering sker efter anciennitet. Rådighedstillægget udgør årligt kr. 11.295 (nutidskroner) for tjeneste ved 1 kirke. Alle lønoplysninger er angivet for deltidsstillingen på 18 timer pr. uge. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kirkens kontaktperson Aksel Norsgård, tlf. 21 47 18 12 eller menighedsrådets formand Niels Holm, tlf. 40 32 71 63. Ansøgningen med relevante bilag sendes til Rønnevang Kirke mærket ansøgning rytmisk korleder eller på mail til 9094fortrolig@sogn.dk Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 14. oktober 2019. Ansættelsessamtaler og prøvespil forventes at finde sted sidst i oktober og først i november 2019. Menighedsrådet kan oplyse, at der er prøvetid i stillingen, og at der vil blive indhentet referencer og børneattest. Se også kirkens stillingsopslag for ansættelse af ny kirke- og kulturmedarbejder ved Rønnevang Kirke.

Rytmisk korleder til Rønnevang Kirke

Rønnevang Kirkes Menighedsråd, Taastrup Hovedgade 150, 2630 Taastrup søger en rytmisk

korleder til en stilling på ca. 18 timer om ugen med tiltrædelse den 1. december 2019 som kan indgå i et positivt og engageret samarbejde med kirkens præster og kirkens medarbejdere.

Rønnevang Kirke er en levende kirke med mange forskelligartede aktiviteter. Vi vægter

musikken højt, og vi har et aktivt koncert- og gudstjenesteliv.

Stillingen indeholder blandt andet:

Korledelse i samarbejde med kirkens organist, vi har bl.a.

- Gospelkor – børnekor – spirekor

- Babysalmesang

Udover musiktilbuddene er der en række børnegudstjenester, rytmiske musikgudstjenester,

højmesser og arrangementer, hvor korlederen også deltager.

Der kan tilknyttes stillingen andre arbejdsområder, f.eks. kommunikations- og PR-opgaver

samt deltagelse i kirkens juniorklub og minikonfirmandundervisning.

Vi søger en medarbejder, der:

- har en musikalsk baggrund

- har interesse for kirkens liv og mangfoldighed

- har gode samarbejdsevner

- er fleksibel omkring sin arbejdstid

- selvstændigt kan tilrettelægge sit arbejde

- har lyst og energi til at oprette og udvikle det rytmiske musikliv i kirken

- er udadvendt og serviceminded

Ansættelsen sker ved Rønnevang Sogns Menighedsråd, Taastrup Hovedgade 150,

2630 Taastrup.

Ansættelse af en kirkemusiker vil være omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og CO10 og organisationsaftale mellem Kirkeministeriet og CO10 Centralorganisationen af 2010 for kirkefunktionærer med kerneopgaver som henholdsvis kordegn, sognemedhjælper/kirke- og kulturmedarbejder eller kirkemusiker og det tilhørende protokollat for kirkemusikere.

Ansættelsen af en uddannet organist vil være omfattet af Overenskomst mellem Kirkeministeriet, CO10 – Centralorganisationen af 2010 og Dansk Organist- og kantor Samfund (DOKS) for organister.

Aftalerne kan ses på www.folkekirkenspersonale.dk

Nuværende tjenestemandsansatte organister har ret til at bevare deres tjenestemandsstatus ved ansættelse med direkte overgang. Der skal i så fald ske en klassificering af stillingen.

Årslønnen for en kirkemusiker aftales indenfor intervallet kr. 134.893 kr. – 197.151. (nutidskroner). Fikspunktet er kr. 138.352 (nutidskroner). Hertil kommer et overenskomsttillæg på årligt kr. 449 (nutidskroner). Rådighedstillægget udgør årligt kr. 10.398 (nutidskroner).

Aftale om indplacering i lønintervallet indgås mellem menighedsrådet og Dansk Kirkemusiker Forening inden ansættelsen.

Årslønnen for ansøgere med en kirkemusikalsk kandidateksamen (DOKS) aftales i henhold

til ny løn/AC-skalaen. Det vil sige en bruttoløn mellem kr. 150.548  – 183.446

(nutidskroner). Der ydes rådighedstillæg til stillingen.

Årslønnen for ansøgere med eksamen i orgel- og korledelse (tidligere PO-organist) aftales

i henhold til det aftalte basisløntrinssystem. Basistrin 1 udgør kr. 145.270 årligt

(nutidskroner) og basisløntrin 2 udgør kr. 152.629 årligt (nutidskroner).

Indplacering sker efter anciennitet.

Rådighedstillægget udgør årligt kr. 11.295 (nutidskroner) for tjeneste ved 1 kirke.

Alle lønoplysninger er angivet for deltidsstillingen på 18 timer pr. uge.

Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til kirkens kontaktperson

Aksel Norsgård, tlf. 21 47 18 12 eller menighedsrådets formand Niels Holm,

tlf. 40 32 71 63.

Ansøgningen med relevante bilag sendes til Rønnevang Kirke mærket ”ansøgning rytmisk

korleder” eller på mail til 9094fortrolig@sogn.dk

Ansøgningen skal være menighedsrådet i hænde senest den 14. oktober 2019.

Ansættelsessamtaler og prøvespil forventes at finde sted sidst i oktober og først i november

2019.

Menighedsrådet kan oplyse, at der er prøvetid i stillingen, og at der vil blive indhentet

referencer og børneattest.

Se også kirkens stillingsopslag for ansættelse af ny kirke- og kulturmedarbejder ved

Rønnevang Kirke.

RØNNEVANG SOGN MENIGHEDSRÅDETTaastrup2019-09-26T00:00:002019-10-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Rytmisk korleder til Rønnevang Kirke

RØNNEVANG SOGN MENIGHEDSRÅDET

Taastrup
Rytmisk korleder til Rønnevang Kirke Rønnevang Kirkes Menighedsråd, Taastrup Hovedgade 150, 2630 Taastrup søger en rytmisk korleder til en stilling på ca. 18 timer om ugen med tiltrædelse den 1. december 2019 som kan indgå i et positivt og engageret...
Indrykket:26. september 2019
Udløbsdato:14. oktober 2019