Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutioner

Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du

  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946385Phoenix-4a3e190112019-01-22T13:03:19.877Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutionerBrænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du
  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.

2019-02-23T00:50:45.387 Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencerVi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder vander du marken , så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.Vi forventer, at du både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt har gode samarbejdsevner formår både daglig drift og udvikling. Dine ansvarsområder Biblioteks- og virksomhedsplanlægning Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt) Leder for Tønder Kommunes Biblioteker. Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Se job- og personprofilen her Se faktaoplysninger om Tønder Kommunes Biblioteker og kulturinstitutioner her Ansøgning og kontaktRing til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.10Phoenix4a3e1901101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000010https://toender.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=24d84a42-c212-45a9-9fc0-ec20213ea81e0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3440810Tønder Kommunes Biblioteker11Richtsensgade 106270TønderDKDanmarkORS/4a3e1901_logo.jpegORS/Small/4a3e1901_logo.jpeg0kih@toender.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent697670EmplyPremium+ pakken - 60 dage0acc89b8-17f7-4152-ad4f-9ca07ee0438e_39600111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Tønder Kommunes Biblioteker får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse360273133Keld I. Hansenkih@toender.dkDKDanmarkDKDanmark330002636Udskolingsleder til KongehøjskolenBasic Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolens forældregruppe er omdrejningspunktet. Fra august forventer vi at være 870 elever, ca. 130 medarbejdere fordelt på indskoling SFO 0.-3.kl., mellemtrin 4.-6.kl., udskolingen 7.-9. kl. og i vores specialcenter. Vores skole ligger centralt i Aabenraa by i et naturskønt område, hvor vi har skoven, fjorden og midtbyen i vores umiddelbare nærhed med alle de muligheder et stærkt lokalmiljø byder på. Kongehøjskolen er i stærk udvikling, og du vil som medlem af vores ledelsesteam få afgørende indflydelse på at udfolde og udleve skolens vision, værdier og mål i både det strategiske og i det daglige arbejde. Du vil sammen med lederkollegaer have ansvaret for tværgående opgaver, som du kan byde ind på f.eks. SSP-samarbejdet, nationale test, digitalisering, AULA eller lign. Som udskolingsleder har du det daglige pædagogiske og personalemæssige ansvar for udskolingsafdelingen. Fællesnævneren for udskolingen er Læring i centrum , hvor elevdemokrati, den faglige progression og godt teamsamarbejde er omdrejningspunkter. Du får det overordnede ansvar for de opgaver, som er særlig for udskolingsgruppen, for eksempel prøveafvikling, uddannelsesparathedsvurdering og de administrative opgaver som følger med. Dine personlige og faglige kvalifikationer: Du har et inkluderende menneskesyn og ser styrker og potentialer Du brænder for elevgruppen og kender den særdeles godt Du involverer elever, forældre og personale med engagement til gavn for helheden Du formår at lede dygtige og engagerede medarbejdere via involvering og klar retning Du er struktureret og synlig - autentisk kommunikation er dit ledelsesværktøj Du har en faglig relevant uddannelse og sandsynligvis ledererfaring - måske en lederuddannelse eller vil gerne i gang med en. Flere oplysninger Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt afdelingsleder Henning Jessen på tlf. 7376 8408 eller på tlf. 61248974. Vi forventer forud for en ansøgning at have hilst på dig enten telefonisk eller ved personlig fremmøde. Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen er på overenskomstvilkår og principperne om Lokal Løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. Ansøgning Der er ansøgningsfrist den 3. maj 2019. Send din ansøgning, CV og relevante dokumentation via linket. Der vil i forbindelse med samtalerne blive brugt test. Første samtale af to afholdes 14. maj med forventet tiltrædelse den 1. august 2019.

Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder  
 
Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolens forældregruppe er omdrejningspunktet.  
 
Fra august forventer vi at være 870 elever, ca. 130 medarbejdere fordelt på indskoling/SFO 0.-3.kl., mellemtrin 4.-6.kl., udskolingen 7.-9. kl. og i vores specialcenter.
 
Vores skole ligger centralt i Aabenraa by i et naturskønt område, hvor vi har skoven, fjorden og midtbyen i vores umiddelbare nærhed med alle de muligheder et stærkt lokalmiljø byder på.  
 
Kongehøjskolen er i stærk udvikling, og du vil som medlem af vores ledelsesteam få afgørende indflydelse på at udfolde og udleve skolens vision, værdier og mål i både det strategiske og i det daglige arbejde. Du vil sammen med lederkollegaer have ansvaret for tværgående opgaver, som du kan byde ind på f.eks. SSP-samarbejdet, nationale test, digitalisering, AULA eller lign.  
 
Som udskolingsleder har du det daglige pædagogiske og personalemæssige ansvar for udskolingsafdelingen. Fællesnævneren for udskolingen er ”Læring i centrum”, hvor elevdemokrati, den faglige progression og godt teamsamarbejde er omdrejningspunkter.  
 
Du får det overordnede ansvar for de opgaver, som er særlig for udskolingsgruppen, for eksempel prøveafvikling, uddannelsesparathedsvurdering og de administrative opgaver som følger med.  
 
Dine personlige og faglige kvalifikationer:  
  • Du har et inkluderende menneskesyn og ser styrker og potentialer  
  • Du brænder for elevgruppen og kender den særdeles godt  
  • Du involverer elever, forældre og personale med engagement til gavn for helheden  
  • Du formår at lede dygtige og engagerede medarbejdere via involvering og klar retning  
  • Du er struktureret og synlig - autentisk kommunikation er dit ledelsesværktøj  
  • Du har en faglig relevant uddannelse og sandsynligvis ledererfaring - måske en lederuddannelse eller vil gerne i gang med en.  
Flere oplysninger  
Har du spørgsmål til jobbet, så kontakt afdelingsleder Henning Jessen på tlf. 7376 8408 eller på tlf. 61248974. Vi forventer forud for en ansøgning at have hilst på dig enten telefonisk eller ved personlig fremmøde.  
 
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen er på overenskomstvilkår og principperne om Lokal Løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende.  
 
Ansøgning  
Der er ansøgningsfrist den 3. maj 2019. Send din ansøgning, CV og relevante dokumentation via linket. Der vil i forbindelse med samtalerne blive brugt test. Første samtale af to afholdes 14. maj med forventet tiltrædelse den 1. august 2019.  
 
 
ORS/Small/8174506a_logo.pngKongehøjskolenAabenraa2019-04-08T15:01:17.5232019-05-03T00:00:00
330006876Leder for 10. AabenraaBasic Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan påtage sig ansvar og ledelse af 10. Aabenraa. Vi søger en engageret person, som brænder for at sikre det gode skoleår for unge på vej mod en ungdomsuddannelse. Vores elever og lærere er klar til at byde en ny leder velkommen. Vi søger en afdelingsleder, der er læreruddannet er dialogskabende, troværdig og positiv i kontakten med elever forældre samarbejdspartnere og medarbejderne er tydelig og gennemslagskraftig og påtager sig det pædagogiske lederskab er udviklingsorienteret og klar til forandringer når behovet ses er fleksibel, god til at lytte og ser muligheder har gode administrative kompetencer har flair for IT til skemalægning, opgavebeskrivelser, prøveafvikling mv. har humor og gode samarbejdsevner er god til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt kan indgå som holdspiller i vores lederteam Vi tilbyder en spændende skole med et bredt spekter af aktiviteter og tilbud for unge en skole med et kompetent og udviklingsorienteret lærerteam en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på hverdagen en arbejdsplads, hvor du har mange muligheder for at udfordre udvikle dine personlige kompetencer Yderligere oplysninger Læs mere om 10. Aabenraa herunder værdigrundlag og ung Aabenraa på 10aabenraa.dk Interesserede ansøgere kan søge flere informationer om stillingen hos leder af Ung Aabenraa Stig Munk-Hansen på tlf. 73767 800 2025 0280 eller på mail: smh@aabenraa.dk Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst for ledere i ungdomsskolen og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. Ansøgning Send din ansøgning via linket senest den 2. juni 2019 Samtalerne forventes at finde sted i uge 24. 2019.

Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan påtage sig ansvar og ledelse af 10. Aabenraa. Vi søger en engageret person, som brænder for at sikre det gode skoleår for unge på vej mod en ungdomsuddannelse. Vores elever og lærere er klar til at byde en ny leder velkommen.  
 
Vi søger en afdelingsleder, der 
  • er læreruddannet
  • er dialogskabende, troværdig og positiv i kontakten med elever/forældre/samarbejdspartnere og medarbejderne
  • er tydelig og gennemslagskraftig og påtager sig det pædagogiske lederskab
  • er udviklingsorienteret og klar til forandringer når behovet ses
  • er fleksibel, god til at lytte og ser muligheder
  • har gode administrative kompetencer 
  • har flair for IT til skemalægning, opgavebeskrivelser, prøveafvikling mv.
  • har humor og gode samarbejdsevner
  • er god til at kommunikere på alle niveauer både skriftligt og mundtligt
  • kan indgå som holdspiller i vores lederteam 
Vi tilbyder 
  • en spændende skole med et bredt spekter af aktiviteter og tilbud for unge
  • en skole med et kompetent og udviklingsorienteret lærerteam
  • en udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor du har stor indflydelse på hverdagen
  • en arbejdsplads, hvor du har mange muligheder for at udfordre/udvikle dine personlige kompetencer 
Yderligere oplysninger
Læs mere om 10. Aabenraa; herunder værdigrundlag og ung Aabenraa på 10aabenraa.dk
 
Interesserede ansøgere kan søge flere informationer om stillingen hos leder af Ung Aabenraa Stig Munk-Hansen på tlf. 73767 800/2025 0280 eller på mail: smh@aabenraa.dk  
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesforhold efter overenskomst for ledere i ungdomsskolen og principperne om lokal løn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelse er betinget af, at disse er tilfredsstillende. 
 
Ansøgning
Send din ansøgning via linket senest den 2. juni 2019
Samtalerne forventes at finde sted i uge 24. 2019.  
 
 
 
ORS/Small/b13e1e81_logo.pngUngdomsskolenAabenraa2019-04-12T17:02:23.4832019-05-17T00:00:00
330005367Personale- og pædagogfaglig leder for Dagtilbud område 3 i VejenBasic Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. Sammen spiller vi hinanden gode, og vi løfter i flok. Vi vil børnene, hinanden og ledelsen, og du vil fra alle sider opleve gåpåmod og imødekommenhed. Du kan regne med os vi glæder os til at samarbejde med dig, og sætter dig gerne ind i alle dele af det, der foregår. Vi er stolte af vores ledere, og du vil opleve, at vi leder lederne op, klæder dem på til at være dygtige, samtidigt sætter vi en ære i at få hverdagen til at køre. De to huse, du får ansvaret for, vil forære dig lærerige og alsidige arbejdsopgaver. De to andre huse, hvor du ligeledes skal have en finger på pulsen, vil også berige dig med spændende udfordringer. Alt i alt en kompleks opgave, som vi giver dig mulighed for at vokse i. Mange holdninger og alligevel et stærkt fælles værdisæt i et dynamisk miljø - det er vigtigt for os. Vi er solide, veluddannede, nysgerrige og imødekommende. Her er stor diversitet og megen energi både blandt børn og voksne. Vi hylder forskellighed og for at blive forstået, skal du kunne være til stede, lytte og sige det samme på mange måder. Når du lykkes med det, vil du opleve, at vi bliver dine ressourcer og dine redskaber. Vi vil give dig en stor palet at male med. Du vil komme til at lede sprudlende og fagligt grundige mennesker, der er opmærksomme på og værdsætter at livet kan leves på forskellig vis. Vil du med på eventyr i vores farverige arbejdsfællesskab uden at vide, hvad dagen bringer og om et år sige: Wauw, jeg tager en tur mere, en mere og en mere, så er det nu, du skal søge. Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen søg stillingen . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Ansøgningsfristen til stillingen er d. 14. maj kl. 12 2019 søg gerne så hurtigt som muligt. Der afholdes 1. samtaler: Løbende 2. samtaler: 21. maj 2019 Jobstart: 1. august 2019 eller snarest muligt. Har du spørgsmål eller brug for uddybende information, skal du henvende dig til Karin B. Pedersen fra konsulentfirmaet KAPE proces & rekruttering. Ring gerne til Karin på telefon: 42 42 03 93 eller skriv på e-mail: karin@kapeproces.dk. Område 3 består af fire institutioner Bakkegården, Billingland, Kildevænget, Vorupparken, herunder vuggestue. Du bliver en del af et ledelsesteam på tre personer, der udover dig vil bestå af en områdeleder samt yderligere en personale- og pædagogfaglig leder. Alle tre stillinger er normeret med 37 timers ledelse pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http: flyttilvejen.dk
Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? 
 
Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. 
 
Sammen spiller vi hinanden gode, og vi løfter i flok. Vi vil børnene, hinanden og ledelsen, og du vil fra alle sider opleve gåpåmod og imødekommenhed. Du kan regne med os; vi glæder os til at samarbejde med dig, og sætter dig gerne ind i alle dele af det, der foregår. Vi er stolte af vores ledere, og du vil opleve, at vi leder lederne op, klæder dem på til at være dygtige, samtidigt sætter vi en ære i at få hverdagen til at køre. 
 
De to huse, du får ansvaret for, vil forære dig lærerige og alsidige arbejdsopgaver. De to andre huse, hvor du ligeledes skal have en finger på pulsen, vil også berige dig med spændende udfordringer. Alt i alt en kompleks opgave, som vi giver dig mulighed for at vokse i.  
 
Mange holdninger og alligevel et stærkt fælles værdisæt i et dynamisk miljø - det er vigtigt for os. Vi er solide, veluddannede, nysgerrige og imødekommende. Her er stor diversitet og megen energi både blandt børn og voksne.  
 
Vi hylder forskellighed og for at blive forstået, skal du kunne være til stede, lytte og sige det samme på mange måder. Når du lykkes med det, vil du opleve, at vi bliver dine ressourcer og dine redskaber. Vi vil give dig en stor palet at male med. Du vil komme til at lede sprudlende og fagligt grundige mennesker, der er opmærksomme på og værdsætter at livet kan leves på forskellig vis. 
 
Vil du med på eventyr i vores farverige arbejdsfællesskab uden at vide, hvad dagen bringer og om et år sige: Wauw, jeg tager en tur mere, en mere og en mere, så er det nu, du skal søge. 
 
Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”søg stillingen”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.  
 
Ansøgningsfristen til stillingen er d. 14. maj kl. 12 2019 – søg gerne så hurtigt som muligt.  
 
Der afholdes  
1. samtaler: Løbende 
2. samtaler: 21. maj 2019  
Jobstart: 1. august 2019 eller snarest muligt. 
 
Har du spørgsmål eller brug for uddybende information, skal du henvende dig til Karin B. Pedersen fra konsulentfirmaet KAPE proces & rekruttering.  
Ring gerne til Karin på telefon: 42 42 03 93 eller skriv på e-mail: karin@kapeproces.dk.  
 
Område 3 består af fire institutioner Bakkegården, Billingland, Kildevænget, Vorupparken, herunder vuggestue. 
 
Du bliver en del af et ledelsesteam på tre personer, der udover dig vil bestå af en områdeleder samt yderligere en personale- og pædagogfaglig leder. Alle tre stillinger er normeret med 37 timers ledelse pr. uge. Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
 
Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på http://flyttilvejen.dk
ORS/Small/f33c6f43_logo.pngBørnehaverVejen2019-04-11T11:29:25.6402019-05-14T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udskolingsleder til Kongehøjskolen

Kongehøjskolen

Aabenraa
Vi søger en visionær, dygtig og engageret udskolingsleder Vi er en levende og pulserende folkeskole, hvor fokus på kerneopgaven via høj faglighed, trivsel og udviklingen af det enkelte barns potentialer i et tæt og konstruktivt samarbejde med skolen...
Indrykket:8. april 2019
Udløbsdato:3. maj 2019

Leder for 10. Aabenraa

Ungdomsskolen

Aabenraa
Ung Aabenraa søger pr. 1. august 2019 en engageret afdelingsleder, som brænder for at arbejde med og for unge i vores 10. klassecenter. Vores tidligere leder har valgt at gå på pension, og nu har vores elever og lærere brug for en ny leder, der kan ...
Indrykket:12. april 2019
Udløbsdato:17. maj 2019

Personale- og pædagogfaglig leder for Dagtilbud område 3 i Vejen

Børnehaver

Vejen
Fremmer du trivsel, og kan du få den firkantede klods til at passe i det runde hul? Så tilbyder vi dig en medarbejdergruppe, der vigtigst af alt, har børnenes perspektiv for øje. Her har vi brug for, at du understøtter os. Sammen spiller vi hinanden...
Indrykket:11. april 2019
Udløbsdato:14. maj 2019