Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutioner

Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du

  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946385Phoenix-4a3e190112019-01-22T13:03:19.877Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutionerBrænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du
  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.

Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencerVi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder vander du marken , så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.Vi forventer, at du både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt har gode samarbejdsevner formår både daglig drift og udvikling. Dine ansvarsområder Biblioteks- og virksomhedsplanlægning Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt) Leder for Tønder Kommunes Biblioteker. Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Se job- og personprofilen her Se faktaoplysninger om Tønder Kommunes Biblioteker og kulturinstitutioner her Ansøgning og kontaktRing til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.10Phoenix4a3e1901101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000010https://toender.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=24d84a42-c212-45a9-9fc0-ec20213ea81e0EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3440810Tønder Kommunes Biblioteker11Richtsensgade 106270TønderDKDanmarkORS/4a3e1901_logo.jpegORS/Small/4a3e1901_logo.jpeg0kih@toender.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent697670EmplyPremium+ pakken - 60 dage0acc89b8-17f7-4152-ad4f-9ca07ee0438e_39600111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgEr du den nye Leder i Tønder Kommunes Biblioteker?12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse360273133Keld I. Hansenkih@toender.dkDKDanmarkDKDanmark329954741StudiejobRobot Vi søger i øjeblikket en studiemedarbejder med gode sproglige kundskaber i dansk i kombination med engelsk tysk. Som person skal du brænde for at varetage opgaver inden for sprog, kommunikation, markedsføring og meget andet. Vi kan tilbyde dig et spændende, udfordrende og virkelighedsnært studiejob med mange kompetencegivende opgaver. Du vil hos os få en varieret hverdag med mange forskellige roller og opgaver, som aldrig er kedelige. Der vil være rig mulighed for at komme med dine egne input og gode id er til opgaverne. Opgaverne vil også kunne variere en smule alt efter, hvad dine kompetencer er. Vi kan altså tilbyde dig stor fleksibilitet, medindflydelse og ansvar. Der arbejdes i følgende firmaer: Forlaget Birmar A S (www.birmar.dk) Duehart Management ApS (www.duehart.dk) Business Training Tools (www.businees-training-tools.dk) IHI (International Human Institute) Lederudvikling (www.IHI.dk) SMI (succes Motivation International) (www.smi-europe.org) Dine arbejdsopgaver vil være: Udarbejdelse af markedsanalyser Oplæg til markeds- og kundekommunikation Korrespondance og kontoropgaver i al almindelighed Oversættelsesopgaver fra dansk-tysk, tysk-dansk, dansk-engelsk og fra engelsk-dansk Opsætningsopgaver fx af bøger fra Forlaget Birmar Udarbejdelse og oversættelse af tekst til hjemmeside Udarbejdelse af nyhedsbreve Fakturering Sociale medier Andre ad hoc opgaver Dine kompetencer: Som person er du detaljeorienteret og struktureret. Det er vigtigt, at dit skriftlige dansk er flydende, og at du derudover er stærk i engelsk og eller tysk. Du skal være god til at arbejde selvstændigt, men også i et team. Arbejde med selvstændige projekter og styre en tidsplan.Du vil med dette studiejob opnå erfaring inden for: sprog, ledelse, organisation, kommunikation, marketing og generel virksomheds- forretningsforståelse. Ansættelse sker hurtigst muligt, og arbejdstiden er efter aftale, men gerne omkring 8-12 timer i ugen. Vi holder til på Strandmøllevej 2 i Kolding. Yderligere kontakt eller ansøgning: Duehart Management ApS Att: Lars Stig Duehart Strandmøllevej 2, 6000 Kolding Tlf. 75 53 35 99 Duehart@lmd.dk

Vi søger i øjeblikket en studiemedarbejder med gode sproglige kundskaber i dansk i kombination med engelsk/tysk. Som person skal du brænde for at varetage opgaver inden for sprog, kommunikation, markedsføring og meget andet. Vi kan tilbyde dig et spændende, udfordrende og virkelighedsnært studiejob med mange kompetencegivende opgaver. Du vil hos os få en varieret hverdag med mange forskellige roller og opgaver, som aldrig er kedelige. Der vil være rig mulighed for at komme med dine egne input og gode idéer til opgaverne. Opgaverne vil også kunne variere en smule alt efter, hvad dine kompetencer er. Vi kan altså tilbyde dig stor fleksibilitet, medindflydelse og ansvar.

Der arbejdes i følgende firmaer:

  • Forlaget Birmar A/S (www.birmar.dk) 
  • Duehart Management ApS (www.duehart.dk) 
  • Business Training Tools (www.businees-training-tools.dk)     
  • IHI (International Human Institute) Lederudvikling (www.IHI.dk) 
  • SMI (succes Motivation International) (www.smi-europe.org)   

Dine arbejdsopgaver vil være:

  • Udarbejdelse af markedsanalyser
  • Oplæg til markeds- og kundekommunikation 
  • Korrespondance og kontoropgaver i al almindelighed 
  • Oversættelsesopgaver fra dansk-tysk, tysk-dansk, dansk-engelsk og fra engelsk-dansk
  • Opsætningsopgaver fx af bøger fra Forlaget Birmar
  • Udarbejdelse og oversættelse af tekst til hjemmeside 
  • Udarbejdelse af nyhedsbreve
  • Fakturering 
  • Sociale medier 
  • Andre ad hoc opgaver

Dine kompetencer:

  • Som person er du detaljeorienteret og struktureret.
  • Det er vigtigt, at dit skriftlige dansk er flydende, og at du derudover er stærk i engelsk og/eller tysk.
  • Du skal være god til at arbejde selvstændigt, men også i et team.
  • Arbejde med selvstændige projekter og styre en tidsplan.Du vil med dette studiejob opnå erfaring inden for: sprog, ledelse, organisation, kommunikation, marketing og generel virksomheds-/forretningsforståelse. Ansættelse sker hurtigst muligt, og arbejdstiden er efter aftale, men gerne omkring 8-12 timer i ugen.

Vi holder til på Strandmøllevej 2 i Kolding.

Yderligere kontakt eller ansøgning:                  

Duehart Management ApS

Att: Lars Stig Duehart

Strandmøllevej 2,

6000 Kolding

Tlf. 75 53 35 99

Duehart@lmd.dk

 

DUEHART MANAGEMENT APSKolding2019-02-05T00:00:002019-03-05T00:00:00
329949638Skadeleder søges til KoldingRobot Belfor Danmark søger en skadeleder til vores nye afdeling i Kolding. Skadelederen skal stå i spidsen for opbygningen af en afdeling, der skal dække hele Sønderjylland med hjælp til bl.a. vand- og brandskader døgnet rundt. Det forventes, at du har erfaring med skadeservice og er vant til at udarbejde tilbud. Arbejdsopgaver og ansvar: Skadeopgaver Sagsstyring fra A til Z Personaleledelse Beskrivelse og dokumentation af sager Udarbejdelse af tilbud Krav til stillingen: Erfaring som skadeleder eller håndværkstaksator Kendskab til forsikringsbranchen. Viden om fugt - og skimmelproblematikker Empatisk, handlekraftig og udadvendt. God til at kommunikere i tale og skrift Du har et godt humør Der må også påregnes perioder med opgaver i aften- og weekendtimer. Straffeattest forvises og kørekort er et krav for at komme i betragtning til jobbet. Vi tilbyder: Et fagligt udfordrende job i et dynamisk arbejdsmiljø med frie arbejdsforhold, sundhedsforsikring og god pensionsordning. Vi har en kultur, hvor trivsel og positive arbejdsforhold prioriteres højt. Løn efter kvalifikationer. Søg stillingen: Send din ansøgning på mail til: job@dk.belfor.com Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte skadechef Morten Elgaard på telefon 8140 52 33. Ansøgningsfrist: mandag 18. februar 2019. Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt. Belfor Danmark A S beskæftiger ca. 140 medarbejdere, der rykker ud døgnet rundt året rundt med hurtig og handlekraftig hjælp til kunder, som rammes af f.eks. vandskader, brand, fugtskader, skimmel, hærværk og indbrud.

Belfor Danmark søger en skadeleder til vores nye afdeling i Kolding.

Skadelederen skal stå i spidsen for opbygningen af en afdeling, der skal dække hele Sønderjylland med hjælp til bl.a. vand- og brandskader døgnet rundt.

Det forventes, at du har erfaring med skadeservice og er vant til at udarbejde tilbud.

Arbejdsopgaver og ansvar:

Skadeopgaver

Sagsstyring fra A til Z

Personaleledelse

Beskrivelse og dokumentation af sager

Udarbejdelse af tilbud

Krav til stillingen:

Erfaring som skadeleder eller håndværkstaksator

Kendskab til forsikringsbranchen.

Viden om fugt - og skimmelproblematikker

Empatisk, handlekraftig og udadvendt.

God til at kommunikere i tale og skrift

Du har et godt humør

Der må også påregnes perioder med opgaver i aften- og weekendtimer.

Straffeattest forvises og kørekort er et krav for at komme i betragtning til jobbet.

Vi tilbyder:

Et fagligt udfordrende job i et dynamisk arbejdsmiljø med frie arbejdsforhold, sundhedsforsikring og god pensionsordning. Vi har en kultur, hvor trivsel og positive arbejdsforhold prioriteres højt.

Løn efter kvalifikationer.

Søg stillingen:

Send din ansøgning på mail til: job@dk.belfor.com

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte skadechef Morten Elgaard på telefon 8140 52 33.

Ansøgningsfrist: mandag 18. februar 2019.

Vi holder samtaler løbende, så send gerne din ansøgning hurtigst muligt.

Belfor Danmark A/S beskæftiger ca. 140 medarbejdere, der rykker ud døgnet rundt året rundt med hurtig og handlekraftig hjælp til kunder, som rammes af f.eks. vandskader, brand, fugtskader, skimmel, hærværk og indbrud.

 

 

 

BELFOR Danmark A/SKolding2019-01-28T00:00:002019-02-18T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Studiejob

DUEHART MANAGEMENT APS

Kolding
Vi søger i øjeblikket en studiemedarbejder med gode sproglige kundskaber i dansk i kombination med engelsk tysk. Som person skal du brænde for at varetage opgaver inden for sprog, kommunikation, markedsføring og meget andet. Vi kan tilbyde dig et sp...
Indrykket:5. februar 2019
Udløbsdato:5. marts 2019

Skadeleder søges til Kolding

BELFOR Danmark A/S

Kolding
Belfor Danmark søger en skadeleder til vores nye afdeling i Kolding. Skadelederen skal stå i spidsen for opbygningen af en afdeling, der skal dække hele Sønderjylland med hjælp til bl.a. vand- og brandskader døgnet rundt. Det forventes, at du har er...
Indrykket:28. januar 2019
Udløbsdato:18. februar 2019