Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutioner

Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du

  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329946385Phoenix-4a3e190112019-01-22T13:03:19.877Leder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutionerBrænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.

Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.

Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.

Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencer

Vi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder "vander du marken", så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.

Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.

Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.

Vi forventer, at du
  • både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel
  • kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser
  • kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring
  • er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt
  • har gode samarbejdsevner
  • formår både daglig drift og udvikling.
Dine ansvarsområder
  • Biblioteks- og virksomhedsplanlægning
  • Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse
  • Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk
  • Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling
  • Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt)
  • Leder for Tønder Kommunes Biblioteker.
Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Ansøgning og kontakt
Ring til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar/stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.

Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.

2019-02-23T00:50:45.387 Brænder du for kultur og kommunikation - og kan du videreudvikle en allerede velkørende organisation? Så læs videre herunder.Vi søger en ny leder til at stå i spidsen for vores biblioteker og kulturinstitutioner.Opgaven består i at være leder for hovedbiblioteket i Tønder, samt tre filialbiblioteker. Herudover ansvaret for lokalarkiverne og fire lokale kulturhuse med egen daglig ledelse. Som leder har du kontor på Tønder Bibliotek, og du får ansvar for 23 medarbejdere fordelt på seks adresser og et budget på ca. 18 mio. kr.Erfaren og veluddannet leder med kommunikative kompetencerVi søger en leder med en relevant faglig baggrund og indsigt i biblioteksområdets strategiske og faglige udfordringer. Du har en solid lederuddannelse og -erfaring, og din tilgang til medarbejderne er anerkendende og empatisk. Som leder vander du marken , så igangværende og fremtidige projekter kan vokse og udvikles. Du støtter op om en arbejdsplads drevet af engagement og ejerskab.Du er en dygtig kommunikator, en synlig ambassadør, og du kan skabe stærke netværk med samarbejdspartnere og i lokalsamfundet.Det er væsentligt, at du har erfaring fra en politisk ledet organisation, og gerne erfaring med at arbejde med frivillige.Vi forventer, at du både kan favne bredt og samle, og derigennem skabe rammer for trivsel kan være en nærværende leder for en personalegruppe, der er spredt på flere adresser kan sikre og udvikle den høje faglighed i en gruppe af medarbejdere med mange forskellige uddannelser i en kommune, hvor vi arbejder med organisatorisk læring er med til at bringe bibliotekets og kulturinstitutionernes potentiale i spil på nye måder i forhold til videreudvikling af nuværende og kommende projekter - for eksempel styrke læselyst for børn, unge og voksne, samskabelse i kommunen og øget fokus på et digitalt mindset. Du har stærke holdninger til fremtidens bibliotek og øvrige kulturtilbud og kan skabe en stærk identitet for disse områder både internt og eksternt har gode samarbejdsevner formår både daglig drift og udvikling. Dine ansvarsområder Biblioteks- og virksomhedsplanlægning Personaleledelse: trivsel, fysisk og psykisk arbejdsmiljø, udvikling og uddannelse Kontakt til landsdækkende biblioteksnetværk Økonomi, budget, biblioteksfagligt indhold og udvikling Overordnet ansvar for lokalarkiverne og fire kulturhuse i kommunen, med hver sin daglige ledelse. (Schweizerhalle - Tønder Kulturhus, Tønder Medborgerhus, Kiers Gaard og Slotfelt) Leder for Tønder Kommunes Biblioteker. Du refererer til direktøren for Centraladministrationen, Teknik og Miljø samt Kultur og Fritid. Du indgår i ledergruppen for Kultur og Fritid, som ud over direktøren og dig består af afdelingslederen for Kultur og Fritidsafdelingen og lederen af Tønder Kulturskole. Se job- og personprofilen her Se faktaoplysninger om Tønder Kommunes Biblioteker og kulturinstitutioner her Ansøgning og kontaktRing til direktør Keld I. Hansen på tlf. 40 86 49 88 eller ledende bibliotekar stedfortræder Mette Rønn Olesen på tlf. 31 50 05 28 og hør mere om jobbet.Du søger stillingen ved at sende ansøgning, CV og anden dokumentation elektronisk via ansøgningslinket.10Phoenix4a3e1901101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-02-22T00:00:000010https://toender.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=24d84a42-c212-45a9-9fc0-ec20213ea81e0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandTønder3440810Tønder Kommunes Biblioteker11Richtsensgade 106270TønderDKDanmarkORS/4a3e1901_logo.jpegORS/Small/4a3e1901_logo.jpeg0kih@toender.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent697670EmplyPremium+ pakken - 60 dage0acc89b8-17f7-4152-ad4f-9ca07ee0438e_39600111https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=4a3e1901&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/8.jpgLeder af Tønder Kommunes biblioteker og kulturinstitutioner12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse360273133Keld I. Hansenkih@toender.dkDKDanmarkDKDanmark330134604Kolding Kommune søger to ledere til hjemmehjælpenProfile Har du stærke ledelses og sundhedsfaglige kompetencer og kan medvirke til at skabe selvværd og sammenhæng for borgere tilknyttet den kommunale hjemmehjælp? Er du en leder med en naturlig autoritet, som formår at skabe tillid, engagement, og brænder for ledelse af medarbejdere? Synes du det kan være spændende at medvirke til at videreudvikle hjemmehjælpen i Kolding kommune? Så er det lige dig, vi gerne vil høre fra! Vi kan tilbyde: To utroligt spændende lederstillinger, hvor du har mulighed for at sætte dit præg på, hvad god ledelse af hjemmehjælpsområdet er. Du kan se frem til nye faglige og ledelsesmæssige udfordringer hver dag. Du har frihed under ansvar til at skabe de bedste rammer for trivsel for både borgere og medarbejdere. Der forventes til gengæld en høj grad af økonomisk ansvarlighed. Kolding kommunes hjemmehjælp består af 8 grupper som yder personlig pleje, sundhedslovsydelser samt praktisk hjælp til ca. 2.000 borgere. I det daglige har hjemmehjælpen et tæt og givtigt samarbejde med sygeplejen. Der afholdes et månedligt fælles ledermøde, lige som der foregår fælles kompetenceudvikling af SSA og sygeplejersker. Du bliver en del af et meget erfarent og dynamisk ledelsesteam, som består af 7 andre hjemmehjælpsledere, hvor de fleste har været ledere inden for området i mange år. Oplæring i jobbet vil bl.a. ske via mentorordning. Stillingen refererer til Chefen for hjemmehjælp uddannelse og demensområdet. Fra din nærmeste leder kan du forvente tæt sparring og feedback, hvilket blandt andet foregår under det månedlige én-til-én møde. Hjemmehjælpen Seest: søger en ny leder, da vores leder gennem mange år har valgt at gå på pension. Hjemmehjælpsgruppen Seest yder hjælp til ca. 200 borgere. Der er tre planlæggere til at varetage den daglige ruteplanlægning i dag og aftentimerne. Nattevagten varetages af hjemmehjælpen Domhusgade. Der er ansat ca. 30 SSH og ca. 10 SSA i hjemmehjælpen Seest. Gruppen er harmonisk med mange erfarne medarbejdere, der er gode til at hjælpe hinanden med opgaveløsningen samt til at drage omsorg for hinanden. Gruppen har en bred vifte af personlige og faglige kompetencer. Hjemmehjælpen Bramdrupdam: her skal du tage over efter en af dine kommende lederkollegaer, som for nuværende er konstitueret leder af gruppen. Hjemmehjælpsgruppen Bramdrupdam møder ind på Kirsebærhaven og Basagerhus. Der ydes hjælp til ca. 270 borgere fordelt på by- og landområde. Til varetagelse af den daglige ruteplanlægning i dag og aftentimerne er der tre planlæggere. Nattevagten varetages af hjemmehjælpen Domhusgade. Der er ansat ca. 35 SSH og ca. 15 SSA i plejegruppen, som har gode personlige og faglige kompetencer. Det er en gruppe med stor borgerfokus, hvor du kan medvirke til at skabe et fundament for, at gruppen kan varetage flere delegerede sundhedslovsydelser. Dine ansvarsområder som hjemmehjælpsleder vil være at: oversætte og implementere overordnede politiske strategier og mål i et samarbejde med medarbejderne sikre den daglige drift, samt udvikling og optimering af driften kontinuerlig udvikling af medarbejdernes faglighed og sikre høj kvalitet i opgaveløsningen, blandt andet med fokus på at imødegå udfordringerne i forhold til det nære sundhedsvæsen fortsætte og videreudvikle arbejdet med et sundt arbejdsmiljø for medarbejderne, i et tæt samarbejde med arbejdsmiljørepræsentant og områdetillidsrepræsentant sikre velkoordinerede borgerforløb i tæt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartnere ud fra strategien om Selvværd og Sammenhæng udarbejde arbejdstidsplanen under hensyn til medarbejdernes ønsker samt en optimal drift Vi ønsker en leder der har følgende kvalifikationer og kompetencer: sundhedsfaglig baggrund, -gerne som sygeplejerske erfaring som leder og eventuel lederuddannelse, eller indstillet på at erhverve en sådan er en synlig, nærværende og involverende leder, der brænder for at understøtte og skabe trivsel blandt medarbejderne evner at agere i en politisk styret organisation ser arbejdet med en sund økonomi som en vigtigt del af ledelsesopgaven er udadvendt og kontaktskabende og kan håndtere konfliktsituationer afbalanceret og konstruktivt kan arbejde selvstændigt inden for de givne rammer interesse for og erfaring med implementering af organisatoriske mål, evner at holde overblik over - og skabe fremdrift i forhold til igangværende tiltag er udviklingsorienteret og har analytisk sans samt ikke er bange for at gå nye veje bidrager med personlige og faglige kompetencer til fortsat udvikling af hjemmehjælpen Hvem er vi? Du bliver ansat i Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen, som har en klar vision Selvværd og sammenhæng i alt, hvad du siger og gør. Det er en vision, vi kan opfylde ved altid at handle på en måde, der afspejler forvaltningens fem leveregler: Tal et sprog alle mennesker forstår Alt indenfor din radar er dit ansvar Det er borgerens plan aftale Sæt fællesskabet i spil Gå borgeren i møde Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen ved at klikke her. Arbejdstid: 37 timer ugentligt. Ansættelsestidspunkt: 1. marts 2020. Ansættelsessamtaler: 1. ansættelsessamtale forventes afholdt fredag den 10.januar 2020 2. ansættelsessamtale forventes afholdt torsdag den 16. januar 2020 Inden første samtale vil du modtage en invitation til en personprofilanalyse. Løn og ansættelsesvilkår: i henhold til gældende overenskomst og principper for Ny Løn. Lyder det som en stilling for dig, så send os en ansøgning senest torsdag den 2. januar 2020. Du er naturligvis velkommen til at kontakte Tina Andersen 79 79 96 00, hvis du har spørgsmål til stillingen. Ansøgningen sendes elektronisk via knappen Ansøg. I henhold til Kolding Kommunes personaleregler vil der blive indhentet straffeoplysninger.

 

Har du stærke ledelses –og sundhedsfaglige kompetencer og kan medvirke til at skabe selvværd og sammenhæng for borgere tilknyttet den kommunale hjemmehjælp?

Er du en leder med en naturlig autoritet, som formår at skabe tillid, engagement, og brænder for ledelse af medarbejdere? 

Synes du det kan være spændende at medvirke til at videreudvikle hjemmehjælpen i Kolding kommune?

Så er det lige dig, vi gerne vil høre fra!

 

Vi kan tilbyde:

To utroligt spændende lederstillinger, hvor du har mulighed for at sætte dit præg på, hvad god ledelse af hjemmehjælpsområdet er. Du kan se frem til nye faglige og ledelsesmæssige udfordringer hver dag.

Du har frihed under ansvar til at skabe de bedste rammer for trivsel for både borgere og medarbejdere. Der forventes til gengæld en høj grad af økonomisk ansvarlighed.  

Kolding kommunes hjemmehjælp består af 8 grupper som yder personlig pleje, sundhedslovsydelser samt praktisk hjælp til ca. 2.000 borgere.

 

I det daglige har hjemmehjælpen et tæt og givtigt samarbejde med sygeplejen. Der afholdes et månedligt fælles ledermøde, lige som der foregår fælles kompetenceudvikling af SSA og sygeplejersker.

Du bliver en del af et meget erfarent og dynamisk ledelsesteam, som består af 7 andre hjemmehjælpsledere, hvor de fleste har været ledere inden for området i mange år. Oplæring i jobbet vil bl.a. ske via mentorordning.

Stillingen refererer til Chefen for hjemmehjælp uddannelse og demensområdet. Fra din nærmeste leder kan du forvente tæt sparring og feedback, hvilket blandt andet foregår under det månedlige én-til-én møde.

 

Hjemmehjælpen Seest:

  • søger en ny leder, da vores leder gennem mange år har valgt at gå på pension.

Hjemmehjælpsgruppen Seest yder hjælp til ca. 200 borgere. Der er tre planlæggere til at varetage den daglige ruteplanlægning i dag –og aftentimerne. Nattevagten varetages af hjemmehjælpen Domhusgade.

Der er ansat ca. 30 SSH og ca. 10 SSA i hjemmehjælpen Seest. Gruppen er harmonisk med mange erfarne medarbejdere, der er gode til at hjælpe hinanden med opgaveløsningen samt til at drage omsorg for hinanden. Gruppen har en bred vifte af personlige og faglige kompetencer.

 

Hjemmehjælpen Bramdrupdam:

  • her skal du tage over efter en af dine kommende lederkollegaer, som for nuværende er konstitueret leder af gruppen.

Hjemmehjælpsgruppen Bramdrupdam møder ind på Kirsebærhaven og Basagerhus. Der ydes hjælp til ca. 270 borgere fordelt på by- og landområde. Til varetagelse af den daglige ruteplanlægning i dag –og aftentimerne er der tre planlæggere. Nattevagten varetages af hjemmehjælpen Domhusgade.

Der er ansat ca. 35 SSH og ca. 15 SSA i plejegruppen, som har gode personlige og faglige kompetencer. Det er en gruppe med stor borgerfokus, hvor du kan medvirke til at skabe et fundament for, at gruppen kan varetage flere delegerede sundhedslovsydelser.

 

Dine ansvarsområder som hjemmehjælpsleder vil være at:

  • oversætte og implementere overordnede politiske strategier og mål i et samarbejde med medarbejderne
  • sikre den daglige drift, samt udvikling og optimering af driften
  • kontinuerlig udvikling af medarbejdernes faglighed og sikre høj kvalitet i opgaveløsningen, blandt andet med fokus på at imødegå udfordringerne i forhold til det nære sundhedsvæsen
  • fortsætte og videreudvikle arbejdet med et sundt arbejdsmiljø for medarbejderne, i et tæt samarbejde med arbejdsmiljørepræsentant og områdetillidsrepræsentant
  • sikre velkoordinerede borgerforløb i tæt samarbejde med borger, pårørende og samarbejdspartnere ud fra strategien om Selvværd og Sammenhæng
  • udarbejde arbejdstidsplanen under hensyn til medarbejdernes ønsker samt en optimal drift
     

Vi ønsker en leder der har følgende kvalifikationer og kompetencer:

  • sundhedsfaglig baggrund, -gerne som sygeplejerske
  • erfaring som leder og eventuel lederuddannelse, eller indstillet på at erhverve en sådan
  • er en synlig, nærværende og involverende leder, der brænder for at understøtte og skabe trivsel blandt medarbejderne
  • evner at agere i en politisk styret organisation
  • ser arbejdet med en sund økonomi som en vigtigt del af ledelsesopgaven
  • er udadvendt og kontaktskabende og kan håndtere konfliktsituationer afbalanceret og konstruktivt
  • kan arbejde selvstændigt inden for de givne rammer
  • interesse for og erfaring med implementering af organisatoriske mål, evner at holde overblik over - og skabe fremdrift i forhold til igangværende tiltag
  • er udviklingsorienteret og har analytisk sans samt ikke er bange for at gå nye veje
  • bidrager med personlige og faglige kompetencer til fortsat udvikling af hjemmehjælpen

 

Hvem er vi?

Du bliver ansat i Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen, som har en klar vision; Selvværd og sammenhæng i alt, hvad du siger og gør.

Det er en vision, vi kan opfylde ved altid at handle på en måde, der afspejler forvaltningens fem leveregler:

  • Tal et sprog alle mennesker forstår
  • Alt indenfor din radar er dit ansvar
  • Det er borgerens plan/aftale
  • Sæt fællesskabet i spil
  • Gå borgeren i møde

 

Du kan læse mere om visionen, levereglerne og Senior-, Sundheds- og Fritidsforvaltningen ved at klikke her.

 

Arbejdstid: 37 timer ugentligt.

Ansættelsestidspunkt: 1. marts 2020.

Ansættelsessamtaler:

  • 1. ansættelsessamtale forventes afholdt fredag den 10.januar 2020
  • 2. ansættelsessamtale forventes afholdt torsdag den 16. januar 2020

Inden første samtale vil du modtage en invitation til en personprofilanalyse.

 

Løn og ansættelsesvilkår: i henhold til gældende overenskomst og principper for Ny Løn.

Lyder det som en stilling for dig, så send os en ansøgning senest torsdag den 2. januar 2020.

Du er naturligvis velkommen til at kontakte Tina Andersen 79 79 96 00, hvis du har spørgsmål til stillingen.

 

Ansøgningen sendes elektronisk via knappen ”Ansøg.”

 

I henhold til Kolding Kommunes personaleregler vil der blive indhentet straffeoplysninger.

ORS/Small/9e5d373b_logo.pngSenior- og SundhedsforvaltningenKolding2019-12-03T16:02:25.4202020-01-02T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kolding Kommune søger to ledere til hjemmehjælpen

Senior- og Sundhedsforvaltningen

Kolding
Har du stærke ledelses og sundhedsfaglige kompetencer og kan medvirke til at skabe selvværd og sammenhæng for borgere tilknyttet den kommunale hjemmehjælp? Er du en leder med en naturlig autoritet, som formår at skabe tillid, engagement, og brænder ...
Indrykket:3. december 2019
Udløbsdato:2. januar 2020