Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder af visitationsenheden, sundhed og omsorg

Visitationsleder for en velfungerende afdeling med tæt kontakt til borgere, og hvor medarbejderne har en høj grad af selvstændighed og ansvar

Vi søger en kompetent leder, der kan stå i spidsen for driften af den daglige myndighedsopgave, med fortsat fokus på den rehabiliterende tilgang, udvikling og innovation.

Vi søger en initiativrig og beslutsom leder, gerne med ledererfaring fra myndighedsområdet, eventuelt suppleret med en master-/kandidatuddannelse eller tilsvarende indenfor det sundhedsfaglige område.

Visitationsenheden har 40 medarbejdere ansat, som alle samarbejder i dialog med borgeren i tætte relationer til kollegaer og med relevante samarbejdspartnere. Medarbejdernes uddannelsesmæssige baggrund rækker over sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, social- og sundhedsassistenter og administrative medarbejdere, ligeledes er der tilknyttet en jurist til afdelingen.

Du vil blive en del af omsorgsområdets ledergruppe med reference til omsorgschefen og med tætte samarbejdsrelationer til udføreenhederne (kommunale som private), madservice samt hjælpemiddelhuset, andre forvaltningsområder, region og øvrige interessenter. Det er derfor vigtigt, at du er orienteret imod at sikre et smidigt samarbejde til alle aktører. Endvidere er det gældende, at omsorgsområdet er i gang med en større omstilling i forhold til bl.a. rehabilitering og du skal derfor forvente, at der kan opstå behov for tilpasninger i organisationen.

Budgettet til omsorgsområdet tildeles via en fordelingsmodel.

Visitationsenheden har myndighedsansvaret vedrørende personlige (kropsbårne) hjælpemidler, genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, støtte til bil, personlig pleje, praktisk hjælp, aflastningsophold, plejeorlov, rehabilitering, tildeling af boliger etc. Myndighedsopgaven på hjælpemiddelområdet er på enkelte områder opdelt med udføreenhederne.

Vi sagsbehandler ansøgninger fra borgere i alle aldre, dvs. børn, unge, og voksne.

Vi forventer, at du

  • er synlig som leder
  • har evne til at formidle og motivere positivt via dialog
  • er tydelig i forhold til personale, daglig drift, og økonomi
  • har fokus på udvikling og uddannelse af medarbejderne
  • mestrer samarbejde med alle interessenter
  • har gode kommunikative egenskaber såvel organisatorisk som i krydsfeltet mellem borgere/pårørende og myndighed.
  • har flair for dialogbaseret ledelse og et skarpt blik for at skabe dynamik via en målrettet og strategisk anvendelse af de interne kompetencer i organisationen

Vi lægger vægt på
  • rehabilitering og sundhedsfremme, udvikling og resultater, hvor fokus er på evaluering og justering af indsatsen i relation til de skiftende behov samt opnåede resultater
  • en kreativ og fordomsfri tilgang til at af prøve nye initiativer, og fokus på øget anvendelse af velfærdsteknologier.
  • at du er innovativ, målrettet og har en dialogbaseret ledelsesform, hvor der er fokus på at sikre og udvikle visitationsenheden
  • du mestrer uddelegering af ansvar og opgaver
  • et godt arbejdsmiljø hvor trivsel og humor er en del af hverdagen

Vi tilbyder
  • en afdeling med høj grad af selvstændige, kompetente og engagerede selvtilrettelæggende medarbejdere
  • god omgangstone blandt medarbejderne
  • gode lederkollegaer i en velfungerende organisation
  • rehabiliteringstilgang som et bærende princip

Ansættelsesforhold
Der er tale om en lederstilling på fuld tid, med opstart hurtigst muligt.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Det forventes, at ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 25, 2019.

Send din ansøgning, CV og relevante referencer/bilag via linket "søg stillingen".

Hvis du har yderligere spørgsmål
til stillingen kan du tage kontakt til
  • omsorgschef Lene Jensen, tlf. 89 15 12 00,
  • tillidsrepræsentant, hjælpemiddelvisitator, Karin Breiner Henriksen på tlf. 89 15 25 59,
  • tillidsrepræsentant, person pleje og praktisk hjælp visitator, Birthe Bech, tlf. 89 15 25 72 eller
  • konstitueret visitationsleder Jens Kjær på tlf. 89 15 25 51.

Ansættelsesforhold
Lederstilling på fuld tid

Tiltrædelse
hurtigst muligt

16-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Visitation

Kontaktperson
Konstitueret visitationsleder Jens Kjær tlf. 89 15 25 51.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330030328Phoenix-735829e312019-05-23T00:00:00Leder af visitationsenheden, sundhed og omsorgVisitationsleder for en velfungerende afdeling med tæt kontakt til borgere, og hvor medarbejderne har en høj grad af selvstændighed og ansvar

Vi søger en kompetent leder, der kan stå i spidsen for driften af den daglige myndighedsopgave, med fortsat fokus på den rehabiliterende tilgang, udvikling og innovation.

Vi søger en initiativrig og beslutsom leder, gerne med ledererfaring fra myndighedsområdet, eventuelt suppleret med en master-/kandidatuddannelse eller tilsvarende indenfor det sundhedsfaglige område.

Visitationsenheden har 40 medarbejdere ansat, som alle samarbejder i dialog med borgeren i tætte relationer til kollegaer og med relevante samarbejdspartnere. Medarbejdernes uddannelsesmæssige baggrund rækker over sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, social- og sundhedsassistenter og administrative medarbejdere, ligeledes er der tilknyttet en jurist til afdelingen.

Du vil blive en del af omsorgsområdets ledergruppe med reference til omsorgschefen og med tætte samarbejdsrelationer til udføreenhederne (kommunale som private), madservice samt hjælpemiddelhuset, andre forvaltningsområder, region og øvrige interessenter. Det er derfor vigtigt, at du er orienteret imod at sikre et smidigt samarbejde til alle aktører. Endvidere er det gældende, at omsorgsområdet er i gang med en større omstilling i forhold til bl.a. rehabilitering og du skal derfor forvente, at der kan opstå behov for tilpasninger i organisationen.

Budgettet til omsorgsområdet tildeles via en fordelingsmodel.

Visitationsenheden har myndighedsansvaret vedrørende personlige (kropsbårne) hjælpemidler, genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, støtte til bil, personlig pleje, praktisk hjælp, aflastningsophold, plejeorlov, rehabilitering, tildeling af boliger etc. Myndighedsopgaven på hjælpemiddelområdet er på enkelte områder opdelt med udføreenhederne.

Vi sagsbehandler ansøgninger fra borgere i alle aldre, dvs. børn, unge, og voksne.

Vi forventer, at du
  • er synlig som leder
  • har evne til at formidle og motivere positivt via dialog
  • er tydelig i forhold til personale, daglig drift, og økonomi
  • har fokus på udvikling og uddannelse af medarbejderne
  • mestrer samarbejde med alle interessenter
  • har gode kommunikative egenskaber såvel organisatorisk som i krydsfeltet mellem borgere/pårørende og myndighed.
  • har flair for dialogbaseret ledelse og et skarpt blik for at skabe dynamik via en målrettet og strategisk anvendelse af de interne kompetencer i organisationen

Vi lægger vægt på
  • rehabilitering og sundhedsfremme, udvikling og resultater, hvor fokus er på evaluering og justering af indsatsen i relation til de skiftende behov samt opnåede resultater
  • en kreativ og fordomsfri tilgang til at af prøve nye initiativer, og fokus på øget anvendelse af velfærdsteknologier.
  • at du er innovativ, målrettet og har en dialogbaseret ledelsesform, hvor der er fokus på at sikre og udvikle visitationsenheden
  • du mestrer uddelegering af ansvar og opgaver
  • et godt arbejdsmiljø hvor trivsel og humor er en del af hverdagen

Vi tilbyder
  • en afdeling med høj grad af selvstændige, kompetente og engagerede selvtilrettelæggende medarbejdere
  • god omgangstone blandt medarbejderne
  • gode lederkollegaer i en velfungerende organisation
  • rehabiliteringstilgang som et bærende princip

Ansættelsesforhold
Der er tale om en lederstilling på fuld tid, med opstart hurtigst muligt.

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.

Det forventes, at ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 25, 2019.

Send din ansøgning, CV og relevante referencer/bilag via linket "søg stillingen".

Hvis du har yderligere spørgsmål
til stillingen kan du tage kontakt til
  • omsorgschef Lene Jensen, tlf. 89 15 12 00,
  • tillidsrepræsentant, hjælpemiddelvisitator, Karin Breiner Henriksen på tlf. 89 15 25 59,
  • tillidsrepræsentant, person pleje og praktisk hjælp visitator, Birthe Bech, tlf. 89 15 25 72 eller
  • konstitueret visitationsleder Jens Kjær på tlf. 89 15 25 51.

Ansættelsesforhold
Lederstilling på fuld tid

Tiltrædelse
hurtigst muligt

16-06-2019 23:59

Virksomhedens oplysninger
Visitation

Kontaktperson
Konstitueret visitationsleder Jens Kjær tlf. 89 15 25 51.

 

2019-06-17T00:53:46.540 Visitationsleder for en velfungerende afdeling med tæt kontakt til borgere, og hvor medarbejderne har en høj grad af selvstændighed og ansvarVi søger en kompetent leder, der kan stå i spidsen for driften af den daglige myndighedsopgave, med fortsat fokus på den rehabiliterende tilgang, udvikling og innovation.Vi søger en initiativrig og beslutsom leder, gerne med ledererfaring fra myndighedsområdet, eventuelt suppleret med en master- kandidatuddannelse eller tilsvarende indenfor det sundhedsfaglige område.Visitationsenheden har 40 medarbejdere ansat, som alle samarbejder i dialog med borgeren i tætte relationer til kollegaer og med relevante samarbejdspartnere. Medarbejdernes uddannelsesmæssige baggrund rækker over sygeplejersker, ergo- og fysioterapeuter, social- og sundhedsassistenter og administrative medarbejdere, ligeledes er der tilknyttet en jurist til afdelingen.Du vil blive en del af omsorgsområdets ledergruppe med reference til omsorgschefen og med tætte samarbejdsrelationer til udføreenhederne (kommunale som private), madservice samt hjælpemiddelhuset, andre forvaltningsområder, region og øvrige interessenter. Det er derfor vigtigt, at du er orienteret imod at sikre et smidigt samarbejde til alle aktører. Endvidere er det gældende, at omsorgsområdet er i gang med en større omstilling i forhold til bl.a. rehabilitering og du skal derfor forvente, at der kan opstå behov for tilpasninger i organisationen.Budgettet til omsorgsområdet tildeles via en fordelingsmodel.Visitationsenheden har myndighedsansvaret vedrørende personlige (kropsbårne) hjælpemidler, genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder, boligindretning, støtte til bil, personlig pleje, praktisk hjælp, aflastningsophold, plejeorlov, rehabilitering, tildeling af boliger etc. Myndighedsopgaven på hjælpemiddelområdet er på enkelte områder opdelt med udføreenhederne.Vi sagsbehandler ansøgninger fra borgere i alle aldre, dvs. børn, unge, og voksne.Vi forventer, at duer synlig som lederhar evne til at formidle og motivere positivt via dialoger tydelig i forhold til personale, daglig drift, og økonomihar fokus på udvikling og uddannelse af medarbejdernemestrer samarbejde med alle interessenterhar gode kommunikative egenskaber såvel organisatorisk som i krydsfeltet mellem borgere pårørende og myndighed.har flair for dialogbaseret ledelse og et skarpt blik for at skabe dynamik via en målrettet og strategisk anvendelse af de interne kompetencer i organisationenVi lægger vægt pårehabilitering og sundhedsfremme, udvikling og resultater, hvor fokus er på evaluering og justering af indsatsen i relation til de skiftende behov samt opnåede resultateren kreativ og fordomsfri tilgang til at af prøve nye initiativer, og fokus på øget anvendelse af velfærdsteknologier.at du er innovativ, målrettet og har en dialogbaseret ledelsesform, hvor der er fokus på at sikre og udvikle visitationsenhedendu mestrer uddelegering af ansvar og opgaveret godt arbejdsmiljø hvor trivsel og humor er en del af hverdagenVi tilbyderen afdeling med høj grad af selvstændige, kompetente og engagerede selvtilrettelæggende medarbejderegod omgangstone blandt medarbejdernegode lederkollegaer i en velfungerende organisationrehabiliteringstilgang som et bærende principAnsættelsesforholdDer er tale om en lederstilling på fuld tid, med opstart hurtigst muligt.Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.Det forventes, at ansættelsessamtalerne vil finde sted i uge 25, 2019.Send din ansøgning, CV og relevante referencer bilag via linket søg stillingen .Hvis du har yderligere spørgsmåltil stillingen kan du tage kontakt tilomsorgschef Lene Jensen, tlf. 89 15 12 00,tillidsrepræsentant, hjælpemiddelvisitator, Karin Breiner Henriksen på tlf. 89 15 25 59,tillidsrepræsentant, person pleje og praktisk hjælp visitator, Birthe Bech, tlf. 89 15 25 72 ellerkonstitueret visitationsleder Jens Kjær på tlf. 89 15 25 51.AnsættelsesforholdLederstilling på fuld tidTiltrædelsehurtigst muligt16-06-2019 23:59Virksomhedens oplysningerVisitationKontaktpersonKonstitueret visitationsleder Jens Kjær tlf. 89 15 25 51.11jobnet735829e3100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-16T00:00:000000https://www.randers.dk/job/ledige-job-i-randers-kommune/548520EuropaDanmarkJyllandØstjyllandRanders3533118Randers Kommune, Visitationsenheden11Regimentvej 10, indgang 16 F,8930Randers NØ89152550DKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent766364JobNet4994404499440410023-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=735829e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=735829e3https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=735829e3&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=735829e3&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361854871noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK