Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder du efter et job med gode karrieremuligheder? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!

Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg.

Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Derudover er du også medvirkende til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt. Det sætter store krav til dig og din evne til at skabe gode kunderelationer og arbejde professionelt.

For at klæde dig godt på til opgaven vil du gennemgå et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du får et indgående kendskab til produkterne og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har et stort fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning.

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder får du:

  • en meget attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs så du kan udvikle dig
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • en uformel omgangstone og højt til loftet
  • rig mulighed for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder
  • sjove personalearrangementer
  • frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads på holdet skal du kunne nikke genkendende til nedenstående:

  • du har talegaverne i orden
  • du er god til at skabe kunderelationer
  • du arbejder professionelt og du er mødestabil
  • du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • du brænder for salgsbranchen
  • du har et stort vindergen og du gør alt, hvad du kan for at blive nr. 1

Erfaring fra branchen eller lignende jobs er ikke et krav, men vi forventer derimod at du BRÆNDER for salgsbranchen.

Er det dig vi mangler på holdet? Så send din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart.

Har du spørgsmål til stillingen? Så er du altid velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45.


Vi glæder os til at læse din ansøgning!


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330003991Phoenix-61ed1d8412019-04-09T00:00:00Leder du efter et job med gode karrieremuligheder? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!

Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg.

Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Derudover er du også medvirkende til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt. Det sætter store krav til dig og din evne til at skabe gode kunderelationer og arbejde professionelt.

For at klæde dig godt på til opgaven vil du gennemgå et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du får et indgående kendskab til produkterne og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har et stort fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning.

Hvad tilbyder vi?

Som vores nye medarbejder får du:

  • en meget attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft
  • dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs så du kan udvikle dig
  • arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge
  • faste arbejdstider
  • en uformel omgangstone og højt til loftet
  • rig mulighed for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder
  • sjove personalearrangementer
  • frokostordning med mad udefra

Hvem er du?

For at få en plads på holdet skal du kunne nikke genkendende til nedenstående:

  • du har talegaverne i orden
  • du er god til at skabe kunderelationer
  • du arbejder professionelt og du er mødestabil
  • du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • du brænder for salgsbranchen
  • du har et stort vindergen og du gør alt, hvad du kan for at blive nr. 1

Erfaring fra branchen eller lignende jobs er ikke et krav, men vi forventer derimod at du BRÆNDER for salgsbranchen.

Er det dig vi mangler på holdet? Så send din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart.

Har du spørgsmål til stillingen? Så er du altid velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45.


Vi glæder os til at læse din ansøgning!

2019-06-05T00:51:11.290 Vi ønsker at udvide vores ene B2C-hold og vi er derfor på jagt efter flere spændende profiler til opsøgende, telefonisk salg. Den primære arbejdsopgave består i salg af telefoni- og internetløsninger til det danske privatmarked. Som salgskonsulent er du med til at skabe oplevelsen og omsætningen, og du har med din indsats nøglen til vores kunders succes på både kort og lang sigt. Derudover er du også medvirkende til at vores kunders brand altid bliver opfattet positivt. Det sætter store krav til dig og din evne til at skabe gode kunderelationer og arbejde professionelt. For at klæde dig godt på til opgaven vil du gennemgå et skræddersyet oplæringsforløb, hvor du får et indgående kendskab til produkterne og hvor du tilegner dig forskellige salgsteknikker. Da vi har et stort fokus på videreudvikling af alle vores medarbejdere, vil der også være løbende salgstræning. Hvad tilbyder vi? Som vores nye medarbejder får du: en meget attraktiv løn-model med både fast timeløn samt dags- og månedsbonusser uden loft dygtige kollegaer og ledere, der altid er parate til at komme med inputs så du kan udvikle dig arbejdsplads i hjertet af Odense, tæt på busser og toge faste arbejdstider en uformel omgangstone og højt til loftet rig mulighed for personlig udvikling samt gode karrieremuligheder sjove personalearrangementer frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på holdet skal du kunne nikke genkendende til nedenstående: du har talegaverne i orden du er god til at skabe kunderelationer du arbejder professionelt og du er mødestabil du er ansvars- og kvalitetsbevidst du brænder for salgsbranchen du har et stort vindergen og du gør alt, hvad du kan for at blive nr. 1 Erfaring fra branchen eller lignende jobs er ikke et krav, men vi forventer derimod at du BRÆNDER for salgsbranchen. Er det dig vi mangler på holdet? Så send din ansøgning i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Har du spørgsmål til stillingen? Så er du altid velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex Dalbøl Rindom på srdr@keksales.dk eller på 30270869 mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at læse din ansøgning!11jobnet61ed1d84100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-04T00:00:000000http://keksales.dk/job/0EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynOdense3505208KEKODE ApS11Vestergade 705000Odense CDKDanmark0srdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent742699JobNet4972943497294310009-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61ed1d84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=61ed1d84https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61ed1d84&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=61ed1d84&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLeder du efter et job med gode karrieremuligheder? Bliv salgskonsulent ved KEK Sales Odense!1Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg361402527Sofie Rex Dalbøl Rindomsrdr@keksales.dkDKDanmarkDKDanmark330085342Er du studerende og kan arbejde fast onsdag og torsdag og nogle udvalgte søndage ,så tilbyder vi det perfekte studiejob midt i Odense med fast time løn på. kr. 120,- + bonusRobot Focus Telemarketing A S er en solid virksomhed med telemarketing som speciale. Vi er en stab af erfarene og veluddannede marketingkonsulenter som søger nye kollegaer til deltidsjob i forbindelse med mødebooking for en større dansk virksomhed. Vi tilbyder: Du vil tjene minimum 120 kr. i timen og få nye venner i et sjovt og udfordrende studiejob, hvor du bliver skarp indenfor kommunikation og udvikler dig fagligt og personligt Flere penge på lommen under dit studie, og muligheden for at skrive flere kompetencer på dit CV Du kan glæde dig til at komme på arbejde, for vi har travlt men også et rigtig godt sammenhold At uddanne dig grundigt i produktet og med løbende undervisning at give dig de nødvendige salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt lige fra indvendingsbehandling til professionel salgskommunikation. Alle kurser er relevante og afslutttes med et uddannelsesbevis Fast timeløn på kr. 120,- med muligheden for at opnå bonus Kvalifikationer: Du kan arbejde fast onsdag og torsdag samt nogle udvalgte søndage i tidsrummet onsdag 16.30 til 20.30 - Søndag 12.00 - 16.00 Du kan lide at tale i telefon Du er god til at lytte og opfange signaler Du arbejder resultatorienteret og altid med fokus på salg Du har en afsmittende og positiv effekt på kollegaer og kunder Du er fyldt 18år, og vi ser helst ,at du studerer på en videregående uddannelse Du kan læse mere om os på www.focus-telemarketing.dk . Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Asger Larsen på telefon 8220 2400 Vi glæder os til at modtage en kortfattet ansøgning samt et CV hurtigst muligt. Send ansøgningen pr. e-mail til ag@focus-telemarketing.dk Focus telemarketing er en solid virksomhed med telemarketing som speciale. Vi er en stab af erfarne og veluddannede marketingkonsulenter. Virksomheden er etableret i 2003 og har pt. 18 fuldtidsansatte, som alle sætter en ære i at levere professionelle telemarketingløsninger indenfor B2B og B2C - herunder direkte produktsalg, mødebooking, kundeservice og personaleuddannelse. Vores kunder tæller blandt Dansk Erhverv, Fiat Danmark, Institut for fremtidsforskning, Ernst Young, Aller Media, International Business College og ca. 40 andre spændende virksomheder

Focus Telemarketing A/S er en solid virksomhed med telemarketing som speciale. Vi er en stab af erfarene og veluddannede marketingkonsulenter som søger nye kollegaer til deltidsjob i forbindelse med mødebooking for en større dansk virksomhed.

Vi tilbyder:

  • Du vil tjene minimum 120 kr. i timen og få nye venner i et sjovt og udfordrende studiejob, hvor du bliver skarp indenfor kommunikation og udvikler dig fagligt og personligt
  • Flere penge på lommen under dit studie, og muligheden for at skrive flere kompetencer på dit CV
  • Du kan glæde dig til at komme på arbejde, for vi har travlt men også et rigtig godt sammenhold
  • At uddanne dig grundigt i produktet og med løbende undervisning at give dig de nødvendige salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt lige fra indvendingsbehandling til professionel salgskommunikation. Alle kurser er relevante og afslutttes med et uddannelsesbevis
  • Fast timeløn på kr. 120,- med muligheden for at opnå bonus

Kvalifikationer:

  • Du kan arbejde fast onsdag og torsdag samt nogle udvalgte søndage i tidsrummet onsdag 16.30 til 20.30 - Søndag 12.00 - 16.00
  • Du kan lide at tale i telefon
  • Du er god til at lytte og opfange signaler
  • Du arbejder resultatorienteret og altid med fokus på salg
  • Du har en afsmittende og positiv effekt på kollegaer og kunder
  • Du er fyldt 18år, og vi ser helst ,at du studerer på en videregående uddannelse

Du kan læse mere om os på www.focus-telemarketing.dk . Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Asger Larsen på telefon 8220 2400

Vi glæder os til at modtage en kortfattet ansøgning samt et CV hurtigst muligt. Send ansøgningen pr. e-mail til ag@focus-telemarketing.dk

Focus telemarketing er en solid virksomhed med telemarketing som speciale. Vi er en stab af erfarne og veluddannede marketingkonsulenter. Virksomheden er etableret i 2003 og har pt. 18 fuldtidsansatte, som alle sætter en ære i at levere professionelle telemarketingløsninger indenfor B2B og B2C - herunder direkte produktsalg, mødebooking, kundeservice og personaleuddannelse. Vores kunder tæller blandt Dansk Erhverv, Fiat Danmark, Institut for fremtidsforskning, Ernst & Young, Aller Media, International Business College og ca. 40 andre spændende virksomheder

 

 

FOCUS TELEMARKETING A/SOdense C2019-09-06T00:00:002019-10-30T00:00:00
330084435Ambitiøse erhvervskonsulenter søges til virksomhed i vækstRobot Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de rette kandidater som vil være med til at skabe succeser hver dag! Som vores navn indikerer, er vi et helt uafhængigt energiselskab. Vi er således hverken helt eller delvist ejet af store, kommercielle virksomheder på markedet, kommuner eller andre aktører. Derfor har vi alle muligheder for at agere hurtigt og tilpasse os markedet. Der er ikke langt fra tanke til handling, så hvis du kan se dig selv passe ind en virksomhed hvor tingene til tider kan gå stærkt, så læs endelig videre og søg stillingen. Hos Fri Energy er vi ambitiøse med fokus på resultater og et positivt vækstmiljø. Sammen med vores kommende medarbejdere ønsker vi at skabe et team, hvor nøgleordene er: Resultater Positivt mindset Engagement Professionalisme Vi tilbyder: En stilling hvor du dagligt har kontakt med mange forskellige virksomheder per telefon. Løbende sparring og salgstræning, da vi hellere end gerne vil udvikle dit fulde potentiale. Gode kollegaer, og højt til loftet. Vi støtter hinanden og løfter i flok. Et professionelt miljø, hvor vi tager hinanden og vores kunder seriøst. En fast timeløn, samt provision og bonus. Vi forventer til gengæld: Masser af gåpåmod og engagement i hverdagen. At du har gode taleevner og gerne professionel erfaring inden for kanvassalg. At du er et udpræget konkurrencemenneske og ikke tager et nej for et nej. At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Har du spørgsmål til stillingen så ring på tlf. 88181920 og spørg efter Michael Andersen. Vi indkalder løbende til samtale, så send kortfattet ansøgning samt CV allerede i dag til job@fri-energy.dk. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de rette kandidater som vil være med til at skabe succeser hver dag!

Som vores navn indikerer, er vi et helt uafhængigt energiselskab. Vi er således hverken helt eller delvist ejet af store, kommercielle virksomheder på markedet, kommuner eller andre aktører.

Derfor har vi alle muligheder for at agere hurtigt og tilpasse os markedet. Der er ikke langt fra tanke til handling, så hvis du kan se dig selv passe ind en virksomhed hvor tingene til tider kan gå stærkt, så læs endelig videre og søg stillingen.

 

Hos Fri Energy er vi ambitiøse med fokus på resultater og et positivt vækstmiljø. Sammen med vores kommende medarbejdere ønsker vi at skabe et team, hvor nøgleordene er:

  • Resultater
  • Positivt mindset
  • Engagement
  • Professionalisme

Vi tilbyder:

  • En stilling hvor du dagligt har kontakt med mange forskellige virksomheder per telefon.
  • Løbende sparring og salgstræning, da vi hellere end gerne vil udvikle dit fulde potentiale.
  • Gode kollegaer, og højt til loftet. Vi støtter hinanden og løfter i flok.
  • Et professionelt miljø, hvor vi tager hinanden og vores kunder seriøst.
  • En fast timeløn, samt provision og bonus.

Vi forventer til gengæld:

  • Masser af gåpåmod og engagement i hverdagen.
  • At du har gode taleevner og gerne professionel erfaring inden for kanvassalg.
  • At du er et udpræget konkurrencemenneske og ikke tager et nej for et nej.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

Har du spørgsmål til stillingen så ring på tlf. 88181920 og spørg efter Michael Andersen.

Vi indkalder løbende til samtale, så send kortfattet ansøgning samt CV allerede i dag til job@fri-energy.dk

 

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

 

FRI Energy A/SOdense C2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
330083639Erhvervs konsulent søges til at arbejde for blandt andet Dansk Erhverv/IT Branchen, Fiat Danmark, Grafisk Arbejdsgiverforening og 55 andre spændende virksomhederRobot Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig? En anderledes telemarketingvirksomhed Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver. Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Fiat Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning, Ernst Young, Dansk Hørecenter , International Business College og ca 45 andre. Tag kontakt til beslutningstagere Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten. Udvikl dit salgstalent Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af. Samarbejd med kompetente kollegaer Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved n af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold. Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde. Er du interesseret? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte telemarketingchef Kim Andersen på telefon 45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http: www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning.

Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop dét område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker til jobbet – voksne og modne medarbejdere, som uddanner og udvikler sig i skønne rammer. Er det dig?

En anderledes telemarketingvirksomhed

Focus Telemarketing er en telemarketingvirksomhed med fokus på mødebooking, salg og kundeserviceopgaver samt uddannelse. Men vi er ikke, som telemarketingvirksomheder er flest. Hos os er der ingen larm i baggrunden, ingen klokker der ringer eller høje klapsalver. Med fokus på kvalitet, etik og moral er vi en seriøs og professionel samarbejdspartner for vores kunder, som pt tæller: Dansk Erhverv/IT Branchen, Grafisk Arbejdsgiverforening, Fiat Danmark, Ford, Institut for Fremtidsforskning, Ernst & Young, Dansk Hørecenter , International Business College og ca 45 andre.

Tag kontakt til beslutningstagere

Som erhvervskonsulent sidder du med nogle af vores tungere mødebooking- og salgsopgaver. Det betyder, at du både ringer kanvas og opbygger relationer med marketingschefer, direktører og andre beslutningstagere. Da der er tale om større ordrer, kræver det benarbejde at få aftalen i hus – og ofte længere tids dialog med kunderne, før de er parate til at træffe en beslutning. Derfor arbejdes der løbende med en pipeline af mulige kunder, som du systematisk kontakter, så du løbende høster gevinsten.

Udvikl dit salgstalent

Du holder dagligt styr på mange detaljer, og du har ansvar for dine egne budgetter. Derudover modtager du løbende undervisning og udvikler dine salgskompetencer. Vi har altid en coach på gulvet, som hjælper med alt fra indvendingsbehandling over manus til motivation. Vores direktør er selv en populær underviser på diverse uddannelsesinstitutioner, hvilket du som medarbejder også drager nytte af.

Samarbejd med kompetente kollegaer

Du bliver del af et team på ca. 17 kollegaer. Gennemsnitsalderen ligger over de 30, og vi har en moden og professionel tilgang til arbejdet. Vi arbejder i et åbent kontormiljø, og du sidder ved én af vores øer sammen med 3 kollegaer i et lyst lokale med gulv-til-loft-vinduer. Du tilbydes fast timeløn samt en god bonusordning. Vi har frokostordning fra restaurant Pasfall, ligesom der er frugt, kaffe og vand. Kort sagt prioriterer vi gode arbejdsforhold.

Professionel erhvervskonsulent med salgserfaring

Det er en fordel, hvis du i forvejen har erfaring med blandt andet kanvassalg. Din salgserfaring skal dog ikke nødvendigvis være fra telemarketing, men det er vigtigt, at du trives med at opbygge relationer over telefonen. Derudover forestiller vi os, at du har en seriøs og professionel tilgang, og at du bliver motiveret af at se resultaterne af dit arbejde.

Er du interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte telemarketingchef Kim Andersen på telefon +45 82 20 24 00 eller e-mail job@focus-telemarketing.dk. Du kan også læse mere om virksomheden på http://www.focus-telemarketing.dk. For at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV til job@focus-telemarketing.dk snarest muligt. Vi følger løbende op på ansøgninger, og kalder løbende relevante kandidater til samtale. Vi ser frem til at læse din ansøgning. 

FOCUS TELEMARKETING A/SOdense C2019-09-04T00:00:002019-10-28T00:00:00
330071102Account Manager - Junckers A/SRobot For Junckers søger vi en resultatorienteret Account Manager til lak olie-afdelingen. Fokus er bearbejdning og servicering af kunder i både forhandler- og proff-segmentet. Distrikt Sydjylland og Fyn. Virksomheden Junckers Industrier A S er Europas største producent af massive trægulve og en af Danmarks største træindustrivirksomheder med mere end 320 medarbejdere på verdensplan. Virksomhedens primære mål er at fremstille produkter af højeste kvalitet på baggrund af en løbende dialog med arkitekter, bygherrer, entreprenører og udførende. Det er det tætte samarbejde med branchefolk, der gør det muligt for Junckers at bevare sin position som Europas førende leverandør af massive trægulve. Junckers Industrier er aktiv inden for tre hovedområder: Massive trægulve til projektbyggerier og private boliger, specialgulve til sportshaller og et omfattende program af træplejemidler både til professionelt brug og DIY. Junckers er en 100 danskejet virksomhed med en ejerkreds bestående af virksomhedens ledelse. Hovedsædet ligger i Køge og der er egen salgsrepræsentation i 9 lande samt repræsentation via agenter og forhandlere i mere end 40 lande i Asien, Mellemøsten og Europa. Reference, relationer og distrikt Stillingen refererer til salgschefen for området. Distriktet er Sydjylland (fra Skanderborg) og Fyn. I det daglige samarbejdes tæt med sammen med de andre Account Managers, salgschefen, retail manager samt med en række kolleger inden for gulvsalg og i backoffice-funktioner. Stillingen Afdeling for træplejeprodukter henvender sig til to segmenter: Gulvslibere, gulvlæggere og grossister i proff-segmentet (under t kaldet proff-kunder ) og byggemarkeder, tømmerhandlere og farvehandlere (kaldet detail-kunder ). Produktsortimentet indeholder specialudviklede produktserier både til gør-det-selv kunder og til professionel anvendelse. Som Account Manager har du ansvaret for en proaktiv opsøgning og bearbejdning af nye kunder i distriktet samt for det tætte, løbende samarbejde med den eksisterende kundekreds. De centrale ansvars- og arbejdsområder er: Opsøgende salgsindsatser rettet mod nye kundeemner i proff-segmentet. Tæt kontakt til og servicering af de etablerede kunder i distriktet herunder samarbejde om kampagner, aktiviteter, varepræsentation, POS, demoer, produkttræning osv. Proaktivt indsalg og tæt opfølgning på kampagner, nyhedslanceringer og andre salgsunderstøttende tiltag. Ansvar for en optimal eksponering af Junckers produkter hos forhandlere. Rådgivning og vejledning om produkter, anvendelse, fordele mv. Afholdelse af produktdemonstrationer og lokale messeaktiviteter samt deltagelse på fællesmesser. Deltagelse i møder og forhandlinger med kæder og nøglekunder. Succeskriterier Du vil bl.a. blive målt på de konkrete salgsresultater i distriktet, din evne til løbende at udvide og udvikle kundekredsen samt på dine evner til at positionere Junckers endnu stærke både overfor detailkæder, proff-kunder og private slutbrugere. Konkret vil der bl.a. blive fokuseret på: Udvikling af kundekredsen i distriktet både i kvantitet og kvalitet. Fastholdelse og udvikling af positionen i proff-segmentet bl.a. via en struktureret og målstyret salgsindsats, demoer, kampagner, mv. Øget aktivitetsniveau og synlighed i detailbutikkerne bl.a. via fokus på eksponering, placeringer, POS-aktiviteter, kampagner, mv. Løbende omsætningsvækst i distriktet. Kvalifikationer og erfaringer For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du har solid erfaring med KAM-arbejde og salg til professionelle kundegrupper samt meget gerne også til et kædebaseret forhandlernet. Konkret lægges der vægt på, at du har er: Solid erfaring med salg, service og samarbejde rettet mod proff-kunder i byggebranchen. Kendskab til og gerne erfaring med teknisk og rådgivningskrævende salgsindsatser. Erfaring med at anvende produkt- og brugerfordele aktivt i salgsarbejdet. Meget gerne erfaring med salg til og samarbejde med kædebaserede detailkunder. Stærk i added value selling og evner at formidle virksomhedens værdier og produkternes egenskaber og fordele på en engagerende og værdiskabende måde. Selvstændig, proaktiv og planlæggende i forhold til din egen arbejdsdag. Fleksibel og indstillet på en afvekslende arbejdsdag, hvor fokus og indsats varierer alt efter aktiviteter og kampagner i de to kundesegmenter. Vant til at arbejde efter planlagte salgs- og indsatsplaner og have en relativt høj besøgsfrekvens. Grundlæggende viden om budgetter og kalkulationer. Er rutineret bruger af moderne IT herunder CRM. Det er ideelt, hvis du har salgserfaring fra byggebranchen og er vant til direkte salg til proff-kunder. Alternativt kan du have erfaring med salg af tekniske og rådgivningskrævende produkter i en tilsvarende branche. Personlige egenskaber De vigtigste personlige egenskaber er et stærkt, ærligt og brændende salgsgen, stort engagement og lyst til udvikle dine ansvarsområder og dig selv. Det er vigtigt, at du motiveres af udfordringer og forandring og kan se styrkerne og mulighederne i at være en del af en dynamisk organisation med store vækstambitioner og i løbende udvikling. Det er også afgørende, at du er meget vækst- og resultatorienteret, konkurrenceminded og har en forholdsvis robust personlighed og samtidig er åben og samarbejdende i din tilgang til andre mennesker både internt og eksternt. Løn m.m. Fast løn, bonus og pension på konkurrencedygtigt niveau. Firmabil, mobil, PC, internetforbindelse. Arbejdstid og -sted Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen. Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven. Kandidaten arbejder som udgangspunkt ud fra hjemmeadresse bopæl derfor indenfor distriktet. IT Bruger af MS Office og gerne vant til CRM-system. Vedr. beskyttelse af persondata Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv. ANSØGNING For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail. Klik på søg stillingen nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.For Junckers søger vi en resultatorienteret Account Manager til lak/olie-afdelingen. Fokus er bearbejdning og servicering af kunder i både forhandler- og proff-segmentet. Distrikt Sydjylland og Fyn.
Virksomheden
Junckers Industrier A/S er Europas største producent af massive trægulve og en af Danmarks største træindustrivirksomheder med mere end 320 medarbejdere på verdensplan. Virksomhedens primære mål er at fremstille produkter af højeste kvalitet på baggrund af en løbende dialog med arkitekter, bygherrer, entreprenører og udførende. Det er det tætte samarbejde med branchefolk, der gør det muligt for Junckers at bevare sin position som Europas førende leverandør af massive trægulve. Junckers Industrier er aktiv inden for tre hovedområder: Massive trægulve til projektbyggerier og private boliger, specialgulve til sportshaller og et omfattende program af træplejemidler både til professionelt brug og DIY. Junckers er en 100 % danskejet virksomhed med en ejerkreds bestående af virksomhedens ledelse. Hovedsædet ligger i Køge og der er egen salgsrepræsentation i 9 lande samt repræsentation via agenter og forhandlere i mere end 40 lande i Asien, Mellemøsten og Europa.

Reference, relationer og distrikt
Stillingen refererer til salgschefen for området.
Distriktet er Sydjylland (fra Skanderborg) og Fyn.
I det daglige samarbejdes tæt med sammen med de andre Account Managers, salgschefen, retail manager samt med en række kolleger inden for gulvsalg og i backoffice-funktioner.

Stillingen
Afdeling for træplejeprodukter henvender sig til to segmenter: Gulvslibere, gulvlæggere og grossister i proff-segmentet (under ét kaldet ”proff-kunder”) og byggemarkeder, tømmerhandlere og farvehandlere (kaldet ”detail-kunder”). Produktsortimentet indeholder specialudviklede produktserier både til gør-det-selv kunder og til professionel anvendelse.

Som Account Manager har du ansvaret for en proaktiv opsøgning og bearbejdning af nye kunder i distriktet samt for det tætte, løbende samarbejde med den eksisterende kundekreds.

De centrale ansvars- og arbejdsområder er:

  • Opsøgende salgsindsatser rettet mod nye kundeemner i proff-segmentet.
  • Tæt kontakt til og servicering af de etablerede kunder i distriktet – herunder samarbejde om kampagner, aktiviteter, varepræsentation, POS, demoer, produkttræning osv.
  • Proaktivt indsalg og tæt opfølgning på kampagner, nyhedslanceringer og andre salgsunderstøttende tiltag.
  • Ansvar for en optimal eksponering af Junckers produkter hos forhandlere.
  • Rådgivning og vejledning om produkter, anvendelse, fordele mv.
  • Afholdelse af produktdemonstrationer og lokale messeaktiviteter samt deltagelse på fællesmesser.
  • Deltagelse i møder og forhandlinger med kæder og nøglekunder.


Succeskriterier
Du vil bl.a. blive målt på de konkrete salgsresultater i distriktet, din evne til løbende at udvide og udvikle kundekredsen samt på dine evner til at positionere Junckers endnu stærke både overfor detailkæder, proff-kunder og private slutbrugere. Konkret vil der bl.a. blive fokuseret på:

  • Udvikling af kundekredsen i distriktet både i kvantitet og kvalitet.
  • Fastholdelse og udvikling af positionen i proff-segmentet bl.a. via en struktureret og målstyret salgsindsats, demoer, kampagner, mv.
  • Øget aktivitetsniveau og synlighed i detailbutikkerne bl.a. via fokus på eksponering, placeringer, POS-aktiviteter, kampagner, mv.
  • Løbende omsætningsvækst i distriktet.


Kvalifikationer og erfaringer
For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du har solid erfaring med KAM-arbejde og salg til professionelle kundegrupper samt meget gerne også til et kædebaseret forhandlernet. Konkret lægges der vægt på, at du har/er:

  • Solid erfaring med salg, service og samarbejde rettet mod proff-kunder i byggebranchen.
  • Kendskab til og gerne erfaring med teknisk og rådgivningskrævende salgsindsatser.
  • Erfaring med at anvende produkt- og brugerfordele aktivt i salgsarbejdet.
  • Meget gerne erfaring med salg til og samarbejde med kædebaserede detailkunder.
  • Stærk i ”added value selling” og evner at formidle virksomhedens værdier og produkternes egenskaber og fordele på en engagerende og værdiskabende måde.
  • Selvstændig, proaktiv og planlæggende i forhold til din egen arbejdsdag.
  • Fleksibel og indstillet på en afvekslende arbejdsdag, hvor fokus og indsats varierer alt efter aktiviteter og kampagner i de to kundesegmenter.
  • Vant til at arbejde efter planlagte salgs- og indsatsplaner og have en relativt høj besøgsfrekvens.
  • Grundlæggende viden om budgetter og kalkulationer.
  • Er rutineret bruger af moderne IT – herunder CRM.

Det er ideelt, hvis du har salgserfaring fra byggebranchen og er vant til direkte salg til proff-kunder. Alternativt kan du have erfaring med salg af tekniske og rådgivningskrævende produkter i en tilsvarende branche.


Personlige egenskaber
De vigtigste personlige egenskaber er et stærkt, ærligt og brændende salgsgen, stort engagement og lyst til udvikle dine ansvarsområder og dig selv.

Det er vigtigt, at du motiveres af udfordringer og forandring og kan se styrkerne og mulighederne i at være en del af en dynamisk organisation med store vækstambitioner og i løbende udvikling.

Det er også afgørende, at du er meget vækst- og resultatorienteret, konkurrenceminded og har en forholdsvis robust personlighed – og samtidig er åben og samarbejdende i din tilgang til andre mennesker både internt og eksternt.


Løn m.m.
Fast løn, bonus og pension på konkurrencedygtigt niveau.
Firmabil, mobil, PC, internetforbindelse.


Arbejdstid og -sted
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, men overarbejde i rimeligt omfang anses som indregnet i lønnen.
Der må påregnes varierende arbejdstider. Ferie i henhold til ferieloven.
Kandidaten arbejder som udgangspunkt ud fra hjemmeadresse – bopæl derfor indenfor distriktet.


IT
Bruger af MS Office og gerne vant til CRM-system.

Vedr. beskyttelse af persondata
Af hensyn til beskyttelse af persondata bedes du sikre, at de dokumenter du fremsender ifm. din ansøgning, ikke indeholder følsomme persondata som f.eks. dit CPR-nummer eller oplysninger om helbredsforhold, etnisk baggrund, politisk eller religiøs overbevisning, seksuelle forhold mv.

ANSØGNING
For at beskytte dine persondata modtager vi ikke CV, ansøgning mv. via mail.
Klik på "søg stillingen" nedenfor for at fremsende relevante dokumenter.

ConfidenceSearchOdense S2019-08-10T00:00:002019-10-03T00:00:00
330090053Rekrutteringskonsulent til OdenseRobot PersonaleBørsen i Odense søger en Salg - og kundeorienteret Rekrutteringskonsulent PersonaleBørsen er en del af TeamVikaren-koncernen, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed. Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye id er. Vi har travlt og ansætter lige nu en salgs - og kundeorienteret Rekrutteringskonsulent, der kan skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder. Du kommer til at arbejde sammen med kolleger i koncernen, som alle har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, t meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL. Primære arbejdsgaver:: Salg af PersonaleBørsens løsninger, Rekrutteringer og Administrative vikarydelser, til nye kunder (primært på Fyn) Udvikling af mersalg til eksisterende kunder Udvikling og salg af forretningsområdet white-collar vikarer 360° opgaveløsning fra indledende dialog med kunde til endelig kontrakt med den rette kandidat Din profil Du er en kompetent og opsøgende profil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salg, samtidig med at du opretholder en kvalificeret vikardatabase og rekrutterer de rette kandidater til dine kunder. Dine kvalifikationer Branchekendskab (alternativt rekrutteringserfaring) og salgserfaring er et krav Du er udadvendt og imødekommende Du kommunikerer på højt niveau Du er fleksibel og omstillingsparat Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger Du er vedligeholdende og drives af resultater Spændende virksomhed med et unikt miljø Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, og hvor vi gør tingene på en anderledes måde. Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden. Ansøgning Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater. Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig. Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.

PersonaleBørsen i Odense søger en Salg/- og kundeorienteret Rekrutteringskonsulent

PersonaleBørsen er en del af TeamVikaren-koncernen, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, innovativ ledelse og hårdt arbejde. Vi er en danskejet landsdækkende bemandingsvirksomhed.

Du tilbydes en spændende stilling i en innovativ virksomhed med korte beslutningsveje og et højt arbejdstempo. Virksomhedskulturen er professionel og præget af en uformel omgangstone, hvor der er højt til loftet og plads til nye idéer.

Vi har travlt og ansætter lige nu en salgs/- og kundeorienteret Rekrutteringskonsulent, der kan skabe endnu mere værdi hos nye og eksisterende kunder.

Du kommer til at arbejde sammen med kolleger i koncernen, som alle har forskellig baggrund, men fælles kendetegn er faglig stolthed, ét meget kvalitetsbevidst mindset og et fælles mål om at vi VIL.

Primære arbejdsgaver::

  • Salg af PersonaleBørsens løsninger, Rekrutteringer og Administrative vikarydelser, til nye kunder (primært på Fyn)
  • Udvikling af / mersalg til eksisterende kunder
  • Udvikling og salg af forretningsområdet ”white-collar vikarer”
  • 360° opgaveløsning; fra indledende dialog med kunde til endelig kontrakt med den rette kandidat

Din profil

Du er en kompetent og opsøgende profil, der kan strukturere egen salgsindsats og samtidig bevare overblikket i en hektisk hverdag hvor situationen hele tiden ændres. Det er vigtigt, at du kan prioritere din tid og veksle mellem opsøgende og vedligeholdende salg, samtidig med at du opretholder en kvalificeret vikardatabase og rekrutterer de rette kandidater til dine kunder.

Dine kvalifikationer

  • Branchekendskab (alternativt rekrutteringserfaring) og salgserfaring er et krav
  • Du er udadvendt og imødekommende
  • Du kommunikerer på højt niveau
  • Du er fleksibel og omstillingsparat
  • Du har en positiv tilgang til kunder, kandidater og kolleger
  • Du er vedligeholdende og drives af resultater

Spændende virksomhed med et unikt miljø

Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor dine 60 nye kolleger over årene har skabt en uformel og innovativ arbejdsplads. En virksomhed der ikke er bange for at skille sig ud fra flokken, og hvor vi gør tingene på en anderledes måde.

Vi drives for af passion og engagement og vi vil de bedste i alt hvad vi gør i vore relationer med kunder, kandidater og hinanden.

Ansøgning

Send gerne din ansøgning og CV med dokumenterede salgsresultater.

Ansøgningerne behandles løbende, og vi forbeholder os retten til at besætte stillingen før udløbsdato, hvis den rette kandidat melder sig.

Såfremt du har uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte Kristian Nærø på telefon 25 12 74 47.

PersonaleBørsenOdense SØ2019-09-13T00:00:002019-11-08T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Er du studerende og kan arbejde fast onsdag og torsdag og nogle udvalgte søndage ,så tilbyder vi det perfekte studiejob midt i Odense med fast time løn på. kr. 120,- + bonus

FOCUS TELEMARKETING A/S

Odense C
Focus Telemarketing A S er en solid virksomhed med telemarketing som speciale. Vi er en stab af erfarene og veluddannede marketingkonsulenter som søger nye kollegaer til deltidsjob i forbindelse med mødebooking for en større dansk virksomhed. Vi til...
Indrykket:6. september 2019
Udløbsdato:30. oktober 2019

Ambitiøse erhvervskonsulenter søges til virksomhed i vækst

FRI Energy A/S

Odense C
Din kommende arbejdsplads hedder Fri Energy, og beskæftiger sig med salg af naturgas til erhvervsmarkedet. Vi vækster i øjeblikket, og udvider både vores antal af medarbejdere samt nye markeder inden for energisektoren. Vi søger derfor målrettet de ...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

Erhvervs konsulent søges til at arbejde for blandt andet Dansk Erhverv/IT Branchen, Fiat Danmark, Grafisk Arbejdsgiverforening og 55 andre spændende virksomheder

FOCUS TELEMARKETING A/S

Odense C
Er du på jagt efter et job i et roligt, professionelt og afbalanceret miljø? Her får du mulighed for at prøve dig selv af og finde netop d t område, du er bedst til. Siden 2003 har vi bygget vores succes på at finde og fastholde de rigtige mennesker...
Indrykket:4. september 2019
Udløbsdato:28. oktober 2019

Account Manager - Junckers A/S

ConfidenceSearch

Odense S
For Junckers søger vi en resultatorienteret Account Manager til lak olie-afdelingen. Fokus er bearbejdning og servicering af kunder i både forhandler- og proff-segmentet. Distrikt Sydjylland og Fyn. Virksomheden Junckers Industrier A S er Europas st...
Indrykket:10. august 2019
Udløbsdato:3. oktober 2019

Rekrutteringskonsulent til Odense

PersonaleBørsen

Odense SØ
PersonaleBørsen i Odense søger en Salg - og kundeorienteret Rekrutteringskonsulent PersonaleBørsen er en del af TeamVikaren-koncernen, der er en af landets største bemandingsvirksomheder. En position der er opnået ved en målrettet vækststrategi, inn...
Indrykket:13. september 2019
Udløbsdato:8. november 2019