Leder i Ældreområdet

Ny leder i ældreområdet i Dansk Sundhedstjeneste

Vor dygtige leder af hjemmeplejen har efter mere end 40 års ansættelse i Sundhedstjenesten valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny kollega pr. 1. august 2019 eller snarest derefter.

Om stillingen

Lederen i ældreområdet er ansvarlig for medudvikling og implementering af den overordnede ledelses strategiske beslutninger og mestrer balancerne mellem menneske, faglighed og økonomi i en politisk styret organisation.

Som leder er du en samlende figur, der skaber resultater gennem ledelsesmæssige fællesskaber i et stærkt samspil både i egen organisation og på tværs med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du sikrer både udvikling og drift ud fra de fastsatte mål og givne økonomiske vilkår, hvor konstante forandringer er et grundvilkår.

Lederen refererer direkte til Sundhedstjenestens forretningsfører og indgår i ledergruppen sammen med forretningsføreren og de øvrige afdelingsledere.

 Der vil være tale om en fuldtidsstilling.

Din profil

Du er først og fremmest en stærk og kompetent leder og gerne med nogle års ledelseserfaring på et relevant niveau. Erfaring fra en politisk styret organisation vil være en fordel.

Du har en intuitiv forståelse for, hvad det kræver at være en del af et politisk system. Med udgangspunkt i dine tidligere erfaringer er du båret af en stærk loyalitet og du er i stand til at fungere som rådgiver og sparringspartner i krydsfeltet mellem embedsmænd og de folkevalgte.

Din ledelsesstil er visionær, involverende og anerkendende og med fokus på at skabe konkrete og holdbare resultater.

Du trives med og bevæger dig ubesværet i de mange relationelle samspil, der eksisterer i ældreområdet - et område, der er karakteriseret ved at have særlig offentlig bevågenhed.

Du er i besiddelse af en PDL og bevæger dig uden problemer i området mellem dansk og tysk sprog, kultur og faglighed.

Derfor skal du vælge Sundhedstjenesten som din fremtidige partner og arbejdsgiver

Sundhedstjenesten er kendt for at have en høj faglig status og en solid drift. Vi arbejder for, at vore interessenter har mulighed for at leve det liv, de ønsker med størst mulig selvbestemmelse både inden for ældretilbud og sundhedstilbud.

Vore kompetente medarbejdere engagerer sig sammen med ledelsen og det omkringliggende samfund i at udføre vore opgaver i overensstemmelse med Sundhedstjenestens mission og vision.

Vi er en organisation i konstant udvikling og arbejder aktivt på at finde nye løsninger på alle de udfordringer, forventninger og krav, der løbende kommer. Vi er helt bevidste om, at særligt den demografiske udvikling i befolkningen vil give volumenudfordringer inden for ældreområdet og at udviklingen i det nære sundhedsvæsen vil sætte sig nye spor.

Stillingen giver mulighed for indflydelse og spændende udviklingsmuligheder for dig som leder i en af mindretallets centrale organisationer.

Ansættelsesprocedure

I henhold til Sundhedstjenestens vedtægt ansættes ledende medarbejdere på afdelingslederniveau af organisationens Forretningsudvalg, som også gennemfører ansættelsessamtalerne.

 Ansøgningsfrist

Der er ikke en egentlig ansøgningsfrist, men ansøgninger evalueres og behandles løbende – lad os høre fra dig så snart som muligt. Ansøgning med relevante bilag sendes pr. email til tom.petersen@dksund.de.

Yderligere oplysninger

Har du brug for yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til forretningsfører Tom Petersen på +49 461 570 580 eller på email.

Du kan læse meget mere om Dansk Sundhedstjeneste på www.dksund.de.

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330020646Phoenix-269a546b12019-05-09T00:00:00Leder i Ældreområdet

Ny leder i ældreområdet i Dansk Sundhedstjeneste

Vor dygtige leder af hjemmeplejen har efter mere end 40 års ansættelse i Sundhedstjenesten valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny kollega pr. 1. august 2019 eller snarest derefter.

Om stillingen

Lederen i ældreområdet er ansvarlig for medudvikling og implementering af den overordnede ledelses strategiske beslutninger og mestrer balancerne mellem menneske, faglighed og økonomi i en politisk styret organisation.

Som leder er du en samlende figur, der skaber resultater gennem ledelsesmæssige fællesskaber i et stærkt samspil både i egen organisation og på tværs med interne og eksterne samarbejdspartnere.

Du sikrer både udvikling og drift ud fra de fastsatte mål og givne økonomiske vilkår, hvor konstante forandringer er et grundvilkår.

Lederen refererer direkte til Sundhedstjenestens forretningsfører og indgår i ledergruppen sammen med forretningsføreren og de øvrige afdelingsledere.

 Der vil være tale om en fuldtidsstilling.

Din profil

Du er først og fremmest en stærk og kompetent leder og gerne med nogle års ledelseserfaring på et relevant niveau. Erfaring fra en politisk styret organisation vil være en fordel.

Du har en intuitiv forståelse for, hvad det kræver at være en del af et politisk system. Med udgangspunkt i dine tidligere erfaringer er du båret af en stærk loyalitet og du er i stand til at fungere som rådgiver og sparringspartner i krydsfeltet mellem embedsmænd og de folkevalgte.

Din ledelsesstil er visionær, involverende og anerkendende og med fokus på at skabe konkrete og holdbare resultater.

Du trives med og bevæger dig ubesværet i de mange relationelle samspil, der eksisterer i ældreområdet - et område, der er karakteriseret ved at have særlig offentlig bevågenhed.

Du er i besiddelse af en PDL og bevæger dig uden problemer i området mellem dansk og tysk sprog, kultur og faglighed.

Derfor skal du vælge Sundhedstjenesten som din fremtidige partner og arbejdsgiver

Sundhedstjenesten er kendt for at have en høj faglig status og en solid drift. Vi arbejder for, at vore interessenter har mulighed for at leve det liv, de ønsker med størst mulig selvbestemmelse både inden for ældretilbud og sundhedstilbud.

Vore kompetente medarbejdere engagerer sig sammen med ledelsen og det omkringliggende samfund i at udføre vore opgaver i overensstemmelse med Sundhedstjenestens mission og vision.

Vi er en organisation i konstant udvikling og arbejder aktivt på at finde nye løsninger på alle de udfordringer, forventninger og krav, der løbende kommer. Vi er helt bevidste om, at særligt den demografiske udvikling i befolkningen vil give volumenudfordringer inden for ældreområdet og at udviklingen i det nære sundhedsvæsen vil sætte sig nye spor.

Stillingen giver mulighed for indflydelse og spændende udviklingsmuligheder for dig som leder i en af mindretallets centrale organisationer.

Ansættelsesprocedure

I henhold til Sundhedstjenestens vedtægt ansættes ledende medarbejdere på afdelingslederniveau af organisationens Forretningsudvalg, som også gennemfører ansættelsessamtalerne.

 Ansøgningsfrist

Der er ikke en egentlig ansøgningsfrist, men ansøgninger evalueres og behandles løbende – lad os høre fra dig så snart som muligt. Ansøgning med relevante bilag sendes pr. email til tom.petersen@dksund.de.

Yderligere oplysninger

Har du brug for yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til forretningsfører Tom Petersen på +49 461 570 580 eller på email.

Du kan læse meget mere om Dansk Sundhedstjeneste på www.dksund.de.

 

Ny leder i ældreområdet i Dansk Sundhedstjeneste Vor dygtige leder af hjemmeplejen har efter mere end 40 års ansættelse i Sundhedstjenesten valgt at gå på pension. Vi søger derfor en ny kollega pr. 1. august 2019 eller snarest derefter. Om stillingen Lederen i ældreområdet er ansvarlig for medudvikling og implementering af den overordnede ledelses strategiske beslutninger og mestrer balancerne mellem menneske, faglighed og økonomi i en politisk styret organisation. Som leder er du en samlende figur, der skaber resultater gennem ledelsesmæssige fællesskaber i et stærkt samspil både i egen organisation og på tværs med interne og eksterne samarbejdspartnere. Du sikrer både udvikling og drift ud fra de fastsatte mål og givne økonomiske vilkår, hvor konstante forandringer er et grundvilkår. Lederen refererer direkte til Sundhedstjenestens forretningsfører og indgår i ledergruppen sammen med forretningsføreren og de øvrige afdelingsledere. Der vil være tale om en fuldtidsstilling. Din profil Du er først og fremmest en stærk og kompetent leder og gerne med nogle års ledelseserfaring på et relevant niveau. Erfaring fra en politisk styret organisation vil være en fordel. Du har en intuitiv forståelse for, hvad det kræver at være en del af et politisk system. Med udgangspunkt i dine tidligere erfaringer er du båret af en stærk loyalitet og du er i stand til at fungere som rådgiver og sparringspartner i krydsfeltet mellem embedsmænd og de folkevalgte. Din ledelsesstil er visionær, involverende og anerkendende og med fokus på at skabe konkrete og holdbare resultater. Du trives med og bevæger dig ubesværet i de mange relationelle samspil, der eksisterer i ældreområdet - et område, der er karakteriseret ved at have særlig offentlig bevågenhed. Du er i besiddelse af en PDL og bevæger dig uden problemer i området mellem dansk og tysk sprog, kultur og faglighed. Derfor skal du vælge Sundhedstjenesten som din fremtidige partner og arbejdsgiver Sundhedstjenesten er kendt for at have en høj faglig status og en solid drift. Vi arbejder for, at vore interessenter har mulighed for at leve det liv, de ønsker med størst mulig selvbestemmelse både inden for ældretilbud og sundhedstilbud. Vore kompetente medarbejdere engagerer sig sammen med ledelsen og det omkringliggende samfund i at udføre vore opgaver i overensstemmelse med Sundhedstjenestens mission og vision. Vi er en organisation i konstant udvikling og arbejder aktivt på at finde nye løsninger på alle de udfordringer, forventninger og krav, der løbende kommer. Vi er helt bevidste om, at særligt den demografiske udvikling i befolkningen vil give volumenudfordringer inden for ældreområdet og at udviklingen i det nære sundhedsvæsen vil sætte sig nye spor. Stillingen giver mulighed for indflydelse og spændende udviklingsmuligheder for dig som leder i en af mindretallets centrale organisationer. Ansættelsesprocedure I henhold til Sundhedstjenestens vedtægt ansættes ledende medarbejdere på afdelingslederniveau af organisationens Forretningsudvalg, som også gennemfører ansættelsessamtalerne. Ansøgningsfrist Der er ikke en egentlig ansøgningsfrist, men ansøgninger evalueres og behandles løbende lad os høre fra dig så snart som muligt. Ansøgning med relevante bilag sendes pr. email til tom.petersen@dksund.de. Yderligere oplysninger Har du brug for yderligere oplysninger, kan du rette henvendelse til forretningsfører Tom Petersen på 49 461 570 580 eller på email. Du kan læse meget mere om Dansk Sundhedstjeneste på www.dksund.de.11jobnet269a546b100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-04T00:00:0000010EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandAabenraa3523737DANSK SUNDHEDSTJENESTE FOR SYDSLESVIG Waldstr. 45, 24939 Flensborg11c/o Postboks 3246330PadborgDKDanmark0tom.petersen@dksund.deDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent757618JobNet4986383498638310009-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=269a546bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=269a546bhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=269a546b&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=269a546b&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361745890Tom Petersentom.petersen@dksund.deDKDanmarkDKDanmark330044318Leder af den selvejende daginstitution Ågård BørnehaveBasic Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet. Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave. Vi forventer af dig, at du Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse. Har fokus på kerneopgaven at skabe trivsel og læring for børnene. Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven. Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse. Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog. Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring. Vi tilbyder dig Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn. En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme. En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet. En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden. En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer. Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds. Ansættelsesvilkår Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene. Løn - og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse. Om os Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet. Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med. Flere oplysninger Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. Børne -og offentlig straffeattest Vi indhenter børne- og straffeattest. Ansøgningsfrist Den 11. august 2019 Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter

Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling.

Tiltrædelse

1. oktober 2019.

Om jobbet

Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile personalegruppe består af fire pædagoger, én pædagogisk assistent og to medhjælpere. Derudover har vi en seniorjobber i køkkenet.

Vi søger en erfaren institutionsleder, der sikrer gode læringsmiljøer, høj faglighed og arbejdsglæde i vores dejlige børnehave.

Vi forventer af dig, at du

  • Trives i et mindre hus og har en positiv tilgang over for børn, forældre, ansatte og bestyrelse.
  • Har fokus på kerneopgaven; at skabe trivsel og læring for børnene.
  • Kan sætte dit præg på den pædagogiske praksis og samarbejde med personalet i og omkring udviklingen af børnehaven.
  • Bringer medarbejdernes kompetencer i spil gennem tillid, inddragelse og anerkendelse.
  • Har en samarbejdsform, der bygger på åbenhed, synlighed, humor og dialog.
  • Har relevant pædagogisk uddannelse og ledelseserfaring.

Vi tilbyder dig

  • Et spændende lederjob i en skøn børnehave fyldt med sjove og livlige børn.
  • En glad og åben atmosfære, hvor det er trygt og rart at komme.
  • En børnehave med fokus på samarbejde og fleksibilitet – både internt i personalegruppen, men også i forhold til forældre og lokalsamfundet.
  • En anerkendende og inkluderende tilgang i vores dagligdag med børnene og hinanden.
  • En engageret personalegruppe med forskellige kompetencer og ressourcer.
  • Et tæt og godt forældresamarbejde samt en aktiv forældrebestyrelse og støttekreds.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er en 37 timers stilling, hvor vi forventer at noget af tiden bruges med børnene.

Løn -  og ansættelsesforhold følger overenskomst med BUPL og regler om lokal løndannelse.

Om os

Vi er en mindre selvejende børnehave med en central placering i Ågård, Gravens og Øster Starup. Fysisk er vi opdelt i to huse med en stor fælles legeplads, ligesom vi befinder os midt i smuk natur med mange muligheder. Børnehaven prioriterer et tæt samarbejde med lokalområdet herunder dagplejen, skolen og plejehjemmet.

Vi er en børnehave med mange traditioner, engagerede medarbejdere og en aktiv bestyrelse. Vi ønsker at åbne verden i børnehøjde og ser læring og leg som noget gensidigt børn og voksne imellem. Ågård børnehave fik i 2019 den højeste forældretilfredshedsscore i Vejle kommune. 

Vi har ca. 50 børn i alderen 3-6 år, der er aldersopdelte på 3 stuer, samt driftsoverenskomst med Vejle kommune, som vi har et godt og tæt samarbejde med.

Flere oplysninger

Yderligere oplysninger samt aftale om evt. kan fås hos konstitueret leder Karina H. Horsted på 21 31 40 99. Du kan også læse mere om os på www.aagaard.vejle.dk  

Vi holder 1. ansættelsessamtale den 20. august og 2. runde den 27. august. Vi benytter personprofilanalyse og cases i forbindelse med ansættelsen. 

Børne -og offentlig straffeattest

Vi indhenter børne- og straffeattest. 

Ansøgningsfrist

Den 11. august 2019

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.

Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering.

Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter

ORS/Small/21f8ed5b_logo.pngAagaard BørnehaveEgtved2019-06-17T11:00:42.6932019-08-11T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af den selvejende daginstitution Ågård Børnehave

Aagaard Børnehave

Egtved
Spændende lederstilling i selvejende børnehave med store muligheder for at sætte dit præg på børnehavens udvikling. Tiltrædelse 1. oktober 2019. Om jobbet Ågård børnehave er et hyggeligt og trygt hus med ca. 50 børn. Vores erfarne og stabile persona...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:11. august 2019