Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Aalborg Kommunes Lønkontor

I Borgmesterens Forvaltning er Koncernservice etableret som en ny afdeling pr. 1. januar 2018. Afdelingen består af 6 enheder, og vi søger en ny leder af Lønkontoret.

Koncernservice løser tværgående opgaver for alle forvaltninger i Aalborg Kommune inden for IT-drift, trykkeri, indkøb, lønbehandling, personale og HR.

Lønkontorets opgave er at understøtte alle Aalborg Kommunes forvaltninger med et højt serviceniveau og en effektiv lønadministration. Dette, så kommunens ledere og medarbejdere kan bruge mindst mulig tid på lønadministration, og frigøre tid til at holde fokus på egen kerneopgave. Det gøres bl.a. gennem:

  • Support og Rådgivning (telefon, mail, undervisning) af kommunens ledere og administrative medarbejdere
  • Fælles tværgående arbejdsgange og implementering af løsninger til understøttelse heraf
  • Sikre korrekt løn til tiden
Vi tilbyder dig:
  • Ledelsen af 27 engagerede medarbejdere
  • At blive en del af ledergruppen i Koncernservice, som består af fem ledere
  • Deltagelse i 6 By-samarbejdet om Lønadministration
  • En spændende hverdag i en stor kommune med gode udviklingsmuligheder, hvor en uformel tone og højt humør er en stor del af hverdagen.
Vi foretrækker, at du:
  • Har ledelseserfaring fra en administrativ driftsorganisation - gerne et lønkontor
  • Har en relevant uddannelse
  • Kan sikre professionel styring og drift af Lønkontoret
  • Kan lede processer med udvikling og implementering af digitale løsninger
  • Har kompetencer til at styre og indgå i planlægning af udbud på systemer inden for lønområdet
  • Kan skabe følgeskab for beslutninger, såvel på Lønkontoret som i samarbejdet med forvaltninger og eksterne samarbejdspartnere
  • Kan skabe forandringer og resultater gennem medarbejdere
  • Kan indgå i opfølgning og kontraktforhandlinger med leverandører
Dine primære opgaver vil være at sikre:
  • At der sker løbende tilpasning og udvikling af forretningsgange
  • At effektivitet og kvalitet er i højsædet
  • At Lønkontoret medvirker til et konstruktivt samarbejde med forvaltningerne
  • At dit kontor hele tiden er motiveret til at tage de næste skridt i en spændende udvikling
  • Trivsel og et godt arbejdsmiljø
Ansættelsessamtaler forventes gennemført den 26. april 2018 og eventuel 2. samtalerunde den 30. april 2018. Hvis du indkaldes til samtale, vil du modtage en elektronisk test (personprofil), som skal udfyldes inden samtalen. Vi bruger Insights.

Henvendelse:
Du er velkommen til at kontakte afdelingschef for Koncernservice,Torben Risager på telefon 9931 1160 for afklaring af eventuelle spørgsmål.

Arbejdsstedets adresse
Aalborg Kommune
Borgmesterens Forvaltning
Koncernservice - HR, Løn og Personale
Danmarksgade 17B, 2. sal
9000 Aalborg

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af individuel løn efter kvalifikationer.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her