Leder til autisme bosted

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008589Phoenix-abcb1d3912019-04-16T00:00:00Leder til autisme bosted

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer11jobnetabcb1d39100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3509879Atlas Frederiksberg ApS11Falkoner Alle 672000FrederiksbergDKDanmark0
HR@atlasgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746685JobNet4976471497647110016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abcb1d39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=abcb1d39https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abcb1d39&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=abcb1d39&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr du den nye Leder i Atlas Frederiksberg ApS?12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361492959Kim RasmussenHR@atlasgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330022648To erfarne ledere til omorganisering og udvikling af genoptræningsområdet i Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere. Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til genoptræning. Vi vil gerne sikre, at endnu flere københavnere får den genoptræning, de har behov for, uanset hvor i byen de bor. Vi ønsker at gøre en særlig indsats mod ulighed i sundhed og vil derfor være bedre til at levere genoptræning på en individuelt tilpasset måde, som tilgodeser borgernes hele liv og kompleksiteten i byens indbyggergrupper. Derfor har kommunen iværksat en organisationsændring af sundhedshusene blandt andet i form af en ændret ledelsesstruktur. Vi søger to nye ledere til at være med til at få den endelige organisering på plads. Der forestår en omfattende organisationsudviklingsproces og en spændende ledelsesopgave, hvor drift og udvikling skal gå hånd i hånd for at opfylde kommunens strategiske mål. Opgaven bliver at styrke genoptræningsindsatsen ved at sikre mere organisatorisk robusthed, og samtidig skal der tilbydes attraktive forløb og indsatser, således at flest mulige tager imod tilbuddene. Vi tilbyder derfor to udfordrende stillinger til at lede de mange dygtige og dedikerede medarbejdere, der allerede i dag arbejder med genoptræning. Hvem er du, og hvad skal du lave? Som leder skal du koble de politiske målsætninger med den daglige praksis, hvor både effektdata og medarbejdernes faglige skøn inddrages. Du skal lede gennem ledere på flere lokationer og vil få ansvar for at sikre kvalitet for borgerne samt en sund drift og økonomi. Der vil være et særligt fokus på kapacitets- og ressourcestyring på tværs af genoptræningsområdet. Du har en lederuddannelse mindst på diplom- eller masterniveau samt ledererfaring, og du har sundhedsfaglig grunduddannelse og erfaring suppleret med relevant kandidat-, diplom- eller masteruddannelse. Du har viden om genoptræning og geriatri og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du kan organisere alle medarbejderes bidrag til kerneopgaven og derigennem sikre trivsel, også i en tid hvor medarbejderne bliver udfordret på deres vante arbejdsgange. Herudover forventer vi, at du: besidder særdeles stærke planlægnings- og styringskompetencer har gode tværgående ledelseskompetencer formår at koble politiske mål og evidensbaserede retningslinjer med medarbejdernes faglige vurderinger og praksiskendskab kommunikerer meget klart og kan sætte en tydelig retning Det praktiske Genoptræning Byen og Syd hører under kommunens Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) og vil i alt få ansvaret for ca. 20.000 genoptræningsforløb årligt. Området har et budget i omegnen af 125. mio. kr., og der er pt. omkring 250 ansatte og 10 mellemledere. De to ledere vil både have eget og fælles ansvar ind i opgaven, og vil skulle arbejde meget tæt sammen, ligesom de skal arbejde tæt sammen med den fremskudte forvaltning og Center for Omsorg og Rehabilitering i Centralforvaltningen. Genoptræning vil fortsat foregå på fem-seks lokationer i kommunen og i borgers eget hjem og på plejehjemmene. Arbejdet omfatter genoptræning indenfor Sundhedslov, Udredning og Rehabilitering, Servicelov, Godt Liv med Artrose i DK (GLAD) og rygforløb. Ansættelsesvilkår Løn og arbejdsvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Stillingerne er ledige til besættelse snarest og gerne den 1. august 2019. I løbet af rekrutteringsprocessen vil det blive besluttet, hvordan de to stillinger fordeles på kandidaterne. Mere information Se en uddybet jobprofil her: https: cdn-recruiter.hr-manager.net Export Attachments ViewFileManagerDocument.aspx?id 90a69adb-d88b-4b36-bddc-8c5b643937e4&cid 1518. Flere oplysninger fås ved henvendelse til lokalområdechef Jette Bolding på 2722 7755. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019. Den første samtale foregår i uge 24. Test foretaget af et eksternt rekrutteringsfirma og anden samtale foregår i uge 25.
Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere.  
 
Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til genoptræning. Vi vil gerne sikre, at endnu flere københavnere får den genoptræning, de har behov for, uanset hvor i byen de bor. Vi ønsker at gøre en særlig indsats mod ulighed i sundhed og vil derfor være bedre til at levere genoptræning på en individuelt tilpasset måde, som tilgodeser borgernes hele liv og kompleksiteten i byens indbyggergrupper. Derfor har kommunen iværksat en organisationsændring af sundhedshusene blandt andet i form af en ændret ledelsesstruktur.  
 
Vi søger to nye ledere til at være med til at få den endelige organisering på plads. Der forestår en omfattende organisationsudviklingsproces og en spændende ledelsesopgave, hvor drift og udvikling skal gå hånd i hånd for at opfylde kommunens strategiske mål. Opgaven bliver at styrke genoptræningsindsatsen ved at sikre mere organisatorisk robusthed, og samtidig skal der tilbydes attraktive forløb og indsatser, således at flest mulige tager imod tilbuddene.  
 
Vi tilbyder derfor to udfordrende stillinger til at lede de mange dygtige og dedikerede medarbejdere, der allerede i dag arbejder med genoptræning.  
 
Hvem er du, og hvad skal du lave?  
Som leder skal du koble de politiske målsætninger med den daglige praksis, hvor både effektdata og medarbejdernes faglige skøn inddrages. Du skal lede gennem ledere på flere lokationer og vil få ansvar for at sikre kvalitet for borgerne samt en sund drift og økonomi. Der vil være et særligt fokus på kapacitets- og ressourcestyring på tværs af genoptræningsområdet.  
 
Du har en lederuddannelse mindst på diplom- eller masterniveau samt ledererfaring, og du har sundhedsfaglig grunduddannelse og erfaring suppleret med relevant kandidat-, diplom- eller masteruddannelse. Du har viden om genoptræning og geriatri og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du kan organisere alle medarbejderes bidrag til kerneopgaven og derigennem sikre trivsel, også i en tid hvor medarbejderne bliver udfordret på deres vante arbejdsgange. Herudover forventer vi, at du:  
  • besidder særdeles stærke planlægnings- og styringskompetencer  
  • har gode tværgående ledelseskompetencer  
  • formår at koble politiske mål og evidensbaserede retningslinjer med medarbejdernes faglige vurderinger og praksiskendskab  
  • kommunikerer meget klart og kan sætte en tydelig retning  
Det praktiske  
Genoptræning Byen og Syd hører under kommunens Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) og vil i alt få ansvaret for ca. 20.000 genoptræningsforløb årligt. Området har et budget i omegnen af 125. mio. kr., og der er pt. omkring 250 ansatte og 10 mellemledere. De to ledere vil både have eget og fælles ansvar ind i opgaven, og vil skulle arbejde meget tæt sammen, ligesom de skal arbejde tæt sammen med den fremskudte forvaltning og Center for Omsorg og Rehabilitering i Centralforvaltningen. Genoptræning vil fortsat foregå på fem-seks lokationer i kommunen og i borgers eget hjem og på plejehjemmene. Arbejdet omfatter genoptræning indenfor Sundhedslov, Udredning og Rehabilitering, Servicelov, Godt Liv med Artrose i DK (GLAD) og rygforløb.  
 
Ansættelsesvilkår
Løn og arbejdsvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Stillingerne er ledige til besættelse snarest og gerne den 1. august 2019. I løbet af rekrutteringsprocessen vil det blive besluttet, hvordan de to stillinger fordeles på kandidaterne.
 
Mere information
Se en uddybet jobprofil her: https://cdn-recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=90a69adb-d88b-4b36-bddc-8c5b643937e4&cid=1518. Flere oplysninger fås ved henvendelse til lokalområdechef Jette Bolding på 2722 7755.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019.  
Den første samtale foregår i uge 24. Test foretaget af et eksternt rekrutteringsfirma og anden samtale foregår i uge 25.   
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLokalområde Bispebjerg/NørrebroKøbenhavn N2019-05-13T12:00:55.6772019-06-03T00:00:00
330019977Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions KollegietBasic Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter. Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette. Dine ansvarsområder Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen, Som leder af rehabiliteringen står du primært for: det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret Om arbejdet i centerledelsen Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi: leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade Om dig Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret. Herudover er det vigtigt, at du: har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger og samtidig har mod på at lede sammen med andre forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019 Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter.  
 
Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen  
Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette.  
 
Dine ansvarsområder    
Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen,  
 
Som leder af rehabiliteringen står du primært for:  
  • det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf  
  • det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder 
  • det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret    
Om arbejdet i centerledelsen  
Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi:  
  • leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads  
  • sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret  
  • positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade  
Om dig  
Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret.  
 
Herudover er det vigtigt, at du:  
  • har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation   
  • er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger – og samtidig har mod på at lede sammen med andre  
  • forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger  
  • har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer.  
 
Yderligere informationer  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527.  
 
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Erhvervet HjerneskadeKøbenhavn NV2019-05-08T17:06:40.4272019-06-03T00:00:00
330025375Leder til Vielser og Sekretariat i Københavns KommuneBasic Har du erfaring med myndighedsopgaver, oplevelsesøkonomi og tværgående politisk koordinering og økonomistyring? Har du ledelseserfaring fra det kommunale område? Så har Københavns Kommune en stilling som leder af Vielser og Sekretariat ledig, som måske er noget for dig. Vi søger en stærk kandidat med ledererfaring fra det kommunale område, der har mod på at drive og lede den fortsatte udvikling af Vielser og Sekretariat i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune. Om stillingen Vielser og Sekretariat består i det daglige af to afdelinger Vielseskontoret og en tværgående stabsfunktion, Ledelsessekretariatet. I alt 20 engagerede medarbejdere. Afdelingerne er en del af centeret Vækst, Internationalisering og Borgerservice under Kultur- og Fritidsforvaltningen. Vielseskontoret varetager over 6.000 vielser årligt herunder særlige vielsesoplevelser i hele København. Opgaverne spænder derfor fra at sagsbehandle, klargøre og afvikle vielser på og uden for Rådhuset, samt at udvikle nye vielsesoplevelser. Lederen skal derfor både have erfaring med at lede et kontor med myndighedsopgaver samt erfaring med oplevelsesøkonomi. Derudover er Vielseskontoret ansvarligt for Oplysningskontoret på Københavns Rådhus, hvis opgave det er at modtage Rådhusets gæster og besøgende. Den tværgående stab, Ledelsessekretariatet, er ansvarlig for økonomi-, projekt og porteføljestyring for hele centeret Vækst, Internationalisering og Borgerservice. Ledelsessekretariatet varetager en bred portefølje af specialiserede opgaver som økonomi- og ressourcestyring for flere myndighedsområder, afrapportering på eksternt finansierede projekter samt koordinering og afvikling af politiske sager. Som leder skal du derfor kunne navigere mellem at lede to afdelinger på to forskellige adresser, og den derboende kompleksitet og bredde i viden om forskellige sager. Stillingen refererer til centerchefen for Vækst, Internationalisering og Borgerservice. Om dig Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt, robust og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt. Vi lægger desuden vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige enheder og chefer, som i fællesskab er ansvarlige for at sikre, at direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg serviceres med materiale af høj kvalitet. Herudover lægger vi vægt på, at du: har viden om lov om indgåelse af ægteskab og generel viden om kommunalret har en længevarende videregående uddannelse, gerne i spændingsfeltet mellem oplevelsesøkonomi og offentlig administration har ledererfaring gerne suppleret med en lederuddannelse har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner trives med en travl hverdag i et dynamisk og åbent miljø sætter en ære i grundighed og kvalitet har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation Du skal kunne arbejde målrettet med automatisering af sagsbehandlingen samt succesfuld organisatorisk indarbejdelse af digitale løsninger, så vi ser gerne, at du kan medvirke aktivt til udvikling og implementering af digitale løsninger. Om Kultur- og Fritidsforvaltningen Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) består af ca. 1.650 ansatte, og forvaltningens fornemmeste opgave er at samarbejde med københavnerne om at skabe en by, der lever og udvikler sig. Organisatorisk består forvaltningen af en direktion, tre stabsenheder og seks fagcentre. Herudover er forvaltningens kulturinstitutioner og anlæg samlet i fire bydelsenheder. KFFs kerneområder er bl.a. kultur, idræt, biblioteker, borgerservice, folkeoplysning og museer. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte centerchef Aravni Jakobsen på tlf. 4157 6899. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 29. maj 2019
Har du erfaring med myndighedsopgaver, oplevelsesøkonomi og tværgående politisk koordinering og økonomistyring? Har du ledelseserfaring fra det kommunale område? Så har Københavns Kommune en stilling som leder af Vielser og Sekretariat ledig, som måske er noget for dig. 
 
Vi søger en stærk kandidat med ledererfaring fra det kommunale område, der har mod på at drive og lede den fortsatte udvikling af Vielser og Sekretariat i Kultur- og Fritidsforvaltningen, Københavns Kommune.  
 
Om stillingen 
Vielser og Sekretariat består i det daglige af to afdelinger – Vielseskontoret og en tværgående stabsfunktion, Ledelsessekretariatet. I alt 20 engagerede medarbejdere. Afdelingerne er en del af centeret Vækst, Internationalisering og Borgerservice under Kultur- og Fritidsforvaltningen. 
 
Vielseskontoret varetager over 6.000 vielser årligt herunder særlige vielsesoplevelser i hele København. Opgaverne spænder derfor fra at sagsbehandle, klargøre og afvikle vielser på og uden for Rådhuset, samt at udvikle nye vielsesoplevelser. Lederen skal derfor både have erfaring med at lede et kontor med myndighedsopgaver samt erfaring med oplevelsesøkonomi.
 
Derudover er Vielseskontoret ansvarligt for Oplysningskontoret på Københavns Rådhus, hvis opgave det er at modtage Rådhusets gæster og besøgende. 
 
Den tværgående stab, Ledelsessekretariatet, er ansvarlig for økonomi-, projekt og porteføljestyring for hele centeret Vækst, Internationalisering og Borgerservice. Ledelsessekretariatet varetager en bred portefølje af specialiserede opgaver som økonomi- og ressourcestyring for flere myndighedsområder, afrapportering på eksternt finansierede projekter samt koordinering og afvikling af politiske sager.   
 
Som leder skal du derfor kunne navigere mellem at lede to afdelinger på to forskellige adresser, og den derboende kompleksitet og bredde i viden om forskellige sager. Stillingen refererer til centerchefen for Vækst, Internationalisering og Borgerservice. 
 
Om dig  
Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt, robust og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt.
 
Vi lægger desuden vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige enheder og chefer, som i fællesskab er ansvarlige for at sikre, at direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg serviceres med materiale af høj kvalitet.
 
Herudover lægger vi vægt på, at du:
  • har viden om ”lov om indgåelse af ægteskab” og generel viden om kommunalret
  • har en længevarende videregående uddannelse, gerne i spændingsfeltet mellem oplevelsesøkonomi og offentlig administration
  • har ledererfaring – gerne suppleret med en lederuddannelse
  • har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • trives med en travl hverdag i et dynamisk og åbent miljø     
  • sætter en ære i grundighed og kvalitet
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation
Du skal kunne arbejde målrettet med automatisering af sagsbehandlingen samt succesfuld organisatorisk indarbejdelse af digitale løsninger, så vi ser gerne, at du kan medvirke aktivt til udvikling og implementering af digitale løsninger.
 
Om Kultur- og Fritidsforvaltningen 
Kultur- og Fritidsforvaltningen (KFF) består af ca. 1.650 ansatte, og forvaltningens fornemmeste opgave er at samarbejde med københavnerne om at skabe en by, der lever og udvikler sig. Organisatorisk består forvaltningen af en direktion, tre stabsenheder og seks fagcentre. Herudover er forvaltningens kulturinstitutioner og anlæg samlet i fire bydelsenheder. KFFs kerneområder er bl.a. kultur, idræt, biblioteker, borgerservice, folkeoplysning og museer.
 
Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt. 
 
Yderligere oplysninger  
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte centerchef Aravni Jakobsen på tlf. 4157 6899. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 29. maj 2019
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngVielser og SekretariatKøbenhavn V2019-05-15T20:02:30.8332019-05-29T00:00:00
330025376Leder til Kontrolenheden i Københavns KommuneBasic Er du jurist (cand. jur.) med ledererfaring inden for det kommunale område, vil du gerne arbejde med kommunernes kontrolindsats, og trives du i en politisk styret organisation, hvor skarpe kommunikative evner og flair for at skabe netværk er altafgørende, så skal du søge stillingen som leder for Københavns Kommunes Kontrolenhed. Vi søger en stærk lederprofil med erfaring fra det kommunale område, der har mod på at lede og videreudvikle den tværgående kontrolindsats i Københavns Kommune. Om stillingen Kontrolenheden består af 10 dedikerede medarbejdere, herunder tre jurister, en række erfarne sagsbehandlere samt en student. Medarbejderne fører kontrol med bopælsregistreringer efter CPR-loven, hvor borgeren samtidig får udbetalt kommunale ydelser (kontanthjælp, forhøjet børnebidrag mv.). Kontrolsagerne modtages primært fra kommunens øvrige forvaltninger, Udbetaling Danmark, Skat og politiet. Kontrolopgaven forudsætter borgerkontakt både telefonisk og ved personligt fremmøde samt kompleks sagsbehandling i form af afgørelsessager. Kontrolopgaven er organiseret i tilknytning til Københavns Kommunes Folkeregister, hvilket bl.a. er en fordel for udviklingen, koordineringen og effekten af kontrollerne. Enheden varetager herudover en bred portefølje af opgaver inden for kontrolindsatsen. Dette omfatter bl.a. økonomistyring, dataindsamling og -analyse til organisationsudvikling indenfor nye digitale løsninger samt juridiske problemstillinger inden for særligt forvaltnings- og persondataret. Endelig har enheden ansvaret for administrationen af udsendelse af bødeforelæg efter reglerne i CPR-loven. Ledelsen af Kontrolenheden refererer til centerchefen for Vækst, Internationalisering og Borgerservice. Om dig Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt, robust og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt. Vi lægger desuden vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige enheder og chefer, som i fællesskab er ansvarlige for at sikre, at direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg serviceres med materiale af høj kvalitet. Herudover lægger vi vægt på, at du: har solid erfaring med forvaltningsret, persondataret og kommunalret har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner trives med en travl hverdag i et dynamisk og åbent miljø sætter en ære i grundighed og kvalitet har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation har god helhedsforståelse og organisatorisk blik Du skal kunne arbejde målrettet med automatisering af sagsbehandlingen samt succesfuld organisatorisk indarbejdelse af nye digitale løsninger, så vi ser gerne, at du kan medvirke aktivt til udvikling og implementering heraf. Endelig skal du have erfaring med udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser af aktivitetsdata, effektiviseringsstrategier mm. Om Kultur- og Fritidsforvaltningen Kultur- og Fritidsforvaltningens består af ca. 1.650 ansatte, og forvaltningens fornemmeste opgave er at samarbejde med københavnerne om at skabe en by, der lever og udvikler sig. Organisatorisk består forvaltningen af en direktion, tre stabsenheder og seks fagcentre. Herudover er forvaltningens kulturinstitutioner og anlæg samlet i fire bydelsenheder. KFFs kerneområder er bl.a. kultur, idræt, biblioteker, borgerservice, folkeoplysning og museer. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Stillingen ønskes besat snarest muligt. Yderligere oplysninger Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte centerchef Aravni Jakobsen på 4157 6899. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 29. maj 2019
Er du jurist (cand. jur.) med ledererfaring inden for det kommunale område, vil du gerne arbejde med kommunernes kontrolindsats, og trives du i en politisk styret organisation, hvor skarpe kommunikative evner og flair for at skabe netværk er altafgørende, så skal du søge stillingen som leder for Københavns Kommunes Kontrolenhed.  
 
Vi søger en stærk lederprofil med erfaring fra det kommunale område, der har mod på at lede og videreudvikle den tværgående kontrolindsats i Københavns Kommune.
 
Om stillingen 
Kontrolenheden består af 10 dedikerede medarbejdere, herunder tre jurister, en række erfarne sagsbehandlere samt en student. Medarbejderne fører kontrol med bopælsregistreringer efter CPR-loven, hvor borgeren samtidig får udbetalt kommunale ydelser (kontanthjælp, forhøjet børnebidrag mv.). Kontrolsagerne modtages primært fra kommunens øvrige forvaltninger, Udbetaling Danmark, Skat og politiet. 
 
Kontrolopgaven forudsætter borgerkontakt både telefonisk og ved personligt fremmøde samt kompleks sagsbehandling i form af afgørelsessager. Kontrolopgaven er organiseret i tilknytning til Københavns Kommunes Folkeregister, hvilket bl.a. er en fordel for udviklingen, koordineringen og effekten af kontrollerne. 
 
Enheden varetager herudover en bred portefølje af opgaver inden for kontrolindsatsen. Dette omfatter bl.a. økonomistyring, dataindsamling og -analyse til organisationsudvikling indenfor nye digitale løsninger samt juridiske problemstillinger inden for særligt forvaltnings- og persondataret. Endelig har enheden ansvaret for administrationen af udsendelse af bødeforelæg efter reglerne i CPR-loven.  
 
Ledelsen af Kontrolenheden refererer til centerchefen for Vækst, Internationalisering og Borgerservice. 
 
Om dig  
Som person og leder er du handlekraftig og visionær samtidig med, at du evner at motivere, være inddragende og udvise gennemslagskraft. Du er som person vellidt, robust og kan skabe en god og positiv kultur omkring dig, selv når tempoet er højt. 
Vi lægger desuden vægt på dine evner til at indgå i et stærkt tværgående samarbejde med forvaltningens øvrige enheder og chefer, som i fællesskab er ansvarlige for at sikre, at direktionen, borgmesteren og de politiske udvalg serviceres med materiale af høj kvalitet. 
 
Herudover lægger vi vægt på, at du:
  • har solid erfaring med forvaltningsret, persondataret og kommunalret
  • har særdeles gode mundtlige og skriftlige formidlingsevner
  • udviser helhedssyn, er udadvendt og har gode samarbejdsevner
  • trives med en travl hverdag i et dynamisk og åbent miljø     
  • sætter en ære i grundighed og kvalitet
  • har gennemslagskraft og kan navigere sikkert i en politisk styret organisation
  • har god helhedsforståelse og organisatorisk blik 
Du skal kunne arbejde målrettet med automatisering af sagsbehandlingen samt succesfuld organisatorisk indarbejdelse af nye digitale løsninger, så vi ser gerne, at du kan medvirke aktivt til udvikling og implementering heraf.
 
Endelig skal du have erfaring med udarbejdelse af ledelsesinformation og analyser af aktivitetsdata, effektiviseringsstrategier mm.
 
Om Kultur- og Fritidsforvaltningen 
Kultur- og Fritidsforvaltningens består af ca. 1.650 ansatte, og forvaltningens fornemmeste opgave er at samarbejde med københavnerne om at skabe en by, der lever og udvikler sig. Organisatorisk består forvaltningen af en direktion, tre stabsenheder og seks fagcentre. Herudover er forvaltningens kulturinstitutioner og anlæg samlet i fire bydelsenheder. KFFs kerneområder er bl.a. kultur, idræt, biblioteker, borgerservice, folkeoplysning og museer.
 
Ansættelsesvilkår  
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.  
 
Stillingen ønskes besat snarest muligt.
 
Yderligere oplysninger
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte centerchef Aravni Jakobsen på 4157 6899.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 29. maj 2019
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKontrolenhedenKøbenhavn V2019-05-15T20:02:35.2532019-05-29T00:00:00
330025539Enhedsleder til sygeplejen i Den Sociale HjemmeplejeBasic Vi søger en leder, der kan lede sygeplejegruppen hen mod større patientsikkerhed og trivsel. Samtidig er enhedslederen også faglig og personalemæssigt ansvarlig for aftenvagten og nattevagten sammen med aftenvagtslederen. Den Sociale Hjemmepleje består af en hjemmepleje og en sygepleje for borgere mellem 18-65 år. Det betyder, at vi har en blandet målgruppe, der indeholder blandt andet kronikere, psykisk syge, handicappede og misbrugere. Sygeplejen består af både sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter, der arbejder med mange forskellige faglige specialer. Det betyder, at du meget gerne må have en bred sygeplejefaglig erfaring og viden om mange specialer samtidig. Vi tilbyder Vi kan tilbyde en grundig introduktion til Den Sociale Hjemmepleje, samt en engageret gruppe af medarbejdere. Derudover kan du være med til at præge udviklingen i sygeplejen. Du vil blive en del af en ny ledergruppe, som vil hinanden og et stærk samarbejde. Vi har brug for en leder, der har en stor viden og erfaring indenfor sygepleje kan stå fast i en travl hverdag med mange projekter og aktiviteter kan formidle centerets tiltag, så det skaber følgeskab vil prioritere trivslen vil skabe struktur og systematik i sygeplejens arbejde kan genoprette sygeplejen efter en stor omstrukturering Du skal være uddannet sygeplejerske og gerne have en videreuddannelse indenfor ledelse. Ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer om ugen og placeret på center Nord med start fra den 1. juli 2019. Mere information Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Camilla Arent på 3530 3307. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 30. maj 2019
Vi søger en leder, der kan lede sygeplejegruppen hen mod større patientsikkerhed og trivsel. Samtidig er enhedslederen også faglig og personalemæssigt ansvarlig for aftenvagten og nattevagten sammen med aftenvagtslederen.  
 
Den Sociale Hjemmepleje består af en hjemmepleje og en sygepleje for borgere mellem 18-65 år. Det betyder, at vi har en blandet målgruppe, der indeholder blandt andet kronikere, psykisk syge, handicappede og misbrugere.
 
Sygeplejen består af både sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter, der arbejder med mange forskellige faglige specialer. Det betyder, at du meget gerne må have en bred sygeplejefaglig erfaring og viden om mange specialer samtidig.  
 
Vi tilbyder
Vi kan tilbyde en grundig introduktion til Den Sociale Hjemmepleje, samt en engageret gruppe af medarbejdere. Derudover kan du være med til at præge udviklingen i sygeplejen. Du vil blive en del af en ny ledergruppe, som vil hinanden og et stærk samarbejde. 
 
Vi har brug for en leder, der  
  • har en stor viden og erfaring indenfor sygepleje
  • kan stå fast i en travl hverdag med mange projekter og aktiviteter
  • kan formidle centerets tiltag, så det skaber følgeskab
  • vil prioritere trivslen
  • vil skabe struktur og systematik i sygeplejens arbejde
  • kan genoprette sygeplejen efter en stor omstrukturering
Du skal være uddannet sygeplejerske og gerne have en videreuddannelse indenfor ledelse.  
 
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer om ugen og placeret på center Nord med start fra den 1. juli 2019. 
 
Mere information
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte centerchef Camilla Arent på 3530 3307.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 30. maj 2019 
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngDen Sociale Hjemmepleje - Center NordKøbenhavn NV2019-05-16T12:00:27.8702019-05-30T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

To erfarne ledere til omorganisering og udvikling af genoptræningsområdet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Lokalområde Bispebjerg/Nørrebro

København N
Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere. Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til ge...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions Kollegiet

Center for Erhvervet Hjerneskade

København NV
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Leder til Vielser og Sekretariat i Københavns Kommune

Vielser og Sekretariat

København V
Har du erfaring med myndighedsopgaver, oplevelsesøkonomi og tværgående politisk koordinering og økonomistyring? Har du ledelseserfaring fra det kommunale område? Så har Københavns Kommune en stilling som leder af Vielser og Sekretariat ledig, som må...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Leder til Kontrolenheden i Københavns Kommune

Kontrolenheden

København V
Er du jurist (cand. jur.) med ledererfaring inden for det kommunale område, vil du gerne arbejde med kommunernes kontrolindsats, og trives du i en politisk styret organisation, hvor skarpe kommunikative evner og flair for at skabe netværk er altafgø...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:29. maj 2019

Enhedsleder til sygeplejen i Den Sociale Hjemmepleje

Den Sociale Hjemmepleje - Center Nord

København NV
Vi søger en leder, der kan lede sygeplejegruppen hen mod større patientsikkerhed og trivsel. Samtidig er enhedslederen også faglig og personalemæssigt ansvarlig for aftenvagten og nattevagten sammen med aftenvagtslederen. Den Sociale Hjemmepleje bes...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:30. maj 2019