Leder til autisme bosted i København og Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330008548Phoenix-1204aff212019-04-16T00:00:00Leder til autisme bosted i København og Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer11jobnet1204aff2100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-11T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandGribskov3509838Atlas Gilleleje Smidstrup11Bjerresletten 20A3250GillelejeDKDanmark0
HR@atlasgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent746658JobNet4976453497645310016-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1204aff2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=1204aff2https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1204aff2&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=1204aff2&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgMed et job indenfor Ledelse bliver du mødt af spændende opgaver. Hvis du er interesseret, er jobbet som Leder lige noget for dig.12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361492918Kim RasmussenHR@atlasgruppen.dkDKDanmarkDKDanmark330026346Leder til Børnehuset SkovfogedloddenBasic Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.Vi lægger vægt på følgende profil:Faglige kompetencer hvad kan du? Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende Du har eller er i gang med en lederuddannelse Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: Vi lykkes bedst sammen Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling Personlige kompetencer hvem er du? Du har dit etiske kompas i orden du er ordentlig i ord og handling Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger Du er ikke bange for at gå tæt på problemer du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller Løn- og ansættelsesforholdStillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingenDu er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet Mere om os nedenfor.Mere om osLedelsesgrundlag dagtilbudFælles om fremtiden - Det gode liv i HalsnæsVi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencer

Halsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændigt børnehus i den østlige del af Frederiksværk. Selvstændiggørelsen af Børnehuset Skovfogedlodden tager afsæt i et politisk ønske om at forankre kommunens børnehuse i de lokale nærmiljøer og dermed understøtte lokale fællesskaber og tilhørsforhold.

Den ny dagtilbudsleders hovedopgave bliver at lede videreudviklingen af Børnehuset Skovfogedlodden efter nogle år præget af skift på ledelsesfronten. Vi forestiller os en dagtilbudsleder, som praktiserer ledelse på et solidt fundament af høj pædagogisk faglighed og professionel relationskompetence.

Som dagtilbudsleder får du ansvaret for det fulde hus; pædagogik, administration, drift, økonomi, personale mv. Du skal derfor have et balanceret blik for diversiteten i ledelsesopgaven.

Vi lægger vægt på følgende profil:

Faglige kompetencer – hvad kan du?
  • Du er pædagog, gerne med relevant efteruddannelse inden for det pædagogisk-psykologiske felt
  • Du har ledelseserfaring og har bevist, at du er ambitiøs på dit fags vegne, handlekraftig og vedholdende
  • Du har eller er i gang med en lederuddannelse
  • Du er en dygtig pædagogisk håndværker, der kan etablere, udvikle og evaluere læringsmiljøer for børn – og du smitter dine medarbejdere med din kunnen og dit engagement
  • Du har erfaring med at arbejde med børn og forældre, som er nye på dansk
  • Du er optaget af de pædagogiske udfordringer og det potentiale, der knytter sig til kulturmøder og deres betydning for børns udvikling, læring og deltagelsesmuligheder
  • Du har erfaring med at arbejde med familier i udsatte boligområder
  • Du lægger den faglige barre højt, og dit motto kunne være: ’Vi lykkes bedst sammen’
  • Du står som leder klippefast på, at omdrejningspunktet for den pædagogiske praksis altid er det enkelte barn og dets trivsel, læring og udvikling
  • Du formår som leder at samle medarbejderne, motivere og rette et fælles fokus på kerneopgaven, herunder forældresamarbejde om børns trivsel, læring og udvikling
Personlige kompetencer – hvem er du?
  • Du har dit etiske kompas i orden – du er ordentlig i ord og handling
  • Du har let ved at kommunikere og samarbejde med forskellige mennesker
  • Du er god til at lytte og afkode mennesker omkring dig
  • Du er positiv, nysgerrig, reflekterende og tænker gerne højt sammen med dine medarbejdere
  • Du kommunikerer og handler tydeligt og transparent – siger, hvad du gør, og gør, hvad du siger
  • Du er ikke bange for at gå tæt på problemer – du griber ind, håndterer og følger op, så alle oplever sig set og hørt
  • Du tænker i muligheder og løsninger frem for at dvæle ved det, der driller
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. august 2019. Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn. Ansøgningsfrist: Den 3. juni 2019 kl. 12.00.
Vi forventer at afholde første samtalerunde den 12. juni og anden samtalerunde den 17. juni.

Vi håber, at du har fået lyst til at vide mere om stillingen
Du er i så fald velkommen til at kontakte chef for Børn, Unge og Læring Henrik Reumert på tlf. 30104172.

Nu ved du, hvad vi lægger vægt på hos dig. Kunne du tænke dig at vide mere om os og Børnehuset Skovfogedlodden? Hvis ja, så klik på dokumentet ’Mere om os’ nedenfor.

Mere om os
Ledelsesgrundlag dagtilbud
Fælles om fremtiden - Det gode liv i Halsnæs

ORS/Small/eff03612_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-05-16T18:09:26.3502019-06-03T00:00:00
330027099Børenehaveklasseleder til Ølsted SkoleBasic Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasselederHar du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor vi har høje ambitioner for alle vores elever vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen Vi forventer, at du er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest børneattest indhentes.Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasseleder

Har du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstændig skole, der skal udvides til også at have 8. og 9. årgang. Vi skal udvikle vores skole, der er forankret i et aktivt og engageret lokalområde, så det er vigtigt at du brænder for skoleudvikling. 

Ølsted Skole ligger i et naturskønt område tæt på Hillerød og Frederikssund. Der er gode offentlige transportmuligheder bl.a. med direkte togforbindelse til Hillerød. Hvis man kommer fra København, når man hurtigt Ølsted, da man kører imod trafikken.

Vi søger en fagligt dygtig og engageret børnehaveklasseleder til vores 0. årgangsteam.


Vi glæder os til at byde dig velkommen til en mindre skole, hvor
  • vi har høje ambitioner for alle vores elever
  • vi har et tæt kollegialt fællesskab og en stor viden om vores fælles børn
  • glæde, dialog og ansvarlighed er nøgleord
  • naturen er tæt på og er oplagt at inddrage i undervisningen
     
Vi forventer, at du
  • er ansvarsbevidst, stabil, fleksibel og interesseret i faglig udvikling
  • er en dygtig klasseleder med stærke relationskompetencer, der kan skabe trivsel og gode faglige resultater for alle børn
  • kan bygge bro mellem de pædagogiske læreplaner i børnehaven til fælles mål i folkeskolen
  • kan indgå i et tæt og forpligtende teamsamarbejde for at skabe helhed og sammenhæng i børnenes dag på skolen
Hvis du er blevet nysgerrig og tænker, det kunne være noget for dig, så kom endelig og besøg os. Vi er kun glade for at vise vores dejlige skole frem.
Du kan ringe på skolens nummer 47 74 90 23 eller på nedstående mobilnumre og lave en aftale.

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ved tilbud om ansættelse tages referencer, og straffeattest/ børneattest indhentes.

Ansøgningsfrist mandag den 3.juni 2019 kl. 12.00 – Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 6. juni 2019 om eftermiddagen.

For nærmere oplysninger kontakt Skoleleder Trine Stein Graakjær på tel. 21 51 46 53 eller Faglig leder Dan Wendelboe på tel. 92 43 91 71
 

ORS/Small/73c65912_logo.gifBørn, Unge og LæringFrederiksværk2019-05-20T14:00:39.6402019-06-03T00:00:00
330029795Leder af Natur og VejBasic By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af driftsvirksomheden Natur og VejVi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer og grønne rum i Halsnæs. Både for os, der bor her, og for vores gæster.Du skal samtidig i udpræget grad være en, der kan lide at have styr på tingene og kan få ting til at ske.Som leder skal du have mod på at følge op på vores projekt om at skabe en lærende kultur, hvor vi med tavlemøder og løbende opsamling på erfaring med arbejdsprocesser, sørger for at holde os skarpe og at alle er med.Du skal også videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål. Du skal således sidde som formand i Natur og Vejs MED-udvalg og Arbejdsmiljøgruppen.Du vil indgå i tæt samarbejde med lederne i de øvrige dele af kommunen med Forsyningen, lokale virksomheder og mange andre interessenter. Det kræver at du er udadvendt og kan lide at arbejde på tværs af fagfelter. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum. Om osNatur og Vej er Halsnæs Kommunes egen driftsvirksomhed, som løser opgaverne inden for park, natur og vejdrift. Vi er foruden dig som ny leder i øjeblikket 21 faste medarbejdere inkl. 2 holdledere, 1 leder for nyttejobfunktionen, samt derudover 3 seniormedarbejdere, 4 sommervikarer, 1 EGU elev.Vi er ved at opbygge en ny styringsmodel inspireret af helhedsorienteret drift, hvor Natur og Vej i samarbejde med rådhuset i Frederiksværk skal prioritere og sørge for at alle opgaver løses bedst muligt inden for de økonomiske rammer. Dialog og faglig sparring mellem rådhus og virksomheden er derfor helt centralt for opgaveløsningen. Derudover er videreudvikling af allerede eksisterende driftsmetoder med blik for grønne og bæredygtige løsninger, samt forskønnelse af kommunens grønne områder og vejanlæggene, vigtige opgaver. Samtidigt skal vi have fokus rettet på en stabil drift og en god og konstruktiv dialog med samarbejdspartnere, både internt og eksternt. Alt dette vil vi gerne have dig til at stå i spidsen for.Lederen har tjenestested på Materielgården på Syrevej i Frederiksværk. Om dig Vi lægger vægt på, at du Har dokumenteret ledelseserfaring fra lignende stilling Er en synlig, tydelig og resultatorienteret leder Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere og kunder Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar for helheden Kan arbejde selvstændigt og struktureret Har en faglig uddannelse inden for Park- og Vejområdet, eller faglig erfaring her fra Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc er. Vi benytter i dag Soft Designs Tidsregistrering, Opgavestyring og Tip Halsnæs Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse Har lyst til at være en aktiv del i udviklingen af Natur og Vej Løn- og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1. august. Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder hjemmeopkobling og mobiltelefon. AnsættelsesprocesAnsøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt kort frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring på ansættelse inden sommerferien.Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger. KontaktHar du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Konstitueret leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48Om Halsnæs KommuneHalsnæs Kommune ligger i Nordsjælland i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet. Fælles om fremtiden Det gode liv i HalsnæsFortællingen Fælles om Fremtiden handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. Det nære fællesskab Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. Det gode liv for alle Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. Et grønt Halsnæs for fremtiden Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden. Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.By, Erhverv, Kultur og Miljø

Ny stærk leder af driftsvirksomheden Natur og Vej

Vi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer og grønne rum i Halsnæs. Både for os, der bor her, og for vores gæster.

Du skal samtidig i udpræget grad være en, der kan lide at have styr på tingene og kan få ting til at ske.

Som leder skal du have mod på at følge op på vores projekt om at skabe en lærende kultur, hvor vi med tavlemøder og løbende opsamling på erfaring med arbejdsprocesser, sørger for at holde os skarpe og at alle er med.

Du skal også videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål. Du skal således sidde som formand i Natur og Vejs MED-udvalg og Arbejdsmiljøgruppen.

Du vil indgå i tæt samarbejde med lederne i de øvrige dele af kommunen med Forsyningen, lokale virksomheder og mange andre interessenter. Det kræver at du er udadvendt og kan lide at arbejde på tværs af fagfelter. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum.
 
Om os
Natur og Vej er Halsnæs Kommunes egen driftsvirksomhed, som løser opgaverne inden for park, natur og vejdrift. Vi er foruden dig som ny leder  i øjeblikket 21 faste medarbejdere inkl. 2 holdledere, 1 leder for nyttejobfunktionen,  samt derudover  3 seniormedarbejdere, 4 sommervikarer, 1 EGU elev.

Vi er ved at opbygge en ny styringsmodel inspireret af helhedsorienteret drift, hvor Natur og Vej i samarbejde med rådhuset i Frederiksværk skal prioritere og sørge for at alle opgaver løses bedst muligt inden for de økonomiske rammer. Dialog og faglig sparring mellem rådhus og virksomheden er derfor helt centralt for opgaveløsningen. Derudover er videreudvikling af allerede eksisterende driftsmetoder med blik for grønne og bæredygtige løsninger, samt forskønnelse af kommunens grønne områder og vejanlæggene, vigtige opgaver. Samtidigt skal vi have fokus rettet på en stabil drift og en god og konstruktiv dialog med samarbejdspartnere, både internt og eksternt. Alt dette vil vi gerne have dig til at stå i spidsen for.

Lederen har tjenestested på Materielgården på Syrevej i Frederiksværk.
 
Om dig
Vi lægger vægt på, at du
  • Har dokumenteret ledelseserfaring fra lignende stilling
  • Er en synlig, tydelig og resultatorienteret leder
  • Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere og kunder
  • Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar for helheden
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Har en faglig uddannelse inden for Park- og Vejområdet, eller faglig erfaring her fra
  • Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc’er. Vi benytter i dag Soft Designs Tidsregistrering, Opgavestyring og Tip Halsnæs
  • Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse
  • Har lyst til at være en aktiv del i udviklingen af Natur og Vej
 
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. august.  Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.

Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.
Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder hjemmeopkobling og mobiltelefon.  

Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt kort frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring på ansættelse inden sommerferien.

Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.
Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger.
 
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Konstitueret leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune ligger i Nordsjælland – i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.

Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.

I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet.
 
Fælles om fremtiden – Det gode liv i Halsnæs
Fortællingen "Fælles om Fremtiden" handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder – sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. 

Det nære fællesskab; Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. 

Det gode liv for alle; Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. 

Et grønt Halsnæs for fremtiden; Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. 

Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden.·

Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef/fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. 

Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.

På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.

ORS/Small/d139e8e7_logo.gifNatur og VejFrederiksværk2019-05-23T10:02:46.4002019-06-11T00:00:00
330030219Leder af IdrætshallerneBasic By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af Idrætshallerne i HalsnæsVi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende team af dygtige og engagerede medarbejdere i Idrætshallerne.Du skal være drevet af at gøre hallerne til et aktiv for forenings og idrætsliv og samtidig bevare et overblik med styr på basis i økonomi og drift inklusiv at lede et team af engagerede medarbejdere.Som leder skal du fortsat fremme en lærende kultur, hvor de ansatte inddrages i at skabe værdi for borgerne.Du forventes at videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål, eksempelvis gennem personalemøder med MED-status samt i forhold til det løbende arbejde med arbejdsmiljøet.Du vil indgå i et tæt samspil med en række øvrige vigtige aktører i kommunen og vigtigst af alt, med det Idræts- og kulturliv, der benytter kommunens faciliteter. Det forventes at hallerne er et åbent sted, både kulturelt og fysisk. Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Der vil være naturlige faglige samarbejdspartnere med eksempelvis kommunens idrætskonsulent, ledere af skolerne, Ejendomme og mange andre. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum. Om osIdrætshallerne i Halsnæs Kommune består af 3 idrætshaller, 1 svømmehal, 1 medborgerhus samt et udstillings- og formidlingssted. Samtidig er administration af lokaletildeling til fritids- og foreningsbrugere i en lang række øvrige faciliteter, skolehaller mm. forankret i Idrætshallerne.Der er i alt ansat 12 fastansatte medarbejder i Idrætshallerne. Her af 1 leder samt 2 assisterende halinspektører, der varetager den daglige ledelse af henholdsvis svømmehal samt de tørre anlæg. Udover at varetage den daglige drift, der i normalbilledet er fra kl. 06.00 om morgenen til ca. kl. 23.00 om aftenen, faciliterer virksomheden en række aktiviteter, særligt i svømmehallen med fokus på undervisning og træning i vand. Om dig Vi lægger vægt på, at du Har dokumenteret ledelseserfaring, gerne fra lignende stilling Er indstillet på, at forfølge trends og udvikling inden for fritidssektoren, og er indstillet på, at omsætte ideer til handling Er netværksorienteret såvel internt i kommunen som i branchen generelt Er en synlig, tydelig og resultat- og procesorienteret leder Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere, og har fokus på borger og brugeres behov Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar Kan arbejde selvstændigt og struktureret Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc er. Er digitalt orienteret særligt med fokus på facilitets- og lokalebooking Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse Har lyst til at være en aktiv del i den videre udvikling af Idrætshallerne Er indstillet på, at tage en vagt på gulvet , når tingene brænder på Løn- og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1. august. Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder mobiltelefon. Den faste arbejdsplads er med udgangspunkt i Frederiksværk Idrætshal. AnsættelsesprocesAnsøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt korte frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring af ansættelse inden sommerferien.Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger. KontaktHar du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48Om Halsnæs KommuneHalsnæs Kommune ligger i Nordsjælland i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet. Fælles om fremtiden Det gode liv i HalsnæsFortællingen Fælles om Fremtiden handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. Det nære fællesskab Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. Det gode liv for alle Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. Et grønt Halsnæs for fremtiden Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden. Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.By, Erhverv, Kultur og Miljø

Ny stærk leder af Idrætshallerne i Halsnæs

Vi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende team af dygtige og engagerede medarbejdere i Idrætshallerne.

Du skal være drevet af at gøre hallerne til et aktiv for forenings og idrætsliv – og samtidig bevare et overblik med styr på basis i økonomi og drift – inklusiv at lede et team af engagerede medarbejdere.Som leder skal du  fortsat fremme en lærende kultur, hvor de ansatte inddrages i at skabe værdi for borgerne.

Du forventes at videreføre en god kultur for medarbejderinddragelse og arbejdsmiljøspørgsmål, eksempelvis gennem personalemøder med MED-status samt i forhold til det løbende arbejde med arbejdsmiljøet.

Du vil indgå i et tæt samspil med en række øvrige vigtige aktører i kommunen og vigtigst af alt, med det Idræts- og kulturliv, der benytter kommunens faciliteter. Det forventes at hallerne er et åbent sted, både kulturelt og fysisk.
 
Du vil indgå i ledergruppen i By, Erhverv, Kultur og Miljø, som i alt består af fire afdelinger på Rådhuset samt en række kommunale virksomheder som Rengøring, Bibliotekerne, Idrætshallerne og Museet. Der vil være naturlige faglige samarbejdspartnere med eksempelvis kommunens idrætskonsulent, ledere af skolerne, Ejendomme og mange andre. Derudover vil du indgå i kommunens bredere lederforum.
 
Om os
Idrætshallerne i Halsnæs Kommune består af 3 idrætshaller, 1 svømmehal, 1 medborgerhus samt et udstillings- og formidlingssted. Samtidig er administration af lokaletildeling til fritids- og foreningsbrugere i en lang række øvrige faciliteter, skolehaller mm. forankret i Idrætshallerne.

Der er i alt ansat 12 fastansatte medarbejder i Idrætshallerne. Her af 1 leder samt 2 assisterende halinspektører, der varetager den daglige ledelse af henholdsvis svømmehal samt de ”tørre” anlæg.  

Udover at varetage den daglige drift, der i normalbilledet er fra kl. 06.00 om morgenen til ca. kl. 23.00 om aftenen, faciliterer virksomheden en række aktiviteter, særligt i svømmehallen med fokus på undervisning og træning i vand.

 
Om dig
Vi lægger vægt på, at du
  • Har dokumenteret ledelseserfaring, gerne fra lignende stilling
  • Er indstillet på, at forfølge trends og udvikling inden for fritidssektoren, og er indstillet på, at omsætte ideer til handling
  • Er netværksorienteret såvel internt i kommunen som i branchen generelt
  • Er en synlig, tydelig og resultat- og procesorienteret leder
  • Er serviceminded og dialogorienteret i forhold til borgere, og har fokus på borger og brugeres behov
  • Er kvalitetsbevidst og kan tage ansvar
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er rutineret i brugen af div. IT udstyr som tablets, smartphone og pc’er.
  • Er digitalt orienteret særligt med fokus på facilitets- og lokalebooking
  • Har økonomisk og forretningsmæssig forståelse
  • Har lyst til at være en aktiv del i den videre udvikling af Idrætshallerne
  • Er indstillet på, at tage en vagt ”på gulvet”, når tingene brænder på

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen ønskes besat pr. 1. august.  Ansættelse sker på overenskomstvilkår, med en gensidig prøvetid på tre måneder.

Aflønning sker med udgangspunkt i ansøgerens uddannelsesbaggrund og erfaring. Det endelige lønniveau og lønsammensætning aftales mellem Halsnæs Kommune og den forhandlingsberettigede organisation. Til stillingen er knyttet en attraktiv pensionsordning.
Kommunen stiller de nødvendige redskaber til rådighed, herunder mobiltelefon. Den faste arbejdsplads er med udgangspunkt i Frederiksværk Idrætshal.
 
Ansættelsesproces
Ansøgningsfristen udløber tirsdag 11. juni kl. 12.00. Den relativt korte frist skyldes, at vi gerne vil have afklaring af ansættelse inden sommerferien.

Der er planlagt gennemført to samtalerunder i henholdsvis uge 25 og 26.
Kandidater, der går videre til anden samtale, vil forinden blive inviteret til at gennemføre en personprofil-test. Der indhentes referencer efter anden samtale, på den ansøger som er indstillet til ansættelse, ligesom der inden tiltrædelsen indhentes straffeattest og økonomiske oplysninger.
 
Kontakt
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte leder Henrik Høy-Caspersen 60 23 07 01, eller chef for By, Erhverv, Kultur og Miljø Mette Daniella Marcker Christiansen, 22 61 77 48

Om Halsnæs Kommune
Halsnæs Kommune ligger i Nordsjælland – i det nordvestlige hjørne af Region Hovedstaden. Kommunens største bysamfund er Frederiksværk og Hundested. Vi er ca. 31.000 borgere i kommunen, som ligger med vand til flere sider: Roskilde Fjord og Isefjord, Kattegat og Danmarks største sø, Arresø.

Halsnæs Kommune ligger naturskønt mellem sø, fjord og hav godt 50 minutter fra Rådhuspladsen. Halsnæs er en del af Kongernes Nordsjælland og vores strande er en del af Den Danske Riviera.

I 2018 fik Halsnæs Kommune en fælles fortælling for kommunen, som er vedtaget i byrådet.
 
Fælles om fremtiden – Det gode liv i Halsnæs
Fortællingen "Fælles om Fremtiden" handler først og fremmest om, hvordan vi - borgere, politikere og virksomheder – sammen engagerer os i vores lokalsamfund og skaber et samfund med tryghed, trivsel og sammenhængskraft. 

Det nære fællesskab; Det centrale er målsætningen om levende lokalsamfund med masser af sammenhængskraft. Lokalsamfund, hvor man passer på hinanden og sætter pris på det nære fællesskab. Der skal arbejdes for at beholde institutioner lokalt. 

Det gode liv for alle; Fælles om Fremtiden handler også om, at alle i Halsnæs skal have muligheden for at få et godt liv, selv om de har forskellige forudsætninger for det. Det er et fælles ansvar at løfte dem, der skal have en ekstra hånd, og den opgave skal løftes af de enkelte borgere, civilsamfundet og kommunen i fællesskab. 

Et grønt Halsnæs for fremtiden; Samtidig skaber den vilde og smukke natur i Halsnæs livskvalitet. Derfor skal vi passe godt på den, således at også vores børn og børnebørn kan have den samme nære adgang til vores unikke natur, samtidig med at flere turister skal have gode oplevelser i Halsnæs. 

Du kan læse mere om fortællingen på kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk under Fælles om fremtiden.·

Kommunens administrative struktur består af en direktion med tre direktører og otte chef/fagområder. Direktionen og chefgruppen udgør koncernledelsen. Derudover er kommunen organiseret med knap 30 kommunale virksomheder, som betjener og servicerer borgerne. I alt er der ca. 2.300 ansatte i kommunen. 

Rådhuset er den største kommunale virksomhed med ca. 400 ansatte, hvor administrationen udgør ca. 240 ansatte. Derudover rummer rådhuset Pædagogisk Psykologisk Rådgivning (PPR), Jobcentret, Visitationen, Sundhedsplejen, Dagplejen og Rengøringens administration m.fl.

På kommunens hjemmeside www.halsnaes.dk kan du se forskelligt uddybende baggrundsmateriale om kommunen.

 

ORS/Small/c564caf3_logo.gifBy, Erhverv, Kultur og MiljøFrederiksværk2019-05-23T15:10:58.9032019-06-11T00:00:00
330025146Leder til autisme bosted i GillelejeRobot Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Leder til autisme bosted i Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
S/I Bostedet Breine-ÅsenGilleleje2019-05-15T00:00:002019-07-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Børnehuset Skovfogedlodden

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Vi søger en erfaren dagtilbudsleder med stærke faglige og relationelle kompetencerHalsnæs Kommune søger en dagtilbudsleder til Børnehuset Skovfogedlodden, som efter en organisatorisk omlægning med virkning fra den 1. august 2019 udgør et selvstændig...
Indrykket:16. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Børenehaveklasseleder til Ølsted Skole

Børn, Unge og Læring

Frederiksværk
Ølsted Skole udvider og søger derfor en børnehaveklasselederHar du lyst til at være med til at udvikle identiteten på en skole, der bliver selvstændig fra 1. august? Skolen går fra at være en del af en større distriktsskole til nu at være en selvstæ...
Indrykket:20. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Leder af Natur og Vej

Natur og Vej

Frederiksværk
By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af driftsvirksomheden Natur og VejVi søger en leder der brænder for at realisere vores vision om, at kommunens fysiske rum skal være inspirerende og invitere til aktiv oplevelse i vores smukke natur, byer o...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Leder af Idrætshallerne

By, Erhverv, Kultur og Miljø

Frederiksværk
By, Erhverv, Kultur og MiljøNy stærk leder af Idrætshallerne i HalsnæsVi søger en leder der brænder for at videreføre arbejdet med at realisere intentionerne i kommunens vision og idrætsstrategi, og som kan stille sig i spidsen for et velfungerende ...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Leder til autisme bosted i Gilleleje

S/I Bostedet Breine-Åsen

Gilleleje
Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er faglig...
Indrykket:15. maj 2019
Udløbsdato:10. juli 2019