Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Blomstergården

Engageret og erfaren leder søges til moderne plejecenter - hvor vaner brydes og tiden ikke er gået i stå

Stillingen er til besættelse den 1. juni eller efter aftale.

Blomstergården består af 144 pleje – og rehabiliteringsboliger fordelt i 4 huse. Vi arbejder ud fra visionen 'lev livet aktivt', hvor borgeren støttes og motiveres til at klare hverdagens opgaver og opnå en tilværelse med øget deltagelse og livskvalitet. Samtidig ønsker vi, at skabe ”et rigtigt hjem” for de ældre borgere og har blandt andet stor fokus på maden og måltiderne. Vi arbejder efter Slagelse kommunes værdighedspolitik, hvor vi skaber et meningsfyldt liv for den enkelte.

Vi forventer du har en sundhedsfaglig uddannelse, lederuddannelse vil desuden være en fordel. Du vil være nærmeste leder for 20-25 medarbejdere og vil indgå i et lederteam med fire kollegaer. Øvrige ledelsesopgaver på Blomstergården fordeles i lederteamet med blik for dine interesser og kompetencer. Vi forventer du aktivt bidrager til udvikling af såvel lederteamet som til organisationen som helhed.

Led dine medarbejdere i dagligdagen
Det er vigtigt, at du i din ledelsesstil sikrer at samarbejdet mellem de forskellige personalegrupper lykkes og holder fokus på kerneopgaven. Det betyder du er der i hverdagen og er i stand til at udfordre medarbejderne til faglige refleksioner.

Det er vigtigt, at du har gennemslagskraft og du kan kommunikere dine budskaber klart og tydeligt til medarbejderne.
Det betyder, at du er medvirkende til, at gøre op med den traditionelle institutionstilgang og i højere grad, ser på hvad der kan lade sig gøre i nuet, så det skaber mest mulig glæde og værdi for borgerne.

I jobbet som daglig leder indgår der administrative opgaver, såsom al vagtplanlægning og lønkørsel. I øjeblikket er det Silkeborg Data der benyttes som vagt- og lønsystem. Kendskab til dette og gældende overenskomster vil være en fordel.

Flere oplysninger
Ønsker du mere information om stillingen kan du kontakte

  • kst. virksomhedsleder Christina Aaberg 29 27 37 82 eller
  • kst. virksomhedsleder Jane Kaae 29 25 03 97.

Ansøgningsfrist
  • søndag den 22. april.
Der vil blive afholdt samtaler den 24. eller 25. april.
Der kan blive tale om en 2. samtale.

Løn efter gældende overenskomst.

 


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her