Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Børnehaven Taarnborg i Nyborg Kommune

Børnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens ”grundlægger” og nuværende leder går på efterløn.
 
Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn.
 
Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.
Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser.
 
På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital.
 
Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder.
 
Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder – både for børn, forældre og personale.
 
Personale og bestyrelse ønsker en leder, der:

  • Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet.
  • Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre.
  • Vil humor, glæde og gode grin.
  • Har viden om organisering og relations arbejde.
  • Tør at være leder for os.
  • Vil funktionsopdeling.
  • Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik.
  • Kan tåle fejl  - egne og andres.
  • Har mod til at være i det ukendte.
  • Tør tro på uddelegering og give slip.
  • Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset.
  • Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld.
  • Er progressiv i at tænke nyt.
  • Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik.
Vi kan tilbyde dig:
  • Et funktionsopdelt hus – med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer.
  • En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde.
  • En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om.
  • En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt.
  • En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde.
  • En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde.
  • Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse.
  • Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen.
  • En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber.
  • En personalegruppe med mange ideer og drømme.
  • Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden.
Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt.
 
Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar - Nyborg Kommune 
 
Yderligere information
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse.
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk
 
Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018.
 
Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809290Phoenix-75762fdb12018-05-09T15:09:09.377Leder til Børnehaven Taarnborg i Nyborg KommuneBørnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens ”grundlægger” og nuværende leder går på efterløn.
 
Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn.
 
Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.
Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser.
 
På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital.
 
Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder.
 
Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder – både for børn, forældre og personale.
 
Personale og bestyrelse ønsker en leder, der:
  • Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet.
  • Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre.
  • Vil humor, glæde og gode grin.
  • Har viden om organisering og relations arbejde.
  • Tør at være leder for os.
  • Vil funktionsopdeling.
  • Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik.
  • Kan tåle fejl  - egne og andres.
  • Har mod til at være i det ukendte.
  • Tør tro på uddelegering og give slip.
  • Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset.
  • Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld.
  • Er progressiv i at tænke nyt.
  • Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik.
Vi kan tilbyde dig:
  • Et funktionsopdelt hus – med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer.
  • En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde.
  • En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om.
  • En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt.
  • En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde.
  • En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde.
  • Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse.
  • Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen.
  • En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber.
  • En personalegruppe med mange ideer og drømme.
  • Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden.
Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt.
 
Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar - Nyborg Kommune 
 
Yderligere information
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse.
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk
 
Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018.
 
Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
 
2018-07-06T10:50:35.387 Børnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens grundlægger og nuværende leder går på efterløn. Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn. Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser. På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital. Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder. Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder både for børn, forældre og personale. Personale og bestyrelse ønsker en leder, der: Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet. Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre. Vil humor, glæde og gode grin. Har viden om organisering og relations arbejde. Tør at være leder for os. Vil funktionsopdeling. Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik. Kan tåle fejl - egne og andres. Har mod til at være i det ukendte. Tør tro på uddelegering og give slip. Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset. Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld. Er progressiv i at tænke nyt. Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik. Vi kan tilbyde dig: Et funktionsopdelt hus med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer. En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde. En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om. En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt. En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde. En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde. Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse. Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen. En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber. En personalegruppe med mange ideer og drømme. Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden. Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt. Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen Børns trivsel Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen Børns trivsel Fælles ansvar - Nyborg Kommune Yderligere information Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse. Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018. Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018. Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.10Phoenix75762fdb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-08T00:00:000010https://nyborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=64ac3565-ed61-461a-b033-aaab5cb57a170EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNyborg3242315Børnehaven Taarnborg11Tårnvej 135800NyborgDKDanmarkORS/75762fdb_logo.jpegORS/Small/75762fdb_logo.jpeg0
tor@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent569187EmplyOfir Minimum ekstra0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/5.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse9Undervisning og pædagogik354871590Torben Birk Rosbachtor@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark329939657Pædagogisk lederBasic Pædagogfaglig leder til Vuggestue Dagpleje i Daginstitution Munkebo Brænder du for de 0 3 åriges trivsel og læring, og er du ambitiøs og faglig dygtig på børnenes vegne ? Har du lyst til at lede og understøtte pædagogiske processer og dermed medarbejdernes faglige udvikling? Så er denne stilling lige noget for dig. Daginstitution Munkebo søger en pædagogisk leder pr. 1. april 2019. Daginstitution Munkebo og Dagplejen i Munkebo, fusionerer 1. januar 2019, og der venter en spændende opgave med, at udvikle et åbent og tillidsfuldt samarbejde i distriktet. Du kommer til, at få en hovedrolle i den proces. Du vil få et stort ansvar, men du bliver en del af et dynamisk ledelsesteam, med stor pædagogisk og ledelsesmæssig erfaring. Sammen løser vi opgaverne. Vores vision for Daginstitution Munkebo: - En fleksibel og dynamisk organisation, der bygger på tillid, ansvarlighed og selvstændighed. - - En hverdagspraksis, der understøtter trivsel og læring - Rum til udfoldelse og forskellighed Vi er: 3 børnehuse med 170 børnehavebørn 1 vuggestuegruppe med 15 børn 1 Stordagpleje med 10 børn 18 dagplejere med 72 børn i egne hjem. 25 pædagoger og pædagogmedhjælpere Byrådet har vedtaget at bygge ny Daginstitution som skal stå færdig i 2020. Derudover indrettes et eksisterende børnehus til Vuggestue og Dagplejelegestue. Vi har til huse midt i Munkebo, og der bygges på et naturskønt område, som støder lige op til Munkebo Multipark. Vi forventer at du: - har erfaring med ledelse - er udviklingsorienteret og tydelig i din ledelsesstil - har solid viden om 0 3 årige børns udvikling - kan sætte retning, og handle i forhold til at skabe en samarbejdskultur - har en åben og nysgerrig tilgang til dine opgaver - har et anerkendende menneskesyn Konkrete arbejdsopgaver er blandt andet: - Pædagogisk tilsyn, vejledning og sparring - Daglig ledelse af vuggestue dagpleje - At implementere de styrkede pædagogiske læreplaner - MUS samtaler - GRUS samtaler - Syge og Omsorgssamtaler Vi afholder 1. samtalerunde torsdag i uge 6. En evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 8 Vil du vide mere om jobbet kan du kontakte Institutionsleder Jesper Hempler på tlf. 20762871. .
Pædagogfaglig leder til Vuggestue/Dagpleje i Daginstitution Munkebo  
Brænder du for de 0 – 3 åriges trivsel og læring, og er du ambitiøs og faglig dygtig på børnenes vegne ? Har du lyst til at lede og understøtte pædagogiske processer og dermed medarbejdernes faglige udvikling? Så er denne stilling lige noget for dig.  
 
Daginstitution Munkebo søger en pædagogisk leder pr. 1. april 2019.  
 
Daginstitution Munkebo og Dagplejen i Munkebo, fusionerer 1. januar 2019, og der venter en spændende opgave med, at udvikle et åbent og tillidsfuldt samarbejde i distriktet. Du kommer til, at få en hovedrolle i den proces. Du vil få et stort ansvar, men du bliver en del af et dynamisk ledelsesteam, med stor pædagogisk og ledelsesmæssig erfaring. Sammen løser vi opgaverne.  
 
Vores vision for Daginstitution Munkebo:  
- ”En fleksibel og dynamisk organisation, der bygger på tillid, ansvarlighed og selvstændighed.”  
- -”En hverdagspraksis, der understøtter trivsel og læring”  
- ”Rum til udfoldelse og forskellighed”  
 
Vi er:  
3 børnehuse med 170 børnehavebørn  
1 vuggestuegruppe med 15 børn  
1 Stordagpleje med 10 børn  
18 dagplejere med 72 børn i egne hjem.  
25 pædagoger og pædagogmedhjælpere  
 
Byrådet har vedtaget at bygge ny Daginstitution som skal stå færdig i 2020. Derudover indrettes et eksisterende børnehus til Vuggestue og Dagplejelegestue.  
Vi har til huse midt i Munkebo, og der bygges på et naturskønt område, som støder lige op til Munkebo Multipark.  
 
Vi forventer at du:  
- har erfaring med ledelse  
- er udviklingsorienteret og tydelig i din ledelsesstil  
- har solid viden om 0 – 3 årige børns udvikling  
- kan sætte retning, og handle i forhold til at skabe en samarbejdskultur  
- har en åben og nysgerrig tilgang til dine opgaver  
- har et anerkendende menneskesyn  
 
Konkrete arbejdsopgaver er blandt andet:  
- Pædagogisk tilsyn, vejledning og sparring  
- Daglig ledelse af vuggestue/dagpleje  
- At implementere de styrkede pædagogiske læreplaner  
- MUS samtaler  
- GRUS samtaler  
- Syge og Omsorgssamtaler  
 
 
Vi afholder 1. samtalerunde torsdag i uge 6.  
En evt. 2. samtalerunde afholdes i uge 8  
Vil du vide mere om jobbet kan du kontakte Institutionsleder Jesper Hempler på tlf. 20762871.  
 
 
 
 
 
 
.  
 
 
 
ORS/Small/aad83f58_logo.pngDaginstitution MunkeboMunkebo2019-01-10T02:00:01.0932019-01-30T00:00:00
329937411Visionær leder til OPEN - Odense Patient data Explorative Network (0,5 stilling)Basic OPEN søger en ny visionær leder, der kan være med til at videreføre OPENs succes som en nytænkende og serviceorienteret forskningsstøtteenhed og produktiv forskningsenhed. OUH, Odense Universitetshospital og Klinisk Institut, SDU OPEN søger en ny visionær leder, der kan være med til at videreføre OPENs succes som en nytænkende og serviceorienteret forskningsstøtteenhed og produktiv forskningsenhed. OPENs mission er at øge og styrke klinisk forskning i Region Syddanmark og Klinisk Institut, Syddansk Universitet. OPEN er en unik enhed i det danske forskningslandskab. Vi understøtter den sundhedsvidenskabelige forskning i Region Syddanmark og hjælper i hele processen fra ide over administration, jura, oprettelse og drift af databaser og biobanker, til statistisk analyse og arkivering af data. Projekterne spænder fra små og kortvarige studier til store internationale multicenterstudier og medicinafprøvninger. OPEN er i konstant udvikling. Blandt de nyeste tiltag er fx involvering i det nationale initiativ omkring Personlig Medicin, udvikling af en Clinical Trial Unit til understøttelse af forskerinitierede kliniske forsøg samt styrkelse af hjælpen til registerbaseret forskning. OPEN er samtidig en produktiv forskningsenhed, der bl.a. er engageret i kvalitativ forskning inden for sygepleje, kvalitet i sundhedsvæsnet, vaccineforskning samt epidemiologisk forskning inden for en række sygdomsområder. Lederens arbejds- og ansvarsområder Som leder af OPEN er du: Ansvarlig for ledelsen af OPEN Ansvarlig for OPEN i relation til OPENs styregruppe Ansvarlig for videreudviklingen af OPEN Forskningsleder i OPEN I stand til at promovere OPEN effektivt lokalt, nationalt og internationalt Se eventuelt funktionsbeskrivelsen for forskningsleder ved forskningsenhed, SDU og OUH her Kvalifikationer og kompetencer Den rette kandidat har herudover : Erfaring med ledelse og forskningsledelse Dokumenteret sundhedsvidenskabelig baggrund på mindst ph.d.-niveau og er videnskabeligt aktiv med dokumenterede publikationer i internationale tidsskrifter Erfaring med håndtering af biobanker Indgående kendskab til lovgivningen inden for håndtering af sundhedsdata og biologisk materiale Evnen til at samarbejde med mange forskellige faggrupper Vi tilbyder En betydningsfuld stilling i en spændende og meningsfuld hverdag på en arbejdsplads i vækst, hvor du sammen med tre funktionsledere og et hold af engagerede medarbejdere med forskellig baggrund forventes at udvikle OPEN yderligere til gavn for hele Region Syddanmark. Vi værdsætter et uformelt, positivt og engageret arbejdsklima, hvor den enkelte i en flad struktur tager personligt ansvar og har indflydelse på opgaveløsningen. Organisatorisk placering og referenceforhold Som forskningsleder har du reference til afdelingsledelsen og institutlederen for Klinisk Institut, Syddansk Universitet. I forhold til driften af OPEN refereres til formanden for OPENs styregruppe. Løn- og ansættelsesforhold Løn og ansættelse efter aftale mellem den forhandlingsberettigede organisation. Lederen ansættes for 5 år med mulighed for forlængelse. Ansøgningsfrist og tiltrædelse Ansøgningsfristen er den 27-01-2019. Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale. Vil du videre mere, er du velkommen til at kontakte: Formand for OPENs styregruppe, lægelig direktør på OUH, Kim Brixen (mail: Kim.Brixen@rsyd.dk - mobil: 51 20 97 87) Institutleder for Klinisk Institut på SDU, Kirsten Kyvik (mail: kkyvik@health.sdu.dk - mobil: 60 11 30 46) Læs mere om OPEN Læs mere om OUHOPEN søger en ny visionær leder, der kan være med til at videreføre OPENs succes som en nytænkende og serviceorienteret forskningsstøtteenhed og produktiv forskningsenhed.
OUH, Odense Universitetshospital og Klinisk Institut, SDU  
 
 
OPEN søger en ny visionær leder, der kan være med til at videreføre OPENs succes som en nytænkende og serviceorienteret forskningsstøtteenhed og produktiv forskningsenhed.  
 
OPENs mission er at øge og styrke klinisk forskning i Region Syddanmark og Klinisk Institut, Syddansk Universitet. OPEN er en unik enhed i det danske forskningslandskab. Vi understøtter den sundhedsvidenskabelige forskning i Region Syddanmark og hjælper i hele processen fra ide over administration, jura, oprettelse og drift af databaser og biobanker, til statistisk analyse og arkivering af data. Projekterne spænder fra små og kortvarige studier til store internationale multicenterstudier og medicinafprøvninger. 
 
OPEN er i konstant udvikling. Blandt de nyeste tiltag er fx involvering i det nationale initiativ omkring Personlig Medicin, udvikling af en Clinical Trial Unit til understøttelse af forskerinitierede kliniske forsøg samt styrkelse af hjælpen til registerbaseret forskning. 
 
OPEN er samtidig en produktiv forskningsenhed, der bl.a. er engageret i kvalitativ forskning inden for sygepleje, kvalitet i sundhedsvæsnet, vaccineforskning samt epidemiologisk forskning inden for en række sygdomsområder. 
 
Lederens arbejds- og ansvarsområder 
 
Som leder af OPEN er du: 
  • Ansvarlig for ledelsen af OPEN  
  • Ansvarlig for OPEN i relation til OPENs styregruppe  
  • Ansvarlig for videreudviklingen af OPEN 
  • Forskningsleder i OPEN 
  • I stand til at promovere OPEN effektivt lokalt, nationalt og internationalt  
Se eventuelt funktionsbeskrivelsen for forskningsleder ved forskningsenhed, SDU og OUH her
 
Kvalifikationer og kompetencer 
 
Den rette kandidat har herudover :
  • Erfaring med ledelse og forskningsledelse 
  • Dokumenteret sundhedsvidenskabelig baggrund på mindst ph.d.-niveau og er videnskabeligt aktiv med dokumenterede publikationer i internationale tidsskrifter 
  • Erfaring med håndtering af biobanker 
  • Indgående kendskab til lovgivningen inden for håndtering af sundhedsdata og biologisk materiale 
  • Evnen til at samarbejde med mange forskellige faggrupper  

 

Vi tilbyder  

En betydningsfuld stilling i en spændende og meningsfuld hverdag på en arbejdsplads i vækst, hvor du sammen med tre funktionsledere og et hold af engagerede medarbejdere med forskellig baggrund forventes at udvikle OPEN yderligere til gavn for hele Region Syddanmark. 
 
Vi værdsætter et uformelt, positivt og engageret arbejdsklima, hvor den enkelte i en flad struktur tager personligt ansvar og har indflydelse på opgaveløsningen.   
 
Organisatorisk placering og referenceforhold 
 
Som forskningsleder har du reference til afdelingsledelsen og institutlederen for Klinisk Institut, Syddansk Universitet. I forhold til driften af OPEN refereres til formanden for OPENs styregruppe. 
 
Løn- og ansættelsesforhold 
 
Løn og ansættelse efter aftale mellem den forhandlingsberettigede organisation. Lederen ansættes for 5 år med mulighed for forlængelse.  
 
Ansøgningsfrist og tiltrædelse 
 
Ansøgningsfristen er den 27-01-2019.
 
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter aftale.  
 
Vil du videre mere, er du velkommen til at kontakte:  
 
Formand for OPENs styregruppe, lægelig direktør på OUH, Kim Brixen (mail: Kim.Brixen@rsyd.dk  - mobil: 51 20 97 87) 
Institutleder for Klinisk Institut på SDU, Kirsten Kyvik (mail: kkyvik@health.sdu.dk - mobil: 60 11 30 46) 
 
Læs mere om OPEN
Læs mere om OUH 
 
 
 

ORS/Small/3f458c81_logo.pngDirektionenOdense C2019-01-07T15:00:33.4172019-01-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder

Daginstitution Munkebo

Munkebo
Pædagogfaglig leder til Vuggestue Dagpleje i Daginstitution Munkebo Brænder du for de 0 3 åriges trivsel og læring, og er du ambitiøs og faglig dygtig på børnenes vegne ? Har du lyst til at lede og understøtte pædagogiske processer og dermed medarbe...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:30. januar 2019

Visionær leder til OPEN - Odense Patient data Explorative Network (0,5 stilling)

Direktionen

Odense C
OPEN søger en ny visionær leder, der kan være med til at videreføre OPENs succes som en nytænkende og serviceorienteret forskningsstøtteenhed og produktiv forskningsenhed. OUH, Odense Universitetshospital og Klinisk Institut, SDU OPEN søger en ny vi...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:27. januar 2019