Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Børnehaven Taarnborg i Nyborg Kommune

Børnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens ”grundlægger” og nuværende leder går på efterløn.
 
Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn.
 
Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.
Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser.
 
På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital.
 
Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder.
 
Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder – både for børn, forældre og personale.
 
Personale og bestyrelse ønsker en leder, der:

  • Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet.
  • Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre.
  • Vil humor, glæde og gode grin.
  • Har viden om organisering og relations arbejde.
  • Tør at være leder for os.
  • Vil funktionsopdeling.
  • Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik.
  • Kan tåle fejl  - egne og andres.
  • Har mod til at være i det ukendte.
  • Tør tro på uddelegering og give slip.
  • Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset.
  • Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld.
  • Er progressiv i at tænke nyt.
  • Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik.
Vi kan tilbyde dig:
  • Et funktionsopdelt hus – med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer.
  • En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde.
  • En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om.
  • En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt.
  • En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde.
  • En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde.
  • Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse.
  • Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen.
  • En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber.
  • En personalegruppe med mange ideer og drømme.
  • Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden.
Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt.
 
Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar - Nyborg Kommune 
 
Yderligere information
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse.
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk
 
Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018.
 
Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329809290Phoenix-75762fdb12018-05-09T15:09:09.377Leder til Børnehaven Taarnborg i Nyborg KommuneBørnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens ”grundlægger” og nuværende leder går på efterløn.
 
Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn.
 
Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.
Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser.
 
På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital.
 
Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder.
 
Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder – både for børn, forældre og personale.
 
Personale og bestyrelse ønsker en leder, der:
  • Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet.
  • Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre.
  • Vil humor, glæde og gode grin.
  • Har viden om organisering og relations arbejde.
  • Tør at være leder for os.
  • Vil funktionsopdeling.
  • Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik.
  • Kan tåle fejl  - egne og andres.
  • Har mod til at være i det ukendte.
  • Tør tro på uddelegering og give slip.
  • Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset.
  • Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld.
  • Er progressiv i at tænke nyt.
  • Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik.
Vi kan tilbyde dig:
  • Et funktionsopdelt hus – med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer.
  • En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde.
  • En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om.
  • En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt.
  • En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde.
  • En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde.
  • Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse.
  • Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen.
  • En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber.
  • En personalegruppe med mange ideer og drømme.
  • Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden.
Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt.
 
Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen – Børns trivsel – Fælles ansvar - Nyborg Kommune 
 
Yderligere information
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse.
 
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk
 
Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018.
 
Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018.
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
 
2018-07-06T10:50:35.387 Børnehaven Taarnborg søger ny leder pr. 1. oktober 2018, da børnehavens grundlægger og nuværende leder går på efterløn. Taarnborg er en 20 år gammel børnehave, i et spændende gammelt hus, der ligger centralt i Nyborg i forhold til både by, skov og havn. Børnehaven er normeret til 60 - 70 børnehavebørn. Taarnborg er et flerkulturelt og mangfoldigt hus, der er præget af humor, grin og glæde.Huset er funktionsopdelt og indrettet med tydelige værksteder, hvor vi i vid udstrækning tilgodeser de mange intelligenser. På hvert værksted er det synligt, at der er en ansat, som brænder for netop denne funktion og som har ansvar for både pædagogik og økonomi. Det er bærende principper, der styrker både personalets selvbestemmelse og fællesskabet. Husets dynamik og personalets mange forskellige faglige kompetencer afspejles i den sociale kapital. Børn og voksne er organiseret i teamgrupper, hvor Mariehøner og Haletudser rummer de to yngste årgange og de ældste børn er i Skarnbasse gruppen. Vi samarbejder i en teamstruktur, hvor vi veksler mellem voksenstyrede aktiviteter og åbne værksteder. Det pædagogiske arbejde bygger på principper om, at vi alle skal kunne være her og der skal være tryghed såvel i mindre som i større fællesskaber. Her er plads og rum til forskelligheder både for børn, forældre og personale. Personale og bestyrelse ønsker en leder, der: Har pædagogisk uddannelse, gerne ledelseserfaring og evt. en lederuddannelse og kendskab til dagtilbudsområdet. Kan gribe den kultur, der er i huset og bringe den videre. Vil humor, glæde og gode grin. Har viden om organisering og relations arbejde. Tør at være leder for os. Vil funktionsopdeling. Forstår økonomisk decentralisering og har budgetoverblik. Kan tåle fejl - egne og andres. Har mod til at være i det ukendte. Tør tro på uddelegering og give slip. Viser tillid til personalets disponering og er loyal over for huset. Med det ene ben i næsen og det andet solidt placeret i den fynske muld. Er progressiv i at tænke nyt. Kan samle trådene fra vores mange ideer og skabe overblik. Vi kan tilbyde dig: Et funktionsopdelt hus med virksomme, aktive værksteder og gode læringsmiljøer. En loyal personalegruppe, som er god til at samarbejde. En dynamisk og engageret personalegruppe der sætter pris på hinandens forskelligheder, og som sammen har skabt det fundament, som Taarnborg er bygget op om. En god stemning, hvor humor, glæde og den gode stemning er vægtet højt. En personalegruppe der ønsker at arbejde med faglig udvikling, og som har haft fokus på kompetenceudvikling i sprog, social inklusion, social kapital og nu er i gang med familiesamarbejde. En børnehave, hvor børneperspektivet er i højsæde. Progressivitet inden for viden om børn og digital dannelse. Et godt forældresamarbejde og en engageret forældregruppe, såvel i hverdagen og i bestyrelsen. En børnehave, der har fokus på det udvidede forældresamarbejde og fællesskaber. En personalegruppe med mange ideer og drømme. Et hus, hvor alle børn og voksne kender hinanden. Vi ser meget gerne, at du besøger os inden du søger stillingen. Kontakt souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 for at aftale tidspunkt. Nyborg Kommunes 13 institutioner og dagplejen er organiseret i et forpligtende samarbejde opdelt i et Syd- og et Nord-samarbejde. Taarnborg indgår i Syd. De 14 ledere udgør en engageret og dynamisk ledergruppe, som indgår i et tæt samarbejde med Børneafdelingen. Der er et tæt tværfagligt samarbejde i relation til Nyborgmodellen Børns trivsel Fælles ansvar. Se mere på Nyborgmodellen Børns trivsel Fælles ansvar - Nyborg Kommune Yderligere information Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på at der indhentes børneattest og straffeattest skal forevises inden ansættelse. Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte souschef Peter Haastrup Hansen på tlf. 6333 7059 eller børnechef Torben Birk Rosbach på tlf. 6333 7122 eller på mail tor@nyborg.dk Ansøgningsfristen er tirsdag 7. august 2018. Første samtalerunde forventes afviklet mandag 13. august 2018 og evt. anden runde finder sted onsdag 22. august 2018. Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.10Phoenix75762fdb101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-07-08T00:00:000010https://nyborg.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=64ac3565-ed61-461a-b033-aaab5cb57a170EuropaDanmarkFyn & Sydfynske øerFynNyborg3242315Børnehaven Taarnborg11Tårnvej 135800NyborgDKDanmarkORS/75762fdb_logo.jpegORS/Small/75762fdb_logo.jpeg0
tor@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent569187EmplyOfir Minimum ekstra0001https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdbhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdb&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=75762fdb&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/5.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse9Undervisning og pædagogik354871590Torben Birk Rosbachtor@nyborg.dkDKDanmarkDKDanmark329982394Leder af "Sikkert Patientflow" på Odense UniversitetshospitalBasic Direktionen på Odense Universitetshospital har sat en ambitiøs dagsorden for konsolideringen af arbejdet med Sikkert Patientflow, som skal understøtte et strategisk indsatsområde om at dygtiggøre os i vores forbedringsarbejde for patienter og medarbejdere - med fokus på helhed og fælles ansvar på tværs. Vi søger en engageret, dygtig leder uden personaleledelse, der kan skabe fornyelse og få Sikkert Patientflow på OUH op på højeste niveau. Vi har opnået bemærkelsesværdigt gode resultater i implementeringen af flowpakken. Med ansættelse af leder for Sikkert Patientflow vil vi løfte opgaven et niveau og styrke samarbejdet om patientforløb på tværs af hospitalet. Hovedtanken bag Sikkert Patientflow er at iværksætte en række konkrete operationelle tiltag, der sikrer, at den rigtige patient er i den rigtige seng på det rigtige tidspunkt. I et patientperspektiv er målet at sikre, at den enkelte patient oplever et sikkert og sammenhængende indlæggelsesforløb af høj kvalitet. Din rolle og dit ansvar Du vil komme til at arbejde tæt samme med afdelingsledelseskredsen og Direktionen på OUH Det betyder, at du får indflydelse på at sætte mål, ramme og retning for Sikkert Patientflow i samarbejde med en engageret styregruppe. Du får det overordnede ansvar for at sengekapaciteten på OUH og Svendborg Sygehus bliver udnyttet bedst muligt til gavn for patienterne. Samtidig er du ansvarlig for, at OUH præsterer på højeste niveau i forhold til de nationale krav. Det betyder et tæt samarbejde med de kliniske afdelinger i forhold til forbedringer af patientforløb, idégenerering og sparring, som kan bidrage til løsninger, der skaber bedre flow og minimerer flaskehalse. På OUH arbejder vi systematisk med Den Syddanske Forbedringsmodel . Det er derfor et krav, at denne metode anvendes i forbedringsarbejdet med Sikkert Patientflow. Du har ansvar for undervisning, supervision og daglig sparring med OUHs flowkoordinatorer samt de ansvarshavende funktioner på de kliniske afdelinger. Dine opgaver Du får den overordnede koordinerende funktion i forhold til gode patientforløb med udgangspunkt i rette patient i rette seng med rettet behandlerteam Du har den strategiske tilgang til arbejdet med Sikkert Patientflow på tværs af OUH, hvor der skal arbejdes med forbedringskulturen, og hvor vi skal blive endnu bedre til forudsigelser Du har fokus på sikkert og sammenhængende forløb for patienten samtidig med, at optimal ressourceudnyttelse sikres i samarbejde med afdelingerne Du har fokus på at styrke flow, koordinering og samarbejde internt og i overgange mellem afdelinger og tværsektorielt Du har fokus på spild og lokaliserer flaskehalse således, at disse kan elimineres Du er mødeleder på kapacitetsmøderne Daglig sparring med OUHs flowkoordinator, flowmaster i FAM og ansvarshavende sygeplejerker på de kliniske afdelinger Deltager i tavlemøder i FAM og på de øvrige kliniske afdelinger Undervisning i flowpakken og udarbejdelse af undervisningsmaterialer Datastyring samt årlig afrapportering Vi tilbyder Et hospital, der sætter patienten først, hvor kvalitet og service overfor patienterne, forskning og uddannelse samt udvikling af medarbejderne er kerneopgaver En Direktion, styregruppe og afdelingsledelseskreds der bakker op om Sikkert Patientflow Et hospital der har stort fokus på forbedringer og arbejder med Den Syddanske Forbedringsmodel på alle niveauer Uddannelse i flow og forbedringsarbejde Gode ledelsesmæssige karriemuligheder, ikke mindst set i forhold til Nyt OUH Kort om dig Du har en sundhedsfaglig baggrund eller har haft ansættelse i en sundhedsfaglig organisation. Du har uddannelse på master- eller kandidatniveau eller tilsvarende erfaring. Du har organisatorisk talent, og evner at se hospitalet som en helhed. Du har gode relationelle kompetencer, er udadvendt og er ikke bange for at slå døren ind og træde i karakter ved behov. Du har stort personligt drive og vedholdenhed. Du er god til at kommunikere - også i pressede situationer. Du skal kunne matche såvel funktions- som afdelingsledelsesniveauet. Du har erfaring med udviklings- og forbedringsarbejde og evner at samarbejde på tværs af organisatoriske enheder. Du kan veksle mellem at være detaljeorienteret og skabe overblik. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende basisoverenskomst, i kombination med faglige såvel som personlige kvalifikationer. Læs mere på funktionsbeskrivelse og notat om Sikkert Patientflow, som kan rekvireres på charlotte.mose@rsyd.dk Ansøgningsfrist den 14. april 2019 Ansættelsessamtaler den 23. april mellem kl. 12 og 16 evt. 2. samtale d. 29. april mellem kl. 14 og 17. Inden anden samtale vil der blive foretaget personlighedstest. Ydereligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til konceptejer Oversygeplejerske Charlotte Mose mobil 2967 7287 eller direktør Mathilde Schmidt-Petersen mobil 2288 5498.
Direktionen på Odense Universitetshospital har sat en ambitiøs dagsorden for konsolideringen af arbejdet med Sikkert Patientflow, som skal understøtte et strategisk indsatsområde om at dygtiggøre os i vores forbedringsarbejde for patienter og medarbejdere - med fokus på helhed og fælles ansvar på tværs.
 
Vi søger en engageret, dygtig leder uden personaleledelse, der kan skabe fornyelse og få Sikkert Patientflow på OUH op på højeste niveau. Vi har opnået bemærkelsesværdigt gode resultater i implementeringen af flowpakken. Med ansættelse af leder for Sikkert Patientflow vil vi løfte opgaven et niveau og styrke samarbejdet om patientforløb på tværs af hospitalet. 
 
Hovedtanken bag Sikkert Patientflow er at iværksætte en række konkrete operationelle tiltag, der sikrer, at den rigtige patient er i den rigtige seng på det rigtige tidspunkt. I et patientperspektiv er målet at sikre, at den enkelte patient oplever et sikkert og sammenhængende indlæggelsesforløb af høj kvalitet. 
 
 
Din rolle og dit ansvar
 
Du vil komme til at arbejde tæt samme med afdelingsledelseskredsen og Direktionen på OUH Det betyder, at du får indflydelse på at sætte mål, ramme og retning for Sikkert Patientflow i samarbejde med en engageret styregruppe. Du får det overordnede ansvar for at sengekapaciteten på OUH og Svendborg Sygehus bliver udnyttet bedst muligt til gavn for patienterne. Samtidig er du ansvarlig for, at OUH præsterer på højeste niveau i forhold til de nationale krav. Det betyder et tæt samarbejde med de kliniske afdelinger i forhold til forbedringer af patientforløb, idégenerering og sparring, som kan bidrage til løsninger, der skaber bedre flow og minimerer flaskehalse.   
 
På OUH arbejder vi systematisk med ”Den Syddanske Forbedringsmodel”. Det er derfor et krav, at denne metode anvendes i forbedringsarbejdet med Sikkert Patientflow.  
 
Du har ansvar for undervisning, supervision og daglig sparring med OUHs flowkoordinatorer samt de ansvarshavende funktioner på de kliniske afdelinger.  
 
Dine opgaver  
  • Du får den overordnede koordinerende funktion i forhold til gode patientforløb med udgangspunkt i ”rette patient i rette seng med rettet behandlerteam” 
  • Du har den strategiske tilgang til arbejdet med Sikkert Patientflow på tværs af OUH, hvor der skal arbejdes med forbedringskulturen, og hvor vi skal blive endnu bedre til forudsigelser 
  • Du har fokus på sikkert og sammenhængende forløb for patienten samtidig med, at optimal ressourceudnyttelse sikres i samarbejde med afdelingerne 
  • Du har fokus på at styrke flow, koordinering og samarbejde internt og i overgange mellem afdelinger og tværsektorielt  
  • Du har fokus på spild og lokaliserer flaskehalse således, at disse kan elimineres 
  • Du er mødeleder på kapacitetsmøderne 
  • Daglig sparring med OUHs flowkoordinator, flowmaster i FAM og ansvarshavende sygeplejerker på de kliniske afdelinger 
  • Deltager i tavlemøder i FAM og på de øvrige kliniske afdelinger 
  • Undervisning i flowpakken og udarbejdelse af undervisningsmaterialer 
  • Datastyring samt årlig afrapportering 
Vi tilbyder 
 
  • Et hospital, der sætter patienten først, hvor kvalitet og service overfor patienterne, forskning og uddannelse samt udvikling af medarbejderne er kerneopgaver 
  • En Direktion, styregruppe og afdelingsledelseskreds der bakker op om Sikkert Patientflow 
  • Et hospital der har stort fokus på forbedringer og arbejder med ”Den Syddanske Forbedringsmodel” på alle niveauer 
  • Uddannelse i flow og forbedringsarbejde 
  • Gode ledelsesmæssige karriemuligheder, ikke mindst set i forhold til Nyt OUH
 
Kort om dig 
 
Du har en sundhedsfaglig baggrund eller har haft ansættelse i en sundhedsfaglig organisation. Du har uddannelse på master- eller kandidatniveau eller tilsvarende erfaring.  
 
Du har organisatorisk talent, og evner at se hospitalet som en helhed. Du har gode relationelle kompetencer, er udadvendt og er ikke bange for ”at slå døren ind” og træde i karakter ved behov. Du har stort personligt drive og vedholdenhed. Du er god til at kommunikere - også i pressede situationer. Du skal kunne matche såvel funktions- som afdelingsledelsesniveauet.
 
Du har erfaring med udviklings- og forbedringsarbejde og evner at samarbejde på tværs af organisatoriske enheder. 
 
Du kan veksle mellem at være detaljeorienteret og skabe overblik. 
 
Løn- og ansættelsesvilkår
 
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende basisoverenskomst, i kombination med faglige såvel som personlige kvalifikationer. Læs mere på funktionsbeskrivelse og notat om Sikkert Patientflow, som kan rekvireres på charlotte.mose@rsyd.dk 
 
Ansøgningsfrist den 14. april 2019  
Ansættelsessamtaler den 23. april mellem kl. 12 og 16; evt. 2. samtale d. 29. april mellem kl. 14 og 17. Inden anden samtale vil der blive foretaget personlighedstest.
Ydereligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til konceptejer Oversygeplejerske Charlotte Mose mobil 2967 7287  eller direktør Mathilde Schmidt-Petersen mobil 2288 5498.
ORS/Small/0460e77b_logo.pngFAM (Fælles Akut Modtagelse), OdenseOdense C2019-03-21T17:00:09.4172019-04-14T00:00:00
329975400Ådalens børnehus søger en souschef.Basic Ådalens børnehus søger fra 1 maj 2019 eller hurtigst muligt en souschef. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Ådalens børnehus er en kombiinstitution med en almindelig børnehave i den ene ende af huset, med gennemsnitlig 70 børn fra 3-5 år. Samt en specialafdeling 32, med plads til 14 børn (0-7 år) i den anden ende af huset. Vi søger en erfaren pædagog, der har lyst og evner til at varetage både rollen som pædagog på gulvet og souschef. Jobbet kræver relevant uddannelse, gerne med videre uddannelse (diplom evt. i ledelse eller pædagogik eller andet relevant, det kunne også være Marte meo uddannelsen). Vi forventer at du: Er faglig, reflekterende og en tydelig pædagog. Har erfaring med børn i udsatte positioner familier. Har en høj faglig bevidsthed og kan tænke fagligheden ind i kreative løsninger. Er nysgerrig og søgende på faget og er i stand til at dele sine faglige refleksioner med kollegaer, ledelses teamet, øvrige tværfaglige faggrupper, såvel som forældrene. Har erfaring med at udarbejde handleplaner, (individuelle- SMTTE modeller) vurderinger, iagttagelser, og kan anvende IT på solidt plan. Har kendskab til SMTTE-modellen og kan anvende den. Har et indgående kendskab til Marte Meo metoden og er indstillet på at arbejde ud fra principperne i metoden. Har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt, systematiks og analyserende. Er fleksibel, stabil, ansvarlig, udadvendt, og i besiddelse af livsglæde. Er engageret, visionær og har et anerkendende og positivt menneskesyn. Er rummelig, nærværende og sætter børnenes udvikling i højsæde. Er god til at kommunikere, mundtlig og skriftlig. Er en god formidler og evner at sætte retningen for de fælles pædagogiske beslutninger. Som souschef tager medansvar i forhold til at komme i mål med de igangsatte tiltag og at du er i besiddelse af naturlig autoritet og er en god rollemodel. Hvad du kan forvente: En personalegruppe bestående af pædagoger, pædagogiske assistenter, studerende og elever fra forskellige steder. Derudover samarbejder vi med talepædagog, psykolog, mv. I Nyborg kommune er institutioner inddelt i to forpligtende samarbejder, hvor der er et månedligt møde for lederne og 4 gange årlig er souscheferne med. Souschefen vikarierer, hvis lederen er syg. Et hus med en dynamisk og positiv personalegruppe. Et godt arbejdsmiljø, hvor alle tager ansvar. Et hus der går op i faglig udvikling og giver mulighed for efteruddannelse. Et hus der arbejder med årsnormer og stiller krav til ansvarsfulde prioriteringer. Et hus hvor der arbejdes med års tema, der overordnet planlægges af 2-3 personaler. Hvor efter de voksne der er i de forskellige aldersopdelte grupper detailplanlægger (ud fra vores værdigrundlag og læreplanstemaerne). Der er 16 gruppe møder om året, fra 16.30 til 19.30 som du er medplanlægger af. Der laves SMTTE- model på, hvad vi har gang i, og vi har løbene evaluering på gruppemøderne. Vi har en HK ansat, derfor vil det være begrænset, hvad der er af administrative opgaver, men souschefens opmærksomhed skal være på det daglige pædagogiske arbejde og på personaledelen i forhold til udvikling og trivsel. En gang om ugen holder leder teamet møde. Mulighed for supervision Du kan få nærmere oplysninger ved at ringe til Ådalens Børnehus på tlf.:6333 7063 og spørge efter leder Jette Krog Du kan læse mere om Ådalens Børnehus på vores hjemmeside www.aadalensboernehus.nyborg.dk Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse. Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest og børneattest inden ansættelse Ansøgningsfristen er forlænget til mandag 25. marts 2019Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 13 Du søger jobbet ved at trykke på knappen Send ansøgning Søg jobbet . Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.
Ådalens børnehus søger fra 1 maj 2019 eller hurtigst muligt en souschef. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt.
 
Ådalens børnehus er en kombiinstitution med en almindelig børnehave i den ene ende af huset, med gennemsnitlig 70 børn fra 3-5 år. Samt en specialafdeling § 32, med plads til 14 børn (0-7 år) i den anden ende af huset.
 
Vi søger en erfaren pædagog, der har lyst og evner til at varetage både rollen som pædagog på gulvet og souschef. Jobbet kræver relevant uddannelse, gerne med videre uddannelse (diplom evt. i ledelse eller pædagogik eller andet relevant, det kunne også være Marte meo uddannelsen).
 
Vi forventer at du:
  • Er faglig, reflekterende og en tydelig pædagog.
  • Har erfaring med børn i udsatte positioner/familier.
  • Har en høj faglig bevidsthed og kan tænke fagligheden ind i kreative løsninger.
  • Er nysgerrig og søgende på faget og er i stand til at dele sine faglige refleksioner med kollegaer, ledelses teamet, øvrige tværfaglige faggrupper, såvel som forældrene.
  • Har erfaring med at udarbejde handleplaner, (individuelle- SMTTE modeller) vurderinger, iagttagelser, og kan anvende IT på solidt plan.
  • Har kendskab til SMTTE-modellen og kan anvende den.
  • Har et indgående kendskab til Marte Meo metoden og er indstillet på at arbejde ud fra principperne i metoden.
  • Har et godt overblik og kan arbejde selvstændigt, systematiks og analyserende.
  • Er fleksibel, stabil, ansvarlig, udadvendt, og i besiddelse af livsglæde.
  • Er engageret, visionær og har et anerkendende og positivt menneskesyn.
  • Er rummelig, nærværende og sætter børnenes udvikling i højsæde.
  • Er god til at kommunikere, mundtlig og skriftlig.
  • Er en god formidler og evner at sætte retningen for de fælles pædagogiske beslutninger.
  • Som souschef tager medansvar i forhold til at komme i mål med de igangsatte tiltag og at du er i besiddelse af naturlig autoritet og er en god rollemodel.
 
Hvad du kan forvente:
  • En personalegruppe bestående af pædagoger, pædagogiske assistenter, studerende og elever fra forskellige steder. Derudover samarbejder vi med talepædagog, psykolog, mv.
  • I Nyborg kommune er institutioner inddelt i to forpligtende samarbejder, hvor der er et månedligt møde for lederne og 4 gange årlig er souscheferne med. Souschefen vikarierer, hvis lederen er syg.
  • Et hus med en dynamisk og positiv personalegruppe.
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor alle tager ansvar.
  • Et hus der går op i faglig udvikling og giver mulighed for efteruddannelse.
  • Et hus der arbejder med årsnormer og stiller krav til ansvarsfulde prioriteringer.
  • Et hus hvor der arbejdes med års tema, der overordnet planlægges af 2-3 personaler. Hvor efter de voksne der er i de forskellige aldersopdelte grupper detailplanlægger (ud fra vores værdigrundlag og læreplanstemaerne).
  • Der er 16 gruppe møder om året, fra 16.30 til 19.30 som du er medplanlægger af.
  • Der laves SMTTE- model på, hvad vi har gang i, og vi har løbene evaluering på gruppemøderne.
  • Vi har en HK ansat, derfor vil det være begrænset, hvad der er af administrative opgaver, men souschefens opmærksomhed skal være på det daglige pædagogiske arbejde og på personaledelen i forhold til udvikling og trivsel.
  • En gang om ugen holder leder teamet møde.
  • Mulighed for supervision
 
Du kan få nærmere oplysninger ved at ringe til Ådalens Børnehus på tlf.:6333 7063 og spørge efter leder Jette Krog
 
Du kan læse mere om Ådalens Børnehus på vores hjemmeside www.aadalensboernehus.nyborg.dk
 
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse.
 
Vi gør opmærksom på, at der indhentes offentlig straffeattest og børneattest inden ansættelse
 
Ansøgningsfristen er forlænget til mandag 25. marts 2019
Ansættelsessamtalerne forventes afholdt i uge 13
 
Du søger jobbet ved at trykke på knappen "Send ansøgning/Søg jobbet". Du udfylder den formular, der kommer frem. Her skal du også vedhæfte din ansøgning og CV.

ORS/Small/1c41bfa1_logo.jpegÅdalens BørnehusNyborg2019-03-11T15:07:59.0772019-03-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder af "Sikkert Patientflow" på Odense Universitetshospital

FAM (Fælles Akut Modtagelse), Odense

Odense C
Direktionen på Odense Universitetshospital har sat en ambitiøs dagsorden for konsolideringen af arbejdet med Sikkert Patientflow, som skal understøtte et strategisk indsatsområde om at dygtiggøre os i vores forbedringsarbejde for patienter og medarb...
Indrykket:21. marts 2019
Udløbsdato:14. april 2019

Ådalens børnehus søger en souschef.

Ådalens Børnehus

Nyborg
Ådalens børnehus søger fra 1 maj 2019 eller hurtigst muligt en souschef. Stillingen er på gennemsnitlig 37 timer ugentligt. Ådalens børnehus er en kombiinstitution med en almindelig børnehave i den ene ende af huset, med gennemsnitlig 70 børn fra 3-...
Indrykket:11. marts 2019
Udløbsdato:25. marts 2019