Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejde

METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København

Stillingen:
Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA.

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m.
Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Kvalifikationer:
Dig:
  • Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
  • God til sociale relationer – evne til at engagere andre
  • Gerne kendskab til ernæring
  • Lyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlag
  • Arbejder systematisk og struktureret.
Løn:
  • Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)
  • Arbejdstid: 37 timer pr uge.
  • I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.
Forløbet:
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.
Samtaler finder sted i uge 44 - 45.

Ansættelsestidspunkt efter aftale
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen "Send ansøgning"
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62.

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.


Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.ofir.com


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330099955Phoenix-9cd1328712019-10-24T00:00:00Leder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejde
METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København

Stillingen:
Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA.

Os:
Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m.
Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K.

Kvalifikationer:
Dig:
  • Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.
  • Glad for at lære nye ting
  • Lyst menneskesyn
  • God til sociale relationer – evne til at engagere andre
  • Gerne kendskab til ernæring
  • Lyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlag
  • Arbejder systematisk og struktureret.
Løn:
  • Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)
  • Arbejdstid: 37 timer pr uge.
  • I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.
Forløbet:
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.
Samtaler finder sted i uge 44 - 45.

Ansættelsestidspunkt efter aftale
Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen "Send ansøgning"
Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62.

Arbejdsadresse:
Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K.


Se mere på vores ansøgersite: https://centralmissionen.ofir.com

2019-10-28T23:50:01.940 METODISTKIRKENS SOCIALE ARBEJDE, CENTRALMISSIONEN, København Stillingen:Vi søger en engageret leder til kirkeligt socialt arbejde i København K. Stillingen som Caféleder er en spændende og alsidig stilling som spænder vidt over cafearbejde, bespisninger i vinterhalvåret, julehjælp og julearrangementer, rådgivningsarbejde samt kontakt til vore to bofælleskaber og meget mere. Fokus bliver både det daglige praktiske caféarbejde med frivillige og borgere tillige med et stort fokus på at knytte og udruste frivillige til deltagelse i det sociale arbejde. Udover det daglige caféarbejde vægtes også udvikling af det fremtidige sociale arbejde i MSA. Os:Metodistkirkens Sociale Arbejde, Centralmissionen, i daglig tale MSA, er en landsdækkende frivillig organisation, der driver socialt arbejde blandt hjemløse, ensomme og socialt udsatte enkeltpersoner og familier. MSA har haft sit primære virke i det indre København siden 1910. De daglige aktiviteter, som gennem året drives af 96 frivillige og en lille gruppe ansatte, spænder over caféarbejde, ungdomskollegium, bofællesskaber, vinterbespisning, lørdagscafé, juleuddeling, jule- og nytårsarrangementer, rådgivning, sommerlejre, ture og udflugter m.m. Udover sociale aktiviteter driver MSA ejendomsdrift i Frederikshavn, Holbæk, Nordvestsjælland, Hellerup og København K. Kvalifikationer:Dig:Høj grad af selvstændighed, med gode samarbejdsevner.Glad for at lære nye tingLyst menneskesynGod til sociale relationer evne til at engagere andreGerne kendskab til ernæringLyst til at arbejde ud fra et kristent værdigrundlagArbejder systematisk og struktureret.Løn:Løn efter kvalifikationer. (Tjenestebolig kan tilbydes)Arbejdstid: 37 timer pr uge. I vinterhalvåret vil en lille del af arbejdstiden ligge på lørdage og enkelte helligdage.Forløbet:Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019.Samtaler finder sted i uge 44 - 45. Ansættelsestidspunkt efter aftale Vi glæder os til at modtage din ansøgning og CV på mail via knappen Send ansøgning Hvis du ønsker yderligere oplysninger om jobbet, er du velkommen til at kontakte administrativ leder Klaus Hønnicke på tlf. 28 29 44 62. Arbejdsadresse:Metodistkirkens Sociale Arbejde. Rigensgade 21A Kld. 1316 København K. Se mere på vores ansøgersite: https: centralmissionen.ofir.com10Phoenix9cd13287101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-28T00:00:000000https://centralmissionen.ofir.com/job/leder-til-cafarbejde-i-kirkeligt-socialt-arbejde-1515492543#mail0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3624359Metodistkirkens Sociale Arbejde11Rigensgade 21A1316København KDKDanmarkORS/9cd13287_logo.pngORS/Small/9cd13287_logo.png0msa@centralmissionen.dkDKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent833024MwCareerSitePremiumc8d4751b-bcda-4ad5-9b6e-6241c33c8abe20191024001103-10-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cd13287https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cd13287https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cd13287&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=9cd13287&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgLeder til caféarbejde i kirkeligt socialt arbejde12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362970724Klaus Hønnickemsa@centralmissionen.dkDanmarkDanmark330114547Pædagogisk leder til Nabohuset i Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge CBasic Kan du arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, så alle medarbejdere arbejder i en fælles retning? Er du fagligt velfunderet og brænder for udviklingsprocesser, som understøtter det gode børneliv, børnefællesskaber og læringsmiljøer? Og har du lyst til at arbejde med et gensidigt respektfuldt forældresamarbejde? Så har vi brug for dig som vores nye pædagogisk leder. Lidt om Nabohuset Nabohuset er en stor, integreret institution med 72 vuggestuebørn og 88 børnehavebørn. Derudover er der fem basispladser, der er en integreret del af den pædagogiske praksis. Vi er omkring 45 fagligt engagerede pædagogiske medarbejdere. Vi er i fuld gang med udvikling af den pædagogiske faglighed, organisering og struktur. Vi arbejder bl.a. med faglighandlingsplan, hvor vi med små og sikre skridt arbejder systematisk med udvikling af den pædagogiske hverdagspraksis. Læs mere på vores hjemmeside. Lidt om Valby Vesterbro Kgs. Enghave Klynge C (VVK C) VVK C er en 0-6-års klynge, der breder sig ud over midten af Valby fra Ålholm og ind i den nye bydel på Grønttorvet. Klyngen består af otte store enheder, ca. 300 medarbejdere, ca. 1.500 børn og et super velfungerende ledelsesteam, der består af en klyngeleder og ni pædagogiske ledere. Klyngeledelsen arbejder tæt sammen. Vi arbejder målrettet som ét ledelsesteam, hvor klyngeledelsesprofilen er omdrejningspunktet. Det, vi lige nu er særligt optaget af er, hvordan vi kan udøve mere nærværende, faglig ledelse i vores praksis og få højere faglighed og kvalitet i vores dagtilbud med kerneopgaven som omdrejningspunkt. Vi er fokuseret på, hvordan vi bedst muligt kan styrke fagligheden gennem arbejdsfællesskaberne, således at fagligheden og engagementet sker nedefra. I ledelsesteamet arbejder vi med at effektivisere og kvalificere vores arbejde, særlige pædagogiske funktioner, fordele ledelsesopgaverne bedst muligt og mest effektivt og deltager på møder i de andre enheder. Vi koordinerer ved ferie mv. Derudover arbejder vi med organiseringen i klyngen og har fokus på bæredygtige enheder og mere ligelig fordeling af ledelse. Som vores nye kollega og pædagogiske leder forventer vi, at du ønsker at være med til at præge en organisation i forandring. Din profil Du har en høj pædagogisk faglighed, gerne ledelseserfaring og bred viden om dagtilbudsområdet. Det er væsentligt, at du kan arbejde målrettet med kerneopgaven og arbejdsfællesskabet, så det understøtter en reflekterende og motiverende praksis, som skaber trivsel og udvikling omkring børnene og udvikler medarbejdernes faglige og personlige kompetencer. Derudover er det en fordel, at du omsætter relevant forskning og teori til praksis nytænker og er løsningsorienteret, og kan skabe struktur og udvikle klyngens pædagogiske praksis analyserer faglige og ledelsesmæssige udfordringer og faciliterer faglige dialoger mestrer dialog og forstår betydningen af god kommunikation med børn, forældre, medarbejdere og ledelseskollegaer samt tværfaglige samarbejdspartnere leder personalet gennem retningsvisende dialog, involvering og medbestemmelse Arbejdspladsen tilbyder Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads i en klynge med fokus på høj pædagogisk faglighed, hvor du har stor mulighed for indflydelse på den faglige og strukturelle udvikling. Som pædagogisk leder vil du indgå i et tæt samarbejde med det øvrige lederteam i VVK C om at implementere klyngens fælles vision. Et ledelsesteam, der er fortsat er i gang med at udvikle organisationen i klyngen, således at vi arbejder smartere og hele tiden med fokus på kerneopgaven. I ledelsesteamet støtter vi hinanden og vi arbejder forpligtende sammen som ét ledelsesteam både ved at sparre med hinanden, men også konkret i forhold til at arbejde sammen i ét ledelsesrum. Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er til besættelse den 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune. Ved ansættelse indhenter vi referencer samt straffeattest og børneattest. Mere information Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Camilla Sørensen på 2825 5856. Vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019. Vi holder første samtalerunde den 25. november i tidsrummet kl. 12-16.30 og eventuel anden samtalerunde den 27. november kl. 11-14.30.

Kan du arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, så alle medarbejdere arbejder i en fælles retning? Er du fagligt velfunderet og brænder for udviklingsprocesser, som understøtter det gode børneliv, børnefællesskaber og læringsmiljøer? Og har du lyst til at arbejde med et gensidigt respektfuldt forældresamarbejde? Så har vi brug for dig som vores nye pædagogisk leder.

Lidt om Nabohuset
Nabohuset er en stor, integreret institution med 72 vuggestuebørn og 88 børnehavebørn. Derudover er der fem basispladser, der er en integreret del af den pædagogiske praksis. Vi er omkring 45 fagligt engagerede pædagogiske medarbejdere.

Vi er i fuld gang med udvikling af den pædagogiske faglighed, organisering og struktur. Vi arbejder bl.a. med faglighandlingsplan, hvor vi med små og sikre skridt arbejder systematisk med udvikling af den pædagogiske hverdagspraksis. Læs mere på vores hjemmeside.

Lidt om Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge C (VVK C)
VVK C er en 0-6-års klynge, der breder sig ud over midten af Valby – fra Ålholm og ind i den nye bydel på Grønttorvet. Klyngen består af otte store enheder, ca. 300 medarbejdere, ca. 1.500 børn og et super velfungerende ledelsesteam, der består af en klyngeleder og ni pædagogiske ledere.

Klyngeledelsen arbejder tæt sammen. Vi arbejder målrettet som ét ledelsesteam, hvor klyngeledelsesprofilen er omdrejningspunktet. Det, vi lige nu er særligt optaget af er, hvordan vi kan udøve mere nærværende, faglig ledelse i vores praksis og få højere faglighed og kvalitet i vores dagtilbud med kerneopgaven som omdrejningspunkt. Vi er fokuseret på, hvordan vi bedst muligt kan styrke fagligheden gennem arbejdsfællesskaberne, således at fagligheden og engagementet sker nedefra.

I ledelsesteamet arbejder vi med at effektivisere og kvalificere vores arbejde, særlige pædagogiske funktioner, fordele ledelsesopgaverne bedst muligt og mest effektivt og deltager på møder i de andre enheder. Vi koordinerer ved ferie mv. Derudover arbejder vi med organiseringen i klyngen og har fokus på bæredygtige enheder og mere ligelig fordeling af ledelse.

Som vores nye kollega og pædagogiske leder forventer vi, at du ønsker at være med til at præge en organisation i forandring.

Din profil
Du har en høj pædagogisk faglighed, gerne ledelseserfaring og bred viden om dagtilbudsområdet. Det er væsentligt, at du kan arbejde målrettet med kerneopgaven og arbejdsfællesskabet, så det understøtter en reflekterende og motiverende praksis, som skaber trivsel og udvikling omkring børnene og udvikler medarbejdernes faglige og personlige kompetencer.

Derudover er det en fordel, at du

  • omsætter relevant forskning og teori til praksis
  • nytænker og er løsningsorienteret, og kan skabe struktur og udvikle klyngens pædagogiske praksis
  • analyserer faglige og ledelsesmæssige udfordringer og faciliterer faglige dialoger
  • mestrer dialog og forstår betydningen af god kommunikation med børn, forældre, medarbejdere og ledelseskollegaer samt tværfaglige samarbejdspartnere
  • leder personalet gennem retningsvisende dialog, involvering og medbestemmelse 

Arbejdspladsen tilbyder
Vi kan tilbyde en spændende arbejdsplads i en klynge med fokus på høj pædagogisk faglighed, hvor du har stor mulighed for indflydelse på den faglige og strukturelle udvikling.

Som pædagogisk leder vil du indgå i et tæt samarbejde med det øvrige lederteam i VVK C om at implementere klyngens fælles vision. Et ledelsesteam, der er fortsat er i gang med at udvikle organisationen i klyngen, således at vi arbejder smartere og hele tiden med fokus på kerneopgaven. I ledelsesteamet støtter vi hinanden og vi arbejder forpligtende sammen som ét ledelsesteam – både ved at sparre med hinanden, men også konkret i forhold til at arbejde sammen i ét ledelsesrum.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse den 1. januar 2020. Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst mellem LFS og Københavns Kommune. Ved ansættelse indhenter vi referencer samt straffeattest og børneattest.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte klyngeleder Camilla Sørensen på 2825 5856.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning sammen med CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019.
Vi holder første samtalerunde den 25. november i tidsrummet kl. 12-16.30 og eventuel anden samtalerunde den 27. november kl. 11-14.30.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngNabohusetValby2019-10-30T11:01:53.9272019-11-20T00:00:00
330114005Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige KantoriBasic Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse pr. 1. august 2020. Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv, som bærer af en århundreder gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder. Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter. Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse. Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken. Vi forventer, at du har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt) har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet Stillingen som kapelmester omfatter bl.a. musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser) musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends m.m). forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter deltagelse i økonomisk research og budgetlægning Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke. Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på mh@sag.dk og 45 2330 5225. Søg via nedenstående link senest fredag den 22. november 2019 Udvalgte ansøgere indkaldes til ansættelsessamtale og prøvedirektion fredag den 29. november, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret.

Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse pr. 1. august 2020.

Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv, som bærer af en århundreder gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder.

Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter.

Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse.

Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken.

Vi forventer, at du

  • har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau
  • har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester
  • har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor
  • har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene
  • er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter
  • har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt)
  • har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition
  • opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet

Stillingen som kapelmester omfatter bl.a.

  • musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester
  • langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser)
  • musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken
  • tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends m.m).
  • forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter
  • deltagelse i økonomisk research og budgetlægning

Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke.

Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på mh@sag.dk og +45 2330 5225.

Søg via nedenstående link senest fredag den 22. november 2019
Udvalgte ansøgere indkaldes til ansættelsessamtale og prøvedirektion fredag den 29. november, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSankt Annæ Gymnasium - SangskolenValby2019-10-29T13:00:05.6332019-11-22T00:00:00
330118930Pædagogiske ledere til Brønshøj/Vanløse Klynge ABasic Fordi børn er vigtige Brænder du for at gøre en forskel for en mangfoldig børnegruppe og via nyeste metoder og forskning skabe chancelighed for alle børn? Er du drevet af at skabe de bedste rammer for dine medarbejdere, så de kan lykkes i deres arbejde? Så er det dig, vi søger til klynge A i Brønshøj Husum Tingbjerg. For at løfte kvaliteten endnu mere i klynge A har vi fået politisk bevilling til at ansætte ekstra pædagogiske ledere til nogen af vores enheder. Som pædagogisk leder i klynge A skal du være indstillet på en dialogbaseret ledelsesform og et tæt samarbejde med klyngeleder, ledelsesteam, TRIO og forældreråd. I vil være to pædagogiske ledere på hver enhed, og vi søger ledere med en høj faglig profil. Ledere, der er gode til at lave processer med medarbejderne. Vi forventer, du holder dig opdateret om nyeste forskning inden for området, og kan inspirere og implementere nye tiltag. For at løfte og understøtte kvaliteten i det pædagogiske arbejde, arbejder vi med pædagogiske planlægningsmøder, refleksionsmøder og forberedelsestid. Dit fokus vil være at arbejde videre med den styrkede læreplan skabe en forskel for en flerkulturel børnegruppe sikre pædagogisk kvalitet og udvikling af enhedens medarbejdere være tovholder på de mange tiltag, der er i enheden og klyngen indgå i tæt og dialogbaseret forældresamarbejde implementere Københavns Kommunes pædagogiske pejlemærker, læreplanens fokuspunkter samt klyngens pædagogiske målsætninger og politisk besluttede tiltag Vi forventer, at du har viden om arbejdet med udsatte børn er god til at kommunikere og har erfaring med at indgå i dialog og samarbejde med forældrene om deres børns behov er i stand til at lede institutionen pædagogisk og personaleledelsesmæssigt med god forståelse for organisatoriske processer kombineret med at kunne lede gennem det personlige eksempel er fleksibel i din ledelsestilgang og kan navigere og håndtere flere komplekse problemstillinger på én gang Vi tilbyder en arbejdsplads med rig mulighed for at gøre en forskel for en mangfoldig børnegruppe et godt ledelsesteam, der er i gang med at udvikle fællesskabet i området og har fokus på at skabe de bedst mulige lærings-, trivsels- og udviklingsmuligheder for alle børn en stærk områdesupport, der støtter op om vores ledelse af kerneopgaven et ledelsesteam, der tør arbejde med indsigt og udfordre hinanden rent fagligt Vi søger til følgende enheder: Bytoften, Månestrålen, Stjernen, Væksthuset og De Syv Have. Ansættelsesvilkår Stillingerne er med tiltrædelse den 1. januar 2020. Det praktiske Hvis du har interesse for en af stillingerne, er velkommen til at ringe til klyngeleder Guli Werther på 3045 3575. Du kan endvidere læse mere om os på www.broenshoej-vanloese-a.kk.dk. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Vi glæder os til at møde dig. Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019. Vi forventer at holde samtaler den 21. og 22. november.

Fordi børn er vigtige
Brænder du for at gøre en forskel for en mangfoldig børnegruppe og via nyeste metoder og forskning skabe chancelighed for alle børn? Er du drevet af at skabe de bedste rammer for dine medarbejdere, så de kan lykkes i deres arbejde? Så er det dig, vi søger til klynge A i Brønshøj/Husum/Tingbjerg.

For at løfte kvaliteten endnu mere i klynge A har vi fået politisk bevilling til at ansætte ekstra pædagogiske ledere til nogen af vores enheder. Som pædagogisk leder i klynge A skal du være indstillet på en dialogbaseret ledelsesform og et tæt samarbejde med klyngeleder, ledelsesteam, TRIO og forældreråd.

I vil være to pædagogiske ledere på hver enhed, og vi søger ledere med en høj faglig profil. Ledere, der er gode til at lave processer med medarbejderne. Vi forventer, du holder dig opdateret om nyeste forskning inden for området, og kan inspirere og implementere nye tiltag. For at løfte og understøtte kvaliteten i det pædagogiske arbejde, arbejder vi med pædagogiske planlægningsmøder, refleksionsmøder og forberedelsestid.

Dit fokus vil være at

  • arbejde videre med den styrkede læreplan
  • skabe en forskel for en flerkulturel børnegruppe
  • sikre pædagogisk kvalitet og udvikling af enhedens medarbejdere
  • være tovholder på de mange tiltag, der er i enheden og klyngen
  • indgå i tæt og dialogbaseret forældresamarbejde
  • implementere Københavns Kommunes pædagogiske pejlemærker, læreplanens fokuspunkter samt klyngens pædagogiske målsætninger og politisk besluttede tiltag

Vi forventer, at du

  • har viden om arbejdet med udsatte børn
  • er god til at kommunikere og har erfaring med at indgå i dialog og samarbejde med forældrene om deres børns behov
  • er i stand til at lede institutionen pædagogisk og personaleledelsesmæssigt med god forståelse for organisatoriske processer kombineret med at kunne lede gennem det personlige eksempel
  • er fleksibel i din ledelsestilgang og kan navigere og håndtere flere komplekse problemstillinger på én gang

Vi tilbyder

  • en arbejdsplads med rig mulighed for at gøre en forskel for en mangfoldig børnegruppe
  • et godt ledelsesteam, der er i gang med at udvikle fællesskabet i området og har fokus på at skabe de bedst mulige lærings-, trivsels- og udviklingsmuligheder for alle børn
  • en stærk områdesupport, der støtter op om vores ledelse af kerneopgaven
  • et ledelsesteam, der tør arbejde med indsigt og udfordre hinanden rent fagligt

Vi søger til følgende enheder: Bytoften, Månestrålen, Stjernen, Væksthuset og De Syv Have.

Ansættelsesvilkår
Stillingerne er med tiltrædelse den 1. januar 2020.

Det praktiske
Hvis du har interesse for en af stillingerne, er velkommen til at ringe til klyngeleder Guli Werther på 3045 3575. Du kan endvidere læse mere om os på www.broenshoej-vanloese-a.kk.dk.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019.
Vi forventer at holde samtaler den 21. og 22. november.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBrønshøj/Vanløse Klynge ABrønshøj2019-11-06T14:00:52.8332019-11-20T00:00:00
330117411Leder af IdrætsprojektetBasic Er du ambitiøs og brænder du for at lede et anerkendt socialpædagogisk tilbud og stå i spidsen for at drive og udvikle en stor og moderne organisation til fordel for de mange børn og unge i København, der har brug for støtte og hjælp til at blive en del af de almene fællesskaber i samfundet? Så er du måske vores nye leder. Om Idrætsprojektet Idrætsprojektet er et tilbud, der arbejder systematisk med børn og unge, der står udenfor de almene fællesskaber eller er på vej til at blive ekskluderet. Idrætsprojektet arbejder aktivt med at motivere børn og unge til at indgå i fællesskaber i civilsamfundet, skolen og arbejdsmarkedet. Idrætsprojektets mere end 80 trænere er eksperter i brobygning og faciliterende aktivitetspædagogik. Idrætsprojektet er et tilbud, der arbejder aktivt sammen med civilsamfundet, andre forvaltninger og tilbud samt erhvervslivet. Det kræver mange samarbejdspartnere i og uden for Socialforvaltningen, hvis brobygningen skal lykkes. Organisation består af 103 fuldtidsmedarbejdere og et større antal frivillige. Idrætsprojektet er organiseret omkring en række selvstyrende teams i forskellige lokalområder, der tilsammen dækker hele byen. Du indgår i et lille ledelsesteam, der udover lederen selv, består af tre afdelingsledere. Det er en effektiv, motiverende og meget flad struktur. Idrætsprojektet har en mindre grundbevilling og er for størsteparten finansieret gennem de sociale myndigheders visitering til tilbuddet. Det er primært på børne- og ungeområdet, men der er også finansiering fra de andre forvaltninger, som Idrætsprojektet arbejder sammen med. Der er tale om en matrikelløs indsats, og det betyder, at medarbejderne arbejder i samfundet på gader, i offentlige anlæg og haller samt i skoler. Arbejdet foregår der, hvor børn og unge skal leve og bo altså lokalt. Idrætsprojektets administration er forankret i Nørrebrohallen og i Sundbyhallen, som er to af fem baser, der primært er udgangspunkt for medarbejdernes arbejde ude i samfundet, men også fungerer som aktivitetsbaser for de børn og unge, der endnu ikke er klar til at indgå i samfundets fællesskaber. Idrætsprojektet er karakteriseret ved en helt særlig positiv, inkluderende og entusiastisk ånd, hvor der arbejdes med at opbygge en ligeværdig og positiv relation imellem unge og medarbejdere. Dette skal du som tilbudsleder være indstillet på at videreføre samtidig med, at du fortsat skal kunne udvikle tilbuddet. Medarbejderne består både af professionelle pædagoger lærere, idrætsuddannede og frivillige. Vi lægger vægt på, at du som tilbudsleder: er indstillet på at arbejde med Socialforvaltningens socialstrategi 2018 -22 har erfaring med målgruppen og med ledelse af en større organisation er en synlig, strategisk og visionær leder med fokus på pædagogiske og driftmæssige spørgsmål kan indgå i tæt dialog med interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder kommunens myndighedcentre samt centerledelsen i Center for Udsatte og Kriminalitetstruede Unge er en dygtig leder og stærk kommunikator, som kan videreføre en organisation med udpræget medarbejderstyre, en uformel tone, og hvor hverdagen præges af uforudsete situationer har en faciliterende ledelsestilgang over for en bred gruppe af medarbejdere med forskellige faglige baggrunde herunder pædagoger, lærer, akademikere og frivillige og evner at arbejde i en organisation med selvstyrende teams Vi kan tilbyde et job med: mulighed for at videreføre det nyskabende pædagogisk arbejde, som Idrætsprojektet har udviklet og forsat sætte præg på tilbud i Socialforvaltningen et stort hold af meget engagerede og kompetente medarbejdere og frivillige, der arbejder i selvstyrende teams en centerledergruppe, hvor faglighed, engagement og en god humoristisk tone er i centrum en lang række af forskellige samarbejdspartnere og nye partnerskaber løbende skal etableres mulighed for at gøre en tydelig forskel for alle Idrætsprojektets brugere og interessenter. Løn og ansættelsesforhold Ansættelse og løn efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Se mere om Idrætsprojektet på www.idrætsprojektet.kk.dk eller på https: www.facebook.com Idraetsprojektet Har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Trine Harboe på 2924 0820 centerchef Klaus Scheibye på 3070 6075. Vi glæder os til at modtage din ansøgning. Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019 Vi holder samtaler i uge 48 i Nørrebrohallen

Er du ambitiøs og brænder du for at lede et anerkendt socialpædagogisk tilbud og stå i spidsen for at drive og udvikle en stor og moderne organisation til fordel for de mange børn og unge i København, der har brug for støtte og hjælp til at blive en del af de almene fællesskaber i samfundet? Så er du måske vores nye leder.   

Om Idrætsprojektet
Idrætsprojektet er et tilbud, der arbejder systematisk med børn og unge, der står udenfor de almene fællesskaber eller er på vej til at blive ekskluderet. Idrætsprojektet arbejder aktivt med at motivere børn og unge til at indgå i fællesskaber i civilsamfundet, skolen og arbejdsmarkedet. Idrætsprojektets mere end 80 trænere er eksperter i brobygning og faciliterende aktivitetspædagogik.

Idrætsprojektet er et tilbud, der arbejder aktivt sammen med civilsamfundet, andre forvaltninger og tilbud samt erhvervslivet. Det kræver mange samarbejdspartnere i og uden for Socialforvaltningen, hvis brobygningen skal lykkes.

Organisation består af 103 fuldtidsmedarbejdere og et større antal frivillige. Idrætsprojektet er organiseret omkring en række selvstyrende teams i forskellige lokalområder, der tilsammen dækker hele byen. Du indgår i et lille ledelsesteam, der udover lederen selv, består af tre afdelingsledere. Det er en effektiv, motiverende og meget flad struktur.

Idrætsprojektet har en mindre grundbevilling og er for størsteparten finansieret gennem de sociale myndigheders visitering til tilbuddet. Det er primært på børne- og ungeområdet, men der er også finansiering fra de andre forvaltninger, som Idrætsprojektet arbejder sammen med.

Der er tale om en matrikelløs indsats, og det betyder, at medarbejderne arbejder i samfundet på gader, i offentlige anlæg og haller samt i skoler. Arbejdet foregår der, hvor børn og unge skal leve og bo – altså lokalt.

Idrætsprojektets administration er forankret i Nørrebrohallen og i Sundbyhallen, som er to af fem baser, der primært er udgangspunkt for medarbejdernes arbejde ude i samfundet, men også fungerer som aktivitetsbaser for de børn og unge, der endnu ikke er klar til at indgå i samfundets fællesskaber.

Idrætsprojektet er karakteriseret ved en helt særlig positiv, inkluderende og entusiastisk ånd, hvor der arbejdes med at opbygge en ligeværdig og positiv relation imellem unge og medarbejdere. Dette skal du som tilbudsleder være indstillet på at videreføre samtidig med, at du fortsat skal kunne udvikle tilbuddet.

Medarbejderne består både af professionelle pædagoger/lærere, idrætsuddannede og frivillige.

Vi lægger vægt på, at du som tilbudsleder:

  • er indstillet på at arbejde med Socialforvaltningens socialstrategi 2018 -22
  • har erfaring med målgruppen og med ledelse af en større organisation
  • er en synlig, strategisk og visionær leder med fokus på pædagogiske og driftmæssige spørgsmål
  • kan indgå i tæt dialog med interne og eksterne samarbejdspartnere, herunder kommunens myndighedcentre samt centerledelsen i Center for Udsatte og Kriminalitetstruede Unge
  • er en dygtig leder og stærk kommunikator, som kan videreføre en organisation med udpræget medarbejderstyre, en uformel tone, og hvor hverdagen præges af uforudsete situationer
  • har en faciliterende ledelsestilgang over for en bred gruppe af medarbejdere med forskellige faglige baggrunde herunder pædagoger, lærer, akademikere og frivillige og evner at arbejde i en organisation med selvstyrende teams

Vi kan tilbyde et job med:

  • mulighed for at videreføre det nyskabende pædagogisk arbejde, som Idrætsprojektet har udviklet og forsat sætte præg på tilbud i Socialforvaltningen
  • et stort hold af meget engagerede og kompetente medarbejdere og frivillige, der arbejder i selvstyrende teams
  • en centerledergruppe, hvor faglighed, engagement og en god humoristisk tone er i centrum
  • en lang række af forskellige samarbejdspartnere og nye partnerskaber løbende skal etableres
  • mulighed for at gøre en tydelig forskel for alle Idrætsprojektets brugere og interessenter.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelse og løn efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn.

Se mere om Idrætsprojektet på www.idrætsprojektet.kk.dk eller på https://www.facebook.com/Idraetsprojektet/

Har du yderligere spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte souschef Trine Harboe på 2924 0820 centerchef Klaus Scheibye på 3070 6075.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 20. november 2019
Vi holder samtaler i uge 48 i Nørrebrohallen

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngIdrætsprojektetKøbenhavn N2019-11-04T16:03:13.3472019-11-20T00:00:00
330120099Pædagogisk leder med stærk faglig profil til Børnehuset Emdrup/Søgård i Nørrebro/Bispebjerg Klynge GBasic Vil du lede vuggestue og børnehave i vores sammenlagte enhed? Hvis du besidder en stærk faglig profil indenfor pædagogik og ledelse og kan stå i spidsen for en enhed i en forandringstid, hvor vi skal bevare og videreudvikle kvalitet og faglighed, er det måske dig vi søger! Lidt om enheden I 2012 blev Børnehuset Emdrup Søgård sammenlagt. Samlet set er enheden pt. normeret til 103 vuggestuebørn og 134 børnehavebørn. Aktuelt er der indskrevet 170 børn. Børnehuset består af to matrikler med en legeplads imellem husene og ligger som en oase i Emdrup i et grønt område. I den integrerede institution skal ledelsen varetages af to pædagogiske ledere. Du skal kunne se det kvalificerende i at dele ledelsesansvaret med en anden og du skal finde det værdifuldt at indgå i et stærkt klyngeledelsesteam, der har fokus på positiv ressourcetænkning. Nørrebro Bispebjerg Klynge G (NB G) NB G er en 0-10-års klynge, der består af fem integrerede institutioner og en fritidsinstitution. I ledelsesteamet er vi optaget af at udvikle teamet med udgangspunkt i Københavns Kommunes klyngeledelsesprofil, med fokus på kvaliteten i det pædagogiske arbejde og den faglig ledelse. Vi søger en pædagogisk leder, som er uddannet pædagog med relevant efteruddannelse i ledelse hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, forventer vi, at du tager en diplomuddannelse i ledelse efter nærmere aftale er fagligt forankret i 0-6-års området er fagligt opdateret indenfor pædagogik og ledelse, og evner som sparringspartner for personalet at omsætte teori til praksis i samarbejde med medarbejdere, forældre og lederkollegaer at videreudvikle ud fra de eksisterende værdier mestrer en god kommunikation og dialog med børn, forældre, medarbejdere og ledelseskollegaer, samt tværfaglige samarbejdspartnere har en solid ledelseserfaring og er stærk i personaleledelse, og har mod til at skabe forandringer og tage beslutninger kan lede, inspirere og motivere kan arbejde systematisk, har overblik og kan prioritere opgaverne kan lede personalet gennem dialog, involvering og medbestemmelse, og være tydelig i ledelsen du kan tage styringen og sætte retning arbejder organiseret med at videreudvikle institutionens pædagogiske praksis med afsæt i eksisterende praksis og værdier kan udvikle en rød tråd i pædagogikken mellem enhedens afdelinger skaber rum og motivation, så hver enkelt medarbejder udvikler sine faglige og personlige kompetencer har fokus på arbejdsfællesskaber kan analysere faglige og ledelsesmæssige udfordringer samt facilitere faglige dialoger kan arbejde med administrative opgaver du har gerne erfaring med it-systemer i Københavns Kommune, det er dog ikke en betingelse kan se sig selv som en del af et ledelsesteam med fokus på udvikling af klyngefællesskabet og samarbejdet i ledelsesteamet Vi ser i øvrigt gerne, at du kan se sig selv om en del af klyngen i en årrække, da vi værdsætter kontinuitet i den fortsatte udvikling og bevarelse af kultur og faglighed i klyngen. Vi tilbyder en klynge og institution med stort fokus på medinddragelse og medbestemmelse en klynge og institution med høj pædagogisk faglighed og værdsættelse af kreativt læringsmiljø en engageret personalegruppe en engageret forældregruppe sparring og samarbejde i et engageret ledelsesteam, som er optaget af kvalitet og faglig ledelse introduktionsforløb med lederkollega og klyngeleder Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. januar 2020. Yderligere information Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte klyngeleder Mark Burvad på 2932 5423. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest torsdag den 21. november 2019. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 48.

Vil du lede vuggestue og børnehave i vores sammenlagte enhed?

Hvis du besidder en stærk faglig profil indenfor pædagogik og ledelse og kan stå i spidsen for en enhed i en forandringstid, hvor vi skal bevare og videreudvikle kvalitet og faglighed, er det måske dig vi søger!

Lidt om enheden
I 2012 blev Børnehuset Emdrup/Søgård sammenlagt. Samlet set er enheden pt. normeret til 103 vuggestuebørn og 134 børnehavebørn. Aktuelt er der indskrevet 170 børn. Børnehuset består af to matrikler med en legeplads imellem husene og ligger som en oase i Emdrup i et grønt område. I den integrerede institution skal ledelsen varetages af to pædagogiske ledere. Du skal kunne se det kvalificerende i at dele ledelsesansvaret med en anden og du skal finde det værdifuldt at indgå i et stærkt klyngeledelsesteam, der har fokus på positiv ressourcetænkning.

Nørrebro/Bispebjerg Klynge G (NB G)
NB G er en 0-10-års klynge, der består af fem integrerede institutioner og en fritidsinstitution. I ledelsesteamet er vi optaget af at udvikle teamet med udgangspunkt i Københavns Kommunes klyngeledelsesprofil, med fokus på kvaliteten i det pædagogiske arbejde og den faglig ledelse.

Vi søger en pædagogisk leder, som

  • er uddannet pædagog med relevant efteruddannelse i ledelse – hvis du ikke allerede har en lederuddannelse, forventer vi, at du tager en diplomuddannelse i ledelse efter nærmere aftale
  • er fagligt forankret i 0-6-års området
  • er fagligt opdateret indenfor pædagogik og ledelse, og evner som sparringspartner for personalet at omsætte teori til praksis
  • i samarbejde med medarbejdere, forældre og lederkollegaer at videreudvikle ud fra de eksisterende værdier
  • mestrer en god kommunikation og dialog med børn, forældre, medarbejdere og ledelseskollegaer, samt tværfaglige samarbejdspartnere
  • har en solid ledelseserfaring og er stærk i personaleledelse, og har mod til at skabe forandringer og tage beslutninger
  • kan lede, inspirere og motivere
  • kan arbejde systematisk, har overblik og kan prioritere opgaverne
  • kan lede personalet gennem dialog, involvering og medbestemmelse, og være tydelig i ledelsen – du kan tage styringen og sætte retning
  • arbejder organiseret med at videreudvikle institutionens pædagogiske praksis med afsæt i eksisterende praksis og værdier
  • kan udvikle en rød tråd i pædagogikken mellem enhedens afdelinger
  • skaber rum og motivation, så hver enkelt medarbejder udvikler sine faglige og personlige kompetencer
  • har fokus på arbejdsfællesskaber
  • kan analysere faglige og ledelsesmæssige udfordringer samt facilitere faglige dialoger
  • kan arbejde med administrative opgaver – du har gerne erfaring med it-systemer i Københavns Kommune, det er dog ikke en betingelse
  • kan se sig selv som en del af et ledelsesteam med fokus på udvikling af klyngefællesskabet og samarbejdet i ledelsesteamet

Vi ser i øvrigt gerne, at du kan se sig selv om en del af klyngen i en årrække, da vi værdsætter kontinuitet i den fortsatte udvikling og bevarelse af kultur og faglighed i klyngen.

Vi tilbyder

  • en klynge og institution med stort fokus på medinddragelse og medbestemmelse
  • en klynge og institution med høj pædagogisk faglighed og værdsættelse af kreativt læringsmiljø
  • en engageret personalegruppe
  • en engageret forældregruppe
  • sparring og samarbejde i et engageret ledelsesteam, som er optaget af kvalitet og faglig ledelse
  • introduktionsforløb med lederkollega og klyngeleder

Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse den 1. januar 2020.

Yderligere information
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte klyngeleder Mark Burvad på 2932 5423.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 21. november 2019.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 48.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBørnehuset Emdrup/SøgårdKøbenhavn Ø2019-11-07T15:02:01.2732019-11-21T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Pædagogisk leder til Nabohuset i Valby/Vesterbro/Kgs. Enghave Klynge C

Nabohuset

Valby
Kan du arbejde med klare mål og forventninger i dagligdagen, så alle medarbejdere arbejder i en fælles retning? Er du fagligt velfunderet og brænder for udviklingsprocesser, som understøtter det gode børneliv, børnefællesskaber og læringsmiljøer? Og...
Indrykket:30. oktober 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige Kantori

Sankt Annæ Gymnasium - Sangskolen

Valby
Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse pr. 1. august 2020. Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv, som bærer ...
Indrykket:29. oktober 2019
Udløbsdato:22. november 2019

Pædagogiske ledere til Brønshøj/Vanløse Klynge A

Brønshøj/Vanløse Klynge A

Brønshøj
Fordi børn er vigtige Brænder du for at gøre en forskel for en mangfoldig børnegruppe og via nyeste metoder og forskning skabe chancelighed for alle børn? Er du drevet af at skabe de bedste rammer for dine medarbejdere, så de kan lykkes i deres arbe...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Leder af Idrætsprojektet

Idrætsprojektet

København N
Er du ambitiøs og brænder du for at lede et anerkendt socialpædagogisk tilbud og stå i spidsen for at drive og udvikle en stor og moderne organisation til fordel for de mange børn og unge i København, der har brug for støtte og hjælp til at blive en...
Indrykket:4. november 2019
Udløbsdato:20. november 2019

Pædagogisk leder med stærk faglig profil til Børnehuset Emdrup/Søgård i Nørrebro/Bispebjerg Klynge G

Børnehuset Emdrup/Søgård

København Ø
Vil du lede vuggestue og børnehave i vores sammenlagte enhed? Hvis du besidder en stærk faglig profil indenfor pædagogik og ledelse og kan stå i spidsen for en enhed i en forandringstid, hvor vi skal bevare og videreudvikle kvalitet og faglighed, er...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:21. november 2019