Vi søger en dygtig leder, der kan varetage en række spændende opgaver i en dynamisk og stabil virksomhed, hvor der er højt til loftet og godt humør.
STILLINGEN:
Du skal administrere og udvikle vores ejendomsporteføjle primært i Grenaa og samtidig sikre god service for vores lejere.
Opgaverne omhandler bl.a. daglig servicering af lejere, ejendomme, samt planlægning og administration omkring vores drift. Derudover for du ansvar for udvikling og
renovering af vores ejendomsportefølje samt ledelse af et mindre vedligeholdelsesteam.
Dine primære ansvarsområder vil være:
- Styring og administration af ejendomsporteføljen
- Løbende reparations- og vedligeholdelsesopgaver
- Ledelse og planlægning af internt vedligeholdelsesteam og et rengøringsteam
- Ind- og udflytning af lejere
- Koordinering og projektledelse i relation til større udviklings- og renoveringsopgaver
DINE KVALIFIKATIONER OG PERSONPROFIL:
- Du har muligvis en uddannelse som tømrer eller anden relevant byggeteknisk baggrund
- Du har flair for administration og lyst til at koordinere og lede projekter
- Du er god til at kommunikere og har humoristisk sans
- Du er struktureret, serviceminded og løsningsorienteret
- Du er god til at udvikle og kommer med idéer til at gøre tingene smartere
- Du er ansvarsfuld med sans for detaljen og har en professionel indstilling
- Du brænder for at give vores lejere god service med et smil
- Du motiveres ved en hverdag med ansvar for egne opgaver og stor frihedsgrad
- Du bor i/tæt på lokalområdet Grenaa.
Der gives løn efter kvalifikationer. Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte vores samarbejdspartner på denne rekruttering, Senior Consultant Lasse Aagaard Riisberg hos Bysted & Partners på mail
lar@bystedpartners.dk og/eller tlf.: 53 53 83 00.
ANSØGNING:
Skriftlig ansøgning bilagt CV sendes til e-mail lar@bystedpartners.dk mærket ‘Daglig Leder Domus’.
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk