Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Kolind Børnehus, Genopslag

For at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som  leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.

Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.

Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.

Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil/ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i ”Trioen”.

Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.

Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.

Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.

Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet.
 
Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk .
 
Her er der også links til institutionernes hjemmesider.
 
Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63
 
Tiltrædelse 1. august  2019.
 
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)

Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00
 
Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder
 
Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019.
 
Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige  på www.syddjurs.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026812Phoenix-0ea669a712019-05-20T10:00:07.550Leder til Kolind Børnehus, GenopslagFor at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som  leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.

Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.

Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.

Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil/ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i ”Trioen”.

Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.

Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.

Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.

Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet.
 
Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk .
 
Her er der også links til institutionernes hjemmesider.
 
Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63
 
Tiltrædelse 1. august  2019.
 
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)

Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00
 
Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder
 
Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019.
 
Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige  på www.syddjurs.dk

2019-06-14T12:51:42.780 For at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i Trioen .Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet. Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk . Her er der også links til institutionernes hjemmesider. Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63 Tiltrædelse 1. august 2019. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00 Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest. Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. . Du kan søge jobbet ved at klikke på Send ansøgning . Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk job.Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet. Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision Vi gør det sammen og i kommunens værdier åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige på www.syddjurs.dk10Phoenix0ea669a7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000010https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f2e2a355-a89a-498a-8289-1a4e5662cbaf0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3529978Kolind Børnehus11Bugtrupvej 298560KolindDKDanmarkORS/0ea669a7_logo.jpegORS/Small/0ea669a7_logo.jpeg0
Rekruttering@syddjurs.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent763227EmplyPremium pakken - 60 dage039f9f68-8b3a-423a-8693-69bc296ef364_534201120-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgLeder til Kolind Børnehus, Genopslag12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843043Kenneth E PedersenRekruttering@syddjurs.dkDanmarkDanmark330140504Leder til Børnehaven TirsdalenRobot Vil du være med til at sikre og udvikle vore høje faglighed, vores særkende og gode renommé som selvejende børnehave? Hos Børnehaven Tirsdalen får du som leder mulighed for at stå i spidsen for en personalegruppe præget af forskellighed, stabilitet og stor pædagogisk erfaring. Samtidig får du mulighed for at udfolde din faglighed i dejlig institution med mange smådriftsfordele.Børnehaven Tirsdalen er en selvejende institution og er tilknyttet Danske Daginstitutioner, hvor det er bestyrelsen, der ansætter og er arbejdsgiver. Institutionen har i øjeblikket 56 børn og 9 ansatte. Vi har en sund økonomi med et fornuftigt råderum, og børnehaven er attraktiv og efterspurgt. Børnehaven er beliggende i Kristrup i Randers og er kendetegnet ved en stærk kultur, et højt pædagogisk-etisk niveau og en medarbejdergruppe, hvor faglig og personlig involvering og sparring er en naturlig del af hverdagen. Medarbejdergruppen er overvejende uddannede pædagoger, hvilket er højt prioriteret i huset. Vores pædagogik er fast forankret, ressourceorienteret, ligeværdig og anerkendende, og vores engagement i det enkelte barn og barnets familie rækker ud over institutionens plankeværk.Vi søger en ny leder, der er parat til at påtage sig den opgave og det ansvar, det er at videreføre og videreudvikle en institution som vores. En høj grad af faglighed og engagement kombineret med en bevidsthed om socialt ansvar og en både vedholdende og visionær tilgang til jobbet er en nødvendighed. Vi vil prioritere en ansøger, som både har administrativ flair og som samtidig er klar til og ønsker at tage del i dagligdagen på stuerne og i huset som en naturlig del af lederfunktionen.Vi søger derfor dig, der…Har erfaring med ledelse eller har et stærkt ønske om at blive leder.Er udadvendt og besidder stærke kommunikative evner både i skrift og tale.Har mod på at repræsentere vores fællesskab både indadtil og i forhold til vores nære omverden, netværk og samarbejdspartnere.Er åben og direkte i din kommunikation.Er rummelig, varm og lyttende.Er tydelig og kan uddelegere, samle og tage ledelse.Kan håndtere, give og modtage feedback.Vi tilbyder…En engageret og støttende medarbejdergruppe, der er kendetegnet ved, at vi løfter i flok.Et tæt samarbejde med bestyrelse, souschef og andre tovholdere i institutionen.En god og stabil bestyrelse, der bakker op om de daglige aktiviteter såvel som det strategiske arbejde i børnehaven.En aktiv forældreforening og en velvillig og interesseret forældregruppe.Sparring og muligheden for at indgå i et gensidigt forpligtende og givende samarbejde.Forståelse for, at du skal have tid til at gro ind i jobbet .En struktureret dagligdag med udgangspunkt i vores egne pædagogiske læreplaner og traditioner.Mange gode aktiviteter og arrangementer året rundt.Praktisk informationVia følgende link kan du finde yderligere oplysninger om Børnehaven Tirsdalen. Har du spørgsmål, eller ønsker du at besøge os, er du velkommen til at kontakte vores konstituerede leder Lone Kjærbo på telefon 89 15 94 80.Vi afholder 1. samtaler onsdag den 15. januar fra kl. 16, og 2. samtaler onsdag den 29. januar fra kl. 16. For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive lavet en personprofil, hvor profiltilbagemeldingen finder sted fredag den 24. januar.Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt relevante bilag via vores rekrutteringssystem senest søndag den 12. januar 2020 kl. 23.59. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.AnsættelsesforholdFuldtidsstilling. FastansættelseTiltrædelse01-03-2020Ansøgningsfrist12-01-2020 23:59Virksomhedens oplysningerTirsdalens BørnehaveKontaktpersonLone KjærboVil du være med til at sikre og udvikle vore høje faglighed, vores særkende og gode renommé som selvejende børnehave? Hos Børnehaven Tirsdalen får du som leder mulighed for at stå i spidsen for en personalegruppe præget af forskellighed, stabilitet og stor pædagogisk erfaring. Samtidig får du mulighed for at udfolde din faglighed i dejlig institution med mange smådriftsfordele.

Børnehaven Tirsdalen er en selvejende institution og er tilknyttet Danske Daginstitutioner, hvor det er bestyrelsen, der ansætter og er arbejdsgiver. Institutionen har i øjeblikket 56 børn og 9 ansatte. Vi har en sund økonomi med et fornuftigt råderum, og børnehaven er attraktiv og efterspurgt. Børnehaven er beliggende i Kristrup i Randers og er kendetegnet ved en stærk kultur, et højt pædagogisk-etisk niveau og en medarbejdergruppe, hvor faglig og personlig involvering og sparring er en naturlig del af hverdagen. Medarbejdergruppen er overvejende uddannede pædagoger, hvilket er højt prioriteret i huset. Vores pædagogik er fast forankret, ressourceorienteret, ligeværdig og anerkendende, og vores engagement i det enkelte barn og barnets familie rækker ud over institutionens plankeværk.

Vi søger en ny leder, der er parat til at påtage sig den opgave og det ansvar, det er at videreføre og videreudvikle en institution som vores. En høj grad af faglighed og engagement kombineret med en bevidsthed om socialt ansvar og en både vedholdende og visionær tilgang til jobbet er en nødvendighed. Vi vil prioritere en ansøger, som både har administrativ flair og som samtidig er klar til og ønsker at tage del i dagligdagen på stuerne og i huset som en naturlig del af lederfunktionen.

Vi søger derfor dig, der…
  • Har erfaring med ledelse eller har et stærkt ønske om at blive leder.
  • Er udadvendt og besidder stærke kommunikative evner – både i skrift og tale.
  • Har mod på at repræsentere vores fællesskab både indadtil og i forhold til vores nære omverden, netværk og samarbejdspartnere.
  • Er åben og direkte i din kommunikation.
  • Er rummelig, varm og lyttende.
  • Er tydelig og kan uddelegere, samle og tage ledelse.
  • Kan håndtere, give og modtage feedback.

Vi tilbyder…
  • En engageret og støttende medarbejdergruppe, der er kendetegnet ved, at vi løfter i flok.
  • Et tæt samarbejde med bestyrelse, souschef og andre tovholdere i institutionen.
  • En god og stabil bestyrelse, der bakker op om de daglige aktiviteter såvel som det strategiske arbejde i børnehaven.
  • En aktiv forældreforening og en velvillig og interesseret forældregruppe.
  • Sparring og muligheden for at indgå i et gensidigt forpligtende og givende samarbejde.
  • Forståelse for, at du skal have tid til at ”gro ind i jobbet”.
  • En struktureret dagligdag med udgangspunkt i vores egne pædagogiske læreplaner og traditioner.
  • Mange gode aktiviteter og arrangementer året rundt.

Praktisk information
Via følgende link kan du finde yderligere oplysninger om Børnehaven Tirsdalen. Har du spørgsmål, eller ønsker du at besøge os, er du velkommen til at kontakte vores konstituerede leder Lone Kjærbo på telefon 89 15 94 80.

Vi afholder 1. samtaler onsdag den 15. januar fra kl. 16, og 2. samtaler onsdag den 29. januar fra kl. 16. For de kandidater, der går videre til 2. samtale, vil der blive lavet en personprofil, hvor profiltilbagemeldingen finder sted fredag den 24. januar.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning vedlagt relevante bilag via vores rekrutteringssystem senest søndag den 12. januar 2020 kl. 23.59. Først når du har modtaget en kvittering pr. e-mail, har vi modtaget din ansøgning.

Ansættelsesforhold
Fuldtidsstilling. Fastansættelse

Tiltrædelse
01-03-2020

Ansøgningsfrist
12-01-2020 23:59

Virksomhedens oplysninger
Tirsdalens Børnehave

Kontaktperson
Lone Kjærbo

 

Randers KommuneRanders SØ2019-12-12T00:00:002020-01-12T00:00:00
330140206Leder til BørnehuseneRobot Drømmer du om en hverdag som leder - i Børnehusene - Hedemarken Hvidbjerg - Rønbjerg?Så glæder vi os til at møde dig!Hos os skaber børnene rødder for livet!Børnehusene tilbyder:en veluddannet og kvalificeret personalegruppe, hvor hele personalegruppen bl.a. er uddannet i ICDPtre huse med mange muligheder, som fortsat ønsker at samarbejde på tværs af geografisk afstanden fleksibel organisation, som bl.a. har fokus på det enkelte barns trivselet tæt samarbejde med forældre, bestyrelse, PPR, Jobcenter, uddannelsesinstitutioner mm.en arbejdsplads med energi og humor, hvor fællesskabet er i højsædeen skøn og rummelig arbejdsplads med mange traditionerlivsglade, legende, mudrede og smilende børnSom leder i Børnehusene forventer vi, at du:er fagligt velfunderet og har relevant ledelseserfaringkan arbejde balanceret mellem ledelse af personale, pædagogik, strategi, økonomi og administrationer en visionær og beslutningsdygtig teamplayerkan gå forrest og videreudvikle vores pædagogiske hverdaghar et anerkendende menneskesyn, der kan se det hele menneske, både hos børn og personaleer en synlig leder for både børn, forældre og personale i alle tre huseundersøgende på afdelingernes pædagogiske praksiser empatisk og har humoristisk sanskan have mange bolde i luften og samtidig sikre, at de bliver grebetmotiverer til faglig udvikling og efteruddannelsekan samle husene til en fælles enhed og gøre gavn af deres individuelle ressourcerer optaget af tidlig indsats og en ressourceorienteret og anerkendende pædagogisk tilgangBørnehusene er en aldersintegreret institution med børn i aldersgruppen 0-6 år. Børnehusene er fordelt på tre matrikler. I den sydvestlige del af Skive, i Rønbjerg samt i Hvidbjerg. Vi er i alt 190 børn samt 45 ansatte. Børnehusene har et særligt fokus på overgangen fra vuggestue til børnehave samt fra børnehave til skole. Vi har bl.a. en førskolegruppe, hvor vi udover at gøre børnene skoleparate, også prioriterer vores ture ud af husene og vores kolonier meget højt.De tre huse ligger hver især i skøn natur med kort afstand til plantage, ådal, skov, fjord, hede samt Flyndersø. Huset i Rønbjerg er desuden en natur- og udelivsinstitution med grøntflags-certificering og et mindre dyrehold.I Børnehusene har vi mange muligheder for variation af børnenes hverdag, hvor vi bl.a. benytter os af tilknyttede haller, minibus og egne elcykler. Vi har desuden en madordning, som vi er meget stolte af. Maden kommer fra eget, økologisk bronzemærket køkken med veluddannet personale.Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst og principperne om lokal løndannelse.Vil du vide mere om stillingen eller aftale et besøg, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Gitte Thomsen Villadsen på 21 19 12 14. Har du spørgsmål til løn og vilkår, er du velkommen til at kontakte skole- og dagtilbudschef Jens Kvist på 24 62 64 17.Ansøgningsfrist er den 14. januar 2020. Vi afholder ansættelsessamtaler den 20. januar 2020.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkDrømmer du om en hverdag som leder - i Børnehusene - Hedemarken – Hvidbjerg - Rønbjerg?
Så glæder vi os til at møde dig!

Hos os skaber børnene rødder for livet!
Børnehusene tilbyder:
  • en veluddannet og kvalificeret personalegruppe, hvor hele personalegruppen bl.a. er uddannet i ICDP
  • tre huse med mange muligheder, som fortsat ønsker at samarbejde på tværs af geografisk afstand
  • en fleksibel organisation, som bl.a. har fokus på det enkelte barns trivsel
  • et tæt samarbejde med forældre, bestyrelse, PPR, Jobcenter, uddannelsesinstitutioner mm.
  • en arbejdsplads med energi og humor, hvor fællesskabet er i højsæde
  • en skøn og rummelig arbejdsplads med mange traditioner
  • livsglade, legende, mudrede og smilende børn
Som leder i Børnehusene forventer vi, at du:
  • er fagligt velfunderet og har relevant ledelseserfaring
  • kan arbejde balanceret mellem ledelse af personale, pædagogik, strategi, økonomi og administration
  • er en visionær og beslutningsdygtig teamplayer
  • kan gå forrest og videreudvikle vores pædagogiske hverdag
  • har et anerkendende menneskesyn, der kan se det hele menneske, både hos børn og personale
  • er en synlig leder for både børn, forældre og personale i alle tre huse
  • undersøgende på afdelingernes pædagogiske praksis
  • er empatisk og har humoristisk sans
  • kan have mange bolde i luften og samtidig sikre, at de bliver grebet
  • motiverer til faglig udvikling og efteruddannelse
  • kan samle husene til en fælles enhed og gøre gavn af deres individuelle ressourcer
  • er optaget af tidlig indsats og en ressourceorienteret og anerkendende pædagogisk tilgang
Børnehusene er en aldersintegreret institution med børn i aldersgruppen 0-6 år. Børnehusene er fordelt på tre matrikler. I den sydvestlige del af Skive, i Rønbjerg samt i Hvidbjerg. Vi er i alt 190 børn samt 45 ansatte. Børnehusene har et særligt fokus på overgangen fra vuggestue til børnehave samt fra børnehave til skole. Vi har bl.a. en førskolegruppe, hvor vi udover at gøre børnene skoleparate, også prioriterer vores ture ud af husene og vores kolonier meget højt.

De tre huse ligger hver især i skøn natur med kort afstand til plantage, ådal, skov, fjord, hede samt Flyndersø. Huset i Rønbjerg er desuden en natur- og udelivsinstitution med grøntflags-certificering og et mindre dyrehold.

I Børnehusene har vi mange muligheder for variation af børnenes hverdag, hvor vi bl.a. benytter os af tilknyttede haller, minibus og egne elcykler. Vi har desuden en madordning, som vi er meget stolte af. Maden kommer fra eget, økologisk bronzemærket køkken med veluddannet personale.
Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til overenskomst og principperne om lokal løndannelse.

Vil du vide mere om stillingen eller aftale et besøg, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Gitte Thomsen Villadsen på 21 19 12 14. Har du spørgsmål til løn og vilkår, er du velkommen til at kontakte skole- og dagtilbudschef Jens Kvist på 24 62 64 17.

Ansøgningsfrist er den 14. januar 2020. Vi afholder ansættelsessamtaler den 20. januar 2020.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-12-12T00:00:002020-01-14T00:00:00
330138128Adjunkt i celle-stofskifte magnetisk resonansRobot MR-Forskningscentret, Institut for Klinisk Medicin på Health, Aarhus Universitet søger en adjunkt pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Centrets fysiske placering er på Aarhus Universitetshospital, Skejby.Stillingen er en 4-årig fuldtidsstilling.Institut for Klinisk MedicinSom adjunkt på Institut for Klinisk Medicin bliver du en del af det formentlig største sundhedsvidenskabelige forskningsinstitut i Danmark. Den kliniske forskning dækker alle de lægefaglige specialer og foregår i samspil med universitetshospitalet og regionshospitalerne i Region Midtjylland. Instituttet råder over ca. 30.000 kvm moderne forskningsfaciliteter til eksperimentel kirurgi og medicin, dyrefaciliteter samt avancerede scannere. Instituttet har det overordnede ansvar for kandidatuddannelserne i medicin og i molekylær medicin. På instituttet er der ca. 425 videnskabelige medarbejdere og lige så mange ph.d.-studerende, der samarbejder på tværs af fagområder.Du kan læse mere om instituttet her og om fakultetet her.MR-ForskningscentretVi tilbyder et internationalt topforskningsmiljø med moderne MR-, laboratorie- og dyrestaldsfaciliteter. Centret er et at få internationale hyperpolarisationscentre med to moderne hyperpolarisatorer (5T GE, SPINLAB) og (6.7T polarize, SPINALIGNER), og desuden kliniske og præ-kliniske skannere (1,5T 3T og 9,4T).Dine arbejdsopgaverSom adjunkt i cell magnetic resonance er dine primære opgaver forskning og forskningsbaseret undervisning. Du skal undervise og vejlede studerende på bachelor- og kandidatniveau, og du bidrager til udviklingen af instituttets fagområde gennem forskning af høj international kvalitet. I dit daglige arbejde har du et tæt samspil med både danske og internationale kolleger. Stillingen som adjunkt er en videreuddannelsesstilling, hvori du vil få supervision og pædagogisk opkvalificering.Dine opgaver vil primært bestå af:Selvstændig forskning af høj international kvalitet, herunder publiceringUndervisning, opgavevejledning og eksaminering af bachelor- og kandidatstuderende, samt eventuelt vejledning af ph.d.-studerendeI nogen grad at bidrage til at tiltrække eksterne forskningsmidlerUdvikling og afprøvning af nye MR-baserede celle-, biopsi- og biovæske undersøgelserDu refererer til institutlederen for Institut for Klinisk Medicin.Dine kompetencer Du har selvstændige forskningsmæssige kvalifikationer på et højt internationalt niveau. Du er en tydelig formidler, og du har i nogen grad erfaring med vejledning og undervisning på bachelor- og kandidatniveau. Har du gennemført pædagogiske kurser inden for vejledning eller lignende vil det være et plus, ligesom det er et plus hvis du har erfaring med etablering af ph.d.-kurser og eksterne forskningssamarbejder.Du har kendskab til MRI og MRS af cellekulturer, samt cellebiologi og erfaring med dyreforsøg. Det er endvidere en fordel med kendskab i d-DNP hyperpolarisations carbon-13 MRS.Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø.Vi forventer du taler og skriver flydende engelsk. Internationale ansøgere forventes at lære dansk inden for en aftalt tidsramme, og Aarhus Universitet formidler danskundervisning.For at kunne blive bedømt kvalificeret som adjunkt, skal du opfylde disse faglige kriterier.Spørgsmål til stillingenHar du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af MR-forsknings Centret Christoffer Laustsen på e-mail: cl@clin.au.dk.Arbejdsstedet er MR-Centret, Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, Palle Juul-Jensens Blvd. 99, 8200 Aarhus N, Danmark.AnsættelsesgrundlagAnsættelse som adjunkt forudsætter videnskabelige kvalifikationer på ph.d.-niveau.Ansættelsesproceduren er yderligere beskrevet i ministeriets Bekendtgørelse om ansættelse af videnskabeligt personale ved universiteter.Ansættelse sker i henhold til Akademikerne.Aflønning sker i overensstemmelse med ovenstående og Lønkatalog for medarbejdere ved Health.Kvalifikationskrav og stillingsindhold er yderligere beskrevet i stillingsstruktur for videnskabeligt personale ved universiteter.AnsøgningDin ansøgning skal indeholde følgende:AnsøgningCurriculum VitaeEksamensbevisPublikationslisteUndervisningsportfolio. Vi henviser til Vejledning til anvendelse af undervisningsportfolioOp til 5 af de for stillingen mest relevante publikationer kan medsendesReferencer anbefalinger kan uploades særskilt i e-rekrutteringssystemetSkabelon til ansøger adjunkt skal udfyldes og uploades under feltet Ekstra dokumenter Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.International ansøger?Aarhus Universitet tilbyder en bred vifte af services til internationale forskere og ledsagende familier, herunder relocation service og karrierevejledning til medfølgende partnere. Find mere information om at ankomme til og arbejde i Danmark her. Aarhus Universitet tilbyder også karriereudviklingsprogrammet, Junior Researcher Development Programme. Du kan læse mere om det her.Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside. Om Aarhus UniversitetAarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dkAnsøgningsfrist:25. december 2019MR-Forskningscentret, Institut for Klinisk Medicin på Health, Aarhus Universitet søger en adjunkt pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Centrets fysiske placering er på Aarhus Universitetshospital, Skejby.

Stillingen er en 4-årig fuldtidsstilling.

Institut for Klinisk Medicin
Som adjunkt på Institut for Klinisk Medicin bliver du en del af det formentlig største sundhedsvidenskabelige forskningsinstitut i Danmark. Den kliniske forskning dækker alle de lægefaglige specialer og foregår i samspil med universitetshospitalet og regionshospitalerne i Region Midtjylland. Instituttet råder over ca. 30.000 kvm moderne forskningsfaciliteter til eksperimentel kirurgi og medicin, dyrefaciliteter samt avancerede scannere. Instituttet har det overordnede ansvar for kandidatuddannelserne i medicin og i molekylær medicin. På instituttet er der ca. 425 videnskabelige medarbejdere og lige så mange ph.d.-studerende, der samarbejder på tværs af fagområder.

Du kan læse mere om instituttet her og om fakultetet her.

MR-Forskningscentret
Vi tilbyder et internationalt topforskningsmiljø med moderne MR-, laboratorie- og dyrestaldsfaciliteter. Centret er et at få internationale hyperpolarisationscentre med to moderne hyperpolarisatorer (5T GE, SPINLAB) og (6.7T polarize, SPINALIGNER), og desuden kliniske og præ-kliniske skannere (1,5T; 3T og 9,4T).

Dine arbejdsopgaver
Som adjunkt i cell magnetic resonance er dine primære opgaver forskning og forskningsbaseret undervisning. Du skal undervise og vejlede studerende på bachelor- og kandidatniveau, og du bidrager til udviklingen af instituttets fagområde gennem forskning af høj international kvalitet. I dit daglige arbejde har du et tæt samspil med både danske og internationale kolleger. Stillingen som adjunkt er en videreuddannelsesstilling, hvori du vil få supervision og pædagogisk opkvalificering.

Dine opgaver vil primært bestå af:
  • Selvstændig forskning af høj international kvalitet, herunder publicering
  • Undervisning, opgavevejledning og eksaminering af bachelor- og kandidatstuderende, samt eventuelt vejledning af ph.d.-studerende
  • I nogen grad at bidrage til at tiltrække eksterne forskningsmidler
  • Udvikling og afprøvning af nye MR-baserede celle-, biopsi- og biovæske undersøgelser

Du refererer til institutlederen for Institut for Klinisk Medicin.

Dine kompetencer
Du har selvstændige forskningsmæssige kvalifikationer på et højt internationalt niveau. Du er en tydelig formidler, og du har i nogen grad erfaring med vejledning og undervisning på bachelor- og kandidatniveau. Har du gennemført pædagogiske kurser inden for vejledning eller lignende vil det være et plus, ligesom det er et plus hvis du har erfaring med etablering af ph.d.-kurser og eksterne forskningssamarbejder.

Du har kendskab til MRI og MRS af cellekulturer, samt cellebiologi og erfaring med dyreforsøg. Det er endvidere en fordel med kendskab i d-DNP hyperpolarisations carbon-13 MRS.

Som person har du gode samarbejdsevner, er imødekommende og evner at bidrage til et godt arbejdsmiljø.

Vi forventer du taler og skriver flydende engelsk. Internationale ansøgere forventes at lære dansk inden for en aftalt tidsramme, og Aarhus Universitet formidler danskundervisning.

For at kunne blive bedømt kvalificeret som adjunkt, skal du opfylde disse faglige kriterier.

Spørgsmål til stillingen
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af MR-forsknings Centret Christoffer Laustsen på e-mail: cl@clin.au.dk.

Arbejdsstedet er MR-Centret, Institut for Klinisk Medicin, Aarhus Universitet, Palle Juul-Jensens Blvd. 99, 8200 Aarhus N, Danmark.

AnsættelsesgrundlagAnsøgning
Din ansøgning skal indeholde følgende:
Vi henviser til fakultetets Vejledning for ansøgere.

Bedømmelsesudvalget kan beslutte at efterspørge ikke indsendt materiale i bedømmelsen. I så fald kontakter vi dig, og du vil være forpligtet til at indsende materiale, medmindre din ansøgning trækkes tilbage.

Alle interesserede opfordres til at søge uanset personlig baggrund.

International ansøger?
Aarhus Universitet tilbyder en bred vifte af services til internationale forskere og ledsagende familier, herunder relocation service og karrierevejledning til medfølgende partnere. Find mere information om at ankomme til og arbejde i Danmark her. Aarhus Universitet tilbyder også karriereudviklingsprogrammet, Junior Researcher Development Programme. Du kan læse mere om det her.

Ansøgning sendes via Aarhus Universitets rekrutteringssystem, som kan tilgås under stillingsopslaget på Aarhus Universitets hjemmeside.

Om Aarhus Universitet
Aarhus Universitet er et fagligt bredt og forskningsintensivt universitet med høj kvalitet i uddannelse og forskning, og et stærkt engagement i samfundsudviklingen nationalt og globalt. Universitetet tilbyder et inspirerende uddannelses- og forskningsmiljø for 38.000 studerende og 8.000 medarbejdere med en årlig omsætning på 6,6 mia. kr. Læs mere på www.au.dk

Ansøgningsfrist:
25. december 2019

 

Aarhus UniversitetAarhus N2019-12-11T00:00:002019-12-25T00:00:00
330127957Vågen nattevagtRobot Har du høj faglighed, et anerkendende menneskesyn og fungere bedst om natten? Så søger vi lige nu 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende nattevagt funktion med start den 1. februar 2020 eller tidligere. Stillingen til knyttes vores døgninstitution på Sct. Laurentii Vej 14 a. Ansættelsen er med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på ca. 30 timer. Du vil blive en del af et fast nattevagtteam med 2 øvrige kollegaer. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være fra Kl. 23-08.00 fordelt på vagter alle ugens dage og hver 3 weekend, enkelte vagter vil være placeret ud i den daglige vagtplan. Hvem er du? Ud over du trives med at arbejde på egen hånd om natten, forventer vi at du: Er uddannet har erfaring inden for det sociale og sundhedsfaglige område.Meget gerne have uddannelse og certificering i medicinhåndtering.Er tydelig i skrift og tale.Kan begå dig i diverse IT-systemer.Har kørekort.At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.At du kan reflektere i nuet og over egen indsats, være fleksibel i opgaveløsningen.Have flair for udførelsen af administrative og praktiske opgaver, så som at bage, vaske tøj, mindre opgaver der kræver lidt håndværks snilde.At du er rolig som person, har et godt humør og kan træffe selvstændige beslutninger.At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.Gerne erfaring med arbejdet omkring anbragte børn og unge. Det tilbyder viVi har høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.Vi bringer kollegaer i spil når deres særlige kompetencer tænkes nødvendig i den enkelte opgave.Vi vægter højt det tværfaglige samarbejde som et fast redskab i hverdagen., både internt og eksternt.Vi har engageret og tydelig ledelse.Vi har plads til nytænkning samt kreativitet i opgaveløsningen.Sparring og supervision ved nærmeste leder Det er en vigtig forudsætning, at du er god til at være i dialog med de unge, så de inddrages mest muligt i eget liv. At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker og formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følge og understøtte den unges initiativer og ønsker. Varetage omsorg for de unge og sikre deres trivsel om natten. Løn og ansættelse Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende FOA-overenskomst. En ansættelse er betinget af ren børne og straffeattest, hvorfor disse indhentes. Samtaler Samtalerne vil finde sted torsdag den 19 12 i tidsrummet kl.9-14. Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte teamleder, Carsten Grimm på telefon 30 33 44 03 og eller afdelingsleder, Mette Tandrup Madsen på telefon 87 87 78 00. Om Nørresø Huset Nørresø Huset er en del af Viborg Kommune, og vores arbejde og dagligdag afspejler sig i hele kommunens sammenhængsmodel, som en naturlig tilgang i alle løsninger i og omkring vores kerneopgave. Nørresø Huset består af et døgn, dag- og familieplejeområde, og er et foranstaltnings tilbud til sårbare og social udsatte børn og unge, i alderen 13-23 år, samt 0-23 år i plejefamilier. Afdelingen består af 24 ungekonsulenter, 3 nattevagter, 8 faste vikar, 4 familieplejekonsulenter, 1 administrativ medarbejder, 2 teamledere og 1 afdelingsleder. Medarbejdergruppen er sammensat af en række erfarne medarbejdere. Fælles for alle medarbejdere er, at de er dygtige og fagligt meget engagerede. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning. Vi tilbyder en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, en hverdag, hvor der trods travlhed er plads til et godt grin mellem kollegaer.Har du høj faglighed, et anerkendende menneskesyn og fungere bedst om natten?
Så søger vi lige nu 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende nattevagt funktion med start den 1. februar 2020 eller tidligere.

Stillingen til knyttes vores døgninstitution på Sct. Laurentii Vej 14 a. Ansættelsen er med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på ca. 30 timer.

Du vil blive en del af et fast nattevagtteam med 2 øvrige kollegaer. Din arbejdstid vil som udgangspunkt være fra Kl. 23-08.00 fordelt på vagter alle ugens dage – og hver 3 weekend, enkelte vagter vil være placeret ud i den daglige vagtplan.

Hvem er du?
Ud over du trives med at arbejde på egen hånd om natten, forventer vi at du:
 
  • Er uddannet/har erfaring inden for det sociale og sundhedsfaglige område.
  • Meget gerne have uddannelse og certificering i medicinhåndtering.
  • Er tydelig i skrift og tale.
  • Kan begå dig i diverse IT-systemer.
  • Har kørekort.
  • At du er systematisk, struktureret og selvstændig i udførelsen af opgaverne.
  • At du kan reflektere i nuet og over egen indsats, være fleksibel i opgaveløsningen.
  • Have flair for udførelsen af administrative og praktiske opgaver, så som at bage, vaske tøj, mindre opgaver der kræver lidt håndværks snilde.
  • At du er rolig som person, har et godt humør og kan træffe selvstændige beslutninger.
  • At du er fleksibel og kan bevare overblikket i akutte og pressede situationer.
  • Gerne erfaring med arbejdet omkring anbragte børn og unge.

Det tilbyder vi
  • Vi har høj faglighed, hvor den anerkendende, systemiske narrative tilgang har fokus.
  • Vi bringer kollegaer i spil når deres særlige kompetencer tænkes nødvendig i den enkelte opgave.
  • Vi vægter højt det tværfaglige samarbejde som et fast redskab i hverdagen., både internt og eksternt.
  • Vi har engageret og tydelig ledelse.
  • Vi har plads til nytænkning samt kreativitet i opgaveløsningen.
  • Sparring og supervision ved nærmeste leder

Det er en vigtig forudsætning, at du er god til at være i dialog med de unge, så de inddrages mest muligt i eget liv.
At du har en anerkendende og rummelig tilgang til andre mennesker og formår at tilsidesætte egne normer, holdninger og værdier og i høj grad følge og understøtte den unges initiativer og ønsker.
Varetage omsorg for de unge og sikre deres trivsel om natten.

Løn og ansættelse
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende FOA-overenskomst.
En ansættelse er betinget af ren børne– og straffeattest, hvorfor disse indhentes.

Samtaler
Samtalerne vil finde sted torsdag den 19/12 i tidsrummet kl.9-14.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen
Ønsker du yderligere information, er du velkommen til at kontakte teamleder, Carsten Grimm på telefon 30 33 44 03 og eller afdelingsleder, Mette Tandrup Madsen på telefon 87 87 78 00.

Om Nørresø Huset
Nørresø Huset er en del af Viborg Kommune, og vores arbejde og dagligdag afspejler sig i hele kommunens sammenhængsmodel, som en naturlig tilgang i alle løsninger i og omkring vores kerneopgave.
Nørresø Huset består af et døgn, dag- og familieplejeområde, og er et foranstaltnings tilbud til sårbare og social udsatte børn og unge, i alderen 13-23 år, samt 0-23 år i plejefamilier.
Afdelingen består af 24 ungekonsulenter, 3 nattevagter, 8 faste vikar, 4 familieplejekonsulenter, 1 administrativ medarbejder, 2 teamledere og 1 afdelingsleder.
Medarbejdergruppen er sammensat af en række erfarne medarbejdere. Fælles for alle medarbejdere er, at de er dygtige og fagligt meget engagerede. Vores pædagogik spejler sig i KRAP, AART, HAP, og den systemiske narrative tænkning.
Vi tilbyder en spændende, udfordrende og afvekslende hverdag, en hverdag, hvor der trods travlhed er plads til et godt grin mellem kollegaer.


 

Børn & UngeViborg2019-12-12T00:00:002019-12-16T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Børnehaven Tirsdalen

Randers Kommune

Randers SØ
Vil du være med til at sikre og udvikle vore høje faglighed, vores særkende og gode renommé som selvejende børnehave? Hos Børnehaven Tirsdalen får du som leder mulighed for at stå i spidsen for en personalegruppe præget af forskellighed, stabilitet ...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:12. januar 2020

Leder til Børnehusene

Skive Kommune

Skive
Drømmer du om en hverdag som leder - i Børnehusene - Hedemarken Hvidbjerg - Rønbjerg?Så glæder vi os til at møde dig!Hos os skaber børnene rødder for livet!Børnehusene tilbyder:en veluddannet og kvalificeret personalegruppe, hvor hele personalegrupp...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:14. januar 2020

Adjunkt i celle-stofskifte magnetisk resonans

Aarhus Universitet

Aarhus N
MR-Forskningscentret, Institut for Klinisk Medicin på Health, Aarhus Universitet søger en adjunkt pr. 1. marts 2020 eller snarest muligt derefter. Centrets fysiske placering er på Aarhus Universitetshospital, Skejby.Stillingen er en 4-årig fuldtidss...
Indrykket:11. december 2019
Udløbsdato:25. december 2019

Vågen nattevagt

Børn & Unge

Viborg
Har du høj faglighed, et anerkendende menneskesyn og fungere bedst om natten? Så søger vi lige nu 1 vågen nattevagt til en spændende, udfordrende og afvekslende nattevagt funktion med start den 1. februar 2020 eller tidligere. Stillingen til knyttes...
Indrykket:12. december 2019
Udløbsdato:16. december 2019