Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til Kolind Børnehus, Genopslag

For at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som  leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.

Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.

Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.

Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil/ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i ”Trioen”.

Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.

Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.

Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.

Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet.
 
Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk .
 
Her er der også links til institutionernes hjemmesider.
 
Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63
 
Tiltrædelse 1. august  2019.
 
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)

Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00
 
Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder
 
Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019.
 
Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige  på www.syddjurs.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330026812Phoenix-0ea669a712019-05-20T10:00:07.550Leder til Kolind Børnehus, GenopslagFor at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som  leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.

Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.

Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.

Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil/ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i ”Trioen”.

Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.

Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.

Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.

Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet.
 
Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk .
 
Her er der også links til institutionernes hjemmesider.
 
Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63
 
Tiltrædelse 1. august  2019.
 
Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)

Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00
 
Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder
 
Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019.
 
Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest.
 
”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.
 
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk / job.

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
 
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.
Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige  på www.syddjurs.dk

2019-06-14T12:51:42.780 For at udvide ansøgerfeltet har Syddjurs Kommune valgt at genopslå stillingen som leder for Kolind Børnehus. Vi søger en engageret leder der har evnerne og viljen til at gå forrest i for en institution i rivende udvikling. Der er i Kolind Børnehus op til 120 dejlige børn, knap 10 millioner kr. i budget og en flok dygtige engagerede medarbejdere.Vi søger en leder der har et solidt fagligt fundament. Det er essentielt, at den kommende leder er et menneske med en pædagogisk vision. En leder der kan formidle denne vision til medarbejdere og omverden. Således er solid dokumenteret erfaring i forhold til dette på 0-6 års området en fordel.Vi ønsker en leder der fokuserer på børnenes trivsel og læring, en leder der formår at give de bedste rammer og vilkår for pædagogisk tilrettelagt stimulering af børnene. Det er vigtigt med en anerkendende tilgang og gerne kendskab til ICDP.Samtidig skal lederen vægte dialog og åbenhed højt. Lederen skal også være anerkendende og lyttende i forhold til personale samt reflektere over egen ledelsesstil ledelsespraksis. Således skal lederen have et vedvarende fokus på trivsel og arbejdsmiljø gennem samarbejde i Trioen .Dagtilbudsområdet i Syddjurs Kommune og Kolind Børnehus er med i tværgående indsatser, og Børnehuset deltager i ministerielt projekt. Børnehuset er ligesom resten af 0-6 års området i gang med kompetenceudvikling og har tæt samarbejde med skolen samt familieafdelingen.Kolind Børnehus er en del af lokalsamfundet, hvorfor samarbejde med foreninger og erhvervsliv er helt naturligt.Der lægges vægt på din erfaring med ledelse, såvel økonomisk, pædagogisk som personalemæssigt. Ligesom din evne til at lytte til og inddrage medarbejdere og forældrene i relevante situationer vil blive vægtet.Der forventes ligeledes gode kompetencer indenfor IT og anvendelse af intranet. Uddybende oplysninger om daginstitutionerne og Dagtilbud i øvrigt findes på www.syddjurs.dk . Her er der også links til institutionernes hjemmesider. Vil du vide mere, så kontakt Afdelingsleder Kenneth Enrico Petersen 87 53 50 63 Tiltrædelse 1. august 2019. Ansættelse i henhold til gældende overenskomst (Lederoverenskomst BUPL)Ansøgningsfrist fredag den 14. juni 2019 kl. 12.00 Der vil blive afholdt 1-2 samtalerunder Samtale afholdes første gang onsdag den 19. Juni 2019. Ved ansættelse indhentes børne- og straffeattest. Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. . Du kan søge jobbet ved at klikke på Send ansøgning . Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på Syddjurs. dk job.Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet. Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision Vi gør det sammen og i kommunens værdier åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere.Du kan få mere at vide om kommunen og Dagtilbud for 0-6 årige på www.syddjurs.dk10Phoenix0ea669a7101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-14T00:00:000010https://syddjurs.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=f2e2a355-a89a-498a-8289-1a4e5662cbaf0EuropaDanmarkJyllandØstjyllandNorddjurs - inkl. Anholt3529978Kolind Børnehus11Bugtrupvej 298560KolindDKDanmarkORS/0ea669a7_logo.jpegORS/Small/0ea669a7_logo.jpeg0
Rekruttering@syddjurs.dkDKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent763227EmplyPremium pakken - 60 dage039f9f68-8b3a-423a-8693-69bc296ef364_534201120-05-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=0ea669a7&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/5.jpgMed et job indenfor Ledelse får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361843043Kenneth E PedersenRekruttering@syddjurs.dkDanmarkDanmark330055751Leder til FamiliesektionRobot Skive Kommunes Familiesektion søger en leder med fokus på økonomi, faglighed og trivsel.Familiesektionen har 35 medarbejdere fordelt i tre teams, med to socialfaglige teamledere. Som sektionsleder bliver du en del af et dynamisk ledelsesteam med fire andre sektioner: Sundhedsplejen, PPR, Familiecenter Sabroegården og Multi, med reference til Familiechefen.Som sektionsleder er du garant for udvikling, opfølgning på mål og effekt, budgetoverholdelse og en sikker daglig drift. Strategisk medvirker du til at der er udvikling og sammenhæng i både indsatser og samarbejdsrelationer. Du er således en central medspiller i at sikre stærk sammenhængskraft i vores fælles tænkning og indsatser på tværs af Familieafdelingen samt skoler og dagtilbud.Derudover får du det overordnede styringsmæssige ansvar for sektionen, heri personaleledelse, økonomistyring og opfølgning og implementering af faglige mål og resultater.Vi lægger vægt på, at duer en leder som har en åben, dialogbaseret tilganger en stærk brobygger og helt naturligt arbejder anerkendende og relationelt koordinerendeer synlig, empatisk og prioriterer personaleledelse og udvikling af medarbejdernes kompetencerkan arbejde helhedsorienteret, tænke visionært og have blik for familieafdelingens samlede opgavevaretagelse.Vi ønsker en sektionsleder, derhar stærk og relevant ledelseserfaring på området fra en politisk styret organisation, og derved har kendskab til lovgivningen og myndighedsopgaverneforstår betydningen af et bredt og bærende tværfagligt samarbejde.Vi tilbyderat blive en del af et Task Force forløb det næste år, i en proces, der ikke er tilendebragt, og derfor skal gribes og videreføres på en sikker og kompetent måde af den nye lederhøj faglighed og engagerede medarbejdere, men der er også behov for en tydelig leder, der sammen med medarbejderne kan sikre den fortsatte udviklingen arbejdsplads båret af Skive-ånden , hvor vi sammen finder løsninger i øjenhøjde med både borgere og hinanden, baseret på vores fælles værdigrundlag: udvikling, trivsel og ordentligheden arbejdsplads med mulighed for personlig og faglig sparring og kompetenceudvikling.Kan du nikke ja til ovenstående, og har du måske endnu mere at byde ind med, kan du være den, vi mangler.Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.Vil du vide mere?Har du spørgsmål til stillingsindholdet, er du velkommen til at rette henvendelse til familiechef Helle Trangbæk på 20 29 06 78 eller hetr@skivekommune.dk tidligst i uge 30.Frist19. august. Samtaler forventes afholdt 27. august.Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystemSkive - det er RENT LIVI Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.Læs mere på www.skive.dkSkive Kommunes Familiesektion søger en leder med fokus på økonomi, faglighed og trivsel.

Familiesektionen har 35 medarbejdere fordelt i tre teams, med to socialfaglige teamledere. Som sektionsleder bliver du en del af et dynamisk ledelsesteam med fire andre sektioner: Sundhedsplejen, PPR, Familiecenter Sabroegården og Multi, med reference til Familiechefen.
Som sektionsleder er du garant for udvikling, opfølgning på mål og effekt, budgetoverholdelse og en sikker daglig drift. Strategisk medvirker du til at der er udvikling og sammenhæng i både indsatser og samarbejdsrelationer. Du er således en central medspiller i at sikre stærk sammenhængskraft i vores fælles tænkning og indsatser på tværs af Familieafdelingen samt skoler og dagtilbud.
Derudover får du det overordnede styringsmæssige ansvar for sektionen, heri personaleledelse, økonomistyring og opfølgning og implementering af faglige mål og resultater.

Vi lægger vægt på, at du
  • er en leder som har en åben, dialogbaseret tilgang
  • er en stærk brobygger og helt naturligt arbejder anerkendende og relationelt koordinerende
  • er synlig, empatisk og prioriterer personaleledelse og udvikling af medarbejdernes kompetencer
  • kan arbejde helhedsorienteret, tænke visionært og have blik for familieafdelingens samlede opgavevaretagelse.

Vi ønsker en sektionsleder, der
  • har stærk og relevant ledelseserfaring på området fra en politisk styret organisation, og derved har kendskab til lovgivningen og myndighedsopgaverne
  • forstår betydningen af et bredt og bærende tværfagligt samarbejde.

Vi tilbyder
  • at blive en del af et Task Force forløb det næste år, i en proces, der ikke er tilendebragt, og derfor skal gribes og videreføres på en sikker og kompetent måde af den nye leder
  • høj faglighed og engagerede medarbejdere, men der er også behov for en tydelig leder, der sammen med medarbejderne kan sikre den fortsatte udvikling
  • en arbejdsplads båret af ”Skive-ånden”, hvor vi sammen finder løsninger i øjenhøjde med både borgere og hinanden, baseret på vores fælles værdigrundlag: udvikling, trivsel og ordentlighed
  • en arbejdsplads med mulighed for personlig og faglig sparring og kompetenceudvikling.
Kan du nikke ja til ovenstående, og har du måske endnu mere at byde ind med, kan du være den, vi mangler.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst. Endelig lønfastsættelse sker efter forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation på baggrund af kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingsindholdet, er du velkommen til at rette henvendelse til familiechef Helle Trangbæk på 20 29 06 78 eller hetr@skivekommune.dk tidligst i uge 30.

Frist
19. august. Samtaler forventes afholdt 27. august.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

Skive - det er RENT LIV
I Skive lever vi det aktive liv - ved fjorden, med de gode fødevareoplevelser og den bæredygtige energi. Vi kalder det RENT LIV.
Læs mere på www.skive.dk

 

Skive KommuneSkive2019-07-05T00:00:002019-08-19T00:00:00
330046981Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/SRobot Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed. Dansk Totalentreprise har valgt sloganet byggeri til fast pris og tid fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden. Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland. Geografi Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg. Opgave Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen. Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation. Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen. Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt. Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle. Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse. Faglige kvalifikationer Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver. Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold. Bruger i Revit eller lignende. Personlige kvalifikationer Er omhyggelig og grundig med dit arbejde. Godt overblik og samtidig sans for detaljer. Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet. Virksomheden tilbyder dig Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst. En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet. Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer. Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48. Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet.

Om virksomheden

Dansk Totalentreprise A/S er en nyere virksomhed med mange års erfaring i byggebranchen. Virksomheden er kendt for ordentlighed og høj kundetilfredshed.

Dansk Totalentreprise har valgt sloganet ”byggeri til fast pris og tid” fordi de faktisk mener det. Styring af byggeriets projektering og udførelse er hos dem langt i hænderne på et erfarernt team med lyst, energi, dynamik og tanker for fremtiden.

Virksomhedens speciale er boligbyggeri af lejlighedskomplekser og rækkehuse byggeri. Projekterne opføres i Jylland og på Sjælland.

Geografi

Arbejdet sker med udgangspunkt i Aalborg.

Opgave

Vi søger en projekteringsleder, der har erfaring fra lignende stilling. Du vil komme til at arbejde med projektering af totalentrepriser med deltagelse på et meget tidligt tidspunkt i processen.

Du vil blive ansvarlig for hele projekteringsforløbet i tæt samarbejde med Entreprisechefen. Du vil få til opgave at koordinere og udføre alle projekteringsaktiviteter i tæt samarbejde med rådgiver teamet, herunder detailprojektering, udarbejdelse af tegningsmateriale samt anden relevant sags-dokumentation.

Opgaverne er mangeartede og vil blandt andet være

  • Sikre at projektet overholder aftalte tidsterminer og gennemføres som planlagt, hvad angår projekteringen.
  • Koordinere projektet fra skitseprojekt til endeligt Hovedprojekt.
  • Få interessenterne i designfasen til at fungere sammen, så det skaber værdi for alle.
  • Deltagelse i præsentationer samt forhandling med kunder entreprenørrådgivning og projektledelse.

Faglige kvalifikationer

  • Har en grundig byggeteknisk viden samt erfaring med projekteringsledelse af større byggeopgaver.
  • Har grundig, detaljeret viden om gældende bygningsreglement, herunder brand-, lyd-, energi- og miljøkrav samt grundig indsigt i byggejuridiske forhold.
  • Bruger i Revit eller lignende.

Personlige kvalifikationer

  • Er omhyggelig og grundig med dit arbejde.
  • Godt overblik og samtidig sans for detaljer.
  • Skaber rammer for et konstruktivt og involverende samarbejde i projektet.

Virksomheden tilbyder dig

Et udfordrende og selvstændigt job i en dynamisk virksomhed, som er i god vækst.

En hverdag hvor det professionelle og det gode humør er i højsædet.

Løn og øvrige ansættelsesvilkår aftales individuelt på et niveau, der modsvarer stillingernes krav og dine kvalifikationer.

Har du uddybende spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kim Koed på tlf. 40 81 63 48.

Alle henvendelser behandles fortroligt og vil blive behandlet løbende.

KoedConsultAalborg SV2019-06-20T00:00:002019-08-15T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Leder til Familiesektion

Skive Kommune

Skive
Skive Kommunes Familiesektion søger en leder med fokus på økonomi, faglighed og trivsel.Familiesektionen har 35 medarbejdere fordelt i tre teams, med to socialfaglige teamledere. Som sektionsleder bliver du en del af et dynamisk ledelsesteam med fir...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:19. august 2019

Erfaren projekteringsleder til Dansk Totalentreprise A/S

KoedConsult

Aalborg SV
Har du en baggrund som bygningskonstruktør eller bygningsingeniør og erfaring med udarbejdelse og styring af projekteringsaktiviteter, så er det dig, vi mangler på holdet. Om virksomheden Dansk Totalentreprise A S er en nyere virksomhed med mange år...
Indrykket:20. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019