Leder til Kompetenceenheden (PPR)

Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode idé til handling.   
 
Hvad sigter vi efter?
I Ringsted Kommune arbejder alle medarbejdere i Skolecenter og Børnecenter med at leve op til Børne- og ungepolitikken, og med at alle børn og unge trives og lærer. I disse år har vi særligt fokus på, at alle unge bliver klar til at tage en ungdomsuddannelse, og vi har derfor en opgave med at skabe højere faglighed i folkeskolerne. Det er en kompleks opgave, som stiller krav til medarbejdernes tværfaglige samarbejde og især at få indsatserne koordineret på den bedst mulige måde og altid med familierne i centrum. Her har lederen af Kompetenceenheden en nøglerolle.
 
Organisationen og opgaven
Kompetenceenheden er en velfungerende og stabil medarbejdergruppe bestående af 12 psykologer, 4 tale/høre konsulenter, 2 motorikkonsulenter, 2 to-sprogs-vejledere, en familiekonsulent og en inklusionsvejleder. Vi er organiseret i to tværfaglige teams med fire faglige koordinatorer. Afdelingen er placeret i Skolecenteret og lederen af Kompetenceenheden samarbejder tæt med de øvrige ledere i Skolecenteret og Børnecenteret samt skolecenterchefen og børnecenterchefen.

Som ny leder i Kompetenceenheden skal du have gode samarbejdsevner, da du ofte vil være bindeled mellem mange forskellige interessenter, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere, øverste ledelse, mv. Derfor skal du navigere respektfuldt i en kompleks kontekst, der er styret af mange forskellige interesser og behov, samtidig med at du evner at bevare overblikket og nå frem til tydelige resultater. Nogle af dine første opgaver vil være at udvikle en ny visitationspraksis til specialpædagogisk bistand, og at bidrage til udviklingen og implementeringen af en ny og forbedret indsats for børn og familier i udsatte positioner. Vores nye leder skal tillige indgå aktivt i arbejdet med at nedbryde tværfaglige, tværsektorielle barrierer, herunder at være en af bannerførerne for at styrke det nære, tværfaglige samarbejde helt ude, hvor børnene og de unge færdes.
 
Fundamentet og værdierne
Kompetenceenheden hviler fagligt på en systemisk forståelse. Nogle kerneværdier i afdelingens arbejde er tværfaglighed, samskabelse og praksisnærhed. Kompetenceenheden løser både opgaver helt tæt på praksis i samarbejde med familier og medarbejdere på børne- og unge-området. Ligesom afdelingen som organisation er medudvikler i de centrale strategiske fora, hvor den mere overordnede udvikling af indsatser på 0-16 års-området foregår sammen med skole- og dagtilbud.
 
Personen og kompetencerne
Vi ønsker en innovativ leder, der både kan inspirere og engagere og samtidig kan se den eksisterende kvalitet i organisationen og de spor, som allerede er lagt. Kompetenceenhedens leder skal være dygtig til at positionere og repræsentere PPR’s perspektiver både internt og udadtil i forhold til eksterne samarbejdspartnere. Stillingen indebærer mange krydsforventninger til Kompetenceenheden, og her er det vigtigt, at den nye leder kan agere relationsstærkt og med tydelighed i forhold til alle samarbejdspartnere.
Vi ønsker en leder, som er strategisk stærk og har en involverende og tillidsbaseret ledelsesstil. Samtidig ønsker vi en dygtig og empatisk personaleleder med en relevant faglighed.

Du vil komme til at stå i spidsen for en gruppe medarbejdere, som er engagerede, nærværende og ambitiøse i deres arbejde. Samtidig er Kompetenceenheden kendetaget ved et dynamisk og uhøjtideligt miljø med let til smil, hvor det gode arbejdsliv er i højsæde.  

Som leder i Kompetenceenheden skal du have veludviklede relationelle og kommunikative kompetencer, og skal med tydelighed og troværdighed være en samlende kraft i organisationen. Du indtræder i ledergruppen i både Skolecenteret og Børnecenteret, og du har et resultatorienteret blik for, hvor Kompetenceenheden anvender sine resurser med størst mulig effekt for børn og unge i Ringsted Kommune
 

Du søger stillingen ved at trykke på linket nedenfor. 
 
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330093051Phoenix-892edc2912019-09-20T00:00:00Leder til Kompetenceenheden (PPR)Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode idé til handling.   
 
Hvad sigter vi efter?
I Ringsted Kommune arbejder alle medarbejdere i Skolecenter og Børnecenter med at leve op til Børne- og ungepolitikken, og med at alle børn og unge trives og lærer. I disse år har vi særligt fokus på, at alle unge bliver klar til at tage en ungdomsuddannelse, og vi har derfor en opgave med at skabe højere faglighed i folkeskolerne. Det er en kompleks opgave, som stiller krav til medarbejdernes tværfaglige samarbejde og især at få indsatserne koordineret på den bedst mulige måde og altid med familierne i centrum. Her har lederen af Kompetenceenheden en nøglerolle.
 
Organisationen og opgaven
Kompetenceenheden er en velfungerende og stabil medarbejdergruppe bestående af 12 psykologer, 4 tale/høre konsulenter, 2 motorikkonsulenter, 2 to-sprogs-vejledere, en familiekonsulent og en inklusionsvejleder. Vi er organiseret i to tværfaglige teams med fire faglige koordinatorer. Afdelingen er placeret i Skolecenteret og lederen af Kompetenceenheden samarbejder tæt med de øvrige ledere i Skolecenteret og Børnecenteret samt skolecenterchefen og børnecenterchefen.

Som ny leder i Kompetenceenheden skal du have gode samarbejdsevner, da du ofte vil være bindeled mellem mange forskellige interessenter, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere, øverste ledelse, mv. Derfor skal du navigere respektfuldt i en kompleks kontekst, der er styret af mange forskellige interesser og behov, samtidig med at du evner at bevare overblikket og nå frem til tydelige resultater. Nogle af dine første opgaver vil være at udvikle en ny visitationspraksis til specialpædagogisk bistand, og at bidrage til udviklingen og implementeringen af en ny og forbedret indsats for børn og familier i udsatte positioner. Vores nye leder skal tillige indgå aktivt i arbejdet med at nedbryde tværfaglige, tværsektorielle barrierer, herunder at være en af bannerførerne for at styrke det nære, tværfaglige samarbejde helt ude, hvor børnene og de unge færdes.
 
Fundamentet og værdierne
Kompetenceenheden hviler fagligt på en systemisk forståelse. Nogle kerneværdier i afdelingens arbejde er tværfaglighed, samskabelse og praksisnærhed. Kompetenceenheden løser både opgaver helt tæt på praksis i samarbejde med familier og medarbejdere på børne- og unge-området. Ligesom afdelingen som organisation er medudvikler i de centrale strategiske fora, hvor den mere overordnede udvikling af indsatser på 0-16 års-området foregår sammen med skole- og dagtilbud.
 
Personen og kompetencerne
Vi ønsker en innovativ leder, der både kan inspirere og engagere og samtidig kan se den eksisterende kvalitet i organisationen og de spor, som allerede er lagt. Kompetenceenhedens leder skal være dygtig til at positionere og repræsentere PPR’s perspektiver både internt og udadtil i forhold til eksterne samarbejdspartnere. Stillingen indebærer mange krydsforventninger til Kompetenceenheden, og her er det vigtigt, at den nye leder kan agere relationsstærkt og med tydelighed i forhold til alle samarbejdspartnere.
Vi ønsker en leder, som er strategisk stærk og har en involverende og tillidsbaseret ledelsesstil. Samtidig ønsker vi en dygtig og empatisk personaleleder med en relevant faglighed.

Du vil komme til at stå i spidsen for en gruppe medarbejdere, som er engagerede, nærværende og ambitiøse i deres arbejde. Samtidig er Kompetenceenheden kendetaget ved et dynamisk og uhøjtideligt miljø med let til smil, hvor det gode arbejdsliv er i højsæde.  

Som leder i Kompetenceenheden skal du have veludviklede relationelle og kommunikative kompetencer, og skal med tydelighed og troværdighed være en samlende kraft i organisationen. Du indtræder i ledergruppen i både Skolecenteret og Børnecenteret, og du har et resultatorienteret blik for, hvor Kompetenceenheden anvender sine resurser med størst mulig effekt for børn og unge i Ringsted Kommune
 

Du søger stillingen ved at trykke på linket nedenfor. 
 
 

Ringsted Kommune søger en visionær og relations-stærk leder til Kompetenceenheden. Kompetenceenheden er kendetegnet ved en høj faglighed, og en social godt fungerende afdeling, hvor der ikke er langt fra den gode id til handling. Hvad sigter vi efter? I Ringsted Kommune arbejder alle medarbejdere i Skolecenter og Børnecenter med at leve op til Børne- og ungepolitikken, og med at alle børn og unge trives og lærer. I disse år har vi særligt fokus på, at alle unge bliver klar til at tage en ungdomsuddannelse, og vi har derfor en opgave med at skabe højere faglighed i folkeskolerne. Det er en kompleks opgave, som stiller krav til medarbejdernes tværfaglige samarbejde og især at få indsatserne koordineret på den bedst mulige måde og altid med familierne i centrum. Her har lederen af Kompetenceenheden en nøglerolle. Organisationen og opgaven Kompetenceenheden er en velfungerende og stabil medarbejdergruppe bestående af 12 psykologer, 4 tale høre konsulenter, 2 motorikkonsulenter, 2 to-sprogs-vejledere, en familiekonsulent og en inklusionsvejleder. Vi er organiseret i to tværfaglige teams med fire faglige koordinatorer. Afdelingen er placeret i Skolecenteret og lederen af Kompetenceenheden samarbejder tæt med de øvrige ledere i Skolecenteret og Børnecenteret samt skolecenterchefen og børnecenterchefen. Som ny leder i Kompetenceenheden skal du have gode samarbejdsevner, da du ofte vil være bindeled mellem mange forskellige interessenter, herunder medarbejdere, samarbejdspartnere, øverste ledelse, mv. Derfor skal du navigere respektfuldt i en kompleks kontekst, der er styret af mange forskellige interesser og behov, samtidig med at du evner at bevare overblikket og nå frem til tydelige resultater. Nogle af dine første opgaver vil være at udvikle en ny visitationspraksis til specialpædagogisk bistand, og at bidrage til udviklingen og implementeringen af en ny og forbedret indsats for børn og familier i udsatte positioner. Vores nye leder skal tillige indgå aktivt i arbejdet med at nedbryde tværfaglige, tværsektorielle barrierer, herunder at være en af bannerførerne for at styrke det nære, tværfaglige samarbejde helt ude, hvor børnene og de unge færdes. Fundamentet og værdierne Kompetenceenheden hviler fagligt på en systemisk forståelse. Nogle kerneværdier i afdelingens arbejde er tværfaglighed, samskabelse og praksisnærhed. Kompetenceenheden løser både opgaver helt tæt på praksis i samarbejde med familier og medarbejdere på børne- og unge-området. Ligesom afdelingen som organisation er medudvikler i de centrale strategiske fora, hvor den mere overordnede udvikling af indsatser på 0-16 års-området foregår sammen med skole- og dagtilbud. Personen og kompetencerne Vi ønsker en innovativ leder, der både kan inspirere og engagere og samtidig kan se den eksisterende kvalitet i organisationen og de spor, som allerede er lagt. Kompetenceenhedens leder skal være dygtig til at positionere og repræsentere PPR s perspektiver både internt og udadtil i forhold til eksterne samarbejdspartnere. Stillingen indebærer mange krydsforventninger til Kompetenceenheden, og her er det vigtigt, at den nye leder kan agere relationsstærkt og med tydelighed i forhold til alle samarbejdspartnere. Vi ønsker en leder, som er strategisk stærk og har en involverende og tillidsbaseret ledelsesstil. Samtidig ønsker vi en dygtig og empatisk personaleleder med en relevant faglighed. Du vil komme til at stå i spidsen for en gruppe medarbejdere, som er engagerede, nærværende og ambitiøse i deres arbejde. Samtidig er Kompetenceenheden kendetaget ved et dynamisk og uhøjtideligt miljø med let til smil, hvor det gode arbejdsliv er i højsæde. Som leder i Kompetenceenheden skal du have veludviklede relationelle og kommunikative kompetencer, og skal med tydelighed og troværdighed være en samlende kraft i organisationen. Du indtræder i ledergruppen i både Skolecenteret og Børnecenteret, og du har et resultatorienteret blik for, hvor Kompetenceenheden anvender sine resurser med størst mulig effekt for børn og unge i Ringsted Kommune Du søger stillingen ved at trykke på linket nedenfor.11jobnet892edc29100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-20T00:00:000000https://ringsted.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0edfcf4b-ea69-44a1-94d1-acadac4431ac0EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3615528Skolecenter11Hækkerupsvej 1, 3. sal4100RingstedDKDanmark0
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent826433JobNet5047369504736910020-09-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=892edc29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=892edc29https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=892edc29&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=892edc29&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgLeder til Kompetenceenheden (PPR)12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362790080noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330102220Udviklingsorienteret leder søges til afsnittet for Job & Kompetencer i Jobcenter RoskildeBasic Roskilde Kommune søger en afsnitsleder til Job & Kompetencer, som har ansvaret for forsikrede ledige, jobparate kontanthjælpsmodtagere og Jobcentrets virksomhedsservice. Afsnitslederen har desuden ansvar for virksomhedssamarbejdet på tværs i Jobcentret. Vi søger derfor en profil med stærke tværfaglige ledelses- og samarbejdskompetencer, som retter sig både mod det interne samspil i afsnittet og Jobcentret samt det eksterne samspil med a-kasser, virksomheder og uddannelsesinstitutioner. Afsnitslederen skal have lyst og mod til at være med i udviklingen af Jobcenter Roskildes profil ift. virksomhedsservice og til virksomhedssamarbejdet på tværs. Samtidig skal du evne at sikre og udvikle driften af de to myndighedsområder med det overordnede mål, at Jobcenter Roskilde effektivt og hurtigt hjælper de ledige tilbage i job. Aktuelt bliver a-kasseforsøget, implementering af Regelforenklingsreformen og indsatser ift. udvikling af virksomhedsservice på tværs af Jobcentret vigtige fokusområder i den første tid. Hvem er vi? Job & Kompetencer er en del af Jobcenter Roskilde, der består af flere afsnit. I Job & Kompetencer er indsatsen målrettet a-dagpenge, jobklare kontanthjælpsmodtagere og virksomhedsservice. Afsnittet har desuden en central koordinerende rolle for virksomhedssamarbejdet på tværs i Jobcenter Roskilde. I Job & Kompetencer er der 35 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, sammensat af en teamleder, faglige koordinatorer, virksomhedskonsulenter, jobrådgivere og administrative medarbejdere. De har fokus på at få nedbragt ledigheden i samspil med virksomheder, uddannelsesinstitutioner og a-kasser. Afsnittet er opdelt i forskellige teams for a-dagpenge, kontanthjælp, virksomhedsservice og jobbutik. Desuden er der tilknyttet et aktivt tilbud placeret uden for Jobcentret, hvor den daglige drift varetages af teamlederen med reference til afsnitsleder. Hvem er du? Vores nye afsnitsleder har solid ledelseserfaring fra en politisk styret organisation og erfaring med myndighedsarbejdet for de jobparate ledige. Samtidig har du blik for udviklingen af Jobcenter Roskildes virksomhedsservice og for at koordinere virksomhedssamarbejdet på tværs af Jobcentrets forskellige afsnit. Du skal kunne samarbejde bredt med relevante samarbejdsparter inden for og uden for kommunen og de indgår som en helt naturlig og integreret del af den retning, du sætter. Du tror på, at vi skaber de bedste resultater gennem vores medarbejdere, og derfor er du opmærksom på at gøre brug af deres faglighed, når du skal overveje strategi, opgaveløsning, metoder mv. Derudover lægger vi vægt på, at du: Har en relevant uddannelse, både fagligt og ledelsesmæssigt Har erfaring med at sætte retning og rammer for Jobcentrets virksomhedsrettede samarbejde og kan sikre udmøntningen af vores principper for god virksomhedsservice og netværk på tværs Gennem den daglige personalemæssige og faglige ledelse sikrer, at afsnittet yder en professionel beskæftigelsesrettet indsats og gennem koordineringen af både virksomhedsservice og det tværgående virksomhedssamarbejde sikrer god kontakt til virksomheder a-kasser og høj tilfredshed fra disse ift. samarbejdet med Jobcentret Har god forretningsforståelse og evne til at arbejde resultatorienteret og se muligheder på tværs i Jobcentret og i samarbejdet med virksomheder og a-kasser Dine personlige kompetencer: Den nye afsnitsleder er en åben, dialogbaseret og professionel leder, der formår at indgå i dynamiske samspil med jobchefen, afsnitsledere, medarbejdere, virksomheder, a-kasser og øvrige samarbejdspartnere. Som afsnitsleder skal du kunne opstille mål og sætte retning for dine medarbejdere og for virksomhedssamarbejdet bredt. Du skal kunne agere og kommunikere på en måde, der skaber tilslutning og engagement hos medarbejdere, kolleger og samarbejdsparter, således at de fastsatte mål nås inden for de givne rammer for arbejdet. Derudover lægger vi vægt på, at du: Er en robust leder og helt naturligt arbejder anerkendende og motiverende gennem åbenhed, ordentlighed og gennemsigtighed Gør som du siger og går forrest Er systematisk, struktureret og god til at rammesætte og sikre retning (den faglige linje) Kan bevare fokus på kerneopgaven og samtidig være reelt medinddragende i udviklingsarbejdet Har fokus på det gode arbejdsmiljø, på klare roller og struktur i hverdagen for medarbejderne og for det fælles sprog i afsnittet Hvad bliver du en del af? Job & Kompetencer er en del af Jobcenter Roskilde. Du vil referere til Jobcenterchefen og være en del af jobcentrets ledergruppe på i alt 7 personer. Vi er en arbejdsplads: Med stort engagement og faglig stolthed Med innovativ tilgang, hvor medarbejdernes kompetencer inddrages aktivt og kommer i spil Hvor vi stræber efter at skabe resultater gennem ordentlighed, tillid og mod Løn- og ansættelsesforhold Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt. Løn efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jobcenterchef Karen Djørup på tlf. 4631 7850. Ansøgning Ansøgningsfrist tirsdag d. 22. oktober 2019, kl. 9.00. Der udvælges kandidater til samtale den 23. oktober om eftermiddagen og 1. samtale afholdes den 24. oktober. For kandidater der går videre fra 1. ansættelsessamtale gennemføres test (DISC) i perioden 25-28. oktober og 2. samtale holdes den 29. oktober om eftermiddagen.

Roskilde Kommune søger en afsnitsleder til Job & Kompetencer, som har ansvaret for forsikrede ledige, jobparate kontanthjælpsmodtagere og Jobcentrets virksomhedsservice. Afsnitslederen har desuden ansvar for virksomhedssamarbejdet på tværs i Jobcentret.

Vi søger derfor en profil med stærke tværfaglige ledelses- og samarbejdskompetencer, som retter sig både mod det interne samspil i afsnittet og Jobcentret samt det eksterne samspil med a-kasser, virksomheder og uddannelsesinstitutioner. Afsnitslederen skal have lyst og mod til at være med i udviklingen af Jobcenter Roskildes profil ift. virksomhedsservice og til virksomhedssamarbejdet på tværs. Samtidig skal du evne at sikre og udvikle driften af de to myndighedsområder med det overordnede mål, at Jobcenter Roskilde effektivt og hurtigt hjælper de ledige tilbage i job. Aktuelt bliver a-kasseforsøget, implementering af Regelforenklingsreformen og indsatser ift. udvikling af virksomhedsservice på tværs af Jobcentret vigtige fokusområder i den første tid.

Hvem er vi? 
Job & Kompetencer er en del af Jobcenter Roskilde, der består af flere afsnit. I Job & Kompetencer er indsatsen målrettet a-dagpenge, jobklare kontanthjælpsmodtagere og virksomhedsservice. Afsnittet har desuden en central koordinerende rolle for virksomhedssamarbejdet på tværs i Jobcenter Roskilde.

I Job & Kompetencer er der 35 engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, sammensat af en teamleder, faglige koordinatorer, virksomhedskonsulenter, jobrådgivere og administrative medarbejdere. De har fokus på at få nedbragt ledigheden i samspil med virksomheder, uddannelsesinstitutioner og a-kasser. Afsnittet er opdelt i forskellige teams for a-dagpenge, kontanthjælp, virksomhedsservice og jobbutik. Desuden er der tilknyttet et aktivt tilbud placeret uden for Jobcentret, hvor den daglige drift varetages af teamlederen med reference til afsnitsleder.

Hvem er du?
Vores nye afsnitsleder har solid ledelseserfaring fra en politisk styret organisation og erfaring med myndighedsarbejdet for de jobparate ledige. Samtidig har du blik for udviklingen af Jobcenter Roskildes virksomhedsservice og for at koordinere virksomhedssamarbejdet på tværs af Jobcentrets forskellige afsnit. Du skal kunne samarbejde bredt med relevante samarbejdsparter inden for og uden for kommunen og de indgår som en helt naturlig og integreret del af den retning, du sætter.  

Du tror på, at vi skaber de bedste resultater gennem vores medarbejdere, og derfor er du opmærksom på at gøre brug af deres faglighed, når du skal overveje strategi, opgaveløsning, metoder mv.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Har en relevant uddannelse, både fagligt og ledelsesmæssigt
  • Har erfaring med at sætte retning og rammer for Jobcentrets virksomhedsrettede samarbejde og kan sikre udmøntningen af vores principper for god virksomhedsservice og netværk på tværs
  • Gennem den daglige personalemæssige og faglige ledelse sikrer, at afsnittet yder en professionel beskæftigelsesrettet indsats og gennem koordineringen af både virksomhedsservice og det tværgående virksomhedssamarbejde sikrer god kontakt til virksomheder/a-kasser og høj tilfredshed fra disse ift. samarbejdet med Jobcentret
  • Har god forretningsforståelse og evne til at arbejde resultatorienteret og se muligheder på tværs i Jobcentret og i samarbejdet med virksomheder og a-kasser

Dine personlige kompetencer:
Den nye afsnitsleder er en åben, dialogbaseret og professionel leder, der formår at indgå i dynamiske samspil med jobchefen, afsnitsledere, medarbejdere, virksomheder, a-kasser og øvrige samarbejdspartnere. Som afsnitsleder skal du kunne opstille mål og sætte retning for dine medarbejdere og for virksomhedssamarbejdet bredt. Du skal kunne agere og kommunikere på en måde, der skaber tilslutning og engagement hos medarbejdere, kolleger og samarbejdsparter, således at de fastsatte mål nås inden for de givne rammer for arbejdet.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • Er en robust leder og helt naturligt arbejder anerkendende og motiverende gennem åbenhed, ordentlighed og gennemsigtighed
  • Gør som du siger og går forrest
  • Er systematisk, struktureret og god til at rammesætte og sikre retning (den faglige linje)
  • Kan bevare fokus på kerneopgaven og samtidig være reelt medinddragende i udviklingsarbejdet
  • Har fokus på det gode arbejdsmiljø, på klare roller og struktur i hverdagen for medarbejderne og for det fælles sprog i afsnittet

Hvad bliver du en del af? 
Job & Kompetencer er en del af Jobcenter Roskilde. Du vil referere til Jobcenterchefen og være en del af jobcentrets ledergruppe på i alt 7 personer. Vi er en arbejdsplads:

  • Med stort engagement og faglig stolthed
  • Med innovativ tilgang, hvor medarbejdernes kompetencer inddrages aktivt og kommer i spil
  • Hvor vi stræber efter at skabe resultater gennem ordentlighed, tillid og mod

Løn- og ansættelsesforhold 
Stillingen er på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt. Løn efter gældende overenskomst. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jobcenterchef Karen Djørup på tlf. 4631 7850.

Ansøgning
Ansøgningsfrist tirsdag d. 22. oktober 2019, kl. 9.00.

Der udvælges kandidater til samtale den 23. oktober om eftermiddagen og 1. samtale afholdes den 24. oktober.

For kandidater der går videre fra 1. ansættelsessamtale gennemføres test (DISC) i perioden 25-28. oktober og 2. samtale holdes den 29. oktober om eftermiddagen.

 

ORS/Small/382ef6eb_logo.pngRoskilde Kommune - Job og IntegrationRoskilde2019-10-07T17:00:19.0602019-10-22T00:00:00
330106042Studentermedhjælp til videoproduktion i Center for Virtuelle LæringsteknologierRobot Er du studerende, kreativ og god til videoproduktion? Og vil du være en del af et ambitiøst projekt om virtuelle læringsteknologier på RUC? Din hovedopgave vil være at producere videoer, som skal bruges i undervisningen på RUC. Videoernes form kan være mangeartede: det kan f.eks. være en video, der instruerer de studerende i, hvordan laboratorieudstyr og metoder anvendes, ligesom det kan være videooplæg, -forelæsninger, -interviews, mv. Opgaven med at producere undervisningsvideoer indebærer, at du har erfaringer med hele videoproduktionsprocessen:Planlægning og udarbejdelse af storyboard and manuskripterKameraføringRedigering af video og lyd, herunder også gerne tilføjelse af grafiske elementerPublicering til online videoplatformGennemførsel af videointerviews Herudover kommer du til at indgå i en række andre forefaldende opgaver, f.eks. kommunikationsopgaver i form af at skrive tekster og sætte billeder, videoer, mv. op på Center for Virtuelle Læringsteknologiers hjemmeside. Du vil blive hjulpet godt i gang med dine opgaver, men du får også - som den primære videoekspert - rig mulighed for at arbejde selvstændigt og kreativt omsætte ideer til færdige undervisningsvideoer, som giver RUCs studerende et stort læringsudbytte. Du vil i centeret blive en del af et uformelt, inspirerende og ambitiøst arbejdsmiljø med meget engagerede og fagligt stærke kolleger. Det er et krav, at du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på engelsk, fordi det er hverdagssproget i centeret. Vi lægger vægt på, at du er i gang med en videregående uddannelse, gerne med fokus på video og film. Du skal kunne tage ansvar og ejerskab, således at du kan arbejde selvstændigt. Mere information For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt leder af Center for Virtuelle Læringsteknologier, Søren Larsen, på ( 45) 60604098 eller slars@ruc.dk. Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 6. november 2019. Ansættelsesvilkår Der er tale om en ansættelse som studentermedhjælp, med reference til afdelingsleder for Enheden for Akademisk Efteruddannelse, Eva Bendix Petersen. Stillingen er tidsbegrænset indtil 31 september 2021. Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen for fagfotografer, helseassistenter samt laboratoriemestre ved Dansk Dekommissionering mv. Timelønnen udgør 141,49 kr. pr. time. Der er herudover mulighed for at forhandle tillæg. Ansøgning Søg stillingen på https: ruc.dk ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet Ansøgningen skal indeholde: 1. Motiveret ansøgning 2. CV 3. Dokumentation for uddannelse Ansøgningsfristen er 1. november 2019. Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning. Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.Er du studerende, kreativ og god til videoproduktion? Og vil du være en del af et ambitiøst projekt om virtuelle læringsteknologier på RUC?

Din hovedopgave vil være at producere videoer, som skal bruges i undervisningen på RUC. Videoernes form kan være mangeartede: det kan f.eks. være en video, der instruerer de studerende i, hvordan laboratorieudstyr og –metoder anvendes, ligesom det kan være videooplæg, -forelæsninger, -interviews, mv. Opgaven med at producere undervisningsvideoer indebærer, at du har erfaringer med hele videoproduktionsprocessen:
  • Planlægning og udarbejdelse af storyboard and manuskripter
  • Kameraføring
  • Redigering af video og lyd, herunder også gerne tilføjelse af grafiske elementer
  • Publicering til online videoplatform
  • Gennemførsel af videointerviews

Herudover kommer du til at indgå i en række andre forefaldende opgaver, f.eks. kommunikationsopgaver i form af at skrive tekster og sætte billeder, videoer, mv. op på Center for Virtuelle Læringsteknologiers hjemmeside.

Du vil blive hjulpet godt i gang med dine opgaver, men du får også - som den primære videoekspert - rig mulighed for at arbejde selvstændigt og kreativt omsætte ideer til færdige undervisningsvideoer, som giver RUCs studerende et stort læringsudbytte. Du vil i centeret blive en del af et uformelt, inspirerende og ambitiøst arbejdsmiljø med meget engagerede og fagligt stærke kolleger.

Det er et krav, at du er god til mundtlig og skriftlig kommunikation på engelsk, fordi det er hverdagssproget i centeret.

Vi lægger vægt på, at du er i gang med en videregående uddannelse, gerne med fokus på video og film. Du skal kunne tage ansvar og ejerskab, således at du kan arbejde selvstændigt.

Mere information
For yderligere oplysninger om stillingen venligst kontakt leder af Center for Virtuelle Læringsteknologier, Søren Larsen, på (+45) 60604098 eller slars@ruc.dk.

Ansættelsessamtaler afholdes onsdag den 6. november 2019.

Ansættelsesvilkår
Der er tale om en ansættelse som studentermedhjælp, med reference til afdelingsleder for Enheden for Akademisk Efteruddannelse, Eva Bendix Petersen. Stillingen er tidsbegrænset indtil 31 september 2021. Ansættelse sker i henhold til organisationsaftalen for fagfotografer, helseassistenter samt laboratoriemestre ved Dansk Dekommissionering mv. Timelønnen udgør 141,49 kr. pr. time. Der er herudover mulighed for at forhandle tillæg.

Ansøgning
Søg stillingen på https://ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
1. Motiveret ansøgning
2. CV
3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 1. november 2019.

Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Roskilde UniversitetRoskilde2019-10-11T00:00:002019-11-01T00:00:00
330105717Leder til genbrugsstationerne i Odsherred KommuneRobot Tydelig leder og stærk kommunikator Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred? Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads? Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde med erhvervsliv og de lokale foreninger? Så er du måske vores nye leder for genbrugsstationerne i Odsherred Kommune. Du behøver ikke at have erfaring fra genbrugsområdet det centrale er din indstilling, dit engagement og dine lederevner. Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job-og kompetenceprofilen her. Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte afdelingsleder Jørgen Eriksen, på 2547 9580 eller jorer@odsherred.dk Ansættelse pr. 1. januar 2020.

Tydelig leder og stærk kommunikator

Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred?

Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads?

Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde med erhvervsliv og de lokale foreninger?

Så er du måske vores nye leder for genbrugsstationerne i Odsherred Kommune.

Du behøver ikke at have erfaring fra genbrugsområdet – det centrale er din indstilling, dit engagement og dine lederevner.

Du kan læse mere om jobbet og forventningerne til dig i job-og kompetenceprofilen her.

Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte afdelingsleder Jørgen Eriksen, på 2547 9580 eller jorer@odsherred.dk

Ansættelse pr. 1. januar 2020.

Odsherred KommuneNykøbing Sj2019-10-11T00:00:002019-10-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Udviklingsorienteret leder søges til afsnittet for Job & Kompetencer i Jobcenter Roskilde

Roskilde Kommune - Job og Integration

Roskilde
Roskilde Kommune søger en afsnitsleder til Job & Kompetencer, som har ansvaret for forsikrede ledige, jobparate kontanthjælpsmodtagere og Jobcentrets virksomhedsservice. Afsnitslederen har desuden ansvar for virksomhedssamarbejdet på tværs i Jobcent...
Indrykket:7. oktober 2019
Udløbsdato:22. oktober 2019

Studentermedhjælp til videoproduktion i Center for Virtuelle Læringsteknologier

Roskilde Universitet

Roskilde
Er du studerende, kreativ og god til videoproduktion? Og vil du være en del af et ambitiøst projekt om virtuelle læringsteknologier på RUC? Din hovedopgave vil være at producere videoer, som skal bruges i undervisningen på RUC. Videoernes form kan v...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:1. november 2019

Leder til genbrugsstationerne i Odsherred Kommune

Odsherred Kommune

Nykøbing Sj
Tydelig leder og stærk kommunikator Kan du udvikle og styrke genanvendelsen i Odsherred? Motiveres du af at styrke den enkelte medarbejder, holdene og den samlede arbejdsplads? Kan du fremme bæredygtighed og socialt ansvar, og sikre godt samarbejde ...
Indrykket:11. oktober 2019
Udløbsdato:31. oktober 2019