Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til lager og varemodtagelse - Ringkøbing

 

 

Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst?

?

For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og lede varemodtagelsen og arbejdet med indkomne varer på hovedlageret i Ringkøbing.

Lampemesteren udspringer fra firmaet Wiese A/S, som blev startet i 1927 som installatørforretning, og som har dybe rødder i lokallivet i Ringkøbing. Lampemesteren sælger designerlamper til hele verden fra sine webshops.

Virksomheden er i hastig vækst, og de er for kort tid siden flyttet I nye lokaler i Ringkøbing – hvor de har måske Nordens største butik med lamper, og lager samt pakke- og forsendelsesfaciliteter til de mange webshops. Ud over butikken i Ringkøbing har de en butik i København, og en butik i Holstebro med navnet Designlite.

 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive:

  • Modtagelse af indgående varer
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Udpakning og lagerføring af varerne
  • Holde overblik og medvirke ved optimering af lageret
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Kontakt til og samarbejde med de andre afdelinger i firmaet
  • Kontakt til og samarbejde med leverandører

?

 

?Faglige kvalifikationer:

  • Du har måske en uddannelse indenfor lager- og logistik
  • Du har helt sikkert erfaring med lagerstyring og varemodtagelse
  • Du må gerne have erfaring fra lager/varemodtagelse i en webshop
  • Du har erfaring med brug af lagerstyringsprogrammer og IT i almindelighed i tidligere jobs og herunder gerne erfaring med C5
  • Du taler både dansk og engelsk

?

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du brænder for at holde orden og struktur
  • Du er social og trives bedst i et miljø, hvor man arbejder som et team der sammen får tingene til at fungere
  • Du har demonstreret, at du har fokus på kundens og andre afdelingers behov
  • Du formår at holde energi og humøret højt, uden at miste overblikket
  • Du har et personligt drive, er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet

?

 

De tilbyder og forventer:

Kunderne er for Lampemesteren i højsædet, og det er vigtigt for firmaet, at de får den bedst mulige service og vejledning. De vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og de ser firmaet som ét stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Der må forventes hurtig opstart.

 

 

?Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – så kan du finde det på nettet under: LAMPEMESTEREN , DESIGNLITE og LAMPEKONGEN samt en række nationale web-shops.

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330154432Phoenix-b5e74f1612020-01-27T00:00:00Leder til lager og varemodtagelse - Ringkøbing

 

 

Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst?

?

For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og lede varemodtagelsen og arbejdet med indkomne varer på hovedlageret i Ringkøbing.

Lampemesteren udspringer fra firmaet Wiese A/S, som blev startet i 1927 som installatørforretning, og som har dybe rødder i lokallivet i Ringkøbing. Lampemesteren sælger designerlamper til hele verden fra sine webshops.

Virksomheden er i hastig vækst, og de er for kort tid siden flyttet I nye lokaler i Ringkøbing – hvor de har måske Nordens største butik med lamper, og lager samt pakke- og forsendelsesfaciliteter til de mange webshops. Ud over butikken i Ringkøbing har de en butik i København, og en butik i Holstebro med navnet Designlite.

 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive:

  • Modtagelse af indgående varer
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Udpakning og lagerføring af varerne
  • Holde overblik og medvirke ved optimering af lageret
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Kontakt til og samarbejde med de andre afdelinger i firmaet
  • Kontakt til og samarbejde med leverandører

?

 

?Faglige kvalifikationer:

  • Du har måske en uddannelse indenfor lager- og logistik
  • Du har helt sikkert erfaring med lagerstyring og varemodtagelse
  • Du må gerne have erfaring fra lager/varemodtagelse i en webshop
  • Du har erfaring med brug af lagerstyringsprogrammer og IT i almindelighed i tidligere jobs og herunder gerne erfaring med C5
  • Du taler både dansk og engelsk

?

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du brænder for at holde orden og struktur
  • Du er social og trives bedst i et miljø, hvor man arbejder som et team der sammen får tingene til at fungere
  • Du har demonstreret, at du har fokus på kundens og andre afdelingers behov
  • Du formår at holde energi og humøret højt, uden at miste overblikket
  • Du har et personligt drive, er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet

?

 

De tilbyder og forventer:

Kunderne er for Lampemesteren i højsædet, og det er vigtigt for firmaet, at de får den bedst mulige service og vejledning. De vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og de ser firmaet som ét stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Der må forventes hurtig opstart.

 

 

?Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – så kan du finde det på nettet under: LAMPEMESTEREN , DESIGNLITE og LAMPEKONGEN samt en række nationale web-shops.

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet

2020-02-17T18:51:09.953 Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst? ? For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og lede varemodtagelsen og arbejdet med indkomne varer på hovedlageret i Ringkøbing. Lampemesteren udspringer fra firmaet Wiese A S, som blev startet i 1927 som installatørforretning, og som har dybe rødder i lokallivet i Ringkøbing. Lampemesteren sælger designerlamper til hele verden fra sine webshops. Virksomheden er i hastig vækst, og de er for kort tid siden flyttet I nye lokaler i Ringkøbing hvor de har måske Nordens største butik med lamper, og lager samt pakke- og forsendelsesfaciliteter til de mange webshops. Ud over butikken i Ringkøbing har de en butik i København, og en butik i Holstebro med navnet Designlite. Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: Modtagelse af indgående varer Prioritere egne arbejdsopgaver Udpakning og lagerføring af varerne Holde overblik og medvirke ved optimering af lageret Prioritere egne arbejdsopgaver Kontakt til og samarbejde med de andre afdelinger i firmaet Kontakt til og samarbejde med leverandører ? ?Faglige kvalifikationer: Du har måske en uddannelse indenfor lager- og logistik Du har helt sikkert erfaring med lagerstyring og varemodtagelse Du må gerne have erfaring fra lager varemodtagelse i en webshop Du har erfaring med brug af lagerstyringsprogrammer og IT i almindelighed i tidligere jobs og herunder gerne erfaring med C5 Du taler både dansk og engelsk ? Personlige kvalifikationer: Du brænder for at holde orden og struktur Du er social og trives bedst i et miljø, hvor man arbejder som et team der sammen får tingene til at fungere Du har demonstreret, at du har fokus på kundens og andre afdelingers behov Du formår at holde energi og humøret højt, uden at miste overblikket Du har et personligt drive, er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet ? De tilbyder og forventer: Kunderne er for Lampemesteren i højsædet, og det er vigtigt for firmaet, at de får den bedst mulige service og vejledning. De vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og de ser firmaet som t stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Der må forventes hurtig opstart. ?Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet så kan du finde det på nettet under: LAMPEMESTEREN , DESIGNLITE og LAMPEKONGEN samt en række nationale web-shops. Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet11Jobnetb5e74f16100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2020-03-04T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1220&ProjectId=145929&DepartmentId=19080&MediaId=50EuropaDanmarkJyllandVestjyllandRingkøbing-SkjernEuropaDanmarkJyllandMidtjyllandIkast-BrandeEuropaDanmarkJyllandVestjyllandHerning3689320JP KRISTENSEN ApS11Østre Kirkevej 2B7400HerningDKDanmark0jenspeter@jpkristensen.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent10000880967JobNet5096247509624710008-01-2020000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5e74f16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5e74f16https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5e74f16&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=b5e74f16&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/jobtitle/131918-297-1.jpgLeder til lager og varemodtagelse - Ringkøbing12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse363899322Jens Peterjenspeter@jpkristensen.dkDKDanmarkDKDanmark330165561GENOPSLAG - Helhedsleder til Fasters BørnBasic Fasters Børn søger en visionær, handlekraftig og nærværende helhedsleder skoleleder, der er klar til at træde til 1. maj 2020 eller efter aftale.Fasters Børn er en kommunal helhed med skole fra 0.-6. klasse, vuggestue, børnehave og SFO. I skoledelen er der 92 elever, hvoraf 28 elever er tilmeldt SFO. Der er 15 ansatte på skolen og i SFO en. I børnehaven er der 20 børn, mens vuggestuen pt. har 11 børn. Vi nyder stor opbakning fra vores støtteforening, Faster Marie, der giver mulighed for ekstra oplevelser til gavn og glæde for børnene.Fasters Børn har hjemme i Astrup og er omgivet af et aktivt lokalsamfund med et rigt og engageret foreningsliv, der driver områdets udvikling. Skolen og institutionerne er vigtige medspillere i de lokale aktiviteter, og det er vigtigt, at du som helhedsleder har blik for helhedens rolle i lokalsamfundet.Fasters Børn er en innovativ og udviklingsorienteret helhed, der lægger vægt på tryghed, trivsel og nærvær i hverdagen. Forældreopbakningen er stor, og vi betragter de små enheder med det nære samarbejde som en kæmpe styrke for børnenes opvækst og læring. Skole, SFO, børnehave og vuggestue ligger dør om dør, og den naturlige nærhed benytter vi os af i dagligdagen, så børnene har en tydelig rød tråd gennem opvæksten fra vuggestue og op til og med 6. klasse. Som helhedsleder er du ansvarlig for den daglige ledelse af skolen og refererer til fagchefen. Dagtilbudslederen er ansvarlig for den daglige ledelse af dagtilbud og SFO og refererer til dig som helhedsleder. Det er dit ansvar som helhedsleder, at Fasters Børn udvikles strategisk med udgangspunkt i politiske og lovmæssige målsætninger. Vi forventer, at du som leder tilstræber konsensus mellem de forskellige ledelsesled, så beslutninger så vidt muligt træffes i fællesskab.Vi forventer desuden, at du i høj grad fokuserer på at sikre en god, udviklende og tværfaglig indsats for børnene. I Ringkøbing-Skjern Kommunes skoler og dagtilbud arbejdes der ud fra en systemisk tænkning med et anerkendende børnesyn som omdrejningspunkt, og der lægges stor vægt på samarbejde med både elever, forældre, medarbejdere og administrationen.FunktionsprofilSom skoleleder har du det faglige, økonomiske samt ledelsesmæssige ansvar for drift og udvikling af skolen inden for rammerne af Folkeskoleloven samt Ringkøbing-Skjern Kommunes politikker.Skolelederens primære opgaver: At sætte klar og tydelig retning for skolen og for helheden At understøtte arbejdet med lærende fællesskaber blandt medarbejderne At lede de professionelle læringsfællesskaber praksisnært med fokus på elevernes faglige udvikling og trivsel At sikre inddragelse og et godt samarbejde mellem skole og forældre At sikre gode overgange for børnene i helheden Implementere Børn- og Familieudvalgets politikker samt andre politikker, der er relevante for opgaveløsningen Gennemføre intentionerne i Folkeskolereformen i bred forstand. Minimumsprofil Relevant faglig uddannelse, gerne suppleret med en lederuddannelse Gerne ledelsesmæssig erfaring med fokus på praksisnær ledelse Forståelse for ledelse af professionelle læringsfællesskaber Er synlig og tydelig i din ledelse Kan arbejde strategisk for eget ansvarsområde i samspil med den øvrige organisation i Dagtilbud og Undervisning samt resten af kommunen Kan sætte relevante lokale mål i samarbejde med skolebestyrelsen og medarbejderne. Nødvendige personlige kvalifikationer Empatisk personlighed, der kan skabe tillid og gode relationer til både medarbejdere, børn, forældre og samarbejdspartnere. God rollemodel gennem egne handlinger Visionær med drive, handlekraft og engagement Ordentlig, lyttende og nysgerrig Udviser initiativ og vedholdenhed i forhold til at gennemføre meningsfulde forandringer Løn- og ansættelsesvilkårSom leder af Fasters Børn er du ansat i Ringkøbing-Skjern Kommune og indplaceres på niveau 3 med ledelsesmæssig reference til Fagchefen for Dagtilbud og Undervisning. I daglig praksis er den ledelsesmæssige reference til en afdelingsleder i administrationen.Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.Ansættelsesprocedure og tidsplanAnsøgningsfrist: Tirsdag, den 17. marts 2020 kl. 23.59.Ansættelsessamtalerne afholdes torsdag, den 26. marts 2020 med eventuel 2. samtale fredag, den 27. marts 2020.Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgningen sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen Send ansøgning under selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og CV samt relevante bilag i PDF eller DOCX format.Ringkøbing-Skjern Kommune indhenter referencer, så vedhæft også en referenceliste.Yderligere oplysningerDu kan indhente yderligere oplysninger i Dagtilbud og Undervisning v afdelingsleder Annette Ørskov på tlf. 20 18 32 95 eller på https: faster-skole.aula.dk Der indhentes børneattest på den, der ansættes.Du er velkommen til at besøge skolen forud for ansøgning til stillingen. Kontakt da lærer Lene Vestergaard på tlf. 26 64 05 85 eller dagtilbudsleder Henny Mikkelsen på tlf. 97 36 43 42.Fasters Børn søger en visionær, handlekraftig og nærværende helhedsleder/skoleleder, der er klar til at træde til 1. maj 2020 eller efter aftale.

Fasters Børn er en kommunal helhed med skole fra 0.-6. klasse, vuggestue, børnehave og SFO. I skoledelen er der 92 elever, hvoraf 28 elever er tilmeldt SFO. Der er 15 ansatte på skolen og i SFO’en. I børnehaven er der 20 børn, mens vuggestuen pt. har 11 børn. Vi nyder stor opbakning fra vores støtteforening, Faster Marie, der giver mulighed for ekstra oplevelser til gavn og glæde for børnene.

Fasters Børn har hjemme i Astrup og er omgivet af et aktivt lokalsamfund med et rigt og engageret foreningsliv, der driver områdets udvikling. Skolen og institutionerne er vigtige medspillere i de lokale aktiviteter, og det er vigtigt, at du som helhedsleder har blik for helhedens rolle i lokalsamfundet.

Fasters Børn er en innovativ og udviklingsorienteret helhed, der lægger vægt på tryghed, trivsel og nærvær i hverdagen. Forældreopbakningen er stor, og vi betragter de små enheder med det nære samarbejde som en kæmpe styrke for børnenes opvækst og læring. Skole, SFO, børnehave og vuggestue ligger dør om dør, og den naturlige nærhed benytter vi os af i dagligdagen, så børnene har en tydelig rød tråd gennem opvæksten fra vuggestue og op til og med 6. klasse. 

Som helhedsleder er du ansvarlig for den daglige ledelse af skolen og refererer til fagchefen. Dagtilbudslederen er ansvarlig for den daglige ledelse af dagtilbud og SFO og refererer til dig som helhedsleder. Det er dit ansvar som helhedsleder, at Fasters Børn udvikles strategisk med udgangspunkt i politiske og lovmæssige målsætninger. Vi forventer, at du som leder tilstræber konsensus mellem de forskellige ledelsesled, så beslutninger så vidt muligt træffes i fællesskab.

Vi forventer desuden, at du i høj grad fokuserer på at sikre en god, udviklende og tværfaglig indsats for børnene. I Ringkøbing-Skjern Kommunes skoler og dagtilbud arbejdes der ud fra en systemisk tænkning med et anerkendende børnesyn som omdrejningspunkt, og der lægges stor vægt på samarbejde med både elever, forældre, medarbejdere og administrationen.

Funktionsprofil
Som skoleleder har du det faglige, økonomiske samt ledelsesmæssige ansvar for drift og udvikling af skolen inden for rammerne af Folkeskoleloven samt Ringkøbing-Skjern Kommunes politikker.

Skolelederens primære opgaver:
  • At sætte klar og tydelig retning for skolen og for helheden
  • At understøtte arbejdet med lærende fællesskaber blandt medarbejderne
  • At lede de professionelle læringsfællesskaber praksisnært med fokus på elevernes faglige udvikling og trivsel
  • At sikre inddragelse og et godt samarbejde mellem skole og forældre
  • At sikre gode overgange for børnene i helheden
  • Implementere Børn- og Familieudvalgets politikker samt andre politikker, der er relevante for opgaveløsningen
  • Gennemføre intentionerne i Folkeskolereformen i bred forstand.
Minimumsprofil
  • Relevant faglig uddannelse, gerne suppleret med en lederuddannelse
  • Gerne ledelsesmæssig erfaring med fokus på praksisnær ledelse
  • Forståelse for ledelse af professionelle læringsfællesskaber
  • Er synlig og tydelig i din ledelse
  • Kan arbejde strategisk for eget ansvarsområde i samspil med den øvrige organisation i Dagtilbud og Undervisning samt resten af kommunen
  • Kan sætte relevante lokale mål i samarbejde med skolebestyrelsen og medarbejderne.
Nødvendige personlige kvalifikationer
  • Empatisk personlighed, der kan skabe tillid og gode relationer til både medarbejdere, børn, forældre og samarbejdspartnere.
  • God rollemodel gennem egne handlinger
  • Visionær med drive, handlekraft og engagement
  • Ordentlig, lyttende og nysgerrig
  • Udviser initiativ og vedholdenhed i forhold til at gennemføre meningsfulde forandringer
Løn- og ansættelsesvilkår
Som leder af Fasters Børn er du ansat i Ringkøbing-Skjern Kommune og indplaceres på niveau 3 med ledelsesmæssig reference til Fagchefen for Dagtilbud og Undervisning. I daglig praksis er den ledelsesmæssige reference til en afdelingsleder i administrationen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Ansættelsesprocedure og tidsplan
Ansøgningsfrist: Tirsdag, den 17. marts 2020 kl. 23.59.
Ansættelsessamtalerne afholdes torsdag, den 26. marts 2020 med eventuel 2. samtale fredag, den 27. marts 2020.

Ringkøbing-Skjern Kommune henstiller til, at ansøgningen sendes elektronisk. Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen ”Send ansøgning” under selve stillingsopslaget. Vedhæft din ansøgning og CV samt relevante bilag i PDF eller DOCX format.
Ringkøbing-Skjern Kommune indhenter referencer, så vedhæft også en referenceliste.

Yderligere oplysninger
Du kan indhente yderligere oplysninger i Dagtilbud og Undervisning v/afdelingsleder Annette Ørskov på tlf. 20 18 32 95 eller på https://faster-skole.aula.dk/

Der indhentes børneattest på den, der ansættes.

Du er velkommen til at besøge skolen forud for ansøgning til stillingen. Kontakt da lærer Lene Vestergaard på tlf. 26 64 05 85 eller dagtilbudsleder Henny Mikkelsen på tlf. 97 36 43 42.

 

ORS/Small/1e9bd26d_logo.gifDagtilbud og UndervisningVidebæk2020-01-27T18:18:11.2002020-03-02T00:00:00
330186927Montage af og på maskiner ?Robot Har du erfaring med montage ? Brænder du for maskiner og har du styr på det med at montere? Er du interesseret i en fuldtids stilling og et godt arbejdsmiljø ? Så er det måske dig vi leder efter! Kig med her. Det er et længere varende vikariat med mulighed for fastansættelse, og med opstart hurtigst muligt. Vi søger for en kunde i Lem og omegn personer, til værkstedsmontage. Lønnen forhandles individuelt efter kvalifikationer. Det er et krav at du har hænderne rigtigt skruet på, og har erfaring inden for faget. Du vil blive en del af en dynamisk og sund virksomhed, som har et godt arbejdsmiljø for øje. Faglige personlige kvalifikationer: Hænderne rigtigt skruet på montage og udskiftning af reservedele Arbejdsom Mødestabil Fleksibel God fysik Ansøgning: Hvis overstående lyder som noget for dig, og du kan svare JA, ser jeg frem til at modtage din ansøgning og cv som sendes til nip@jobteam.dk Skriv i din ansøgning at du søger job som Montage. Vi afholder samtaler løbende. Ser frem til at høre fra dig !

Har du erfaring med montage ?

Brænder du for maskiner og har du styr på det med at montere?

Er du interesseret i en fuldtids stilling og et godt arbejdsmiljø ?

Så er det måske dig vi leder efter! Kig med her.

Det er et længere varende vikariat med mulighed for fastansættelse, og med opstart hurtigst muligt.

Vi søger for en kunde i Lem og omegn personer, til værkstedsmontage.

Lønnen forhandles individuelt efter kvalifikationer.  

Det er et krav at du har hænderne rigtigt skruet på, og har erfaring inden for faget. Du vil blive en del af en dynamisk og sund virksomhed, som har et godt arbejdsmiljø for øje.

Faglige/personlige kvalifikationer:

  • Hænderne rigtigt skruet på
  • montage og udskiftning af reservedele
  • Arbejdsom
  • Mødestabil
  • Fleksibel 
  • God fysik

Ansøgning:

Hvis overstående lyder som noget for dig, og du kan svare JA, ser jeg frem til at modtage din ansøgning og cv  som sendes til nip@jobteam.dk 

Skriv i din ansøgning at du søger job som Montage.

Vi afholder samtaler løbende.

Ser frem til at høre fra dig !

JobTeam A/S, GrindstedGrindsted2020-02-19T00:00:002020-04-10T00:00:00
330186876Leder til lager og varemodtagelse - RingkøbingRobot Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst? ? For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og lede varemodtagelsen og arbejdet med indkomne varer på hovedlageret i Ringkøbing. Lampemesteren udspringer fra firmaet Wiese A S, som blev startet i 1927 som installatørforretning, og som har dybe rødder i lokallivet i Ringkøbing. Lampemesteren sælger designerlamper til hele verden fra sine webshops. Virksomheden er i hastig vækst, og de er for kort tid siden flyttet I nye lokaler i Ringkøbing hvor de har måske Nordens største butik med lamper, og lager samt pakke- og forsendelsesfaciliteter til de mange webshops. Ud over butikken i Ringkøbing har de en butik i København, og en butik i Holstebro med navnet Designlite. Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive: Modtagelse af indgående varer Prioritere egne arbejdsopgaver Udpakning og lagerføring af varerne Holde overblik og medvirke ved optimering af lageret Prioritere egne arbejdsopgaver Kontakt til og samarbejde med de andre afdelinger i firmaet Kontakt til og samarbejde med leverandører ? ?Faglige kvalifikationer: Du har måske en uddannelse indenfor lager- og logistik Du har helt sikkert erfaring med lagerstyring og varemodtagelse Du må gerne have erfaring fra lager varemodtagelse i en webshop Du har erfaring med brug af lagerstyringsprogrammer og IT i almindelighed i tidligere jobs og herunder gerne erfaring med C5 Du taler både dansk og engelsk ? Personlige kvalifikationer: Du brænder for at holde orden og struktur Du er social og trives bedst i et miljø, hvor man arbejder som et team der sammen får tingene til at fungere Du har demonstreret, at du har fokus på kundens og andre afdelingers behov Du formår at holde energi og humøret højt, uden at miste overblikket Du har et personligt drive, er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet ? De tilbyder og forventer: Kunderne er for Lampemesteren i højsædet, og det er vigtigt for firmaet, at de får den bedst mulige service og vejledning. De vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og de ser firmaet som t stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Der må forventes hurtig opstart. ?Yderligere informationer: Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jens Peter Kristensen telefon 45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet så kan du finde det på nettet under: LAMPEMESTEREN , DESIGNLITE og LAMPEKONGEN samt en række nationale web-shops. Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet

 

 

Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst?

?

For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og lede varemodtagelsen og arbejdet med indkomne varer på hovedlageret i Ringkøbing.

Lampemesteren udspringer fra firmaet Wiese A/S, som blev startet i 1927 som installatørforretning, og som har dybe rødder i lokallivet i Ringkøbing. Lampemesteren sælger designerlamper til hele verden fra sine webshops.

Virksomheden er i hastig vækst, og de er for kort tid siden flyttet I nye lokaler i Ringkøbing – hvor de har måske Nordens største butik med lamper, og lager samt pakke- og forsendelsesfaciliteter til de mange webshops. Ud over butikken i Ringkøbing har de en butik i København, og en butik i Holstebro med navnet Designlite.

 

Arbejdsopgaverne i stillingen vil blive:

  • Modtagelse af indgående varer
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Udpakning og lagerføring af varerne
  • Holde overblik og medvirke ved optimering af lageret
  • Prioritere egne arbejdsopgaver
  • Kontakt til og samarbejde med de andre afdelinger i firmaet
  • Kontakt til og samarbejde med leverandører

?

 

?Faglige kvalifikationer:

  • Du har måske en uddannelse indenfor lager- og logistik
  • Du har helt sikkert erfaring med lagerstyring og varemodtagelse
  • Du må gerne have erfaring fra lager/varemodtagelse i en webshop
  • Du har erfaring med brug af lagerstyringsprogrammer og IT i almindelighed i tidligere jobs og herunder gerne erfaring med C5
  • Du taler både dansk og engelsk

?

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du brænder for at holde orden og struktur
  • Du er social og trives bedst i et miljø, hvor man arbejder som et team der sammen får tingene til at fungere
  • Du har demonstreret, at du har fokus på kundens og andre afdelingers behov
  • Du formår at holde energi og humøret højt, uden at miste overblikket
  • Du har et personligt drive, er i stand til selv at prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag, samt få opgaverne afsluttet

?

 

De tilbyder og forventer:

Kunderne er for Lampemesteren i højsædet, og det er vigtigt for firmaet, at de får den bedst mulige service og vejledning. De vægter ligeledes det sociale i firmaet meget højt og de ser firmaet som ét stort team med kundeservice, web, lager, butik og elektrikere, hvor alle har det sjovt sammen, knokler sammen og hjælper hinanden. Der må forventes hurtig opstart.

 

 

?Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger om stillingen bedes du kontakte Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – så kan du finde det på nettet under: LAMPEMESTEREN , DESIGNLITE og LAMPEKONGEN samt en række nationale web-shops.

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet

JP KRISTENSEN ApSHerning2020-02-19T00:00:002020-03-04T00:00:00
330192550Spændende profilplejecenter søger LokallederBasic Er du interesseret i at arbejde med udviklingen og driften af et spændende plejeboligtilbud så er det dig vi gerne vil høre fra. Solgården er et plejecenter for ældre borgere med en alkoholproblematik som har et stigende behov for sundhedsfaglig og pædagogisk indsats. Vi fungerer også som et traditionelt somatisk plejecenter, dog med speciale og fagkompetencer indenfor ældre og alkohol. Solgården har 21 boliger og 1 afklaringsplads og ligger i Sjørslev som er et aktivt lokalområde med skole, kulturhus, kirke og idrætsfaciliteter. Boligerne er tidssvarende og huset har gennemgået en delvis forvandling så det er tilpasset borgernes behov. Dette er fortsat i gang og du vil være med til at præge denne udvikling. Om jobbet som LokallederMedarbejderne har fremhævet følgende forventninger: At du er nærværende, anerkendende, empatisk og tydelig i din kommunikation med gennemslagskraft og dermed kan vise vejen og præcisere hvad der forventes. Vi ønsker du er struktureret og kan bevare overblikket i pressede situationer. Du skal have evnen til at styrke medarbejdernes samarbejde og evne til at se og handle på situationer, der kan udvikle sig uhensigtsmæssigt. Vi har brug for en leder som forstår og interesserer sig for den pædagogiske tilgang og som lytter til nye ideer og kan være med på kreative og alternative løsninger til gavn for borgergruppen. Samtidig har vi brug for, du kan skabe ejerskab og fastholde de tiltager vi igangsætter. Vi er en gruppe som er optaget af at både borgere og medarbejder skal trives. Derudover så leder vi efter dig, som har en sundhedsfaglig baggrund, gerne med kendskab til ældre eller alkoholområdet og som kan være i front med den videre udvikling af Solgården. Du har lyst og evne til at drive en arbejdsplads med fokus på fremtidens brugere og deres netværk, og du skal have en vedvarende interesse i tæt personaleledelse.I Silkeborg Kommune arbejder vi med politikken Det gode hverdagsliv , og vi er optaget af fortsat at udvikle Solgården så hverdagslivet afspejler meningsfuldhed for såvel borgere som pårørende og medarbejdere. Derudover arbejder vi målrettet med patientsikkerhed, og metoderne fra I Sikre Hænder . En metode der sætter fokus på det sundhedsfaglige arbejde, arbejdsgange og faglig udvikling. I foråret 2020 sættes dette i gang på Solgården i samarbejde med implementeringskonsulentSom lokalleder får du et stort ledelsesrum og får i høj grad mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen. Det skal gøres i harmoni med Silkeborg kommunes værdi-og ledelsesgrundlag og med et tydeligt fokus på organisationens mål og budgetramme.Vi ønsker samtidig en leder der: Har en lederuddannelse eller er indstillet på at tage en sådan Er optaget af tværgående samarbejde, da vi prioriterer fællesskabet og samskabelsen med vores samarbejdspartnere højt. Har økonomisk indsigt og overblik samt administrativ og planlægningsmæssig kunnen, da det er en del af lokallederjobbet. Er nysgerrig og kreativ, så du sammen med medarbejderne og lederkollegaer er i stand til at afprøve nye tiltag. Vi tilbyder:En engageret gruppe på Solgården med tværfaglig baggrund, og et ledelsesfagligt fællesskab med 27 lokalledere og en sektionsledelse i plejecentersektionen. Du bliver tilknyttet en netværksgruppe og en Sundhedsfaglig leder. Derudover er mentorordning en del af introduktionen.Yderligere information:Vi håber vi har vækket din interesse. Du er velkommen til at høre nærmere hos Sundhedsfaglig leder, Laila Tarpgaard på 3058 4044, eller skriv på lta@silkeborg.dkAnsøgningsfrist søndag 15. marts 2020. Første samtale forventes afholdt fredag 20. marts på Solgården, Solgården 1, Sjørslev, 8620 Kjellerup.Anden samtale torsdag 26. marts 2020 på Søvej 3, 8600 Silkeborg. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.Stillingen er til besættelse 1. maj 2020 eller efter aftale.Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.Links:Politikken om det gode hverdagsliv: https: silkeborg.dk ~ media Borger Sundhed-omsorg-og-sygdom Det-Gode-Hverdagsliv Politik-om-Det-Gode-Hverdagsliv_wa.pdf?la daSundheds og Omsorgsafdelingens struktur vision ledelsesgrundlag: https: silkeborg.dk ~ media Om-kommunen Afdelinger Sundhed-og-omsorg Vrdier-og-organisation-i-Sundhed-og-Omsorg---august-2017.pdf?la daSolgården, Silkeborg Kommune: https: plejecentre.silkeborg.dk Plejecentre Plejecenter-for-borgere-med-alkoholmisbrug SolgaardenVi foretrækker, at du sender din ansøgning online.Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.Er du interesseret i at arbejde med udviklingen og driften af et spændende plejeboligtilbud – så er det dig vi gerne vil høre fra.  

Solgården er et plejecenter for ældre borgere med en alkoholproblematik som har et stigende behov for sundhedsfaglig og pædagogisk indsats. Vi fungerer også som et traditionelt somatisk plejecenter, dog med speciale og fagkompetencer indenfor ældre og alkohol.   

Solgården har 21 boliger og 1 afklaringsplads og ligger i Sjørslev som er et aktivt lokalområde med skole, kulturhus, kirke og idrætsfaciliteter. Boligerne er tidssvarende og huset har gennemgået en delvis forvandling så det er tilpasset borgernes behov. Dette er fortsat i gang og du vil være med til at præge denne udvikling. 

Om jobbet som Lokalleder
Medarbejderne har fremhævet følgende forventninger:
  • At du er nærværende, anerkendende, empatisk og tydelig i din kommunikation med gennemslagskraft og dermed kan vise vejen og præcisere hvad der forventes. Vi ønsker du er struktureret og kan bevare overblikket i pressede situationer. Du skal have evnen til at styrke medarbejdernes samarbejde og evne til at se og handle på situationer, der kan udvikle sig uhensigtsmæssigt. Vi har brug for en leder som forstår og interesserer sig for den pædagogiske tilgang og som lytter til nye ideer og kan være med på kreative og alternative løsninger til gavn for borgergruppen. Samtidig har vi brug for, du kan skabe ejerskab og fastholde de tiltager vi igangsætter. Vi er en gruppe som er optaget af at både borgere og medarbejder skal trives.   
Derudover så leder vi efter dig, som har en sundhedsfaglig baggrund, gerne med kendskab til ældre eller alkoholområdet og som kan være i front med den videre udvikling af Solgården. Du har lyst og evne til at drive en arbejdsplads med fokus på fremtidens brugere og deres netværk, og du skal have en vedvarende interesse i tæt personaleledelse.

I Silkeborg Kommune arbejder vi med politikken ”Det gode hverdagsliv”, og vi er optaget af fortsat at udvikle Solgården så hverdagslivet afspejler meningsfuldhed for såvel borgere som pårørende og medarbejdere.   
Derudover arbejder vi målrettet med patientsikkerhed, og metoderne fra ”I Sikre Hænder”. En metode der sætter fokus på det sundhedsfaglige arbejde, arbejdsgange og faglig udvikling. I foråret 2020 sættes dette i gang på Solgården i samarbejde med implementeringskonsulent
Som lokalleder får du et stort ledelsesrum og får i høj grad mulighed for at sætte dit præg på opgaveløsningen. Det skal gøres i harmoni med Silkeborg kommunes værdi-og ledelsesgrundlag og med et tydeligt fokus på organisationens mål og budgetramme.

Vi ønsker samtidig en leder der:
  • Har en lederuddannelse – eller er indstillet på at tage en sådan  
  • Er optaget af tværgående samarbejde, da vi prioriterer fællesskabet og samskabelsen med vores samarbejdspartnere højt. 
  • Har økonomisk indsigt og overblik samt administrativ og planlægningsmæssig kunnen, da det er en del af lokallederjobbet.
  • Er nysgerrig og kreativ, så du – sammen med medarbejderne og lederkollegaer er i stand til at afprøve nye tiltag.
Vi tilbyder:
En engageret gruppe på Solgården med tværfaglig baggrund, og et ledelsesfagligt fællesskab med 27 lokalledere og en sektionsledelse i plejecentersektionen. Du bliver tilknyttet en netværksgruppe og en Sundhedsfaglig leder. Derudover er mentorordning en del af introduktionen.

Yderligere information:
Vi håber vi har vækket din interesse. Du er velkommen til at høre nærmere hos Sundhedsfaglig leder, Laila Tarpgaard på 3058 4044, eller skriv på lta@silkeborg.dk

Ansøgningsfrist søndag 15. marts 2020. Første samtale forventes afholdt fredag 20. marts på Solgården, Solgården 1, Sjørslev, 8620 Kjellerup.
Anden samtale torsdag 26. marts 2020 på Søvej 3, 8600 Silkeborg. Kandidater, der går videre til anden samtale, skal gennemføre en Garuda Kompetenceprofil.

Stillingen er til besættelse 1. maj 2020 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.

Links:
Politikken om det gode hverdagsliv: https://silkeborg.dk/~/media/Borger/Sundhed-omsorg-og-sygdom/Det-Gode-Hverdagsliv/Politik-om-Det-Gode-Hverdagsliv_wa.pdf?la=da
Sundheds og Omsorgsafdelingens struktur/vision/ledelsesgrundlag: https://silkeborg.dk/~/media/Om-kommunen/Afdelinger/Sundhed-og-omsorg/Vrdier-og-organisation-i-Sundhed-og-Omsorg---august-2017.pdf?la=da
Solgården, Silkeborg Kommune: https://plejecentre.silkeborg.dk/Plejecentre/Plejecenter-for-borgere-med-alkoholmisbrug/Solgaarden

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.

ORS/Small/d2f21ed4_logo.jpegSolgårdenKjellerup2020-02-24T09:00:25.5602020-03-15T00:00:00
330193410Leder til FabLabBasic Om jobbet I Spinderihallerne under Vejle Kommune har vi et af Danmarks førende FabLabs, hvor vi både arbejder med at understøtte udviklingen af brugen af teknologi, digital fabrikation, computational thinking og designtænkning i folkeskolerne og på andre uddannelsesinstitutioner samt blandt etablerede virksomheder, iværksættere og almindelige borgere, som kommer i vores åbne FabLab hver tirsdag. I vores store FabLab i de rå Spinderihaller har du god plads til at arbejde med udbredelse af teknologiforståelse og anvendelse. Vi har et veludstyret lab med blandt andet CNC, vinylskærer, varmepresse, laserskærer, 3D-printere og så er langt de fleste af skolerne også udstyret med forskellige teknologier, så det både er muligt at arbejde ude på skolerne og inde i det centrale lab. FabLab Spinderihallerne indgår i flere samarbejder, blandt andet FabLab@SCHOOLdk (https: fablabatschool.dk ), Reflow (https: www.spinderihallerne.dk udvikling-og-projekter projekter-i-huset reflow ), Århus Universitet, Professionsskolerne, forskellige fonde og virksomheder. Derudover har vi et samarbejde med Fab Foundation ved MIT i Boston, USA. Som leder af FabLab Spinderihallerne har du ansvaret for den daglige ledelse, drift, koordinering og udvikling af lab et. Det omhandler blandt andet at drive et tæt samarbejde med Vejle Kommunes folkeskoler, der de kommende år tilbydes kompetenceløft i teknologiforståelse gennem design og fabrikation. Du står også for et tæt samarbejde med kommunens ungdomsuddannelser, erhvervsliv og borgere, bl.a. gennem åbent lab, Fab Advice og workshops med virksomheder. Du har samtidig til opgave at stå for den strategiske udvikling sammen med resten af teamet i Spinderihallerne. Vi har et af Danmarks bedste FabLabs, og vores ambition er, at det skal vi blive ved med at have. Det er derfor vigtigt, at du er visionær og har fingeren på pulsen i forhold til, hvad fremtidens FabLab skal kunne og hvordan vi fortsætter udviklingen. Vi ønsker, at du kan tiltræde senest den 1. maj 2020. Vi forventer af dig Du har dokumenteret erfaring med at arbejde i et FabLab og en uddannelse, der understøtter, at du har kompetencerne til at lede og videreudvikle FabLab et. Det vil være en fordel, hvis du har gennemført FabAcademy-uddannelsen. Du brænder for makerspaces og er fuld af idéer til, hvordan vi bliver ved med at udvikle FabLab et i Spinderihallerne, så det bliver med at være helt i top. Du har teknisk indsigt i hardware tilhørende FabLab samt digital fabrikation og programmering. Du har erfaring med og kan facilitere og udvikle igennem designtænkning og -processer. Du har dokumenteret erfaring med didaktik og undervisning og med at bringe teknologiforståelse i anvendelse i praksis. Du er en dygtig formidler, som formår at forklare om teknologi og designprocesser på en måde, så alle forstår det. Du kan engagere og inspirere andre, så de bliver interesseret i teknologi og digital fabrikation også til virksomheder og helt almindelige borgere. Som leder af Spinderihallernes FabLab har du øje for at drive og udvikle de fysiske faciliteter. Du er en virkelig god netværker og samarbejdspartner, så vores FabLab kan fortsætte med at indgå i udviklende partnerskaber. Du kan lave fondsansøgninger, projektrapporteringer samt styre projektøkonomi. Du skal have lyst til at lede og til at udvikle dig som leder. Du skal kunne arbejde strategisk, sætte retning og vise dit team vejen. Du arbejder både selvstændigt, helhedsorienteret, kan koordinere det daglige arbejde i FabLab et blandt de ansatte og samtidig indgå i hele teamet i Spinderihallerne, hvor du er opsøgende på at skabe samarbejder på tværs. Du er indstillet på at arbejdstiderne er fleksible, da FabLab et også har åbningstider uden for normal arbejdstid. Du er udadvendt og imødekommende og kan godt lide at stå i front og fx holde oplæg eller være vært. Du trives på en arbejdsplads, hvor de mange idéer og samarbejder på tværs skaber et energisk miljø, hvor det nogen gange går stærkt. Du spiller aktivt ind i det gode kollegiale samarbejde, og holder af en arbejdsplads med humor og et godt socialt sammenhold. Vi tilbyder dig Som leder af FabLab bliver du en del af Vejle Kommunes team for Innovation og Entreprenørskab, som er en af kommunaldirektørens stabe, og som fysisk er placeret i Spinderihallerne. Vi er hele Vejle Kommunes udviklingsmiljø, og har særligt fokus på at skabe værdi for borgere, erhvervsliv og uddannelser via innovation og kreativitet. Du får reference til Innovationschefen, som også er chef for Spinderihallerne og du vil indgå i et lille ledelsesteam i Spinderihallerne. Du får en helt unik arbejdsplads i de gamle bomuldsspinderier, hvor FabLab et har til huse. Derudover rummer Spinderihallerne ca. 80 iværksættere, en café, et kulturmuseum, en teaterscene, foreninger og en masse løbende aktiviteter, som er åbne for borgerne. Der er rig mulighed for, at du kan være med til at sætte dit præg på FabLab et både i de fysiske rammer og i videreudviklingen af indholdet og dets virke. Ansættelsesvilkår Fastansættelse. 37 timer ugentligt. Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Om os Vejle har fuld fart på, og visionen er intet mindre end at blive den sammenhængende, resiliente kommune, hvor vi arbejder i øjenhøjde, men med format. I den kommunale organisation er der cirka 10.000 medarbejdere. Den indre sammenhængskraft i kommunen er stærk, og kommunens borgere forholder sig aktivt til deres lokalområder gennem stærke foreninger og bidrager på mange forskellige måder til fællesskabet. Fællesskabet betyder noget i Vejle Kommune. Kommunen er Danmarks 5. største med ca. 115.000 indbyggere. Yderligere oplysninger Du er velkommen til at kontakte Innovationschef og Chef for Spinderihallerne Anne Schødts for yderligere oplysninger om stillingen på tlf.: 42 77 50 11 eller e-mail: annts@vejle.dk. Link til egen hjemmeside: (valgfri og slettes hvis den ikke bruges) Du kan læse mere om os på https: www.spinderihallerne.dk og https: fablab.vejle.dk og www.vejle.dk Ansøgningsfrist Den 10. marts 2020. Der afholdes samtaler tirsdag den 17. marts 2020. Børneattest Vi indhenter børneattest. Send din ansøgning Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen Send ansøgning . Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post. Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk tilflytter.

Om jobbet

I Spinderihallerne under Vejle Kommune har vi et af Danmarks førende FabLabs, hvor vi både arbejder med at understøtte udviklingen af brugen af teknologi, digital fabrikation, computational thinking og designtænkning i folkeskolerne og på andre uddannelsesinstitutioner samt blandt etablerede virksomheder, iværksættere og almindelige borgere, som kommer i vores åbne FabLab hver tirsdag.

I vores store FabLab i de rå Spinderihaller har du god plads til at arbejde med udbredelse af teknologiforståelse og –anvendelse. Vi har et veludstyret lab med blandt andet CNC, vinylskærer, varmepresse, laserskærer, 3D-printere og så er langt de fleste af skolerne også udstyret med forskellige teknologier, så det både er muligt at arbejde ude på skolerne og inde i det centrale lab.

FabLab Spinderihallerne indgår i flere samarbejder, blandt andet FabLab@SCHOOLdk (https://fablabatschool.dk/), Reflow (https://www.spinderihallerne.dk/udvikling-og-projekter/projekter-i-huset/reflow/), Århus Universitet, Professionsskolerne, forskellige fonde og virksomheder. Derudover har vi et samarbejde med Fab Foundation ved MIT i Boston, USA.

Som leder af FabLab Spinderihallerne har du ansvaret for den daglige ledelse, drift, koordinering og udvikling af lab’et. Det omhandler blandt andet at drive et tæt samarbejde med Vejle Kommunes folkeskoler, der de kommende år tilbydes kompetenceløft i teknologiforståelse gennem design og fabrikation. Du står også for et tæt samarbejde med kommunens ungdomsuddannelser, erhvervsliv og borgere, bl.a. gennem åbent lab, Fab Advice og workshops med virksomheder. Du har samtidig til opgave at stå for den strategiske udvikling sammen med resten af teamet i Spinderihallerne.

Vi har et af Danmarks bedste FabLabs, og vores ambition er, at det skal vi blive ved med at have. Det er derfor vigtigt, at du er visionær og har fingeren på pulsen i forhold til, hvad fremtidens FabLab skal kunne og hvordan vi fortsætter udviklingen.

Vi ønsker, at du kan tiltræde senest den 1. maj 2020.

Vi forventer af dig

  • Du har dokumenteret erfaring med at arbejde i et FabLab og en uddannelse, der understøtter, at du har kompetencerne til at lede og videreudvikle FabLab’et. Det vil være en fordel, hvis du har gennemført FabAcademy-uddannelsen.
  • Du brænder for makerspaces og er fuld af idéer til, hvordan vi bliver ved med at udvikle FabLab’et i Spinderihallerne, så det bliver med at være helt i top.
  • Du har teknisk indsigt i hardware tilhørende FabLab samt digital fabrikation og programmering.
  • Du har erfaring med og kan facilitere og udvikle igennem designtænkning og -processer. Du har dokumenteret erfaring med didaktik og undervisning og med at bringe teknologiforståelse i anvendelse i praksis.
  • Du er en dygtig formidler, som formår at forklare om teknologi og designprocesser på en måde, så alle forstår det. Du kan engagere og inspirere andre, så de bliver interesseret i teknologi og digital fabrikation også til virksomheder og helt almindelige borgere.
  • Som leder af Spinderihallernes FabLab har du øje for at drive og udvikle de fysiske faciliteter.
  • Du er en virkelig god netværker og samarbejdspartner, så vores FabLab kan fortsætte med at indgå i udviklende partnerskaber.
  • Du kan lave fondsansøgninger, projektrapporteringer samt styre projektøkonomi.
  • Du skal have lyst til at lede og til at udvikle dig som leder. Du skal kunne arbejde strategisk, sætte retning og vise dit team vejen.
  • Du arbejder både selvstændigt, helhedsorienteret, kan koordinere det daglige arbejde i FabLab’et blandt de ansatte og samtidig indgå i hele teamet i Spinderihallerne, hvor du er opsøgende på at skabe samarbejder på tværs.
  • Du er indstillet på at arbejdstiderne er fleksible, da FabLab’et også har åbningstider uden for normal arbejdstid.
  • Du er udadvendt og imødekommende og kan godt lide at stå i front og fx holde oplæg eller være vært.
  • Du trives på en arbejdsplads, hvor de mange idéer og samarbejder på tværs skaber et energisk miljø, hvor det nogen gange går stærkt.
  • Du spiller aktivt ind i det gode kollegiale samarbejde, og holder af en arbejdsplads med humor og et godt socialt sammenhold.

Vi tilbyder dig

Som leder af FabLab bliver du en del af Vejle Kommunes team for Innovation og Entreprenørskab, som er en af kommunaldirektørens stabe, og som fysisk er placeret i Spinderihallerne. Vi er hele Vejle Kommunes udviklingsmiljø, og har særligt fokus på at skabe værdi for borgere, erhvervsliv og uddannelser via innovation og kreativitet. Du får reference til Innovationschefen, som også er chef for Spinderihallerne og du vil indgå i et lille ledelsesteam i Spinderihallerne.

Du får en helt unik arbejdsplads i de gamle bomuldsspinderier, hvor FabLab’et har til huse. Derudover rummer Spinderihallerne ca. 80 iværksættere, en café, et kulturmuseum, en teaterscene, foreninger og en masse løbende aktiviteter, som er åbne for borgerne.

Der er rig mulighed for, at du kan være med til at sætte dit præg på FabLab’et både i de fysiske rammer og i videreudviklingen af indholdet og dets virke.

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse.

37 timer ugentligt.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Om os

Vejle har fuld fart på, og visionen er intet mindre end at blive den sammenhængende, resiliente kommune, hvor vi arbejder i øjenhøjde, men med format. I den kommunale organisation er der cirka 10.000 medarbejdere. Den indre sammenhængskraft i kommunen er stærk, og kommunens borgere forholder sig aktivt til deres lokalområder gennem stærke foreninger og bidrager på mange forskellige måder til fællesskabet. Fællesskabet betyder noget i Vejle Kommune. Kommunen er Danmarks 5. største med ca. 115.000 indbyggere.

Yderligere oplysninger

Du er velkommen til at kontakte Innovationschef og Chef for Spinderihallerne Anne Schødts for yderligere oplysninger om stillingen på tlf.: 42 77 50 11 eller e-mail: annts@vejle.dk.

Link til egen hjemmeside: (valgfri og slettes hvis den ikke bruges)

Du kan læse mere om os på https://www.spinderihallerne.dk/ og https://fablab.vejle.dk/ og www.vejle.dk

Ansøgningsfrist

Den 10. marts 2020.

Der afholdes samtaler tirsdag den 17. marts 2020.

Børneattest

Vi indhenter børneattest. 

Send din ansøgning

Vi foretrækker, at du søger stillingen online ved at bruge knappen ”Send ansøgning”. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.
Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe Uønsket post.

Vejle Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.

Overvejer du at flytte til Vejle? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.vejle.dk/tilflytter.

 

ORS/Small/af4582c0_logo.pngSpinderihallerneVejle2020-02-25T01:00:13.7802020-03-10T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

GENOPSLAG - Helhedsleder til Fasters Børn

Dagtilbud og Undervisning

Videbæk
Fasters Børn søger en visionær, handlekraftig og nærværende helhedsleder skoleleder, der er klar til at træde til 1. maj 2020 eller efter aftale.Fasters Børn er en kommunal helhed med skole fra 0.-6. klasse, vuggestue, børnehave og SFO. I skoledelen...
Indrykket:27. januar 2020

Montage af og på maskiner ?

JobTeam A/S, Grindsted

Grindsted
Har du erfaring med montage ? Brænder du for maskiner og har du styr på det med at montere? Er du interesseret i en fuldtids stilling og et godt arbejdsmiljø ? Så er det måske dig vi leder efter! Kig med her. Det er et længere varende vikariat med m...
Indrykket:19. februar 2020

Leder til lager og varemodtagelse - Ringkøbing

JP KRISTENSEN ApS

Herning
Vil du være med til at betjene, skabe overblik og styre varemodtagelsen i en virksomhed i vækst? ? For vores kunde Lampemesteren, som har 12 webshops og måske Nordens største og flotteste butikker med lamper, søger vi en som kan tage ansvaret og led...
Indrykket:19. februar 2020

Spændende profilplejecenter søger Lokalleder

Solgården

Kjellerup
Er du interesseret i at arbejde med udviklingen og driften af et spændende plejeboligtilbud så er det dig vi gerne vil høre fra. Solgården er et plejecenter for ældre borgere med en alkoholproblematik som har et stigende behov for sundhedsfaglig og ...
Indrykket:24. februar 2020

Leder til FabLab

Spinderihallerne

Vejle
Om jobbet I Spinderihallerne under Vejle Kommune har vi et af Danmarks førende FabLabs, hvor vi både arbejder med at understøtte udviklingen af brugen af teknologi, digital fabrikation, computational thinking og designtænkning i folkeskolerne og på ...
Indrykket:25. februar 2020