Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til misbrugscentret Kagshuset i Herlev Kommune

Med tiltrædelse fra den 1. juni 2018, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Om Kagshuset
Kagshuset, der er organiseret under Center for Omsorg og Sundhed, består af to enheder med to forskellige lokationer og i alt syv medarbejdere.
 

   • Kagshuset tilbyder gratis rådgivning samt ambulant behandling til alle, der har problemer med misbrug af rusmidler
   • Station BAF er Kagshusets cafe med forskellige aktiviteter, undervisning og forskellige gruppeforløb. Det er også kontaktsted med læge og sundhedsfaglige ydelser.


Lederen indgår i en ledergruppe på syv ledere fra henholdsvis hjemme- og sygeplejen samt de psykosociale rehabiliteringstilbud. Lederen deltager aktivt i udviklingen på misbrugsområdet, men også overordnet på social- og sundhedsområdet og i forhold til forebyggende og helhedsorienteret indsatser.

For at sikre, at Herlev Kommunes behandling er af høj kvalitet, og at de politiske mål for området bliver indfriet, samarbejder lederen med både borgere og medarbejdere. For at løfte dette forventer vi, at lederen er udviklingsorienteret, struktureret og robust.

Det forventer vi af dig
 

   • Du har relevant mellemlang videregående uddannelse og derudover er lederuddannet (som minimum en diplomuddannelse i ledelse eller lignende)
   • Du har ledelseserfaring og formår at træffe beslutninger
   • Du tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang
   • Du tager ansvar for enhedens budget og sikrer den daglige drift
   • Du har gennemslagskraft og formår at skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige indsats
   • Du er i stand til at udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål
   • Du er god til at systematisere, strukturere og organisere
   • Du holder dig løbende opdateret på nyeste viden inden for rusmidler, herunder behandlingsstrategier, metoder og lovkrav
   • Du er en stærk formidler og ambassadør for Kagshuset både skriftligt og mundtligt
   • Du har gode samarbejdsevner og godt humør


Det kan du forvente af os
 

   • Et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar
   • Mulighed for at skabe forandring og udvikling
   • Plads i et engageret lederteam
   • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
   • En dynamisk og udviklingsorienteret enhed, hvor medarbejderne har lyst og vilje til at styrke den samlede kommunale misbrugsbehandling


Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Kim Støving, tlf. 21 14 28 99

Vi forventer at holde første runde af ansættelsessamtaler den 23. og 24. april 2018 og anden runde d. 26. april 2018.

Herlev Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787525Phoenix-629e484f12018-04-04T19:05:45.910Leder til misbrugscentret Kagshuset i Herlev KommuneMed tiltrædelse fra den 1. juni 2018, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt.

Om Kagshuset
Kagshuset, der er organiseret under Center for Omsorg og Sundhed, består af to enheder med to forskellige lokationer og i alt syv medarbejdere.
 

   • Kagshuset tilbyder gratis rådgivning samt ambulant behandling til alle, der har problemer med misbrug af rusmidler
   • Station BAF er Kagshusets cafe med forskellige aktiviteter, undervisning og forskellige gruppeforløb. Det er også kontaktsted med læge og sundhedsfaglige ydelser.


Lederen indgår i en ledergruppe på syv ledere fra henholdsvis hjemme- og sygeplejen samt de psykosociale rehabiliteringstilbud. Lederen deltager aktivt i udviklingen på misbrugsområdet, men også overordnet på social- og sundhedsområdet og i forhold til forebyggende og helhedsorienteret indsatser.

For at sikre, at Herlev Kommunes behandling er af høj kvalitet, og at de politiske mål for området bliver indfriet, samarbejder lederen med både borgere og medarbejdere. For at løfte dette forventer vi, at lederen er udviklingsorienteret, struktureret og robust.

Det forventer vi af dig
 

   • Du har relevant mellemlang videregående uddannelse og derudover er lederuddannet (som minimum en diplomuddannelse i ledelse eller lignende)
   • Du har ledelseserfaring og formår at træffe beslutninger
   • Du tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang
   • Du tager ansvar for enhedens budget og sikrer den daglige drift
   • Du har gennemslagskraft og formår at skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige indsats
   • Du er i stand til at udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål
   • Du er god til at systematisere, strukturere og organisere
   • Du holder dig løbende opdateret på nyeste viden inden for rusmidler, herunder behandlingsstrategier, metoder og lovkrav
   • Du er en stærk formidler og ambassadør for Kagshuset både skriftligt og mundtligt
   • Du har gode samarbejdsevner og godt humør


Det kan du forvente af os
 

   • Et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar
   • Mulighed for at skabe forandring og udvikling
   • Plads i et engageret lederteam
   • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
   • En dynamisk og udviklingsorienteret enhed, hvor medarbejderne har lyst og vilje til at styrke den samlede kommunale misbrugsbehandling


Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Kim Støving, tlf. 21 14 28 99

Vi forventer at holde første runde af ansættelsessamtaler den 23. og 24. april 2018 og anden runde d. 26. april 2018.

Herlev Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.
2018-04-17T14:56:18.417 Med tiltrædelse fra den 1. juni 2018, eller snarest søger misbrugscentret Kagshuset ny leder. Stillingen er på 37 timer ugentligt. Om Kagshuset Kagshuset, der er organiseret under Center for Omsorg og Sundhed, består af to enheder med to forskellige lokationer og i alt syv medarbejdere. Kagshuset tilbyder gratis rådgivning samt ambulant behandling til alle, der har problemer med misbrug af rusmidler Station BAF er Kagshusets cafe med forskellige aktiviteter, undervisning og forskellige gruppeforløb. Det er også kontaktsted med læge og sundhedsfaglige ydelser. Lederen indgår i en ledergruppe på syv ledere fra henholdsvis hjemme- og sygeplejen samt de psykosociale rehabiliteringstilbud. Lederen deltager aktivt i udviklingen på misbrugsområdet, men også overordnet på social- og sundhedsområdet og i forhold til forebyggende og helhedsorienteret indsatser. For at sikre, at Herlev Kommunes behandling er af høj kvalitet, og at de politiske mål for området bliver indfriet, samarbejder lederen med både borgere og medarbejdere. For at løfte dette forventer vi, at lederen er udviklingsorienteret, struktureret og robust. Det forventer vi af dig Du har relevant mellemlang videregående uddannelse og derudover er lederuddannet (som minimum en diplomuddannelse i ledelse eller lignende) Du har ledelseserfaring og formår at træffe beslutninger Du tager afsæt i en dialogbaseret og anerkendende tilgang Du tager ansvar for enhedens budget og sikrer den daglige drift Du har gennemslagskraft og formår at skabe sammenhæng i den helhedsorienterede, tværfaglige indsats Du er i stand til at udvikle og justere ydelserne i forhold til de politisk og administrativt fastsatte mål Du er god til at systematisere, strukturere og organisere Du holder dig løbende opdateret på nyeste viden inden for rusmidler, herunder behandlingsstrategier, metoder og lovkrav Du er en stærk formidler og ambassadør for Kagshuset både skriftligt og mundtligt Du har gode samarbejdsevner og godt humør Det kan du forvente af os Et selvstændigt job med udstrakt kompetence og ansvar Mulighed for at skabe forandring og udvikling Plads i et engageret lederteam Gode muligheder for personlig og faglig udvikling En dynamisk og udviklingsorienteret enhed, hvor medarbejderne har lyst og vilje til at styrke den samlede kommunale misbrugsbehandling Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Nærmere oplysninger om stillingen kan fås ved at ringe til Kim Støving, tlf. 21 14 28 99 Vi forventer at holde første runde af ansættelsessamtaler den 23. og 24. april 2018 og anden runde d. 26. april 2018. Herlev Kommune ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejderne hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.11Jobnet629e484f100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-17T00:00:000000https://herlev.emply.net/recruitment/vacancyApply.aspx?publishingId=0aef008c-7825-40d0-a4b5-efdc5d71e03e0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHerlev3205550Herlev Hjemmepleje og Socialpsykiatriske tilbud11Herlev Bygade 902730HerlevDKDanmark155.7250235012.43263090
DKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent549283JobNet48041881000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629e484fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=629e484fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629e484f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=629e484f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/6.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Leder i dag.12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse354157559Kimniklas.spanbaek@herlev.dkDKDanmarkDKDanmark329922772Piletræet søger leder der har fokus på udvikling af de nære læringsmiljøerBasic Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere. I Vallensbæk Kommune arbejder vi med en distriktsstruktur, der betyder, at du som leder vil indgå i ledelsesteam med tre andre daginstitutionsledere og ledere på skolen i distriktet, med det fælles mål at øge børn og unges personlige og faglige kompetencer. Vores målsætning er, at dagtilbuddene bidrager målrettet til at løfte det enkelte barns læringskurve med henblik på, at de kan blive så dygtige, de kan. Om stillingen Daginstitutionen Piletræet er en stor hyggelig daginstitution på 154 enheder, i en god pædagogisk udvikling, som består af tre vuggestuegruppe og tre børnehavegrupper. I øjeblikket indeholder Piletræet også et specialtilbud til et barn. Som daginstitutionsleder bliver du ansvarlig for den faglige, personale og driftsmæssige ledelse og ansvarlig for at institutionen er på forkant med den fremtidige udvikling på dagtilbudsområdet. Herunder implementeringen af de styrkede læreplaner og dagtilbudsreformen. Du skal sikre balance mellem udvikling og effektiv drift, der understøtter de faglige mål samtidig med at du bidrager til at skabe sammenhæng mellem tilbuddene på 0- 18 årsområdet i og på tværs af distriktet, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø. Som daginstitutionsleder skal du ud over at lede Piletræet også understøtte, at der ledes i og på tværs af organisationen, og at der sikres sammenhængende og helhedsorienterede indsatser for barnet i distriktet. Piletræet er ny renoveret og udbygget i 2016. Institutionen har gennem mange år haft fokus på at udvikle den pædagogiske praksis i samarbejde mellem det pædagogiske personale, ledelse og en aktiv forældrebestyrelse. Piletræet søger en leder, der kan fortsætte den gode udvikling, hvor barnets trivsel, udvikling, dannelse og læring er centrum for samarbejdet. Vi tilbyder En spændende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor kvaliteten i det pædagogiske arbejde ønskes videreudviklet ved hjælp af rammegivende målsætninger og nærværende ledelse Et forpligtende samarbejde med kreative og udviklingsorienterede processer der går på tværs af 0-18 års området Et 0 18 års område der er optaget af at lede tæt på og har fokus på udviklingen af hverdagspædagogikken Intern lederuddannelse samt ledervurdering hvert andet år Samt et samarbejdsklima som er positivt og præget af uhøjtidelighed, og samarbejdspartnere som kan arbejde på tværs af faggrænser Om løn og ansættelsesvilkår Lønnen fastsættes efter forhandling mellem de forhandlingsberettigede parter. Der indhentes børneattest og offentlig straffeattest på personer der ansættes på børn og ungeområdet. Yderligere oplysninger: Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktsleder Jens Peder Gregersen jpg@vallensbaek.dk eller på telefon 2711 2740 eller faglig leder Niels Brockenhuss nbr@vallensbaek.dk eller på telefon 3051 8054. Ansøgningsfristen er fredag den 11 1 kl. 12.00. Der afholdes 1. samtalerunde den 17 1 2019 og 2. samtale 24 1 2019. Mellem de to samtalerunder er der test af de relevante kandidater Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede dig om at søge stillingen elektronisk ved at klikke på søg stillingen eller ved at gå ind på www.vallensbaek.dk job og søge via stillingsopslaget.
Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere.  
 
I Vallensbæk Kommune arbejder vi med en distriktsstruktur, der betyder, at du som leder vil indgå i ledelsesteam med tre andre daginstitutionsledere og ledere på skolen i distriktet, med det fælles mål at øge børn og unges personlige og faglige kompetencer. Vores målsætning er, at dagtilbuddene bidrager målrettet til at løfte det enkelte barns læringskurve med henblik på, at de kan blive så dygtige, de kan.  
 
Om stillingen  
Daginstitutionen Piletræet er en stor hyggelig daginstitution på 154 enheder, i en god pædagogisk udvikling, som består af tre vuggestuegruppe og tre børnehavegrupper. I øjeblikket indeholder Piletræet også et specialtilbud til et barn. Som daginstitutionsleder bliver du ansvarlig for den faglige, personale og driftsmæssige ledelse og ansvarlig for at institutionen er på forkant med den fremtidige udvikling på dagtilbudsområdet. Herunder implementeringen af de styrkede læreplaner og dagtilbudsreformen. Du skal sikre balance mellem udvikling og effektiv drift, der understøtter de faglige mål samtidig med at du bidrager til at skabe sammenhæng mellem tilbuddene på 0- 18 årsområdet i og på tværs af distriktet, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø.  
 
Som daginstitutionsleder skal du ud over at lede Piletræet også understøtte, at der ledes i og på tværs af organisationen, og at der sikres sammenhængende og helhedsorienterede indsatser for barnet i distriktet.  
 
Piletræet er ny renoveret og udbygget i 2016. Institutionen har gennem mange år haft fokus på at udvikle den pædagogiske praksis i samarbejde mellem det pædagogiske personale, ledelse og en aktiv forældrebestyrelse. Piletræet søger en leder, der kan fortsætte den gode udvikling, hvor barnets trivsel, udvikling, dannelse og læring er centrum for samarbejdet.  
  
Vi tilbyder
  • En spændende arbejdsplads i rivende udvikling, hvor kvaliteten i det pædagogiske arbejde ønskes videreudviklet ved hjælp af rammegivende målsætninger og nærværende ledelse  
  • Et forpligtende samarbejde med kreative og udviklingsorienterede processer der går på tværs af 0-18 års området  
  • Et 0 – 18 års område der er optaget af at lede tæt på og har fokus på udviklingen af hverdagspædagogikken  
  • Intern lederuddannelse samt ledervurdering hvert andet år  
  • Samt et samarbejdsklima som er positivt og præget af uhøjtidelighed, og samarbejdspartnere som kan arbejde på tværs af faggrænser  
 
Om løn og ansættelsesvilkår  
Lønnen fastsættes efter forhandling mellem de forhandlingsberettigede parter.  
 
Der indhentes børneattest og offentlig straffeattest på personer der ansættes på børn og ungeområdet.  
 
Yderligere oplysninger:  
Hvis du har spørgsmål og vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Distriktsleder Jens Peder Gregersen jpg@vallensbaek.dk eller på telefon 2711 2740 eller faglig leder Niels Brockenhuss nbr@vallensbaek.dk eller på telefon 3051 8054.  
 
Ansøgningsfristen er fredag den 11/1 kl. 12.00. Der afholdes 1. samtalerunde den 17/1 2019 og 2. samtale 24/1 2019. Mellem de to samtalerunder er der test af de relevante kandidater  

Vallensbæk Kommune arbejder på digitale løsninger for borgere og medarbejdere, og vi vil derfor bede dig om at søge stillingen elektronisk ved at klikke på "søg stillingen" eller ved at gå ind på www.vallensbaek.dk/job og søge via stillingsopslaget.
ORS/Small/e4414adf_logo.pngVallensbæk Kommune - PiletræetVallensbæk2018-12-04T17:00:26.7872019-01-11T00:00:00
329925154Leder i Jobcenter Høje-Taastrup - er det dig?Profile Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen. Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejdere i Jobcentret. Konkret søger vi en leder til følgende områder: sygedagpenge jobafklaring ressourceforløb og rehabilitering fastholdelse handicapkompenserende ordninger ledighedsydelse fleksjob Afdelingen har 27 engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en afgørende positiv forskel for borgere og virksomheder i kommunen. Du vil sammen med de 2 afdelingsledere for henholdsvis virksomhedsområdet og kontanthjælpsområdet indgå i Jobcentrets samlede ledelse med reference til Jobcenterchefen. Vi er omkring 100 medarbejdere i Jobcentret. Du skal bidrage med en positiv, anerkendende og udviklingsorienteret ledelsesstil med udgangspunkt i Jobcentrets og kommunens værdier: Menneskelighed og positivt livssyn Engagement Professionalisme Helhed Din lederrolle har mange facetter: Du skal understøtte og udvikle kompetencer og produktivitet hos medarbejdere og selvstyrende team. Du skal med din person fastholde kursen for medarbejdere, så de af borgere og samarbejdspartnere opleves som professionelle og venlige i deres optræden. Du skal sikre stort fokus på en tidlig og virksomhedsrettet tilgang i opgaveløsningen af borgeres problemstillinger.Du skal sikre tæt samspil med kommunens sociale og sundhedsmæssige indsatser med udgangspunkt i et rehabiliterende og helhedstænkende mindset Du skal som del af ledergruppen sikre sammenhæng og fremdrift i Jobcentrets samlede indsatser, herunder have fokus på helheden i opgaveløsningen, så Jobcentret samlet fremstår som en troværdig og stærk organisation. Som person forventes du at være faglig stærk på området. Det forventes, at du har en solid erfaring fra tilsvarende stilling og eller, at du enten har en formel lederuddannelse eller er i færd med en sådan uddannelse. Som person forventer vi, at du har en positiv, anerkendende og inddragende ledelsesstil så medarbejdere kan være trygge i dit selskab og opleve, at de kan hente gejst og stimulation til en fortsat engageret arbejdsindsats i mødet med dig. Vi sætter pris på en uformel omgangsform og humoristisk sans. Stillingen besættes på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst. Vi har følgende tidsplan i forhold til besættelse af stillingen: Ansøgningsfrist er 8. januar 2019. Første ansættelsessamtale afholdes 14. eller 18. januar 2019. Anden ansættelsessamtale for udvalgte kandidater afholdes 22. januar 2019. Mellem første og anden ansættelsessamtale gennemføres persontest. Tiltrædelse 1.marts 2019. Hvis du vil vide mere kan du kontakte Jobcenterchef Lars Gormsenpå mobil 21139989.Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen.
 
Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejdere i Jobcentret.
 
Konkret søger vi en leder til følgende områder:
 
  • sygedagpenge
  • jobafklaring
  • ressourceforløb og rehabilitering
  • fastholdelse
  • handicapkompenserende ordninger
  • ledighedsydelse/fleksjob
 
Afdelingen har 27 engagerede medarbejdere, der brænder for at gøre en afgørende positiv forskel for borgere og virksomheder i kommunen.
 
Du vil sammen med de 2 afdelingsledere for henholdsvis virksomhedsområdet og kontanthjælpsområdet indgå i Jobcentrets samlede ledelse med reference til Jobcenterchefen.  
 
Vi er omkring 100 medarbejdere i Jobcentret.
 
Du skal bidrage med en positiv, anerkendende og udviklingsorienteret ledelsesstil med udgangspunkt i Jobcentrets og kommunens værdier:
 
  • Menneskelighed og positivt livssyn
  • Engagement
  • Professionalisme
  • Helhed
 
Din lederrolle har mange facetter:
 
Du skal understøtte og udvikle kompetencer og produktivitet hos medarbejdere og selvstyrende team.
 
Du skal med din person fastholde kursen for medarbejdere, så de af borgere og samarbejdspartnere opleves som professionelle og venlige i deres optræden.
 
Du skal sikre stort fokus på en tidlig og virksomhedsrettet tilgang i opgaveløsningen af borgeres problemstillinger.
Du skal sikre tæt samspil med kommunens sociale og sundhedsmæssige indsatser med udgangspunkt i et rehabiliterende og helhedstænkende mindset
 
Du skal som del af ledergruppen sikre sammenhæng og fremdrift i Jobcentrets samlede indsatser, herunder have fokus på helheden i opgaveløsningen, så Jobcentret samlet fremstår som en troværdig og stærk organisation.
 
Som person forventes du at være faglig stærk på området.
 
Det forventes, at du har en solid erfaring fra tilsvarende stilling og/eller, at du enten har en formel lederuddannelse eller er i færd med en sådan uddannelse.
 
Som person forventer vi, at du har en positiv, anerkendende og inddragende ledelsesstil så medarbejdere kan være trygge i dit selskab og opleve, at de kan hente gejst og stimulation til en fortsat engageret arbejdsindsats i mødet med dig.
 
Vi sætter pris på en uformel omgangsform og humoristisk sans.
 
Stillingen besættes på overenskomstvilkår i henhold til gældende overenskomst.
 
Vi har følgende tidsplan i forhold til besættelse af stillingen:
 
Ansøgningsfrist er 8. januar 2019.
 
Første ansættelsessamtale afholdes 14. eller 18. januar 2019.
 
Anden ansættelsessamtale for udvalgte kandidater afholdes 22. januar 2019.
 
Mellem første og anden ansættelsessamtale gennemføres persontest.
 
Tiltrædelse 1.marts 2019.
 
Hvis du vil vide mere kan du kontakte Jobcenterchef Lars Gormsen
på mobil 21139989.
 

ORS/Small/e2a3b59d_logo.jpegBorger- og Arbejdsmarkedescenter2018-12-10T15:00:43.7472019-01-08T00:00:00
329919771To faglige ledere til ASPECT/CSBBBasic ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbejderne og andre samarbejdspartnere. ASPECT er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB), som hører under Socialforvaltningen (SOF) i Københavns Kommune. ASPECT består af fem botræningstilbud på forskellige adresser. Tilbuddene er målrettet mennesker med autismespektrum forstyrrelse, primært Aspergers syndrom. Hovedparten af borgerne har også komorbide lidelser såsom ADHD, OCD, bipolar lidelse, depressive tilstande, angst m.fl. ASPECT har desuden tilknyttet Kulturhuset Pulsen, som er et netværkstilbud til københavnere med handicap. ASPECT giver botræningsophold til 86 borgere og vi er 40 engagerede medarbejdere. Ledelsen består af Botilbudsleder samt to faglige ledere. ASPECT har været igennem organisatoriske ændringer gennem det sidste år, og for nyligt er en erfaren Botilbudsleder fra CSBB SOF indtrådt i stillingen som Botilbudsleder i ASPECT. Vi søger Fagligt dygtige ledere, som kan håndtere at arbejde i det ledelsesmæssige krydsfelt mellem den daglige opgaveløsning, personaleledelse i en medstyrende organisation, pårørendesamarbejde, strategier og effektmålinger og hvor fem bo-teams og et netværksteam er geografisk spredt på flere adresser i København. Vi er en organisation i udvikling, som har brug for ledere med stor energi og lyst til at være med til at præge og styrke denne udvikling. Faglighed, samarbejde og engagement er tre nøglebegreber, som bliver vægtet højt, og det vil med udgangspunkt i dette være din opgave at understøtte og styrke de kompetencer, som medarbejderne har brug for i hverdagen. En stor del af opgaven består i at skabe retning og give sparring i de enkelte teams, hvor du vil blive mødt af stærke faglige ambitioner om at skabe optimale betingelser for at øge borgernes livsmuligheder og sikre deres indflydelse på eget liv. Det er vigtigt, at du har gode kompetencer til at arbejde med teams, og at du kan bidrage til at styrke en teamorganisering og struktur, samt have blik for den nødvendige opfølgning og kvalificering på de rammer og strukturer, som teams arbejder ud fra. ASPECT er en arbejdsplads med mange forskelligartede udfordringer, og det forventes derfor, at du kan bevare både ro og overblik, når der skal træffes beslutninger. For at du kan blive et godt match til opgaven og lederteamet i ASPECT CSBB forventer vi, at du har en pædagogisk uddannelse samt ledelseserfaring, gerne inden for det specifikke målgruppeområde med borgere med ASF og gerne suppleret med efteruddannelser fagligt som ledelsesmæssigt diplom i ledelse kan arbejde stabilt, kreativt og motiverende under det pres og krydspres, som kommunale virksomheder nu og i fremtiden forventes at være under i den flydende omlægning af indsatserne for det pædagogiske arbejde er struktureret og systematisk i din arbejdsform samt kan prioritere og planlægge din arbejdstid, hvor du skal være indstillet på at arbejde ud fra flere adresser. Du vil sammen med botilbudsleder og anden faglig leder have din base på Kapelvej, Nørrebro har erfaring i at arbejde målrettet med udvikling af mennesker og i at sikre at dokumentation både i forhold til borgerne og medarbejdere gennemføres som aftalt arbejder med tillidsbaseret ledelse samt er nærværende og synlig i din ledelsestilgang med henblik på at udvikle teams til medstyrende organisering, da dette benyttes i CSBB har visioner for arbejdet med mennesker med ASF og kan motivere og engagere medarbejderne i den fortsatte udvikling af deres indsats kan arbejde med løsning af konflikter i forskellige situationer og kontekster kan bidrage til at etablere gennemsigtighed i organisationen. Vi tilbyder et dynamisk center med fokus på udvikling og kreative løsninger høj grad af medbestemmelse på alle niveauer veluddannede og engagerede kolleger på alle niveauer og funktioner et center med høj fokus på velfærdsteknologiske løsninger, der kan understøtte borgernes selvstændighed mest muligt et tæt samarbejde med Botilbudsleder og faglig leder samt teams, som er i udvikling m.h.p. medstyreorganisering. Samtidigt indgår du som en aktiv del af den samlede centerledelse, som består af de øvrige botilbudsledere, faglige ledere, konsulenter samt centerchefen et veletableret administrativt team som løfter mange opgaver og derfor giver plads til, at lederne kan fokusere på ledelsesopgaven. Som faglig leder vil du være med til at udvikle den faglige profil samt fortsat kvalificere og videreudvikle ASPECTs tilbud vil du bl.a. blive medansvarlig for udviklingsarbejdet, hvor du skal kunne tage hånd om svære og udfordrende problematikker. Det er derfor vigtigt, at du har et godt kendskab til egne styrker og begrænsninger vil du få et selvstændigt ansvar for en række områder og opgaver bl.a.: koordinere, følge op på samt kvalitetssikre den faglige dokumentation coache og vejlede medarbejdere i deres faglige og personlige udvikling støtte og vejlede medarbejdere og teams ift. medstyrets udvikling have ledelsesansvar for udvalg i den medstyrende organisering. Opgaverne bliver løbende revideret og fastlagt i samarbejde med botilbudslederen og den anden faglige leder. Og vi støtter, hjælper og giver hinanden feedback i opgaveløsningen. Tiltrædelse den 1. februar 2019 eller efter aftale. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Lotte Daugaard på 2713 2615 eller besøge vores hjemmeside www.csb-aspect.kk.dk Ansøgning Har du lyst til at være en del af den videre udvikling af ASPECT CSBB, bedes du fremsende en ansøgning vedlagt relevant dokumentation. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018 Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 17. december 2018 på Kapelvej, København N.
ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbejderne og andre samarbejdspartnere.  
 
ASPECT er en del af Center for Selvstændig Bolig og Beskæftigelse (CSBB), som hører under Socialforvaltningen (SOF) i Københavns Kommune. ASPECT består af fem botræningstilbud på forskellige adresser. Tilbuddene er målrettet mennesker med autismespektrum forstyrrelse, primært Aspergers syndrom. Hovedparten af borgerne har også komorbide lidelser såsom ADHD, OCD, bipolar lidelse, depressive tilstande, angst m.fl.  
ASPECT har desuden tilknyttet Kulturhuset Pulsen, som er et netværkstilbud til københavnere med handicap.  
 
ASPECT giver botræningsophold til 86 borgere og vi er 40 engagerede medarbejdere.  
Ledelsen består af Botilbudsleder samt to faglige ledere. ASPECT har været igennem organisatoriske ændringer gennem det sidste år, og for nyligt er en erfaren Botilbudsleder fra CSBB/SOF indtrådt i stillingen som Botilbudsleder i ASPECT.  
 
Vi søger
Fagligt dygtige ledere, som kan håndtere at arbejde i det ledelsesmæssige krydsfelt mellem den daglige opgaveløsning, personaleledelse i en medstyrende organisation, pårørendesamarbejde, strategier og effektmålinger og hvor fem bo-teams og et netværksteam er geografisk spredt på flere adresser i København. Vi er en organisation i udvikling, som har brug for ledere med stor energi og lyst til at være med til at præge og styrke denne udvikling.  
Faglighed, samarbejde og engagement er tre nøglebegreber, som bliver vægtet højt, og det vil med udgangspunkt i dette være din opgave at understøtte og styrke de kompetencer, som medarbejderne har brug for i hverdagen.  
 
En stor del af opgaven består i at skabe retning og give sparring i de enkelte teams, hvor du vil blive mødt af stærke faglige ambitioner om at skabe optimale betingelser for at øge borgernes livsmuligheder og sikre deres indflydelse på eget liv. Det er vigtigt, at du har gode kompetencer til at arbejde med teams, og at du kan bidrage til at styrke en teamorganisering og struktur, samt have blik for den nødvendige opfølgning og kvalificering på de rammer og strukturer, som teams arbejder ud fra. ASPECT er en arbejdsplads med mange forskelligartede udfordringer, og det forventes derfor, at du kan bevare både ro og overblik, når der skal træffes beslutninger. 
 
For at du kan blive et godt match til opgaven og lederteamet i ASPECT/CSBB forventer vi, at du 
  • har en pædagogisk uddannelse samt ledelseserfaring, gerne inden for det specifikke målgruppeområde med borgere med ASF og gerne suppleret med efteruddannelser fagligt som ledelsesmæssigt/diplom i ledelse  
  • kan arbejde stabilt, kreativt og motiverende under det pres og krydspres, som kommunale virksomheder nu og i fremtiden forventes at være under i den flydende omlægning af indsatserne for det pædagogiske arbejde
  • er struktureret og systematisk i din arbejdsform samt kan prioritere og planlægge din arbejdstid, hvor du skal være indstillet på at arbejde ud fra flere adresser. Du vil sammen med botilbudsleder og anden faglig leder have din base på Kapelvej, Nørrebro 
  • har erfaring i at arbejde målrettet med udvikling af mennesker og i at sikre at dokumentation både i forhold til borgerne og medarbejdere gennemføres som aftalt  
  • arbejder med tillidsbaseret ledelse samt er nærværende og synlig i din ledelsestilgang med henblik på at udvikle teams til medstyrende organisering, da dette benyttes i CSBB  
  • har visioner for arbejdet med mennesker med ASF og kan motivere og engagere medarbejderne i den fortsatte udvikling af deres indsats  
  • kan arbejde med løsning af konflikter i forskellige situationer og kontekster  
  • kan bidrage til at etablere gennemsigtighed i organisationen.  
Vi tilbyder  
  • et dynamisk center med fokus på udvikling og kreative løsninger
  • høj grad af medbestemmelse på alle niveauer  
  • veluddannede og engagerede kolleger på alle niveauer og funktioner  
  • et center med høj fokus på velfærdsteknologiske løsninger, der kan understøtte borgernes selvstændighed mest muligt
  • et tæt samarbejde med Botilbudsleder og faglig leder samt teams, som er i udvikling m.h.p. medstyreorganisering. Samtidigt indgår du som en aktiv del af den samlede centerledelse, som består af de øvrige botilbudsledere, faglige ledere, konsulenter samt centerchefen 
  • et veletableret administrativt team som løfter mange opgaver og derfor giver plads til, at lederne kan fokusere på ledelsesopgaven. 
Som faglig leder  
  • vil du være med til at udvikle den faglige profil samt fortsat kvalificere og videreudvikle ASPECTs tilbud  
  • vil du bl.a. blive medansvarlig for udviklingsarbejdet, hvor du skal kunne tage hånd om svære og udfordrende problematikker. Det er derfor vigtigt, at du har et godt kendskab til egne styrker og begrænsninger  
  • vil du få et selvstændigt ansvar for en række områder og opgaver bl.a.: 
    • koordinere, følge op på samt kvalitetssikre den faglige dokumentation  
    • coache og vejlede medarbejdere i deres faglige og personlige udvikling  
    • støtte og vejlede medarbejdere og teams ift. medstyrets udvikling  
    • have ledelsesansvar for udvalg i den medstyrende organisering.
Opgaverne bliver løbende revideret og fastlagt i samarbejde med botilbudslederen og den anden faglige leder. Og vi støtter, hjælper og giver hinanden feedback i opgaveløsningen.   
 
Tiltrædelse den 1. februar 2019 eller efter aftale.    
 
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. 
 
Har du lyst til at vide mere, er du velkommen til at kontakte botilbudsleder Lotte Daugaard på 2713 2615 eller besøge vores hjemmeside www.csb-aspect.kk.dk/   
 
Ansøgning  
Har du lyst til at være en del af den videre udvikling af ASPECT/CSBB, bedes du fremsende en ansøgning vedlagt relevant dokumentation.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
Der afholdes ansættelsessamtaler mandag den 17. december 2018 på Kapelvej, København N.
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngASPECT fællesKøbenhavn2018-11-29T11:00:46.4002018-12-13T00:00:00
329919073Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & SpecialpædagogikBasic Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej. Ledelse af et af handicapområdets største tilbud Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio. Bliv en del af et fællesskab Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed. Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven. Dig som tilbudsleder Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej. For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende. Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende. Det betyder, at du som tilbudsleder varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud har styr på budgetter og ressourcer samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan sikrer et godt arbejdsmiljø har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter Vi ser gerne, at du har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund har erfaring fra døgnområdet Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser. Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam. Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter. Mere information Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet. Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903. Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn. Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019 Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019. Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.
Genopslag 
Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagtilbud på Musvågevej.  
 
Ledelse af et af handicapområdets største tilbud  
Center for Autisme & Specialpædagogik søger pr. 1. marts 2019 en tilbudsleder, der kan skabe sammenhæng mellem de overordnede mål og strategier, og botilbuddets opgaver på vores største enhed – Musvågevej. Tilbuddet har 7 bo-afdelinger med 50 pladser efter ABL§ 105 og SEL§85, samt to aktivitetstilbud med 43 pladser efter § 104, en medarbejdergruppe på ca. 120 årsværk samt et årligt driftsbudget på ca. 44 mio.  
 
Bliv en del af et fællesskab  
Som tilbudsleder i CAS indgår du i en centerledelse sammen med centerchefen og de 4 øvrige tilbudsledere. Sammen med centerledelsen er du med til at sætte retningen for centret og udnytte de potentialer, der kan bidrage til udviklingen af tilbuddene. Centret arbejder aktivt med 3 områder: Kompetenceudvikling, pårørendesamarbejde og frivillighed.  
 
Du refererer til centerchefen og deltager aktivt i at skabe det tværfaglige samarbejde på tværs af vores tilbud, stab og ledelse. Derudover støttes du op af en stab bestående af bl.a. økonomi, faglig udvikling og HR, der understøtter og rådgiver dig i forhold til drift og udvikling samt ledelsessupervision og coaching til udvikling af dit eget ledelsesrum. For os er det vigtigt at klæde vores ledere på til opgaven, og du vil derfor få et introprogram, så du har de rette redskaber og forudsætninger for at lykkes med opgaven.  
 
Dig som tilbudsleder  
Dine vigtigste opgaver er at lede og udvikle dit lokale ledelsesteam, bestående af fire afdelingsledere, samt at have fokus på udnyttelse af hele husets ressourcer, så der skabes de bedste rammer for både medarbejdere og borgere på Musvågevej.  
For at få succes i stillingen er det afgørende, at du forstår at sammenkæde visioner med økonomisk administration af tilbuddet. Du går nye veje i forhold til at skabe sammenhængskraft og et driftssikkert botilbud. Og med respekt for den fungerende kultur, formår du at tænke politiske og udviklingsorienterede strategier ind i virkeligheden på tilbuddet og formidle det til både ledelse, medarbejdere og pårørende.  
Det betyder, at du kan uddelegere og er fleksibel i forhold til, hvordan du løser dine ledelsesopgaver. Du fastholder en åben og konstruktiv omgangstone på alle niveauer samtidig med, at du evner at skabe et godt samarbejde med pårørende.  
 
Det betyder, at du som tilbudsleder  
  • varetager rollen som strategisk, udviklingsorienteret og driftssikker leder  
  • leder og udvikler ledelsesteamet, så I sammen driver et stabilt tilbud  
  • har styr på budgetter og ressourcer  
  • samarbejder med relevante parter i forhold til at efterleve tilbuddets, centerets og borgercenterets strategiplan  
  • sikrer et godt arbejdsmiljø  
  • har overblikket over nødvendige tiltag i forhold til bygninger og udenomsarealer  
  • agerer sikkert i en politisk organisation med mange interessenter 
Vi ser gerne, at du  
  • har en lederuddannelse og minimum 2-3 års erfaring med ledelse af ledere  
  • har høj integritet med fokus på faglig og udviklingsorienteret ledelse, og med samarbejdsperspektivet i højsædet  
  • er en konstruktiv medspiller på det strategiske niveau i centerledelsen  
  • har relevant pædagogisk, social- eller sundhedsfaglig baggrund  
  • har erfaring fra døgnområdet 
Om Bo- og Dagtilbuddet Musvågevej  
På Musvågevej bor 50 fantastiske mennesker med nedsat funktionsevne. Der er ansat 120 dygtige pædagogiske medarbejdere, der varetager komplekse social- og sundhedsfaglige opgaver samt 15 hjertevarme frivillige, som er en del af projekt Vind i Håret. Alle gør deres ypperste for at skabe de bedste rammer, så borgerne kan leve deres liv på egne præmisser.  
 
Vi er en organisation, som tror på samskabelse og inddragelse af pårørende samt netværk og lokalsamfund som en stærk ressource. Musvågevej er et tilbud med en kultur for fællesskab og samarbejde på tværs i det store hus, hvilket kræver et dygtigt og veletableret ledelsesteam.  
Tilbuddet er beliggende på Musvågevej i Københavns nordvestkvarter.  
 
Mere information  
Læs mere om Center for Autisme & Specialpædagogik på www.centercas.kk.dk og for en beskrivelse af tilbuddet.  
 
Yderligere oplysninger om stillingen fås hos centerchef Susanne Holme Aaen på 4212 3903.  
 
Løn - og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og efter principperne i Ny Løn.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest onsdag den 2. januar 2019   
Vi forventer at afholde 1. samtalerunde den 10. januar 2019, og 2. samtalerunde den 16. januar 2019.  
Der vil indgå test af egnede kandidater, der går videre til 2. samtale.   
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Autisme og SpecialpædagogikKøbenhavn2018-11-28T10:00:38.1602019-01-02T00:00:00
329920150Rengøringsleder til Rengøringssektionen i Københavns KommuneBasic Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring. Vi søger en rengøringsleder til daglig drift og planlægning af rengøringsopgaver i eget team med tilsynsassistent og i samarbejde med Rengøringssektionens 13 øvrige rengøringsledere. Dine væsentligste arbejdsopgaver er ledelse af rengøringsmedarbejdere daglige besøg hos medarbejdere og kunder afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler med medarbejdere tilrettelæggelse af daglig rengøring i samarbejde med kunder og tilsynsassistent kvalitetssikring af rengøring indkøb af rengøringsmaterialer diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift ansættelse af medarbejdere til eget team. Vi forventer, at du taler, skriver og læser dansk taler og forstår engelsk har gode IT-kundskaber med kendskab til Excel har kørekort til kat. B har erfaring med rengøring og gerne INSTA 800 kan planlægge dit arbejde selvstændigt har gode samarbejdsevner har ledelseserfaring er udadvendt og imødekommende kan møde kl. 06.00 om morgenen. Vi kan tilbyde et ansvarsfuldt og selvstændigt job en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone et rengøringslederteam bestående af 13 personer, der er klar til at bakke dig op et åbent kontormiljø en travl hverdag med plads til humor. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn. Stillingen er på 37 timer ugentligt fra kl. 06.00-13.30 mandag til torsdag og kl. 06.00-13.00 fredag. I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest. Yderligere oplysninger Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Källberg Hansen på 4089 2984 mellem kl. 08.00-09.00. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på miljørigtig rengøring.  
 
Vi søger en rengøringsleder til daglig drift og planlægning af rengøringsopgaver i eget team med tilsynsassistent og i samarbejde med Rengøringssektionens 13 øvrige rengøringsledere.   
 
Dine væsentligste arbejdsopgaver er 
  • ledelse af rengøringsmedarbejdere  
  • daglige besøg hos medarbejdere og kunder  
  • afholdelse af omsorgs- og tjenstlige samtaler med medarbejdere  
  • tilrettelæggelse af daglig rengøring i samarbejde med kunder og tilsynsassistent  
  • kvalitetssikring af rengøring  
  • indkøb af rengøringsmaterialer  
  • diverse administrative opgaver i forbindelse med den daglige drift  
  • ansættelse af medarbejdere til eget team. 
Vi forventer, at du    
  • taler, skriver og læser dansk  
  • taler og forstår engelsk  
  • har gode IT-kundskaber med kendskab til Excel  
  • har kørekort til kat. B  
  • har erfaring med rengøring og gerne INSTA 800  
  • kan planlægge dit arbejde selvstændigt  
  • har gode samarbejdsevner  
  • har ledelseserfaring  
  • er udadvendt og imødekommende  
  • kan møde kl. 06.00 om morgenen. 
Vi kan tilbyde  
  • et ansvarsfuldt og selvstændigt job  
  • en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone  
  • et rengøringslederteam bestående af 13 personer, der er klar til at bakke dig op  
  • et åbent kontormiljø  
  • en travl hverdag med plads til humor. 
Løn- og ansættelsesforhold 
Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst med Københavns Kommune og principperne i Ny Løn.  
 
Stillingen er på 37 timer ugentligt fra kl. 06.00-13.30 mandag til torsdag og kl. 06.00-13.00 fredag.  
 
I forbindelse med ansættelsen vil der blive indhentet straffe- og børneattest.  
 
Yderligere oplysninger 
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Jane Källberg Hansen på 4089 2984 mellem kl. 08.00-09.00. 
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 13. december 2018
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngRengøringssektionenKøbenhavn2018-11-29T17:04:00.7372018-12-13T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Piletræet søger leder der har fokus på udvikling af de nære læringsmiljøer

Vallensbæk Kommune - Piletræet

Vallensbæk
Da vores dygtige leder har valgt at flytte til Jylland, søger vi en daginstitutionsleder, der brænder for at skabe udvikling af de nære læringsmiljøer på 0-6 års området med tiltrædelse 1. marts 2019 eller tidligere. I Vallensbæk Kommune arbejder vi...
Indrykket:4. december 2018
Udløbsdato:11. januar 2019

Leder i Jobcenter Høje-Taastrup - er det dig?

Borger- og Arbejdsmarkedescenter

Høje-Taastrup kommune har de sidste år haft en meget positiv udvikling på beskæftigelsesområdet med markant fald i ledigheden og fremgang i beskæftigelsen. Vi søger en dedikeret leder til at fastholde momentum i samarbejde med ledelse og medarbejder...
Indrykket:10. december 2018
Udløbsdato:8. januar 2019

To faglige ledere til ASPECT/CSBB

ASPECT fælles

København
ASPECT søger to ledere på fuldtid, som brænder for at udøve faglig ledelse, arbejde med teamudvikling, struktur og organisering. Ledere som har et stort engagement og brænder for at være med til at gøre en forskel i samarbejde med borgerne, medarbej...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018

Strategisk, visionær og driftssikker tilbudsleder til bo- og dagtilbuddet Musvågevej - en del af Center for Autisme & Specialpædagogik

Center for Autisme og Specialpædagogik

København
Genopslag Kan du gå forrest, når retningen skal sættes for engagerede ledere og medarbejdere, som er med til at understøtte livskvalitet og trivsel for borgere med nedsat funktionsevne? Så er det dig, vi søger som tilbudsleder til vores bo- og dagti...
Indrykket:28. november 2018
Udløbsdato:2. januar 2019

Rengøringsleder til Rengøringssektionen i Københavns Kommune

Rengøringssektionen

København
Rengøringssektionen, Børne- og Ungdomsforvaltningen er en kommunal rengøringsenhed med ansvar for daglig rengøring i daginstitutioner, administrationsbygninger, skoler m.m. i Københavns Kommune. Vi er en mangfoldig arbejdsplads med stort fokus på mi...
Indrykket:29. november 2018
Udløbsdato:13. december 2018