Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til nyt botilbud på ungeområdet

Hillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor vi blandt andet investerer i tilbudsviften på børne- og ungeområdet.

Derfor søger vi en leder til vores nye botilbud Brødeskovskollegiet, der er et kollegielignende botilbud med plads til fem unge i alderen fra ca 16 til 22 år.

Lidt om os og jobbet
Familier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores tilbudsvifte, som Brødeskovskollegiet er en del af.

Vi søger en robust, fleksibel og nysgerrig profil, der brænder for at støtte og udvikle unge mennesker.

Da det er et nyetableret tilbud er der tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere stillingsindholdet. Som leder og den primære kontakt til de unge i huset vil du være afgørende vigtig i forhold til at løfte vores fælles ansvar for trivslen og udviklingen hos husets beboere. Du skal således være stærk i kommunikationen og kunne arbejde løsningsfokuseret og anerkendende med de unge, ligesom du også skal kunne støtte de unge mere praktisk/pædagogisk ift. skole/uddannelse, bo-træning, husholdning, økonomi mv.

Vi er aktuelt i gang med en række udviklingsprojekter i forhold til vores tilbudsvifte. Formålet er at de fleksibelt matcher de behov som borgerne har, og du vil blive en vigtig del af det udviklingsarbejde.

Som leder og den primære pædagogiske medarbejder på Brødeskovskollegiet er du en nøgleaktør i samarbejdet med de unge, deres netværk samt kommunens øvrige fagprofessionelle. Vi forventer derfor, at du er opsøgende, besidder stærke samarbejdsevner, og tror på at resultater skabes i samarbejde og fællesskab.

Brødeskovskollegiet er understøttet administrativt, men du får ansvaret for huset økonomi og derfor er det vigtigt, at du også har økonomisk og administrativt flair.

Der vil som udgangspunkt være en bemanding svarende til 1½ fuldtidsstilling i huset, hvoraf du vil udgøre den ene stilling. Du vil derfor skulle favne bredt og være fleksibel i arbejdet med de unge i det daglige pædagogiske arbejde, ligesom du også skal have tæt samarbejde med de andre professionelle der er omkring de unge.

Du får et job i et nyindrettet og attraktivt hus, hvor du gennem din indsats vil være med til at skabe den rette stemning, så alle husets beboere kan få de bedst mulige udviklingsbetingelser. Du forventes at have en relevant faglig baggrund, socialrådgiver, pædagog, psykolog eller tilsvarende.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse med forventet start i 1. september 2019.

Vores udgangspunkt er en 37 timers stilling med løn efter kvalifikationer.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at ringe til Afdelingschef Helle Mitzie Stennicke på tlf. 72 32 55 00.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048382Phoenix-8d31587d12019-06-25T00:00:00Leder til nyt botilbud på ungeområdetHillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor vi blandt andet investerer i tilbudsviften på børne- og ungeområdet.

Derfor søger vi en leder til vores nye botilbud Brødeskovskollegiet, der er et kollegielignende botilbud med plads til fem unge i alderen fra ca 16 til 22 år.

Lidt om os og jobbet
Familier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores tilbudsvifte, som Brødeskovskollegiet er en del af.

Vi søger en robust, fleksibel og nysgerrig profil, der brænder for at støtte og udvikle unge mennesker.

Da det er et nyetableret tilbud er der tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere stillingsindholdet. Som leder og den primære kontakt til de unge i huset vil du være afgørende vigtig i forhold til at løfte vores fælles ansvar for trivslen og udviklingen hos husets beboere. Du skal således være stærk i kommunikationen og kunne arbejde løsningsfokuseret og anerkendende med de unge, ligesom du også skal kunne støtte de unge mere praktisk/pædagogisk ift. skole/uddannelse, bo-træning, husholdning, økonomi mv.

Vi er aktuelt i gang med en række udviklingsprojekter i forhold til vores tilbudsvifte. Formålet er at de fleksibelt matcher de behov som borgerne har, og du vil blive en vigtig del af det udviklingsarbejde.

Som leder og den primære pædagogiske medarbejder på Brødeskovskollegiet er du en nøgleaktør i samarbejdet med de unge, deres netværk samt kommunens øvrige fagprofessionelle. Vi forventer derfor, at du er opsøgende, besidder stærke samarbejdsevner, og tror på at resultater skabes i samarbejde og fællesskab.

Brødeskovskollegiet er understøttet administrativt, men du får ansvaret for huset økonomi og derfor er det vigtigt, at du også har økonomisk og administrativt flair.

Der vil som udgangspunkt være en bemanding svarende til 1½ fuldtidsstilling i huset, hvoraf du vil udgøre den ene stilling. Du vil derfor skulle favne bredt og være fleksibel i arbejdet med de unge i det daglige pædagogiske arbejde, ligesom du også skal have tæt samarbejde med de andre professionelle der er omkring de unge.

Du får et job i et nyindrettet og attraktivt hus, hvor du gennem din indsats vil være med til at skabe den rette stemning, så alle husets beboere kan få de bedst mulige udviklingsbetingelser. Du forventes at have en relevant faglig baggrund, socialrådgiver, pædagog, psykolog eller tilsvarende.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er til besættelse med forventet start i 1. september 2019.

Vores udgangspunkt er en 37 timers stilling med løn efter kvalifikationer.

Frist
Vi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 12.00.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.

Hvis du har spørgsmål
til stillingen, er du velkommen til at ringe til Afdelingschef Helle Mitzie Stennicke på tlf. 72 32 55 00.

Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

2019-08-13T00:52:06.247 Hillerød Kommune investerer i kommunens udsatte børn, unge og familier og er i gang med en omfattende forandringsproces, hvor vi blandt andet investerer i tilbudsviften på børne- og ungeområdet.Derfor søger vi en leder til vores nye botilbud Brødeskovskollegiet, der er et kollegielignende botilbud med plads til fem unge i alderen fra ca 16 til 22 år.Lidt om os og jobbetFamilier og Sundhed varetager den samlede indsats i forhold til særligt sårbare børn og unge. Afdelingen består af handicaprådgivere, familie- og ungerådgivere, PPR, sundhedsplejen, familieplejekonsulenter, administrative medarbejdere og vores tilbudsvifte, som Brødeskovskollegiet er en del af.Vi søger en robust, fleksibel og nysgerrig profil, der brænder for at støtte og udvikle unge mennesker.Da det er et nyetableret tilbud er der tale om en stilling, hvor du og vi i fællesskab skal definere stillingsindholdet. Som leder og den primære kontakt til de unge i huset vil du være afgørende vigtig i forhold til at løfte vores fælles ansvar for trivslen og udviklingen hos husets beboere. Du skal således være stærk i kommunikationen og kunne arbejde løsningsfokuseret og anerkendende med de unge, ligesom du også skal kunne støtte de unge mere praktisk pædagogisk ift. skole uddannelse, bo-træning, husholdning, økonomi mv.Vi er aktuelt i gang med en række udviklingsprojekter i forhold til vores tilbudsvifte. Formålet er at de fleksibelt matcher de behov som borgerne har, og du vil blive en vigtig del af det udviklingsarbejde.Som leder og den primære pædagogiske medarbejder på Brødeskovskollegiet er du en nøgleaktør i samarbejdet med de unge, deres netværk samt kommunens øvrige fagprofessionelle. Vi forventer derfor, at du er opsøgende, besidder stærke samarbejdsevner, og tror på at resultater skabes i samarbejde og fællesskab.Brødeskovskollegiet er understøttet administrativt, men du får ansvaret for huset økonomi og derfor er det vigtigt, at du også har økonomisk og administrativt flair.Der vil som udgangspunkt være en bemanding svarende til 1½ fuldtidsstilling i huset, hvoraf du vil udgøre den ene stilling. Du vil derfor skulle favne bredt og være fleksibel i arbejdet med de unge i det daglige pædagogiske arbejde, ligesom du også skal have tæt samarbejde med de andre professionelle der er omkring de unge.Du får et job i et nyindrettet og attraktivt hus, hvor du gennem din indsats vil være med til at skabe den rette stemning, så alle husets beboere kan få de bedst mulige udviklingsbetingelser. Du forventes at have en relevant faglig baggrund, socialrådgiver, pædagog, psykolog eller tilsvarende.Løn og ansættelsesforholdStillingen er til besættelse med forventet start i 1. september 2019.Vores udgangspunkt er en 37 timers stilling med løn efter kvalifikationer.FristVi skal have din ansøgning senest 12. august 2019 kl. 12.00.Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 33.Hvis du har spørgsmåltil stillingen, er du velkommen til at ringe til Afdelingschef Helle Mitzie Stennicke på tlf. 72 32 55 00.Hillerød Kommune er en dynamisk og udviklingsorienteret kommune centralt placeret i det skønne Nordsjælland. Vi er en stor arbejdsplads med mere end 5.000 ansatte, og vi servicerer ca. 50.000 borgere. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.11jobnet8d31587d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-12T00:00:000000https://signatur.frontlab.com/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1468&ERId=360390EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnAllerødEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandFredensborgEuropaDanmarkSjælland & øerNordsjællandHillerød3551753Hillerød Kommune11Trollesmindealle 273400HillerødDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782807JobNet5008949500894910024-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d31587dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d31587dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d31587d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d31587d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgLeder til nyt botilbud på ungeområdet12007991Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse362122368noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330119552Bostedsleder med personaleledelse (Barselsvikar).Robot Ansøgningsfrist: 29. november 2019 12:00 By: Allerød Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område? Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegruppe kunne fortsætte udviklingen af det faglige arbejde. Vi forventer, at du samtidig har erfaring med personaleledelse og kan fungere som personaleleder. Som leder er du empatisk og har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Du er velorganiseret, struktureret og i besiddelse af gode kommunikations- og samarbejdsevner. Samtidig har du et solidt kendskab til vores målgruppe og metoder Se yderligere her: Skovmosen på Tilbudsportalen. Hvem er vi? Skovmosen er et mindre privatejet botilbud beliggende i Allerød omgivet af store grønne arealer. Vi er godkendt til 8 unge mellem 16 og 29 år, jf. Sl. 107 eller 66. Vores dagligdag bærer præg af en grundlæggende struktur, hvor de unges udvikling og egen selvstændighed er i fokus. Skovmosen blev etableret for 3 år siden af Hovmosegaard STU, fordi en del af STU ens unge havde behov for en samlet indsat. Det betyder, at vi i dag stadig har et tæt samarbejde med Hovmosegaard STU, men også mange andre behandlings - uddannelses- og beskæftigelsestilbud. Læs eventuelt mere på vores hjemmeside: www.hovmosegaard.dk Målgruppe Skønne unge mennesker, der kan profetere af vores rammer og faglighed. De fleste af dem har diagnoser indenfor autismespektret, samt komorbiditet, som betyder at de også kan være mentalt eller psykisk udfordret. Unge med misbrug eller udadreagerende adfærd er ikke en del er målgruppen. Vi tilbyder: Nogle skønne unge Fantastiske rammer med mange muligheder Plads til kreative løsninger for de unge Engagerede og dedikerede medarbejdere og kolleger Supervision og undervisning af ekstern supervisor En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde Kørekort B er en forudsætning for stillingen. Straffeattest skal vises. Ansøgningsfrist er mandag d. 29. nov. 2019 kl. 12:00. Skriftlig ansøgning, med dokumentation for uddannelse og erfaring, ønskes. Stillingen er med fleksibel opstart, dvs. mulighed for opstart januar eller februar 2020. Stillingen løber indtil 30. sep. 2020, med mulighed for forlængelse. Timeantallet: Fuldtid, eller som minimum 30 timer om ugen fleksibilitet i forhold til at være til rådighed telefonisk. Ansøgning sendes til: hs@hovmosegaard.dk Ved henvendelse for yderligere oplysninger om stillingen kontaktes daglig leder Heidi Stenbæk på mobil 2929 6777 mellem 10-14 mandag fredag med undtagelse af uge 47. I forbindelse med den nye persondataforordning, skal vi oplyse dig om vi foretager digital behandling af de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning. Alle ansøgninger slettes senest 2 måneder efter ansættelse af valgt medarbejder. Læs mere om vores persondata sikkerhed på hjemmesiden www.hovmosegaard.dk

Ansøgningsfrist:
29. november 2019 12:00

By:
Allerød

Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område?

Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegruppe kunne fortsætte udviklingen af det faglige arbejde. Vi forventer, at du samtidig har erfaring med personaleledelse og kan fungere som personaleleder.

Som leder er du empatisk og har en anerkendende tilgang til andre mennesker. Du er velorganiseret, struktureret og i besiddelse af gode kommunikations- og samarbejdsevner. Samtidig har du et solidt kendskab til vores målgruppe og metoder – Se yderligere her: Skovmosen på Tilbudsportalen.

Hvem er vi?
Skovmosen er et mindre privatejet botilbud beliggende i Allerød omgivet af store grønne arealer. Vi er godkendt til 8 unge mellem 16 og 29 år, jf. Sl. §107 eller §66. Vores dagligdag bærer præg af en grundlæggende struktur, hvor de unges udvikling og egen selvstændighed er i fokus.
Skovmosen blev etableret for 3 år siden af Hovmosegaard STU, fordi en del af STU’ens unge havde behov for en samlet indsat. Det betyder, at vi i dag stadig har et tæt samarbejde med Hovmosegaard STU, men også mange andre behandlings - uddannelses- og beskæftigelsestilbud.

Læs eventuelt mere på vores hjemmeside: www.hovmosegaard.dk

Målgruppe

Skønne unge mennesker, der kan profetere af vores rammer og faglighed.  De fleste af dem har diagnoser indenfor autismespektret, samt komorbiditet, som betyder at de også kan være mentalt eller psykisk udfordret. Unge med misbrug eller udadreagerende adfærd er ikke en del er målgruppen.

Vi tilbyder:

  • Nogle skønne unge
  • Fantastiske rammer med mange muligheder
  • Plads til kreative løsninger for de unge
  • Engagerede og dedikerede medarbejdere og kolleger
  • Supervision og undervisning af ekstern supervisor
  • En arbejdsplads med mulighed for indflydelse på eget arbejde

Kørekort B er en forudsætning for stillingen. Straffeattest skal vises.

Ansøgningsfrist er mandag d. 29. nov. 2019 kl. 12:00. Skriftlig ansøgning, med dokumentation for uddannelse og erfaring, ønskes.

Stillingen er med fleksibel opstart, dvs. mulighed for opstart januar eller februar 2020. Stillingen løber indtil 30. sep. 2020, med mulighed for forlængelse.

Timeantallet: Fuldtid, eller som minimum 30 timer om ugen + fleksibilitet i forhold til at være til rådighed telefonisk.    

Ansøgning sendes til: hs@hovmosegaard.dk

Ved henvendelse for yderligere oplysninger om stillingen kontaktes daglig leder Heidi Stenbæk på mobil 2929 6777 mellem 10-14 mandag – fredag med undtagelse af uge 47.

I forbindelse med den nye persondataforordning, skal vi oplyse dig om vi foretager digital behandling af de personoplysninger, som fremgår af din ansøgning. Alle ansøgninger slettes senest 2 måneder efter ansættelse af valgt medarbejder. Læs mere om vores persondata sikkerhed på hjemmesiden www.hovmosegaard.dk

 

Hovmosegaards bosted SkovmosenAllerød2019-11-07T00:00:002019-11-29T00:00:00
330118525PROJEKTERINGSLEDERRobot Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vores kunde ansætte dig? Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier. Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende. Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder. Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines. Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale. Hvorfor skal du søge dette job? Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne. Du varetager byggeledelse af projekterne. Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.Hvad skal du ellers kunne? Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit AutoCAD). Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri. Du har forretningsforståelse. Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.Hvad tilbyder vores kunde dig? Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur. Balance mellem arbejdsliv og privatliv. Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.Vil du høre mere om stillingen? Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.Ansøgning: Høi Thomassen A S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dkAnsøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart. Du kan se vores privatlivspolitik her: http: ht-rekruttering.dk Privatliv kandidater.pdf Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk job.php

Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi & Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.

Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen.

Hvorfor vil vores kunde ansætte dig?
Du har mindst 5 års erfaring med at projektere både større og mindre byggerier.
Du har en uddannelse som bygningskonstruktør, arkitekt eller lignende.
Du er projekteringsleder, byggeleder eller fagleder.
Du har ansvaret for projektøkonomi og deadlines.
Du har erfaring med at udarbejde udbudsmateriale.

Hvorfor skal du søge dette job?
Du får ansvaret for at projektere og lede renoverings,- ombygnings- og nybyggeriprojekter. Du skal koordinere tværfaglige arbejdsopgaver i projekterne.
Du varetager byggeledelse af projekterne.
Du samarbejder med kunder og andre samarbejdspartnere.

Hvad skal du ellers kunne?
Du kan arbejde i 3D-modeller (Revit/AutoCAD).
Du brænder for det faglige og du har en sikker forståelse for processen i både klassiske renovringsopgaver og nybyggeri.
Du har forretningsforståelse.
Du er udadvendt, vedholdende og skaber resultater.
Du kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk.

Hvad tilbyder vores kunde dig?
Et åbent og uformelt arbejdsmiljø i en virksomhed med ?ad struktur.
Balance mellem arbejdsliv og privatliv.
Attraktiv løn inkl. pension og sundhedsforsikring.

Vil du høre mere om stillingen?
Ring til Carsten Høi eller Søren Thomassen på tlf.: 29 27 71 88.

Ansøgning:
Høi & Thomassen A/S medvirker til at besætte stillingen og alle henvendelser sker hertil. Din henvendelse bliver behandlet fortroligt.

For at beskytte dine persondata skal ansøgning og CV sendes i Word- eller pdf. Den skal være på dansk og kan kun sendes via denne mail: 196@ht-rekruttering.dk

Ansøgningsmateriale der ikke overholder dette, bliver ikke behandlet og slettes umiddelbart.

Du kan se vores privatlivspolitik her: http://ht-rekruttering.dk/Privatliv/kandidater.pdf

Du får retursvar til den mail du sender dit materiale fra.

Når vi har fundet den rette kandidat, tager vi stillingen af vores hjemmeside: www.ht-rekruttering. dk/job.php

HØI & THOMASSEN A/SHillerød2019-11-05T00:00:002019-12-31T00:00:00
330112836Spændende stilling som leder til Socialpsykiatrien i FrederikssundRobot Frederikssund Kommune tilbyder spændende stilling som leder til socialpsykiatrienBrænder du for det specialiserede socialområde? Formår du at skabe resultater gennem strategisk og administrativ ledelse? Så er du måske den person, vi søger til stillingen som leder for socialpsykiatrien.Om stillingenFrederikssund Kommune søger en kompetent leder til administrativ og faglig ledelse af 22 medarbejdere i socialpsykiatrien. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet indebære at forestå den overordnede strategiske, økonomiske, administrative og personrelaterede ledelse for Socialpsykiatrien, at sikre stabil daglig drift samt fortsat udvikling af Socialpsykiatrien og at indgå i samarbejde med borgere og pårørende.Socialpsykiatrien er et helhedsorienteret tilbud til borgere med komplekse udfordringer i deres liv, psykiatriske problemstillinger, autismespektrumforstyrrelser, erhvervet hjerneskade og misbrugsproblematikker. Vi arbejder med gruppetilbud og individuelle indsatser, og der vil fremadrettet være fokus på virtuel bostøtte. Afdelingen består af sundhedsfaglige, socialpædagogiske og neuropædagogiske medarbejdere. Vi har en stor samarbejdsflade på tværs af Socialpsykiatriens tilbud og kommunens øvrige sektorer.Hos os får du en unik og spændende lederstilling med stort ansvar inden for et område med stor politisk bevågenhed, og stor indflydelse på dit daglige arbejde. Vi har et miljø med høj faglighed og engagement i arbejdet, og vi vægter et godt arbejdsmiljø, tillid og åbenhed højt. Du vil være en del af centerets overordnede ledergruppe og får desuden mulighed for at deltage i ledernetværk samt muligheden for at påvirke områdets udvikling.Vi forventer, at duHar en uddannelse som socialrådgiver, socialpædagog, sygeplejerske eller anden relevant faglig baggrund.Har erfaring med faglig og administrativ ledelse.Har indgående viden om det specialiserede socialområde og om relevant lovgivning i forhold til socialpsykiatri.Har indgående viden om borgere med psykiske udfordringer og pædagogik i forhold til voksne med særlige behov.Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med socialpsykiatriens metoder.Arbejder værdibaseret, struktureret og selvstændigt.At du kan bevare overblikket i pressede situationer.Er samarbejdsorienteret, motiverende og inddragende i din ledelsesstil.For uddybende information om stillingen, se Stillingsbeskrivelse for leder af socialpsykiatrien. Løn ansættelseStillingen er på 37 timer ugentligt, og aflønning sker efter principperne om ny løn.AnsøgningAlle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen. Ansøgningen sendes elektronisk via kommunens hjemmeside. Ansøgningen skal sendes senest den 15. november 2019, kl. 12. Første samtalerunde afholdes den 22. november 2019 og anden samtalerunde afholdes den 27. november 2019. Der vil indgå test og tilbagemelding mellem første og anden samtalerunde.For uddybende information om stillingen, se Stillingsbeskrivelse for leder af socialpsykiatrien. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Klaus Godsk Kolberg 29 67 14 89.AnsættelsesforholdFuldtidTiltrædelse1. januar 2020.Kontaktcenterchef Klaus Godsk Kolberg tlf. 29 67 14 89Frederikssund Kommune tilbyder spændende stilling som leder til socialpsykiatrien

Brænder du for det specialiserede socialområde? Formår du at skabe resultater gennem strategisk og administrativ ledelse? Så er du måske den person, vi søger til stillingen som leder for socialpsykiatrien.

Om stillingen
Frederikssund Kommune søger en kompetent leder til administrativ og faglig ledelse af 22 medarbejdere i socialpsykiatrien. Dine arbejdsopgaver vil blandt andet indebære at forestå den overordnede strategiske, økonomiske, administrative og personrelaterede ledelse for Socialpsykiatrien, at sikre stabil daglig drift samt fortsat udvikling af Socialpsykiatrien og at indgå i samarbejde med borgere og pårørende.

Socialpsykiatrien er et helhedsorienteret tilbud til borgere med komplekse udfordringer i deres liv, psykiatriske problemstillinger, autismespektrumforstyrrelser, erhvervet hjerneskade og misbrugsproblematikker. Vi arbejder med gruppetilbud og individuelle indsatser, og der vil fremadrettet være fokus på virtuel bostøtte. Afdelingen består af sundhedsfaglige, socialpædagogiske og neuropædagogiske medarbejdere. Vi har en stor samarbejdsflade på tværs af Socialpsykiatriens tilbud og kommunens øvrige sektorer.

Hos os får du en unik og spændende lederstilling med stort ansvar inden for et område med stor politisk bevågenhed, og stor indflydelse på dit daglige arbejde. Vi har et miljø med høj faglighed og engagement i arbejdet, og vi vægter et godt arbejdsmiljø, tillid og åbenhed højt. Du vil være en del af centerets overordnede ledergruppe og får desuden mulighed for at deltage i ledernetværk samt muligheden for at påvirke områdets udvikling.

Vi forventer, at du
  • Har en uddannelse som socialrådgiver, socialpædagog, sygeplejerske eller anden relevant faglig baggrund.
  • Har erfaring med faglig og administrativ ledelse.
  • Har indgående viden om det specialiserede socialområde og om relevant lovgivning i forhold til socialpsykiatri.
  • Har indgående viden om borgere med psykiske udfordringer og pædagogik i forhold til voksne med særlige behov.
  • Har et nuanceret menneskesyn, som spiller naturligt sammen med socialpsykiatriens metoder.
  • Arbejder værdibaseret, struktureret og selvstændigt.
  • At du kan bevare overblikket i pressede situationer.
  • Er samarbejdsorienteret, motiverende og inddragende i din ledelsesstil.
For uddybende information om stillingen, se ”Stillingsbeskrivelse for leder af socialpsykiatrien.”

Løn/ansættelse
Stillingen er på 37 timer ugentligt, og aflønning sker efter principperne om ny løn.

Ansøgning
Alle kvalificerede uanset køn, alder eller etnisk baggrund opfordres til at søge stillingen. Ansøgningen sendes elektronisk via kommunens hjemmeside. Ansøgningen skal sendes senest den 15. november 2019, kl. 12. Første samtalerunde afholdes den 22. november 2019 og anden samtalerunde afholdes den 27. november 2019. Der vil indgå test og tilbagemelding mellem første og anden samtalerunde.

For uddybende information om stillingen, se ”Stillingsbeskrivelse for leder af socialpsykiatrien.”

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Klaus Godsk Kolberg 29 67 14 89.

Ansættelsesforhold
Fuldtid

Tiltrædelse
1. januar 2020.

Kontakt
centerchef Klaus Godsk Kolberg tlf. 29 67 14 89

 

Frederikssund KommuneFrederikssund2019-10-25T00:00:002019-11-15T00:00:00
330104278Leder til autisme bosted i GillelejeRobot Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Leder til autisme bosted i Gilleleje

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
S/I Bostedet Breine-ÅsenGilleleje2019-10-10T00:00:002019-12-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Bostedsleder med personaleledelse (Barselsvikar).

Hovmosegaards bosted Skovmosen

Allerød
Ansøgningsfrist: 29. november 2019 12:00 By: Allerød Brænder du for socialt arbejde? Og har du erfaring med at lede medarbejdere indenfor det pædagogiske, sociale eller sundhedsfaglige område? Som leder skal du sammen med den tværfaglige personalegr...
Indrykket:7. november 2019
Udløbsdato:29. november 2019

PROJEKTERINGSLEDER

HØI & THOMASSEN A/S

Hillerød
Til vores kundes afdeling i Nordsjælland søger Høi Thomassen en projekteringsleder der skal forestå byggeprojekter indenfor renovering og ombygning.Vores kunde har i 70 år leveret rådgivningsydelser indenfor bygge- og anlægsbranchen. Hvorfor vil vor...
Indrykket:5. november 2019
Udløbsdato:31. december 2019

Spændende stilling som leder til Socialpsykiatrien i Frederikssund

Frederikssund Kommune

Frederikssund
Frederikssund Kommune tilbyder spændende stilling som leder til socialpsykiatrienBrænder du for det specialiserede socialområde? Formår du at skabe resultater gennem strategisk og administrativ ledelse? Så er du måske den person, vi søger til stilli...
Indrykket:25. oktober 2019
Udløbsdato:15. november 2019

Leder til autisme bosted i Gilleleje

S/I Bostedet Breine-Åsen

Gilleleje
Leder til autisme bosted i Gilleleje Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er faglig...
Indrykket:10. oktober 2019
Udløbsdato:3. december 2019