Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Leder til receptionen

???? ???????????? ???????????? ???????????? ????????????????, ?????????????????? ???? ?????????? ??æ????????!

Vores gæster savner os, men det varer ikke længe inden hotellet igen summer af liv og aktiviteter.

???????? ????????. Vi søger en moden person, som er indbegrebet af service og som arbejder struktureret og målrettet. Vi søger Dig, som er vandt til at arbejde med opsøgende salg og ikke er bange for at tage telefonen, følge efter et godt salg og generelt er klar til at ”tage fat”. Du har kun ja-hatten på og er en stærk kommunikatør – også på de sociale medier, som du sætter en ære i at benytte med stor succes.

Du er bindeleddet mellem hotellets ansatte og direktørens højre hånd. Dine arbejdsopgaver vil derfor være varierende og inkluderer blandt andet gæstehåndtering, herunder reservationer, check ind og ud, tilbudsgivning og opfølgning af både møder, selskaber og gruppereservationer samt fakturering. Hertil kommer løbende administrative opgaver og projekter.

?????????????????????????? ??????????????????????????????:

  • Du har erfaring fra hotelbranchen, gerne fra en lignende stilling
  • Du er selvkørende, ærekær og sætter en stolthed i at levere et godt produkt
  • Du er ambitiøs og drømmer måske om en dag at skulle drive dit eget hotel
  • Du er effektiv og særdeles god til at strukturere din egen og dit teams tid
  • Du sætter en ære i at kende lokaleområdet – måske kommer du selv fra Silkeborg?
  • Professionel og seriøs i fremtoning
  • Selvstændig – men samtidig en teamplayer
  • IT, herunder office-pakken, OTA-administration og bookingsystemer er en leg for dig. Vi arbejder til dagligt med Hoist Hotsoft. Erfaring med dette er et plus – men ikke et krav
  • Du behersker som minimum dansk og engelsk og er dygtig til at formulere dig i både skrift og tale, samt
  • du har forståelse for de nordiske sprog

???? ????????????????:

  • En spændende hverdag – hvor der ikke er to ens dage
  • En stilling i et internationalt miljø, hvor du kan benytte dine sproglige kompetencer
  • Mulighed for ansvar og indflydelse
  • Løn efter kvalifikationer

Arbejdstiden er varierende med både morgen-, aften- og weekendarbejde hvor du deltager i driften og vagtplan.

??????????æ?????????? ???? ??????ø??????????:

Tiltrædelse efter aftale, i relation til nuværende covid-19 situation.

Ansøgningsfrist onsdag d. 10. marts 2021. Samtaler afholdes løbende, så vent ikke med at sende din ansøgning.

Venligst send motiveret ansøgning sammen med CV og vellignende billede og ??æ???????? ”?????????? ?????? ??????????????????????” i emnefeltet. Bemærk venligst at kun seriøse henvendelser besvares.

For yderligere information eller spørgsmål, kontakt direktør Teresa Jørgensen på telefon +45 20 49 21 25.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


ellerDownload

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.