Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser

Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig – vi søger nemlig en ny leder til ROBUS!  
 
ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov.  
 
Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper.  
 
Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv.  
 
I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere; af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver).  
 
Arbejdsopgaver  
  • Daglig ledelse af ROBUS' drift; herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi.  
  • Varetagelse af det daglige behandlingsansvar; herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse.  
  • Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet.  
  • Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere; et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien.  
  • Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang).  
  • Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen.    
Dine kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS.  
  • Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar.  
  • Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven – og har både talent for drift og strategisk udvikling.  
  • Du har stærke relationelle kompetencer – og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere.  
  • Du har erfaring med projektstyring og -udvikling.  
  • Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter.  
  • Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt.   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.  
Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse.  
 
Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri.  
 
Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376.
Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019  
Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.   
 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330012532Phoenix-5efaa06f12019-04-26T17:00:34.367Leder til ROBUS - en tidlig indsats til unge med spiseforstyrrelser
Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig – vi søger nemlig en ny leder til ROBUS!  
 
ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov.  
 
Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper.  
 
Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv.  
 
I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere; af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver).  
 
Arbejdsopgaver  
  • Daglig ledelse af ROBUS' drift; herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi.  
  • Varetagelse af det daglige behandlingsansvar; herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse.  
  • Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet.  
  • Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere; et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien.  
  • Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang).  
  • Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen.    
Dine kvalifikationer  
Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS.  
  • Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar.  
  • Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven – og har både talent for drift og strategisk udvikling.  
  • Du har stærke relationelle kompetencer – og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere.  
  • Du har erfaring med projektstyring og -udvikling.  
  • Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter.  
  • Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt.   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.  
Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse.  
 
Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri.  
 
Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019.  
 
Yderligere oplysninger  
Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376.
Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019  
Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.   
 
Vil du være med til at lede og udvikle den kommunale indsats over for børn og unge med spiseforstyrrelser og selvskade i København? Lige nu har vi en sjælden stilling ledig vi søger nemlig en ny leder til ROBUS! ROBUS er et ambulant tilbud i Københavns Kommune, som har til formål at tilbyde forebyggende og rehabiliterende indsatser for unge op til 23 år, der rammes af en spiseforstyrrelse. Vi tilbyder bl.a. rådgivning og behandling af forskellig form (familie, individuelt og i gruppe) samt vejledning og sparring til fagpersoner. ROBUS er en del af Center for Socialpædagogik og Psykiatri (CSP), et ambitiøst og udviklingsorienteret center, som også rummer syv specialiserede døgn- og dagbehandlingsinstitutioner for børn og unge med sociale, psykologiske og psykiatriske behandlingsbehov. Vi søger en stærk faglig og strategisk leder, som kan være med til at både sikre den daglige drift af ROBUS samt viderevikle vores indsats og behandlingskoncepter. I ROBUS arbejder vi familieorienteret, og vi arbejder ud fra ACT, kognitiv adfærdsterapi, tredje bølge. En af de store opgaver, som ROBUS står overfor, er at styrke den tidlige indsats over for både unge med spiseforstyrrelser og selvskade i samarbejde med skoler, uddannelsesinstitutioner og andre centrale aktører. I samarbejde med seks andre hovedstadskommuner og den regionale børne- og ungdomspsykiatri er vi netop nu i gang med at udvikle nye fremskudte indsatser for disse målgrupper. Som den fremtidige leder af ROBUS skal du både kunne skue mod horisonten og her se de behov og muligheder, der er for at videreudvikle behandlingskoncepterne fremadrettet. Og du skal kunne se indad i egen organisation, hvor opgaven er at sikre den daglige drift og yde relevant faglig ledelse af behandlingspersonalet. Du vil i mindre grad også løfte behandlingsopgaver selv. I ROBUS er der foruden lederen seks medarbejdere af disse er fire uddannede psykologer og to med pædagogisk psykologisk baggrund (den ene er også uddannet socialrådgiver). Arbejdsopgaver Daglig ledelse af ROBUS drift herunder personaleledelse, løse administrative opgaver og (i mindre omfang) økonomi. Varetagelse af det daglige behandlingsansvar herunder kvalitetssikring af indsatserne, faglig sparring og faglig ledelse. Koordinering, fordeling og opfølgning af arbejdsopgaver i teamet. Sikre løbende dialog med samarbejdspartnere et særligt fokus her er at styrke samarbejdet mellem ROBUS og myndighedenheder, skoler, uddannelsesinstitutioner og psykiatrien. Behandlings-, undervisnings- og supervisionsopgaver (i begrænset omfang). Indgå i det lokale lederteam på Limfjordsvej sammen med centrets administrative leder og centerchefen. Dine kvalifikationer Vi forestiller os, at du er uddannet psykolog med dokumenteret erfaring med behandling af unge med spiseforstyrrelser (og evt. selvskade). Hvis du har en anden faglig baggrund (f.eks. psykiatrisk sygeplejerske), har du dokumenteret terapeutisk erfaring med målgruppen. Du har med andre ord en skarp faglig profil i forhold til opgaven og er meget gerne fortrolig med de behandlingsmetoder, som anvendes i ROBUS. Du har 2-3 års ledererfaring med behandlings-, personale- og økonomiansvar. Du skal have lyst og flair for ledelsesopgaven og har både talent for drift og strategisk udvikling. Du har stærke relationelle kompetencer og sætter disse i spil både i rollen som personaleleder og som strategisk ressource i samspillet med samarbejdspartnere. Du har erfaring med projektstyring og -udvikling. Du er udviklingsorienteret og tænker i skarpe faglige og organisatoriske koncepter. Du tænker i teamløsninger, men kan arbejde meget selvstændigt. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn. Stillingen er fuld tid. Arbejdsstedet er på Limfjordsvej i Vanløse. Du vil referere til centerchefen i Center for Socialpædagogik og Psykiatri. Stillingen forventes besat pr. 1. august 2019. Yderligere oplysninger Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerchef Hallur Gilstón Thorsteinsson på 2365 9376. Du kan læse mere om centeret og ROBUS her: www.csp.kk.dk Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj 2019 Der vil blive holdt ansættelsessamtaler i to runder. Første runde er torsdag den 6. juni. En evt. andensamtale vil blive afholdt tirsdag den 11. juni.10Phoenix5efaa06f101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-24T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=157977&DepartmentId=21494&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnFrederiksberg3514580CSP Robus11Limfjordsvej 232720VanløseDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid46Permanent750218KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15797700026-04-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06fhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06f&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=5efaa06f&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/2.jpgEr Ledelse noget for dig? Søg jobbet som Leder i dag.12008001Dansk3Læse/ tale131918Leder6Ledelse361576302mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330009483Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige KantoriBasic Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020. Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer af en århundrede gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder. Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter. Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse. Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken. Vi forventer, at du har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt) har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet Stillingen som kapelmester omfatter blandt andet musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser) musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends mm.) forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter deltagelse i økonomisk research og budgetlægning Løn- og ansættelsesforhold Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke. Yderligere oplysninger Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på 2330 5225. Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 Udvalgte ansøgere indkaldes til en prøvedirektion tirsdag den 4. juni 2019, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret. Efterfølgende indkaldes til samtale onsdag den 12. juni 2019. Ansættelsesprocessen forventes afsluttet inden den 1. juli 2019.
Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020.  
 
Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer af en århundrede gammel tradition for drenge- og mandskor. Koret har sin base på Sankt Annæ Gymnasium, er tilknyttet Københavns Domkirke, har en omfattende koncert- og turnévirksomhed og er som kongeligt kantori ofte involveret i officielle begivenheder.  
 
Kordrengene går i folkeskolen på Sankt Annæ Gymnasium, hvor korprøverne indgår i det daglige skoleskema. Mandskoret består for det meste af tidligere drengesangere og indgår som en integreret del af drengekoret ved aftenprøver, koncerter og andre koraktiviteter.  
 
Vi søger en kapelmester, som i respekt for Sankt Annæ Gymnasiums værdigrundlag og Københavns Drengekors hidtidige virke vil stå i spidsen for at føre koret videre i dets unikke position med vægt på såvel tradition som fornyelse.  
 
Kapelmesteren har det kunstneriske ansvar for Københavns Drengkor og har samtidig ansvar for det daglige samarbejde med de øvrige medarbejdere i drengekoret. Kapelmesteren har Sankt Annæ Gymnasiums sanginspektør som nærmeste leder og indgår i et samarbejde med skolens ledelse om drengenes samlede skoleliv. Samtidig ansættes kapelmesteren ved Vor Frue Kirke, Københavns Domkirke, som domkantor ved drengekorets tjenester i kirken.  
 
Vi forventer, at du  
  • har en musikuddannelse på konservatorie- eller universitetsniveau  
  • har professionel erfaring med ledelse af kor på et højt kunstnerisk niveau, herunder erfaring med opførelse af værker for kor og orkester  
  • har et bredt kendskab til repertoire for drenge- og mandskor  
  • har flair for den pædagogiske dimension i arbejdet med drengene  
  • er god til at planlægge indstuderingsforløb og koncertkoncepter  
  • har lyst til og flair for at arbejde i teams (både kunstnerisk og administrativt)  
  • har kendskab til folkekirkens liturgi og musikalske tradition  
  • opfatter skiftende arbejdstider som en naturlig del af arbejdet  
Stillingen som kapelmester omfatter blandt andet
  • musikalsk tilrettelæggelse og ledelse af koncerter, turnéer og kirketjenester  
  • langsigtet planlægning af drengekorets repertoire og aktiviteter (koordineret med korsangernes øvrige forpligtelser)  
  • musikalsk rådgivning i forbindelse med større begivenheder i Domkirken  
  • tilrettelæggelse af prøveforløb (i skoletiden, ved aftenprøver, korweekends mm.) 
  • forhandlinger med koncertarrangører, musikere, solister, gæstedirigenter  
  • deltagelse i økonomisk research og budgetlægning
Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen udgør ansættelse på fuld tid efter relevant overenskomst. Der er knyttet et funktionstillæg til stillingen på Sankt Annæ Gymnasium. Funktionen som Domkantor honoreres særskilt af Københavns Domkirke.  
 
Yderligere oplysninger
Interesserede ansøgere er velkomne til at kontakte sanginspektør Mogens Halken på 2330 5225.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest torsdag den 23. maj 2019 
Udvalgte ansøgere indkaldes til en prøvedirektion tirsdag den 4. juni 2019, hvor en tilstillet opgave indstuderes med drengekoret. Efterfølgende indkaldes til samtale onsdag den 12. juni 2019. Ansættelsesprocessen forventes afsluttet inden den 1. juli 2019.    
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSankt Annæ Gymnasium - SangskolenValby2019-04-18T02:00:22.9072019-05-23T00:00:00
330021555Erfaren leder, kulturbærer og fagligt fyrtårn til Hjemmesygeplejen i Vanløse/Brønshøj/HusumBasic Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en sammenbragt gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her. Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler en sygeplejerske, der kan være leder og fyrtårn og med mod, visioner og en god faglig ballast kan føre de fælles ambitioner ud i livet. Sygeplejegruppen har i løbet af de seneste par år gennemgået en organisationsændring, som nu har samlet alle ca. 40 sygeplejersker på én matrikel og under én leder. Du har derfor, som en del af dit leder-DNA, en stærk præference for at arbejde med kultur og værdier og en evne til at skabe forandringer, sammenhold og mening i en hverdag fuld af frustrationer og forskellighed. Du er ikke bleg for at gå forrest med tydelighed og integritet, og du forstår værdien i at inddrage og have alle med på rejsen. Med din indsigt i opgaverne, strukturen og rytmen i en professionelt drevet hjemmesygepleje, formår du at skabe overblik i hverdagen og forståelse for de nødvendige ændringer og tilpasninger, som tidens udvikling fordrer. Du har en klar fornemmelse for balancen mellem drift og udviklingstiltag, og du forstår at dosere ændringer og implementeringer i overensstemmelse med den hverdag, du selv er en del af. Myndighedsfunktionen, sygeplejekoordineringen samt en sygeplejeklinik fungerer ligeledes under din ledelse, hvorfor du samlet set har ansvar for omkring 45 medarbejdere i alt. Du får ansvaret for at opbygge lederteamet i hjemmesygeplejen, så teamet udover dig selv også kommer til at bestå af en assisterende leder. Du får derfor rig mulighed for at præge ledelsen af hjemmesygeplejen, så både driften, udviklingen og den samlede kultur og fællesskabsfølelse matcher den resterende del af organisationen. Hjemmeplejen og hjemmesygeplejen i VBH har stærke traditioner og et godt omdømme som værende en velfungerende organisation, som hviler på stærke værdier om åbenhed, sammenhold og fagligt fællesskab. Du ønsker at skabe resultater sammen med andre, arbejde med kultur og mennesker, og du søger udfordringer, som bringer det bedste frem i dig som leder, og som kalder på alle dine opsparede erfaringer som både leder og sygeplejerske. Du leder efter kontinuitet og en stilling, som de næste mange år kan blive din bedste udfordring. Du bliver del af en stræbsom ledelseskultur, hvor arbejdet med visioner og kompetencer, de fremtidige komplekse udfordringer og den nære hverdag her og nu præger samarbejdet. Du involveres som leder i de strategiske overvejelser, de operationelle tiltag og de helt lavpraktiske forandringsprocesser, som skal til for at forankre nye initiativer. Du har en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske ledelseserfaring, gerne fra hjemmeplejen lysten til at udvikle dig yderligere som leder Du tilbydes et åbent, uhøjtideligt og moderne ledelsesmiljø med frihed under ansvar mulighed for videreuddannelse og opkvalificering af dine lederkompetencer en velfungerende arbejdsplads med dygtige kolleger og medarbejdere Tiltrædelse snarest muligt. Mere information Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning, og du er mere end velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anders Krauch på 2196 8060, såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj Vi holder samtaler den 27. og 29. maj, og du skal imellem de to samtalerunder udfylde en personanalyse.
Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en sammenbragt gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her.
 
Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler en sygeplejerske, der kan være leder og fyrtårn og med mod, visioner og en god faglig ballast kan føre de fælles ambitioner ud i livet. Sygeplejegruppen har i løbet af de seneste par år gennemgået en organisationsændring, som nu har samlet alle ca. 40 sygeplejersker på én matrikel og under én leder.  
 
Du har derfor, som en del af dit leder-DNA, en stærk præference for at arbejde med kultur og værdier og en evne til at skabe forandringer, sammenhold og mening i en hverdag fuld af frustrationer og forskellighed. Du er ikke bleg for at gå forrest med tydelighed og integritet, og du forstår værdien i at inddrage og have alle med på rejsen.  
 
Med din indsigt i opgaverne, strukturen og rytmen i en professionelt drevet hjemmesygepleje, formår du at skabe overblik i hverdagen og forståelse for de nødvendige ændringer og tilpasninger, som tidens udvikling fordrer. Du har en klar fornemmelse for balancen mellem drift og udviklingstiltag, og du forstår at dosere ændringer og implementeringer i overensstemmelse med den hverdag, du selv er en del af. Myndighedsfunktionen, sygeplejekoordineringen samt en sygeplejeklinik fungerer ligeledes under din ledelse, hvorfor du samlet set har ansvar for omkring 45 medarbejdere i alt.  
 
Du får ansvaret for at opbygge lederteamet i hjemmesygeplejen, så teamet udover dig selv også kommer til at bestå af en assisterende leder. Du får derfor rig mulighed for at præge ledelsen af hjemmesygeplejen, så både driften, udviklingen og den samlede kultur og fællesskabsfølelse matcher den resterende del af organisationen.  
 
Hjemmeplejen og hjemmesygeplejen i VBH har stærke traditioner og et godt omdømme som værende en velfungerende organisation, som hviler på stærke værdier om åbenhed, sammenhold og fagligt fællesskab.  
 
Du ønsker at skabe resultater sammen med andre, arbejde med kultur og mennesker, og du søger udfordringer, som bringer det bedste frem i dig som leder, og som kalder på alle dine opsparede erfaringer som både leder og sygeplejerske. Du leder efter kontinuitet og en stilling, som de næste mange år kan blive din bedste udfordring.  
 
Du bliver del af en stræbsom ledelseskultur, hvor arbejdet med visioner og kompetencer, de fremtidige komplekse udfordringer og den nære hverdag her og nu præger samarbejdet. Du involveres som leder i de strategiske overvejelser, de operationelle tiltag og de helt lavpraktiske forandringsprocesser, som skal til for at forankre nye initiativer.  
 
Du har
  • en sundhedsfaglig baggrund som sygeplejerske  
  • ledelseserfaring, gerne fra hjemmeplejen  
  • lysten til at udvikle dig yderligere som leder  
Du tilbydes
  • et åbent, uhøjtideligt og moderne ledelsesmiljø med frihed under ansvar  
  • mulighed for videreuddannelse og opkvalificering af dine lederkompetencer  
  • en velfungerende arbejdsplads med dygtige kolleger og medarbejdere  
Tiltrædelse snarest muligt.
 
Mere information
Vi ser meget frem til at modtage din ansøgning, og du er mere end velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Anders Krauch på 2196 8060, såfremt du har yderligere spørgsmål til stillingen.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 24. maj
Vi holder samtaler den 27. og 29. maj, og du skal imellem de to samtalerunder udfylde en personanalyse.  
 
 

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLokalområde Vanløse/Brønshøj/HusumVanløse2019-05-10T12:01:33.3002019-05-24T00:00:00
330022648To erfarne ledere til omorganisering og udvikling af genoptræningsområdet i Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere. Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til genoptræning. Vi vil gerne sikre, at endnu flere københavnere får den genoptræning, de har behov for, uanset hvor i byen de bor. Vi ønsker at gøre en særlig indsats mod ulighed i sundhed og vil derfor være bedre til at levere genoptræning på en individuelt tilpasset måde, som tilgodeser borgernes hele liv og kompleksiteten i byens indbyggergrupper. Derfor har kommunen iværksat en organisationsændring af sundhedshusene blandt andet i form af en ændret ledelsesstruktur. Vi søger to nye ledere til at være med til at få den endelige organisering på plads. Der forestår en omfattende organisationsudviklingsproces og en spændende ledelsesopgave, hvor drift og udvikling skal gå hånd i hånd for at opfylde kommunens strategiske mål. Opgaven bliver at styrke genoptræningsindsatsen ved at sikre mere organisatorisk robusthed, og samtidig skal der tilbydes attraktive forløb og indsatser, således at flest mulige tager imod tilbuddene. Vi tilbyder derfor to udfordrende stillinger til at lede de mange dygtige og dedikerede medarbejdere, der allerede i dag arbejder med genoptræning. Hvem er du, og hvad skal du lave? Som leder skal du koble de politiske målsætninger med den daglige praksis, hvor både effektdata og medarbejdernes faglige skøn inddrages. Du skal lede gennem ledere på flere lokationer og vil få ansvar for at sikre kvalitet for borgerne samt en sund drift og økonomi. Der vil være et særligt fokus på kapacitets- og ressourcestyring på tværs af genoptræningsområdet. Du har en lederuddannelse mindst på diplom- eller masterniveau samt ledererfaring, og du har sundhedsfaglig grunduddannelse og erfaring suppleret med relevant kandidat-, diplom- eller masteruddannelse. Du har viden om genoptræning og geriatri og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du kan organisere alle medarbejderes bidrag til kerneopgaven og derigennem sikre trivsel, også i en tid hvor medarbejderne bliver udfordret på deres vante arbejdsgange. Herudover forventer vi, at du: besidder særdeles stærke planlægnings- og styringskompetencer har gode tværgående ledelseskompetencer formår at koble politiske mål og evidensbaserede retningslinjer med medarbejdernes faglige vurderinger og praksiskendskab kommunikerer meget klart og kan sætte en tydelig retning Det praktiske Genoptræning Byen og Syd hører under kommunens Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) og vil i alt få ansvaret for ca. 20.000 genoptræningsforløb årligt. Området har et budget i omegnen af 125. mio. kr., og der er pt. omkring 250 ansatte og 10 mellemledere. De to ledere vil både have eget og fælles ansvar ind i opgaven, og vil skulle arbejde meget tæt sammen, ligesom de skal arbejde tæt sammen med den fremskudte forvaltning og Center for Omsorg og Rehabilitering i Centralforvaltningen. Genoptræning vil fortsat foregå på fem-seks lokationer i kommunen og i borgers eget hjem og på plejehjemmene. Arbejdet omfatter genoptræning indenfor Sundhedslov, Udredning og Rehabilitering, Servicelov, Godt Liv med Artrose i DK (GLAD) og rygforløb. Ansættelsesvilkår Løn og arbejdsvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Stillingerne er ledige til besættelse snarest og gerne den 1. august 2019. I løbet af rekrutteringsprocessen vil det blive besluttet, hvordan de to stillinger fordeles på kandidaterne. Mere information Se en uddybet jobprofil her: https: cdn-recruiter.hr-manager.net Export Attachments ViewFileManagerDocument.aspx?id 90a69adb-d88b-4b36-bddc-8c5b643937e4&cid 1518. Flere oplysninger fås ved henvendelse til lokalområdechef Jette Bolding på 2722 7755. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019. Den første samtale foregår i uge 24. Test foretaget af et eksternt rekrutteringsfirma og anden samtale foregår i uge 25.
Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere.  
 
Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til genoptræning. Vi vil gerne sikre, at endnu flere københavnere får den genoptræning, de har behov for, uanset hvor i byen de bor. Vi ønsker at gøre en særlig indsats mod ulighed i sundhed og vil derfor være bedre til at levere genoptræning på en individuelt tilpasset måde, som tilgodeser borgernes hele liv og kompleksiteten i byens indbyggergrupper. Derfor har kommunen iværksat en organisationsændring af sundhedshusene blandt andet i form af en ændret ledelsesstruktur.  
 
Vi søger to nye ledere til at være med til at få den endelige organisering på plads. Der forestår en omfattende organisationsudviklingsproces og en spændende ledelsesopgave, hvor drift og udvikling skal gå hånd i hånd for at opfylde kommunens strategiske mål. Opgaven bliver at styrke genoptræningsindsatsen ved at sikre mere organisatorisk robusthed, og samtidig skal der tilbydes attraktive forløb og indsatser, således at flest mulige tager imod tilbuddene.  
 
Vi tilbyder derfor to udfordrende stillinger til at lede de mange dygtige og dedikerede medarbejdere, der allerede i dag arbejder med genoptræning.  
 
Hvem er du, og hvad skal du lave?  
Som leder skal du koble de politiske målsætninger med den daglige praksis, hvor både effektdata og medarbejdernes faglige skøn inddrages. Du skal lede gennem ledere på flere lokationer og vil få ansvar for at sikre kvalitet for borgerne samt en sund drift og økonomi. Der vil være et særligt fokus på kapacitets- og ressourcestyring på tværs af genoptræningsområdet.  
 
Du har en lederuddannelse mindst på diplom- eller masterniveau samt ledererfaring, og du har sundhedsfaglig grunduddannelse og erfaring suppleret med relevant kandidat-, diplom- eller masteruddannelse. Du har viden om genoptræning og geriatri og erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation. Du kan organisere alle medarbejderes bidrag til kerneopgaven og derigennem sikre trivsel, også i en tid hvor medarbejderne bliver udfordret på deres vante arbejdsgange. Herudover forventer vi, at du:  
  • besidder særdeles stærke planlægnings- og styringskompetencer  
  • har gode tværgående ledelseskompetencer  
  • formår at koble politiske mål og evidensbaserede retningslinjer med medarbejdernes faglige vurderinger og praksiskendskab  
  • kommunikerer meget klart og kan sætte en tydelig retning  
Det praktiske  
Genoptræning Byen og Syd hører under kommunens Sundheds- og Omsorgsforvaltning (SUF) og vil i alt få ansvaret for ca. 20.000 genoptræningsforløb årligt. Området har et budget i omegnen af 125. mio. kr., og der er pt. omkring 250 ansatte og 10 mellemledere. De to ledere vil både have eget og fælles ansvar ind i opgaven, og vil skulle arbejde meget tæt sammen, ligesom de skal arbejde tæt sammen med den fremskudte forvaltning og Center for Omsorg og Rehabilitering i Centralforvaltningen. Genoptræning vil fortsat foregå på fem-seks lokationer i kommunen og i borgers eget hjem og på plejehjemmene. Arbejdet omfatter genoptræning indenfor Sundhedslov, Udredning og Rehabilitering, Servicelov, Godt Liv med Artrose i DK (GLAD) og rygforløb.  
 
Ansættelsesvilkår
Løn og arbejdsvilkår forhandles med den relevante faglige organisation på baggrund af gældende overenskomst. Stillingerne er ledige til besættelse snarest og gerne den 1. august 2019. I løbet af rekrutteringsprocessen vil det blive besluttet, hvordan de to stillinger fordeles på kandidaterne.
 
Mere information
Se en uddybet jobprofil her: https://cdn-recruiter.hr-manager.net/Export/Attachments/ViewFileManagerDocument.aspx?id=90a69adb-d88b-4b36-bddc-8c5b643937e4&cid=1518. Flere oplysninger fås ved henvendelse til lokalområdechef Jette Bolding på 2722 7755.  
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019.  
Den første samtale foregår i uge 24. Test foretaget af et eksternt rekrutteringsfirma og anden samtale foregår i uge 25.   
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLokalområde Bispebjerg/NørrebroKøbenhavn N2019-05-13T12:00:55.6772019-06-03T00:00:00
330008589Leder til autisme bostedRobot Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin. Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt. Vi forventer, at du: Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant Har ledelseserfaring og eller ledelses uddannelse. Har gode samarbejdsevner At du er tydelig i sprog og handling Er fagligt velfunderet At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed At du har mod, overblik og intuition At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer Vi tilbyder: God faglig sparring og supervision Engagerede medarbejdere Spændende faglige udfordringer

Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest.

 

Vi tilrettelægger en pædagogik specielt for hver beboer, som tilgodeser netop dennes behov og forudsætninger. Vi har tid til at gå i dybden med vores borgere. Vi arbejder ud fra princippet om, at alle gerne vil samarbejde og blive hørt. Det handler om at skabe trivsel og arbejde frem mod nærmeste udviklingstrin.

 

Af dig forventer vi høj faglighed og lysten til at lære mere, fordi vi hele tiden arbejder på at blive dygtigere. Vi er meget specialiserede, og det skal du også være. I vores arbejde benytter vi os af TEACCH, som handler om at være anerkendende og bruge struktureret og visualiseret pædagogik. Low arousal er vores vigtigste redskab i arbejdet med beboerne. Alt sammen for at give beboerne tryghed og en så selvstændig tilværelse i eget hjem som muligt.

Vi forventer, at du:

  • Er uddannet pædagog, socialrådgiver, psykolog eller andet relevant
  • Har ledelseserfaring og/eller ledelses uddannelse.
  • Har gode samarbejdsevner
  • At du er tydelig i sprog og handling
  • Er fagligt velfunderet
  • At du er psykisk robust, kombineret med en stor personlig rummelighed
  • At du har mod, overblik og intuition
  • At du er loyal, engageret, ansvarlig og villig til refleksion
  • Kan omstille dig og tænke kreativt, så der findes løsninger og ikke skabes unødige barrierer

Vi tilbyder:

  • God faglig sparring og supervision
  • Engagerede medarbejdere
  • Spændende faglige udfordringer
Atlas Frederiksberg ApSFrederiksberg2019-04-16T00:00:002019-06-11T00:00:00
330019977Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions KollegietBasic Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter. Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade. Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette. Dine ansvarsområder Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen, Som leder af rehabiliteringen står du primært for: det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret Om arbejdet i centerledelsen Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi: leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade Om dig Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret. Herudover er det vigtigt, at du: har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger og samtidig har mod på at lede sammen med andre forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer Løn- og ansættelsesvilkår Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer. Yderligere informationer Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527. Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig. Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019 Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi er på udkig efter.  
 
Den selvejende institution Lions Kollegiet er et højt specialiseret tilbud for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Leder af neurorehabilitering med placering i centerledelsen  
Du bliver en del af Lions Kollegiets øverste ledelse bestående af en centerchef og to centerledere, hvoraf du er den ene. Sammen løfter vi ledelsesansvaret for 250 engagerede og proaktive ansatte på Lions Kollegiet og Verahus, der sammen udgør et højt specialiseret bo-, rehabiliterings- og aktivitetstilbud til omkring 120 beboere og brugere. Vi har forløb i både fase 3 og 4, j.f. Sundhedsstyrelsens og Socialstyrelsens forløbsprogrammer for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade.  
 
Sammen med beboere, pårørende og øvrige samarbejdspartnere arbejder vi målrettet på at indfri vores strategiske målsætninger. Vi tør sætte barren højt for at sikre beboernes mulighed for at opnå et så selvstændigt og meningsfuldt liv som muligt, og ser den løbende udvikling af kompetencer og metoder som afgørende elementer i dette.  
 
Dine ansvarsområder    
Din opgave bliver først og fremmest at sikre, inspirere og udvikle den faglige kvalitet igennem arbejdet med kompetence- og metodeudvikling samt visitation til centeret, i et tæt samarbejde dine kolleger i centerledelsen og de to tværfaglige lederteams. Derudover skal du bidrage til at løfte den samlede opgave i centerledelsen,  
 
Som leder af rehabiliteringen står du primært for:  
  • det overordnede faglige ansvar for det neuro- og hverdagsrehabiliterende arbejde i centeret og udviklingen heraf  
  • det overordnede strategiske ansvar for kompetenceudvikling på centerniveau i relation til vores strategiske indsatsområder 
  • det overordnede ansvar for visitationen af beboere og dagtilbudsbrugere til centeret    
Om arbejdet i centerledelsen  
Sammen med centerchefen og din centerlederkollega skal du være med til at tage ansvar for, at vi:  
  • leder lederteams i en tillidsbaseret, lærende organisation og bibeholder en attraktiv arbejdsplads  
  • sætter en tydelig strategisk retning og udvikler sammenhængskraften på tværs af centeret  
  • positionerer Lions Kollegiet som en attraktiv og kompetent samarbejdspartner på området for rehabilitering af voksne med kompleks erhvervet hjerneskade  
Om dig  
Du er formentlig uddannet ergoterapeut, fysioterapeut, neuropsykolog, neuropædagog eller har en sygeplejefaglig baggrund. Det vigtigste for os er, at du har erfaring med tværfaglig ledelse på strategisk niveau og erfaring med neurorehabiliterende arbejde. Du har formentlig også en lederuddannelse på diplomniveau eller højere og erfaring med at lede ledere. Du skal kunne se spændende muligheder i at lede og understøtte lederteams samt skabe strukturer for den relationelle koordinering i centeret.  
 
Herudover er det vigtigt, at du:  
  • har forståelse for, hvad det vil sige at arbejde i en politisk ledet organisation   
  • er anerkendende og tydelig i din ledelsesstil og kan skabe strategisk retning og afstemme forventninger – og samtidig har mod på at lede sammen med andre  
  • forholder dig nysgerrigt og løsningsorienteret til komplekse ledelsesmæssige problemstillinger  
  • har stærke mundtlige og skriftlige kommunikationskompetencer   
Løn- og ansættelsesvilkår  
Stillingen som leder af neuro- og hverdagsrehabilitering er til besættelse 1. august 2019 og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst og Ny Løn efter kvalifikationer.  
 
Yderligere informationer  
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte centerchef Troels Bjerregaard på 2147 5527.  
 
Hvis ovenstående lyder som noget for dig, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig.
 
Søg stillingen via nedenstående link senest mandag den 3. juni 2019
Vi forventer at afholde første samtale i uge 24 og anden samtale i uge 25.  
 
ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngCenter for Erhvervet HjerneskadeKøbenhavn NV2019-05-08T17:06:40.4272019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Kapelmester for Københavns Drengekor, Det Kongelige Kantori

Sankt Annæ Gymnasium - Sangskolen

Valby
Ved Sankt Annæ Gymnasium, Københavns Kommunes Sangskole, er stillingen som kapelmester for Københavns Drengekor ledig til besættelse den 1. januar 2020. Københavns Drengekor er en enestående institution i dansk og internationalt musikliv som bærer a...
Indrykket:18. april 2019
Udløbsdato:23. maj 2019

Erfaren leder, kulturbærer og fagligt fyrtårn til Hjemmesygeplejen i Vanløse/Brønshøj/Husum

Lokalområde Vanløse/Brønshøj/Husum

Vanløse
Kan du skabe sammenhængskraft og styrke fagfællesskabet i en sammenbragt gruppe af stærke og dygtige sygeplejersker, der efterlyser dit lederskab? Så læs med her. Hjemmesygeplejen i Vanløse, Brønshøj og Husum mangler en sygeplejerske, der kan være l...
Indrykket:10. maj 2019
Udløbsdato:24. maj 2019

To erfarne ledere til omorganisering og udvikling af genoptræningsområdet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Lokalområde Bispebjerg/Nørrebro

København N
Vil du stå i spidsen for at udvikle genoptræningsindsatsen i København, og har du evner for og mod på en forandringsproces? Så er du måske en af vores to nye ledere. Københavns Kommunes borgere har meget forskellige behov, også når det kommer til ge...
Indrykket:13. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019

Leder til autisme bosted

Atlas Frederiksberg ApS

Frederiksberg
Bostedets målgruppe er borgere som er diagnosticeret med Autismespektrum-forstyrrelser og komorbide diagnoser. Bostederne er små enheder med 4-6 beboere. Vi har brug for en dygtig og engageret leder som er fagligt stærk og kan gå forrest. Vi tilrett...
Indrykket:16. april 2019
Udløbsdato:11. juni 2019

Leder af neuro- og hverdagsrehabilitering for voksne med kompleks erhvervet hjerneskade til Lions Kollegiet

Center for Erhvervet Hjerneskade

København NV
Har du lyst til at stå i spidsen for den faglige kvalitet i centeret, og kan du se spændende muligheder i at støtte op om centerets to tværfaglige lederteams? Har du stor erfaring med neurorehabilitering, og er du en dygtig leder, så er det dig, vi ...
Indrykket:8. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019