Leder til teknisk afdeling på Sønderborg Statsskole

Sønderborg Statsskole søger en leder til teknisk afdeling med tiltrædelse den 1. marts 2022 eller tidligere.
Skolen er et veldrevet gymnasium med et engageret personale og en motiveret elevgruppe. Skolens smukke gamle bygninger danner gode rammer for de ca. 800 elever og 89 ansatte, herunder en teknisk afdeling med 5 ansatte.
Se mere om skolen på www.statsskolen.dk.
Opgaver
Som leder for teknisk afdeling har du det daglige ledelsesansvar for 5 ansatte, og du er ansvarlig for at planlægge og sikre vedligehold af skolens fysiske rammer inden for det afsatte budget. Du vil referere direkte til rektor. Opgaverne er mangeartede og følgende er dermed eksempler på de ansvarsområder, du vil skulle varetage:
- Ledelse af teknisk afdeling, herunder planlægning af arbejdsopgaver for de nærmeste ansatte.
- Udførelsen af det praktiske arbejde i samarbejde med de øvrige medarbejdere i teknisk afdeling.
- Udarbejdelse og prioritering af skolens vedligeholdelsesplaner, herunder koordinering, styring og opfølgning på større og mindre byggeprojekter.
- Sikre at gældende love og sikkerhedsregler i forbindelse med arbejdet bliver overholdt.
- Indkøbs- og udbudsansvarlig ved indkøb af materialer.
- Ansvarlig for indhentning af tilbud, herunder udarbejdelse af udbudsmateriale f.eks. i forbindelse med byggeri og tilkøb af serviceydelser.
- Medvirken ved afviklingen af særlige skolearrangementer (orienteringsaften, musical, fester osv.)
- Daglig kontakt til samarbejdspartnere som f.eks. håndværkere, arkitekter og rengøringsselskabets medarbejdere.
Profil
Du skal medvirke til at få skolens hverdag til at fungere i samarbejde med skolens elever, personale og ledelse, hvorfor vi forventer, at du er en samarbejdsorienteret holdspiller, der kan kommunikere tydeligt på alle niveauer. Du har en åben, tillidsvækkende og humoristisk tilgang til andre mennesker og omgås skolens elever med både venlighed og myndighed.
Du er problemløsningsorienteret, kan arbejde selvstændigt samtidigt med, at du bevarer det samlede overblik og sikrer at tidsplanerne overholdes. Vi forventer at du har teknisk indsigt, og er en habil bruger af IT.
Det er desuden nødvendigt, at du er fleksibel i forhold til arbejdstider, og at du har kørekort minimum kategori B.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til relevant overenskomst. Lønnen fastsættes efter forhandling med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, kan du kontakte rektor Ole Kamp Hansen på telefon 74 42 34 27 eller mail til oh@statsskolen.dk.
Ansøgningsfristen er fredag den 28. januar 2022. Samtaler afholdes i uge 5. Ansøgning med dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes til post@statsskolen.dk eller via knappen "Send ansøgning".
Source: Ofir advertiser
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk