Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942383Phoenix-07de485d12019-01-17T00:00:00Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 

Hvem er AM? I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche. AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som Telecom b2c b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv. Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus. Hvad laver vi? Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter. Er ansigtet udadtil for vores klienter møder kunden første gang. Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet Vi møder kunderne, der hvor kunderne er. Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder Som Ledertrainee skal du: Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb. Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten. Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier. Modtage AM s interne uddannelse i diverse temaer. Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver. Bevise salgstal. Være rollemodel og frontfigur. Deltage på samtlige ledermøder. Og meget mere. Efter endt Ledertrainee Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region. Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske. Hvem er du? En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team. Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling. Den person der kan bruge sit snakketøj. Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten. Energisk og positiv af natur. Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer. Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder. Er du dygtig nok? Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar. Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej. Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde har så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder. Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale. Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM s nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften De Bedste Hilsner Jesper Krogh11Jobnet07de485d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3435380AM Aarhus11Gunnar Clausensvej 36, 1 th8260Viby JDKDanmark0Krogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694032JobNet493030349303031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSom Salgskonsulent hos AM Aarhus bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360114187Jesper Krogh PedersenKrogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark329937759Vi udvider alle vores hold! Skal du være en del af succesen?Robot Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til det danske erhvervs- og privatmarked. Hvem er vi? OnLine Telemarketing ApS er en af landets mest erfarne telemarketingvirksomheder. Med den rette oplæring, løbende salgstræning og en attraktiv lønmodel danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som salgskonsulenter hos OnLine Telemarketing ApS får du en fast grundløn samt en særdeles attraktiv bonusordning. Du er dermed selv med til at bestemme, hvor meget du vil tjene, da du bliver lønnet ud fra dine salgsresultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en meget stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde. Vi har samlet set over 250 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os! Hvem er du? Du har måske arbejdet med telemarketing eller salg tidligere det er dog ikke et krav! Du har lyst til at sælge Du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk Du er udadvendt og energisk Du sætter en stor ære i at leverer et godt stykke arbejde Du er ansvars- og kvalitetsbevidst Du er god til at skabe kunderelationer Du trives med at arbejde selvstændigt Du holder hovedet koldt i pressede situationer Du har en vindermentalitet og du er indstillet på, at nå dine mål Praktisk information: Arbejdspladsen er placeret i hjertet af Aarhus C, på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er forskellige alt efter, hvilket hold man arbejder på de er dog i tidsrummet 8.15-18.00. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte HR-medarbejder Ellen Wolff på 88 13 19 00, tast 3. Skal du have en plads på et af vores salgsteams? Så send os din ansøgning i dag og kom til opstart allerede om nogle dage! Vi glæder os til at høre fra dig!

Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til det danske erhvervs- og privatmarked. 

Hvem er vi?

OnLine Telemarketing ApS er en af landets mest erfarne telemarketingvirksomheder. Med den rette oplæring, løbende salgstræning og en attraktiv lønmodel danner vi grundlag for en lang relation med vores medarbejdere. Som salgskonsulenter hos OnLine Telemarketing ApS får du en fast grundløn samt en særdeles attraktiv bonusordning. Du er dermed selv med til at bestemme, hvor meget du vil tjene, da du bliver lønnet ud fra dine salgsresultater. Da vores kundegruppe består af flere store og velrenommerede virksomheder, sætter vi en meget stor ære i at levere god kvalitet i vores arbejde.

Vi har samlet set over 250 medarbejdere, som er klar til at byde dig velkommen i vores callcenter og få dig godt i gang med en karriere hos os!

Hvem er du?

  • Du har måske arbejdet med telemarketing eller salg tidligere – det er dog ikke et krav!
  • Du har lyst til at sælge
  • Du er veltalende og kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • Du er udadvendt og energisk
  • Du sætter en stor ære i at leverer et godt stykke arbejde
  • Du er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Du er god til at skabe kunderelationer
  • Du trives med at arbejde selvstændigt
  • Du holder hovedet koldt i pressede situationer
  • Du har en vindermentalitet og du er indstillet på, at nå dine mål

Praktisk information:

Arbejdspladsen er placeret i hjertet af Aarhus C, på Åboulevarden 23, 4. th., 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er forskellige alt efter, hvilket hold man arbejder på – de er dog i tidsrummet 8.15-18.00. Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte HR-medarbejder Ellen Wolff på 88 13 19 00, tast 3. 

Skal du have en plads på et af vores salgsteams? Så send os din ansøgning i dag og kom til opstart allerede om nogle dage!

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-01-07T00:00:002019-03-04T00:00:00
329934107Vil du være med til at sikre danske hjem mod indbrud og brand? Så har vi jobbet til dig!Robot Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grundig oplæring samt løbende salgstræning. Hvad får du? Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive løn-model med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Der er en target-løn på 30.000 kr. om måneden, men der er som sagt rig mulighed for at tjene betydeligt mere. Du får også: Grundig oplæring og løbende salgstræning Fede sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier Billig og lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tættest nabo Hvad skal der til for at blive vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven? For at blive vores nye salgskonsulent forventer vi at du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk og at du har talegaverne i orden Har en god og smittende energi og et godt humør Trives med at arbejde selvstændigt Er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst Brænder for at sælge har lyst til at lære at sælge Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er mandag-torsdag kl. 9.00-17.00 og fredag kl. 9.00-15.45. Skal du have en plads op vores Verisure-hold? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Du kan sende din ansøgning til vores e-mail aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https: oltm.dk job . Vi glæder os til at høre fra dig!

Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grundig oplæring samt løbende salgstræning.

Hvad får du?

Personlig og faglig udvikling er nøgleord, der blandt andet er med til at definere, hvad jobbet i den grad resulterer i. Derudover har vi Danmarks mest aggressive og attraktive løn-model med både fast timeløn OG bonusordning uden loft. Vores løn-model giver rig mulighed for at øge din indkomst, da det er resultatet af netop din performance som afgør din løn. Der er en target-løn på 30.000 kr. om måneden, men der er som sagt rig mulighed for at tjene betydeligt mere.

Du får også:

  • Grundig oplæring og løbende salgstræning
  • Fede sociale arrangementer og interne konkurrencer med fede præmier
  • Billig og lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i hjertet af Aarhus med åen som tættest nabo

 

Hvad skal der til for at blive vores nye salgskonsulent på Verisure-opgaven?

For at blive vores nye salgskonsulent forventer vi at du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk og at du har talegaverne i orden
  • Har en god og smittende energi og et godt humør
  • Trives med at arbejde selvstændigt
  • Er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Brænder for at sælge/har lyst til at lære at sælge

Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Arbejdstiderne er mandag-torsdag kl. 9.00-17.00 og fredag kl. 9.00-15.45.

Skal du have en plads op vores Verisure-hold? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Du kan sende din ansøgning til vores e-mail aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https://oltm.dk/job/.

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
329934104Skal du starte 2019 ud med et nyt, spændende og lærerigt job i et dygtigt salgsteam?Robot Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og eller salg er ikke et krav, da vores dygtige teamchef vil stå for en grundig oplæring af dig. Der vil også være løbende salgstræning, så der er rig mulighed for at tilegne sig en masse kompetencer inden for salg. For at blive en af vores nye super-sælgere kræver det, at du er fyldt med gå-på-mod og at du har talegaverne i orden. Derudover skal du også kunne nikke genkendende til nedenstående: du kan føre en velformuleret dialog på dansk du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst du kan skabe gode kunderelationer du er udadvendt og energisk du er mødestabil du har lyst til at sælge du er indehaver af et stort vinder-gen og du kæmper for at blive nr. 1 Hvad tilbyder vi? Som vores salgskonsulent på Telenor B2C-opgaven får du: en fast timeløn og attraktiv bonusordning uden loft grundig oplæring i produkter og salgsteknikker, samt løbende træning mulighed for at blive en del af et dygtigt og professionelt salgsteam gode og behjælpelig kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med flotte præmier lækker frokostordning med mad udefra mulighed for hurtig opstart Praktisk information Arbejdstiderne på vores Telenor B2C-hold er mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Vil du starte 2019 ud med et spændende og lærerigt job i et dygtigt og professionelt salgsteam? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende. Ansøgning og CV kan sendes til aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https: oltm.dk job . Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail bedes du venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge stillingen som salgskonsulent til vores Telenor B2C-hold- Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med telemarketing og/eller salg er ikke et krav, da vores dygtige teamchef vil stå for en grundig oplæring af dig. Der vil også være løbende salgstræning, så der er rig mulighed for at tilegne sig en masse kompetencer inden for salg. 

For at blive en af vores nye super-sælgere kræver det, at du er fyldt med gå-på-mod og at du har talegaverne i orden. Derudover skal du også kunne nikke genkendende til nedenstående:

  • du kan føre en velformuleret dialog på dansk
  • du er moden, ansvars- og kvalitetsbevidst 
  • du kan skabe gode kunderelationer
  • du er udadvendt og energisk 
  • du er mødestabil
  • du har lyst til at sælge
  • du er indehaver af et stort vinder-gen og du kæmper for at blive nr. 1 

Hvad tilbyder vi?

Som vores salgskonsulent på Telenor B2C-opgaven får du:

  • en fast timeløn og attraktiv bonusordning uden loft
  • grundig oplæring i produkter og salgsteknikker, samt løbende træning
  • mulighed for at blive en del af et dygtigt og professionelt salgsteam
  • gode og behjælpelig kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • sjove personalearrangementer og interne konkurrencer med flotte præmier 
  • lækker frokostordning med mad udefra
  • mulighed for hurtig opstart 

 

Praktisk information 

Arbejdstiderne på vores Telenor B2C-hold er mandag-torsdag kl. 10.00-18.00 og fredag kl. 10.00-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. 

 

Vil du starte 2019 ud med et spændende og lærerigt job i et dygtigt og professionelt salgsteam? Så send os din ansøgning allerede i dag! Vi ansætter løbende. Ansøgning og CV kan sendes til aarhus@oltm.dk eller via vores hjemmeside https://oltm.dk/job/. Hvis du sender din ansøgning til vores e-mail bedes du venligst skrive i emnefeltet, at du ønsker at søge stillingen som salgskonsulent til vores Telenor B2C-hold- 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
329934077Erhvervskonsulenter søges til opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked!Robot Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har erfaring med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse. Om os OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense og Aarhus. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder heriblandt Telenor. Om Telenor Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice. Hvad får du som vores nye salgskonsulent? Når du bliver ansat som erhvervskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du: En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsordning uden loft En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling Kontor i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel Mulighed for at hurtig opstart Hvad forventer vi af dig? For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du: Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked Er udadvendt og har et højt humør Holder af at være på Er mødestabil og overholder dine aftaler både med os, dine kunder og Telenor Er kvalitetsbevidst Har lyst til at sælge Tager ikke et nej for et nej Brænder for at sælge Praktisk information: Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har erfaring med telemarketing, men det er bestemt ikke et krav. Vores dygtige teamchef vil nemlig stå for en grundig oplæring af dig. Derudover er der også løbende salgstræning og rig mulighed for videreuddannelse.

Om os

OnLine Telemarketing ApS blev grundlagt i 1999, og vi er i dag en af de mest erfarne og succesfulde telemarketingvirksomheder i hele landet med afdelinger i Odense og Aarhus. Vi beskæftiger hver dag 250 personer, og vores kundegruppe består af flere store, velrenommerede virksomheder – heriblandt Telenor.

 

Om Telenor

Med 2000 ansatte er Telenor det næststørste teleselskab i Danmark, og en del af det 6. største teleselskab i verdenen Telenor Group. Telenor er førende på erhvervsmarkedet, og kan, udover massiv vækst, også prale af at have Danmarks bredeste dækning og en prisbelønnet kundeservice.

 

Hvad får du som vores nye salgskonsulent?

Når du bliver ansat som erhvervskonsulent på vores Telenor Erhverv-hold får du:

  • En af landets mest attraktive løn-modeller med fast grundløn og provisionsordning uden loft
  • En meget grundig oplæring og løbende salgstræning af vores dygtige teamchef
  • Et stærkt samarbejde med Telenor, hvor vi fungerer som deres eksterne salgsafdeling
  • Kontor i hjertet af Aarhus med åen som tætteste nabo
  • Gode kollegaer, der er blandt landets bedste sælgere
  • Uformel omgangstone med stort fokus på resultater og trivsel
  • Mulighed for at hurtig opstart

Hvad forventer vi af dig?

For at blive vores nye salgskonsulent på vores Telenor B2B-hold forventer vi at du:

  • Kan føre en velformuleret dialog på dansk, da vi kun sælger til det danske marked
  • Er udadvendt og har et højt humør
  • Holder af at være ”på”
  • Er mødestabil og overholder dine aftaler – både med os, dine kunder og Telenor
  • Er kvalitetsbevidst
  • Har lyst til at sælge
  • Tager ikke et nej for et nej
  • Brænder for at sælge 

Praktisk information:

Arbejdstiderne på vores Telenor Erhverv-hold er mandag-torsdag 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45. Vi holder til på Åboulevarden 23, 4. sal, 8000 Aarhus C. 

Skal du have en plads på vores Telenor Erhverv-hold? Send os din ansøgning + dit CV i dag og vores rekrutteringsansvarlige Sofie vil kontakte dig snarest! Der er mulighed for at starte allerede om få dage!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2018-12-28T00:00:002019-02-21T00:00:00
329939904Kundekonsulent søges til marketingbureau, Østjylland.Robot Til et mindre digitalt bureau blot 20 minutters kørsel fra Aarhus C der leverer skræddersyede løsninger indenfor online markedsføring, søger vi en kundekonsulent. Den primære opgave er at opsøge nye kunder via telefonisk kontakt, og ambitionen på sigt er, at den kommende kandidat skal have ansvar for opbyggelsen af virksomhedens salgsafdeling. Virksomheden, der blev stiftet i 2012, har siden da haft fokus på at levere løsninger af høj kvalitet til deres kunder. Faglige kvalifikationer: Vi forestiller os, at du med stor sandsynlighed bestrider en lignende stilling, og er nået dertil, hvor du ønsker at indfri dine ambitioner om at have medindflydelse på virksomhedens fremtidige strategi. Det vigtigste for os er, at du: er indstillet på at opsøge nye kundeemner via telefonisk kontakt. er motiveret for at tackle salgsprocessen fra start til slut. har erfaring med salg gerne af online markedsføring. er god til at kommunikere på skrift, såvel som i tale. organiserer og planlægger din egen hverdag. Personlige kvalifikationer: Som person er du drevet af lysten og viljen til at skabe resultater, engagere dig i virksomheden og kunderne og søger automatisk efter uudnyttet potentiale. Derudover tænker vi, at du: evner at lukke en god handel. er god til at lade andre få taletid. har situationsfornemmelse og ved hvortil du kan gå. kan forstå og arbejde under begrebet frihed under ansvar . tror på, at udfordringer kan løses med en humoristisk tilgang. Virksomheden tilbyder dig: En spændende stilling med masser af udfordringer, selvstændighed og ikke mindst muligheden for at sætte præg på og opbygge en kommende, succesrig salgsafdeling. Ved opstart tilbydes en grundig oplæring i virksomhedens produkter, så du er godt rustet til at kontakte kunderne. Virksomheden tilbyder favorable vilkår bl.a. pensions- og sundhedsordning. Virksomheden har valgt at bruge ekstern konsulent, Charlotte Park fra Charlotte Park Recruitment HR på denne opgave. Kan du se dig selv i ovenstående stillingsbeskrivelse, og ikke mindst beskrivelse af virksomheden så send gerne dit CV samt en kort, motiveret ansøgning via linket. Alle henvendelser samt ansøgninger behandles fortroligt, og virksomheden kontaktes først efter aftale med dig. Ansættelse snarest muligt.

Til et mindre digitalt bureau – blot 20 minutters kørsel fra Aarhus C – der leverer skræddersyede løsninger indenfor online markedsføring, søger vi en kundekonsulent. Den primære opgave er at opsøge nye kunder via telefonisk kontakt, og ambitionen på sigt er, at den kommende kandidat skal have ansvar for opbyggelsen af virksomhedens salgsafdeling.

Virksomheden, der blev stiftet i 2012, har siden da haft fokus på at levere løsninger af høj kvalitet til deres kunder.

Faglige kvalifikationer:
Vi forestiller os, at du med stor sandsynlighed bestrider en lignende stilling, og er nået dertil, hvor du ønsker at indfri dine ambitioner om at have medindflydelse på virksomhedens fremtidige strategi.

Det vigtigste for os er, at du:

  • er indstillet på at opsøge nye kundeemner via telefonisk kontakt.
  • er motiveret for at tackle salgsprocessen fra start til slut.
  • har erfaring med salg – gerne af online markedsføring.
  • er god til at kommunikere på skrift, såvel som i tale.
  • organiserer og planlægger din egen hverdag.

Personlige kvalifikationer:

Som person er du drevet af lysten og viljen til at skabe resultater, engagere dig i virksomheden og kunderne og søger automatisk efter uudnyttet potentiale.

Derudover tænker vi, at du:

  • evner at lukke en god handel.
  • er god til at lade andre få taletid.
  • har situationsfornemmelse og ved hvortil du kan gå.
  • kan forstå og arbejde under begrebet ”frihed under ansvar”.
  • tror på, at udfordringer kan løses med en humoristisk tilgang.

Virksomheden tilbyder dig:

En spændende stilling med masser af udfordringer, selvstændighed og ikke mindst muligheden for at sætte præg på og opbygge en kommende, succesrig salgsafdeling. Ved opstart tilbydes en grundig oplæring i virksomhedens produkter, så du er godt rustet til at kontakte kunderne. Virksomheden tilbyder favorable vilkår – bl.a. pensions- og sundhedsordning.

Virksomheden har valgt at bruge ekstern konsulent, Charlotte Park fra Charlotte Park Recruitment/ HR på denne opgave. Kan du se dig selv i ovenstående stillingsbeskrivelse, og ikke mindst beskrivelse af virksomheden – så send gerne dit CV samt en kort, motiveret ansøgning via linket.

Alle henvendelser samt ansøgninger behandles fortroligt, og virksomheden kontaktes først efter aftale med dig.

Ansættelse snarest muligt.

Charlotte ParkAarhus C2019-01-10T00:00:002019-03-07T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Vi udvider alle vores hold! Skal du være en del af succesen?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Hos OnLine Telemarketing Aarhus ApS udvider vi alle vores salgsteams og vi er derfor på jagt efter nye salgskonsulenter, der sætter en ære i det gode salg og god kvalitet. Vi mangler salgskonsulenter til opsøgende salg af forskellige produkter til d...
Indrykket:7. januar 2019
Udløbsdato:4. marts 2019

Vil du være med til at sikre danske hjem mod indbrud og brand? Så har vi jobbet til dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Da vi udvider vores Verisure-hold er vi på jagt efter flere salgskonsulenter til opsøgende salg af alarmløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med salg af alarmløsninger til B2C-marked vil være en fordel, men ikke et krav, da du får en grun...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019

Skal du starte 2019 ud med et nyt, spændende og lærerigt job i et dygtigt salgsteam?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi leder efter flere udadvendte og energiske salgskonsulenter til vores meget dygtige Telenor B2C-hold. Som salgskonsulent på vores Telenor B2C-hold skal du sidde med opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske privatmarked. Erfaring med tele...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019

Erhvervskonsulenter søges til opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Er du på jagt efter et job i et professionelt og lærerigt arbejdsmiljø? Som vores nye erhvervskonsulent på vores Telenor B2B-hold får du mulighed for, at lave opsøgende salg af telefoniløsninger til det danske erhvervsmarked. Vi ser helst at du har ...
Indrykket:28. december 2018
Udløbsdato:21. februar 2019

Kundekonsulent søges til marketingbureau, Østjylland.

Charlotte Park

Aarhus C
Til et mindre digitalt bureau blot 20 minutters kørsel fra Aarhus C der leverer skræddersyede løsninger indenfor online markedsføring, søger vi en kundekonsulent. Den primære opgave er at opsøge nye kunder via telefonisk kontakt, og ambitionen på si...
Indrykket:10. januar 2019
Udløbsdato:7. marts 2019