Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942383Phoenix-07de485d12019-01-17T00:00:00Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 

2019-03-02T00:50:40.340 Hvem er AM? I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche. AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som Telecom b2c b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv. Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus. Hvad laver vi? Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter. Er ansigtet udadtil for vores klienter møder kunden første gang. Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet Vi møder kunderne, der hvor kunderne er. Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder Som Ledertrainee skal du: Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb. Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten. Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier. Modtage AM s interne uddannelse i diverse temaer. Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver. Bevise salgstal. Være rollemodel og frontfigur. Deltage på samtlige ledermøder. Og meget mere. Efter endt Ledertrainee Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region. Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske. Hvem er du? En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team. Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling. Den person der kan bruge sit snakketøj. Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten. Energisk og positiv af natur. Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer. Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder. Er du dygtig nok? Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar. Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej. Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde har så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder. Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale. Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM s nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften De Bedste Hilsner Jesper Krogh11Jobnet07de485d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3435380AM Aarhus11Gunnar Clausensvej 36, 1 th8260Viby JDKDanmark0Krogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694032JobNet493030349303031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgSom Salgskonsulent hos AM Aarhus bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360114187Jesper Krogh PedersenKrogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark329985903Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i JyllandBasic Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed. Hvem er du? Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje. Hørkram Foodservice A S tilbyder En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. Ansøgning JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. Om Hørkram Foodservice A S Hørkram Foodservice A S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør. Læs mere på www.hoka.dkHar du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A/S.
 
Om stillingen 
Du bliver én ud af i alt 17 salgskonsulenter i et geografisk opdelt salgsteam, der tilsammen dækker hele Jylland. Som en del af teamet i syd bliver du ansvarlig for distrikt Vestjylland, som er et område, der strækker sig fra syd for Holstebro og nedefter, og det er derfor afgørende, at du har bopæl i det vestjyske. Til salgsteamet er der tilknyttet en intern salgs- og supportfunktion samt fagkonsulenter inden for fersk kød, frisk fisk og nonfood. Fra dit hjemmekontor planlægger og forbereder du kundemøder, og din primære opgave vil være at identificere, udvikle og opsøge nye kunder samt fastholde og pleje eksisterende kunder i dit salgsdistrikt. Derudover fokuserer du løbende på mersalgsaktiviteter samt opfølgning på egen omsætning. Du henvender dig primært til kunder som større private storkøkkener, restauranter, caféer samt offentlige kunder, og du tilbyder dem et varieret varesortiment samt meget høj leveringssikkerhed.  
 
Hvem er du? 
Du har en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med opsøgende salg af fødevarer. Din IT-forståelse gør det let for dig at lære nye salgssystemer at kende, og du er en erfaren bruger af Office-pakken. Med din serviceorienterede tilgang og dit tillidsvækkende væsen formår du at udfordre kunderne positivt, og du når dine mål ved hjælp af vedholdenhed og engagement. Derudover har du salgsgenerne i orden, besidder et stort drive og stortrives med at hunte nye kunder. Du er resultatskabende og motiveres af at rådgive og hjælpe kunderne med salg for øje.  
 
Hørkram Foodservice A/S tilbyder 
En selvstændig stilling i en velrenommeret virksomhed med høj medarbejdertrivsel, ordnede forhold og realistiske budgetter. Du tilbydes fast grundløn, firmabil og pension samt bonus ved budgetopnåelse og gode kompetenceudviklingsmuligheder, fagligt såvel som personligt. 
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. 
Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Ane Dam Plougmann på telefon 3085 1331. 
 
Om Hørkram Foodservice A/S 
Hørkram Foodservice A/S er leverandør af fødevarer til Danmarks professionelle storkøkkener. Vi er 1000 engagerede medarbejdere i vores to ansvarscentre i Sorø og i Kolt ved Århus. Vi er en virksomhed i stærk vækst med fokus på kvalitet og service i alt, hvad vi gør.  
 
Læs mere på www.hoka.dk 
 
 
ORS/Small/35cbfe29_logo.pngJKS A/SSkanderborg2019-03-28T12:01:41.8472019-04-25T00:00:00
330004073Salgs- og rekrutteringskonsulentBasic Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med. Vi forventer af dig, atDu er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationerDu gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kokDu har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauerDu besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdagDu besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succesDu motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigeligDu har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af InstaserviceDine primære opgaver bliver, at: Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsningerBesøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveauVaretage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistikAfholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarerAdministrative opgaverAd Hoc-opgaverVi tilbyder: Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling. Er du interesseret?Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen Send ansøgning . Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.Salgskonsulent - Key Account Manager Se mere på vores ansøgersite: https: instaservice.brandero.com
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater – og det er her, at du kommer ind i billedet.

Vi søger en salgs- og rekrutteringskonsulent som kan rekrutter de rette kandidater til de stillinger, som vores kunder bestiller os til. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra branchen (måske er du uddannet kok?), da det kan forekomme, at du selv bliver sendt ud ved spidsbelastning. Derved får du også et bedre kendskab til de kunder, som vi samarbejder med.

Vi forventer af dig, at
  • Du er en dygtig sælger og fokuserer på de gode relationer
  • Du gerne har erfaring fra branchen - evt. er du uddannet kok
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner på alle niveauer
  • Du besidder overblik og kan prioritere opgaverne, da du får ansvaret for selv at planlægge og eksekvere din hverdag
  • Du besidder et stort drive og har en positiv tilgang til at opnå succes
  • Du motiveres af, at hverdagen nogle gange er uforudsigelig
  • Du har lyst til at bidrage aktivt til udviklingen af Instaservice
Dine primære opgaver bliver, at:
  • Opsøge nye, potentielle kunder og afholde salgsbesøg for salg af vikar- og rekrutteringsløsninger
  • Besøge nuværende kunder og sikre fortsat salg via stærke relationer og højt serviceniveau
  • Varetage booking af vikarer, herunder behovs- og profilafdækning, inklusive logistik
  • Afholde interview, test og udvælgelse af kandidater og vikarer
  • Administrative opgaver
  • Ad Hoc-opgaver
Vi tilbyder:
Et attraktivt og spændende fuldtidsjob i en virksomhed i vækst, hvor vi har et uformelt miljø, engagerede kollegaer og mulighed for personlig og faglig udvikling.

Er du interesseret?
Vil du være med til at videreudvikle Instaservice og matche virksomheder og kandidater med hinanden, så send din ansøgning hurtigst muligt via knappen ”Send ansøgning”. Vi afholder løbende samtaler. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Daniel Midtgaard Rasmussen på telefon 53 54 43 32 eller e-mail dr@instaservice.dk.
Salgskonsulent - Key Account Manager

Se mere på vores ansøgersite: https://instaservice.brandero.com

ORS/Small/63cadd1d_logo.pngInstaserviceAarhus C2019-04-09T18:08:00.6632019-05-13T00:00:00
329970363Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi salgskonsulenter til vores afdelinger i Aarhus.Robot Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bred vifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler. SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding. Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent. Vi tilbyder: Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater. En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom. At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt. Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende. Mulighed for at tage weekendvagter. Vi forventer: Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer. At du er god til at bruge dine taleevner. At du er konkurrenceminded. At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation salg. Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning til sg@salespartners-tm.dk Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en uddybende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet.Kontakt oplysninger:Adresse: Margrethepladsen 2, 8000 AarhusTelefon: 72 51 70 70

Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bred vifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

SalesPartners TM er en af Danmarks førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Roskilde, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding.

Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent.

Vi tilbyder:

  • Fast løn på min. 100 kr. i timen inkl. salgsbonus for opnåede resultater.
  • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
  • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
  • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
  • Mulighed for at tage weekendvagter.

Vi forventer:

  • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
  • At du er god til at bruge dine taleevner.
  • At du er konkurrenceminded.
  • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning til sg@salespartners-tm.dk

Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en uddybende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet.Kontakt oplysninger:Adresse: Margrethepladsen 2, 8000 AarhusTelefon: 72 51 70 70

SalesPartners TM Aarhus ApSAarhus C2019-03-04T00:00:002019-04-29T00:00:00
329969363Vi leder efter flere kvalitetsbevidste salgskonsulenter til vores B2B-hold! Er det dig vi leder efter?Robot Vi leder efter udadvendte og kvalitetsbevidste salgskonsulenter til vores B2B-hold. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af internet- og telefoniløsninger fra Telia Danmark til det danske erhvervsmarked. Da der ofte er tale om større ordrer, kræver det hårdt arbejde at få aftalen i hus. Det sætter meget store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer. Om Telia Telia Danmark er en del af den globale telekoncern Telia Company. Telia har været på det danske telemarked siden 1995, og er i dag den femtestørste teleoperatør i Europa med flere end 20.000 dygtige medarbejdere og over 23 mio. kunder. Ydermere er Telia Nordeuropas største teleselskab med et stort fokus på, at være det største teleselskab i Østersø-regionen (lande som Danmark, Norge, Sverige, Finland og tre baltiske lande). Hvem er du? For at få en plads på vores Telia Erhverv-hold er du Velformuleret og snakker dansk Moden, ansvars- og kvalitetsbevidst Mødestabil og du vægter aftaler både med os, dine kollegaer og kunderne højt Klar over at det kræver hårdt arbejde at få ordrerne i hus Udadvendt og fyldt med god energi Det er en fordel, hvis du har erfaring med telemarketing og eller salg, men det er dog ikke et krav. Vi forventer dog at du er fyldt med gå-på-mod og at du brænder for at sælge at lære at sælge! Derfor opfordrer vi alle om du har erfaring eller ej til at søge stillingen. Hvad får du? Når du får jobbet som salgskonsulent på vores B2B-hold får du En af landets allerbedste løn-pakker med fast timeløn OG en meget attraktiv bonusordning uden loft. Det betyder at du selv kan bestemme volumen af din indkomst, da det netop er din egen performance der afgør den. Dygtige kollegaer, der altid er klar på at hjælpe Grundig oplæring samt løbende salgstræning Interne konkurrencer med fede præmier Sjove personalearrangementer Lækker frokostordning med mad udefra Arbejdsplads i lyse omgivelser i hjertet af Aarhus Faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45) Interesseret? Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på hendes direkte nummer 30270869 eller hendes e-mail aarhus@oltm.dk. For at søge stillingen bedes du sende din ansøgning samt dit CV til aarhus@oltm.dk! Du kan også søge telefonisk ved at ringe til Sofie (30270869) mandag-fredag kl. 8.15-15.45. Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi leder efter udadvendte og kvalitetsbevidste salgskonsulenter til vores B2B-hold. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af internet- og telefoniløsninger fra Telia Danmark til det danske erhvervsmarked. Da der ofte er tale om større ordrer, kræver det hårdt arbejde at få aftalen i hus. Det sætter meget store krav til dine talegaver og din evne til at skabe gode kunderelationer.

Om Telia

Telia Danmark er en del af den globale telekoncern Telia Company. Telia har været på det danske telemarked siden 1995, og er i dag den femtestørste teleoperatør i Europa med flere end 20.000 dygtige medarbejdere og over 23 mio. kunder. Ydermere er Telia Nordeuropas største teleselskab med et stort fokus på, at være det største teleselskab i Østersø-regionen (lande som Danmark, Norge, Sverige, Finland og tre baltiske lande).

Hvem er du?

For at få en plads på vores Telia Erhverv-hold er du

  • Velformuleret og snakker dansk
  • Moden, ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Mødestabil og du vægter aftaler – både med os, dine kollegaer og kunderne – højt
  • Klar over at det kræver hårdt arbejde at få ordrerne i hus
  • Udadvendt og fyldt med god energi

Det er en fordel, hvis du har erfaring med telemarketing og/eller salg, men det er dog ikke et krav. Vi forventer dog at du er fyldt med gå-på-mod og at du brænder for at sælge/at lære at sælge!  Derfor opfordrer vi alle – om du har erfaring eller ej – til at søge stillingen.

Hvad får du?

Når du får jobbet som salgskonsulent på vores B2B-hold får du

  • En af landets allerbedste løn-pakker med fast timeløn OG en meget attraktiv bonusordning uden loft. Det betyder at du selv kan bestemme volumen af din indkomst, da det netop er din egen performance der afgør den.
  • Dygtige kollegaer, der altid er klar på at hjælpe
  • Grundig oplæring samt løbende salgstræning
  • Interne konkurrencer med fede præmier
  • Sjove personalearrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra
  • Arbejdsplads i lyse omgivelser i hjertet af Aarhus
  • Faste arbejdstider (mandag-torsdag kl. 8.15-16.15 og fredag kl. 8.15-15.45)

Interesseret?

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie Rex på hendes direkte nummer 30270869 eller hendes e-mail aarhus@oltm.dk. For at søge stillingen bedes du sende din ansøgning samt dit CV til aarhus@oltm.dk! Du kan også søge telefonisk ved at ringe til Sofie (30270869) mandag-fredag kl. 8.15-15.45. Vi ansætter løbende og der er mulighed for hurtig opstart.

 

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-03-01T00:00:002019-04-26T00:00:00
329968850Kickstart din karriere og bliv erhvervskonsulent på vores Telia B2B-hold!Robot Vi har meget travlt på vores Telia Erhverv-hold og vi er derfor på jagt efter fem nye salgkonsulenter til holdet. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telias telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Erfaring med telemarketing salg er en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for at sælge brænder for at lære sælge! Jobbet er en glimrende mulighed for at kickstarte din karriere, da du tilegner dig kompetencer og redskaber du kan gøre brug af resten af dit liv. Som sælger på vores Telia Erhverv-hold får du: En af landets allerbedste løn-modeller med fast timeløn OG bonusordning uden loft. Du bestemmer dermed volumen af din indtægt Grundig produktoplæring samt løbende salgstræning ved vores dygtige teamchef Et tæt samarbejde med Telia, der ofte er i huset Dygtige kollegaer, der er blandt landets bedste salgskonsulenter Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet Fast arbejdstid mandag-torsdag fra kl. 8.15-16.15 og fredag fra kl. 8.15-15.45 Personale-arrangementer Lækker frokostordning med mad udefra Hvem er du? For at få en plads på vores Telia Erhverv-hold forventer vi at du: Taler flydende dansk og kan føre en velformuleret dialog med kunderne Er ansvars- og kvalitetsbevidst Er moden Brænder for at sælge for at lære at sælge Er mødestabil og vægter aftaler - både med os, dine kollegaer og kunderne - højt Er ansvarlig, selvkørende og selvstændig Vil du kickstarte din karriere med os og have en plads på vores Telia Erhverv-hold? Så send din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende og der er hurtig opstart. Du kan også søge telefonisk ved at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie på hendes direkte nummer (30270869) mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. Vi glæder os til at høre fra dig!

Vi har meget travlt på vores Telia Erhverv-hold og vi er derfor på jagt efter fem nye salgkonsulenter til holdet. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telias telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Erfaring med telemarketing/salg er en fordel, men ikke et krav. Vi forventer dog at du brænder for at sælge/brænder for at lære sælge! Jobbet er en glimrende mulighed for at kickstarte din karriere, da du tilegner dig kompetencer og redskaber du kan gøre brug af resten af dit liv. 

Som sælger på vores Telia Erhverv-hold får du: 

  • En af landets allerbedste løn-modeller med fast timeløn OG bonusordning uden loft. Du bestemmer dermed volumen af din indtægt
  • Grundig produktoplæring samt løbende salgstræning ved vores dygtige teamchef 
  • Et tæt samarbejde med Telia, der ofte er i huset
  • Dygtige kollegaer, der er blandt landets bedste salgskonsulenter
  • Gode udviklingsmuligheder i et arbejdsmiljø med højt til loftet 
  • Fast arbejdstid mandag-torsdag fra kl. 8.15-16.15 og fredag fra kl. 8.15-15.45 
  • Personale-arrangementer
  • Lækker frokostordning med mad udefra 

Hvem er du?

For at få en plads på vores Telia Erhverv-hold forventer vi at du: 

  • Taler flydende dansk og kan føre en velformuleret dialog med kunderne
  • Er ansvars- og kvalitetsbevidst
  • Er moden 
  • Brænder for at sælge/for at lære at sælge
  • Er mødestabil og vægter aftaler - både med os, dine kollegaer og kunderne - højt 
  • Er ansvarlig, selvkørende og selvstændig 

Vil du kickstarte din karriere med os og have en plads på vores Telia Erhverv-hold? Så send din ansøgning allerede i dag, da vi ansætter løbende og der er hurtig opstart. Du kan også søge telefonisk ved at kontakte vores rekrutteringsansvarlige Sofie på hendes direkte nummer (30270869) mandag-fredag i tidsrummet kl. 8.15-15.45. 

Vi glæder os til at høre fra dig!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApSAarhus C2019-03-01T00:00:002019-04-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Salgskonsulent søges til Hørkram Foodservice A/S i Jylland

JKS A/S

Skanderborg
Har du et højt drive, og tænder du på salg? Har du en faglig baggrund inden for fødevarebranchen og erfaring med salg af fødevarer? Så er det DIG, vi gerne vil have med på salgsholdet hos Hørkram Foodservice A S. Om stillingen Du bliver én ud af i a...
Indrykket:28. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019

Salgs- og rekrutteringskonsulent

Instaservice

Aarhus C
Vi er et vikar- og rekrutteringsbureau med mere end 10 års erfaring i at finde højt kvalificerede vikarer og medarbejdere til servicebranchen. Vi har en klar mission om at levere de bedste kandidater og det er her, at du kommer ind i billedet. Vi sø...
Indrykket:9. april 2019
Udløbsdato:13. maj 2019

Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere? I Salespartners TM søger vi salgskonsulenter til vores afdelinger i Aarhus.

SalesPartners TM Aarhus ApS

Aarhus C
Som salgskonsulent i SalesPartners TM bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bred vifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorgani...
Indrykket:4. marts 2019
Udløbsdato:29. april 2019

Vi leder efter flere kvalitetsbevidste salgskonsulenter til vores B2B-hold! Er det dig vi leder efter?

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi leder efter udadvendte og kvalitetsbevidste salgskonsulenter til vores B2B-hold. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af internet- og telefoniløsninger fra Telia Danmark til det danske erhvervsmarked. Da der ofte er tale om større ordrer, kræve...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:26. april 2019

Kickstart din karriere og bliv erhvervskonsulent på vores Telia B2B-hold!

ONLINE TELEMARKETING AARHUS ApS

Aarhus C
Vi har meget travlt på vores Telia Erhverv-hold og vi er derfor på jagt efter fem nye salgkonsulenter til holdet. Arbejdsopgaven består i opsøgende salg af Telias telefoni- og internetløsninger til det danske erhvervsmarked. Erfaring med telemarketi...
Indrykket:1. marts 2019
Udløbsdato:25. april 2019