Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329942383Phoenix-07de485d12019-01-17T00:00:00Ledertrainees til Teamlederstillinger

Hvem er AM?

I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche.

AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som; Telecom b2c & b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv.

Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus.

Hvad laver vi?

  • Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter.
  • Er ansigtet udadtil for vores klienter – møder kunden første gang.
  • Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet
  • Vi møder kunderne, der hvor kunderne er.
  • Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder

Som Ledertrainee skal du:

  • Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb.
  • Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten.
  • Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier.
  • Modtage AM’s interne uddannelse i diverse temaer.
  • Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver.
  • Bevise salgstal.
  • Være rollemodel og frontfigur.
  • Deltage på samtlige ledermøder.
  • Og meget mere.

Efter endt Ledertrainee

Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region.

Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske.

Hvem er du?

  • En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team.
  • Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling.
  • Den person der kan bruge sit snakketøj.
  • Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten.
  • Energisk og positiv af natur.
  • Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer.
  • Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder.

Er du dygtig nok?

Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar.

Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej.

Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål – at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. 

I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. 

Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde/har – så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder.  

Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale.

Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM's nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften 

De Bedste Hilsner 

Jesper Krogh

 

2019-03-02T00:50:40.340 Hvem er AM? I Januar 2008 startede vi AM med 2 mand ansat og et lille kontor i Aalborg. I dag er vi et ledende Field Marketing bureau i Danmark og er vokset til over 50 fuldtidsansatte og 3 kontorer i Danmark, beliggende i Aalborg, Aarhus, København og med ambitioner om at åbne nye i Danmark og udlandet. Vi er kendt for altid at levere de resultater vi lover vores klienter og beviser dagligt alle medarbejder, hvorfor AM er eftertragtet. Vi har gjort Field Marketing til en fuldtidsprofessionel branche. AM tilbyder flere salgs og markedsføringsmuligheder med speciale i Field Sales, Field Awareness og Field Communication. Vi har erfaringer i mange forskellige brancher så som Telecom b2c b2b, aviser, medier, alarm, energi, bredbånd, fiber, tv, kreditkort, bank osv. Vi har sat nye mål i AM og i forbindelse med nuværende og fremtidige klienters ønsker, har vi nu åbnet nye stillinger som Ledertrainees til Teamledere til vores afdeling i Aarhus. Hvad laver vi? Sælger og markedsfører produkter, services og tjenester for vores klienter. Indtil videre har vi leveret over 1 million underskrevne kontrakter. Er ansigtet udadtil for vores klienter møder kunden første gang. Vi sørger for at vores klient får den rette mængde salg, i rette tid og kvalitet Vi møder kunderne, der hvor kunderne er. Arbejder i teams, med regionale ansvarsområder Som Ledertrainee skal du: Gennemgå 8-12 ugers hård og spændende traineeforløb. Gennemføre praktisk oplæring og salg i felten. Modtage intern uddannelse i både ledelses- og salgsteorier. Modtage AM s interne uddannelse i diverse temaer. Bestå løbende skriftlige og mundtlige prøver. Bevise salgstal. Være rollemodel og frontfigur. Deltage på samtlige ledermøder. Og meget mere. Efter endt Ledertrainee Der vil være løbende samtaler, hvor vi sammen evaluerer samt bliver enige om hvilken stilling vi kører dig i position til og eventuelt til hvilket kontor. Efter endt og fuldført trainee vil du blive forfremmet til en lederstilling på et af vores kontorer, og vil samtidig træde ind i ledergruppen på det pågældende kontor. Her vil du få ansvaret for dit eget team, samt opbygge det, med tilhørende projekt og region. Grunden til at vi skriver et af vores kontorer og ikke bare Aarhus, skyldes at lige den mulighed du ønsker ligger et andet sted. Når det er sagt, så flytter vi ingen medarbejdere uden det er deres eget ønske. Hvem er du? En naturlig ledertype og elsker at gå front for sit team. Elsker salg og lave håndgribelige resultater i både tal og udvikling. Den person der kan bruge sit snakketøj. Elsker at arbejde i teams, hvor der er plads til individualisten. Energisk og positiv af natur. Skal starte din karriere eller skal have nye udfordringer. Motiveres af resultater, løn og karrieremuligheder. Er du dygtig nok? Det er op til dig, men jeg søger ledertalenter der vil være med i den virkelige salgsverden. Her skaber man selv resultaterne og man bygger sin egen karriere op. AM er ikke et sted, hvor man får ansvar - her TAGER man ansvar. Jeg vil her give dig min historie i korte træk. Kan du se dig selv i den, er du godt på vej. Jeg startede i AM tilbage i 2008. Jeg gik ind i dette foretagende med ét mål at blive den bedste og opnå det bedst mulige for mig personligt. Noget jeg vægtede højt var det, at der ikke var nogen top, der var altid et nyt mål at stræbe efter, altid noget nyt at opnå. Ambitionen er den samme i dag, som den var den gang, konstant at være i personlig udvikling og se, hvor langt det kan føre mig. I dag er jeg Partner i AM og har det overordnet ansvar for vores virksomhed med den resterende del af direktionen. Jeg kan ikke se, hvorfor du som sidder og læser denne annonce, ikke skulle kunne gøre det samme. Én ting jeg kan sige er, at det er en hård og spændende rejse, at gå fra rookie til top. Men har du den rigtige personlighed, mentalitet og ambitioner som jeg havde har så vil jeg gerne se om jeg kan hjælpe din karriere til nye højder. Du kan være sikker på, at hvis vi mener du har potentialet, så skal vi nok lære dig resten! Finder vi dig umiddelbart interessant, så inviterer vi dig til en jobpræsentation og samtale. Så send mig en ansøgning og hvorfor det netop er DIG jeg skal bruge 8-12 uger på at blive AM s nye stjerne! Husk blot at skrive Ledertrainee i overskriften De Bedste Hilsner Jesper Krogh11Jobnet07de485d100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-03-01T00:00:0000010EuropaDanmarkEuropaDanmarkJyllandØstjyllandAarhus3435380AM Aarhus11Gunnar Clausensvej 36, 1 th8260Viby JDKDanmark0Krogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent694032JobNet493030349303031000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=07de485d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Salg_marketing_og_kommunikation/Salg/3.jpgLedertrainees til Teamlederstillinger12008221Dansk3Læse/ tale341523Salgskonsulent2Salg360114187Jesper Krogh PedersenKrogh@amsales.dkDKDanmarkDKDanmark330092394Spændende stillinger som salgskonsulent i HinnerupRobot Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling. Din profil Du har erfaring som sælger og har haft succes med det. Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr. Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav. Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav. Du er resultatorienteret og ambitiøs. Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov. Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden. Vilkår Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn. Ansøgning Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk find-et-job og upload din ansøgning mærket: Salgskonsulent til Hinnerup , dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer. Vi glæder os til at læse om dig.

Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og selvkørende, men også lærenem og interesseret i personlig og faglig udvikling.

Din profil

  • Du har erfaring som sælger og har haft succes med det.
  • Du interesserer dig meget for indretning af badeværelser og badeværelsesudstyr.
  • Har du en håndværksmæssig baggrund er det et plus, men ikke et krav.
  • Kendskab til VVS-branchen er et plus, men ikke et krav.
  • Du er resultatorienteret og ambitiøs.
  • Du er god til kommunikation, indlevelse og forståelse af kunden og kundens behov.
  • Du er loyal overfor kunderne, produktet og virksomheden.

Vilkår

Fastansættelse med attraktiv fast løn efter kvalifikationer. Mulighed for at indgå i en bonusordning udover den faste månedsløn.

Ansøgning

Ansøg via vores hjemmeside på: www.pricelesspeople.dk/find-et-job og upload din ansøgning mærket: "Salgskonsulent til Hinnerup", dit CV, dit billede, relevante referencer og uddannelsepapirer.

Vi glæder os til at læse om dig.

Priceless People ApSHinnerup2019-09-19T00:00:002019-11-12T00:00:00
330091141Svensktalende SalgsmedarbejderRobot Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked? Virksomhed: Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se Jobbet: Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer. Faglige kompetencer: Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag. Personlige kompetencer: Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100 ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater. Virksomheden tilbyder: Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt. Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til søg job til højre her på siden.

Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked?

Virksomhed:

Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinaviens største e-commerce virksomheder. Badgeland har 2 gange vundet den prestigefyldte Børsens Gazellepris og er en rigtig iværksættervirksomhed, ejet af de to brødre Thomas og Rasmus Hansen. Virksomheden tæller i dag 10 fastansatte. Produkterne er badges, magneter, navneskilte, klistermærker, pins, nøglesnore og mange andre reklameartikler, som sælges på en række europæiske markeder, herunder også Sverige, hvortil der søges en salgsmedarbejder. Se mere på www.badgeland.se

Jobbet:

Du bliver en del af et professionelt og dynamisk kundeserviceteam med dygtige og erfarne folk, som alle brænder for at give kunderne den allerbedste rådgivning og oplevelse. Ambitionen er at inspirere, afdække kundernes behov og rådgive ud fra et omfattende sortiment med mange muligheder, og gøre det nemt at bestille sjove og smarte produkter, der skaber ambassadører for kunder, som f.eks. er organisationer, kommuner, virksomheder og privatpersoner. Du vil løbende have dialog med eksisterende og nye kunder og skabe salg gennem vedvarende relationer.

Faglige kompetencer:

Du har måske erfaring med salg, kundekontakt og service. Din uddannelse kan være indenfor markedsføring eller business. Men vigtigst af alt, er at du kan tale og forstå svensk på et højt niveau, og kan relatere dig til svensk forretningskultur. Derudover har du interesse for reklameartikler og give-aways. Gode IT-kundskaber. Office pakken er et integreret værktøj i din dagligdag.

Personlige kompetencer:

Som person besidder du et stort drive, du udviser altid et højt engagement og tager 100% ejerskab på opgaven, selvom du indgår i teams. Du er ærlig og står ved dine holdninger, men du er også rummelig og evner at indgå i et dynamisk fællesskab, hvor der er plads til forskellighed. Du kan arbejde med struktur, fordi det giver dig de bedste resultater.

Virksomheden tilbyder:

Du tilbydes en spændende stilling i en dynamisk iværksætter virksomhed, hvor du får stor indflydelse på dit job. Du vil blive grundigt oplært i Badgeland’s systemer og forretning, og få vejledning og støtte i dit arbejde. Lønpakken indebærer fast løn + pension. Der er optimale muligheder for udvikling i et arbejdsmiljø, hvor åbenhed, arbejdsglæde og humor vægtes højt.

Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Jørgen Ole Jensen på 60 17 17 07 joj@erhr.dk

Vi afholder løbende samtaler med relevante kandidater. Er du interesseret, så send din ansøgning med det samme. Du starter din ansøgning ved at gå til "søg job" til højre her på siden.

ERHR RekrutteringHasselager2019-09-17T00:00:002019-11-12T00:00:00
330090334SalgskonsulentRobot Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre. Sted: Aarhus PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING Vi tilbyder mere end bare et job du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene. Dine kommende kolleger siger: Hos Stofa er der frihed under ansvar Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni. KAN DU GENKENDE DIG SELV? Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet Du kan skabe gode, vedvarende resultater Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et nej Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar. Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching. Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores salgs kommunikationsuddannelse eller sætte fokus på personlig udvikling på Jæger uddannelsen . Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag. Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er og det samme forventes også af dig. VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA? Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge. Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Salgskonsulent til stærkt og professionelt team

Til vores nye afdeling ”New Biz & Onboarding” søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vores produkter? Så skynd dig at læse videre.

Sted: Aarhus

 

PROFESSIONELT TEAM MED FOKUS PÅ UDVIKLING

Vi tilbyder mere end bare et job – du bliver en del af et professionelt, uformelt og fleksibelt arbejdsmiljø. Vi er et modent team med et højt kompetenceniveau og fokus på at hjælpe hinanden med at blive bedre. Udover hverdagen i teamet er vi også tilknyttet eventafdelingen, hvor der løbende vil være mulighed for at komme ud og se kunderne i øjnene.

 

Dine kommende kolleger siger:

  • ”Hos Stofa er der frihed under ansvar”
  • ”Hos Stofa arbejder vi tæt sammen mod at blive de bedste i branchen”
  • ”Det bedste ved Stofa er sammenholdet med mine kollegaer”
  • ”Vi har altid kunden i fokus, og vi vil gå langt for at sikre den bedste service og det bedste salg”
  • ”Et fantastisk job med gode kollegaer i et fantastisk miljø”

 

ET ARBEJDSMILJØ DER OSER AF SALG, SERVICE OG GOD ENERGI

Din opgave bliver, med en målrettet dialog gennem telefonen, at håndtere ind- og udgående salgskald til helt nye såvel som eksisterende Stofa-kunder. Det er din fornemmeste opgave at sikre, at kunden har de rigtige produkter i forhold til deres behov. Vores produkter fordeler sig indenfor tv, internet og telefoni.

 

KAN DU GENKENDE DIG SELV?

  • Du arbejder selvstændigt, engageret og målrettet
  • Du kan skabe gode, vedvarende resultater
  • Du trives med udfordringer, og lader dig ikke slå ud af et "nej"
  • Du kan skabe tillid og troværdighed i telefonen
  • Du trives i et energisk miljø, hvor du har frihed under ansvar.

 

Vi tilbyder gode arbejdsforhold i moderne og åbne kontorlandskaber samt en aktiv personaleforening. Derudover får du en fast månedlig grundløn, provision, koncernbonus, fritvalgslønkonto og meget mere.Samtidig bliver du en del af en koncern med mange udviklingsmuligheder og med fokus på, at vi skal udvikle os sammen. Vi sørger for løbende at udvikle dig via uddannelse, sparring og coaching.

Du kan bla. udvikle dine kommunikative evner på vores "salgs & kommunikationsuddannelse" eller sætte fokus på personlig udvikling på "Jæger uddannelsen". Arbejdet foregår i Aarhus (Tranbjerg) mandag til torsdag kl. 8-17 og fredag 8-16. Der vil være ca. en aftenvagt til kl. 19 hver 14. dag.

 

Hos Stofa er man helt naturligt drevet af forandringer, og som medarbejder skal du være klar til at gribe de muligheder, der følger med. Din markedsværdi skal stige, mens du er hos virksomheden. Her siges tingene, som de er – og det samme forventes også af dig.

 

VIL DU VÆRE EN DEL AF STOFA?

Vi behandler ansøgningerne løbende, så skynd dig at søge.  Der vil være start den 1. oktober eller november 2019, eller snarest derefter.  Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Teamleder Michael Dahl Nielsen på tlf. 3092 0502.

Stofa A/S, ÅrhusTranbjerg J2019-09-16T00:00:002019-11-07T00:00:00
330084601Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!Robot Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn. Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?
Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?
Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt?

Så kig her….
- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus
- Her er der søde kollegaer, god stemning og en åben og fri tone.
- Vi har løbende salgstræning med mulighed for at udvikle sine kompetencer både som sælger og menneske.
- Det er en arbejdsplads med rum til udvikling og en nærværende og fleksibel ledelse.
- Et ungdommeligt arbejdsmiljø der skaber uformel stemning og et stærkt sammenhold.
- Vi arbejder med frihed under ansvar og i form af vores professionsmodel er der mulighed for selv at bestemme sin løn.

Lyder det som noget for dig så skynd dig at ansøg i dag!

Hello Sales Aarhus IVSAarhus N2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
330084598Digitalt bureau søger Salgskonsulent med salgstalentRobot Plico A S er et af Danmarks hurtigst voksende digitale bureau og lige nu søger vi salgskonsulenter til vores afdelinger i Aarhus. Du kommer til at indgå i et ungt team, som arbejder med salg rådgivning af online markedsføring bl.a. professionelle hjemmesider, webshopløsninger, Google Adwords, Facebook og mange andre spændende digitale produkter. Unikke rammer for din karriereudvikling: Branchens mest attraktive provisionsordning og fast grundløn Store udviklingsmuligheder Spændende vækstorienteret virksomhed Masser af spændende opgaver og deadlines Professionelt udstyr (IMAC eller PC efter eget valg) Frugtordning Oplæring fra branchens bedste Et godt arbejdsmiljø med højt humør Et lækkert åbent kontor med Bordfodbold, Playstation bordtennis Løn uden loft Firmabil i arbejdstiden Du bliver tilmed en del af vores månedlige fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer i løbet af året. Alle medarbejdere belønnes med en gave fra ledelsen hvert år, som tak for et godt samarbejde. Din rolle som salgskonsulent: Som kørende salgskonsulent skal du booke og afholde mødet med kunden, du varetager dermed selv salgsprocessen fra start til slut. Gennem grundigt salgsarbejde, skal du afdække kundens behov og følge salget til dørs fra første kontakt til aftalen er på plads. Hos Plico A S vil du få en afvekslende arbejdsuge, med tre dage på kontoret og to dage med kundemøder. Dine arbejdsdage på kontoret består af mødebooking, samt løbende sparring og vejledning fra din salgscoach, og sidst men ikke mindst daglige bordfodbold- og bordtenniskampe. Din profil: Du kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler Du er selvkørende og målrettet Du motiveres af resultater Du er pligtopfyldende Du har kørekort Mød dine kommende kollegaer: http: www.plico-job.dk salgskonsulent Din ansøgning? Der er ingen krav til forudgående uddannelse. Såfremt du har erfaring med salg vil dette være en fordel, Ansøgningen sendes til mt@plico.dk.

Plico A/S er et af Danmarks hurtigst voksende digitale bureau og lige nu søger vi salgskonsulenter til vores afdelinger i Aarhus. Du kommer til at indgå i et ungt team, som arbejder med salg & rådgivning af online markedsføring bl.a. professionelle hjemmesider, webshopløsninger, Google Adwords, Facebook og mange andre spændende digitale produkter. 

Unikke rammer for din karriereudvikling:

  • Branchens mest attraktive provisionsordning og fast grundløn
  • Store udviklingsmuligheder
  • Spændende vækstorienteret virksomhed
  • Masser af spændende opgaver og deadlines
  • Professionelt udstyr (IMAC eller PC efter eget valg)
  • Frugtordning
  • Oplæring fra branchens bedste
  • Et godt arbejdsmiljø med højt humør
  • Et lækkert åbent kontor med Bordfodbold, Playstation & bordtennis
  • Løn uden loft
  • Firmabil i arbejdstiden

Du bliver tilmed en del af vores månedlige fredagsbarer, julehygge, julefrokosten, sommerfesten og mange andre sociale og faglige arrangementer i løbet af året. Alle medarbejdere belønnes med en gave fra ledelsen hvert år, som tak for et godt samarbejde. 

Din rolle som salgskonsulent:

Som kørende salgskonsulent skal du booke og afholde mødet med kunden, du varetager dermed selv salgsprocessen fra start til slut. Gennem grundigt salgsarbejde, skal du afdække kundens behov og følge salget til dørs – fra første kontakt til aftalen er på plads. 

Hos Plico A/S vil du få en afvekslende arbejdsuge, med tre dage på kontoret og to dage med kundemøder. Dine arbejdsdage på kontoret består af mødebooking, samt løbende sparring og vejledning fra din salgscoach, og sidst men ikke mindst daglige bordfodbold- og bordtenniskampe. 

Din profil:

  • Du kan brænde igennem på telefonen gennem energiske samtaler
  • Du er selvkørende og målrettet
  • Du motiveres af resultater
  • Du er pligtopfyldende
  • Du har kørekort

Mød dine kommende kollegaer:

http://www.plico-job.dk/salgskonsulent/

Din ansøgning?

Der er ingen krav til forudgående uddannelse. Såfremt du har erfaring med salg vil dette være en fordel,

Ansøgningen sendes til mt@plico.dk.

 

Plico A/SAarhus V2019-09-05T00:00:002019-10-29T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Spændende stillinger som salgskonsulent i Hinnerup

Priceless People ApS

Hinnerup
Vores kunde søger flere salgskonsulenter til deres sociale og effektive team i Hinnerup. Du skal være begejstret for at tage kontakt med mange mennesker i hverdagen og brænde for salgsarbejde, markedsføring og branding. Du må gerne være innovativ og...
Indrykket:19. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Svensktalende Salgsmedarbejder

ERHR Rekruttering

Hasselager
Taler du svensk og har lyst til at arbejde med salg af reklameartikler på det svenske marked? Virksomhed: Virksomheden Badgeland er startet i en kælder i 2008, og omsætter i dag for et 2-cifret millionbeløb, og er vokset til at være en af Skandinavi...
Indrykket:17. september 2019
Udløbsdato:12. november 2019

Salgskonsulent

Stofa A/S, Århus

Tranbjerg J
Salgskonsulent til stærkt og professionelt team Til vores nye afdeling New Biz Onboarding søger vi endnu konsulent. Så vil du være en del af et arbejdsmiljø, der oser af salg, service og god energi? Og har du evnen til at matche kundens behov med vo...
Indrykket:16. september 2019
Udløbsdato:7. november 2019

Vi søger dygtige sælgere til vores afdeling i Aarhus!!

Hello Sales Aarhus IVS

Aarhus N
Er du en teamplayer der altid smiler og skaber god stemning?Går du efter at blive bedre i dag end du var i går?Vil du gerne tjene penge og samtidig have det sjovt? Så kig her .- Vi søger sælgere til vores afdeling i Aarhus- Her er der søde kollegaer...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019

Digitalt bureau søger Salgskonsulent med salgstalent

Plico A/S

Aarhus V
Plico A S er et af Danmarks hurtigst voksende digitale bureau og lige nu søger vi salgskonsulenter til vores afdelinger i Aarhus. Du kommer til at indgå i et ungt team, som arbejder med salg rådgivning af online markedsføring bl.a. professionelle hj...
Indrykket:5. september 2019
Udløbsdato:29. oktober 2019