Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting Experts

Ledige stillinger ved EUAM Ukraine – Visiting Experts
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU’s civile krisestyringsmissioner.

Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer

EU har opslået flere stillinger ved EU’s civile mission i Ukraine.

De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her.

En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside.

Vilkår

Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse.

Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte.

Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger.

Udenrigsministeriet/FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet/FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering.

Ansøgning

For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU’s online ansøgningssystem ”Goalkeeper”: https://goalkeeper.eeas.europa.eu/registrar/DPA/11127/details.do.
(Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser).

Ansøgningen skal være uploadet i ”Goalkeeper” senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk.

Udenrigsministeriet/FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om FSB

FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati.

FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A/S.




Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330109060Phoenix-785c646a12019-10-18T00:00:00Ledige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting ExpertsLedige stillinger ved EUAM Ukraine – Visiting Experts
Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU’s civile krisestyringsmissioner.

Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer

EU har opslået flere stillinger ved EU’s civile mission i Ukraine.

De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her.

En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside.

Vilkår

Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse.

Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte.

Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger.

Udenrigsministeriet/FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet/FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering.

Ansøgning

For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU’s online ansøgningssystem ”Goalkeeper”: https://goalkeeper.eeas.europa.eu/registrar/DPA/11127/details.do.
(Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser).

Ansøgningen skal være uploadet i ”Goalkeeper” senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00.

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk.

Udenrigsministeriet/FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

Om FSB

FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati.

FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A/S.



2019-10-28T06:50:26.700 Ledige stillinger ved EUAM Ukraine Visiting Experts Ansøgningsfrist: Mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Vil du være med til at styrke Danmarks civile engagement i verdens brændpunkter, så er disse stillinger måske noget for dig? Gennem Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB) tilbyder Udenrigsministeriet spændende udfordringer og mulighed for at gøre en forskel gennem sekundering til EU s civile krisestyringsmissioner. Stillingsbeskrivelse og kvalifikationer EU har opslået flere stillinger ved EU s civile mission i Ukraine. De generelle kvalifikationskrav samt en beskrivelse af stillingerne kan findes her. En beskrivelse af missionen kan findes på missionens hjemmeside. Vilkår Udsendelsens varighed forventes at være 3 måneder med mulighed for forlængelse. Udsendelse sker på vilkår for Freds- og Stabiliseringsberedskabet (FSB): Reglement og vejledning for FSB-udsendte. Venligst bemærk, at det er et krav for udsendelse gennem FSB, at man er dansk statsborger. Udenrigsministeriet FSB sender ansøgninger fra de bedst egnede kandidater videre til EU, der indkalder de mest kvalificerede ansøgere til interview. EU modtager også ansøgninger til stillingerne fra andre EU-medlemsstater. Såfremt EU ønsker at besætte en stilling med en dansk kandidat, vil Udenrigsministeriet FSB indgå kontrakt med den pågældende - en såkaldt sekundering. Ansøgning For at søge stillinger bedes du registrere dig og søge via EU s online ansøgningssystem Goalkeeper : https: goalkeeper.eeas.europa.eu registrar DPA 11127 details.do. (Hvis linket ikke virker, venligst kopier dette ind i din browser). Ansøgningen skal være uploadet i Goalkeeper senest mandag den 28. oktober 2019, kl. 8.00. Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte FSB på mail fsb-niras@niras.dk. Udenrigsministeriet FSB ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede til at søge stillingerne. Vi ser frem til at modtage din ansøgning. Om FSB FSB er et beredskab under Udenrigsministeriet. Beredskabet gør det muligt med kort varsel at sende danske eksperter ud på civile krisestyringsopgaver som bl.a. har til formål at stabilisere og styrke sikkerhedssektoren og fremme fred og demokrati. FSB hører under kontoret for Stabiliserings- og Sikkerhedspolitik (SSP) i Udenrigsministeriet. SSP har det overordnede politiske ansvar for FSB, mens den daglige administration siden 2008 har været varetaget af NIRAS A S.11jobnet785c646a100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-10-28T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=126393&DepartmentId=7264&MediaId=338&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3633316Udenrigsministeriet11Asiatisk Plads 21402København KDKDanmark0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset840934JobNet5060803506080310018-10-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785c646ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=785c646ahttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785c646a&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=785c646a&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/5.jpgLedige stillinger ved EUAm Ukraine - Visiting Experts12008001Dansk3Læse/ tale522039Medarbejder5Kontor og administration363205788fsb-niras@niras.dkDanmarkDanmark330128504Serviceformidler til Kontaktcenter 3366 i Københavns BorgerserviceBasic Københavns Borgerservice søger en ny medarbejder, som skal være vores stemme, når borgerne ringer. Har du kontaktcentererfaring, og vil du yde service i topklasse? Så er et job i vores kontaktcenter lige noget for dig. Københavns Borgerservice yder telefonservice til alle kommunens borgere og modtager omkring 1 mio. opkald om året. Vi søger lige nu en ny kollega til det team i vores kontaktcenter, som besvarer telefonopkald på kommunens hovednummer. Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner. I jobbet som serviceformidler skal du kunne tale med alle typer af mennesker, give overblik og svar og levere service med et smil. Vi betjener københavnerne ved det personlige fremmøde, via digital selv- og medbetjening og telefonisk på kommunens hovednummer. Vi arbejder fleksibelt for at være dér, hvor borgeren er og henvender sig til os om det er på telefon, digitalt eller i vores fysiske borgerserviceindgange. Det betyder, at du på sigt også kan få andre opgaver. Du skal kunne lide at tale i telefon, ligesom du skal have en god forståelse for, hvad det vil sige at møde borgeren i øjenhøjde. Du skal bidrage til, at vi i Borgerservice når vores mål om at gøre borgernes møde med os i telefonen til en god serviceoplevelse. Det betyder blandt andet, at vi afklarer så mange henvendelser som muligt med det samme, og at borgertilfredsheden øges gennem vores løbende arbejde med fokuseret kompetenceudvikling. Dine primære opgaver vil være at modtage telefoniske henvendelser fra borgere yde generel rådgivning og vejledning, så borgeren får svar på spørgsmål med det samme guide borgeren i brugen af relevante selvbetjeningsløsninger henvise eller omstille til rette medarbejder eller myndighed, så borgeren oplever at blive henvist og ikke afvist. Vi forventer, at du har erfaring med at besvare opkald med et højt serviceniveau fra en lignende stilling er nysgerrig og god til at sætte dig ind i nye opgaver er imødekommende og velformuleret har lyst til hele tiden at udvikle dine kompetencer inden for god telefonkommunikation er fleksibel og har lyst til at arbejde med andre opgaver i borgerservice kan overskue både at yde høj service over telefonen og samtidig orientere dig på hjemmesider og i en vidensdatabase kan arbejde struktureret og bevare overblikket i travle situationer taler dansk på modersmålsniveau og er god til engelsk eventuelt har erfaring eller kendskab til callguide, notus kommunal og cpr. registret. Vi tilbyder ansættelse i et udfordrende, nytænkende og spændende arbejdsmiljø engagerede kollegaer med mange forskellige baggrunde faglig sparring i hverdagen et grundigt introduktionsforløb, som klæder dig godt på til jobbet som serviceformidler en arbejdsplads centralt beliggende i København. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK Kommunal. Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt i vores åbningstid kl. 8.00-17.00 alle hverdage. Arbejdsstedet er Nyropsgade i København V. Ansættelse sker hurtigst muligt. Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Linda Højland Josephsen på 2577 6189 i tidsrummet kl. 09.00-11.00 på hverdage. Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019 Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 16. december 2019.

Københavns Borgerservice søger en ny medarbejder, som skal være vores stemme, når borgerne ringer. Har du kontaktcentererfaring, og vil du yde service i topklasse? Så er et job i vores kontaktcenter lige noget for dig. 

Københavns Borgerservice yder telefonservice til alle kommunens borgere og modtager omkring 1 mio. opkald om året. Vi søger lige nu en ny kollega til det team i vores kontaktcenter, som besvarer telefonopkald på kommunens hovednummer.

Vores kerneopgave er at gøre det nemt at være københavner. I jobbet som serviceformidler skal du kunne tale med alle typer af mennesker, give overblik og svar og levere service med et smil. Vi betjener københavnerne ved det personlige fremmøde, via digital selv- og medbetjening og telefonisk på kommunens hovednummer. Vi arbejder fleksibelt for at være dér, hvor borgeren er og henvender sig til os – om det er på telefon, digitalt eller i vores fysiske borgerserviceindgange. Det betyder, at du på sigt også kan få andre opgaver.  

Du skal kunne lide at tale i telefon, ligesom du skal have en god forståelse for, hvad det vil sige at møde borgeren i øjenhøjde. Du skal bidrage til, at vi i Borgerservice når vores mål om at gøre borgernes møde med os i telefonen til en god serviceoplevelse. Det betyder blandt andet, at vi afklarer så mange henvendelser som muligt med det samme, og at borgertilfredsheden øges gennem vores løbende arbejde med fokuseret kompetenceudvikling. 

Dine primære opgaver vil være at 

  • modtage telefoniske henvendelser fra borgere   
  • yde generel rådgivning og vejledning, så borgeren får svar på spørgsmål med det samme  
  • guide borgeren i brugen af relevante selvbetjeningsløsninger  
  • henvise eller omstille til rette medarbejder eller myndighed, så borgeren oplever at blive henvist og ikke afvist.

Vi forventer, at du  

  • har erfaring med at besvare opkald med et højt serviceniveau fra en lignende stilling   
  • er nysgerrig og god til at sætte dig ind i nye opgaver  
  • er imødekommende og velformuleret
  • har lyst til hele tiden at udvikle dine kompetencer inden for god telefonkommunikation  
  • er fleksibel og har lyst til at arbejde med andre opgaver i borgerservice
  • kan overskue både at yde høj service over telefonen og samtidig orientere dig på hjemmesider og i en vidensdatabase  
  • kan arbejde struktureret og bevare overblikket i travle situationer
  • taler dansk på modersmålsniveau og er god til engelsk  
  • eventuelt har erfaring eller kendskab til callguide, notus kommunal og cpr. registret.

Vi tilbyder 

  • ansættelse i et udfordrende, nytænkende og spændende arbejdsmiljø  
  • engagerede kollegaer med mange forskellige baggrunde  
  • faglig sparring i hverdagen  
  • et grundigt introduktionsforløb, som klæder dig godt på til jobbet som serviceformidler
  • en arbejdsplads centralt beliggende i København.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og HK/Kommunal.

Arbejdstiden er 37 timer om ugen fordelt i vores åbningstid kl. 8.00-17.00 alle hverdage. Arbejdsstedet er Nyropsgade i København V.

Ansættelse sker hurtigst muligt. 

Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Linda Højland Josephsen på 2577 6189 i tidsrummet kl. 09.00-11.00 på hverdage. 

Søg via nedenstående link senest mandag den 9. december 2019
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 16. december 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngBorgerservice 33663366København V2019-11-21T15:02:44.0502019-12-09T00:00:00
330123890TV operatørRobot Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar. Vi tilbyder et afvekslende job i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling. Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling. Ansøgning og CV mærket TV operatør sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57 Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 13.12.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

Vi søger:

TV-operatør

Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat.

Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engagerede og dygtige kollegaer, hvor du vil opleve frihed under ansvar.

Vi tilbyder et afvekslende job  i en dynamisk afdeling med et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for at opnå personlig og faglig udvikling.

Det vigtigt at du er mødestabil, fleksibel, loyal og har lyst til at arbejde i en virksomhed i rivende udvikling.

Ansøgning og CV mærket "TV operatør " sendes til job@fksslamson.dk. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Daniel Sønder på tlf. 25 26 58 57

Vi kalder løbende ind til samtaler og stopper, når den rette kandidat er fundet. Har du ikke hørt fra os d. 13.12.2019 - kan jobbet betragtes som besat til anden side.

FKSSLAMSON A/SHvidovre2019-11-15T00:00:002019-12-10T00:00:00
330118561Takeaway AttendantRobot We are looking for hire takeaway attendants who can perform the following jobs: Order taking Keep the area around the takeaway clean tidy Packing takeaway orders Perform small kitchen floor duties Serve customers You are: Service minded Speak and write english Mature and responsible Willing and can work full time Are available to work during evenings and weekends We offer: Flexible shifts A stable job Good and democratic work environment Paid breaks A helpful team Knowledge about the Indian kitchen Friendly civilized customers Freedom with responsibility We will arrange your Hygiene Certificate if needed. IMPORTANT !! PLEASE ONLY APPLY via our website by clicking this link: https: www.bindia.dk jobs2.html

We are looking for hire takeaway attendants who can perform the following jobs:

  • Order taking
  • Keep the area around the takeaway clean & tidy
  • Packing takeaway orders
  • Perform small kitchen & floor duties
  • Serve customers

You are:

  • Service minded 
  • Speak and write english 
  • Mature and responsible
  • Willing and can work full time
  • Are available to work during evenings and weekends

We offer:

  • Flexible shifts
  • A stable job
  • Good and democratic work environment
  • Paid breaks
  • A helpful team
  • Knowledge about the Indian kitchen
  • Friendly & civilized customers
  • Freedom with responsibility

 We will arrange your Hygiene Certificate if needed.

 IMPORTANT !! PLEASE ONLY APPLY via our website by clicking this link:

https://www.bindia.dk/jobs2.html

BINDIA ApSKgs. Lyngby2019-11-06T00:00:002019-12-30T00:00:00
330116686Jord og betoner søges til Charlottenlund/ Gentofte!Robot Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til Charlottenlund Gentofte! Vi forventer: Har gode samarbejdsevner Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed Kan arbejde selvstændigt At du er fleksibel Har erfaring med beton reperationer Du må gerne være i besiddelse af Vejen som arbejdsplads , men er ikke et must For mere information kontakt konsulent Lillian Nielsen på tlf.: 22 48 66 36 hverdage mellem kl. 8-16 eller send cv til cv@connectionvikar.dk

Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til Charlottenlund/Gentofte!

Vi forventer:

  • Har gode samarbejdsevner

  • Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed

  • Kan arbejde selvstændigt

  • At du er fleksibel

  • Har erfaring med beton reperationer
  • Du må gerne være i besiddelse af "Vejen som arbejdsplads", men er ikke et must

For mere information kontakt konsulent Lillian Nielsen på tlf.: 22 48 66 36 hverdage mellem kl. 8-16

eller

send cv til cv@connectionvikar.dk

CONNECTION VIKAR ApSCharlottenlund2019-11-01T00:00:002019-12-27T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Serviceformidler til Kontaktcenter 3366 i Københavns Borgerservice

Borgerservice 33663366

København V
Københavns Borgerservice søger en ny medarbejder, som skal være vores stemme, når borgerne ringer. Har du kontaktcentererfaring, og vil du yde service i topklasse? Så er et job i vores kontaktcenter lige noget for dig. Københavns Borgerservice yder ...
Indrykket:21. november 2019
Udløbsdato:9. december 2019

TV operatør

FKSSLAMSON A/S

Hvidovre
Vi søger: TV-operatør Vi søger en tv-operatør til vores nye og top moderne tv-vogne. For at komme i betragtning til stillingen, skal du have DTVK certifikat. Du kan se frem til et alsidigt job, hvor du bliver en del af et tværfagligt team med engage...
Indrykket:15. november 2019
Udløbsdato:10. december 2019

Takeaway Attendant

BINDIA ApS

Kgs. Lyngby
We are looking for hire takeaway attendants who can perform the following jobs: Order taking Keep the area around the takeaway clean tidy Packing takeaway orders Perform small kitchen floor duties Serve customers You are: Service minded Speak and wr...
Indrykket:6. november 2019
Udløbsdato:30. december 2019

Jord og betoner søges til Charlottenlund/ Gentofte!

CONNECTION VIKAR ApS

Charlottenlund
Vi søger på vegne af kunde, hurtigst muligt, jord og betoner til Charlottenlund Gentofte! Vi forventer: Har gode samarbejdsevner Har interesse for dit arbejde og ejer faglig stolthed Kan arbejde selvstændigt At du er fleksibel Har erfaring med beton...
Indrykket:1. november 2019
Udløbsdato:27. december 2019