Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Legal Advisor til pharma-industrien/20-30 timer

aPureBase er en international virksomhed, som formidler data til pharma-industrien. Vi indsamler og bearbejder (professionel) information om sundhedspersonale, og vi arbejder med en bred vifte af dataløsninger til kunder over hele verden.

Vi søger en legal advisor, som er uddannet indenfor jura og skal være ansvarlig for alle juridiske områder i vores firma. Stillingen er på deltid.

Dine primære opgaver
Du bliver ansvarlig for alle juridiske områder, herunder kontrakt-templates og kontraktforhandlinger – både med kunder, partnere, ansatte og leverandører. Et vigtigt område er at sikre, at vi overholder persondataloven, at vi opbevarer og behandler data korrekt. Du skal også hjælpe med at uddanne dine kollegaer i loven og sørge for EUkontrakter på området. I tæt samarbejde med vores eksterne advokat vil du derfor levere inden for et felt, som har stor betydning for vores forretning.

Din profil
Som person er du udadvendt og kan kommunikere kompliceret stof, så det kan forstås af alle interessenter inden for - og uden for virksomheden. Du er god til at sætte dig selv i gang og arbejder sikkert og målrettet under det pres, der følger af tætte deadlines og større projekter. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til- og interesse for persondata. Og har du kendskab til pharma industrien og/eller international erfaring, er det et ekstra plus. Da vi arbejder internationalt, er det et must, at du taler flydende engelsk, ligesom du skal være erfaren bruger af MS Office.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et ungt, internationalt team, som arbejder både med hjerne og hjerte. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsdag, hvor fleksibilitet og personligt ansvar er i højsædet. Vi holder til i hyggelige omgivelser på Østerbro.

Er du Interesseret?
HRpeople hjælper med rekrutteringen, og du bedes derfor sende din ansøgning med CV og foto senest den 7. maj 2019 til HRpeople på jobmail@hrpeople.dk.

aPureBase har udarbejdet 4 værdier til Corporate Attitude for vores medarbejdere: Quality improvement, Positive Attitude, Flexibility og Proactive Drive. Værdierne sikrer, at vi altid har fokus på kvalitet, forretning og medarbejdere.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330005567Phoenix-f392981612019-04-11T00:00:00Legal Advisor til pharma-industrien/20-30 timer

aPureBase er en international virksomhed, som formidler data til pharma-industrien. Vi indsamler og bearbejder (professionel) information om sundhedspersonale, og vi arbejder med en bred vifte af dataløsninger til kunder over hele verden.

Vi søger en legal advisor, som er uddannet indenfor jura og skal være ansvarlig for alle juridiske områder i vores firma. Stillingen er på deltid.

Dine primære opgaver
Du bliver ansvarlig for alle juridiske områder, herunder kontrakt-templates og kontraktforhandlinger – både med kunder, partnere, ansatte og leverandører. Et vigtigt område er at sikre, at vi overholder persondataloven, at vi opbevarer og behandler data korrekt. Du skal også hjælpe med at uddanne dine kollegaer i loven og sørge for EUkontrakter på området. I tæt samarbejde med vores eksterne advokat vil du derfor levere inden for et felt, som har stor betydning for vores forretning.

Din profil
Som person er du udadvendt og kan kommunikere kompliceret stof, så det kan forstås af alle interessenter inden for - og uden for virksomheden. Du er god til at sætte dig selv i gang og arbejder sikkert og målrettet under det pres, der følger af tætte deadlines og større projekter. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til- og interesse for persondata. Og har du kendskab til pharma industrien og/eller international erfaring, er det et ekstra plus. Da vi arbejder internationalt, er det et must, at du taler flydende engelsk, ligesom du skal være erfaren bruger af MS Office.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et ungt, internationalt team, som arbejder både med hjerne og hjerte. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsdag, hvor fleksibilitet og personligt ansvar er i højsædet. Vi holder til i hyggelige omgivelser på Østerbro.

Er du Interesseret?
HRpeople hjælper med rekrutteringen, og du bedes derfor sende din ansøgning med CV og foto senest den 7. maj 2019 til HRpeople på jobmail@hrpeople.dk.

aPureBase har udarbejdet 4 værdier til Corporate Attitude for vores medarbejdere: Quality improvement, Positive Attitude, Flexibility og Proactive Drive. Værdierne sikrer, at vi altid har fokus på kvalitet, forretning og medarbejdere.

2019-06-07T00:51:22.620 aPureBase er en international virksomhed, som formidler data til pharma-industrien. Vi indsamler og bearbejder (professionel) information om sundhedspersonale, og vi arbejder med en bred vifte af dataløsninger til kunder over hele verden. Vi søger en legal advisor, som er uddannet indenfor jura og skal være ansvarlig for alle juridiske områder i vores firma. Stillingen er på deltid. Dine primære opgaver Du bliver ansvarlig for alle juridiske områder, herunder kontrakt-templates og kontraktforhandlinger både med kunder, partnere, ansatte og leverandører. Et vigtigt område er at sikre, at vi overholder persondataloven, at vi opbevarer og behandler data korrekt. Du skal også hjælpe med at uddanne dine kollegaer i loven og sørge for EUkontrakter på området. I tæt samarbejde med vores eksterne advokat vil du derfor levere inden for et felt, som har stor betydning for vores forretning. Din profil Som person er du udadvendt og kan kommunikere kompliceret stof, så det kan forstås af alle interessenter inden for - og uden for virksomheden. Du er god til at sætte dig selv i gang og arbejder sikkert og målrettet under det pres, der følger af tætte deadlines og større projekter. Det vil være en stor fordel, hvis du har kendskab til- og interesse for persondata. Og har du kendskab til pharma industrien og eller international erfaring, er det et ekstra plus. Da vi arbejder internationalt, er det et must, at du taler flydende engelsk, ligesom du skal være erfaren bruger af MS Office. Vi tilbyder Du bliver en del af et ungt, internationalt team, som arbejder både med hjerne og hjerte. Vi kan tilbyde dig en spændende arbejdsdag, hvor fleksibilitet og personligt ansvar er i højsædet. Vi holder til i hyggelige omgivelser på Østerbro. Er du Interesseret? HRpeople hjælper med rekrutteringen, og du bedes derfor sende din ansøgning med CV og foto senest den 7. maj 2019 til HRpeople på jobmail@hrpeople.dk. aPureBase har udarbejdet 4 værdier til Corporate Attitude for vores medarbejdere: Quality improvement, Positive Attitude, Flexibility og Proactive Drive. Værdierne sikrer, at vi altid har fokus på kvalitet, forretning og medarbejdere.11jobnetf3929816100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-06-06T00:00:0000010EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3506711HRpeople11Emdrupvej 28a, 42100København ØDKDanmark0jobmail@hrpeople.dkDKDanmarkDKDanmark7Deltid46Permanent744007JobNet4974128497412810011-04-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3929816https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3929816https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3929816&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f3929816&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale242910Jurist8Jura og retsvæsen361436429Anette Christensenjobmail@hrpeople.dkDKDanmarkDKDanmark330047129Stærk jurist til sektionen for Medicinsk Udstyr i LægemiddelstyrelsenRobot Synes du lovgivningsarbejde, sager om reklamer og juridisk sagsbehandling om medicinsk udstyr lyder spændende? Vil du være en del af stærkt fagligt miljø tæt på både lægemiddelindustrien og det politiske liv? Så er du måske den jurist vi søger til et vikariat med varierede arbejdsopgaver, selvstændigt ansvar og store faglige udfordringer. Om os Medicinsk udstyr er et område i hastig vækst, og denne udvikling er til gavn for borgerne. Den fører til nye og mere effektive behandlinger og flere opgaver kan klares ambulant eller i borgernes eget hjem. Lægemiddelstyrelsen administrerer lovgivningen inden for medicinsk udstyr i Danmark og har derfor myndighedsansvaret for at overvåge sikkerheden af medicinsk udstyr i hele dets livscyklus fra det først afprøves i sundhedsvæsenet, og til det tages af markedet. I Lægemiddelstyrelsen behandler vi blandt andet hændelsesindberetninger, giver tilladelse til kliniske afprøvninger, fører tilsyn med bemyndigede organer, udfører inspektioner af virksomheder og foretager markedsovervågning af medicinsk udstyr. Nye regulering på området kræver nye medarbejdere, der kan være med til at udvide markedsovervågningen og styrke patientsikkerheden i Danmark og Europa. Medicinsk udstyr kompleksitet og dynamik Produktudviklingen inden for medicinsk udstyr er i stærk vækst. Nye teknologier og materialer introduceres på markedet, og samtidig ses nye kombinationer af medicinsk udstyr og lægemidler. Vi vil være en drivende aktør og blandt de førende i Europa. Igennem de næste år vil vi styrke fagligheden, effektivisere markedsovervågningen og udvikle den databaserede risikomonitorering. Vi arbejder nationalt, europæisk og internationalt. Vi vil sikre, at to nye europæiske forordninger om medicinsk udstyr og medicinsk udstyr til in vitro-diagnostik implementeres effektivt og i tæt samarbejde med sundhedsvæsenets aktører og industriens parter. Aktuelt er vi ca. 21 medarbejdere i sektionen med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Fremadrettet forventer vi at blive flere. Dit arbejde Du vil skulle bidrage med juridisk support på sektionens opgaver herunder inden for følgende områder: • konkret sagsbehandling • besvare forespørgsler om reglerne for medicinsk udstyr • deltage i lovgivningsprojekter om medicinsk udstyr. Du vil specifikt få opgaver med: • behandling af aktindsigtssager • behandling af sager om reklame for medicinsk udstyr • lovgivningsarbejde om medicinsk udstyr • indgå i arbejdet med kommentering af EU-retsakter og EU guidelines. • behandling af forespørgsler fra Sundhedsministeriet på området for medicinsk udstyr • sikring af overholdelse af GDPR. Din uddannelse og erfaring Vi forventer, at du er cand.jur. eller cand.merc.jur eller tilsvarende. Vi lægger særlig vægt på, at: • du har gode samarbejdsrelationer og kan lide at arbejde på tværs af faglige områder og interesser • du har interesse for sagsbehandling, lovgivningsarbejde og myndighedsarbejde generelt - og gerne erfaring med dette • du kommunikerer ubesværet både på dansk og engelsk • du er omgængelig, konstruktiv og god til at se sammenhænge og nye muligheder. Vi forventer ikke, at du kan alt, men det vil være en fordel, at: • du har kendskab til arbejdet med regulatoriske områder fra en anden offentlig myndighed • du har erfaringer med arbejdet i politisk styrede organisationer. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor du i samarbejde med jurister og andre kollegaer skal bidrage til løsning af sektionens opgaver. Vi har implementeret LEAN i sektionen og lægger stor vægt på, at du er kvalitetsbevidst, kan prioritere egne opgaver og overholder deadlines. Vi tilbyder Du vil få rig mulighed for at udvikle dig og lære nyt. Vores arbejdsklima er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt, med afvekslende og udfordrende opgaver og selvstændigt ansvar. Vi tilbyder desuden fleksibel arbejdstid og gode muligheder for efteruddannelse. Om ansættelsen Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Der er tale om en 12 måneders fuldtidsstilling med start 1. august 2019 eller snarest derefter. Kontakt os gerne Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Thomas Wejs Møller på tlf. 9359 6475. Er du interesseret? Klik på søg stillingen og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 28 og 29.Synes du lovgivningsarbejde, sager om reklamer og juridisk sagsbehandling om medicinsk udstyr lyder spændende? Vil du være en del af stærkt fagligt miljø tæt på både lægemiddelindustrien og det politiske liv? Så er du måske den jurist vi søger til et vikariat med varierede arbejdsopgaver, selvstændigt ansvar og store faglige udfordringer.



Om os
Medicinsk udstyr er et område i hastig vækst, og denne udvikling er til gavn for borgerne. Den fører til nye og mere effektive behandlinger og flere opgaver kan klares ambulant eller i borgernes eget hjem.

Lægemiddelstyrelsen administrerer lovgivningen inden for medicinsk udstyr i Danmark og har derfor myndighedsansvaret for at overvåge sikkerheden af medicinsk udstyr i hele dets livscyklus – fra det først afprøves i sundhedsvæsenet, og til det tages af markedet. I Lægemiddelstyrelsen behandler vi blandt andet hændelsesindberetninger, giver tilladelse til kliniske afprøvninger, fører tilsyn med bemyndigede organer, udfører inspektioner af virksomheder og foretager markedsovervågning af medicinsk udstyr.

Nye regulering på området kræver nye medarbejdere, der kan være med til at udvide markedsovervågningen og styrke patientsikkerheden i Danmark og Europa.

Medicinsk udstyr – kompleksitet og dynamik
Produktudviklingen inden for medicinsk udstyr er i stærk vækst. Nye teknologier og materialer introduceres på markedet, og samtidig ses nye kombinationer af medicinsk udstyr og lægemidler.

Vi vil være en drivende aktør og blandt de førende i Europa. Igennem de næste år vil vi styrke fagligheden, effektivisere markedsovervågningen og udvikle den databaserede risikomonitorering.

Vi arbejder nationalt, europæisk og internationalt. Vi vil sikre, at to nye europæiske forordninger om medicinsk udstyr og medicinsk udstyr til in vitro-diagnostik implementeres effektivt og i tæt samarbejde med sundhedsvæsenets aktører og industriens parter.

Aktuelt er vi ca. 21 medarbejdere i sektionen med forskellige uddannelsesmæssige baggrunde. Fremadrettet forventer vi at blive flere.

Dit arbejde
Du vil skulle bidrage med juridisk support på sektionens opgaver herunder inden for følgende områder:
• konkret sagsbehandling
• besvare forespørgsler om reglerne for medicinsk udstyr
• deltage i lovgivningsprojekter om medicinsk udstyr.



Du vil specifikt få opgaver med:
• behandling af aktindsigtssager
• behandling af sager om reklame for medicinsk udstyr
• lovgivningsarbejde om medicinsk udstyr
• indgå i arbejdet med kommentering af EU-retsakter og EU guidelines.
• behandling af forespørgsler fra Sundhedsministeriet på området for medicinsk udstyr
• sikring af overholdelse af GDPR.



Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du er cand.jur. eller cand.merc.jur eller tilsvarende.

Vi lægger særlig vægt på, at:
• du har gode samarbejdsrelationer og kan lide at arbejde på tværs af faglige områder og interesser
• du har interesse for sagsbehandling, lovgivningsarbejde og myndighedsarbejde generelt - og gerne erfaring med dette
• du kommunikerer ubesværet både på dansk og engelsk
• du er omgængelig, konstruktiv og god til at se sammenhænge og nye muligheder.

Vi forventer ikke, at du kan alt, men det vil være en fordel, at:
• du har kendskab til arbejdet med regulatoriske områder fra en anden offentlig myndighed
• du har erfaringer med arbejdet i politisk styrede organisationer.



Du vil indgå i et dynamisk team, hvor du i samarbejde med jurister og andre kollegaer skal bidrage til løsning af sektionens opgaver. Vi har implementeret LEAN i sektionen og lægger stor vægt på, at du er kvalitetsbevidst, kan prioritere egne opgaver og overholder deadlines.



Vi tilbyder
Du vil få rig mulighed for at udvikle dig og lære nyt. Vores arbejdsklima er energisk, uformelt og præget af stort fagligt engagement og gensidig respekt, med afvekslende og udfordrende opgaver og selvstændigt ansvar. Vi tilbyder desuden fleksibel arbejdstid og gode muligheder for efteruddannelse.

Om ansættelsen
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.

Der er tale om en 12 måneders fuldtidsstilling med start 1. august 2019 eller snarest derefter.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte sektionsleder Thomas Wejs Møller på tlf. 9359 6475.



Er du interesseret?
Klik på ”søg stillingen” og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 28 og 29.



LægemiddelstyrelsenKøbenhavn S2019-06-21T00:00:002019-07-03T00:00:00
330046066Vil du være med til at rådgive staten om udbud og kontrakter?Robot Er du jurist med erfaring i udbudsret? Har du erfaring med forskellige typer af udbud eller er du specialist inden for et konkret fagområde fx IT-kontrakter? Og har du lyst til at være en del af et team, der arbejder for at styrke statens juridiske kompetencer inden for udbud og kontrakter? Så send en ansøgning og bliv en del af det juridiske rådgivningsteam i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, som i tæt samarbejde med Moderniseringsstyrelsen driver Rådgivningsenheden Statens indkøb. Bliv en del af et team med særlig fokus på rådgivning i staten Den nye statslige rådgivningsenhed for udbud og kontrakter gik i luften den 1. april 2019 og skal løbende udvides frem mod 2020. Enheden skal levere ydelser, så staten i højere grad anvender egne kompetencer frem for ekstern rådgivning fra bl.a. Kammeradvokaten. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens opgaver er bl.a. at give sparring og rådgivning i konkrete juridiske spørgsmål, udarbejde generelle og principielle juridiske vurderinger af udbudsretlige spørgsmål, samt bidrage til udarbejdelsen af relevante skabeloner, der sikrer effektive processer og nedbringer transaktionsomkostningerne. Derudover skal Rådgivningsenheden styrke statens juridiske kompetencer inden for udbud og kontrakter ved bl.a. at etablere og facilitere netværk, sikre videndeling på tværs af ministerierne og ikke mindst ved at tilbyde kompetenceudviklingsaktiviteter til de statslige myndigheder. Fra efteråret 2019 skal Rådgivningsenheden levere ydelsesfinansierede opgaver i form af bl.a. rådgivning ved konkrete projekter. Det kan være alt fra varekøb, tjenesteydelser herunder IT-kontrakter eller bygge- og anlægskontrakter. Rådgivningsenheden skal have kompetencer, der dækker de forskellige typer af udbud. Vi søger derfor en kollega, der enten har erfaring med de forskellige typer af udbud eller som er specialist inden for et konkret fagområde fx udbud af IT-kontrakter og eller bygge-anlægsopgaver. Stillingen giver således mulighed for, at du kan fastholde dine specialistkompetencer og samtidig udvikle dig på nye områder inden for udbudsretten. Rådgivningsenheden drives i et tæt samarbejde mellem Moderniseringsstyrelsen og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, hvilket skal sikre en sammenhængende service med høj faglig juridisk kvalitet og kommerciel og operationel rådgivning. Klik her for at læse mere om Rådgivningsenheden. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i - Udarbejde generelle og principielle juridiske vurderinger af udbudsretlige spørgsmål - Yde rådgivning og faglig sparring om udbudsretlige spørgsmål - Yde rådgivning og faglig sparring ved gennemførelse af konkrete udbud - Deltage i arbejdet med at etablere og facilitere forskellige netværk - Deltage ved kompetenceudviklingsaktiviteter i de statslige institutioner Du vil i høj grad kunne være med til at forme dine arbejdsopgaver, og opgaverne vil også blive tilrettelagt i forhold til dine kompetencer. Hvis det er dit ønske, vil der også være mulighed for at arbejde med styrelsens øvrige opgaver på udbudsområdet. Generelt om dig Vi forventer, at du: - Er uddannet jurist (cand.jur. eller cand.merc.jur.) - Har erfaring med at gennemføre og eller rådgive om udbud i både teori og praksis, og er fx specialiseret inden for et konkret fagområde - Er god til at skabe overblik og finde løsninger på udbudsretlige problemstillinger - Har fokus på at levere i høj kvalitet til rette tid - Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner - Er en udpræget holdspiller med lyst og evne til faglig sparring Om os Du vil blive ansat i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, hvor du bliver en del af det rådgivningsteam, der løser opgaver under Rådgivningsenheden. Teamet er en del af styrelsens udbudskontor Center for Offentlig Konkurrence - som i forvejen har ressortansvaret på udbudsområdet og vejleder juridisk om udbudsreglerne. Pt. består teamet af en teamleder og en række medarbejdere, der både varetager opgaver i relation til Rådgivningsenheden samt kontorets øvrige opgaver. Teamet vil i de kommende år udvides i takt med, at Rådgivningsenheden kommer til at levere flere ydelser til de statslige institutioner. Center for Offentlig Konkurrence består af 16 jurister og økonomer og 6 studerende. Centeret arbejder med en bred vifte af udbudsfaglige opgaver, herunder lovforberedende arbejde, vejledning, ministerbetjening, interessentkontakt, EU-forhandlinger samt analyser om offentlig konkurrence. Hverdagen hos os er præget af humor og en positiv tilgang til kolleger og nye udfordringer. Kommunikationen er ligefrem og åben, og vi lægger stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt. Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen tilbyder to karrierespor. Et ledelsesspor og et specialistspor. De medarbejdere, der optages på specialistsporet kan udnævnes til specialist eller ekspert i udbudsret. På ledelsessporet har vi stort fokus på, at alle vores ledere har de rette værktøjer og kompetencer til at løfte den vigtige ledelsesopgave, hvilket bl.a. understøttes gennem erfaringsudveksling på tværs af styrelsen samt gennem konkrete kompetenceudviklingsaktiviteter. Klik her for at læse mere om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder. Få flere informationer om stillingerne hos kontorchef Kenneth Skov Jensen på 41 71 51 53 eller teamleder Britt Brock Grønne på 41 71 50 47. Få flere informationer om løn- og ansættelsesvilkår hos HR-rekrutteringspartner Trine Vendelbo Halmind på 91 33 73 29. Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Afhængig af dine kvalifikationer og erfaring vil ansættelse ske som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent. Søg stillingen Send os en ansøgning via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul www.kfst.dk service-menu job ledige-stillinger. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest tirsdag den 6. august 2019. Samtaler forventes afholdt uge 33 og 34. Tiltrædelse den 1. oktober 2019. Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.Er du jurist med erfaring i udbudsret? Har du erfaring med forskellige typer af udbud eller er du specialist inden for et konkret fagområde fx IT-kontrakter? Og har du lyst til at være en del af et team, der arbejder for at styrke statens juridiske kompetencer inden for udbud og kontrakter? Så send en ansøgning og bliv en del af det juridiske rådgivningsteam i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, som i tæt samarbejde med Moderniseringsstyrelsen driver Rådgivningsenheden – Statens indkøb.

Bliv en del af et team med særlig fokus på rådgivning i staten

Den nye statslige rådgivningsenhed for udbud og kontrakter gik i luften den 1. april 2019 og skal løbende udvides frem mod 2020. Enheden skal levere ydelser, så staten i højere grad anvender egne kompetencer frem for ekstern rådgivning fra bl.a. Kammeradvokaten.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens opgaver er bl.a. at give sparring og rådgivning i konkrete juridiske spørgsmål, udarbejde generelle og principielle juridiske vurderinger af udbudsretlige spørgsmål, samt bidrage til udarbejdelsen af relevante skabeloner, der sikrer effektive processer og nedbringer transaktionsomkostningerne.

Derudover skal Rådgivningsenheden styrke statens juridiske kompetencer inden for udbud og kontrakter ved bl.a. at etablere og facilitere netværk, sikre videndeling på tværs af ministerierne og ikke mindst ved at tilbyde kompetenceudviklingsaktiviteter til de statslige myndigheder.

Fra efteråret 2019 skal Rådgivningsenheden levere ydelsesfinansierede opgaver i form af bl.a. rådgivning ved konkrete projekter. Det kan være alt fra varekøb, tjenesteydelser herunder IT-kontrakter eller bygge- og anlægskontrakter. Rådgivningsenheden skal have kompetencer, der dækker de forskellige typer af udbud.

Vi søger derfor en kollega, der enten har erfaring med de forskellige typer af udbud eller som er specialist inden for et konkret fagområde fx udbud af IT-kontrakter og/eller bygge-anlægsopgaver.

Stillingen giver således mulighed for, at du kan fastholde dine specialistkompetencer og samtidig udvikle dig på nye områder inden for udbudsretten.

Rådgivningsenheden drives i et tæt samarbejde mellem Moderniseringsstyrelsen og Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, hvilket skal sikre en sammenhængende service med høj faglig juridisk kvalitet og kommerciel og operationel rådgivning. Klik her for at læse mere om Rådgivningsenheden.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i

- Udarbejde generelle og principielle juridiske vurderinger af udbudsretlige spørgsmål

- Yde rådgivning og faglig sparring om udbudsretlige spørgsmål

- Yde rådgivning og faglig sparring ved gennemførelse af konkrete udbud

- Deltage i arbejdet med at etablere og facilitere forskellige netværk

- Deltage ved kompetenceudviklingsaktiviteter i de statslige institutioner

Du vil i høj grad kunne være med til at forme dine arbejdsopgaver, og opgaverne vil også blive tilrettelagt i forhold til dine kompetencer. Hvis det er dit ønske, vil der også være mulighed for at arbejde med styrelsens øvrige opgaver på udbudsområdet.

Generelt om dig

Vi forventer, at du:

- Er uddannet jurist (cand.jur. eller cand.merc.jur.)

- Har erfaring med at gennemføre og/eller rådgive om udbud i både teori og praksis, og er fx specialiseret inden for et konkret fagområde

- Er god til at skabe overblik og finde løsninger på udbudsretlige problemstillinger

- Har fokus på at levere i høj kvalitet til rette tid

- Har gode skriftlige og mundtlige formidlingsevner

- Er en udpræget holdspiller med lyst og evne til faglig sparring

Om os
Du vil blive ansat i Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, hvor du bliver en del af det rådgivningsteam, der løser opgaver under Rådgivningsenheden. Teamet er en del af styrelsens udbudskontor – Center for Offentlig Konkurrence - som i forvejen har ressortansvaret på udbudsområdet og vejleder juridisk om udbudsreglerne.

Pt. består teamet af en teamleder og en række medarbejdere, der både varetager opgaver i relation til Rådgivningsenheden samt kontorets øvrige opgaver. Teamet vil i de kommende år udvides i takt med, at Rådgivningsenheden kommer til at levere flere ydelser til de statslige institutioner.

Center for Offentlig Konkurrence består af 16 jurister og økonomer og 6 studerende. Centeret arbejder med en bred vifte af udbudsfaglige opgaver, herunder lovforberedende arbejde, vejledning, ministerbetjening, interessentkontakt, EU-forhandlinger samt analyser om offentlig konkurrence.

Hverdagen hos os er præget af humor og en positiv tilgang til kolleger og nye udfordringer. Kommunikationen er ligefrem og åben, og vi lægger stor vægt på, at du hele tiden udvikler dig fagligt og personligt.

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen tilbyder to karrierespor. Et ledelsesspor og et specialistspor. De medarbejdere, der optages på specialistsporet kan udnævnes til specialist eller ekspert i udbudsret. På ledelsessporet har vi stort fokus på, at alle vores ledere har de rette værktøjer og kompetencer til at løfte den vigtige ledelsesopgave, hvilket bl.a. understøttes gennem erfaringsudveksling på tværs af styrelsen samt gennem konkrete kompetenceudviklingsaktiviteter.

Klik her for at læse mere om Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens arbejde for velfungerende markeder.

Få flere informationer om stillingerne hos kontorchef Kenneth Skov Jensen på 41 71 51 53 eller teamleder Britt Brock Grønne på 41 71 50 47. Få flere informationer om løn- og ansættelsesvilkår hos HR-rekrutteringspartner Trine Vendelbo Halmind på 91 33 73 29.

Din ansættelse vil ske i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Afhængig af dine kvalifikationer og erfaring vil ansættelse ske som fuldmægtig, specialkonsulent eller chefkonsulent.

Søg stillingen

Send os en ansøgning via Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens elektroniske ansøgningsmodul www.kfst.dk/service-menu/job/ledige-stillinger. Din ansøgning med CV, eksamensbevis og karakterudskrifter skal være modtaget senest tirsdag den 6. august 2019. Samtaler forventes afholdt uge 33 og 34.

Tiltrædelse den 1. oktober 2019.

Da styrelsen ønsker, at medarbejdersammensætningen afspejler sammensætningen i samfundet, opfordres alle uanset etnisk baggrund, alder og køn til at søge.

Konkurrence- og ForbrugerstyrelsenValby2019-06-21T00:00:002019-08-06T00:00:00
330044767Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtigeRobot Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen. Om stillingen Som fuldmægtig i Flygtningenævnets sekretariat bliver du en del af en arbejdsplads, hvor jura, kvalitet og effektivitet er i fokus, og hvor det samtidig skal være sjovt at gå på arbejde. Du får en betydelig indsigt i samspillet mellem politik og jura. Du kommer til at arbejde med juridisk sagsbehandling i både dansk og international kontekst, herunder forberedelse af sager til nævnsbehandling og deltagelse i selve nævnsmøderne og behandling af klager over Udlændingestyrelsens afgørelser f.eks. efter Dublinforordningen. Derudover har du efter nogen tid mulighed for at udarbejde bidrag til processkrifter i internationale sager, bidrag til besvarelse af folketingsspørgsmål og henvendelser fra andre myndigheder samt udkast til formandskabets beretninger og generelle juridiske notater i tilknytning til asylområdet. Endvidere vil du blive ansvarlig for indsamling af oplysninger om nogle af de lande, Danmark modtager asylansøgere fra. Du vil blive inddraget i særlige spørgsmål, der måtte opstå vedrørende dine lande, ligesom du løbende vil skulle sikre, at nævnet i forbindelse med sagsbehandlingen af asylansøgere fra dine lande er i besiddelse af de nyeste relevante oplysninger. Du vil indgå i et tæt samarbejde med kontorets ledelse, andre fuldmægtige samt Flygtningenævnets medlemmer. Om dig Du er cand.jur. og gerne nyuddannet, men du er også velkommen til at søge, hvis du kommer med erfaring fra udlændingeområdet eller andre arbejdsområder. Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du er: fagligt stærk, arbejdsom og fleksibel interesseret i både danske og internationale samfunds- og retsforhold med forståelse for kulturelle forskelle velformuleret skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk - og gerne andre sprog udadvendt, samarbejdende og god til at kommunikere selvstændig og ansvarsfuld Din nye hverdag Flygtningenævnet er et uafhængigt domstolslignende organ under Udlændinge- og Integrationsministeriet. Nævnet behandler klager vedrørende asylrelaterede afgørelser truffet af Udlændingestyrelsen i 1. instans. Nævnets afgørelser er endelige og kan ikke indbringes for domstolene. Flygtningenævnets sekretariats hovedopgave er at yde juridisk og praktisk bistand til Flygtningenævnets formandskab, Flygtningenævnets koordinationsudvalg og nævnets øvrige medlemmer. I Flygtningenævnets sekretariat er vi ca. 55 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, herunder 40 jurister. Som fuldmægtig i Flygtningenævnets sekretariat indgår du i et spændende, ungt og dynamisk team med en alsidig hverdag i et godt socialt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Tonen er uformel, og dørene står altid åbne. I sekretariatet gør vi meget ud af også at mødes uden for arbejdstiden, f.eks. til fredagsbar, filmaften eller e-sport. Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer. Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sekretariatschef Stig Torp Henriksen på telefonnummer 25 34 20 55 eller på e-mail sth@uim.dk, eller souschef Anne-Lise Ulf Schilling på telefonnummer 61 98 37 16 eller på e-mail auc@uim.dk. Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en sådan undersøgelse under hele din ansættelse. Søg stillingen Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 5. august 2019, kl. 10.00. Vi forventer at holde samtaler i løbet af august. Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler. Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker. Behandling af persondata Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen Sådan behandler vi persondata om dig før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet . Du finder folderen på vores hjemmeside: http: uim.dk filer saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdfKunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen.



Om stillingen

Som fuldmægtig i Flygtningenævnets sekretariat bliver du en del af en arbejdsplads, hvor jura, kvalitet og effektivitet er i fokus, og hvor det samtidig skal være sjovt at gå på arbejde. Du får en betydelig indsigt i samspillet mellem politik og jura. Du kommer til at arbejde med juridisk sagsbehandling i både dansk og international kontekst, herunder forberedelse af sager til nævnsbehandling og deltagelse i selve nævnsmøderne og behandling af klager over Udlændingestyrelsens afgørelser – f.eks. efter Dublinforordningen.



Derudover har du efter nogen tid mulighed for at udarbejde bidrag til processkrifter i internationale sager, bidrag til besvarelse af folketingsspørgsmål og henvendelser fra andre myndigheder samt udkast til formandskabets beretninger og generelle juridiske notater i tilknytning til asylområdet.



Endvidere vil du blive ansvarlig for indsamling af oplysninger om nogle af de lande, Danmark modtager asylansøgere fra. Du vil blive inddraget i særlige spørgsmål, der måtte opstå vedrørende dine lande, ligesom du løbende vil skulle sikre, at nævnet i forbindelse med sagsbehandlingen af asylansøgere fra dine lande er i besiddelse af de nyeste relevante oplysninger. Du vil indgå i et tæt samarbejde med kontorets ledelse, andre fuldmægtige samt Flygtningenævnets medlemmer.



Om dig

Du er cand.jur. og gerne nyuddannet, men du er også velkommen til at søge, hvis du kommer med erfaring fra udlændingeområdet eller andre arbejdsområder.



Du bliver en del af et politisk miljø, hvor du udfordres fagligt og personligt, og hvor vi forventer, at du er:

  • fagligt stærk, arbejdsom og fleksibel
  • interesseret i både danske og internationale samfunds- og retsforhold med forståelse for kulturelle forskelle
  • velformuleret skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk - og gerne andre sprog
  • udadvendt, samarbejdende og god til at kommunikere
  • selvstændig og ansvarsfuld
Din nye hverdag

Flygtningenævnet er et uafhængigt domstolslignende organ under Udlændinge- og Integrationsministeriet. Nævnet behandler klager vedrørende asylrelaterede afgørelser truffet af Udlændingestyrelsen i 1. instans. Nævnets afgørelser er endelige og kan ikke indbringes for domstolene. Flygtningenævnets sekretariats hovedopgave er at yde juridisk og praktisk bistand til Flygtningenævnets formandskab, Flygtningenævnets koordinationsudvalg og nævnets øvrige medlemmer.



I Flygtningenævnets sekretariat er vi ca. 55 medarbejdere med forskellig uddannelsesmæssig baggrund, herunder 40 jurister. Som fuldmægtig i Flygtningenævnets sekretariat indgår du i et spændende, ungt og dynamisk team med en alsidig hverdag i et godt socialt miljø, hvor kvaliteten af arbejdet vægtes højt. Tonen er uformel, og dørene står altid åbne. I sekretariatet gør vi meget ud af også at mødes uden for arbejdstiden, f.eks. til fredagsbar, filmaften eller e-sport.



Du ansættes i Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern efter overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg, der matcher dine kvalifikationer.



Vil du vide mere om stillingen, så kontakt sekretariatschef Stig Torp Henriksen på telefonnummer 25 34 20 55 eller på e-mail sth@uim.dk, eller souschef Anne-Lise Ulf Schilling på telefonnummer 61 98 37 16 eller på e-mail auc@uim.dk.



Det bemærkes, at der bliver gennemført en registermæssig undersøgelse af din person, og at det er en forudsætning for stillingen, at du løbende kan bestå en sådan undersøgelse under hele din ansættelse.



Søg stillingen

Klik på knappen i højre side og upload din ansøgning, eksamensbevis mv. senest mandag den 5. august 2019, kl. 10.00.



Vi forventer at holde samtaler i løbet af august. Der vil være en skriftlig test i forbindelse med samtalen, hvor vi tester dine skriftlige danskkundskaber. Testen tager cirka et kvarter og skal løses uden hjælpemidler.



Ligestilling i alle dens aspekter er vigtig. Derfor opfordres alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn, alder og lign. til at søge stillingen. Udlændinge- og Integrationsministeriet er medlem af Foreningen Nydansker.



Behandling af persondata

Du kan læse om behandlingen af dine persondata i folderen ”Sådan behandler vi persondata om dig – før, under og efter din ansættelse i Udlændinge- og Integrationsministeriet”. Du finder folderen på vores hjemmeside: http://uim.dk/filer/saadan-behandler-vi-persondata-om-dig.pdf







Udlændinge- og Integrationsministeriet, AdelgadeKøbenhavn K2019-06-17T00:00:002019-08-05T00:00:00
330043089Har du lyst til at arbejde med persondataretten?Robot Har du lyst til at arbejde med persondataretten og blive en del af et engageret team, der har til opgave at rådgive og understøtte Region Hovedstaden Psykiatri på dette område, så er du måske vores ny kollega? Region Hovedstadens Psykiatri søger en dygtig og engageret jurist til at rådgive og behandle sager om personretten for vores direktion og vores 9 psykiatriske centre. Vi tilbyder dig Et spændende og udfordrende job med varierende og selvstændige opgaver En bred kontaktflade til såvel hospitalets direktion, ledelser og medarbejdere på vores centre, patienter og forskellige eksterne samarbejdsparter Rig mulighed for faglig og personlig udvikling samt deltagelse i juridiske netværk En hverdag med dygtige kollegaer, et godt arbejdsmiljø og godt humør Opgaven Du vil blive Region Hovedstaden Psykiatris Persondata Beskyttelses Ambassadør (DPA), og indgå i regionens netværk. Dine opgaver vil blandt andet være at yde juridisk rådgivning til vores direktion, hospitalsledelse og vores centre om persondataretten samt afklaring af principielle juridiske spørgsmål om behandling af persondata samt at sikrer, at reglerne efterleves i Region Hovedstaden Psykiatri. Som jurist hos os vil du beskæftige dig med en bred vifte af opgaver og spørgsmål indenfor persondataretten med et spændende sammenspil med sundhedsretten. Der vil også være arbejdsopgaver relateret til mere generelle offentligretlige juridiske problemstillinger. En del af et dygtigt team Du bliver en del af sekretariatsteamet, der har som kerneopgaver at skabe værdi for patienten ved at yde effektiv og kompetent service, planlægning og rådgivning for hospitalets direktion og hospitalsledelser. Du bliver en del af et dygtigt og ambitiøst sekretariatsteam på 8 medarbejdere og en teamleder. Vi har en professionel, respektfuld og humoristisk tone samt et godt kollegaskab og samarbejde med organisationens stabe og centre. Du vil som en naturlig del af din arbejdsdag skulle forvente at være del ude på vores centre, og når du ikke er ude på centrene, vil du fysisk sidde sammen med vores andre jurister. Vi vil gerne ansætte en kollega, der: Er uddannet cand.jur. enten nyuddannet eller med flere års erfaring Er dygtig og har interesse for persondata- og sundhedsretten og gerne kendskab til psykiatriret, men det er ikke et krav Har et godt overblik og god dømmekraft også når det skal gå stærkt Tænker pragmatisk og trives med komplekse juridiske problemstillinger Er god til at udtrykke sig præcist både skriftligt og mundtligt Har lyst til og evt. erfaring med at undervise Har et godt humør og værdsætter et godt teamsamarbejde Hvor bor vi Region Hovedstadens Psykiatris administration er beliggende centralt i København på Østerbro. Sekretariatsteamet sidder i Sekretariats- og Kommunikationsafdelingen, hvor vi er ca. 25 medarbejdere, der arbejder målrettet og engageret i et tværfagligt miljø med opgaver inden for kommunikation, direktions- og sekretariatsbetjening samt juridisk rådgivning. Forbedringskultur Hos os bliver du også en del af en forbedringskultur, hvor vi styrer efter at skabe mere værdi for borgere, patienter og pårørende. I dagligdagen betyder det, at du sammen med dine kolleger har fokus på systematisk at forbedre kvaliteten i jeres arbejde, den nødvendige kompetenceudvikling og effektiviteten af vores arbejdsgange, ud fra patienternes ønsker og behov. Vil du vide mere om stillingen? Kontakt teamleder Gritt Basse på tlf.: 2978 7161 eller mail: gritt.basse@regionh.dk Ansættelse og løn Du ansættes i overensstemmelse med gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers ugentlig arbejdstid. Ansøgning Send din ansøgning og CV via linket på siden. Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag den 27. juni 2019 kl. 12.00. Ansøgere kan dog blive indkaldt til samtale løbende og altså før fristens udløb. Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund. Om Region Hovedstadens Psykiatri Region Hovedstadens Psykiatri er Danmarks største psykiatriske hospital. Vi har patienten i centrum, når vi årligt behandler ca. 50.000 børn og voksne med psykiske sygdomme som skizofreni, depression og personlighedsforstyrrelser.Har du lyst til at arbejde med persondataretten og blive en del af et engageret team, der har til opgave at rådgive og understøtte Region Hovedstaden Psykiatri på dette område, så er du måske vores ny kollega?



Region Hovedstadens Psykiatri søger en dygtig og engageret jurist til at rådgive og behandle sager om personretten for vores direktion og vores 9 psykiatriske centre.



Vi tilbyder dig

  • Et spændende og udfordrende job med varierende og selvstændige opgaver
  • En bred kontaktflade til såvel hospitalets direktion, ledelser og medarbejdere på vores centre, patienter og forskellige eksterne samarbejdsparter
  • Rig mulighed for faglig og personlig udvikling samt deltagelse i juridiske netværk
  • En hverdag med dygtige kollegaer, et godt arbejdsmiljø og godt humør


Opgaven

Du vil blive Region Hovedstaden Psykiatris Persondata Beskyttelses Ambassadør (DPA), og indgå i regionens netværk. Dine opgaver vil blandt andet være at yde juridisk rådgivning til vores direktion, hospitalsledelse og vores centre om persondataretten samt afklaring af principielle juridiske spørgsmål om behandling af persondata samt at sikrer, at reglerne efterleves i Region Hovedstaden Psykiatri.



Som jurist hos os vil du beskæftige dig med en bred vifte af opgaver og spørgsmål indenfor persondataretten med et spændende sammenspil med sundhedsretten. Der vil også være arbejdsopgaver relateret til mere generelle offentligretlige juridiske problemstillinger.



En del af et dygtigt team

Du bliver en del af sekretariatsteamet, der har som kerneopgaver at skabe værdi for patienten ved at yde effektiv og kompetent service, planlægning og rådgivning for hospitalets direktion og hospitalsledelser.



Du bliver en del af et dygtigt og ambitiøst sekretariatsteam på 8 medarbejdere og en teamleder. Vi har en professionel, respektfuld og humoristisk tone samt et godt kollegaskab og samarbejde med organisationens stabe og centre.



Du vil som en naturlig del af din arbejdsdag skulle forvente at være del ude på vores centre, og når du ikke er ude på centrene, vil du fysisk sidde sammen med vores andre jurister.



Vi vil gerne ansætte en kollega, der:

  • Er uddannet cand.jur.; enten nyuddannet eller med flere års erfaring
  • Er dygtig og har interesse for persondata- og sundhedsretten og gerne kendskab til psykiatriret, men det er ikke et krav
  • Har et godt overblik og god dømmekraft; også når det skal gå stærkt
  • Tænker pragmatisk og trives med komplekse juridiske problemstillinger
  • Er god til at udtrykke sig præcist både skriftligt og mundtligt
  • Har lyst til og evt. erfaring med at undervise
  • Har et godt humør og værdsætter et godt teamsamarbejde


Hvor bor vi

Region Hovedstadens Psykiatris administration er beliggende centralt i København på Østerbro. Sekretariatsteamet sidder i Sekretariats- og Kommunikationsafdelingen, hvor vi er ca. 25 medarbejdere, der arbejder målrettet og engageret i et tværfagligt miljø med opgaver inden for kommunikation, direktions- og sekretariatsbetjening samt juridisk rådgivning.



Forbedringskultur

Hos os bliver du også en del af en forbedringskultur, hvor vi styrer efter at skabe mere værdi for borgere, patienter og pårørende. I dagligdagen betyder det, at du sammen med dine kolleger har fokus på systematisk at forbedre kvaliteten i jeres arbejde, den nødvendige kompetenceudvikling og effektiviteten af vores arbejdsgange, ud fra patienternes ønsker og behov.



Vil du vide mere om stillingen?

Kontakt teamleder Gritt Basse på tlf.: 2978 7161 eller mail: gritt.basse@regionh.dk

Ansættelse og løn

Du ansættes i overensstemmelse med gældende overenskomst. Stillingen er en fuldtidsstilling med 37 timers ugentlig arbejdstid.



Ansøgning

Send din ansøgning og CV via linket på siden. Ansøgningen skal være os i hænde senest torsdag den 27. juni 2019 kl. 12.00. Ansøgere kan dog blive indkaldt til samtale løbende og altså før fristens udløb.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen uanset alder, køn, race, religion eller etnisk baggrund.





Om Region Hovedstadens Psykiatri

Region Hovedstadens Psykiatri er Danmarks største psykiatriske hospital. Vi har patienten i centrum, når vi årligt behandler ca. 50.000 børn og voksne med psykiske sygdomme som skizofreni, depression og personlighedsforstyrrelser.



Region Hovedstadens PsykiatriKøbenhavn Ø2019-06-13T00:00:002019-06-27T00:00:00
330041750Personalejurist til HRRobot Kan du understøtte ledere med en stærk faglig bistand inden for juridiske og arbejdsretlige forhold? Og trives du i en omskiftelig hverdag med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen? Så kan du blive vores nye personalejurist i HR på TEC - Technical Education Copenhagen. HR afdelingen har ansvar for personalejuridisk- og administrativ sagsbehandling, GDPR, personalepolitikker, lønforhandling, ansættelser, ledelsesudvikling, rekruttering m.v. Vi er en mindre afdeling med mange bolde i luften. Det kræver, at vi er gode til at hjælpe hinanden og kan arbejde ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver. Opgaver Du vil få selvstændigt ansvar for personalesager, herunder forhandling med faglige organisationer Du forventes at kunne yde juridisk rådgivning og vejledning til chefer og ledere om løn- og personalespørgsmål, herunder om GDPR, arbejdstidsregler mm. Du forventes at kunne udarbejde vejledninger om nye regler, politikker og retningslinjer indenfor HR området Du kommer herudover til at arbejde med ad hoc opgaver og bidrage indenfor den samlede opgaveportefølje i HR Profil Vi forventer, at du: har en relevant uddannelse (cand.jur, cand.merc.jur. eller tilsvarende) er serviceminded, struktureret og formår både at arbejde selvstændigt og som en del af teamet har minimum 3 - 5 års erfaring indenfor HR - gerne indenfor den offentlige sektor er fortrolig med IT og office-pakken og har mod på at arbejde med HR data formår at få noget fra hånden uden at gå på kompromis med kvaliteten er fleksibel og har forståelse for at der er perioder med spidsbelastning er tålmodig, empatisk og kan skabe relationer såvel internt som eksternt motiveres af at få indflydelse på egen hverdag, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø Vi tilbyder En spændende hverdag med mange forskellige opgaver og udfordringer, der løses i tæt samarbejde med ambitiøse og engagerede kollegaer. Du må være indstillet på, at opgaverne løbende kan ændre sig, da vi hele tiden tilpasser os samfundet og ny lovgivning. Vi gør en ekstra indsats for vores elever, lærlinge og kursister. Vi samarbejder tæt med virksomheder og brancher og understøtter bæredygtig vækst og udvikling. Med engagement samarbejder vi om at løfte elever, lærlinge og kursister, så de flytter sig fagligt mest muligt. Ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten eller Finansministeriet og HK Stat. Stillingen er på fuldtid Ansættelse 1. september 2019 til 30. juni 2020 Du ansættes på TEC med tjenestested på skolen på Frederiksberg Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Tina Schultz på 2545 3165 Ansøgning Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og relevante bilag via ansøgerlinket i stillingsannoncen. Ansøgningsfrist den 26. juni 2019 Samtaler afholdes i uge 27 fra d. 2.-5.juli. Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen. Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.Kan du understøtte ledere med en stærk faglig bistand inden for juridiske og arbejdsretlige forhold? Og trives du i en omskiftelig hverdag med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen? Så kan du blive vores nye personalejurist i HR på TEC - Technical Education Copenhagen. HR afdelingen har ansvar for personalejuridisk- og administrativ sagsbehandling, GDPR, personalepolitikker, lønforhandling, ansættelser, ledelsesudvikling, rekruttering m.v. Vi er en mindre afdeling med mange bolde i luften. Det kræver, at vi er gode til at hjælpe hinanden og kan arbejde ud fra et helhedssyn, der rækker ud over egne opgaver.

Opgaver

  • Du vil få selvstændigt ansvar for personalesager, herunder forhandling med faglige organisationer
  • Du forventes at kunne yde juridisk rådgivning og vejledning til chefer og ledere om løn- og personalespørgsmål, herunder om GDPR, arbejdstidsregler mm.
  • Du forventes at kunne udarbejde vejledninger om nye regler, politikker og retningslinjer indenfor HR området
  • Du kommer herudover til at arbejde med ad hoc opgaver og bidrage indenfor den samlede opgaveportefølje i HR
Profil

Vi forventer, at du:

  • har en relevant uddannelse (cand.jur, cand.merc.jur. eller tilsvarende)
  • er serviceminded, struktureret og formår både at arbejde selvstændigt og som en del af teamet
  • har minimum 3 - 5 års erfaring indenfor HR - gerne indenfor den offentlige sektor
  • er fortrolig med IT og office-pakken og har mod på at arbejde med HR data
  • formår at få noget fra hånden uden at gå på kompromis med kvaliteten
  • er fleksibel og har forståelse for at der er perioder med spidsbelastning
  • er tålmodig, empatisk og kan skabe relationer såvel internt som eksternt
  • motiveres af at få indflydelse på egen hverdag, og være med til at skabe et godt arbejdsmiljø
Vi tilbyder

En spændende hverdag med mange forskellige opgaver og udfordringer, der løses i tæt samarbejde med ambitiøse og engagerede kollegaer.

Du må være indstillet på, at opgaverne løbende kan ændre sig, da vi hele tiden tilpasser os samfundet og ny lovgivning. Vi gør en ekstra indsats for vores elever, lærlinge og kursister. Vi samarbejder tæt med virksomheder og brancher og understøtter bæredygtig vækst og udvikling. Med engagement samarbejder vi om at løfte elever, lærlinge og kursister, så de flytter sig fagligt mest muligt.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og akademikere i Staten eller Finansministeriet og HK/Stat.

Stillingen er på fuldtid

Ansættelse 1. september 2019 til 30. juni 2020

Du ansættes på TEC med tjenestested på skolen på Frederiksberg

Yderligere oplysninger om stillingen kan indhentes hos Tina Schultz på 2545 3165

Ansøgning

Send ansøgning, cv, uddannelsesbeviser og relevante bilag via ansøgerlinket i stillingsannoncen.

Ansøgningsfrist den 26. juni 2019

Samtaler afholdes i uge 27 fra d. 2.-5.juli.

Vi er en mangfoldig arbejdsplads og opfordrer alle interesserede uanset etnisk tilhørsforhold, religion, køn eller alder til at søge stillingen.



Du kan læse mere om TEC på www.tec.dk.



Teknisk Erhvervsskole Center FrederiksbergFrederiksberg2019-06-14T00:00:002019-07-26T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Stærk jurist til sektionen for Medicinsk Udstyr i Lægemiddelstyrelsen

Lægemiddelstyrelsen

København S
Synes du lovgivningsarbejde, sager om reklamer og juridisk sagsbehandling om medicinsk udstyr lyder spændende? Vil du være en del af stærkt fagligt miljø tæt på både lægemiddelindustrien og det politiske liv? Så er du måske den jurist vi søger til e...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:3. juli 2019

Vil du være med til at rådgive staten om udbud og kontrakter?

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen

Valby
Er du jurist med erfaring i udbudsret? Har du erfaring med forskellige typer af udbud eller er du specialist inden for et konkret fagområde fx IT-kontrakter? Og har du lyst til at være en del af et team, der arbejder for at styrke statens juridiske ...
Indrykket:21. juni 2019
Udløbsdato:6. august 2019

Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige

Udlændinge- og Integrationsministeriet, Adelgade

København K
Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et sol...
Indrykket:17. juni 2019
Udløbsdato:5. august 2019

Har du lyst til at arbejde med persondataretten?

Region Hovedstadens Psykiatri

København Ø
Har du lyst til at arbejde med persondataretten og blive en del af et engageret team, der har til opgave at rådgive og understøtte Region Hovedstaden Psykiatri på dette område, så er du måske vores ny kollega? Region Hovedstadens Psykiatri søger en ...
Indrykket:13. juni 2019
Udløbsdato:27. juni 2019

Personalejurist til HR

Teknisk Erhvervsskole Center Frederiksberg

Frederiksberg
Kan du understøtte ledere med en stærk faglig bistand inden for juridiske og arbejdsretlige forhold? Og trives du i en omskiftelig hverdag med en høj grad af selvstændighed i opgaveløsningen? Så kan du blive vores nye personalejurist i HR på TEC - T...
Indrykket:14. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019