Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lejre Kommune søger teamleder til tværfagligt team - Genopslag

Kan du koordinere, udvikle og planlægge den tværfaglige opgaveløsning i samarbejde med tværfaglige teams og sikre kvalitet i borgernes forløb?

Vi søger en faglig teamleder med organisatorisk tæft og flair for netværksdannelse, der kan varetage faglig sparring med medarbejdere og koordinere borgernes udrednings- og rehabiliteringsforløb.

Om jobbet

Lejre Kommune tilbyder alle borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens §83a. Rehabiliteringsforløbene varetages af et udekørende tværfagligt rehabiliteringsteam. Medarbejdere på midlertidige pladser er sammensat af tværfagligt personale bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter.

En del af funktionen vil være at opstarte et nyt tværfagligt udekørende team, hvor arbejdsgange i samarbejdet skal etableres, og metoden i samarbejdet skal sikres ud fra Lejre Kommunes kerneopgaver, principper og pejlemærker.
Som teamleder indgår man i et målrettet og gensidigt samarbejde med medarbejdere og ledere i Center for Velfærd & Omsorg. Du refererer til lederen af Hjemmeplejen – Sygeplejen. Teamlederne har et ledelsesfagligt netværk.

Som faglig teamleder planlægger og koordinerer du den tværfaglige opgaveløsning og bidrager til at skabe en stærk samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning både på de midlertidige pladser og i rehabiliteringsteamet.

Hovedopgaverne er følgende:

  • Fagligt ansvarlig for planlægning og koordinering af den tværfaglige opgaveløsning med borgerne som det naturlige omdrejningspunkt
  • Faglig sparring, særligt til tovholdere og visitatorer, på koordinering af opgaver og ved at sikre sammenhængende borgerforløb
  • Medvirke til at sikre kvalitet og sammenhæng i den enkelte borgers forløb i samarbejde med resten af rehabiliteringsteamet
  • Medvirke til at skabe en opbyggende samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning
  • Indgå i og bidrage til kvalitets- og udviklingsopgaver
  • Indgå i et målrettet, fleksibelt og gensidigt samarbejde med medarbejdere i rehabiliteringsteamet og i stamorganisationerne, mellem- og gruppeledere, matrixledelsen, konsulenter samt andre relevante samarbejdspartnere
  • Deltage i centrale og tværgående arbejdsgrupper og udviklingsprojekter, herunder sikre videreformidling af dette til den tværfaglige ledergruppe og enheden
Om dig

Du har en faglig baggrund som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med en solid forståelse for rehabilitering og geriatri, gerne med en relevant overbygning eks. diplom i ledelse.

Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, og du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde, faglig udvikling og koordinering er de primære funktionsområder.

Din tilgang til samarbejdet med borgerne er forankret i et bredt, positivt sundhedsbegreb med ICF og FSIII som referenceramme.

Du er god som faglig sparringspartner, stiller nysgerrige spørgsmål og er til tider kreativ i din måde at finde løsninger på.
Du kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, ledelsesrum og borgeres behov.

Du kender ”banen du spiller på” ud fra, at det er en politisk organisation og at kvaliteten i indsatsen følger standarder.

Løn og ansættelse

Det er en fast stilling på 37 timer. Stillingen er ledig fra den 1. juni 2019 eller efter aftale. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Funktionsbeskrivelsen kan du rekvirere ved at kontakte os.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330016042Phoenix-f78cf1ad12019-05-03T00:00:00Lejre Kommune søger teamleder til tværfagligt team - GenopslagKan du koordinere, udvikle og planlægge den tværfaglige opgaveløsning i samarbejde med tværfaglige teams og sikre kvalitet i borgernes forløb?

Vi søger en faglig teamleder med organisatorisk tæft og flair for netværksdannelse, der kan varetage faglig sparring med medarbejdere og koordinere borgernes udrednings- og rehabiliteringsforløb.

Om jobbet

Lejre Kommune tilbyder alle borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens §83a. Rehabiliteringsforløbene varetages af et udekørende tværfagligt rehabiliteringsteam. Medarbejdere på midlertidige pladser er sammensat af tværfagligt personale bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter.

En del af funktionen vil være at opstarte et nyt tværfagligt udekørende team, hvor arbejdsgange i samarbejdet skal etableres, og metoden i samarbejdet skal sikres ud fra Lejre Kommunes kerneopgaver, principper og pejlemærker.
Som teamleder indgår man i et målrettet og gensidigt samarbejde med medarbejdere og ledere i Center for Velfærd & Omsorg. Du refererer til lederen af Hjemmeplejen – Sygeplejen. Teamlederne har et ledelsesfagligt netværk.

Som faglig teamleder planlægger og koordinerer du den tværfaglige opgaveløsning og bidrager til at skabe en stærk samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning både på de midlertidige pladser og i rehabiliteringsteamet.

Hovedopgaverne er følgende:

  • Fagligt ansvarlig for planlægning og koordinering af den tværfaglige opgaveløsning med borgerne som det naturlige omdrejningspunkt
  • Faglig sparring, særligt til tovholdere og visitatorer, på koordinering af opgaver og ved at sikre sammenhængende borgerforløb
  • Medvirke til at sikre kvalitet og sammenhæng i den enkelte borgers forløb i samarbejde med resten af rehabiliteringsteamet
  • Medvirke til at skabe en opbyggende samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning
  • Indgå i og bidrage til kvalitets- og udviklingsopgaver
  • Indgå i et målrettet, fleksibelt og gensidigt samarbejde med medarbejdere i rehabiliteringsteamet og i stamorganisationerne, mellem- og gruppeledere, matrixledelsen, konsulenter samt andre relevante samarbejdspartnere
  • Deltage i centrale og tværgående arbejdsgrupper og udviklingsprojekter, herunder sikre videreformidling af dette til den tværfaglige ledergruppe og enheden
Om dig

Du har en faglig baggrund som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med en solid forståelse for rehabilitering og geriatri, gerne med en relevant overbygning eks. diplom i ledelse.

Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, og du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde, faglig udvikling og koordinering er de primære funktionsområder.

Din tilgang til samarbejdet med borgerne er forankret i et bredt, positivt sundhedsbegreb med ICF og FSIII som referenceramme.

Du er god som faglig sparringspartner, stiller nysgerrige spørgsmål og er til tider kreativ i din måde at finde løsninger på.
Du kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, ledelsesrum og borgeres behov.

Du kender ”banen du spiller på” ud fra, at det er en politisk organisation og at kvaliteten i indsatsen følger standarder.

Løn og ansættelse

Det er en fast stilling på 37 timer. Stillingen er ledig fra den 1. juni 2019 eller efter aftale. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Funktionsbeskrivelsen kan du rekvirere ved at kontakte os.

Vi glæder os til at høre fra dig.

2019-05-23T00:52:33.370 Kan du koordinere, udvikle og planlægge den tværfaglige opgaveløsning i samarbejde med tværfaglige teams og sikre kvalitet i borgernes forløb? Vi søger en faglig teamleder med organisatorisk tæft og flair for netværksdannelse, der kan varetage faglig sparring med medarbejdere og koordinere borgernes udrednings- og rehabiliteringsforløb. Om jobbet Lejre Kommune tilbyder alle borgere med nedsat funktionsevne et udrednings- og rehabiliteringsforløb med baggrund i Servicelovens 83a. Rehabiliteringsforløbene varetages af et udekørende tværfagligt rehabiliteringsteam. Medarbejdere på midlertidige pladser er sammensat af tværfagligt personale bestående af fysioterapeuter, ergoterapeuter, sygeplejersker og social- og sundhedsassistenter. En del af funktionen vil være at opstarte et nyt tværfagligt udekørende team, hvor arbejdsgange i samarbejdet skal etableres, og metoden i samarbejdet skal sikres ud fra Lejre Kommunes kerneopgaver, principper og pejlemærker. Som teamleder indgår man i et målrettet og gensidigt samarbejde med medarbejdere og ledere i Center for Velfærd Omsorg. Du refererer til lederen af Hjemmeplejen Sygeplejen. Teamlederne har et ledelsesfagligt netværk. Som faglig teamleder planlægger og koordinerer du den tværfaglige opgaveløsning og bidrager til at skabe en stærk samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning både på de midlertidige pladser og i rehabiliteringsteamet. Hovedopgaverne er følgende: Fagligt ansvarlig for planlægning og koordinering af den tværfaglige opgaveløsning med borgerne som det naturlige omdrejningspunkt Faglig sparring, særligt til tovholdere og visitatorer, på koordinering af opgaver og ved at sikre sammenhængende borgerforløb Medvirke til at sikre kvalitet og sammenhæng i den enkelte borgers forløb i samarbejde med resten af rehabiliteringsteamet Medvirke til at skabe en opbyggende samarbejdskultur og klare rammer for medarbejdernes tværfaglige opgaveløsning Indgå i og bidrage til kvalitets- og udviklingsopgaver Indgå i et målrettet, fleksibelt og gensidigt samarbejde med medarbejdere i rehabiliteringsteamet og i stamorganisationerne, mellem- og gruppeledere, matrixledelsen, konsulenter samt andre relevante samarbejdspartnere Deltage i centrale og tværgående arbejdsgrupper og udviklingsprojekter, herunder sikre videreformidling af dette til den tværfaglige ledergruppe og enheden Om dig Du har en faglig baggrund som fysioterapeut, ergoterapeut eller sygeplejerske med en solid forståelse for rehabilitering og geriatri, gerne med en relevant overbygning eks. diplom i ledelse. Du er et ansvarligt, struktureret og handlekraftigt menneske, og du trives i en stilling, hvor tværfagligt samarbejde, faglig udvikling og koordinering er de primære funktionsområder. Din tilgang til samarbejdet med borgerne er forankret i et bredt, positivt sundhedsbegreb med ICF og FSIII som referenceramme. Du er god som faglig sparringspartner, stiller nysgerrige spørgsmål og er til tider kreativ i din måde at finde løsninger på. Du kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, ledelsesrum og borgeres behov. Du kender banen du spiller på ud fra, at det er en politisk organisation og at kvaliteten i indsatsen følger standarder. Løn og ansættelse Det er en fast stilling på 37 timer. Stillingen er ledig fra den 1. juni 2019 eller efter aftale. Ansættelse sker efter gældende overenskomst. Funktionsbeskrivelsen kan du rekvirere ved at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig.11starf78cf1ad100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-05-22T00:00:000000https://www.lejre.dk/job/?hr=show-job/419530EuropaDanmarkSjælland & øerMidtsjællandRingsted3494502Lejre Kommune11Elverdamsvej 2004070Kirke HyllingeDKDanmark0
krje@lejre.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent734306JobNet4965604496560410026-03-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78cf1adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78cf1adhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78cf1ad&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=f78cf1ad&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Ledelse/4.jpgHar du et højt ambitionsniveau? Hos Lejre Kommune får du rige muligheder for at påvirke virksomheden i en positiv retning.12007991Dansk3Læse/ tale341204Teamleder6Ledelse361172059Kristinakrje@lejre.dkDKDanmarkDKDanmark330030140Socialpsykiatri Odsherred søger teamleder til det døgnbemandede botilbud Grønnehaven.Robot Vi søger en fagligt stærk teamleder til Socialpsykiatrien i Odsherred Kommune. Stillingen er til besættelse 1 8 2019 eller efter aftale. Socialpsykiatrien driver 3 væresteder og 4 opgangsfælleskaber, en døgnbemandet botilbud, 5 skæveboliger , yder støtte efter Servicelovens 85 i borgernes egne hjem, samt varetager opsøgende arbejde efter Servicelovens 99 i sammenhæng med et socialt akuttilbud. Socialpsykiatrien er en del af Center for Social og Psykiatri, der dækker en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske handicaps, og er aktuelt fokuseret på faglig udvikling i den fælles opgaveløsning på tværs af afdelinger, samt en stadig udvikling af det recoveryorienterede rehabiliterende arbejde. Center for Social og Psykiatri vægter det solide sociale arbejde højt, hvor medarbejderne medvirker til at mennesker med fysiske, psykiske og sociale udfordringer, kan realisere deres potentiale ud fra egne ønsker og muligheder inden for rammerne af lovgivningen. Grønnehaven er et døgnbemandet botilbud efter SEL 108. Vi varetager opgaver og yder støtte i forhold til 14 beboere. Målgruppen er voksne med betydelige sociale og psykiatriske problemstillinger. En del af beboerne har sideløbende misbrug. Der vil ved ansættelse blive lagt særlig vægt på erfaring med ledelse, herunder direkte personaleledelse, solid erfaring i forhold til målgruppen og problemfeltet. Der er sat et arbejde i gang med at styrke beskrivelsen af formål og mål delmål i det daglige arbejde sammen med beboerne. Der vil derfor blive lagt vægt på erfaring fra og med det kommunale myndighedsarbejde. Dette kræver kendskab til arbejdsgange i samarbejdet imellem myndighed og tilbud, samt et godt kendskab til den relevante lovgivning på området. Opgaven er dagligt og direkte faglig ledelse samt personaleansvar for ca. 25 dygtige medarbejdere engageret i socialpædagogisk støtte. Medarbejdergruppen har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer socialpædagoger, sundhedsfaglige og omsorgsmedhjælpere. En del af medarbejdergruppen udgøres af et praktisk teknisk team af værkstedsassistenter. Teamet varetager vedligeholdelsesopgaver på tværs af organisationen. Du forventes i samarbejde med afdelingslederen, at tage initiativ og lede an i forhold til den faglige udvikling, og være i stand til at tilrettelægge, strukturere og eksekvere faglige udviklingsprogrammer flydende fra centerledelsen. Du forventes at kunne yde en sikker og daglig faglig sparring og vejledning af det pædagogiske personale. Du skal have et særligt fokus på strukturelle og styringsmæssige forhold bredt set, herunder af de enkelte beboeres sager. Som teamleder har du med reference til afdelingslederen, ansvaret for den daglige drift og den faglige ledelse af ovennævnte områder. Du vil indgå i en teamledergruppe der samlet refererer til afdelingslederen. Stillingen stiller krav om en særlig robusthed, idet området i sin natur er karakteriseret ved en grad af uforudsigelighed og pludseligt opståede situationer. Du opfordres til at belyse særlige kompetencer i din ansøgning. Din uddannelsesmæssige profil og baggrund kan med fordel være socialrådgiver, socialpædagog eller anden relevant uddannelse. Forventningerne til dig: Engagement, organisationsloyalitet og ansvarlighed. Personligt initiativ til og facilitering af løbende udvikling af praksis. Evne til at balancere imellem- og trives i forhold til, selvstændighed og tæt samarbejde. Tydelighed i ledelsesstil og kommunikation. Integritet og personlig som faglig gennemslagskraft. Høj grad af vilje for og evne til fleksibilitet og omstilling. Erfaring med mål og målstyring. Erfaring med myndighedsarbejde fra en kommunal forvaltning. Et betydeligt overblik og en rodfæstethed under pres. At du er indstillet på fleksibel arbejdstid. Erfaring med og evner for præcis faglig kommunikation til medarbejdere, samarbejdspartnere og politisk niveau. Erfaring med økonomistyring. Vilje, evne og lyst til at samarbejde med borgere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af organisationerne. Kørekort til kategori B er en forudsætning for ansættelse. Vi kan tilbyde: En organisation der værdsætter personligt drive og id rigdom. Personlig frihed i opgaveløsningen En arbejdsplads hvor faglighed og arbejdsmiljø prioriteres. Fokus på din fortsatte faglige udvikling. Et velfungerende lederkollegie. Der vil ved ansættelse blive indhentet straffeattest. Der vil efter gældende retningslinjer blive indhentet referencer ved ansættelse. Løn efter gældende overenskomst. Besøg www.visitodsherred.dk for at læse mere om lokalområdet eller kommunens hjemmeside www.odsherred.dk Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Claus Krants på telefon 24 34 46 66 eller clksc@odsherred.dk. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den. 20 21 juni 2019. Stillingen søges via Odsherreds Kommunes hjemmeside.

Vi søger en fagligt stærk teamleder til Socialpsykiatrien i Odsherred Kommune.

Stillingen er til besættelse 1/8 2019 eller efter aftale.

Socialpsykiatrien driver 3 væresteder og 4 opgangsfælleskaber, en døgnbemandet botilbud, 5 ”skæveboliger”, yder støtte efter Servicelovens § 85 i borgernes egne hjem, samt varetager opsøgende arbejde efter Servicelovens § 99 i sammenhæng med et socialt akuttilbud. Socialpsykiatrien er en del af Center for Social og Psykiatri, der dækker en bred vifte af tilbud til borgere med fysiske og psykiske handicaps, og er aktuelt fokuseret på faglig udvikling i den fælles opgaveløsning på tværs af afdelinger, samt en stadig udvikling af det recoveryorienterede rehabiliterende arbejde.
Center for Social og Psykiatri vægter det solide sociale arbejde højt, hvor medarbejderne medvirker til at mennesker med fysiske, psykiske og sociale udfordringer, kan realisere deres potentiale ud fra egne ønsker og muligheder inden for rammerne af lovgivningen.

Grønnehaven er et døgnbemandet botilbud efter SEL § 108. Vi varetager opgaver og yder støtte i forhold til 14 beboere. Målgruppen er voksne med betydelige sociale og psykiatriske problemstillinger. En del af beboerne har sideløbende misbrug.

Der vil ved ansættelse blive lagt særlig vægt på erfaring med ledelse, herunder direkte personaleledelse, solid erfaring i forhold til målgruppen og problemfeltet. Der er sat et arbejde i gang med at styrke beskrivelsen af formål og mål/delmål i det daglige arbejde sammen med beboerne. Der vil derfor blive lagt vægt på erfaring fra og med det kommunale myndighedsarbejde. Dette kræver kendskab til arbejdsgange i samarbejdet imellem myndighed og tilbud, samt et godt kendskab til den relevante lovgivning på området.

Opgaven er dagligt og direkte faglig ledelse samt personaleansvar for ca. 25 dygtige medarbejdere engageret i socialpædagogisk støtte.

Medarbejdergruppen har forskellig uddannelsesmæssig baggrund og rummer socialpædagoger, sundhedsfaglige og omsorgsmedhjælpere. En del af medarbejdergruppen udgøres af et praktisk / teknisk team af værkstedsassistenter. Teamet varetager vedligeholdelsesopgaver på tværs af organisationen.

Du forventes i samarbejde med afdelingslederen, at tage initiativ og lede an i forhold til den faglige udvikling, og være i stand til at tilrettelægge, strukturere og eksekvere faglige udviklingsprogrammer flydende fra centerledelsen. Du forventes at kunne yde en sikker og daglig faglig sparring og vejledning af det pædagogiske personale. Du skal have et særligt fokus på strukturelle og styringsmæssige forhold bredt set, herunder af de enkelte beboeres sager. Som teamleder har du med reference til afdelingslederen, ansvaret for den daglige drift og den faglige ledelse af ovennævnte områder. Du vil indgå i en teamledergruppe der samlet refererer til afdelingslederen.

Stillingen stiller krav om en særlig robusthed, idet området i sin natur er karakteriseret ved en grad af uforudsigelighed og pludseligt opståede situationer.

Du opfordres til at belyse særlige kompetencer i din ansøgning. Din uddannelsesmæssige profil og baggrund kan med fordel være socialrådgiver, socialpædagog eller anden relevant uddannelse.

Forventningerne til dig:

  • Engagement, organisationsloyalitet og ansvarlighed.
  • Personligt initiativ til og facilitering af løbende udvikling af praksis.
  • Evne til at balancere imellem- og trives i forhold til, selvstændighed og tæt samarbejde.
  • Tydelighed i ledelsesstil og kommunikation.
  • Integritet og personlig som faglig gennemslagskraft.
  • Høj grad af vilje for og evne til fleksibilitet og omstilling.
  • Erfaring med mål og målstyring.
  • Erfaring med myndighedsarbejde fra en kommunal forvaltning.
  • Et betydeligt overblik og en rodfæstethed under pres.
  • At du er indstillet på fleksibel arbejdstid.
  • Erfaring med og evner for præcis faglig kommunikation til medarbejdere, samarbejdspartnere og politisk niveau.
  • Erfaring med økonomistyring.
  • Vilje, evne og lyst til at samarbejde med borgere, kolleger og samarbejdspartnere på tværs af organisationerne.
  • Kørekort til kategori B er en forudsætning for ansættelse.

Vi kan tilbyde:

  • En organisation der værdsætter personligt drive og idérigdom.
  • Personlig frihed i opgaveløsningen
  • En arbejdsplads hvor faglighed og arbejdsmiljø prioriteres.
  • Fokus på din fortsatte faglige udvikling.
  • Et velfungerende lederkollegie.

Der vil ved ansættelse blive indhentet straffeattest. Der vil efter gældende retningslinjer blive indhentet referencer ved ansættelse.

Løn efter gældende overenskomst.

Besøg www.visitodsherred.dk for at læse mere om lokalområdet eller kommunens hjemmeside www.odsherred.dk

Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingsleder Claus Krants på telefon

24 34 46 66 eller clksc@odsherred.dk. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den. 20 & 21 juni 2019.

Stillingen søges via Odsherreds Kommunes hjemmeside.

Odsherred KommuneNykøbing Sj2019-05-23T00:00:002019-06-16T00:00:00
330015658Teamleder til Voksenteam (genopslag)Robot I nyetableret Myndighedsenhed, Center for Social og Psykiatri Odsherred Kommune er i gang med en udviklingsproces på myndighedsområdet i en nyetableret samlet myndighedsenhed for Servicelovsydelser på det specialiserede voksen- og ældreområdet. Vi vil være kendt for høj faglighed, samarbejde med borgerne med fokus på bl.a. sammenhæng i indsatserne og tværgående samarbejde, internt såvel som eksternt. Vi søger til en nyoprettet stilling i Voksenteamet i Myndighedsenheden en teamleder, som kan og vil gå forrest i denne udviklingsproces og samtidig sikre driften. For at udvide ansøgerfeltet er dette i genopslag. Kan du lede og sikre faglig udvikling, engagement og effektivitet i et team på 13 medarbejdere? Kan du gå forrest og være medskabende i den nyetablerede tværgående Myndighedsenhed? Myndighedsenheden består af tre teams: Voksenteamet, Visitationsteamet og Hjælpemiddelteamet. Afdelingen ledes overordnet af en afdelingsleder, og understøttes af en administrativ enhed. Myndighedsenheden er organisatorisk placeret i Center for Social og Psykiatri og holder til i Højby. Voksenteamet er opdelt i to teams, et handicapteam og et psykiatriteam, som sagsbehandler alle sager efter Servicelovens bestemmelser på det specialiserede voksenområde. Som teamleder vil du blandt andet få ansvaret for: Faglig sparring for myndighedsarbejdet på det specialiserede voksenområde Udvikling og kvalitetssikring af arbejdet på myndighedsområdet Overblik over igangværende foranstaltninger samt projekter og tiltag, både internt og eksternt. Tværfaglig samarbejde og sparring Realisering og implementering af et lærings- og udviklingsforløb, som en del af et 2-årigt forløb i samarbejde med Socialstyrelsen, Ankestyrelsen og VISO. Det videre lærings- og udviklingsforløb tager udgangspunkt i en udarbejdet analyserapport om sagsbehandlingen på voksenhandicapområdet. Forventninger til dig: Du har en socialfaglig baggrund og relevant efteruddannelse Kendskab til relevant lovgivning og regler på området Erfaring med faglig ledelse, personale- og udviklingsledelse Erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og med tværgående samarbejde Erfaring med forandringsprocesser og implementering af større projekter og lærings- og udviklingsforløb. Personlige og faglige kompetencer, som vi lægger vægt på er at: Du er klar og tydelig i din kommunikation uanset budskabet Du inviterer til dialog, men har gennemslagskraftig, når det er nødvendigt Du har fokus på løbende at udvikle den attraktive arbejdsplads, herunder have stærkt fokus på arbejdsmiljøet Du er positiv i dit livssyn og udstyret med en smittende energi og et godt humør Du har overblik, ser sammenhænge og kan arbejde både strategisk og i detaljen Se job- og kompetenceprofil for stillingen. Vi kan tilbyde dig en stilling som blandt andet indeholder: En spændende og udviklende ledelsesudfordring inden for et område, som er i konstant udvikling Et lederjob med stor mulighed for indflydelse på de beslutninger og processer, som fagcentret sætter i værk Et godt samarbejde med andre kollegaer, der brænder for myndighedsarbejdet og den gode sagsbehandling En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på åbenhed, dialog og engagement En arbejdsplads, som pr. 1. september 2019 igangsætter et 3-årigt forsøgsprojekt med en 4-dages arbejdsuge, som også skal implementeres i Myndighedsenheden. Der er tale om en fast stilling med forventet tiltrædelse 1. august 2019. Løn og ansættelsesvilkår i henholde til gældende overenskomst. Samtaler afholdes 12. juni 2019.I nyetableret Myndighedsenhed, Center for Social og Psykiatri Odsherred Kommune er i gang med en udviklingsproces på myndighedsområdet i en nyetableret samlet myndighedsenhed for Servicelovsydelser på det specialiserede voksen- og ældreområdet. Vi vil være kendt for høj faglighed, samarbejde med borgerne med fokus på bl.a. sammenhæng i indsatserne og tværgående samarbejde, internt såvel som eksternt. Vi søger til en nyoprettet stilling i Voksenteamet i Myndighedsenheden en teamleder, som kan og vil gå forrest i denne udviklingsproces og samtidig sikre driften. For at udvide ansøgerfeltet er dette i genopslag.

Kan du lede og sikre faglig udvikling, engagement og effektivitet i et team på 13 medarbejdere?

Kan du gå forrest og være medskabende i den nyetablerede tværgående Myndighedsenhed?

Myndighedsenheden består af tre teams: Voksenteamet, Visitationsteamet og Hjælpemiddelteamet. Afdelingen ledes overordnet af en afdelingsleder, og understøttes af en administrativ enhed.

Myndighedsenheden er organisatorisk placeret i Center for Social og Psykiatri og holder til i Højby.

Voksenteamet er opdelt i to teams, et handicapteam og et psykiatriteam, som sagsbehandler alle sager efter Servicelovens bestemmelser på det specialiserede voksenområde.

Som teamleder vil du blandt andet få ansvaret for:

  • Faglig sparring for myndighedsarbejdet på det specialiserede voksenområde

  • Udvikling og kvalitetssikring af arbejdet på myndighedsområdet

  • Overblik over igangværende foranstaltninger samt projekter og tiltag, både internt og eksternt.

  • Tværfaglig samarbejde og sparring

  • Realisering og implementering af et lærings- og udviklingsforløb, som en del af et 2-årigt forløb i samarbejde med Socialstyrelsen, Ankestyrelsen og VISO. Det videre lærings- og udviklingsforløb tager udgangspunkt i en udarbejdet analyserapport om sagsbehandlingen på voksenhandicapområdet.

Forventninger til dig:

  • Du har en socialfaglig baggrund og relevant efteruddannelse

  • Kendskab til relevant lovgivning og regler på området

  • Erfaring med faglig ledelse, personale- og udviklingsledelse

  • Erfaring med arbejdet i en politisk ledet organisation og med tværgående samarbejde

  • Erfaring med forandringsprocesser og implementering af større projekter og lærings- og udviklingsforløb.

Personlige og faglige kompetencer, som vi lægger vægt på er at:

  • Du er klar og tydelig i din kommunikation uanset budskabet

  • Du inviterer til dialog, men har gennemslagskraftig, når det er nødvendigt

  • Du har fokus på løbende at udvikle den attraktive arbejdsplads, herunder have stærkt fokus på arbejdsmiljøet

  • Du er positiv i dit livssyn og udstyret med en smittende energi og et godt humør

  • Du har overblik, ser sammenhænge og kan arbejde både strategisk og i detaljen

Se job- og kompetenceprofil for stillingen.

Vi kan tilbyde dig en stilling som blandt andet indeholder:

  • En spændende og udviklende ledelsesudfordring inden for et område, som er i konstant udvikling

  • Et lederjob med stor mulighed for indflydelse på de beslutninger og processer, som fagcentret sætter i værk

  • Et godt samarbejde med andre kollegaer, der brænder for myndighedsarbejdet og den gode sagsbehandling

  • En arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på åbenhed, dialog og engagement

  • En arbejdsplads, som pr. 1. september 2019 igangsætter et 3-årigt forsøgsprojekt med en 4-dages arbejdsuge, som også skal implementeres i Myndighedsenheden.

Der er tale om en fast stilling med forventet tiltrædelse 1. august 2019.

Løn og ansættelsesvilkår i henholde til gældende overenskomst.

Samtaler afholdes 12. juni 2019.

Odsherred KommuneHøjby2019-05-02T00:00:002019-06-03T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Socialpsykiatri Odsherred søger teamleder til det døgnbemandede botilbud Grønnehaven.

Odsherred Kommune

Nykøbing Sj
Vi søger en fagligt stærk teamleder til Socialpsykiatrien i Odsherred Kommune. Stillingen er til besættelse 1 8 2019 eller efter aftale. Socialpsykiatrien driver 3 væresteder og 4 opgangsfælleskaber, en døgnbemandet botilbud, 5 skæveboliger , yder s...
Indrykket:23. maj 2019
Udløbsdato:16. juni 2019

Teamleder til Voksenteam (genopslag)

Odsherred Kommune

Højby
I nyetableret Myndighedsenhed, Center for Social og Psykiatri Odsherred Kommune er i gang med en udviklingsproces på myndighedsområdet i en nyetableret samlet myndighedsenhed for Servicelovsydelser på det specialiserede voksen- og ældreområdet. Vi v...
Indrykket:2. maj 2019
Udløbsdato:3. juni 2019