Lektorat i retsvidenskab

Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet

Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet opslår et eller flere lektorater i retsvidenskab. Til stillingerne er knyttet forsknings-, undervisnings- og administrationsforpligtelser. Stillingerne er ledige til besættelse den 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Stillingen som lektor
Lektoren skal forske og undervise, vejlede speciale- og ph.d.-studerende samt indgå i eksamensarbejde og administration på bachelor-, kandidat- og ph.d.-uddannelsen m.v. Lektoren skal desuden publicere/formidle videnskabelige resultater både nationalt og internationalt, videnudveksle med samfundet, og deltage i den faglige udvikling af området på højeste internationale niveau. Hertil kommer forskningsledelse, herunder gennem tilvejebringelse af ekstern finansiering af lønmidler til forskningsprojekter og gennem vejledning og supervision af adjunkter og andre forskere samt deltage i fagligt bedømmelsesarbejde.

Lektoren forpligtes i øvrigt til løbende at udvikle og vedligeholde sine kompetencer inden for undervisning og pædagogik.

Der kan komme andre opgaver efter fakultetets bestemmelse og opgaver kan løbende ændres.

Rekrutteringsbehov
Opslaget er åbent, dvs. at ansøgere inden for alle retsvidenskabelige fag m.v. kan søge stillingen, se dog nedenfor.

Fakultetet har særlig interesse i at rekruttere til forsknings- og uddannelsesområder relateret til de obligatoriske fag på den juridiske bacheloruddannelse (se http://studier.ku.dk/bachelor/jura/undervisning-og-opbygning/).

Fakultetet har god dækning inden for folkeret, EU-ret og immaterialret. Derfor forudsætter yderligere rekrutteringer inden for disse fagområder, at ansøger klart kan godtgøre, at den pågældende også kan levere forskningsbaseret undervisning på obligatoriske fag uden for folkeret, EU-ret og immaterialret, samt at ansøgers forskningsplan videreudvikler fakultetets forskning inden for det relevante fagområde.

Kvalifikationskrav
Ansættelse forudsætter videnskabelige kvalifikationer svarende til det, der kan opnås på grundlag af en tilfredsstillende gennemført ansættelsesperiode som adjunkt eller tilsvarende.

Ansøgeren skal kunne dokumentere videnskabelig produktion på internationalt niveau og skal have erfaring med forskningspræsentation på fagområdets førende internationale konferencer.

Det er en væsentlig forudsætning, at ansøgeren kan dokumentere evner til at yde relevant forskningsbaseret undervisning på de uddannelser, fakultetet udbyder. Yderligere er erfaring med udvikling og/eller administration af fag eller uddannelser en fordel.

Det forudsættes også, at ansøgeren kan dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af de forskningsområder, der arbejdes med i fakultetets forskningsmiljøer, og herunder at vise hvordan forskningen kan gavne de studerende på en eller flere af fakultetets uddannelser.

Der lægges vægt på ansøgerens dokumenterede evne til at deltage i samarbejde om forsknings- og undervisningssamarbejde, tilvejebringelse af ekstern finansiering samt administration af eksterne forskningsprojekter.

Der lægges desuden vægt på, at ansøgeren kan dokumentere erfaring med undervisning samt pædagogiske kvalifikationer, f.eks. erhvervet gennem et adjunktforløb eller tilsvarende. Såfremt den, der ansættes, ikke har gennemgået et pædagogisk uddannelsesprogram for adjunkter, vil lektoransættelsen kunne ske på prøve for en periode op til 1 ½ år, med henblik på, at det fornødne kursus gennemføres.

Da der er tale om en fast stilling, forventer fakultetet, at ansøger over tid tilegner sig dansk på et niveau, der muliggør undervisning på dansk. Fakultetet understøtter aktivt, at medarbejdere, som ikke ved ansættelsen har nærmere kendskab til dansk (eller andet skandinavisk sprog) i skrift og tale, tilegner sig sådanne kundskaber i fornødent omfang.

Der henvises til ”Notat om stillingsstruktur 2013 for videnskabeligt personale ved universiteter” samt ”Vejledning vedr. besættelse af faste videnskabelige stillinger ved Det Juridiske Fakultet”. Begge dokumenter kan findes på fakultetets hjemmeside her.

I øvrigt henvises ansøgere til at sætte sig ind i fakultetets mange uddannelser på fakultetets hjemmeside her.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Herudover anvises der et samlet pensionsbidrag på 17,1 % af løn og pensionsgivende tillæg. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg på baggrund af kvalifikationer.

Ansøgningens opbygning
Ansøgning og indleverede materialer, herunder artikler og bøger, skal være på dansk, svensk, norsk eller engelsk.

Ansøgningen SKAL indeholde nedenstående 8 dele (ansøgninger afvises, hvis påkrævet dokumentation mangler):

  1. Motiveret ansøgning
  2. Curriculum vitae
  3. Eksamensbeviser
  4. Fuldstændig publikationsliste
  5. Undervisningsportfolio indeholdende dokumentation for undervisningskvalifikationer samt en kort redegørelse for ansøgers undervisningsvisioner inden for forskningsfeltet. For mere information om undervisningsportfolio henvises til Københavns Universitets retningslinjer for undervisningsportfolio
  6. Forskningsplan indeholdende en oversigt over planlagte forskningsaktiviteter herunder publiceringsplaner og planer for ansøgninger om ekstern finansiering. Planen skal bl.a. dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af fakultetets forskningsmiljøer og herunder vise, hvordan forskningen kan gavne de studerende på ét eller flere af fakultetets uddannelser)
  7. Publikationer. Maksimalt fem (5) videnskabelige værker, hvoraf højst to (2) må være monografier, som ansøgeren ønsker sig bedømt på grundlag af. Ansøgere, der har skrevet ph.d.-afhandling eller tilsvarende, skal, hvis de fremsender selve ph.d.-afhandlingen, også fremsende den skriftlige bedømmelse deraf (såfremt afhandlingen er skrevet på dansk, svensk, norsk eller engelsk). De påberåbte værker skal være på enten dansk, svensk, norsk eller engelsk.
  8. Medforfattererklæring. Med påberåbte værker, hvortil der er medforfattere, skal der medsendes en medforfattererklæring om ansøgerens andel i arbejdet. Endnu ikke publicerede værker kan tages under bedømmelse. Det skal angives, hvis de ikke er publicerede.
Ud over det materiale, ansøgeren har ønsket at få inddraget i bedømmelsen, kan bedømmelsesudvalget inddrage yderligere materiale i sin bedømmelse af den pågældende. Det påhviler i givet fald ansøgeren efter anmodning at fremsende materialet til udvalget.

Ansøgningsprocedure
Ansøgning, bilag og de påberåbte videnskabelige værker uploades elektronisk via nedenstående link. Vi anbefaler dig at have alle de påkrævede dokumenter klar, inden du begynder din online ansøgning, og det er vigtigt, at al påkrævet dokumentation vedlægges.

Ansøgningen stiles til dekanen.

Der bliver udsendt automatisk bekræftelse på modtagelse af den uploadede ansøgning.

Ansøgerne vil løbende blive informeret om processen via e-mail.

Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der går videre til bedømmelse. Ansøgerne udvælges på baggrund af en overordnet vurdering af, hvilke ansøgere der bedst matcher fakultetets rekrutteringsbehov og de kvalifikationskrav, der fremgår af stillingsopslaget. Dette sammenholdes med ansøgerens forsknings – og undervisningsprofil, som fremgår af ansøgningens CV, publikationsliste, undervisningsportfolio og forskningsplan. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv.

I henhold til Københavns Universitets ”Handleplan for Karriere, Køn og Kvalitet – lige muligheder i forskning og ledelse” skal der være mindst én ansøger af hvert køn, før stillingen kan besættes.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger om ansøgningsproceduren kan fås hos Rusan Elmazi (HR), e-mail: hrsc@hrsc.ku.dk, angiv venligst ID NR 211-0098/19-2E ved henvendelse.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 15. august 2019, senest kl. 23.59.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristen udløb vil ikke komme i betragtning.

Ansøgninger som ikke indeholder alle de krævede bilag vil blive afvist og vil ikke blive behandlet af bedømmelsesudvalget.

Det Juridiske Fakultet er ét af seks fakulteter ved Københavns Universitet. Fakultetet har ansvar for forskning, undervisning og formidling på det retsvidenskabelige område. Forskningen foregår bl.a. i forskningscentre og forskningsgrupper med fokus på tematiske satsningsområder. Fakultetet omfatter ca. 80 faste videnskabelige medarbejdere, ca. 50 ph.d.-studerende samt ca. 70 administrative medarbejdere. Desuden er der ca. 450 deltidsansatte undervisere til varetagelse af en del af undervisningen ved den juridiske uddannelse, der omfatter ca. 4.500 studerende. Flere oplysninger kan læses på http://jura.ku.dk.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330046640Phoenix-8d6c615d12019-06-23T00:00:00Lektorat i retsvidenskabDet Juridiske Fakultet, Københavns Universitet

Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet opslår et eller flere lektorater i retsvidenskab. Til stillingerne er knyttet forsknings-, undervisnings- og administrationsforpligtelser. Stillingerne er ledige til besættelse den 1. januar 2020 eller snarest muligt.

Stillingen som lektor
Lektoren skal forske og undervise, vejlede speciale- og ph.d.-studerende samt indgå i eksamensarbejde og administration på bachelor-, kandidat- og ph.d.-uddannelsen m.v. Lektoren skal desuden publicere/formidle videnskabelige resultater både nationalt og internationalt, videnudveksle med samfundet, og deltage i den faglige udvikling af området på højeste internationale niveau. Hertil kommer forskningsledelse, herunder gennem tilvejebringelse af ekstern finansiering af lønmidler til forskningsprojekter og gennem vejledning og supervision af adjunkter og andre forskere samt deltage i fagligt bedømmelsesarbejde.

Lektoren forpligtes i øvrigt til løbende at udvikle og vedligeholde sine kompetencer inden for undervisning og pædagogik.

Der kan komme andre opgaver efter fakultetets bestemmelse og opgaver kan løbende ændres.

Rekrutteringsbehov
Opslaget er åbent, dvs. at ansøgere inden for alle retsvidenskabelige fag m.v. kan søge stillingen, se dog nedenfor.

Fakultetet har særlig interesse i at rekruttere til forsknings- og uddannelsesområder relateret til de obligatoriske fag på den juridiske bacheloruddannelse (se http://studier.ku.dk/bachelor/jura/undervisning-og-opbygning/).

Fakultetet har god dækning inden for folkeret, EU-ret og immaterialret. Derfor forudsætter yderligere rekrutteringer inden for disse fagområder, at ansøger klart kan godtgøre, at den pågældende også kan levere forskningsbaseret undervisning på obligatoriske fag uden for folkeret, EU-ret og immaterialret, samt at ansøgers forskningsplan videreudvikler fakultetets forskning inden for det relevante fagområde.

Kvalifikationskrav
Ansættelse forudsætter videnskabelige kvalifikationer svarende til det, der kan opnås på grundlag af en tilfredsstillende gennemført ansættelsesperiode som adjunkt eller tilsvarende.

Ansøgeren skal kunne dokumentere videnskabelig produktion på internationalt niveau og skal have erfaring med forskningspræsentation på fagområdets førende internationale konferencer.

Det er en væsentlig forudsætning, at ansøgeren kan dokumentere evner til at yde relevant forskningsbaseret undervisning på de uddannelser, fakultetet udbyder. Yderligere er erfaring med udvikling og/eller administration af fag eller uddannelser en fordel.

Det forudsættes også, at ansøgeren kan dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af de forskningsområder, der arbejdes med i fakultetets forskningsmiljøer, og herunder at vise hvordan forskningen kan gavne de studerende på en eller flere af fakultetets uddannelser.

Der lægges vægt på ansøgerens dokumenterede evne til at deltage i samarbejde om forsknings- og undervisningssamarbejde, tilvejebringelse af ekstern finansiering samt administration af eksterne forskningsprojekter.

Der lægges desuden vægt på, at ansøgeren kan dokumentere erfaring med undervisning samt pædagogiske kvalifikationer, f.eks. erhvervet gennem et adjunktforløb eller tilsvarende. Såfremt den, der ansættes, ikke har gennemgået et pædagogisk uddannelsesprogram for adjunkter, vil lektoransættelsen kunne ske på prøve for en periode op til 1 ½ år, med henblik på, at det fornødne kursus gennemføres.

Da der er tale om en fast stilling, forventer fakultetet, at ansøger over tid tilegner sig dansk på et niveau, der muliggør undervisning på dansk. Fakultetet understøtter aktivt, at medarbejdere, som ikke ved ansættelsen har nærmere kendskab til dansk (eller andet skandinavisk sprog) i skrift og tale, tilegner sig sådanne kundskaber i fornødent omfang.

Der henvises til ”Notat om stillingsstruktur 2013 for videnskabeligt personale ved universiteter” samt ”Vejledning vedr. besættelse af faste videnskabelige stillinger ved Det Juridiske Fakultet”. Begge dokumenter kan findes på fakultetets hjemmeside her.

I øvrigt henvises ansøgere til at sætte sig ind i fakultetets mange uddannelser på fakultetets hjemmeside her.

Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Herudover anvises der et samlet pensionsbidrag på 17,1 % af løn og pensionsgivende tillæg. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg på baggrund af kvalifikationer.

Ansøgningens opbygning
Ansøgning og indleverede materialer, herunder artikler og bøger, skal være på dansk, svensk, norsk eller engelsk.

Ansøgningen SKAL indeholde nedenstående 8 dele (ansøgninger afvises, hvis påkrævet dokumentation mangler):

  1. Motiveret ansøgning
  2. Curriculum vitae
  3. Eksamensbeviser
  4. Fuldstændig publikationsliste
  5. Undervisningsportfolio indeholdende dokumentation for undervisningskvalifikationer samt en kort redegørelse for ansøgers undervisningsvisioner inden for forskningsfeltet. For mere information om undervisningsportfolio henvises til Københavns Universitets retningslinjer for undervisningsportfolio
  6. Forskningsplan indeholdende en oversigt over planlagte forskningsaktiviteter herunder publiceringsplaner og planer for ansøgninger om ekstern finansiering. Planen skal bl.a. dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af fakultetets forskningsmiljøer og herunder vise, hvordan forskningen kan gavne de studerende på ét eller flere af fakultetets uddannelser)
  7. Publikationer. Maksimalt fem (5) videnskabelige værker, hvoraf højst to (2) må være monografier, som ansøgeren ønsker sig bedømt på grundlag af. Ansøgere, der har skrevet ph.d.-afhandling eller tilsvarende, skal, hvis de fremsender selve ph.d.-afhandlingen, også fremsende den skriftlige bedømmelse deraf (såfremt afhandlingen er skrevet på dansk, svensk, norsk eller engelsk). De påberåbte værker skal være på enten dansk, svensk, norsk eller engelsk.
  8. Medforfattererklæring. Med påberåbte værker, hvortil der er medforfattere, skal der medsendes en medforfattererklæring om ansøgerens andel i arbejdet. Endnu ikke publicerede værker kan tages under bedømmelse. Det skal angives, hvis de ikke er publicerede.
Ud over det materiale, ansøgeren har ønsket at få inddraget i bedømmelsen, kan bedømmelsesudvalget inddrage yderligere materiale i sin bedømmelse af den pågældende. Det påhviler i givet fald ansøgeren efter anmodning at fremsende materialet til udvalget.

Ansøgningsprocedure
Ansøgning, bilag og de påberåbte videnskabelige værker uploades elektronisk via nedenstående link. Vi anbefaler dig at have alle de påkrævede dokumenter klar, inden du begynder din online ansøgning, og det er vigtigt, at al påkrævet dokumentation vedlægges.

Ansøgningen stiles til dekanen.

Der bliver udsendt automatisk bekræftelse på modtagelse af den uploadede ansøgning.

Ansøgerne vil løbende blive informeret om processen via e-mail.

Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der går videre til bedømmelse. Ansøgerne udvælges på baggrund af en overordnet vurdering af, hvilke ansøgere der bedst matcher fakultetets rekrutteringsbehov og de kvalifikationskrav, der fremgår af stillingsopslaget. Dette sammenholdes med ansøgerens forsknings – og undervisningsprofil, som fremgår af ansøgningens CV, publikationsliste, undervisningsportfolio og forskningsplan. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv.

I henhold til Københavns Universitets ”Handleplan for Karriere, Køn og Kvalitet – lige muligheder i forskning og ledelse” skal der være mindst én ansøger af hvert køn, før stillingen kan besættes.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Yderligere oplysninger om ansøgningsproceduren kan fås hos Rusan Elmazi (HR), e-mail: hrsc@hrsc.ku.dk, angiv venligst ID NR 211-0098/19-2E ved henvendelse.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er den 15. august 2019, senest kl. 23.59.

Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristen udløb vil ikke komme i betragtning.

Ansøgninger som ikke indeholder alle de krævede bilag vil blive afvist og vil ikke blive behandlet af bedømmelsesudvalget.

Det Juridiske Fakultet er ét af seks fakulteter ved Københavns Universitet. Fakultetet har ansvar for forskning, undervisning og formidling på det retsvidenskabelige område. Forskningen foregår bl.a. i forskningscentre og forskningsgrupper med fokus på tematiske satsningsområder. Fakultetet omfatter ca. 80 faste videnskabelige medarbejdere, ca. 50 ph.d.-studerende samt ca. 70 administrative medarbejdere. Desuden er der ca. 450 deltidsansatte undervisere til varetagelse af en del af undervisningen ved den juridiske uddannelse, der omfatter ca. 4.500 studerende. Flere oplysninger kan læses på http://jura.ku.dk.

Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet Det Juridiske Fakultet ved Københavns Universitet opslår et eller flere lektorater i retsvidenskab. Til stillingerne er knyttet forsknings-, undervisnings- og administrationsforpligtelser. Stillingerne er ledige til besættelse den 1. januar 2020 eller snarest muligt. Stillingen som lektor Lektoren skal forske og undervise, vejlede speciale- og ph.d.-studerende samt indgå i eksamensarbejde og administration på bachelor-, kandidat- og ph.d.-uddannelsen m.v. Lektoren skal desuden publicere formidle videnskabelige resultater både nationalt og internationalt, videnudveksle med samfundet, og deltage i den faglige udvikling af området på højeste internationale niveau. Hertil kommer forskningsledelse, herunder gennem tilvejebringelse af ekstern finansiering af lønmidler til forskningsprojekter og gennem vejledning og supervision af adjunkter og andre forskere samt deltage i fagligt bedømmelsesarbejde. Lektoren forpligtes i øvrigt til løbende at udvikle og vedligeholde sine kompetencer inden for undervisning og pædagogik. Der kan komme andre opgaver efter fakultetets bestemmelse og opgaver kan løbende ændres. Rekrutteringsbehov Opslaget er åbent, dvs. at ansøgere inden for alle retsvidenskabelige fag m.v. kan søge stillingen, se dog nedenfor. Fakultetet har særlig interesse i at rekruttere til forsknings- og uddannelsesområder relateret til de obligatoriske fag på den juridiske bacheloruddannelse (se http: studier.ku.dk bachelor jura undervisning-og-opbygning ). Fakultetet har god dækning inden for folkeret, EU-ret og immaterialret. Derfor forudsætter yderligere rekrutteringer inden for disse fagområder, at ansøger klart kan godtgøre, at den pågældende også kan levere forskningsbaseret undervisning på obligatoriske fag uden for folkeret, EU-ret og immaterialret, samt at ansøgers forskningsplan videreudvikler fakultetets forskning inden for det relevante fagområde. Kvalifikationskrav Ansættelse forudsætter videnskabelige kvalifikationer svarende til det, der kan opnås på grundlag af en tilfredsstillende gennemført ansættelsesperiode som adjunkt eller tilsvarende. Ansøgeren skal kunne dokumentere videnskabelig produktion på internationalt niveau og skal have erfaring med forskningspræsentation på fagområdets førende internationale konferencer. Det er en væsentlig forudsætning, at ansøgeren kan dokumentere evner til at yde relevant forskningsbaseret undervisning på de uddannelser, fakultetet udbyder. Yderligere er erfaring med udvikling og eller administration af fag eller uddannelser en fordel. Det forudsættes også, at ansøgeren kan dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af de forskningsområder, der arbejdes med i fakultetets forskningsmiljøer, og herunder at vise hvordan forskningen kan gavne de studerende på en eller flere af fakultetets uddannelser. Der lægges vægt på ansøgerens dokumenterede evne til at deltage i samarbejde om forsknings- og undervisningssamarbejde, tilvejebringelse af ekstern finansiering samt administration af eksterne forskningsprojekter. Der lægges desuden vægt på, at ansøgeren kan dokumentere erfaring med undervisning samt pædagogiske kvalifikationer, f.eks. erhvervet gennem et adjunktforløb eller tilsvarende. Såfremt den, der ansættes, ikke har gennemgået et pædagogisk uddannelsesprogram for adjunkter, vil lektoransættelsen kunne ske på prøve for en periode op til 1 ½ år, med henblik på, at det fornødne kursus gennemføres. Da der er tale om en fast stilling, forventer fakultetet, at ansøger over tid tilegner sig dansk på et niveau, der muliggør undervisning på dansk. Fakultetet understøtter aktivt, at medarbejdere, som ikke ved ansættelsen har nærmere kendskab til dansk (eller andet skandinavisk sprog) i skrift og tale, tilegner sig sådanne kundskaber i fornødent omfang. Der henvises til Notat om stillingsstruktur 2013 for videnskabeligt personale ved universiteter samt Vejledning vedr. besættelse af faste videnskabelige stillinger ved Det Juridiske Fakultet . Begge dokumenter kan findes på fakultetets hjemmeside her. I øvrigt henvises ansøgere til at sætte sig ind i fakultetets mange uddannelser på fakultetets hjemmeside her. Løn- og ansættelsesvilkår Ansættelsen sker i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Herudover anvises der et samlet pensionsbidrag på 17,1 af løn og pensionsgivende tillæg. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg på baggrund af kvalifikationer. Ansøgningens opbygning Ansøgning og indleverede materialer, herunder artikler og bøger, skal være på dansk, svensk, norsk eller engelsk. Ansøgningen SKAL indeholde nedenstående 8 dele (ansøgninger afvises, hvis påkrævet dokumentation mangler): Motiveret ansøgning Curriculum vitae Eksamensbeviser Fuldstændig publikationsliste Undervisningsportfolio indeholdende dokumentation for undervisningskvalifikationer samt en kort redegørelse for ansøgers undervisningsvisioner inden for forskningsfeltet. For mere information om undervisningsportfolio henvises til Københavns Universitets retningslinjer for undervisningsportfolio Forskningsplan indeholdende en oversigt over planlagte forskningsaktiviteter herunder publiceringsplaner og planer for ansøgninger om ekstern finansiering. Planen skal bl.a. dokumentere evne til at bidrage med forskning inden for ét eller flere af fakultetets forskningsmiljøer og herunder vise, hvordan forskningen kan gavne de studerende på ét eller flere af fakultetets uddannelser) Publikationer. Maksimalt fem (5) videnskabelige værker, hvoraf højst to (2) må være monografier, som ansøgeren ønsker sig bedømt på grundlag af. Ansøgere, der har skrevet ph.d.-afhandling eller tilsvarende, skal, hvis de fremsender selve ph.d.-afhandlingen, også fremsende den skriftlige bedømmelse deraf (såfremt afhandlingen er skrevet på dansk, svensk, norsk eller engelsk). De påberåbte værker skal være på enten dansk, svensk, norsk eller engelsk. Medforfattererklæring. Med påberåbte værker, hvortil der er medforfattere, skal der medsendes en medforfattererklæring om ansøgerens andel i arbejdet. Endnu ikke publicerede værker kan tages under bedømmelse. Det skal angives, hvis de ikke er publicerede. Ud over det materiale, ansøgeren har ønsket at få inddraget i bedømmelsen, kan bedømmelsesudvalget inddrage yderligere materiale i sin bedømmelse af den pågældende. Det påhviler i givet fald ansøgeren efter anmodning at fremsende materialet til udvalget. Ansøgningsprocedure Ansøgning, bilag og de påberåbte videnskabelige værker uploades elektronisk via nedenstående link. Vi anbefaler dig at have alle de påkrævede dokumenter klar, inden du begynder din online ansøgning, og det er vigtigt, at al påkrævet dokumentation vedlægges. Ansøgningen stiles til dekanen. Der bliver udsendt automatisk bekræftelse på modtagelse af den uploadede ansøgning. Ansøgerne vil løbende blive informeret om processen via e-mail. Efter ansøgningsfristens udløb udvælger den ansættelsesbemyndigede leder, med rådgivning fra ansættelsesudvalget, hvilke ansøgere der går videre til bedømmelse. Ansøgerne udvælges på baggrund af en overordnet vurdering af, hvilke ansøgere der bedst matcher fakultetets rekrutteringsbehov og de kvalifikationskrav, der fremgår af stillingsopslaget. Dette sammenholdes med ansøgerens forsknings og undervisningsprofil, som fremgår af ansøgningens CV, publikationsliste, undervisningsportfolio og forskningsplan. Alle ansøgere får umiddelbart herefter besked om, hvorvidt deres ansøgning er gået videre til bedømmelse af et fagkyndigt bedømmelsesudvalg. De udvalgte ansøgere orienteres om udvalgets sammensætning, og hver ansøger får lejlighed til at kommentere den del af bedømmelsen, som angår ansøgeren selv. I henhold til Københavns Universitets Handleplan for Karriere, Køn og Kvalitet lige muligheder i forskning og ledelse skal der være mindst én ansøger af hvert køn, før stillingen kan besættes. Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen. Yderligere oplysninger om ansøgningsproceduren kan fås hos Rusan Elmazi (HR), e-mail: hrsc@hrsc.ku.dk, angiv venligst ID NR 211-0098 19-2E ved henvendelse. Ansøgningsfrist Ansøgningsfristen er den 15. august 2019, senest kl. 23.59. Ansøgninger modtaget efter ansøgningsfristen udløb vil ikke komme i betragtning. Ansøgninger som ikke indeholder alle de krævede bilag vil blive afvist og vil ikke blive behandlet af bedømmelsesudvalget. Det Juridiske Fakultet er ét af seks fakulteter ved Københavns Universitet. Fakultetet har ansvar for forskning, undervisning og formidling på det retsvidenskabelige område. Forskningen foregår bl.a. i forskningscentre og forskningsgrupper med fokus på tematiske satsningsområder. Fakultetet omfatter ca. 80 faste videnskabelige medarbejdere, ca. 50 ph.d.-studerende samt ca. 70 administrative medarbejdere. Desuden er der ca. 450 deltidsansatte undervisere til varetagelse af en del af undervisningen ved den juridiske uddannelse, der omfatter ca. 4.500 studerende. Flere oplysninger kan læses på http: jura.ku.dk.11jobnet8d6c615d100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-15T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1307&ProjectId=149611&DepartmentId=18962&MediaId=4632&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnTårnbyEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3550217KU - JUR - Fakultetet, Co Søndre Campus11Karen Blixens Plads 162300København SDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent781271JobNet5007583500758310020-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d6c615dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d6c615dhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d6c615d&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=8d6c615d&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Paedagog_undervisning_og_forskning/Undervisning_og_paedagogik/20.jpgSom Lektor hos KU - JUR - Fakultetet, Co Søndre Campus bliver du en del af et godt arbejdsmiljø og bliver dagligt mødt af nye spændende udfordringer.12008001Dansk3Læse/ tale231005Lektor9Undervisning og pædagogik362112779noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmark330045479Matematiklærer til indskolingen på SortedamskolenBasic Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab. Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsorienterede og samtidig arbejder vi for at få implementeret indsatser, før vi går videre med noget nyt. Vi samarbejder om Meebook, Office365 og Onedrive. Vi værner om et godt arbejdsmiljø i et tæt samarbejde mellem medarbejdere og ledelse. Vores elever får gode resultater og trives begge dele ligger både over kommunens og landets gennemsnit. På skolens hjemmeside kan du orientere dig om skolens dagligdag og pædagogiske grundlag: www.sortedamskolen.skoleporten.dk. Sortedamskolen ligger på Østerbro lige ud til Sortedamsøen og tæt ved Fælledparken. Skolen er placeret på to adskilte matrikler beliggende ca. 200 meter fra hinanden: Et indskolingshus og et hus for mellemtrin og udskoling. Skolen er en tre-sporet skole med ca. 75 engagerede medarbejdere og 675 elever. Mere information Du kan kontakte skolens ledelse på 3527 1029 for yderligere oplysninger. Løn og ansættelsesvilkår Stillingen er omfattet af Overenskomst for lærere med flere i folkeskolen og i Københavns Kommune og Arbejdstidsaftalen for lærere i den primærkommunale folkeskole og Københavns Kommune . Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra august. Aflønning vil ske i henhold til Aftale om løn i folkeskolen Københavns Kommune samt Forhåndsaftale mellem Uddannelsesforvaltningen og Københavns Lærerforening . Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Samtalerne holdes tirsdag den 6. august.

Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab.

Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsorienterede og samtidig arbejder vi for at få implementeret indsatser, før vi går videre med noget nyt. Vi samarbejder om Meebook, Office365 og Onedrive. Vi værner om et godt arbejdsmiljø i et tæt samarbejde mellem medarbejdere og ledelse.

Vores elever får gode resultater og trives – begge dele ligger både over kommunens og landets gennemsnit.
På skolens hjemmeside kan du orientere dig om skolens dagligdag og pædagogiske grundlag: www.sortedamskolen.skoleporten.dk.

Sortedamskolen ligger på Østerbro lige ud til Sortedamsøen og tæt ved Fælledparken. Skolen er placeret på to adskilte matrikler beliggende ca. 200 meter fra hinanden: Et indskolingshus og et hus for mellemtrin og udskoling. Skolen er en tre-sporet skole med ca. 75 engagerede medarbejdere og 675 elever.

Mere information
Du kan kontakte skolens ledelse på 3527 1029 for yderligere oplysninger.

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er omfattet af ”Overenskomst for lærere med flere i folkeskolen og i Københavns Kommune” og ”Arbejdstidsaftalen for lærere i den primærkommunale folkeskole og Københavns Kommune”.
Stillingen er på fuld tid med ansættelse fra august. 

Aflønning vil ske i henhold til ”Aftale om løn i folkeskolen – Københavns Kommune” samt ”Forhåndsaftale mellem Uddannelsesforvaltningen og Københavns Lærerforening”.

Sammen med din ansøgning beder vi dig uploade CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019
Samtalerne holdes tirsdag den 6. august.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSortedamskolenKøbenhavn Ø2019-06-18T16:03:51.5632019-07-23T00:00:00
330048588Engagerede lærere med stærke klasseledelseskompetencer til Københavns Kommunes Ungdomsskole - afdeling 10. VestBasic Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og eller dansk. Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbud med henblik på at udvikle vores elever både på det personlige og det faglige plan. Du kan se mere om vores tilbud på www.ungdomsskolen.kk.dk. Du bliver kontaktlærer for en gruppe elever, hvor du skal varetage personlige og udviklende samtaler med de unge og forestå forældresamarbejdet ved f.eks. skole hjem-samtaler. Målet er at få den unge afklaret til at træffe et valg om næste års ungdomsuddannelse og selvfølgelig have et sjovt, godt og udbytterigt år på 10 Vest. Du skal kunne varetage nogle af følgende opgaver Matematik (den ene stilling skal indeholde matematik) Engelsk Dansk Dansk som andet sprog linjefag eller tilsvarende kompetence Vores nye fag - Job og uddannelse udvikles og varetages i samarbejde med kollegerne Valgfag mulighed for at dyrke din særlige interesse ud fra elevernes ønsker og behov Fælles opgaver i teamet Den endelig fordeling af fagene bliver aftalt efter ansættelse og i samarbejde med teamet. Vi er et mindre team med fokus på faglighed og fællesskab, som vi dyrker i et tæt samarbejde med kolleger, eleverne, deres forældre og vores UU-vejledning i vores dejlige nye rammer på Vesterbro. Vi kan tilbyde et kollegialt samarbejde i professionelle, rummelige og fleksible rammer. Her kan du udfolde din faglige fantasi og sætte et personligt præg på læringsmiljøet med en alsidig tilgang til vores elevgruppe med faglighed og fællesskab i fokus. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. Tiltrædelse snarest muligt, og vi venter gerne, hvis du er den helt rigtige kandidat. Stillingerne er en fastansættelse og kan både være på fuld tid eller deltid. Du må gerne tilkendegive i din ansøgning, om du ønsker fuld tid eller deltid (med præcisering af ønskede timetal). Yderligere oplysninger Du er velkommen til at ringe til afdelingsleder Carsten Juhler på 2449 6636, hvis du har spørgsmål omkring stillingen. Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019

Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og/eller dansk.

Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbud med henblik på at udvikle vores elever både på det personlige og det faglige plan.

Du kan se mere om vores tilbud på www.ungdomsskolen.kk.dk.

Du bliver kontaktlærer for en gruppe elever, hvor du skal varetage personlige og udviklende samtaler med de unge og forestå forældresamarbejdet ved f.eks. skole/hjem-samtaler. Målet er at få den unge afklaret til at træffe et valg om næste års ungdomsuddannelse – og selvfølgelig have et sjovt, godt og udbytterigt år på 10 Vest.

Du skal kunne varetage nogle af følgende opgaver

  • Matematik (den ene stilling skal indeholde matematik)
  • Engelsk
  • Dansk
  • Dansk som andet sprog – linjefag eller tilsvarende kompetence
  • Vores ”nye” fag - Job og uddannelse – udvikles og varetages i samarbejde med kollegerne
  • Valgfag – mulighed for at dyrke din særlige interesse ud fra elevernes ønsker og behov
  • Fælles opgaver i teamet

Den endelig fordeling af fagene bliver aftalt efter ansættelse og i samarbejde med teamet. 

Vi er et mindre team med fokus på faglighed og fællesskab, som vi dyrker i et tæt samarbejde med kolleger, eleverne, deres forældre og vores UU-vejledning i vores dejlige nye rammer på Vesterbro.

Vi kan tilbyde et kollegialt samarbejde i professionelle, rummelige og fleksible rammer. Her kan du udfolde din faglige fantasi og sætte et personligt præg på læringsmiljøet med en alsidig tilgang til vores elevgruppe – med faglighed og fællesskab i fokus.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse snarest muligt, og vi venter gerne, hvis du er den helt rigtige kandidat.

Stillingerne er en fastansættelse og kan både være på fuld tid eller deltid. Du må gerne tilkendegive i din ansøgning, om du ønsker fuld tid eller deltid (med præcisering af ønskede timetal).

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at ringe til afdelingsleder Carsten Juhler på 2449 6636, hvis du har spørgsmål omkring stillingen.

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 26. juli 2019

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngKKU 10. VestKøbenhavn V2019-06-24T18:05:26.4572019-07-26T00:00:00
330048772Lærere til skolen i CharlottegårdenBasic Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige teamsamarbejde som en selvfølgelighed? Så har vi lige nu brug for dig til at understøtte elevernes faglige og sociale trivsel på Skolen i Charlottegården. Fagligt ambitiøse lærere med gode samarbejdsevner søges til Skolen i Charlottegården. Skolen udvider med 32 nye pladser, og vi er i fuld gang med at gøre en ny integreret skole- og KKFO-bygning klar til skolestart august 2019. Vi har ansat lærere til den første etape af udvidelsen og har fået mulighed for at fremrykke anden del af udvidelsen til at gælde skolestart i september 2019. Vi søger derfor tre lærere til ansættelse med tiltrædelse senest den 1. september 2019. Din profil Du er uddannet lærer, og du har lyst til at have indflydelse på din nye arbejdsplads, så alle elever udvikler sig fagligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med mange fagligt dygtige kollegaer. Du skal have interesse for og gerne viden om og erfaring med arbejdet omkring elever med særlige behov og have grundlæggende kendskab til pædagogiske og didaktiske strategier. Du skal være rollemodel for eleverne, vise vejen, skabe struktur og trygge rammer. Ligeledes skal du være god til at formulere dig anerkendende og tydeligt mundtligt såvel som skriftligt. Du er åben for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. På skolen i Charlottegården er teamsamarbejdet rygraden i arbejdet med elevernes udvikling, og det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på elevernes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene. Du skal kunne undervise i indskolingen mellemtrinnets fagrækker. Hvad kan vi tilbyde dig Skolen i Charlottegården er en specialskole i Københavns Kommune for normaltbegavede børn med vanskeligheder indenfor autisme og ADHD. Vi arbejder målrettet på at udvikle det faglige niveau for både elever og medarbejdere. På skolen spiller trivslen for elever, forældre og medarbejdere en central rolle. Vi søger flere nye lærere og pædagoger til vores skole og fritidsordning (KKFO), og vi ønsker et fællesskab om et højt fagligt niveau. Du bliver som lærer på Skolen i Charlottegården en del af et tværfagligt team med høje ambitioner om faglig kvalificeret læring. Løn- og ansættelsesforhold Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest. Tiltrædelse den 1. september 2019. Yderligere information Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Andrés Villaro på 5054 7973. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside https: cha.skoleporten.dk sp Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis. Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019 Vi afholder ansættelsessamtaler den 30. juli 2019.

Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige teamsamarbejde som en selvfølgelighed? Så har vi lige nu brug for dig til at understøtte elevernes faglige og sociale trivsel på Skolen i Charlottegården.

Fagligt ambitiøse lærere med gode samarbejdsevner søges til Skolen i Charlottegården.

Skolen udvider med 32 nye pladser, og vi er i fuld gang med at gøre en ny integreret skole- og KKFO-bygning klar til skolestart august 2019. Vi har ansat lærere til den første etape af udvidelsen og har fået mulighed for at fremrykke anden del af udvidelsen til at gælde skolestart i september 2019. Vi søger derfor tre lærere til ansættelse med tiltrædelse senest den 1. september 2019.

Din profil
Du er uddannet lærer, og du har lyst til at have indflydelse på din nye arbejdsplads, så alle elever udvikler sig fagligt og socialt. Det er en opgave, der løses sammen med mange fagligt dygtige kollegaer.

Du skal have interesse for – og gerne viden om og erfaring med – arbejdet omkring elever med særlige behov og have grundlæggende kendskab til pædagogiske og didaktiske strategier. Du skal være rollemodel for eleverne, vise vejen, skabe struktur og trygge rammer. Ligeledes skal du være god til at formulere dig anerkendende og tydeligt – mundtligt såvel som skriftligt.

Du er åben for sparring og udvikling af fælles og egen praksis. På skolen i Charlottegården er teamsamarbejdet rygraden i arbejdet med elevernes udvikling, og det er vigtigt, at du har gode samarbejdskompetencer, er ambitiøs på elevernes vegne og er optaget af at styrke samarbejdet på tværs af faggrupper og med forældrene.

Du skal kunne undervise i indskolingen/mellemtrinnets fagrækker.

Hvad kan vi tilbyde dig
Skolen i Charlottegården er en specialskole i Københavns Kommune for normaltbegavede børn med vanskeligheder indenfor autisme og ADHD. Vi arbejder målrettet på at udvikle det faglige niveau for både elever og medarbejdere. På skolen spiller trivslen for elever, forældre og medarbejdere en central rolle.

Vi søger flere nye lærere og pædagoger til vores skole og fritidsordning (KKFO), og vi ønsker et fællesskab om et højt fagligt niveau. Du bliver som lærer på Skolen i Charlottegården en del af et tværfagligt team med høje ambitioner om faglig kvalificeret læring.

Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Inden ansættelse vil der blive indhentet referencer samt børne- og straffeattest.

Tiltrædelse den 1. september 2019.

Yderligere information
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte skoleleder Andrés Villaro på 5054 7973. Du kan også læse mere på skolens hjemmeside https://cha.skoleporten.dk/sp

Sammen med din ansøgning beder vi dig vedhæfte CV og uddannelsesbevis.

Søg via nedenstående link senest torsdag den 25. juli 2019
Vi afholder ansættelsessamtaler den 30. juli 2019.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngSkolen i CharlottegårdenKøbenhavn NV2019-06-25T11:00:44.7972019-07-25T00:00:00
330047775Timelærer i Oral kirurgi og lokal analgesi på Skolen for Klinikassistenter og TandplejereRobot Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Københavns Universitet Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere søger en timelønnet underviser i faget Oral kirurgi og lokal analgesi ved Tandplejeruddannelsen, ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019. Om os Kerneopgaverne på SKT er at uddanne Tandklinikassistenter og Tandplejere samt at medvirke til efter- og videreuddannelse af disse personalekategorier. Skolen har hen ved 80 medarbejdere fordelt på 70 årsværk, til stadighed har skolen 400 elever og studerende. Skolens omsætning er på over 50 millioner kr. Tandklinikassistentuddannelsen og Skolepraktikordningen udgør hen ved halvdelen af skolens aktiviteter. SKT indgår mere end 300 uddannelsesaftaler om året. Du finder mere information om SKT her: www.skt.ku.dk. Dine arbejdsopgaver Faget Oral kirurgi og lokal analgesi omfatter for tiden 20 forelæsninger for 70 studerende, hovedvægten af undervisningen ligger på faget lokal analgesi. Underviseren er ansvarlig for udarbejdelse af en intern præ-test. Underviseren er desuden eksaminator ved en skriftlig intern prøve omprøver(r) i faget. Eksaminator udarbejder eksamensopgaver og standardbesvarelser, som skal godkendes af censor. Din profil Det er afgørende, at du: Er uddannet inden for det odontologiske og eller medicinske område, læge tandlæge. Har undervisningserfaring Løn og ansættelsesvilkår Du bliver ansat på Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere, Københavns Universitet. Stillingen aflønnes efter statens takster for timelønnet undervisning. Spørgsmål Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte ledende tandlæge Susanne Lempert pr. mail: susanne.lempert@sund.ku.dk. Ansøgning Du skal indsende din ansøgning elektronisk ved at klikke på Søg stillingen nedenfor. Din ansøgning skal være skrevet på dansk (max 1 side) og omfatte følgende: Dit CV inkl. uddannelse Kopi af uddannelsesbevis Ansøgningsfristen er 15. august 2019. Ansøgninger modtaget efter deadline vil ikke blive taget i betragtning. Vi forventer at holde samtaler i 34. Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet
Københavns Universitet

Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere søger en timelønnet underviser i faget Oral kirurgi og lokal analgesi ved Tandplejeruddannelsen, ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019.

Om os
Kerneopgaverne på SKT er at uddanne Tandklinikassistenter og Tandplejere samt at medvirke til efter- og videreuddannelse af disse personalekategorier. Skolen har hen ved 80 medarbejdere fordelt på 70 årsværk, til stadighed har skolen 400 elever og studerende. Skolens omsætning er på over 50 millioner kr. Tandklinikassistentuddannelsen og Skolepraktikordningen udgør hen ved halvdelen af skolens aktiviteter. SKT indgår mere end 300 uddannelsesaftaler om året.

Du finder mere information om SKT her: www.skt.ku.dk.

Dine arbejdsopgaver
Faget Oral kirurgi og lokal analgesi omfatter for tiden 20 forelæsninger for 70 studerende, hovedvægten af undervisningen ligger på faget lokal analgesi. Underviseren er ansvarlig for udarbejdelse af en intern præ-test.

Underviseren er desuden eksaminator ved en skriftlig intern prøve/omprøver(r) i faget. Eksaminator udarbejder eksamensopgaver og standardbesvarelser, som skal godkendes af censor.

Din profil
Det er afgørende, at du:

  • Er uddannet inden for det odontologiske og/eller medicinske område, læge/tandlæge.
  • Har undervisningserfaring
Løn og ansættelsesvilkår
Du bliver ansat på Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere, Københavns Universitet. Stillingen aflønnes efter statens takster for timelønnet undervisning.

Spørgsmål
Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte ledende tandlæge Susanne Lempert pr. mail: susanne.lempert@sund.ku.dk.

Ansøgning
Du skal indsende din ansøgning elektronisk ved at klikke på "Søg stillingen" nedenfor.

Din ansøgning skal være skrevet på dansk (max 1 side) og omfatte følgende:

  • Dit CV inkl. uddannelse
  • Kopi af uddannelsesbevis
Ansøgningsfristen er 15. august 2019.

Ansøgninger modtaget efter deadline vil ikke blive taget i betragtning.

Vi forventer at holde samtaler i 34.

Københavns Universitet ønsker at afspejle mangfoldigheden i samfundet og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge uanset alder, handicap, køn, nationalitet, race, religion eller seksuel orientering. Udnævnelse vil alene være baseret på kvalifikationer.




KU - SUND - PANUM KBH NKøbenhavn N2019-06-25T00:00:002019-08-15T00:00:00
330047124Er du vores nye tysklærer?Robot Storkøbenhavns sødeste elever mangler en lærer! Vi søger derfor en lærer, der kan undervise en dejlig 4. klasse i dansk. Skemaet omfatter desuden tysk i 5.-9. klasse samt historie i 6. klasse. Vi kan tilbyde en arbjdsplads, hvor du indgår i fællesskab med dygtige, engagerede kolleger, glade, livlige og videbegærlige elever, en forældregruppe, der er interesseret og tillidsfuld og en ledelse, der bakker op. Der er tale om et barselsvikariat, med rigtig gode muligheder for efterfølgende fastansættelse. Lyder det som noget for dig? Løn og ansættelsesforhold i hht overenskomst mellem Finansministerit og LC

Storkøbenhavns sødeste elever mangler en lærer!

Vi søger derfor en lærer, der kan undervise en dejlig 4. klasse i dansk.

Skemaet omfatter desuden tysk i  5.-9. klasse samt historie i 6. klasse.

Vi kan tilbyde en arbjdsplads, hvor du indgår i fællesskab med dygtige, engagerede kolleger, glade, livlige og videbegærlige elever, en forældregruppe, der er interesseret og tillidsfuld og en ledelse, der bakker op.

Der er tale om et barselsvikariat, med rigtig gode muligheder for efterfølgende fastansættelse.

Lyder det som noget for dig? 

 

Løn og ansættelsesforhold i hht overenskomst mellem Finansministerit og LC

AHI INTERNATIONAL SCHOOLVanløse2019-06-23T00:00:002019-07-28T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Matematiklærer til indskolingen på Sortedamskolen

Sortedamskolen

København Ø
Vi søger en matematiklærer med linjefag i idræt, naturteknologi og kristendomskundskab. Vi kan tilbyde en skole med et dynamisk og fagligt stærkt lærerkollegium, der arbejder med afdelingsopdelt struktur i årgangsteam og fagteam. Vi er udviklingsori...
Indrykket:18. juni 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

Engagerede lærere med stærke klasseledelseskompetencer til Københavns Kommunes Ungdomsskole - afdeling 10. Vest

KKU 10. Vest

København V
Vi søger to lærere med stærke profiler indenfor primært matematik og gerne engelsk og eller dansk. Vi er en skole, der har som hovedformål at gøre vores elever afklarede i forhold til deres kommende ungdomsuddannelse. Vi har tilrettelagt vores tilbu...
Indrykket:24. juni 2019
Udløbsdato:26. juli 2019

Lærere til skolen i Charlottegården

Skolen i Charlottegården

København NV
Har du lyst til at gøre en forskel for elever med vanskeligheder inden for autisme- og ADHD-området? Kan du skabe forudsigelighed og struktur omkring det enkelte barns behov? Ser du muligheder i at tænke skole og fritid sammen og det tværfaglige tea...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:25. juli 2019

Timelærer i Oral kirurgi og lokal analgesi på Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere

KU - SUND - PANUM KBH N

København N
Det Sundhedsvidenskabelige Fakultet Københavns Universitet Skolen for Klinikassistenter og Tandplejere søger en timelønnet underviser i faget Oral kirurgi og lokal analgesi ved Tandplejeruddannelsen, ledig til besættelse pr. 1. oktober 2019. Om os K...
Indrykket:25. juni 2019
Udløbsdato:15. august 2019

Er du vores nye tysklærer?

AHI INTERNATIONAL SCHOOL

Vanløse
Storkøbenhavns sødeste elever mangler en lærer! Vi søger derfor en lærer, der kan undervise en dejlig 4. klasse i dansk. Skemaet omfatter desuden tysk i 5.-9. klasse samt historie i 6. klasse. Vi kan tilbyde en arbjdsplads, hvor du indgår i fællessk...
Indrykket:23. juni 2019
Udløbsdato:28. juli 2019