Kan du varetage Familieretshusets interesser i samarbejde med vores IT-leverandører? Kan du stille skarpt på den konstruktive relation og fastholde leverandøren på serviceaftaler og sikkerhedskrav?
Er du vores nye kollega eller kender du personen, som vi står og mangler? Familieretshuset har sat ekstra fokus på arbejdet med leverandørstyring og håndtering af it-leverandørydelser. Opgaverne stiller krav til, at du både har procesoverblik, kan skrive procedurerne og styre leverandøraftalerne ift. aftalt serviceniveau. Som specialist på leverandørstyring, har vi brug for dig, der kan forankre leverandørstyringsprocessen og løbende kvalificere ydelserne fra serviceleverandører og samarbejdspartnere til Familieretshuset. Du skal varetage en portefølje, der primært består af outsourcede it-ydelser, men også af andre typer leverandørydelser. Du skal kunne trives med en bred spændvidde i opgaverne, samtidig med at du holder snor i de forpligtelser, som leverandøren skal levere. Som en integreret del af arbejdet med leverandørstyring vil du ligeledes få ansvaret for styring af Familieretshusets licensaftaler på IT-området.
Du har gerne erfaring med:
- softwareproducenter og leverandørsamarbejde
- outsourcede it-ydelser og gerne kendskab til cloud servicemodeller
- sikkerhedskrav i kontrakter og opfølgning på it-revisionsrapporter
- serviceniveauer i leverandørydelser og statusrapporter
- statusmøder med leverandører
- It-ret og anden relevant lovgivning og vejledninger ifm. styring af aftaleforhold til leverandører
- licenshåndtering, licensmodeller og licensaftaler
Familieretshuset arbejder med sikkerhedsstandarden ISO 27001 som rammeværktøj. Kendskab til denne standard vil være en fordel. Dine opgaver, er en vigtig del i Familieretshusets arbejde med at højne sikkerhed og compliance.
Du vil indgå i tæt samarbejde med interessenter som Generel Jura, Økonomi, It-udvikling, It-drift og Informationssikkerhedsteamet. Det er en fordel, hvis du har praktisk kendskab til licenshåndtering og –audit.
God til at kommunikere og skabe relationer Du arbejder engageret og ansvarsfuldt med opgaverne. Du er struktureret og vant til at dokumentere dit arbejde. Du er god til at kommunikere både skriftligt og mundtligt på alle niveauer i organisationen og med din imødekommenhed god til at skabe relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere.
Baggrund Du har en relevant akademisk uddannelse og gerne erfaring fra et lignende job. Du kan også være nyuddannet.
Vi tilbyder - Et kontor med engagerede medarbejdere med en uformel omgangstone
- Et job med stor indflydelse på egne opgaver og en høj grad af fleksibilitet i arbejdstilrettelæggelsen
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- Aftale om flekstid, som kan anvendes under hensyntagen til arbejdets tilrettelæggelse
- Attraktiv pensionsordning
Ansættelsesvilkår Ansættelsesområdet vil være Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner.
Stillingen er 37 timer om ugen med arbejdssted i Familieretshusets hovedkontor i Aabenraa.
Ansættelse og aflønning vil ske i overensstemmelse med vilkårene i gældende overenskomst.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT og Digitaliseringschef Søren Bjøvlund Nielsen på tlf. 61827702
Du kan læse mere om Familieretshuset på www.familieretshuset.dk
Ansøgning Vi glæder os til at modtage din ansøgning med cv samt anden relevant dokumentation elektronisk via stillingsopslaget på Familieretshusets hjemmeside,
www.familieretshuset.dk senest torsdag den 21/1 2021.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler fra den 25/1 2021 og frem.
Familieretshuset ønsker at fremme ligestillingen og opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk baggrund.