LindbergHR søger erfaren regnskabskonsulent med +4 års erfaring - til stilling hos BDO

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder.  Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver.

BDO har mere end 1200 medarbejdere i Danmark, heraf 116 placeret på kontoret på Havneholmen.

Om jobbet:

Du indgår i et mindre team af seks hjælpsomme og dygtige kolleger, hvor I samarbejder om at servicere kunder inden for bogføring, afstemning, controlling, opstilling af regnskaber mv.

Din nærmeste leder sidder også med lignende arbejdsopgaver, og hun tilsigter, at du løbende får opgaver, der udfordrer dig i tilstrækkelig grad. Som nyansat i BDO vil du også få en mentor tilknyttet, som du kan sparre med.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Controlling og udfærdige månedsafslutning for kunderne
  • Udfærdige ledelsesrapportering til kundernes brug
  • Løbende dialog med- og rådgivning af kunderne
  • Optimering af såvel interne som eksterne arbejdsprocesser
  • Afstemninger og klargøring af regnskabstal til revisor
  • Regnskabsopstilling og skatteberegning
  • Oplæring, sparring og coaching af yngre kolleger

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum fire års erfaring, (medregn eventuel elevtid) og er formentlig regnskabsuddannet. Det kunne også være, du har erfaring som revisor, økonomaassistent, controller eller lignende
  • Såfremt du har erfaring med den eksterne rolle - hvor du udfører arbejdsopgaverne på vegne af kunder, vil det være en fordel – men bemærk: det er IKKE et krav
  • Du har erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn, rapportering mv.
  • Du er erfaren bruger af Excel
  • Du har muligvis erfaring med oplæring af medarbejdere
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – såvel mundtligt som skriftligt

Personlige egenskaber:

  • Du kan holde overblik over mange forskellige opgaver og deadlines
  • Du kan opretholde en høj kvalitet i arbejdet, også når der er travlt
  • Du sætter en ære i at levere god service med et smil til dine kunder og kolleger
  • Du arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men forstår vigtigheden af at samarbejde med dine kolleger
  • Du følger op på dine arbejdsopgaver og sikrer, at tingene bliver løst
  • Du har lyst til at lære fra dig - og gerne tage hånd om kollegaer, der er mindre erfarne end dig

Du tilbydes:

  • En attraktiv virksomhed med gode kolleger og en leder der uddelegerer ansvar og giver plads til, at du selv løser opgaverne, og forventer at du siger til, hvis du har behov for sparring og/eller hjælp
  • Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og du får betaling for evt. overarbejde. BDO er IKKE en arbejdsplads, hvor du får en større stjerne af ´at sidde og hænge mange timer´. Det er din indstilling, dit gå på mod og de resultater, du skaber, du vurderes på
  • For at sikre samarbejde og læring vil arbejdet som udgangspunkt foregå på arbejdspladsen, men der er mulighed for hjemmearbejde, i den udstrækning arbejdsopgaverne tillader dette og med hensyntagen til samarbejdet med dine kollegaer
  • Du planlægger selv dine arbejdsopgaver, og du har stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid – vi forventer omvendt også at fleksibiliteten er gensidig - da der indimellem kan blive behov for fleksibilitet fra dig i perioder med spidsbelastning
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring, fri parkering mv.

Arbejdspladsens beliggenhed: Havneholmen 29, 1561 København V.

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

På vegne af BDO varetager LindbergHR rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen fra LindbergHR på tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV og evt. en ansøgning via nedenstående link:

https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F90474%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


LindbergHR søger erfaren regnskabskonsulent med +4 års erfaring - til stilling hos BDO

BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder.  Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver.

BDO har mere end 1200 medarbejdere i Danmark, heraf 116 placeret på kontoret på Havneholmen.

Om jobbet:

Du indgår i et mindre team af seks hjælpsomme og dygtige kolleger, hvor I samarbejder om at servicere kunder inden for bogføring, afstemning, controlling, opstilling af regnskaber mv.

Din nærmeste leder sidder også med lignende arbejdsopgaver, og hun tilsigter, at du løbende får opgaver, der udfordrer dig i tilstrækkelig grad. Som nyansat i BDO vil du også få en mentor tilknyttet, som du kan sparre med.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Controlling og udfærdige månedsafslutning for kunderne
  • Udfærdige ledelsesrapportering til kundernes brug
  • Løbende dialog med- og rådgivning af kunderne
  • Optimering af såvel interne som eksterne arbejdsprocesser
  • Afstemninger og klargøring af regnskabstal til revisor
  • Regnskabsopstilling og skatteberegning
  • Oplæring, sparring og coaching af yngre kolleger

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum fire års erfaring, (medregn eventuel elevtid) og er formentlig regnskabsuddannet. Det kunne også være, du har erfaring som revisor, økonomaassistent, controller eller lignende
  • Såfremt du har erfaring med den eksterne rolle - hvor du udfører arbejdsopgaverne på vegne af kunder, vil det være en fordel – men bemærk: det er IKKE et krav
  • Du har erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn, rapportering mv.
  • Du er erfaren bruger af Excel
  • Du har muligvis erfaring med oplæring af medarbejdere
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – såvel mundtligt som skriftligt

Personlige egenskaber:

  • Du kan holde overblik over mange forskellige opgaver og deadlines
  • Du kan opretholde en høj kvalitet i arbejdet, også når der er travlt
  • Du sætter en ære i at levere god service med et smil til dine kunder og kolleger
  • Du arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men forstår vigtigheden af at samarbejde med dine kolleger
  • Du følger op på dine arbejdsopgaver og sikrer, at tingene bliver løst
  • Du har lyst til at lære fra dig - og gerne tage hånd om kollegaer, der er mindre erfarne end dig

Du tilbydes:

  • En attraktiv virksomhed med gode kolleger og en leder der uddelegerer ansvar og giver plads til, at du selv løser opgaverne, og forventer at du siger til, hvis du har behov for sparring og/eller hjælp
  • Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og du får betaling for evt. overarbejde. BDO er IKKE en arbejdsplads, hvor du får en større stjerne af ´at sidde og hænge mange timer´. Det er din indstilling, dit gå på mod og de resultater, du skaber, du vurderes på
  • For at sikre samarbejde og læring vil arbejdet som udgangspunkt foregå på arbejdspladsen, men der er mulighed for hjemmearbejde, i den udstrækning arbejdsopgaverne tillader dette og med hensyntagen til samarbejdet med dine kollegaer
  • Du planlægger selv dine arbejdsopgaver, og du har stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid – vi forventer omvendt også at fleksibiliteten er gensidig - da der indimellem kan blive behov for fleksibilitet fra dig i perioder med spidsbelastning
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring, fri parkering mv.

Arbejdspladsens beliggenhed: Havneholmen 29, 1561 København V.

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

På vegne af BDO varetager LindbergHR rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen fra LindbergHR på tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV og evt. en ansøgning via nedenstående link:

https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F90474%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.