Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

LindbergHR søger - på vegne af kunde - Category Manager / indkøber til centralt placeret og spændende stilling indenfor FMCG

Om virksomheden

Virksomheden er en ledende international produktionsvirksomhed indenfor ’Fast Moving Consumer Goods’. Den er del af en større international koncern, der vinder stor anerkendelse for sine produkter. Virksomheden er beliggende tæt på Skanderborg med gode tilkørselsforhold til E45.  

Om stillingen

Som Category Manager/indkøber er du del af en international og dynamisk virksomhed. Du driver indkøbsprocesser, optimerer samhandelsbetingelser, samarbejder med leverandører og er del af det skandinaviske indkøbsteam, som står for indkøb og disponering af varer til virksomhedens produktion.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet være:

  • Optimering af emballageindkøb med strategisk sigte i forhold til leverandører, kvalitet, priser, mængder
  • Implementering og opfølgning af indkøbsprocesser
  • Håndtering af sourcing-processen, herunder gennemførsel af tenders og efterfølgende implementering af disse
  • Styring af centralt indkøb af bl.a. emballage - herunder pap, folie og etiketter
  • Transport og logistik i tæt samarbejde med vores internationale kollegaer i koncernen
  • Der må forventes, at der ca. en gang om måneden bliver enkelte dage ude af huset. Det kan fx være møde hos underleverandører beliggende andre steder i Danmark. Besøg på vores produktionslokationer indgår som en naturlig del af arbejdet.

Faglige kvalifikationer:

  • Du har en relevant uddannelse og solid erfaring med logistik og indkøb. Såfremt du også har erfaring med emballageproduktion (det kunne være fra produktionssiden og/eller indkøb), så vil det være en fordel, men ikke et krav
  • Du har et stærkt analytisk og kommercielt mindset samt forståelse for og indsigt i økonomiske nøgletal
  • Du har gode IT-kompetencer og er rutineret bruger af Excel. Kendskab til Axapta er en fordel, men ikke et krav
  • Du gode kommunikative evner og behersker dansk og engelsk i skrift og tale på forhandlingsniveau

Personlige egenskaber:

  • Du arbejder analytisk, struktureret og med detaljeforståelse
  • Du er løsningsorienteret, serviceminded og fleksibel
  • Du er systematisk af natur og fungerer lige så godt selvstændigt som i et team
  • Du har en positiv indstilling og et godt humør og er i stand til at opbygge gode relationer til kolleger, leverandører og kunder
  • Du overholder aftaler og sikrer, at leverandører også overholder deres del af de indgåede aftaler

Du tilbydes:

  • En spændende og udfordrende stilling på fuld tid i en international virksomhed med succes.
  • Et godt arbejdsmiljø blandt erfarne kollegaer og en uformel omgangstone, hvor der sættes pris på entusiasme og en positiv indstilling
  • Virksomheden tilbyder pensionsordning og sundhedsforsikring som del af den samlede lønpakke

Arbejdspladsens beliggenhed: Tæt på Skanderborg

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Upload straks en motiveret ansøgning og CV via nedenstående link:

https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F67670%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Du er velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen fra LindbergHR på telefon 41 81 34 00, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.