Gem job

LindbergHR søger regnskabskonsulent med et par års erfaring - til stilling hos BDO

BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder.  Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver.

BDO har mere end 1200 medarbejdere i Danmark, heraf 116 placeret på kontoret på Havneholmen.

Om jobbet:

Du indgår i et mindre team af seks hjælpsomme og dygtige kolleger, hvor I samarbejder om at servicere kunder inden for bogføring, afstemning, controlling, opstilling af regnskaber mv.

Din nærmeste leder sidder også med lignende arbejdsopgaver og hun tilsigter, at du løbende får opgaver, der udfordrer dig i tilstrækkelig grad. Som nyansat i BDO vil du også få en mentor tilknyttet, som du kan sparre med.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogføring og Månedsafslutning
  • Bankafstemning
  • Afstemninger og klargøring til revisor
  • Den bogføringsmæssige del af lønadministration

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum et par års erfaring, (medregn eventuel elevtid) og er formentlig regnskabsuddannet evt. tidligere finanselev, finanstrainee, økonomaassistent, controller eller lignende
  • Såfremt du har erfaring med den eksterne rolle - hvor du udfører arbejdsopgaverne på vegne af kunder, vil det være en fordel – men bemærk: det er IKKE et krav
  • Du har erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn, rapportering mv.
  • Du er erfaren bruger af Excel.
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – såvel mundtligt som skriftligt

Personlige egenskaber:

  • Du kan holde overblik over mange forskellige opgaver og deadlines
  • Du kan opretholde en høj kvalitet i arbejdet, også når der er travlt
  • Du sætter en ære i at levere god service med et smil til dine kunder og kolleger
  • Du arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men forstår vigtigheden af at samarbejde med dine kolleger
  • Du følger op på dine arbejdsopgaver og sikrer, at tingene bliver løst

Du tilbydes:

  • En attraktiv virksomhed med gode kolleger og en leder, der uddelegerer ansvar og giver plads til, at du selv løser opgaverne, og forventer at du siger til, hvis du har behov for sparring og/eller hjælp
  • Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og du får betaling for evt. overarbejde. BDO er IKKE en arbejdsplads, hvor du får en større stjerne af ´at sidde og hænge mange timer´. Det er din indstilling, dit gå på mod og de resultater, du skaber, du vurderes på
  • For at sikre samarbejde og læring vil arbejdet som udgangspunkt foregå på arbejdspladsen, men der er mulighed for hjemmearbejde i den udstrækning, arbejdsopgaverne tillader dette og med hensyntagen til samarbejdet med dine kollegaer
  • Du planlægger selv dine arbejdsopgaver, og du har stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid – vi forventer omvendt også at fleksibiliteten er gensidig - da der indimellem kan blive behov for fleksibilitet fra dig i perioder med spidsbelastning
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring, fri parkering mv.

Arbejdspladsens beliggenhed: Havneholmen 29, 1561 København V.

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

På vegne af BDO varetager LindbergHR rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen fra LindbergHR på tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV og evt. en ansøgning via nedenstående link:

https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F90488%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

LindbergHR søger erfaren regnskabskonsulent med +4...

LINDBERGHR ApS

Egå
BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder. Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver. Om jobbet: Din nærmeste leder...
27. juli 2022

Erfaren regnskabskonsulent søges!

BD Regnskab ApS

Helsingør
Er du en erfaren og ambitiøs talknuser, og har du lyst til at bringe dine solide kompetencer som erfaren regnskabsmedarbejder? De har et nysgerrigt mindset og et skarpt øje for detaljen med andre ord, de er virkelig gode til det de laver! Jobbet: ? B...
23. juli 2022

Økonomi- og regnskabskonsulent 37 timer ugentligt,...

Landsorganisationen Danske DagInstitutioner - LDD,...

Allerød
Hvem og hvad er LDD: LDD er en selvejende serviceorganisation der bl.a. arbejder med økonomistyring, administration og servicering af selvejende og private institutioner i hele Danmark. Vi lægger en ære i at udvise service overfor alle vores medlemsi...
4. august 2022

LindbergHR søger regnskabskonsulent med et par års erfaring - til stilling hos BDO

BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder.  Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver.

BDO har mere end 1200 medarbejdere i Danmark, heraf 116 placeret på kontoret på Havneholmen.

Om jobbet:

Du indgår i et mindre team af seks hjælpsomme og dygtige kolleger, hvor I samarbejder om at servicere kunder inden for bogføring, afstemning, controlling, opstilling af regnskaber mv.

Din nærmeste leder sidder også med lignende arbejdsopgaver og hun tilsigter, at du løbende får opgaver, der udfordrer dig i tilstrækkelig grad. Som nyansat i BDO vil du også få en mentor tilknyttet, som du kan sparre med.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. være:

  • Debitor- og kreditorstyring
  • Finansbogføring og Månedsafslutning
  • Bankafstemning
  • Afstemninger og klargøring til revisor
  • Den bogføringsmæssige del af lønadministration

Faglige kvalifikationer:

  • Du har minimum et par års erfaring, (medregn eventuel elevtid) og er formentlig regnskabsuddannet evt. tidligere finanselev, finanstrainee, økonomaassistent, controller eller lignende
  • Såfremt du har erfaring med den eksterne rolle - hvor du udfører arbejdsopgaverne på vegne af kunder, vil det være en fordel – men bemærk: det er IKKE et krav
  • Du har erfaring med bogføring, debitorer, kreditorer, moms, løn, rapportering mv.
  • Du er erfaren bruger af Excel.
  • Du er velformuleret på dansk og engelsk – såvel mundtligt som skriftligt

Personlige egenskaber:

  • Du kan holde overblik over mange forskellige opgaver og deadlines
  • Du kan opretholde en høj kvalitet i arbejdet, også når der er travlt
  • Du sætter en ære i at levere god service med et smil til dine kunder og kolleger
  • Du arbejder systematisk, struktureret og selvstændigt, men forstår vigtigheden af at samarbejde med dine kolleger
  • Du følger op på dine arbejdsopgaver og sikrer, at tingene bliver løst

Du tilbydes:

  • En attraktiv virksomhed med gode kolleger og en leder, der uddelegerer ansvar og giver plads til, at du selv løser opgaverne, og forventer at du siger til, hvis du har behov for sparring og/eller hjælp
  • Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer og du får betaling for evt. overarbejde. BDO er IKKE en arbejdsplads, hvor du får en større stjerne af ´at sidde og hænge mange timer´. Det er din indstilling, dit gå på mod og de resultater, du skaber, du vurderes på
  • For at sikre samarbejde og læring vil arbejdet som udgangspunkt foregå på arbejdspladsen, men der er mulighed for hjemmearbejde i den udstrækning, arbejdsopgaverne tillader dette og med hensyntagen til samarbejdet med dine kollegaer
  • Du planlægger selv dine arbejdsopgaver, og du har stor fleksibilitet i forhold til arbejdstid – vi forventer omvendt også at fleksibiliteten er gensidig - da der indimellem kan blive behov for fleksibilitet fra dig i perioder med spidsbelastning
  • En attraktiv kantineordning, sundhedsforsikring, fri parkering mv.

Arbejdspladsens beliggenhed: Havneholmen 29, 1561 København V.

Ansættelsestidspunkt: Snarest – men vi har tid til at vente på den rette kandidat.

Ansøgningsfrist:

Kandidater indkaldes løbende til interview, hvorfor du venligst bedes fremsende din ansøgning snarest. Alle ansøgninger behandles med fuld diskretion.

Vil du vide mere?

På vegne af BDO varetager LindbergHR rekrutteringsprocessen. Du er meget velkommen til at kontakte Carsten Lindberg Hartvigsen fra LindbergHR på tlf. 41813400, såfremt du har konkrete spørgsmål til stillingen.

Hvordan kommer du videre?

Upload straks dit CV og evt. en ansøgning via nedenstående link:

https://www.lindberghr.dk/stillinger/?hr=show-job%2F90488%26locale%3Dda_DK

Vi ser frem til at høre fra dig og beder dig oplyse i din ansøgning, hvor du har set vores annonce.

Indkomne ansøgninger vil løbende blive gennemgået, og annoncen vil blive slettet, når stillingen er besat.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

LindbergHR søger erfaren regnskabskonsulent med +4...

LINDBERGHR ApS

Egå
BDO er en af Danmarks største rådgivnings- og revisionsvirksomhed og servicerer både danske og internationale kunder. Virksomheden er kendetegnet ved høj jobtilfredshed, tillid, fleksibilitet og spændende arbejdsopgaver. Om jobbet: Din nærmeste leder...
27. juli 2022

Erfaren regnskabskonsulent søges!

BD Regnskab ApS

Helsingør
Er du en erfaren og ambitiøs talknuser, og har du lyst til at bringe dine solide kompetencer som erfaren regnskabsmedarbejder? De har et nysgerrigt mindset og et skarpt øje for detaljen med andre ord, de er virkelig gode til det de laver! Jobbet: ? B...
23. juli 2022

Økonomi- og regnskabskonsulent 37 timer ugentligt,...

Landsorganisationen Danske DagInstitutioner - LDD,...

Allerød
Hvem og hvad er LDD: LDD er en selvejende serviceorganisation der bl.a. arbejder med økonomistyring, administration og servicering af selvejende og private institutioner i hele Danmark. Vi lægger en ære i at udvise service overfor alle vores medlemsi...
4. august 2022