LMO søger revisor til Søften, Horsens eller Viborg

Revisor til LMO

Motiveres du af kontakten med kunder? Vil du indgå i et team af kolleger med viden på et højt fagligt niveau? Leder du samtidig efter en arbejdsplads, hvor der er god balance imellem arbejdsliv og privatliv? Så har vi jobbet.

Til en nyoprettet stilling søger vi en dygtig revisor til vores revisorteam i enten Søften, Horsens eller Viborg. Du får din egen kundeportefølje, som du skal rådgive og servicere inden for regnskabsmæssige forhold, forretningsudvikling og optimering af indtjening og skat.

Stillingen omfatter også det faglige ansvar for at drive virksomhedens revisionsfaglige udvikling og vedligeholdelse af vores fælles faglige viden, standarder og dokumentationsarbejde sammen med kollegerne i revisorteamet.

Om dig:

· Du kan levere gode resultater og opnå dine kunders og kollegers tillid.

· Du er uddannet revisor (gerne reg. revisor), cand. merc. aud. – eller har anden relevant baggrund, der

gør dig fagligt godt klædt på

· Du er omhyggelig, tillidsvækkende og lægger stor vægt på kvalitet

· Du trives med at gå forrest, når det gælder faglig viden og udvikling i en afdeling

· Du er nysgerrig og udviser engagement

· Du er struktureret og går systematisk og målrettet til værks

· Du brænder for tværfaglig sparring imellem afdelingerne

Vi tilbyder:

· Et job med spændende udfordringer, høj grad af selvstændighed og ansvar – og ikke mindst gode

arbejdsvilkår.

· Frihed og fleksibilitet under ansvar

· Stærkt kollegaskab

· Spændende kunder, udfordrende opgaver – og mindre overarbejde end mange revisionshuse

· Stor indflydelse på jobindholdet – hos os er der ofte kort vej fra tanke til handling

· En god løn, der modsvarer dine kompetencer og kvalifikationer

· Pension og sundhedsforsikring

Vi er ca. 450 medarbejdere fordelt på en række indbydende kontorer rundt om i Jylland. Vi tilbyder fine kantineforhold og andre personalegoder.

Går du med drømmen om at udvikle dig både fagligt og personligt, er jobbet det helt rigtige for dig.

Hviid & Larsen står for rekrutteringen, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330031933Phoenix-44cc240112019-05-27T00:00:00LMO søger revisor til Søften, Horsens eller Viborg

Revisor til LMO

Motiveres du af kontakten med kunder? Vil du indgå i et team af kolleger med viden på et højt fagligt niveau? Leder du samtidig efter en arbejdsplads, hvor der er god balance imellem arbejdsliv og privatliv? Så har vi jobbet.

Til en nyoprettet stilling søger vi en dygtig revisor til vores revisorteam i enten Søften, Horsens eller Viborg. Du får din egen kundeportefølje, som du skal rådgive og servicere inden for regnskabsmæssige forhold, forretningsudvikling og optimering af indtjening og skat.

Stillingen omfatter også det faglige ansvar for at drive virksomhedens revisionsfaglige udvikling og vedligeholdelse af vores fælles faglige viden, standarder og dokumentationsarbejde sammen med kollegerne i revisorteamet.

Om dig:

· Du kan levere gode resultater og opnå dine kunders og kollegers tillid.

· Du er uddannet revisor (gerne reg. revisor), cand. merc. aud. – eller har anden relevant baggrund, der

gør dig fagligt godt klædt på

· Du er omhyggelig, tillidsvækkende og lægger stor vægt på kvalitet

· Du trives med at gå forrest, når det gælder faglig viden og udvikling i en afdeling

· Du er nysgerrig og udviser engagement

· Du er struktureret og går systematisk og målrettet til værks

· Du brænder for tværfaglig sparring imellem afdelingerne

Vi tilbyder:

· Et job med spændende udfordringer, høj grad af selvstændighed og ansvar – og ikke mindst gode

arbejdsvilkår.

· Frihed og fleksibilitet under ansvar

· Stærkt kollegaskab

· Spændende kunder, udfordrende opgaver – og mindre overarbejde end mange revisionshuse

· Stor indflydelse på jobindholdet – hos os er der ofte kort vej fra tanke til handling

· En god løn, der modsvarer dine kompetencer og kvalifikationer

· Pension og sundhedsforsikring

Vi er ca. 450 medarbejdere fordelt på en række indbydende kontorer rundt om i Jylland. Vi tilbyder fine kantineforhold og andre personalegoder.

Går du med drømmen om at udvikle dig både fagligt og personligt, er jobbet det helt rigtige for dig.

Hviid & Larsen står for rekrutteringen, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55.

Revisor til LMO Motiveres du af kontakten med kunder? Vil du indgå i et team af kolleger med viden på et højt fagligt niveau? Leder du samtidig efter en arbejdsplads, hvor der er god balance imellem arbejdsliv og privatliv? Så har vi jobbet. Til en nyoprettet stilling søger vi en dygtig revisor til vores revisorteam i enten Søften, Horsens eller Viborg. Du får din egen kundeportefølje, som du skal rådgive og servicere inden for regnskabsmæssige forhold, forretningsudvikling og optimering af indtjening og skat. Stillingen omfatter også det faglige ansvar for at drive virksomhedens revisionsfaglige udvikling og vedligeholdelse af vores fælles faglige viden, standarder og dokumentationsarbejde sammen med kollegerne i revisorteamet. Om dig: Du kan levere gode resultater og opnå dine kunders og kollegers tillid. Du er uddannet revisor (gerne reg. revisor), cand. merc. aud. eller har anden relevant baggrund, der gør dig fagligt godt klædt på Du er omhyggelig, tillidsvækkende og lægger stor vægt på kvalitet Du trives med at gå forrest, når det gælder faglig viden og udvikling i en afdeling Du er nysgerrig og udviser engagement Du er struktureret og går systematisk og målrettet til værks Du brænder for tværfaglig sparring imellem afdelingerne Vi tilbyder: Et job med spændende udfordringer, høj grad af selvstændighed og ansvar og ikke mindst gode arbejdsvilkår. Frihed og fleksibilitet under ansvar Stærkt kollegaskab Spændende kunder, udfordrende opgaver og mindre overarbejde end mange revisionshuse Stor indflydelse på jobindholdet hos os er der ofte kort vej fra tanke til handling En god løn, der modsvarer dine kompetencer og kvalifikationer Pension og sundhedsforsikring Vi er ca. 450 medarbejdere fordelt på en række indbydende kontorer rundt om i Jylland. Vi tilbyder fine kantineforhold og andre personalegoder. Går du med drømmen om at udvikle dig både fagligt og personligt, er jobbet det helt rigtige for dig. Hviid Larsen står for rekrutteringen, og har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte HR- og rekrutteringspartner Randi R. Lyngesen på 23 86 15 55.11jobnet44cc2401100000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-22T00:00:000000http://www.hviidoglarsen.dk/jobs?hr=show-job/443150EuropaDanmarkJyllandNordjyllandAalborg3535441Hviid & Larsen11Trigevej 208382HinnerupDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent767806JobNet4995505499550510027-05-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cc2401https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cc2401https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cc2401&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=44cc2401&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButton1Dansk3Læse/ tale241104Revisor3Økonomi361932132Randirl@hviidoglarsen.dkDKDanmarkDKDanmark330041288Revisor til risikostyring og intern kontrolRobot Har du lyst til at arbejde med risikostyring og intern kontrol i en ny og spændende organisation? Så har du chancen for at blive en del af vores interne revisionsteam i Motorstyrelsen. Revisionsteamet er placeret i Ledelsessekretariatet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger i hele Motorstyrelsen, hvor vi konkret arbejder med risikoidentifikation og analyse samt design, implementering og test af interne kontroller. Dine arbejdsopgaver Dine typiske arbejdsopgaver vil bl.a. være: Identifikation og analyse af forretningsrisici Design og implementering af interne kontroller i overensstemmelse med anerkendte frameworks og regulering såsom COSO og SOX Test og rapportering af interne kontrollers effektivitet Integration og forankring af interne kontroller ved brug af teknologisk understøttelse Kortlægning af processer, identifikation af risici og interne kontroller samt dokumentation af forretningsgange. Hos Motorstyrelsen får du mulighed for at påvirke vores fremtidige løsninger og blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Vi er en relativt ny organisation, som stadig er under udvikling, og vi lægger stor vægt på et godt socialt sammenhold, og at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi prioriterer efteruddannelse, fleksible arbejdstider og en god balance mellem arbejdsliv og privatliv højt. I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne: udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Dine kvalifikationer Du har relevant erhvervserfaring fra et revisions- eller konsulenthus eller en offentlig eller privat virksomhed, hvor du har arbejdet med risikostyring og interne kontroller. Din uddannelsesmæssige baggrund kan f.eks. være cand.merc.aud. eller lignende. Udover en relevant uddannelse forventer vi, at du: Tager ansvar og kan bevare overblikket, når der er ekstra travlt Har kendskab til COSO og SOX samt interesse for risikostyring og interne kontroller Kan samarbejde med andre faggrupper både internt og eksternt Er struktureret og kan overholde deadlines Kommunikerer flydende på dansk i både skrift og tale Trives med komplekse problemstillinger, drives af nysgerrighed og er åben overfor nye udfordringer. Ansøgning og kontakt Send din ansøgning inkl. CV og dokumentation for uddannelse via linket søg jobbet senest 25. juni. Vi forventer at holde 1. samtaler mandag d. 1. juli 2019. 2. samtaler og personligheds- og logiktest kan forekomme. Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Risk Manager Anders Haunstrup Jensen på tlf. 7237 3405 eller kontorchef for Ledelsessekretariatet Dorte Alstrup Baden på tlf.7237 7010. Tiltrædelse 1. september eller snarest derefter. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse. Om Motorstyrelsen Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer. Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor. Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingenHar du lyst til at arbejde med risikostyring og intern kontrol i en ny og spændende organisation? Så har du chancen for at blive en del af vores interne revisionsteam i Motorstyrelsen.

Revisionsteamet er placeret i Ledelsessekretariatet. Du kommer til at arbejde tæt sammen med dygtige kolleger i hele Motorstyrelsen, hvor vi konkret arbejder med risikoidentifikation og analyse samt design, implementering og test af interne kontroller.

Dine arbejdsopgaver

  • Dine typiske arbejdsopgaver vil bl.a. være:
  • Identifikation og analyse af forretningsrisici
  • Design og implementering af interne kontroller i overensstemmelse med anerkendte frameworks og regulering såsom COSO og SOX
  • Test og rapportering af interne kontrollers effektivitet
  • Integration og forankring af interne kontroller ved brug af teknologisk understøttelse
  • Kortlægning af processer, identifikation af risici og interne kontroller samt dokumentation af forretningsgange.


Hos Motorstyrelsen får du mulighed for at påvirke vores fremtidige løsninger og blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes. Vi er en relativt ny organisation, som stadig er under udvikling, og vi lægger stor vægt på et godt socialt sammenhold, og at det skal være sjovt at gå på arbejde. Vi prioriterer efteruddannelse, fleksible arbejdstider og en god balance mellem arbejdsliv og privatliv højt.

I Motorstyrelsen praktiserer vi ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne: udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde.

Dine kvalifikationer

Du har relevant erhvervserfaring fra et revisions- eller konsulenthus eller en offentlig eller privat virksomhed, hvor du har arbejdet med risikostyring og interne kontroller. Din uddannelsesmæssige baggrund kan f.eks. være cand.merc.aud. eller lignende.

Udover en relevant uddannelse forventer vi, at du:

  • Tager ansvar og kan bevare overblikket, når der er ekstra travlt
  • Har kendskab til COSO og SOX samt interesse for risikostyring og interne kontroller
  • Kan samarbejde med andre faggrupper både internt og eksternt
  • Er struktureret og kan overholde deadlines
  • Kommunikerer flydende på dansk i både skrift og tale
  • Trives med komplekse problemstillinger, drives af nysgerrighed og er åben overfor nye udfordringer.


Ansøgning og kontakt

Send din ansøgning inkl. CV og dokumentation for uddannelse via linket ”søg jobbet” senest 25. juni.

Vi forventer at holde 1. samtaler mandag d. 1. juli 2019.

2. samtaler og personligheds- og logiktest kan forekomme.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Risk Manager Anders Haunstrup Jensen på tlf. 7237 3405 eller kontorchef for Ledelsessekretariatet Dorte Alstrup Baden på tlf.7237 7010.

Tiltrædelse 1. september eller snarest derefter.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Motorstyrelsen

’Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer’

Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motorområdet, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Motorstyrelsen på www.motorst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens PladsAalborg2019-06-11T00:00:002019-06-25T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Revisor til risikostyring og intern kontrol

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads

Aalborg
Har du lyst til at arbejde med risikostyring og intern kontrol i en ny og spændende organisation? Så har du chancen for at blive en del af vores interne revisionsteam i Motorstyrelsen. Revisionsteamet er placeret i Ledelsessekretariatet. Du kommer t...
Indrykket:11. juni 2019
Udløbsdato:25. juni 2019