Lobby Ambassador

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job ID 65944 Posted 10-May-2022 Service line GWS Segment Role type Part-time Areas of Interest Administrative, Facilities Management Location(s) Copenhagen - Hovedstaden - Denmark

Ønsker du at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau, og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder? Så er dette job måske noget for dig.

Vi søger en imødekommende Host, der kan bidrage til at vores kundes mødelokaler og kaffeøer fremstår indbydende, imødekommende og velfungerende og dermed som en velfungerende arbejdsplads for vore kundes medarbejdere og samarbejdspartnere.

Funktionen er både en praktisk og en observerende funktion, hvor der dels skal rapporteres tilbage i organisationen, omkring fejl og mangler, men i høj grad også udføres en lang række praktiske opgaver og med kundeservice i fokus. Arbejdet udføres primært på vores kundes lokalitet i Lyngby.

De primære opgaver i stillingen er:

  • Opbygge og opretholde gode relationer mellem kolleger, Nets medarbejdere og øvrige interessenter
  • Daglig rengøring og opfyldning af kaffemaskiner
  • Holde kaffeområder og fællesarealer rydelige
  • Forestå mødeservering og sikre koordinering mellem køkken og gæst/kunde
  • Bestille kontorartikler og kaffe, the og andre forbrugsartikler
  • Assistere receptionen med diverse opgaver og ved akut behov afløse i receptionen
  • Øvrige opgaver jævnfør afdelingens SLA
  • I mindre omfang afløse vores host på Østerbro, under ferie og lignende
  • Opgaver på Østerbro i tillæg til ovenståendeKontakt med stedets udlejer og underleverandører vedr. driftsspørgsmålMødebooking og koordinering med stedets køkken og FM afdelingParkeringsadministration
  • Arbejdsopgaverne er mangfoldige og trækker på forskellige kvalifikationer og kompetencer. Arbejds­kulturen er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og håndtere forandringer, da afdelingen i større eller mindre grad er involveret i alle opgaver indenfor Facility Services. Du vil komme til at arbejde i et team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer samt viden til, at sikre optimale løsninger og service.

    For at kunne lykkes i stillingen, forventer vi at du:

  • 1-2 års erfaring med tilsvarende opgaver, inklusiv mødekoordinering og generel kundeservice og PA opgaver.
  • Bruger af Microsoft office pakken
  • Dansk i skrift og tale og engelsk mundtligt
  • Erfaring fra serviceorienteret virksomhed eller FM branchen vil være en stor fordel
  • Som person er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og forstår værdien af en god kundeoplevelse. Med udgangspunkt i stillingens arbejdsopgaver, er det nødvendigt, at du har detaljesans og kan arbejde struktureret i en hverdag fyldt med mange forskellige opgaver. Det er derfor også vigtigt, at du er god til at håndtere forandringer og kan se nye metoder til opgaveløsning. Slutteligt ser vi gerne, at du er pligtopfyldende, energisk og imødekommende

    Vi tilbyder:

  • En alsidig stilling i en international virksomhed
  • Gode karrieremuligheder
  • En aktiv personaleforening
  • Løn i forhold til kvalifikationer, herunder pensionsordning samt ulykkesforsikring og sundhedsforsikring
  • Arbejdssted : Ballerup

    Ugentlig arbejdstid : 37

    Tiltrædelse : Hurtigst muligt

    Bliv vores nye medarbejder:

    Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage dit CV. Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt. Der er ansøgningsfrist d. 20 juni.

    Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte hiring manager. Se kontaktinformationer i kolonnen til højre.



    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    Lobby Ambassador

    Job ID 65944 Posted 10-May-2022 Service line GWS Segment Role type Part-time Areas of Interest Administrative, Facilities Management Location(s) Copenhagen - Hovedstaden - Denmark

    Ønsker du at blive en del af CBRE Global Workplace Solutions, hvis kunder rangerer blandt de største og mest kendte virksomheder? Vil du være med til at opretholde vores høje serviceniveau, og medvirke til fortsat at udvikle vores afdeling og tage det til nye højder? Så er dette job måske noget for dig.

    Vi søger en imødekommende Host, der kan bidrage til at vores kundes mødelokaler og kaffeøer fremstår indbydende, imødekommende og velfungerende og dermed som en velfungerende arbejdsplads for vore kundes medarbejdere og samarbejdspartnere.

    Funktionen er både en praktisk og en observerende funktion, hvor der dels skal rapporteres tilbage i organisationen, omkring fejl og mangler, men i høj grad også udføres en lang række praktiske opgaver og med kundeservice i fokus. Arbejdet udføres primært på vores kundes lokalitet i Lyngby.

    De primære opgaver i stillingen er:

  • Opbygge og opretholde gode relationer mellem kolleger, Nets medarbejdere og øvrige interessenter
  • Daglig rengøring og opfyldning af kaffemaskiner
  • Holde kaffeområder og fællesarealer rydelige
  • Forestå mødeservering og sikre koordinering mellem køkken og gæst/kunde
  • Bestille kontorartikler og kaffe, the og andre forbrugsartikler
  • Assistere receptionen med diverse opgaver og ved akut behov afløse i receptionen
  • Øvrige opgaver jævnfør afdelingens SLA
  • I mindre omfang afløse vores host på Østerbro, under ferie og lignende
  • Opgaver på Østerbro i tillæg til ovenståendeKontakt med stedets udlejer og underleverandører vedr. driftsspørgsmålMødebooking og koordinering med stedets køkken og FM afdelingParkeringsadministration
  • Arbejdsopgaverne er mangfoldige og trækker på forskellige kvalifikationer og kompetencer. Arbejds­kulturen er præget af en dynamisk, varierende og travl hverdag, hvor samarbejde, kommunikation og humor er afgørende for succes og kvalitet. Derfor skal du kunne arbejde selvstændigt og tage ansvar, når det kræves, og håndtere forandringer, da afdelingen i større eller mindre grad er involveret i alle opgaver indenfor Facility Services. Du vil komme til at arbejde i et team, hvor alle er meget afhængige af hinanden, hvor man benytter sig af hinandens kompetencer samt viden til, at sikre optimale løsninger og service.

    For at kunne lykkes i stillingen, forventer vi at du:

  • 1-2 års erfaring med tilsvarende opgaver, inklusiv mødekoordinering og generel kundeservice og PA opgaver.
  • Bruger af Microsoft office pakken
  • Dansk i skrift og tale og engelsk mundtligt
  • Erfaring fra serviceorienteret virksomhed eller FM branchen vil være en stor fordel
  • Som person er det vigtigt, at du er serviceminded af natur og forstår værdien af en god kundeoplevelse. Med udgangspunkt i stillingens arbejdsopgaver, er det nødvendigt, at du har detaljesans og kan arbejde struktureret i en hverdag fyldt med mange forskellige opgaver. Det er derfor også vigtigt, at du er god til at håndtere forandringer og kan se nye metoder til opgaveløsning. Slutteligt ser vi gerne, at du er pligtopfyldende, energisk og imødekommende

    Vi tilbyder:

  • En alsidig stilling i en international virksomhed
  • Gode karrieremuligheder
  • En aktiv personaleforening
  • Løn i forhold til kvalifikationer, herunder pensionsordning samt ulykkesforsikring og sundhedsforsikring
  • Arbejdssted : Ballerup

    Ugentlig arbejdstid : 37

    Tiltrædelse : Hurtigst muligt

    Bliv vores nye medarbejder:

    Hvis du mener ovenstående kunne være noget for dig, vil vi se frem til at modtage dit CV. Vi indkalder løbende til samtale, hvorfor vi opfordrer dig til at ansøge hurtigst muligt. Der er ansøgningsfrist d. 20 juni.

    Ønsker du yderligere information, eller har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte hiring manager. Se kontaktinformationer i kolonnen til højre.



    Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


    +

    Mere af samme slags?

    Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




    Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.