Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn- og HR-medarbejder

Er du skarp på teori og praksis på løn- og HR-området? Kunne du tænke dig at arbejde i et miljø med gode værdier, gode kolleger og mulighed for personlig og faglig udvikling, og hvor alle arbejder for at hjælpe hinanden og få dagligdagen til at fungere?

 

Så søger Social- og Sundhedsskolen Esbjerg en løn- og HR-medarbejder - gerne med kendskab til den statslige lønadministration. Du bliver en del af team Økonomi og Personale på i alt 4 medarbejdere. Stillingen ønskes besat på 32-37 timer med ansættelse snarest muligt.

SOSU Esbjerg er en organisation i konstant udvikling, hvorfor der bl.a. er behov for en stabil, fleksibel lønadministrativ kapacitet med en engageret og professionel tilgang til opgaveløsningen.

Læs mere om Social- og Sundhedsskolen Esbjerg på www.sosuesbjerg.dk

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • lønadministration for skolens medarbejdere i SLS/HR-løn (statens lønsystem)
  • lønsagsbehandling fra a-z,
  • refusionsansøgninger, løbende afstemninger, ferieregnskab, registrering af sygefravær mm.
  • vedligeholdelse samt videreudvikling af skolens HR-system Medarbejderplan
  • rådgivning og vejledning i forhold til gældende overenskomster og lovgivning
  • udvikling og optimering af arbejdsgangene på lønområdet bl.a. ved hjælpe af digitalisering
  • øvrige forekommende opgaver i teamet

Personlige kvalifikationer:

Du er god til at kommunikere, har et højt fagligt engagement og sans for detaljen. Du arbejder meget systematisk og struktureret, og du forstår vigtigheden af et højt kvalitetsniveau. Du er fleksibel, udadvendt og samarbejdsorienteret og klar til at hjælpe til med teamets øvrige opgaver i pressede situationer.

Herudover forventer vi, at du:

  • har en uddannelse eller erfaring inden for løn- og/eller økonomiadministration
  • har kendskab til eller hurtigt vil kunne blive fortrolig med anvendelsen af Statens lønsystem (SLS/HR-løn)
  • har erfaring med eller kendskab til økonomisystemet Navision Stat samt gerne ØS LDV
  • måske har kendskab til HR-systemet Medarbejderplan
  • har kendskab til eller hurtigt vil kunne tilegne dig den nødvendige viden om statens overenskomster
  • er rutineret bruger af MS-office pakken

Synes du, at ovenstående lyder spændende og kan du se dig selv blive en del af os - så hører vi meget gerne fra dig. Send din ansøgning og CV til:  jobsosu@sosuesbjerg.dk

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte økonomi- og administrationschef Claus Larsen på mail cll@sosuesbjerg.dk eller tlf. 7610 6020.

Ansøgningsfristen er den 9. februar 2018 kl. 12.


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her