Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn- og Personale konsulent - barselsvikariat




Engageret løn- og personale konsulent. Barselsvikariat fra 1. april

Team Løn- og Personale søger pr. 15. april 2018 eller snarest derefter en dygtig kollega til et barselsvikariat på 35 timer ugentlig. Vikariatet varer til 1. december 2018, med gode muligheder for forlængelse frem til april/maj 2019.

Hvad har vi ansvaret for

Vi har ansvaret for løn- og personaleadministrationen for alle kommunens institutioner og afdelinger.
Teamets mål er – udover den almindelige drift – at understøtte og servicere det politiske niveau, direktionen, fag- og kompetencecentre samt det decentrale niveau i alle forhold af personaleadministrativ karakter, der hører under centerets område.
Hver enkelt medarbejder er i udgangspunktet områdeansvarlig, og har dermed ansvaret for det pågældende område fra ”vugge til grav” – men vi tilpasser opgaverne til den enkelte kompetencer.

Vi arbejder ihærdigt med at digitalisere mange af brugernes, og vores egne, arbejdsgange. Vi ser os som frontløbere i Glostrup Kommunes digitaliseringsproces.

Vi er i alt 8 dedikerede kollegaer, der går op i, at levere kvalitet, service og sparring om løn- og personaleforhold for alle kommunens ansatte. Med fokus på balancen mellem høj medarbejdertrivsel og performance.

Team Løn- og Personale er forankret i Center for HR- og Politik, hvor der i alt er 22 medarbejdere.

Godt samarbejde og åbenhed

Du bliver en vigtig ressource, og skal i det daglige samarbejde med dine andre kolleger sikre en effektiv, korrekt og rettidig lønadministration.
Omgangstonen er uformel og der er et rigtig godt samarbejde, hvor man løbende koordinerer opgaver og hjælper hinanden. Vi er præget af åbenhed, engagement, og ledelsesstilen er baseret på selvledelse og høj grad af ansvar hos den enkelte.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • Driftsopgaver med løn, i udgangspunktet indenfor ældreområdet, samt døgnområdet.
  • Søge refusioner (sygdom – barsel)
  • Afstemning af lønrelaterede konti
  • Rådgivning af ledere om løn- og personaleforhold

  • Det er dig vi leder efter, hvis du er:
  • Samarbejdsvillig – en god kollega og teamplayer
  • Systematisk, med godt overblik og sans for detaljer
  • Selvstændig med en struktureret opgavetilgang
  • Sætter en ære i at levere høj kvalitet og overholde deadlines
  • ”Hurtig på tasterne”

  • Det er en fordel hvis du har erfaring fra en tilsvarende stilling i en lønfunktion og har erfaring med kommunale overenskomster, og relevante IT-systemer. Vi anvender Silkeborg Data, Prisme og Virk.dk.
    Du er selvfølgelig også velkommen til at søge, hvis du er nyuddannet.

    Vi har flekstid og adgang til en god kantine. Lønnen forhandles efter gældende regler.

    Hvis du vil vide mere om stillingen, så du er velkommen til at ringe til Personalekonsulent Jette Larsen på 43 23 62 26 eller Personalechef Jens Tousgaard på 21 17 97 62. Se også www.glostrup.dk for flere oplysninger om Glostrup Kommune.

    Vil du gerne være vores nye kollega, så send din ansøgning vedlagt CV så den er os i hænde senest mandag den 12. februar 2018 kl. 12.

    Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 7/8.


    Ikke det rigtige job?

    Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



    Opret jobagent her