Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i Koncernservice

Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig.

Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder.

Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere.

Opgaven
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse.

Dine kompetencer

  • Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration
  • Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow
  • Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination
  • Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines
  • Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning
  • Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber

Vi kan tilbyde dig

  • et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service
  • kompetente og engagerede kolleger
  • en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen
  • en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder
  • et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. 

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330049170Phoenix-2c7b378112019-06-25T16:03:44.843Løn- og personalekonsulent (barselsvikar) til Center for Løn og Personale i Koncernservice

Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig.

Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder.

Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere.

Opgaven
Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration.  

Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse.

Dine kompetencer

  • Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration
  • Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow
  • Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination
  • Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines
  • Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning
  • Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber

Vi kan tilbyde dig

  • et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service
  • kompetente og engagerede kolleger
  • en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen
  • en åben og uhøjtidelig omgangstone
  • kantineordning, massageordning og andre personalegoder
  • et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

Vil du vide mere?
Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019
Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. 

Om Koncernservice
Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk

Har du erfaring med både personaleadministration og lønsagsbehandling? Har du lyst til at arbejde i en organisation med fokus på kvalitet, udvikling og service? Så er denne stilling måske noget for dig. Koncernservice i Københavns Kommune søger en barselsvikar for en løn- og personalekonsulent i Center for Løn og Personale. Vikariatet starter 1. oktober 2019 og varer barselsperioden ud, dvs. op til ca. 14 måneder. Du bliver en del af en udfordrende og attraktiv arbejdsplads, hvor vi prioriterer at være en kompetent og stabil samarbejdspartner for vores brugere, for kommunens politiske udvalg og forvaltninger samt eksterne samarbejdspartnere. Opgaven Center for Løn og Personale servicerer Københavns Kommunes ledere inden for løn- og personaleadministration og består af godt 200 medarbejdere fordelt på fem kontorer. Hvert kontor ledes af en kontorchef, mens den daglige personaleledelse og driftsstyring varetages af en teamleder. Vi har en ambition om at være førende inden for digital udvikling og arbejder derfor aktivt på at skabe tværgående løsninger og automatisering af vores administration. Du vil indgå i et team af fagligt dygtige kolleger, der sammen varetager opgaver inden for bl.a. lønsagsbehandling, ansættelse, ændring af ansættelsesvilkår og fratrædelse. Dine kompetencer Kontoradministrativ baggrund, med up-to-date erfaring inden for løn- og personaleadministration Kendskab til flest mulige af kommunens vigtigste systemer: KMD Opus Løn og Personale (krav), KAS, eDoc og ServiceNow Solid forståelse for vigtigheden af kvalitet og rettidighed i kombination Godt overblik, struktureret og har det godt med at arbejde med deadlines Lyst og evne til at servicere, skabe godt samarbejde og yde professionel rådgivning Godt humør, engageret og med på de forandringer, vi hele tiden skaber Vi kan tilbyde dig et spændende og udviklende job, hvor vi hver dag arbejder med kvalitet og service kompetente og engagerede kolleger en ambitiøs arbejdsplads med mulighed for at bidrage til udviklingen en åben og uhøjtidelig omgangstone kantineordning, massageordning og andre personalegoder et moderne kontordomicil tæt på Fuglebakken Station i København Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer. Vil du vide mere? Hvis du vil vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte teamleder Cathrine Kragh på 2343 0569 (dog ikke i uge 31) eller kontorchef Tine Fredsted på 2927 1966. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 30. juli 2019 Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtalerne i uge 33. Om Koncernservice Koncernservice er et af landets største fællesadministrative centre. Vi betjener Københavns Kommunes syv forvaltninger med styring af økonomi, løn- og personaleadministration. Det er vores mål at effektivisere og optimere administrative arbejdsgange og sikre et højt serviceniveau, så kommunens 45.000 medarbejdere kan koncentrere sig om at levere velfærdsydelser af høj kvalitet. Vi er ca. 700 ansatte og blandt landets største shared service centre. Læs mere om os på: www.koncernservice.kk.dk10Phoenix2c7b3781101000000000aDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1518&ProjectId=159239&DepartmentId=20196&MediaId=5&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnKøbenhavn3552493BIF, SOF og Tjenestemandspensioner11Borups Allé 1772400København NVDKDanmarkORS/fd6c8faf_logo.pngORS/Small/fd6c8faf_logo.png0
DKDanmarkDanmark
8Fuldtid47Tidsbegrænset783514KobenhavnsKommuneHrManagerGrund Jobannonce på Ofir.dk15923900025-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7b3781https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7b3781https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7b3781&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=2c7b3781&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Kontor/Kontor_og_administration/11.jpgSøger du nye udfordringer indenfor Kontor og administration?12008011Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362135537mediacenter@of.kk.dkDanmarkDanmark330051970Sundhedsfaglige konsulenter til sundheds- og ældreområdet i Sundheds- og OmsorgsforvaltningenBasic Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune? Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor styrket borgerfokus og understøttelse af en stor og stigende kernedrift står helt centralt. Vi har brug for dig til at nå faglige og ambitiøse mål samt hjælpe driftsenhederne med at gennemføre forandringer i en hverdag med et stort behov for fokus på stabil drift. Om stillingen Du vil have et tæt samarbejde med både driftsenheder og centralforvaltning, hvor din opgave er at formidle og oversætte samt skabe sammenhæng mellem de indsatser og tiltag, der udvikles og implementeres. Dine opgaver er varierede og kan for eksempel være indenfor sundhedsfaglig dokumentation, utilsigtede hændelser, kvalitetsorganisation og tilsynsområdet. Vi tager afsæt i en læringsorienteret tilgang, arbejder målrettet med forbedringsmodellen og har stort fokus på effekt for borgeren. Det betyder, at du skal være både kreativ, nytænkende og formå at bruge din erfaring samt egen og andres viden på den bedst mulige måde. Du er selvstændig, men med en god forståelse for vigtigheden af, at et godt samarbejde er afgørende for succes. Du vil indgå i et tæt samarbejde med andre konsulenter, både sundhedsfaglige konsulenter, organisationskonsulenter og andre. Du bliver en del af et fagligt udfordrende miljø, med gode muligheder for individuel udvikling. Om dig Vi søger to fagligt stærke og erfarne konsulenter, med udpræget organisatorisk forståelse. Viden om og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation samt specifikke sundheds- og sygeplejefaglige områder er en fordel især hvis du formår at sætte denne viden i spil i koblingen mellem praksis, strategi og lovgivning. Vi forventer derfor, at du har forståelse for ældreområdet og kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, lederes ledelsesrum, medarbejdernes kompetencer og borgernes behov. Som vores sundhedsfaglige konsulent har du viden om og erfaring med at arbejde som konsulent, gerne fra lignende stilling. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer, du har en baggrund som sygeplejerske, med praksiserfaring fra det kommunale område, suppleret med relevant efter- videreuddannelse, evt. på master eller kandidatniveau. Er du interesseret? Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. september 2019. Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn. Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte sundhedsfaglig konsulent Birgit Lykke på 2977 1174 eller afdelingsleder Mette Mønster Westergaard på 3060 3714. Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 Der er samtaler i uge 31 og mulighed for evt. andensamtale, også i uge 31.

Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune?

Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor styrket borgerfokus og understøttelse af en stor og stigende kernedrift står helt centralt. Vi har brug for dig til at nå faglige og ambitiøse mål samt hjælpe driftsenhederne med at gennemføre forandringer – i en hverdag med et stort behov for fokus på stabil drift.

Om stillingen
Du vil have et tæt samarbejde med både driftsenheder og centralforvaltning, hvor din opgave er at formidle og oversætte samt skabe sammenhæng mellem de indsatser og tiltag, der udvikles og implementeres. Dine opgaver er varierede og kan for eksempel være indenfor sundhedsfaglig dokumentation, utilsigtede hændelser, kvalitetsorganisation og tilsynsområdet.

Vi tager afsæt i en læringsorienteret tilgang, arbejder målrettet med forbedringsmodellen og har stort fokus på effekt for borgeren. Det betyder, at du skal være både kreativ, nytænkende og formå at bruge din erfaring samt egen og andres viden på den bedst mulige måde. Du er selvstændig, men med en god forståelse for vigtigheden af, at et godt samarbejde er afgørende for succes.
Du vil indgå i et tæt samarbejde med andre konsulenter, både sundhedsfaglige konsulenter, organisationskonsulenter og andre. Du bliver en del af et fagligt udfordrende miljø, med gode muligheder for individuel udvikling.

Om dig
Vi søger to fagligt stærke og erfarne konsulenter, med udpræget organisatorisk forståelse. Viden om og erfaring med sundhedsfaglig dokumentation samt specifikke sundheds- og sygeplejefaglige områder er en fordel – især hvis du formår at sætte denne viden i spil i koblingen mellem praksis, strategi og lovgivning.
Vi forventer derfor, at du har forståelse for ældreområdet og kan manøvrere i feltet mellem overordnede strategier, lederes ledelsesrum, medarbejdernes kompetencer og borgernes behov.

Som vores sundhedsfaglige konsulent har du viden om og erfaring med at arbejde som konsulent, gerne fra lignende stilling. Du er god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Vi forventer, du har en baggrund som sygeplejerske, med praksiserfaring fra det kommunale område, suppleret med relevant efter-/videreuddannelse, evt. på master eller kandidatniveau.

Er du interesseret?
Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat pr. 1. september 2019.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst med relevant faglig organisation, herunder regler om Ny Løn.

Har du brug for flere oplysninger, kan du kontakte sundhedsfaglig konsulent Birgit Lykke på 2977 1174 eller afdelingsleder Mette Mønster Westergaard på 3060 3714.

Søg via nedenstående link senest tirsdag den 23. juli 2019 
Der er samtaler i uge 31 og mulighed for evt. andensamtale, også i uge 31.

ORS/Small/fd6c8faf_logo.pngLokalområde Indre By/ØsterbroKøbenhavn Ø2019-07-01T16:03:08.1332019-07-23T00:00:00
330055254SAP Finance Solution ArchitectRobot Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068 Convision is looking for a SAP Finance Solution Architect 2-3 days per week for a client in greater Copenhagen. Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9068

 

Convision is looking for a SAP Finance Solution Architect 2-3 days per week for a client in greater Copenhagen.

 

Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https://use.worksome.dk/job/9068

Worksome ApSKøbenhavn K2019-07-05T00:00:002019-07-31T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Sundhedsfaglige konsulenter til sundheds- og ældreområdet i Sundheds- og Omsorgsforvaltningen

Lokalområde Indre By/Østerbro

København Ø
Vil du være en del af en ambitiøs forvaltning og være med til at udvikle og sikre den sundhedsfaglige kvalitet for borgerne i Københavns Kommune? Aktuelt står vi foran en ny og spændende omstilling, hvor fem lokalområder sammenlægges til to, og hvor...
Indrykket:1. juli 2019
Udløbsdato:23. juli 2019

SAP Finance Solution Architect

Worksome ApS

København K
Note: Dette er et freelancejob på Worksome - Danmarks største platform for professionelle konsulenter og freelancere. Se mere om virksomheden og stillingen og ansøg via Worksome her: https: use.worksome.dk job 9068 Convision is looking for a SAP Fin...
Indrykket:5. juli 2019
Udløbsdato:31. juli 2019