Gem job

Løn- og personalekonsulent til lønteamet i FOBU

Vil du have et spændende job med afvekslende opgaver og daglig kontakt til FOBUs medlemmer? Trives du i et lille team med en uformel omgangstone? Og har du lyst til at være en del af et hus, der på tværs af fagområder, brænder for at skabe de bedste rammer for vores medlemmer? Så læs endelig videre.


FOBU er en paraplyorganisation for knap 160 selvejende og private dag- og fritidstilbud, og vi varetager ”back office” opgaver inden for løn, økonomistyring, bogføring og regnskab. Derudover varetager vi opgaver indenfor personalejura, IT og pædagogik.


I en stilling som løn- og personalekonsulent vil dine opgaver i hovedtræk være:

  • Behandling af lønsager (månedslønnet og timelønnet på månedsbasis)
  • Personaleadministrative opgaver (ansættelsesbreve, lønindplacering, ændringer og fratrædelser, søgning af refusioner)
  • Ansvar for kontakten til dine egne institutioner, hvor du yder rådgivning og vejledning af institutionslederne inden for løn- og personaleområdet.


Om dig

Opgaverne foregår i tæt samarbejde med institutionslederne i vores medlemsorganisationer. Vi lægger vægt på, at du er serviceminded og er i stand til at forstå kundernes behov. Du arbejder med kunden i centrum og tager medansvar for, at teamet løser opgaverne. Du har derfor sans for at arbejde både individuelt og i teams samt på tværs af faggrænser. Du er habil It-bruger og fortrolig med at yde service til kunderne via mail og telefon.


Vi lægger vægt på, at du har erfaring som lønkonsulent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det er vigtigt for os, at du er vant til at arbejde med overenskomster inden for det offentlige område. Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til KMD-perspektiv.


Vi tilbyder

En god arbejdsplads beliggende centralt i København. Du får 30 engagerede og dygtige kolleger, der med hver deres faglighed og baggrund brænder for at bistå vores medlemsinstitutioner, så de kan udvikle deres institutioner. Du bliver en del af lønteamet, som – foruden dig – består af 5 løn- og personalekonsulenter og en faglig koordinator. Du refererer til direktøren for FOBU.


Yderligere oplysninger

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte løn- og personalekonsulent Annika Bang på anb@fobu.dk / tlf.: 2892 6246 eller faglig koordinator Heidi Toelbjerg Nielsen på htn@fobu.dk / tlf.: 3326 5673.


Du kan læse mere om vores skønne arbejdsplads, opgaver og medlemmer på www.fobu.dk.


Din ansøgning

Ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter sendes via e-mail til info@fobu.dk senest tirsdag den 1. februar 2022. Skriv ”Ansøgning lønkonsulent” i

emnefeltet.


Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 7. februar (1. samtaler), og fredag den 11. februar (2. samtaler). Tiltrædelse 1. april eller snarest muligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://fobu.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Løn- og personalekonsulent til lønteamet i FOBU

Vil du have et spændende job med afvekslende opgaver og daglig kontakt til FOBUs medlemmer? Trives du i et lille team med en uformel omgangstone? Og har du lyst til at være en del af et hus, der på tværs af fagområder, brænder for at skabe de bedste rammer for vores medlemmer? Så læs endelig videre.


FOBU er en paraplyorganisation for knap 160 selvejende og private dag- og fritidstilbud, og vi varetager ”back office” opgaver inden for løn, økonomistyring, bogføring og regnskab. Derudover varetager vi opgaver indenfor personalejura, IT og pædagogik.


I en stilling som løn- og personalekonsulent vil dine opgaver i hovedtræk være:

  • Behandling af lønsager (månedslønnet og timelønnet på månedsbasis)
  • Personaleadministrative opgaver (ansættelsesbreve, lønindplacering, ændringer og fratrædelser, søgning af refusioner)
  • Ansvar for kontakten til dine egne institutioner, hvor du yder rådgivning og vejledning af institutionslederne inden for løn- og personaleområdet.


Om dig

Opgaverne foregår i tæt samarbejde med institutionslederne i vores medlemsorganisationer. Vi lægger vægt på, at du er serviceminded og er i stand til at forstå kundernes behov. Du arbejder med kunden i centrum og tager medansvar for, at teamet løser opgaverne. Du har derfor sans for at arbejde både individuelt og i teams samt på tværs af faggrænser. Du er habil It-bruger og fortrolig med at yde service til kunderne via mail og telefon.


Vi lægger vægt på, at du har erfaring som lønkonsulent, men din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det er vigtigt for os, at du er vant til at arbejde med overenskomster inden for det offentlige område. Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kendskab til KMD-perspektiv.


Vi tilbyder

En god arbejdsplads beliggende centralt i København. Du får 30 engagerede og dygtige kolleger, der med hver deres faglighed og baggrund brænder for at bistå vores medlemsinstitutioner, så de kan udvikle deres institutioner. Du bliver en del af lønteamet, som – foruden dig – består af 5 løn- og personalekonsulenter og en faglig koordinator. Du refererer til direktøren for FOBU.


Yderligere oplysninger

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte løn- og personalekonsulent Annika Bang på anb@fobu.dk / tlf.: 2892 6246 eller faglig koordinator Heidi Toelbjerg Nielsen på htn@fobu.dk / tlf.: 3326 5673.


Du kan læse mere om vores skønne arbejdsplads, opgaver og medlemmer på www.fobu.dk.


Din ansøgning

Ansøgning, CV og eventuelle andre relevante dokumenter sendes via e-mail til info@fobu.dk senest tirsdag den 1. februar 2022. Skriv ”Ansøgning lønkonsulent” i

emnefeltet.


Ansættelsessamtaler forventes afholdt mandag den 7. februar (1. samtaler), og fredag den 11. februar (2. samtaler). Tiltrædelse 1. april eller snarest muligt.


Se mere på vores ansøgersite: https://fobu.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.