Løn- og personalekonsulent til Sygehus Lillebælt, Patienternes Sygehus

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Er du skarp til løn, og kan du supportere kolleger og ledere, når de ringer med løn- og overenskomstspørgsmål? Trives du med ansvar, gode kollegaer og uformel omgangstone? Så er du vores nye løn- og personalekonsulent.

Vi har travlt, og derfor søger vi endnu en dygtig kollega med tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi søger en person, der

  • er serviceminded
  • er nysgerrig og hurtigt tilegner sig ny viden
  • overholder deadlines
  • trives med at udføre driftsopgaver
  • tager ansvar både for egne og teamets opgaver
  • har samarbejdsvilje og gode kommunikative evner
  • er detaljeorienteret og omhyggelig
  • kan lide at have travlt

Du er som minimum kontoruddannet og har gerne suppleret med kommunom eller lignende. Hvis du har erfaring med Silkeborg Data, offentlig lønadministration og/eller overenskomstfortolkning, er det et plus.

Uanset dine tidligere erfaringer sørger vi naturligvis for en god oplæring i vores arbejdsgange.

Mere om arbejdsopgaverne

Som vores nye kollega i HR Løn og Forhandling kommer du til at arbejde i et af vores 3 lønteams, der hver består af 4-5 dygtige kollegaer. I tæt samarbejde med dine teamkollegaer får du selvstændigt ansvar for løn- og personaleadministration, herunder bl.a. indberetning til lønsystem og udfærdigelse af ansættelsesbreve samt refusion af barsels- og sygedagpenge. Du vil også skulle rådgive om løn- og overenskomstforhold til funktions- og afdelingsledere, ligesom vi også ofte svarer på spørgsmål fra sygehusets medarbejdere om ansættelsesvilkår mv. Desuden skal vi den kommende tid bidrage til implementering af et nyt vagtplanssystem på tværs af sygehuset.

Hvem er vi

I HR-afdelingen bestræber vi os på at understøtte arbejdet i klinikken og serviceafdelingerne på en måde, der hjælper med at holde fokus på "Patienten først". Vi støtter lederne i at tiltrække, udvikle og fastholde dygtige og engagerede medarbejdere og i at gennemføre forandringsprocesser forankret i sygehusets værdier. Vi arbejder for effektive, enkle og sikre HR-administrative processer.

Vi er knap 40 medarbejdere, som er organiseret i 6 teams: Personalejura, Løn og Forhandling, Analyse, Sygehus Lillebælt Kompetencecenter, Danskundervisning og International rekruttering samt Arbejdsmiljø og Sekretariat. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor vi lægger vægt på en god omgangstone, faglig sparring og høj kvalitet i opgavevaretagelsen.

Sygehus Lillebælt er et velkonsolideret sygehus i en positiv udvikling med en ambitiøs vision om at være ”Patienternes Sygehus”. Vi er kendt for høj kvalitet, effektiv drift, en høj grad af patienttilfredshed samt høj medarbejdertilfredshed. På Sygehus Lillebælt er vi 5.000 medarbejdere fordelt på Vejle, Kolding og Middelfart sygehuse.

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker efter overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal.

Hovedtjenestested er Vejle Sygehus.

Stillingen er omfattet af flexordning og lokal løndannelse, og der vil således være mulighed for at forhandle kvalifikationsløn.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Der er i udgangspunktet tale om en fast fuldtidsstilling, deltidsansættelse kan ske efter nærmere aftale.

Rekrutteringsprocessen
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV samt eksamenspapirer senest søndag den 7. november 2021. Første runde af ansættelsessamtaler forventes at finde sted fredag den 12. november.  Eventuel anden runde af samtaler finder sted i løbet af uge 45.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder for Løn og Forhandling Jens Jakobsen på telefon 7940 5022 eller mail Jens.Jakobsen@rsyd.dk.

 

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Andre job der minder om dette

Er du morgenfrisk og klar på at booke vikarer til vore kunder

Jysk Vikarservice A/S, Horsens

Horsens
Vi har travlt og brug for en dygtig booker til at hjælpe vore kunder i morgen- og formiddagstimerne. Din arbejdstid vil være fra kl. 05.00 til kl. 13.00 alle hverdage og weekendvagt hver 4. weekend. Som booker skal du kunne håndtere ordrer og foresp...
Indrykket:1. november 2021

Talent Acquisition Specialist/Researcher

STIBO SYSTEMS A/S

Højbjerg
Are you passionate about people, research and communication and are you looking for a job to accelerate your career within HR? Then this job at Stibo Systems could be the perfect match for you. Join a truly global company and explore the endless arr...
Indrykket:18. oktober 2021

kontor hjælp

FREDSKOV - EJENDOMME ApS

Brande
hjælp til afstemninger lejekontrakter daglig drift anoncering
Indrykket:4. november 2021

Virksomhedsjurist

KT Erhvervsbyg A/S

Give
MEDARBEJDER TIL LEGAL OG FINANCE VIRKSOMHEDEN KT Erhvervsbyg A S er specialiseret i alle typer erhvervsbyggerier, fra flotte domiciler og bilhuse til funktionelle produktions- og lagerfaciliteter. Der kontraheres med nøje udvalgte underleverandører ...
Indrykket:4. november 2021

Customer Service Specialist til Miralix A/S

MIRALIX A/S

Hedensted
Customer Service Specialist til Miralix A S Er du indbegrebet af god kundeservice, så søger vi en erfaren Customer Support Specialist, som har et udpræget service instinkt, stærk teknisk flair og glimrende kommunikationsevner. Hos Miralix A S står v...
Indrykket:1. november 2021

Løn- og personalekonsulent til Sygehus Lillebælt, Patienternes Sygehus

Er du skarp til løn, og kan du supportere kolleger og ledere, når de ringer med løn- og overenskomstspørgsmål? Trives du med ansvar, gode kollegaer og uformel omgangstone? Så er du vores nye løn- og personalekonsulent.

Vi har travlt, og derfor søger vi endnu en dygtig kollega med tiltrædelse hurtigst muligt.

Vi søger en person, der

  • er serviceminded
  • er nysgerrig og hurtigt tilegner sig ny viden
  • overholder deadlines
  • trives med at udføre driftsopgaver
  • tager ansvar både for egne og teamets opgaver
  • har samarbejdsvilje og gode kommunikative evner
  • er detaljeorienteret og omhyggelig
  • kan lide at have travlt

Du er som minimum kontoruddannet og har gerne suppleret med kommunom eller lignende. Hvis du har erfaring med Silkeborg Data, offentlig lønadministration og/eller overenskomstfortolkning, er det et plus.

Uanset dine tidligere erfaringer sørger vi naturligvis for en god oplæring i vores arbejdsgange.

Mere om arbejdsopgaverne

Som vores nye kollega i HR Løn og Forhandling kommer du til at arbejde i et af vores 3 lønteams, der hver består af 4-5 dygtige kollegaer. I tæt samarbejde med dine teamkollegaer får du selvstændigt ansvar for løn- og personaleadministration, herunder bl.a. indberetning til lønsystem og udfærdigelse af ansættelsesbreve samt refusion af barsels- og sygedagpenge. Du vil også skulle rådgive om løn- og overenskomstforhold til funktions- og afdelingsledere, ligesom vi også ofte svarer på spørgsmål fra sygehusets medarbejdere om ansættelsesvilkår mv. Desuden skal vi den kommende tid bidrage til implementering af et nyt vagtplanssystem på tværs af sygehuset.

Hvem er vi

I HR-afdelingen bestræber vi os på at understøtte arbejdet i klinikken og serviceafdelingerne på en måde, der hjælper med at holde fokus på "Patienten først". Vi støtter lederne i at tiltrække, udvikle og fastholde dygtige og engagerede medarbejdere og i at gennemføre forandringsprocesser forankret i sygehusets værdier. Vi arbejder for effektive, enkle og sikre HR-administrative processer.

Vi er knap 40 medarbejdere, som er organiseret i 6 teams: Personalejura, Løn og Forhandling, Analyse, Sygehus Lillebælt Kompetencecenter, Danskundervisning og International rekruttering samt Arbejdsmiljø og Sekretariat. Vi har et uformelt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger, hvor vi lægger vægt på en god omgangstone, faglig sparring og høj kvalitet i opgavevaretagelsen.

Sygehus Lillebælt er et velkonsolideret sygehus i en positiv udvikling med en ambitiøs vision om at være ”Patienternes Sygehus”. Vi er kendt for høj kvalitet, effektiv drift, en høj grad af patienttilfredshed samt høj medarbejdertilfredshed. På Sygehus Lillebælt er vi 5.000 medarbejdere fordelt på Vejle, Kolding og Middelfart sygehuse.

Løn- og ansættelsesforhold

Ansættelse og aflønning sker efter overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal.

Hovedtjenestested er Vejle Sygehus.

Stillingen er omfattet af flexordning og lokal løndannelse, og der vil således være mulighed for at forhandle kvalifikationsløn.

Tiltrædelse hurtigst muligt. Der er i udgangspunktet tale om en fast fuldtidsstilling, deltidsansættelse kan ske efter nærmere aftale.

Rekrutteringsprocessen
Vi glæder os til at modtage din ansøgning med CV samt eksamenspapirer senest søndag den 7. november 2021. Første runde af ansættelsessamtaler forventes at finde sted fredag den 12. november.  Eventuel anden runde af samtaler finder sted i løbet af uge 45.

Vil du vide mere
Du er velkommen til at kontakte leder for Løn og Forhandling Jens Jakobsen på telefon 7940 5022 eller mail Jens.Jakobsen@rsyd.dk.

 

 

 

 

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Andre job der minder om dette

Er du morgenfrisk og klar på at booke vikarer til vore kunder

Jysk Vikarservice A/S, Horsens

Horsens
Vi har travlt og brug for en dygtig booker til at hjælpe vore kunder i morgen- og formiddagstimerne. Din arbejdstid vil være fra kl. 05.00 til kl. 13.00 alle hverdage og weekendvagt hver 4. weekend. Som booker skal du kunne håndtere ordrer og foresp...
Indrykket:1. november 2021

Talent Acquisition Specialist/Researcher

STIBO SYSTEMS A/S

Højbjerg
Are you passionate about people, research and communication and are you looking for a job to accelerate your career within HR? Then this job at Stibo Systems could be the perfect match for you. Join a truly global company and explore the endless arr...
Indrykket:18. oktober 2021

kontor hjælp

FREDSKOV - EJENDOMME ApS

Brande
hjælp til afstemninger lejekontrakter daglig drift anoncering
Indrykket:4. november 2021

Virksomhedsjurist

KT Erhvervsbyg A/S

Give
MEDARBEJDER TIL LEGAL OG FINANCE VIRKSOMHEDEN KT Erhvervsbyg A S er specialiseret i alle typer erhvervsbyggerier, fra flotte domiciler og bilhuse til funktionelle produktions- og lagerfaciliteter. Der kontraheres med nøje udvalgte underleverandører ...
Indrykket:4. november 2021

Customer Service Specialist til Miralix A/S

MIRALIX A/S

Hedensted
Customer Service Specialist til Miralix A S Er du indbegrebet af god kundeservice, så søger vi en erfaren Customer Support Specialist, som har et udpræget service instinkt, stærk teknisk flair og glimrende kommunikationsevner. Hos Miralix A S står v...
Indrykket:1. november 2021