Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn- og personalemedarbejder søges til Granhøjen

Vi søger en løn- og personalemedarbejder til at indgå i vores Løn- og personaleteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at køre løn- og personaleadministration for omkring 250 ansatte og bogholderi i den forbindelse.

Løn- og personaleafdelingen er en del af fællesadministrationen, som er samlet på Blindestræde 1 i Holbæk.

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsler og personaleadministration
  • Lønbogholderi og afstemning
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, tillæg mv.
  • Indberetninger af arbejdsskader mv.
  • Til- og afmelding til pension mv.
  • Koordinering af sygedagpenge og barselsdagpenge.
  • Ad hoc opgaver

 Kompetencer og kvalifikationer 

  • Relevant uddannelse
  • Erfaring med Lessor5 løn, Lessor PM og Workforce
  • Et godt kendskab til ansættelsesjura
  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde med kolleger
  • Er serviceminded
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer.

Vi tilbyder 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling. 

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse med løn efter kvalifikationer.

Arbejdstid: 37 timer ugentlig. Primært arbejdssted er Blindestræde 1 i Holbæk.

Ansættelsesdato: 1. maj eller hurtigst muligt derefter.

 

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse:

hr-afd@granhojen.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 22. april 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Demandt på cd@granhojen.dk eller 50607901.

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.

Læs mere på www.granhojen.dk


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

329787130Phoenix-20da035012018-04-04T14:34:05.523Løn- og personalemedarbejder søges til Granhøjen

Vi søger en løn- og personalemedarbejder til at indgå i vores Løn- og personaleteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at køre løn- og personaleadministration for omkring 250 ansatte og bogholderi i den forbindelse.

Løn- og personaleafdelingen er en del af fællesadministrationen, som er samlet på Blindestræde 1 i Holbæk.

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsler og personaleadministration
  • Lønbogholderi og afstemning
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, tillæg mv.
  • Indberetninger af arbejdsskader mv.
  • Til- og afmelding til pension mv.
  • Koordinering af sygedagpenge og barselsdagpenge.
  • Ad hoc opgaver

 Kompetencer og kvalifikationer 

  • Relevant uddannelse
  • Erfaring med Lessor5 løn, Lessor PM og Workforce
  • Et godt kendskab til ansættelsesjura
  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde med kolleger
  • Er serviceminded
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer.

Vi tilbyder 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling. 

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse med løn efter kvalifikationer.

Arbejdstid: 37 timer ugentlig. Primært arbejdssted er Blindestræde 1 i Holbæk.

Ansættelsesdato: 1. maj eller hurtigst muligt derefter.

 

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse:

hr-afd@granhojen.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 22. april 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Demandt på cd@granhojen.dk eller 50607901.

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.

Læs mere på www.granhojen.dk

2018-04-23T00:51:02.170 Vi søger en løn- og personalemedarbejder til at indgå i vores Løn- og personaleteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at køre løn- og personaleadministration for omkring 250 ansatte og bogholderi i den forbindelse. Løn- og personaleafdelingen er en del af fællesadministrationen, som er samlet på Blindestræde 1 i Holbæk. Arbejdsopgaver Lønkørsler og personaleadministration Lønbogholderi og afstemning Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, tillæg mv. Indberetninger af arbejdsskader mv. Til- og afmelding til pension mv. Koordinering af sygedagpenge og barselsdagpenge. Ad hoc opgaver Kompetencer og kvalifikationer Relevant uddannelse Erfaring med Lessor5 løn, Lessor PM og Workforce Et godt kendskab til ansættelsesjura Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde med kolleger Er serviceminded Er god til at strukturere og prioritere opgaverne Kan navigere i en omskiftelig hverdag Har solide IT-kompetencer. Vi tilbyder Et job med selvstændige og varierende opgaver Et job med mulighed for personlig udvikling Uhøjtideligt arbejdsmiljø En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling. Ansættelsesvilkår Fastansættelse med løn efter kvalifikationer. Arbejdstid: 37 timer ugentlig. Primært arbejdssted er Blindestræde 1 i Holbæk. Ansættelsesdato: 1. maj eller hurtigst muligt derefter. Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse: hr-afd@granhojen.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 22. april 2018. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Demandt på cd@granhojen.dk eller 50607901. Om Granhøjen Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling. Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland. Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen. Læs mere på www.granhojen.dk11Jobnet20da0350100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2018-04-22T00:00:0000110EuropaDanmarkSjælland & øerVestsjællandHolbæk3205168Blindestræde11Blindestræde 14300HolbækDKDanmark0
hr-afd@granhojen.dkDKDanmarkDKDanmark
8Fuldtid46Permanent548963JobNet48036761000https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20da0350https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=20da0350https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20da0350&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=20da0350&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonhttps://static.matchwork.com/company/logo/DK/ORS/SoMe/Ledelse_og_HR/Human_Resources/5.jpgMed et job indenfor Human Resources får du en spændende hverdag, der byder på mange nye udfordringer. 12007991Dansk3Læse/ tale241205Personalekonsulent30Human Resources354156452Camilla Demandthr-afd@granhojen.dkDKDanmarkDKDanmarkda-DK