Løn- og personalemedarbejder søges til Granhøjen

Vi søger en løn- og personalemedarbejder til at indgå i vores Løn- og personaleteam. Dine primære arbejdsopgaver vil være, at køre løn- og personaleadministration for omkring 250 ansatte og bogholderi i den forbindelse.

Løn- og personaleafdelingen er en del af fællesadministrationen, som er samlet på Blindestræde 1 i Holbæk.

Arbejdsopgaver

  • Lønkørsler og personaleadministration
  • Lønbogholderi og afstemning
  • Udarbejdelse af ansættelseskontrakter, tillæg mv.
  • Indberetninger af arbejdsskader mv.
  • Til- og afmelding til pension mv.
  • Koordinering af sygedagpenge og barselsdagpenge.
  • Ad hoc opgaver

 Kompetencer og kvalifikationer 

  • Relevant uddannelse
  • Erfaring med Lessor5 løn, Lessor PM og Workforce
  • Et godt kendskab til ansættelsesjura
  • Kan arbejde selvstændigt med opgaverne og samtidig fungere i et tæt samarbejde med kolleger
  • Er serviceminded
  • Er god til at strukturere og prioritere opgaverne
  • Kan navigere i en omskiftelig hverdag
  • Har solide IT-kompetencer.

Vi tilbyder 

  • Et job med selvstændige og varierende opgaver
  • Et job med mulighed for personlig udvikling
  • Uhøjtideligt arbejdsmiljø
  • En arbejdsplads med stor succes og i rivende udvikling. 

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse med løn efter kvalifikationer.

Arbejdstid: 37 timer ugentlig. Primært arbejdssted er Blindestræde 1 i Holbæk.

Ansættelsesdato: 1. maj eller hurtigst muligt derefter.

 

Skriftlig ansøgning med CV fremsendes til HR-afdelingen på følgende mailadresse:

hr-afd@granhojen.dk. Ansøgningsfristen er søndag den 22. april 2018.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Camilla Demandt på cd@granhojen.dk eller 50607901.

Om Granhøjen

Granhøjen er med 150 beboere et af landets største private opholdssteder for socialt og psykisk udsatte. Vores kunder er kommuner landet over, der køber ydelser inden for botilbud, beskæftigelse og behandling.

Granhøjen har hovedkontor i Holbæk, hvor administrationen er samlet. Omkring 200 medarbejdere har deres daglige gang i vores botilbud og beskæftigelsestilbud, der ligger i Vestsjælland.

Granhøjen er stiftet i 1985 og drives i dag som en ejerledet virksomhed. Virksomheden har fra start været præget af socialt entreprenørskab, der har skabt en række virksomheder, som i dag arbejdet i tæt samarbejde med Granhøjen.

Læs mere på www.granhojen.dk


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her