Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn- og systemadministrator

Vil du arbejde med at servicere vores lønkunder med lønadministration af høj faglig kvalitet? Og vil du være med til udvikle vores lønserviceprodukter tilpasset kundernes behov? Drømmer du om et job med gode muligheder for faglig og personlig udvikling? Så har vi en spændende stilling som løn- og systemadministrator hos LandboNord i forretningsområdet LønService.

LønService og forretningsudvikling
Som løn- og systemadministrator i LønService får du ansvar for din egen kundeportefølje, som du skal udarbejde løn for og rådgive om personalejuridiske forhold. Sammen med vores kunder samt dygtige og engagerede kolleger skal du udvikle og effektivisere vores lønadministrative processer. Du bliver som løn- og systemadministrator ansvarlig for opdatering og implementering af faciliteter og ydelser i lønsystemet Lessor.

Du vil komme til at arbejde med:

  • Lønadministration for LandboNords kunder
  • Systemadministration på lønsystemet Lessor
  • Effektivisering af lønadministrative processer mellem kunde og LandboNord
  • Ansvar for konvertering af lønsystem i forbindelse med skift til Nav16
  • Planlægning af proces i forbindelse med implementering af web-løn portal.

Din baggrund
Du har en god forretningsmæssig forståelse og bliver motiveret af at skabe resultater gennem sparring og rådgivning med kunder og IT-leverandører.

Du har interesse for og erfaring med at implementere og udvikle lønsystemets faciliteter og produkter i samarbejde med lønsystemets udbyder, IT-support mv. Dine stærke IT-kompetencer vil være et solidt udgangspunkt for dit bidrag til at udvikle vores digitale og kundetilpassede løsninger.

Du har en uddannelse inden for økonomi eller regnskab, kombineret med min. 5 års erfaring med lønadministration i en privat eller offentlig virksomhed eller ved et lønservicebureau.

Som person er du initiativrig, går ansvarsfuldt til dine opgaver og har en god kommerciel forståelse.

Du arbejder systematisk og struktureret og er god til at prioritere dine opgaver.

Det er vigtigt, at du trives i et job med en bred kontaktflade. Et godt og tillidsfuldt samarbejde med kunder og kolleger er afgørende, når vi sammen sikrer, at vi er kundens foretrukne partner til LønService.

Lyder jobbet som noget for dig?
Så send os dit cv og en ansøgning til: job@landbonord.dk.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Birgitte Elgaard på tlf. 9624 1829 / 2164 1437 eller teamleder Pernille Tolstrup på tlf. 9624 1853 / 4115 6508.

Vi inviterer løbende til samtale - og vi glæder os til at høre fra dig!

LandboNord er en konsulentvirksomhed med store ambitioner. Vi har mere end 230 medarbejdere, som rådgiver fødevareproducenter indenfor regnskab, budget, skat samt husdyr- og planteproduktion. I LandboNord har vi dyb indsigt i vores kunders virkelighed og vi har absolut fokus på service, så vi altid kan levere højeste kvalitet. Derfor er vores medarbejdere ikke kun fagligt kompetente. De er også udadvendte, inkluderende samt gode netværkere, der altid er parate til at tage ansvar for egne resultater. Læs mere på landbonord.dk


Ikke det rigtige job?

Opret en jobagent og få dit nye job direkte i indbakken



Opret jobagent her