Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Løn søger assistent til Sygdom og Barsel

Vi har travlt, og derfor søger Løn en konsulent til Sygdom og Barsel.

 

Arbejdssted: Løn, Bredgade 1, 2. sal, 6000 Kolding.

 

Arbejdstid: 37 timer.

 

Ansættelsestidspunkt: snarest eller 1. oktober 2019.

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde:

 

I Løn er vi 14 engagerede medarbejdere fordelt i ”Løn og Ferie” og ”Sygdom og Barsel”. Vores kerneopgave er at varetage lønudbetalingen til kommunens mange medarbejdere, og yde lønsupport gennem kompetent rådgivning og faglig kommunikation. Vi tør udfordres på vores kompetencer, deler viden og arbejder som ét team.

 

Vi bruger Silkeborg Data som lønsystem og Prisme 2015 som økonomisystem.

 

Vi er en afdeling, der ikke står stille, og som hele tiden kigger efter nye løsninger til at udføre vores opgaver bedst muligt. Vi har en professionel, men uformel omgangstone, så passer det på dig, er det dig vi mangler.

 

  • Du er omstillingsparat, da vi er en afdeling der er under stadig udvikling.
  • Du kan samarbejde med dine kollegaer, men også med resten af organisationen, da de er vores samarbejdspartnere.
  • Du er serviceminded.
  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Du har et godt humør, og en positiv indstilling.

 

Opgaver/Funktioner:

  • Administration af sygefravær herunder §56, nedsat tid, ressourceforløbsydelser, partshøringer og afgørelser.
  • Administration af barsel herunder barselsbreve til medarbejderne, udskudt orlov og barselsudligning.
  • Behandling af dagpengeskemaer i NemRefusion til indhentning af syge- og barselsdagpengerefusion.
  • Kontakt til ledere, medarbejdere og sygedagpengeafdelinger.

 

Kvalifikationer:

Vi ser gerne, at du har nedenstående kvalifikationer:

  • Uddannet inden for kontor- og administration.
  • Har kendskab til Silkeborg Data.
  • Har kendskab til dagpengelovgivningen.
  • Er faglig dygtig, men samtidig kan modtage ny faglig viden i sparring med kollegaer og de faglige koordinatorer.

 

Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Udgangspunktet er grundløn 22 (31/3 00 niv.). Eventuelle tillæg vil blive fastsat efter principperne for Ny løn i henhold til erfaring og kvalifikationer.

 

Nærmere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til:

Afdelingsleder Maria Qvist Haugstrup på 79792257 eller 21163825 eller faglig koordinator Tina Kloster på 79792259.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 

Ansøgningsfrist: 7. august 2019.

 

Ansættelsessamtaler: uge 33 2019.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330048058Phoenix-562b5c6512019-06-24T10:00:26.373Løn søger assistent til Sygdom og Barsel

Vi har travlt, og derfor søger Løn en konsulent til Sygdom og Barsel.

 

Arbejdssted: Løn, Bredgade 1, 2. sal, 6000 Kolding.

 

Arbejdstid: 37 timer.

 

Ansættelsestidspunkt: snarest eller 1. oktober 2019.

 

Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde:

 

I Løn er vi 14 engagerede medarbejdere fordelt i ”Løn og Ferie” og ”Sygdom og Barsel”. Vores kerneopgave er at varetage lønudbetalingen til kommunens mange medarbejdere, og yde lønsupport gennem kompetent rådgivning og faglig kommunikation. Vi tør udfordres på vores kompetencer, deler viden og arbejder som ét team.

 

Vi bruger Silkeborg Data som lønsystem og Prisme 2015 som økonomisystem.

 

Vi er en afdeling, der ikke står stille, og som hele tiden kigger efter nye løsninger til at udføre vores opgaver bedst muligt. Vi har en professionel, men uformel omgangstone, så passer det på dig, er det dig vi mangler.

 

  • Du er omstillingsparat, da vi er en afdeling der er under stadig udvikling.
  • Du kan samarbejde med dine kollegaer, men også med resten af organisationen, da de er vores samarbejdspartnere.
  • Du er serviceminded.
  • Du kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Du har et godt humør, og en positiv indstilling.

 

Opgaver/Funktioner:

  • Administration af sygefravær herunder §56, nedsat tid, ressourceforløbsydelser, partshøringer og afgørelser.
  • Administration af barsel herunder barselsbreve til medarbejderne, udskudt orlov og barselsudligning.
  • Behandling af dagpengeskemaer i NemRefusion til indhentning af syge- og barselsdagpengerefusion.
  • Kontakt til ledere, medarbejdere og sygedagpengeafdelinger.

 

Kvalifikationer:

Vi ser gerne, at du har nedenstående kvalifikationer:

  • Uddannet inden for kontor- og administration.
  • Har kendskab til Silkeborg Data.
  • Har kendskab til dagpengelovgivningen.
  • Er faglig dygtig, men samtidig kan modtage ny faglig viden i sparring med kollegaer og de faglige koordinatorer.

 

Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Udgangspunktet er grundløn 22 (31/3 00 niv.). Eventuelle tillæg vil blive fastsat efter principperne for Ny løn i henhold til erfaring og kvalifikationer.

 

Nærmere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til:

Afdelingsleder Maria Qvist Haugstrup på 79792257 eller 21163825 eller faglig koordinator Tina Kloster på 79792259.

 

Ansøgning sendes elektronisk via knappen "Ansøg".

 

Ansøgningsfrist: 7. august 2019.

 

Ansættelsessamtaler: uge 33 2019.

 

Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest/børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.

2019-07-30T22:50:04.830 Vi har travlt, og derfor søger Løn en konsulent til Sygdom og Barsel. Arbejdssted: Løn, Bredgade 1, 2. sal, 6000 Kolding. Arbejdstid: 37 timer. Ansættelsestidspunkt: snarest eller 1. oktober 2019. Hvem er vi, og hvad kan vi tilbyde: I Løn er vi 14 engagerede medarbejdere fordelt i Løn og Ferie og Sygdom og Barsel . Vores kerneopgave er at varetage lønudbetalingen til kommunens mange medarbejdere, og yde lønsupport gennem kompetent rådgivning og faglig kommunikation. Vi tør udfordres på vores kompetencer, deler viden og arbejder som ét team. Vi bruger Silkeborg Data som lønsystem og Prisme 2015 som økonomisystem. Vi er en afdeling, der ikke står stille, og som hele tiden kigger efter nye løsninger til at udføre vores opgaver bedst muligt. Vi har en professionel, men uformel omgangstone, så passer det på dig, er det dig vi mangler. Du er omstillingsparat, da vi er en afdeling der er under stadig udvikling. Du kan samarbejde med dine kollegaer, men også med resten af organisationen, da de er vores samarbejdspartnere. Du er serviceminded. Du kan bevare overblikket i en travl hverdag. Du har et godt humør, og en positiv indstilling. Opgaver Funktioner: Administration af sygefravær herunder §56, nedsat tid, ressourceforløbsydelser, partshøringer og afgørelser. Administration af barsel herunder barselsbreve til medarbejderne, udskudt orlov og barselsudligning. Behandling af dagpengeskemaer i NemRefusion til indhentning af syge- og barselsdagpengerefusion. Kontakt til ledere, medarbejdere og sygedagpengeafdelinger. Kvalifikationer: Vi ser gerne, at du har nedenstående kvalifikationer: Uddannet inden for kontor- og administration. Har kendskab til Silkeborg Data. Har kendskab til dagpengelovgivningen. Er faglig dygtig, men samtidig kan modtage ny faglig viden i sparring med kollegaer og de faglige koordinatorer. Løn og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst. Udgangspunktet er grundløn 22 (31 3 00 niv.). Eventuelle tillæg vil blive fastsat efter principperne for Ny løn i henhold til erfaring og kvalifikationer. Nærmere oplysninger om stillingen kan ske ved henvendelse til: Afdelingsleder Maria Qvist Haugstrup på 79792257 eller 21163825 eller faglig koordinator Tina Kloster på 79792259. Ansøgning sendes elektronisk via knappen Ansøg . Ansøgningsfrist: 7. august 2019. Ansættelsessamtaler: uge 33 2019. Forud for ansættelse indhenter Kolding Kommune straffeattest børneattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.10Phoenix562b5c65101000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-07-30T00:00:000000https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1371&ProjectId=145411&DepartmentId=20121&MediaId=4616&SkipAdvertisement=true0EuropaDanmarkJyllandSyd- og SønderjyllandKolding3551515Centralforvaltningen, Bredgade11Bredgade 16000KoldingDKDanmarkORS/562b5c65_logo.pngORS/Small/562b5c65_logo.png0DKDanmarkDanmark8Fuldtid46Permanent782502KoldingMinimum14541100024-06-20191https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=562b5c65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=562b5c65https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=562b5c65&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=562b5c65&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLøn søger assistent til Sygdom og Barsel1Dansk3Læse/ tale938304Konsulent5Kontor og administration362122125maqh@kolding.dkDanmarkDanmark330076037Logopæd., talekonsulent til et barselsvikariat i Hjernecenter Syd & Tale, Høre, SynBasic Tale-Høre-Syn THS er en afdeling af Hjernecenter syd. THS varetager højt specialiserede opgaver på kommunikationsområdet i Aabenraa Kommune. THS er placeret i Bov. Taleafdelingen ved THS består af 4 logopæder audiologopæder, som tilsammen varetager alle opgaver inden for det logopædiske område. THS søger en logopæd audiologopæd, der kan varetage flere af følgende områder: Voksne: Stemmevanskeligheder Stammen og løbsk tale Sprog- og talevanskeligheder ved progredierende lidelser Erhvervet hjerneskade (afasi, dysartri, verbal apraksi, kognitive kommunikationsvanskeligheder) Laryngectomrede og mundhuleopererede. Hjælpemidler til alternativ kommunikation Børn: Vejledning omkring stemmevanskeligheder. Arbejdsopgaverne indebærer konsulentopgaver, udredning, rådgivning, vejledning og undervisning såvel individuelt som på hold samt journalskrivning. Den primære målgruppe for barselsvikaren er voksne mennesker med stemmelidelser af organisk eller funktionel karakter. Vi er en arbejdsplads med gode samarbejdsrelationer i et specialiseret, tværfagligt team der har en høj grad af selvstændighed i tilrettelæggelsen af arbejdet, mulighed for supervision og deltagelse i faglige netværk. hvor vi skaber resultater sammen med borgeren. præget af nytænkning og forandring. Er en arbejdsplads med gode muligheder for at opkvalificere sin faglighed. En dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer. Vi forventer, at du har viden om og interesse for stemmevanskeligheder. har viden om og interesse for specialundervisning for voksne. kan samarbejde og er selvstændig og ansvarlig. er åben, nysgerrig og initiativrig. er uddannet logopæd, audiologopæd, speciallærer eller har tilsvarende uddannelse. kan også søge, hvis du er i gang med uddannelsen til logopæd. Organisatorisk placering Du ansættes i Hjernecenter Syd i THS afdelingen, Plantagevej 4, Bov, 6330 Padborg. Afdelingsleder er Jeanet Østergaard Jensen. Løn- og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst (DLF) og principperne om Lokalløn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende. Stillingen er en 37 timers konsulentstilling med hovedarbejdssted i Bov med opstart den 21. oktober Stillingen kan evt. fordeles på 2 deltidsstillinger. Yderligere oplysninger Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingsleder af THS Jeanet Østergaard Jensen e-mail: joej@aabenraa.dk, tlf.nr.: 73 76 60 00. Ansøgning Ansøgningsfrist er den 25. september 2019. Søg stillingen via linket. Samtaler foregår den 3. oktober 2019 fra kl. 13.00.

Tale-Høre-Syn/THS er en afdeling af Hjernecenter syd. THS varetager højt specialiserede opgaver på kommunikationsområdet i Aabenraa Kommune. THS er placeret i Bov.

Taleafdelingen ved THS består af 4 logopæder/audiologopæder, som tilsammen varetager alle opgaver inden for det logopædiske område.

THS søger en logopæd/audiologopæd, der kan varetage flere af følgende områder:

Voksne:

  • Stemmevanskeligheder
  • Stammen og løbsk tale
  • Sprog- og talevanskeligheder ved progredierende lidelser
  • Erhvervet hjerneskade (afasi, dysartri, verbal apraksi, kognitive kommunikationsvanskeligheder)
  • Laryngectomrede og mundhuleopererede.
  • Hjælpemidler til alternativ kommunikation

Børn:

  • Vejledning omkring stemmevanskeligheder.

Arbejdsopgaverne indebærer konsulentopgaver, udredning, rådgivning, vejledning og undervisning såvel individuelt som på hold samt journalskrivning. Den primære målgruppe for barselsvikaren er voksne mennesker med stemmelidelser af organisk eller funktionel karakter.

Vi er en arbejdsplads

  • med gode samarbejdsrelationer i et specialiseret, tværfagligt team
  • der har en høj grad af selvstændighed i tilrettelæggelsen af arbejdet, mulighed for supervision og deltagelse i faglige netværk.
  • hvor vi skaber resultater sammen med borgeren.
  • præget af nytænkning og forandring.
  • Er en arbejdsplads med gode muligheder for at opkvalificere sin faglighed.
  • En dynamisk arbejdsplads med engagerede og gode kollegaer.

Vi forventer, at du

  • har viden om og interesse for stemmevanskeligheder.
  • har viden om og interesse for specialundervisning for voksne.
  • kan samarbejde og er selvstændig og ansvarlig.
  • er åben, nysgerrig og initiativrig.
  • er uddannet logopæd, audiologopæd, speciallærer eller har tilsvarende uddannelse.
  • kan også søge, hvis du er i gang med uddannelsen til logopæd.

Organisatorisk placering
Du ansættes i Hjernecenter Syd i THS afdelingen, Plantagevej 4, Bov, 6330 Padborg.
Afdelingsleder er Jeanet Østergaard Jensen.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst (DLF) og principperne om Lokalløn. Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest, og at ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.
Stillingen er en 37 timers konsulentstilling med hovedarbejdssted i Bov med opstart den 21. oktober Stillingen kan evt. fordeles på 2 deltidsstillinger.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til afdelingsleder af THS Jeanet Østergaard Jensen e-mail: joej@aabenraa.dk, tlf.nr.:  73 76 60 00.

Ansøgning
Ansøgningsfrist er den 25. september 2019. Søg stillingen via linket.
Samtaler foregår den 3. oktober 2019 fra kl. 13.00.

 

ORS/Small/6fab3228_logo.pngHjernecenter Syd & Tale, Høre, SynTinglev2019-08-20T17:03:08.7772019-09-24T00:00:00
da-DK

Andre job der matcher din søgning

Logopæd., talekonsulent til et barselsvikariat i Hjernecenter Syd & Tale, Høre, Syn

Hjernecenter Syd & Tale, Høre, Syn

Tinglev
Tale-Høre-Syn THS er en afdeling af Hjernecenter syd. THS varetager højt specialiserede opgaver på kommunikationsområdet i Aabenraa Kommune. THS er placeret i Bov. Taleafdelingen ved THS består af 4 logopæder audiologopæder, som tilsammen varetager ...
Indrykket:20. august 2019
Udløbsdato:24. september 2019