Gem job

Lønadministration - vil du være med? (genopslag)

Vi er 8 friske, forskellige, skrappe, dygtige og søde kolleger, der virkelig mangler endnu en lønkonsulent til vores mange opgaver i teamet.

Vi er et administrationsfællesskab og servicerer 19 selvejende institutioner, hovedsagelig gymnasier.

Du kommer til at arbejde med flere institutioner, hvor opgaverne er:

  • Lønsagsbehandling (time- og månedsløn).
  • Behandling af diverse lønmæssige opgaver blandt andet udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser, syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
  • Kontakt til institutionernes administrationer omkring løn- og personaleområdet samt diverse ad hoc-opgaver.

Det ønsker vi os af dig (vi ved godt, at det er trivielt, men vi siger det alligevel):

  • Du er serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret med en positiv indstilling.
  • Du bidrager til teamarbejdet blandt andet ved at overholde aftaler og deadlines i et til tider hektisk arbejdstempo med mange bolde i luften.
  • Du skal evne at arbejde struktureret, kunne rådgive og følge konkret op overfor blandt andet institutionernes ledere.
  • Du må meget gerne have erfaring med offentlige overenskomster, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v.
  • Det vil også være fint, hvis du har erfaring med lønindberetning gerne via Statens Lønsystem (SLS) eller tilsvarende lønsystem samt erfaring med varetagelse af opgaver via Word og Excel.
  • Du har måske mod på at bidrage til yderligere udvikling af de værktøjer, vi bruger i dagligdagen.

Vi synes selv, at vi tilbyder:

  • Et attraktivt, udfordrende og spændende arbejdsmiljø med fantastiske kolleger, hvor alle trygt byder ind i store og små drøftelser.
  • Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse med plads til god balance mellem arbejde og fritid.
  • Et godt og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger meget højt på dagsordenen.

Din arbejdstid og løn

Vi er ansat på statens overenskomster: Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK (Perst.nr. 033-19) og fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Perst.nr. 058-19).

Din grundløn er i løngruppe 3, sats I (provins) på 26.946,50 kr. pr. måned (pr. 1. oktober 2021). Har du mange gode kvalifikationer, forhandler vi gerne et tillæg oveni grundlønnen.

Vi vil gerne have en kollega på fuld tid, men hvis du er interesseret i deltid, så finder vi også ud af det. Vi er glade for at gå på arbejde, enten på kontoret eller hjemmefra. Vi holder som hovedregel fri i skoleferierne og arbejder lidt mere de øvrige uger.

Vi regner med, at du kan starte 1. april 2022 – og dejligt hvis du kan før.

Nu har du læst så langt – så send os en ansøgning og cv

Vi ser løbende ansøgningerne igennem og holder samtaler. Fristen for at ansøge er onsdag den 9. februar 2022.

Din ansøgning og CV sendes med overskriften ”Lønkonsulent” til personale@stenhus-gym.dk.

Spørgsmål

Du er velkommen til at kontakte løn- og økonomichef Mette Millard på mail: mkm@stenhus-gym.dk eller tlf. 59 40 09 39, hvis du vil vide mere.

Vores arbejdsplads er Stenhus Gymnasium i Holbæk.

Du kan få mere at vide om os ved at gå ind på vores hjemmeside www.loesa.dk.



Se mere på vores ansøgersite: https://stenhus-gym.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


ellerGem job

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Lønadministration - vil du være med? (genopslag)

Vi er 8 friske, forskellige, skrappe, dygtige og søde kolleger, der virkelig mangler endnu en lønkonsulent til vores mange opgaver i teamet.

Vi er et administrationsfællesskab og servicerer 19 selvejende institutioner, hovedsagelig gymnasier.

Du kommer til at arbejde med flere institutioner, hvor opgaverne er:

  • Lønsagsbehandling (time- og månedsløn).
  • Behandling af diverse lønmæssige opgaver blandt andet udarbejdelse af ansættelsesbreve, ændringer og fratrædelser, syge-, fleksjob- og barselsrefusioner m.v.
  • Kontakt til institutionernes administrationer omkring løn- og personaleområdet samt diverse ad hoc-opgaver.

Det ønsker vi os af dig (vi ved godt, at det er trivielt, men vi siger det alligevel):

  • Du er serviceminded, fleksibel og løsningsorienteret med en positiv indstilling.
  • Du bidrager til teamarbejdet blandt andet ved at overholde aftaler og deadlines i et til tider hektisk arbejdstempo med mange bolde i luften.
  • Du skal evne at arbejde struktureret, kunne rådgive og følge konkret op overfor blandt andet institutionernes ledere.
  • Du må meget gerne have erfaring med offentlige overenskomster, herunder udarbejdelse af ansættelseskontrakter, evt. afstemningsopgaver, syge-, løn- og barselsrefusioner m.v.
  • Det vil også være fint, hvis du har erfaring med lønindberetning gerne via Statens Lønsystem (SLS) eller tilsvarende lønsystem samt erfaring med varetagelse af opgaver via Word og Excel.
  • Du har måske mod på at bidrage til yderligere udvikling af de værktøjer, vi bruger i dagligdagen.

Vi synes selv, at vi tilbyder:

  • Et attraktivt, udfordrende og spændende arbejdsmiljø med fantastiske kolleger, hvor alle trygt byder ind i store og små drøftelser.
  • Stor fleksibilitet i arbejdets tilrettelæggelse med plads til god balance mellem arbejde og fritid.
  • Et godt og konstruktivt samarbejde med vores institutioner, hvor service ligger meget højt på dagsordenen.

Din arbejdstid og løn

Vi er ansat på statens overenskomster: Organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK (Perst.nr. 033-19) og fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Perst.nr. 058-19).

Din grundløn er i løngruppe 3, sats I (provins) på 26.946,50 kr. pr. måned (pr. 1. oktober 2021). Har du mange gode kvalifikationer, forhandler vi gerne et tillæg oveni grundlønnen.

Vi vil gerne have en kollega på fuld tid, men hvis du er interesseret i deltid, så finder vi også ud af det. Vi er glade for at gå på arbejde, enten på kontoret eller hjemmefra. Vi holder som hovedregel fri i skoleferierne og arbejder lidt mere de øvrige uger.

Vi regner med, at du kan starte 1. april 2022 – og dejligt hvis du kan før.

Nu har du læst så langt – så send os en ansøgning og cv

Vi ser løbende ansøgningerne igennem og holder samtaler. Fristen for at ansøge er onsdag den 9. februar 2022.

Din ansøgning og CV sendes med overskriften ”Lønkonsulent” til personale@stenhus-gym.dk.

Spørgsmål

Du er velkommen til at kontakte løn- og økonomichef Mette Millard på mail: mkm@stenhus-gym.dk eller tlf. 59 40 09 39, hvis du vil vide mere.

Vores arbejdsplads er Stenhus Gymnasium i Holbæk.

Du kan få mere at vide om os ved at gå ind på vores hjemmeside www.loesa.dk.



Se mere på vores ansøgersite: https://stenhus-gym.ofir.com

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


+
Gem

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.