Lønansvarlig søges til spændende virksomhed i vækst beliggende på Frederiksberg

Beskrivelse

Som lønansvarlig får du en alsidig og spændende hverdag, hvor du vil have en central rolle i organisationen. Du vil blive ansvarlig for varetagelsen af lønnen til dine danske kolleger og have samarbejde med lønbureauer, som varetager lønkørslen til virksomhedens medarbejdere i den øvrige EMEA-region. Endvidere vil du blive ansvarlig for virksomhedens bonusprogram fra A-Z og få en central rolle i den årlige lønreguleringsproces. Du vil i hverdagen være del af det danske finansteam og få en bred kontaktflade i hele organisationen. Du vil være med på en spændende rejse og have mulighed for at blive lært op i de lønkompetencer, som du måske ikke allerede har. Der vil derfor være gode muligheder for personlig og faglig udvikling.

Dine opgaver vil primært være:

Arbejdsopgaver

  • Lønudarbejdelse til 40 medarbejdere i Danmark
  • Oprettelse og vedligeholdelse af stamdata
  • Samarbejde med lønbureauer i EMEA-regionen
  • Afstemninger
  • Lønrapportering
  • Deltagelse i månedsafslutning og ved revision
  • Hjælpe med HR-administration, herunder kontrakter
  • Håndtering af bonusprogrammet, herunder løbende hensættelser og den årlige bonusproces
  • Håndtering af årlige lønreguleringer
  • Lønallokering
  • Optimering og udvikling af lønprocesser
  • Ad-hoc

Om virksomheden

Virksomheden er en handelsvirksomhed som udvikler, designer og sælger innovative IT-produkter og er stiftet i Danmark i 2001. Virksomheden har i dag kontorer i Danmark, USA og Asien og oplever en høj vækst, som forventes at fortsætte i den kommende årrække. Virksomheden beskæftiger ca. 300 medarbejdere globalt og har ca. 40 medarbejder på hovedkontoret i Danmark. På det danske hovedkontor hersker der en uformel, professionel og humoristisk tone i hverdagen. Virksomheden tilbyder gode ansættelsesforhold herunder bl.a. pensionsordning, sundhedsforsikring og kantineordning.

Personlige kompetencer

Som person er du servicemindet og proaktiv og udviser nysgerrighed, selvstændighed og ansvarsbevidsthed i det daglige. Du er vedholdende, struktureret og grundig i din tilgang til arbejdsopgaverne. Du er en engageret medarbejder, der har en positiv indstilling og bidrager til et godt samarbejde med dine kolleger. Da du vil indgå i en vækstvirksomhed, trives du med at være del af realiseringen af virksomhedens udvidelse globalt.

IT-kompetencer

Du er en erfaren bruger af et eller flere lønsystemer

Uddannelse og erfaring

Du har minimum 5 års erfaring med lignende opgaver og har en relevant uddannelse indenfor økonomi

Sprog

Dansk og engelsk i skrift og tale

Kontaktpersoner

Søren Christiansen og Kristine Lorentzen

Ansøgningsproces

Som udgangspunkt er vi mest interesseret i et CV, hvor hver enkel ansættelse er beskrevet med arbejdsopgaver og resultater. Ønsker du at sende både en ansøgning og et CV, skal du lægge dem i ét dokument.

ProSelection garanterer fuld diskretion og vil aldrig videregive dine oplysninger uden, at du har givet dit samtykke, og du har hørt nærmere om virksomheden.

Vi indkalder løbende udvalgte kandidater til interview hos ProSelection.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.