Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønansvarlig til økonomiafdeling

Anchersen A/S er et busselskab i vækst, og i december 2019 runder vi medarbejder nr. 500. Vi har derfor brug for en stæk ressource i vores økonomiafdeling, der med reference til regnskabschefen får ansvaret for vores lønadministration.

Dine opgaver kommer til at bestå af følgende:

  • Opsætning, vedligehold og udvikling af lønsystem og tidsregistreringssystem i henhold til lovgivning og overenskomster
  • KPI’er og ledelsesrapportering
  • Lønadministration for vores to mindre datterselskaber (ca. 40 medarbejdere)
  • Generel afstemning af løn mellem systemer og offentlige myndigheder

Du vil få ledelsesansvaret for vores nuværende lønbogholder, der laver løn for moderselskabet, og afhængig af din profil kan der blive tale andre arbejdsopgaver inden for bogholderi- og administrationsområdet.

 

Personlige og faglige kvalifikationer:

Du har solid erfaring med lønadministration og et dybdegående kendskab til Lessor Payroll eller tilsvarende system samt besidder viden om overenskomster generelt

Du har gerne erfaring med Navision samt er stærk i MS Office pakken, særligt Excel. Derudover behersker du dansk og engelsk i skrift og tale.

Du kan lide at være en del af en virksomhed, hvor forandring og udvikling er et grundelement for forretningen. Du er grundig i dit arbejde, og du besidder et godt humør, er serviceminded og tør tage ansvar.

 

Som lønsansvarlig får du en spændende stilling med høj grad af frihed under ansvar samt mulighed for at præge stillingen og din egen udvikling i organisationen. Vi har en flad organisation med højt til loftet, hvor stemningen er præget af engagement og høj faglighed. Du vil blive en del af et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med kollegaer, der vil tage imod dig med åbne arme. Læs mere om virksomheden på www.anchersen.dk

Stillingen er på fuld tid med arbejdsplads på vores anlæg i Hvidovre. Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret i stillingen, så send os en motiveret ansøgning og CV via https://anchersen.brandero.com. Spørgsmål til stillingen kan rettes til HR- og kommunikationschef, Nadja Halby Bennike, nhb@anchersen.dk / 38881050.

Ansøgningsfristen er den 14. august 2019 med henblik på ansættelsesstart hurtigst muligt.

 


Mere af samme slags?

Angiv din e-mail og få lignende job direkte i indbakken




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privativspolitik

330047653Phoenix-868df67212019-06-25T00:00:00Lønansvarlig til økonomiafdeling

Anchersen A/S er et busselskab i vækst, og i december 2019 runder vi medarbejder nr. 500. Vi har derfor brug for en stæk ressource i vores økonomiafdeling, der med reference til regnskabschefen får ansvaret for vores lønadministration.

Dine opgaver kommer til at bestå af følgende:

  • Opsætning, vedligehold og udvikling af lønsystem og tidsregistreringssystem i henhold til lovgivning og overenskomster
  • KPI’er og ledelsesrapportering
  • Lønadministration for vores to mindre datterselskaber (ca. 40 medarbejdere)
  • Generel afstemning af løn mellem systemer og offentlige myndigheder

Du vil få ledelsesansvaret for vores nuværende lønbogholder, der laver løn for moderselskabet, og afhængig af din profil kan der blive tale andre arbejdsopgaver inden for bogholderi- og administrationsområdet.

 

Personlige og faglige kvalifikationer:

Du har solid erfaring med lønadministration og et dybdegående kendskab til Lessor Payroll eller tilsvarende system samt besidder viden om overenskomster generelt

Du har gerne erfaring med Navision samt er stærk i MS Office pakken, særligt Excel. Derudover behersker du dansk og engelsk i skrift og tale.

Du kan lide at være en del af en virksomhed, hvor forandring og udvikling er et grundelement for forretningen. Du er grundig i dit arbejde, og du besidder et godt humør, er serviceminded og tør tage ansvar.

 

Som lønsansvarlig får du en spændende stilling med høj grad af frihed under ansvar samt mulighed for at præge stillingen og din egen udvikling i organisationen. Vi har en flad organisation med højt til loftet, hvor stemningen er præget af engagement og høj faglighed. Du vil blive en del af et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med kollegaer, der vil tage imod dig med åbne arme. Læs mere om virksomheden på www.anchersen.dk

Stillingen er på fuld tid med arbejdsplads på vores anlæg i Hvidovre. Løn efter kvalifikationer.

Er du interesseret i stillingen, så send os en motiveret ansøgning og CV via https://anchersen.brandero.com. Spørgsmål til stillingen kan rettes til HR- og kommunikationschef, Nadja Halby Bennike, nhb@anchersen.dk / 38881050.

Ansøgningsfristen er den 14. august 2019 med henblik på ansættelsesstart hurtigst muligt.

 

2019-08-17T00:51:26.470 Anchersen A S er et busselskab i vækst, og i december 2019 runder vi medarbejder nr. 500. Vi har derfor brug for en stæk ressource i vores økonomiafdeling, der med reference til regnskabschefen får ansvaret for vores lønadministration. Dine opgaver kommer til at bestå af følgende: Opsætning, vedligehold og udvikling af lønsystem og tidsregistreringssystem i henhold til lovgivning og overenskomster KPI er og ledelsesrapportering Lønadministration for vores to mindre datterselskaber (ca. 40 medarbejdere) Generel afstemning af løn mellem systemer og offentlige myndigheder Du vil få ledelsesansvaret for vores nuværende lønbogholder, der laver løn for moderselskabet, og afhængig af din profil kan der blive tale andre arbejdsopgaver inden for bogholderi- og administrationsområdet. Personlige og faglige kvalifikationer: Du har solid erfaring med lønadministration og et dybdegående kendskab til Lessor Payroll eller tilsvarende system samt besidder viden om overenskomster generelt Du har gerne erfaring med Navision samt er stærk i MS Office pakken, særligt Excel. Derudover behersker du dansk og engelsk i skrift og tale. Du kan lide at være en del af en virksomhed, hvor forandring og udvikling er et grundelement for forretningen. Du er grundig i dit arbejde, og du besidder et godt humør, er serviceminded og tør tage ansvar. Som lønsansvarlig får du en spændende stilling med høj grad af frihed under ansvar samt mulighed for at præge stillingen og din egen udvikling i organisationen. Vi har en flad organisation med højt til loftet, hvor stemningen er præget af engagement og høj faglighed. Du vil blive en del af et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med kollegaer, der vil tage imod dig med åbne arme. Læs mere om virksomheden på www.anchersen.dk. Stillingen er på fuld tid med arbejdsplads på vores anlæg i Hvidovre. Løn efter kvalifikationer. Er du interesseret i stillingen, så send os en motiveret ansøgning og CV via https: anchersen.brandero.com. Spørgsmål til stillingen kan rettes til HR- og kommunikationschef, Nadja Halby Bennike, nhb@anchersen.dk 38881050. Ansøgningsfristen er den 14. august 2019 med henblik på ansættelsesstart hurtigst muligt.anchersen.brandero.com11jobnet868df672100000000000IDK_OFIR_02DKDanmark228DKK2019-08-16T00:00:000001https://anchersen.brandero.com/job/loenansvarlig-til-oekonomiafdeling-35868826320EuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnHvidovreEuropaDanmarkSjælland & øerStorkøbenhavnBrøndby3551069Anchersen ApS11Jernholmen 202650HvidovreDKDanmark0DKDanmarkDKDanmark8Fuldtid46Permanent782167JobNet5008550500855010021-06-20190https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntrySearchedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868df672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=FeedEntryDisplayCount&feedId=dc2beb84&entryId=868df672https://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationInitiatedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868df672&page=ShowJob&component=SendApplicationButtonhttps://dispatcher.ofir.dk/statistic/register?context=JobApplicationAppliedCount&feedId=dc2beb84&entryId=868df672&page=EmailApplyForm&component=SendApplicationButtonLønansvarlig til økonomiafdeling1Dansk3Læse/ tale343301Bogholder3Økonomi362116451noreply@ofir.comDKDanmarkDKDanmarkda-DK