Lønbogholder - Odense

- attraktiv stilling i veldrevet, familieejet virksomhed

Vi søger en dygtig lønbogholder til en fast stilling på NIELSENs hovedkontor i Odense SV.

Brænder du for og har du erfaring med lønopgaver samt lyst til at arbejde i et team med høj aktivitet og med en hverdag fyldt med spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega! Du får ansvar for lønhåndteringen for mere end 300 medarbejdere og refererer direkte til økonomichefen.

NIELSENs er en familieejet virksomhed, der har eksisteret siden 1961, som driver 16 tøjbutikker og en webshop i Danmark indenfor herre-, dame- og teenz tøj. Varesortimentet består af både egne mærker samt mærkevarer fra en lang række brands.

Jobbeskrivelse

Du bliver ansvarlig for lønbehandlingen for NIELSENs mere end 300 medarbejdere. Du står for udarbejdelse af kontrakter, forberedelse af løngrundlag, lønkørsel, søgning af refusioner og alle andre opgaver relateret til lønhåndteringen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Kontrollere løngrundlag og udarbejde løn for alle butiksansatte i NIELSENs.
  • Udarbejde ansættelseskontrakter samt andre personalerelaterede opgaver.
  • Supportere ledelsen ved overenskomstmæssige og ansættelsesretlige spørgsmål.
  • Indberette til myndigheder, søge barsels- og dagpengerefusioner, indberette ansatte til pensionsordning samt løbende afstemning.
  • Administration af ferie og udbetaling af feriepenge.
  • Ydelse af support som superbruger i SameSystem (vagtplanlægningssystem).
  • Dokumentere og optimere processerne omkring håndtering af persondata.
  • Administration af kurser og hertil relaterede refusioner.
  • Øvrige opgaver i økonomiafdelingen.

Om dig

  • Du har erfaring med og er velfunderet i alle aspekter af lønopgaverne.
  • Du har gerne et godt kendskab til butiksoverenskomsten (Dansk Erhverv og HK), funktionærloven og generel personalejura.
  • Du har flair for IT, og anvender det som en naturlig del af din hverdag.
  • Har du kendskab til Lessor PM (lønsystem) og SameSystem (Vagtplanlægningssystem), er dette en stor fordel.
  • Du er struktureret og detaljeorienteret.
  • Du er pålidelig, omgængelig og selvstændig.
  • Service og imødekommenhed er naturligt for dig.
  • Du trives med en vis ensartethed i opgaverne, men skal også kunne løse uventede problemer, når de opstår.
  • Du kan lide at tage ansvar og brænder for dine arbejdsområder, samt fortsætter med en opgave til den er i mål.
  • Du er god til at formulere dig på skrift og tale.

Vi tilbyder

Som lønmedarbejder på hovedkontoret i Odense får du reference til Økonomichef Nikolaj Bødker Andersen. Du bliver også en del af økonomiafdelingen og kommer i øvrigt til at indgå i et tæt samarbejde med virksomhedens kædechefer, adm. direktør og butikschefer.

Stillingen som lønmedarbejder er meget selvstændig og giver dig mulighed for at arbejde med alle områder indenfor lønbehandling.

Ansøgning

UnikRecruitment bistår NIELSENs ved denne rekrutteringsopgave. Virksomheden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale.

Ansøgningsfrist er hurtigst muligt.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.