For en mellemstor virksomhed i vækst i Esbjerg søger vi en faglig stærk lønbogholder.
Som lønbogholder vil du få ansvaret for at sikre den korrekte løn til virksomhedens medarbejdere, der aflønnes efter forskellige overenskomster og indenfor både timeløns- og funktionærområdet. Du bliver en del af et administrativt team på 3 medarbejdere, der varetager al lønadministration i hele virksomheden.
Du tilbydes ansættelse i en succesfuld, velfungerende og struktureret virksomhed, hvor der er en flad organisation og en god teamånd. Stillingen bærer præg af en høj grad af selvstændighed og ansvar og vi forventer, at du tilgår dine opgaver proaktivt og løsningsorienteret ligesom du helt naturligt tænker optimering ind i dit arbejde.
Om dig:
Du har stor erfaring indenfor løn og gerne indenfor forskellige overenskomster på både timeløns- og funktionærområdet. Du har en positiv tilgang til dine opgaver og ved udfordringer tager du ansvar og sikrer, at alle deadlines overholdes – og ikke mindst at regler og overenskomster følges
Du motiveres ved udfordringer og er interesseret i at videreudvikle dig i og med jobbet og du søger mod et job, hvor du kan se dig selv mange år frem i tiden.
Arbejdsopgaver:
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- Lønbehandling og bogføring af både timelønnede og funktionærer
- Refusionsansøgninger
- Lønrelaterede statistikker
Faglige Kvalifikationer
- Du har flere års erfaring fra et lignende job og er faglig dygtig
- Erfaring og kendskab til overenskomster
- Dansk og forståelse for engelsk
Personlige Kvalifikationer
- Proaktiv og Løsningsorienteret
- Selvkørende og ansvarsbevidst
- Serviceminded og god til at kommunikere med organisationen
- Du kan lide dit job og er stolt af din faglighed
Særlige Forhold
Virksomheden er i Esbjerg – og jobbet har som udgangspunkt 37 timer om ugen. Jobbet er som fastansættelse. Der tilbydes løn efter kvalifikationer inkl. pension, sundhedsordning og frokostordning
Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk