Løncontroller med koordinatoropgaver - evt. deltid

Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Annoncen er udløbet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Har du erfaring med løn- og personaleadministration?
Er du god til at beskrive procedurer og digitale arbejdsgange?
Er du vant til at formidle faglig viden?


Vi søger en erfaren kollega til skolens lønteam. Du kommer til at indgå i et selvstændigt team, hvor du sammen med 3 kolleger løser alle opgaver i forhold til løn- og personaleadministration på skolen. Sparring, samarbejde, videndeling og fleksibilitet er en selvfølge i det erfarne team.

Jobbet
Vi tilbyder et job med spændende faglige udfordringer og indflydelse på jobindholdet. Der er fokus på driften, men der er også tid til udviklingsopgaver for dig og dine kolleger. 

Du skal have lyst til at sætte dig ind i de overenskomster og øvrige aftaler, der gælder på statens område, samt de særlige regler, der gælder for ansættelser mv. på erhvervsskoleområdet.

Stillingen indeholder primært driftsopgaver knyttet til løncontrolling, fx

  • bogføring af løn
  • afstemning af e-indkomst
  • afstemning af lønkreditorer
  • udarbejdelse af bilag til bankoverførsel af løn
  • udtræk og bearbejdning af data i forbindelse med fx lønforhandlinger og sygefravær
  • indberetning af lærertimer til Børne- og Undervisningsministeriet.

Derudover skal du tage fra på løn- og personaleadministrative opgaver, i det omfang der er behov for det. Du får naturligvis tid til at sætte dig ind i de opgaver, du ikke har erfaring med.

Som koordinator bidrager du til, sammen med teamet, at skabe løsninger, der sikrer driften og udviklingen på fagområderne. Driftsopgaverne i teamet skal løses sikkert, effektivt og efter reglerne, og der skal være et godt og effektivt samarbejde med alle dele af organisationen.

Som koordinator er du tovholder på følgende opgaver i lønteamet:

  • procesbeskrivelser på alle centrale dele af teamets driftsopgaver, så teamet har lettere ved at overlevere opgaver og afløse hinanden
  • omlægning af så mange opgaver som muligt til digitale løsninger
  • udvikling af sikre og effektive digitale procedurer via fx blanketter og administrative robotter, med henblik på effektive sagsgange og dokumentérbar kontrol
  • udarbejdelse af kommunikationsmateriale om relevante faglige emner til ledere og medarbejdere.

Din profil
Du kan bevare overblikket og prioritere, når der er flere deadlines, der skal overholdes. Du har et glimt i øjet, er fleksibel og dygtig til at kommunikere og forventningsafstemme med dem, du samarbejder med.

Du skal holde af at opsøge information og være i dialog med kolleger i alle dele af organisationen. Du skal yde support til ledere og kolleger, så vi sammen lykkes med at nå skolens mål.

Dine kvalifikationer
Vi foretrækker kandidater, der har

  • relevant uddannelsesbaggrund til controlleropgaverne, fx HD, HA, finansøkonom, professionsbachelor eller lignende
  • indsigt i digitale arbejdsgange
  • erfaring med løn- og personaleadministration og tilknyttede IT-systemer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som udgangspunkt på 37 timer efter gældende overenskomst mellem de forhandlingsberettigede organisationer. Deltidsansættelse kan dog også komme på tale for den rette kandidat. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen.

Tiltrædelse den 1. november 2021.

Sådan søger du
Du søger stillingen på www.hansenberg.dk. Send din ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest søndag den 19. september 2021. Samtaler forventes gennemført fredag den 24. september 2021.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-leder Thomas Krabbe på 7932 0487 eller tk@hansenberg.dk.

Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.


HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år vælger flere end 3.500 elever at uddanne sig på HANSENBERG i kortere eller længere uddannelses­forløb. Skolens mission er at skabe lærelyst og give studie- og erhvervskompetence. Fokus er derfor rettet mod den enkelte elevs læring, faglige indsigt og dannelse.

HANSENBERGs vision er at være Danmarks foretrukne skole på sit felt. Vores daglige indsats og samarbejde hviler på skolens værdigrundlag: Vi er ordentlige, modige, nysgerrige og engagerede.

Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Løncontroller med koordinatoropgaver - evt. deltid

Har du erfaring med løn- og personaleadministration?
Er du god til at beskrive procedurer og digitale arbejdsgange?
Er du vant til at formidle faglig viden?


Vi søger en erfaren kollega til skolens lønteam. Du kommer til at indgå i et selvstændigt team, hvor du sammen med 3 kolleger løser alle opgaver i forhold til løn- og personaleadministration på skolen. Sparring, samarbejde, videndeling og fleksibilitet er en selvfølge i det erfarne team.

Jobbet
Vi tilbyder et job med spændende faglige udfordringer og indflydelse på jobindholdet. Der er fokus på driften, men der er også tid til udviklingsopgaver for dig og dine kolleger. 

Du skal have lyst til at sætte dig ind i de overenskomster og øvrige aftaler, der gælder på statens område, samt de særlige regler, der gælder for ansættelser mv. på erhvervsskoleområdet.

Stillingen indeholder primært driftsopgaver knyttet til løncontrolling, fx

  • bogføring af løn
  • afstemning af e-indkomst
  • afstemning af lønkreditorer
  • udarbejdelse af bilag til bankoverførsel af løn
  • udtræk og bearbejdning af data i forbindelse med fx lønforhandlinger og sygefravær
  • indberetning af lærertimer til Børne- og Undervisningsministeriet.

Derudover skal du tage fra på løn- og personaleadministrative opgaver, i det omfang der er behov for det. Du får naturligvis tid til at sætte dig ind i de opgaver, du ikke har erfaring med.

Som koordinator bidrager du til, sammen med teamet, at skabe løsninger, der sikrer driften og udviklingen på fagområderne. Driftsopgaverne i teamet skal løses sikkert, effektivt og efter reglerne, og der skal være et godt og effektivt samarbejde med alle dele af organisationen.

Som koordinator er du tovholder på følgende opgaver i lønteamet:

  • procesbeskrivelser på alle centrale dele af teamets driftsopgaver, så teamet har lettere ved at overlevere opgaver og afløse hinanden
  • omlægning af så mange opgaver som muligt til digitale løsninger
  • udvikling af sikre og effektive digitale procedurer via fx blanketter og administrative robotter, med henblik på effektive sagsgange og dokumentérbar kontrol
  • udarbejdelse af kommunikationsmateriale om relevante faglige emner til ledere og medarbejdere.

Din profil
Du kan bevare overblikket og prioritere, når der er flere deadlines, der skal overholdes. Du har et glimt i øjet, er fleksibel og dygtig til at kommunikere og forventningsafstemme med dem, du samarbejder med.

Du skal holde af at opsøge information og være i dialog med kolleger i alle dele af organisationen. Du skal yde support til ledere og kolleger, så vi sammen lykkes med at nå skolens mål.

Dine kvalifikationer
Vi foretrækker kandidater, der har

  • relevant uddannelsesbaggrund til controlleropgaverne, fx HD, HA, finansøkonom, professionsbachelor eller lignende
  • indsigt i digitale arbejdsgange
  • erfaring med løn- og personaleadministration og tilknyttede IT-systemer.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du ansættes som udgangspunkt på 37 timer efter gældende overenskomst mellem de forhandlingsberettigede organisationer. Deltidsansættelse kan dog også komme på tale for den rette kandidat. Dine forventninger til løn vil blive drøftet under samtalen.

Tiltrædelse den 1. november 2021.

Sådan søger du
Du søger stillingen på www.hansenberg.dk. Send din ansøgning og CV sammen med alle relevante eksamensbeviser senest søndag den 19. september 2021. Samtaler forventes gennemført fredag den 24. september 2021.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-leder Thomas Krabbe på 7932 0487 eller tk@hansenberg.dk.

Alle interesserede med relevant ansøgerprofil opfordres til at søge stillingen, uanset alder, køn, religion og etnisk baggrund.


HANSENBERG er en moderne erhvervsskole, som udbyder en lang række erhvervsuddannelser, EUX samt forskellige studieretninger på HANSENBERG Tekniske Gymnasium. Hvert år vælger flere end 3.500 elever at uddanne sig på HANSENBERG i kortere eller længere uddannelses­forløb. Skolens mission er at skabe lærelyst og give studie- og erhvervskompetence. Fokus er derfor rettet mod den enkelte elevs læring, faglige indsigt og dannelse.

HANSENBERGs vision er at være Danmarks foretrukne skole på sit felt. Vores daglige indsats og samarbejde hviler på skolens værdigrundlag: Vi er ordentlige, modige, nysgerrige og engagerede.

Som medarbejder får du mulighed for både faglig og personlig udvikling. Du bliver en del af fællesskabet på HANSENBERG med flere end 250 kolleger på vores 3 adresser i Kolding.

Skriv i din ansøgning, at du fandt jobbet på ofir.dk


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.