Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Lønkonsulent, Løn og Personale, Syddjurs Kommune

Syddjurs Kommune søger en dygtig Lønkonsulent

Har du lyst til at være vores kollega på en spændende arbejdsplads, hvor afdelingens formål er at udføre løn- og personaleadministrative opgaver? En af vores mangeårige medarbejdere har fået nye udfordringer i kommunen, så du har mulighed for at blive del af et kompetent team, der prioriterer samarbejde, sparring og fælles læring højt.

Om jobbet

En af vores fornemmeste opgaver er at sikre, at vores mere end 3200 medarbejdere får korrekt løn til tiden. Vores opgaver er delt imellem håndtering af en bred vifte af opgaver i forbindelse med den månedlige lønkørsel samt generelle service- og konsulentydelser til ledere og medarbejderne i organisationen.

Vi laver alt fra at udarbejde ansættelses- og personaleadministrative breve til lønadministration, samt rådgiver om bl.a. ansættelsesforhold, barselsorlov, ferieregler med mere. I dag arbejder vi i KMD OPUS Personale og vagtplan, men overgår fra den 1. januar 2021 til Silkeborg Data.

Om dig

Du skal gerne have erfaring og kompetencer inden for løn- og personaleadministration i en kommune, men din positive indstilling og lysten til at gøre en forskel er altafgørende.

Det er vigtigt, at du:

  • trives med deadlines
  • er nysgerrig og har lyst til at lære
  • ser muligheder og søger løsninger
Herudover vil det være en fordel hvis du har erfaring med fx:
  • kommunale lønsystemer, gerne Silkeborg Data eller KMD OPUS
  • at fortolke overenskomster og arbejdstidsaftaler
  • sygedagpenge og barselsregler
  • serviceorientereret sagsbehandling
  • rådgive ledere og medarbejdere om løn og ansættelsesforhold
  • udarbejde vejledninger og information samt undervise
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, men du kan også have anden relevant uddannelse for eksempel en professionsbachelor i offentlig administration.

Om os

I Løn og personale er vi 8 erfarne medarbejdere og vi er del af en samlet afdeling med HR. Vi har til huse i et moderne og åbent kontorlandskab i Ebeltoft, hvor godt humør, en uformel omgangstone og hjælpsomhed er en naturlig del af vores hverdag. Desuden kan vi tilbyde gode kantineforhold, sundhedsforsikring og en fleksibel arbejdstid – med mulighed for at arbejde hjemmefra 1-2 dage om ugen. Der er god mulighed for løbende kompetenceudvikling.

Ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst og dine kvalifikationer.

Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid men andet kan aftales.

Arbejdsstedet er administrationsbygningen, Lundbergsvej 2, 8400 Ebeltoft.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål om stillingen og opgaverne kan du kontakte Løn-og personalekoordinator Kasper Nielsen på 2243 7212 eller HR-chef Heine Dyppel på 4038 3328.

Ansøgningsfrist er torsdag den 17. september 2020. Tiltrædelse 1. november 2020.

”Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.”.

Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal være i pdf- eller word-format).

TIPS: Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på www.syddjurs.dk/job

Syddjurs Kommune har omkring 43.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske kommuner. Tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.

Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i kommunens vision ”Vi gør det – sammen” og i kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever i hverdagen internt og i mødet med borgere og samarbejdspartnere



 


Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.

Mere af samme slags?

Modtag jobannoncer der minder om dette job i din indbakke.




Når du tilmelder dig accepterer du samtidig vores privatlivspolitik. Du kan altid trække dit samtykke tilbage.